no tvůj příspěvek akt dává smysl. Že Škoda se za velkou louží neprodává, ti nedocvakává?
No a jestli jsi myslel, že není v uvedené statistice do 41. místa... Jenže mezi nimi není ani ix35/Sportage, naopoak porovnatelná k i30 ce - tedy Octavia, Golf. Srovnej prodeje.
A ještě jeden dodatek - Škoda nevymývá mozky zákazníkům, jak dobývá Evropu, na rozdíl od Kie/Hjandéé
;-) To ,že bude IX35 o 50% lepší než Korejská laďanyva od kyje mě ani nepřekvapuje. Včera jsem viděl jednu krásně sedřenou na boku. Tak nějak jsem si vzpoměl tady na koreafans. >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Ak by som teda aspoň ja išiel kupovať malé SUV v cene cca 15-16 000+ € (čo zodpovedá cene Dustera v top), určite by som už hľadal inde a nie u Dacie. To je ale už o vkuse potom...
Pokud zůstanu u "zavedených značek", dejme tomu.
Jenže vždy prostě musím vnímat daný model s přihlédnutím k ceně. Tedy Yeti je za danou cenu OK, Duster taktéž. A v tom jsou si podle mě rovni. Duster je víceméně osamocen, to je jeho plus - každopádně.
U nás třeba ale vídám poměrně hodně dusterů v TOP výbavě, naopak "holobyt" jsem snad viděl jen jeden. Ale jak jsem psal, věřím tomu, že jinde (SK) je to jiné. A jestli Dustera v TOP nebo Yeti ve výbavě Yeti, to už není o tom, že by Duster neměl za danou cenu alternativu.
Ale práveže mení. Pretože predajné čísla Dusteru vypovedajú o tom, že podstatnú úlohu pri jeho kúpe zohráva najmä cena. U Yetiho je to značka. Pretože sa pohybuje v cenovej relácii, kde za podobný peniaz môžeš vyberať z viacerých alternatív. Duster vzhľadom na svoju cenu nemá inú alternatívu.
Souhlas, chce to čísla za celý rok a z celé Evropy, jenže ty jsou zatím celkově pro H/K ještě podstatně neúprosnější, než ty z českého/slovenského trhu...
[odkaz]
No ale pozor! Duster sa kupuje dosť aj v úplnej holote alebo len v slabej alebo priemernej výbave. Mám známeho, ktorý robí predajcu v Renaulte, ten mi hovoril, že v plnke neobjednali ešte ani jedného a že ho väčšinou kupujú v základoch a v akciách. Teda dajme tomu, nech je priemerná kúpna hodnota Dusteru 12-13 tis. €. U Yetiho v priemernej výbave ideš s cenovkou minimálne o 5-6 tis. € hore. A to je v našich krajinách podstatne nezanedbateľná suma u prevažnej väčšiny národa.
Z čísel za jeden měsíc takové závěry pane kolego!? ;-) Řekneme si na konci roku a ne z čísel z marginálního trhu, ale z EU. Mimochodem já bych si koupil Qashqai, ačkoliv se na výrobě iX35 podílím. Tedy kdybych měl potřebu jezdit v jakémsi SUV. Ale to je jiný příběh a jiné důvody, ale je pravda že na prodejích iX35 jsem vlastně existenčně závislý a proto Hyundai fandím... :-! Kdybych se podílel na výrobě v Sunderlandu, zejména mzda by se hodila, tak bych fandil jim... :-)
Jenže kdyby zákaznící Yetiho, kteří ho kupují, měli víc, tak volí taky něco jiné... nemyslíš ;-) Tedy tvůj příspěvek je v tomto bodě zcela bezobsažný :-!
Duster neni zlý, ale myslím, že ak by zákazníci, ktorí ho kupujú mali na viac, tak volia niečo iné. Minimálne toho Yetiho. Teda úspech Dustera by som ani tak nevidel v aute...
Každopádne si myslím, že Yetimu by viac pasovalo 4. miesto. Pred neho by som teda aspoň ja minimálne zaradil Tiguan, Sportage a X1.
Veľkým sklamaním je pre mňa Chevrolet Captiva a Nissan X-trail. Tieto autá by si zaslúžili nepochybne oveľa viac... Avšak absolútny top v tejto ponuke je Evoque, ktorý je tiež na samom konci a to je veľká škoda...
Už nám to začíná. Tradiční propad H+K se rozbíhá. cenová výhodnost není nijak závratná, prodeje drhnou jak nenamazaný rohlík v krku.
Tak nám začíná ta pravá masáž v podobě cena již od 389 tis. - to musíš mít. Je vidět, že zákaznící si kvality dokáží najít a zůstávají u nich. Rejže opět předvádí rychlý nástup, rychlý pád. Nemá totiž to, co se okopírovat nedá - image, tradici a vychovaného zákazníka.
Duster jednoznačně :yes: Je to odříč, co si na nic nehraje. Takové vozy mám rád. Yeti jen potvrzuje můj názor, že se podle mě jedná o nejzdařilejší v současnosti vyráběný model Škody. Jako jediný totiž postrádá spousty kompromisních řešení.