A jedém! Ať žijí bulvární nadpisy a články o ničem. Není to přímé porovnání (vy jste se do toho pustili, myslim, že tohle by nikdo nikdy nesrovnával) v tomto znění možná proto, že Top Gear je primárně televizní pořad? Proč bych po shlédnutí ještě čuměl na jejich stránky?
Ale hlavně, že si myslíte, že jste dobří... Problém bude v tom, že poslední dobou o tom místní návštěvníci dost pochybují...
co dodat :-) Mimochodem všimněte si, že toto je jeden z mála serverů v ČR, na kterém se ve většině případů v diskusích řeší to, k čemu byl vytvořen, v tomto případě auta. Jinak jsou všude diskuse plné politického balastu a plaček, kolik lidí nemá peníze... :yes:
Nějaké porovnávání mě až tak nezajímá, ale samotné Auto.cz hodnotím velmi kladně. :yes: Cením si hlavně nadstandardní přehlednost a jednoduchost stránek, dobře řešené diskuze a celkově normální vzezření, což se o konkurenci říct příliš nedá.
Děsím se dne, kdy to dospěje do nějaké supermoderní (bulvární) fáze a bude to tu vypadat jako jinde. Takový Autobild.de, tam něco najít, to bych přímo zešílel. Bohužel tento trend pomalu ale jistě přichází i k nám.
Dobrým příklad je třeba Sport.cz ... sice jiný písek, ale z dobrých sportovních stránek se stala příšernost. Docela rád bych viděl graf návštěvnosti... tam to zřejmě letí střemhlav dolů :no:
Takže za sebe děkuji, a zůstaňte prosím normální !!!
Máš pravdu. Nemecko som vždy bral ako etalón serióznosti. V AutoBild a Auto-motor-sport ma však už serú. Úplne podľahli komercii a euru. Čítaš si o Mercedese a stále ti tam lezú reklamy - napríklad na Daciu.
Suhlas. Auto.cz je velmi dobry portal, co do aut najlepsi, aky poznam. A ak sa mi aj daco nepaci, zas sa to moze pacit niekomu inemu a a naopak. Takze auto.cz vdaka :yes:
V prvom rade gratulácia, čísla návštevnosti ACZ sú pôsobivé a je to najmä kvalitou webu, ktorá značne prevyšuje konkurenciu v ČR i SR.
Je tu ale malý tieň pochybností, či kvantita (rozumej počty článkov a naháňanie návštevníkov) trošku neubíja kvalitu. Viacerí z nás dlhoročných čitateľov (tisícovkári či desaťtisícovkári) badajú, že od majetkových zmien sa tu čoraz častejšie vyskytujú články, kde informačná hodnota klesá, avšak sú stavané (názvy, témy, automobilky) tak, aby pritiahli pozornosť za každú cenu. To potom láka nmnohých jednoduchších jedincov k príspevkom pochybnej hodnoty, flame-wars a poklesu úrovne diskusií, do čoho sa žiaľ nechávajú zatiahnuť aj kvalitní diskutéri. Je mi jasné, že ak redakcia vidí, že napr. Hyundai zaručene vzbudí pozornosť a emócie, dáva viac článkov o tejto automobilke, niekedy je to však dosť viditeľné, že účelom článku nebolo priniesť významnú, hodnotnú informáciu, ale len pritiahnuť pozornosť a zvýšiť počet klikov, ktorými sa potom tak dobre argumentuje pred reklamnými partnermi.
Viem, že ACZ je komerčný server, nie charita a musí z niečoho žiť, len mám pocit, že aj v minulosti to šlo a nerobili sa až také ústupky kvalite.
Naprosto souhlasím...
Ale v dnešní době musí být všechno víc vídelečnější, rychlejší, větší atd..takže v tomhle máme asi smolíka.
Bohužel jsou placení od počtu návštěvníků a ne podle toho, jak kvlaitní diskuze se tu vedou.
A dle zdejších "úspěšných ekonomů", kteří řádi v diskuzích přece nechceme podporovat komunismus:D
Tak minimálně bych se pokusil vybrat si za "etalon" nějaký čistě internetový server. Ne, značku, která je primárně televizním pořadem (už v 6 mutacích), pak tištěným magazínem (který vychazí ve více než 25 zemích) a pak má možná jako "doplněk" webové stránky. Neznám ty ostatní odkazy z tabulky, ale to mezi nimi žádný model porovnatelný s auto.cz ?
Kdysi jste natáčeli celkem vtipná videa s panem Zezulkou, něco co by se i mohlo nazývat českou adaptací Top gearových reportáží, ale to už dávno skončilo. Dnes denně produkujete článek o Hyundaii, pod kterým se příjemně pohádá místní komunita předtím, než jde spát a zítra znova. Zvedá Vám to návštěvnost, mně to nevadí, chodím sem taky, ale nesnažte si namlouvat, že dosahujete kvalitních výsledků, to se opravdu nedá srovnávat... :no:
A propo, ve Švýcarsku už stihli uklidit, kdy bude ten článek o Peugeotu 208 ? Jejich fanda nejsem, ale tohle už hraničí s cenzurou Peugeotu v čechách a to se mi jako čtenáři opravdu nelíbí... :no:
Jsou tam stránky rozsahem a zaměřením bližší i vzdálenější Auto.cz, na rozdíl od českého internetu mají velký význam weby, které mají i tištěnou obdobu. A žádný z nich (snad kromě internetového Autocaru) není tak známý jak TopGear.
========================
O Peugeotu 208 jsme napsali relativně dost článků - vizte jake.auto.cz [odkaz] víc informací k dispozici nemáme. Zvážili jsme nasazení, s jakým Peugeot prezentoval před Ženevou 208 (bylo nulové), dali jsme na místě při daných personálních kapacitách přednost jiným, pro naše čtenáře důležitějším modelům
A kde je článek o vašich dojmech z interiéru, o jeho prostornosti či neprostornosti, kvalitě zpracování celého vozu? O tom jsem tu nikde nic nečetl. To auto bylo na autosalonu k prolezení, takže tyhle informace jsou dostupné.
Pokud je pro vás důležité, jak Peugeot prezentuje před Ženevou 208, ale nezajímá vás o čem píšete a co čtenáře zajímá, tak je to smutný obraz. To už ani nechci vykládat pojem "prezentuje".
Tohle je pro mne nepřehlednutelné zklamání a spíše než o nezájmu Peugeotu to svědčí podle mě o tom, že v redakci není redaktor se zájmem k PSA... nebo do Ženevy nevyrazil. ;-\ :-(
Jste si jisti, že používáte stejnou metodiku? Přijde mi, že ta statistika je o unikátních návštěvnících a tak nějak pochybuji, že přes dva miliony lidí přišlo na stránky v češtině. Té rozumí tak 16 milionů lidí, což je skoro neuvěřitelný podíl. Když člověk uváží, kolik domácností má internet, tak je to o to neuvěřitelnější.
UIP se počítá obvykle jednou denně na jednu IP adresu. Jestli jsem přišel každý den a ostatní to udělali stejně jako já, už je to "jen" 70.000 lidí měsíčně.
Konec konců, tady je to černé na bílém ;-) [odkaz]
Znám právě několik metodik a nechce se mi věřit, že by TG měl jen 2 miliony hitů. Jen já musel minulý měsíc udělat tak tisícovku. I když člověk uváží unikátní IP po dnech, tak je to hodně málo pro pořad, který sledují miliony lidí. A obsah jejich webu je kvalitní.
nemělo by - visits je všeobecně používané označení pro "návštěvy", unikátní uživatelé (zjednodušeně řečeno návštěvy z jedné IP se započítají jen jednou) se označují jako RU, real users.
Mňa prekvapuje, že na auto.sk nikto nereaguje a je to "mŕtvy" web. Škoda, články sú občas dobré. Tu však reagujú aj Slováci a ich vyjadrenia sú ...(topper). Nič to však nemení na tom, že auto.cz je úspešné. Gratulácia !
Zrovna sem chtěl napsat něco v tom smyslu-- :yes:
Neboj, bude to lepší, příští týden budou vysavače a přespříští depilátory.. :-)
Snad bych suše dodal, že tato bezesporu hezká čísla tohoto webu zcela jistě nejdou na vrub panu Vaverkovi a jeho testům....u něj vidím spíše snahu dostat se co k nejnižšímu číslu 8-s
Máte mě za hlupáka? Nevím co myslíte "nadprůměrně úspěšným" pokud jste však chtěl říct, že čím více lidí si test přečte, tím je test úspěšnější a tím se test stává kvalitnějším, tak mě zřejmě máte za hlupáka, jinak si takovou argumentaci vysvětlit nelze.
Smajlíci v tomto případě nejsou na místě.
Je zlehka zavádějící srovnávat web, který má za úkol marketingově podpořit již zmíněné produkty BBC, jako je tv pořad, dvd, časopisy se zcela jinak cíleným internetovým magazínem. Pokud by auto.cz chtělo srovnávat srovnatelné, pak by muselo porovnávat kupříkladu čtenost tištěného magazínu Top Gear s návštěvníkem, který se tu zdrží déle než např. 1 min. Kterého sem nezavede "tápání" po internetu, ale přijde sem záměrně pro informace. Jako internetový marketing tento článek nemá chybu a jeho "výroba" také nestála mnoho času. Jeho hodnotu bych klidně označil za nulovou. Návrat návštěvníků do diskuse pod nehodnodnotným obsahem může nakonec také podpořit "protočení" reklamního baneru, stejně jako článek, jehož "výroba" byla náročnější a obsahuje smysluplná fakta. Jako "nadprůměrně úspěšným" bych tedy označil pouze tento článek ;-)