Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auto.cz je úspěšnější než Top Gear!

Kdo by to řekl? Auto.cz má lepší návštěvnost než většina britských automobilových webů, slovutný TopGear nevyjímaje.
Zpět na článek
23. 3. 2012 10:03
23. 3. 2012 10:19
23. 3. 2012 10:22
24. 3. 2012 03:31
24. 3. 2012 09:39
24. 3. 2012 10:17
25. 3. 2012 21:43
neregistrovaný "SR20"
Avatar - H.Karlik
23. 3. 2012 09:58
To je zase článek na úrovni!
A jedém! Ať žijí bulvární nadpisy a články o ničem. Není to přímé porovnání (vy jste se do toho pustili, myslim, že tohle by nikdo nikdy nesrovnával) v tomto znění možná proto, že Top Gear je primárně televizní pořad? Proč bych po shlédnutí ještě čuměl na jejich stránky?
Ale hlavně, že si myslíte, že jste dobří... Problém bude v tom, že poslední dobou o tom místní návštěvníci dost pochybují...
Rozbalit vlákno
1
23. 3. 2012 10:03
Re: To je zase článek na úrovni!
Byl si vůbec na jejich stránkách někdy? Oproti TV pořadu je tam toho mnohem víc. :no:
23. 3. 2012 10:01
Gratulace pánové
co dodat :-) Mimochodem všimněte si, že toto je jeden z mála serverů v ČR, na kterém se ve většině případů v diskusích řeší to, k čemu byl vytvořen, v tomto případě auta. Jinak jsou všude diskuse plné politického balastu a plaček, kolik lidí nemá peníze... :yes:
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2012 10:30
Re: Gratulace pánové
Fakt je to tady o řád lepší - jedni dotírají na druhé tu kvůli stylu, tu jestli je lepší Fiat nebo VW... Pořád je kam se posouvat.
23. 3. 2012 10:34
Re: Gratulace pánové
Vždyť to k autům patří ne? ;-)
23. 3. 2012 11:19
Re: Gratulace pánové
Do určité míry. Sem tam výkřik nevadí, ale číst flame vlákna, kde se řeší kdo ho má většího a kdo menšího, to už je podle mne dost mimo.
Avatar - Johny.Rico
23. 3. 2012 12:51
Re: Gratulace pánové
Záleží, co čteš. Na Autorevue.cz se řeší primárně auto, když koukám do diskuzí.
Jinak americké servery jedou jen na autech, tam se Obama neřeší ;-)
23. 3. 2012 10:03
The Auto.cz
Nějaké porovnávání mě až tak nezajímá, ale samotné Auto.cz hodnotím velmi kladně. :yes: Cením si hlavně nadstandardní přehlednost a jednoduchost stránek, dobře řešené diskuze a celkově normální vzezření, což se o konkurenci říct příliš nedá.
Děsím se dne, kdy to dospěje do nějaké supermoderní (bulvární) fáze a bude to tu vypadat jako jinde. Takový Autobild.de, tam něco najít, to bych přímo zešílel. Bohužel tento trend pomalu ale jistě přichází i k nám.
Dobrým příklad je třeba Sport.cz ... sice jiný písek, ale z dobrých sportovních stránek se stala příšernost. Docela rád bych viděl graf návštěvnosti... tam to zřejmě letí střemhlav dolů :no:

Takže za sebe děkuji, a zůstaňte prosím normální !!!
Rozbalit vlákno
3
23. 3. 2012 10:07
Re: The Auto.cz
Máš pravdu. Střízlivý vzhled, snadná orientace a jednoduchý pohyb po stránce jsou dnes mezi automobilovými weby vyjímkou. :yes:
23. 3. 2012 10:19
Re: The Auto.cz
Máš pravdu. Nemecko som vždy bral ako etalón serióznosti. V AutoBild a Auto-motor-sport ma však už serú. Úplne podľahli komercii a euru. Čítaš si o Mercedese a stále ti tam lezú reklamy - napríklad na Daciu.
23. 3. 2012 10:27
Re: The Auto.cz
Suhlas. Auto.cz je velmi dobry portal, co do aut najlepsi, aky poznam. A ak sa mi aj daco nepaci, zas sa to moze pacit niekomu inemu a a naopak. Takze auto.cz vdaka :yes:
Avatar - Atlis
23. 3. 2012 10:22
a sledovanost
mate tiez taku ako Top Gear? ;)

v kazdom pripade pekne cisla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
23. 3. 2012 10:44
Kvalita vs. kvantita
V prvom rade gratulácia, čísla návštevnosti ACZ sú pôsobivé a je to najmä kvalitou webu, ktorá značne prevyšuje konkurenciu v ČR i SR.
Je tu ale malý tieň pochybností, či kvantita (rozumej počty článkov a naháňanie návštevníkov) trošku neubíja kvalitu. Viacerí z nás dlhoročných čitateľov (tisícovkári či desaťtisícovkári) badajú, že od majetkových zmien sa tu čoraz častejšie vyskytujú články, kde informačná hodnota klesá, avšak sú stavané (názvy, témy, automobilky) tak, aby pritiahli pozornosť za každú cenu. To potom láka nmnohých jednoduchších jedincov k príspevkom pochybnej hodnoty, flame-wars a poklesu úrovne diskusií, do čoho sa žiaľ nechávajú zatiahnuť aj kvalitní diskutéri. Je mi jasné, že ak redakcia vidí, že napr. Hyundai zaručene vzbudí pozornosť a emócie, dáva viac článkov o tejto automobilke, niekedy je to však dosť viditeľné, že účelom článku nebolo priniesť významnú, hodnotnú informáciu, ale len pritiahnuť pozornosť a zvýšiť počet klikov, ktorými sa potom tak dobre argumentuje pred reklamnými partnermi.
Viem, že ACZ je komerčný server, nie charita a musí z niečoho žiť, len mám pocit, že aj v minulosti to šlo a nerobili sa až také ústupky kvalite.
Rozbalit vlákno
23
23. 3. 2012 11:14
Re: Kvalita vs. kvantita
Tak pod toto se podepisuji :yes: :yes: :yes:
23. 3. 2012 11:56
Re: Kvalita vs. kvantita
Naprosto souhlasím...
Ale v dnešní době musí být všechno víc vídelečnější, rychlejší, větší atd..takže v tomhle máme asi smolíka.

Bohužel jsou placení od počtu návštěvníků a ne podle toho, jak kvlaitní diskuze se tu vedou.
A dle zdejších "úspěšných ekonomů", kteří řádi v diskuzích přece nechceme podporovat komunismus:D
Avatar - iudex
23. 3. 2012 12:05
Re: Kvalita vs. kvantita
To iste nechceme, ale aj tá komercia sa dá robiť na úrovni a so zachovaním kvality, viď oscarový film The Artist. ;-)
23. 3. 2012 12:21
Re: Kvalita vs. kvantita
:yes: :yes:
Je to pěkně vidět na titulcích článků- jakmile bych po přečtení zvolil titulek uplně jiný, je jasné, o co šlo. Viz. tento článek.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 13:10
Re: Kvalita vs. kvantita
A jaký byste zvolil titulek?
23. 3. 2012 13:55
Re: Kvalita vs. kvantita
Tak minimálně bych se pokusil vybrat si za "etalon" nějaký čistě internetový server. Ne, značku, která je primárně televizním pořadem (už v 6 mutacích), pak tištěným magazínem (který vychazí ve více než 25 zemích) a pak má možná jako "doplněk" webové stránky. Neznám ty ostatní odkazy z tabulky, ale to mezi nimi žádný model porovnatelný s auto.cz ?

Kdysi jste natáčeli celkem vtipná videa s panem Zezulkou, něco co by se i mohlo nazývat českou adaptací Top gearových reportáží, ale to už dávno skončilo. Dnes denně produkujete článek o Hyundaii, pod kterým se příjemně pohádá místní komunita předtím, než jde spát a zítra znova. Zvedá Vám to návštěvnost, mně to nevadí, chodím sem taky, ale nesnažte si namlouvat, že dosahujete kvalitních výsledků, to se opravdu nedá srovnávat... :no:

A propo, ve Švýcarsku už stihli uklidit, kdy bude ten článek o Peugeotu 208 ? Jejich fanda nejsem, ale tohle už hraničí s cenzurou Peugeotu v čechách a to se mi jako čtenáři opravdu nelíbí... :no:
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 15:32
Re: Kvalita vs. kvantita
Jsou tam stránky rozsahem a zaměřením bližší i vzdálenější Auto.cz, na rozdíl od českého internetu mají velký význam weby, které mají i tištěnou obdobu. A žádný z nich (snad kromě internetového Autocaru) není tak známý jak TopGear.
========================
O Peugeotu 208 jsme napsali relativně dost článků - vizte jake.auto.cz [odkaz] víc informací k dispozici nemáme. Zvážili jsme nasazení, s jakým Peugeot prezentoval před Ženevou 208 (bylo nulové), dali jsme na místě při daných personálních kapacitách přednost jiným, pro naše čtenáře důležitějším modelům
23. 3. 2012 20:00
Re: Kvalita vs. kvantita
A kde je článek o vašich dojmech z interiéru, o jeho prostornosti či neprostornosti, kvalitě zpracování celého vozu? O tom jsem tu nikde nic nečetl. To auto bylo na autosalonu k prolezení, takže tyhle informace jsou dostupné.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 3. 2012 10:37
Re: Kvalita vs. kvantita
Jednoduše se Peugeot 208 stal tím modelem, na který nezbyl čas, víc za tím nehledejte. Stejně dopadl nový Outlander.
24. 3. 2012 15:02
Re: Kvalita vs. kvantita
Outlander by mne také zajímal, protože mne zatím spíš vyděsil než nadchl. Tak se snad dostane do testu.
Avatar - Ronault.
23. 3. 2012 22:26
Re: Kvalita vs. kvantita
Ze Ženevy jste nenapsali o 208 ani slovo, TEČKA.

Pokud je pro vás důležité, jak Peugeot prezentuje před Ženevou 208, ale nezajímá vás o čem píšete a co čtenáře zajímá, tak je to smutný obraz. To už ani nechci vykládat pojem "prezentuje".

Tohle je pro mne nepřehlednutelné zklamání a spíše než o nezájmu Peugeotu to svědčí podle mě o tom, že v redakci není redaktor se zájmem k PSA... nebo do Ženevy nevyrazil. ;-\ :-(
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
24. 3. 2012 10:38
Re: Kvalita vs. kvantita
Živé dojmy z místa jsme neměli. Víc není co o 208 psát - všechno už bylo zveřejněno dávno před Ženevou.
23. 3. 2012 13:58
Re: Kvalita vs. kvantita
Jste si jisti, že používáte stejnou metodiku? Přijde mi, že ta statistika je o unikátních návštěvnících a tak nějak pochybuji, že přes dva miliony lidí přišlo na stránky v češtině. Té rozumí tak 16 milionů lidí, což je skoro neuvěřitelný podíl. Když člověk uváží, kolik domácností má internet, tak je to o to neuvěřitelnější.
23. 3. 2012 14:54
Re: Kvalita vs. kvantita
UIP se počítá obvykle jednou denně na jednu IP adresu. Jestli jsem přišel každý den a ostatní to udělali stejně jako já, už je to "jen" 70.000 lidí měsíčně.
Konec konců, tady je to černé na bílém ;-) [odkaz]
23. 3. 2012 19:49
Re: Kvalita vs. kvantita
Znám právě několik metodik a nechce se mi věřit, že by TG měl jen 2 miliony hitů. Jen já musel minulý měsíc udělat tak tisícovku. I když člověk uváží unikátní IP po dnech, tak je to hodně málo pro pořad, který sledují miliony lidí. A obsah jejich webu je kvalitní.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 15:22
Re: Kvalita vs. kvantita
nemělo by - visits je všeobecně používané označení pro "návštěvy", unikátní uživatelé (zjednodušeně řečeno návštěvy z jedné IP se započítají jen jednou) se označují jako RU, real users.
Avatar - KANKUNEN
23. 3. 2012 14:02
Re: Kvalita vs. kvantita
No přece jiný, nic konkrétního nebude, bez obav.
23. 3. 2012 16:37
Re: Kvalita vs. kvantita
Co takhle tento článek vůbec nenapsat? Důvody už zmínili ostatní diskutéři... :-|
Avatar - Ronault.
23. 3. 2012 22:28
Re: Kvalita vs. kvantita
:yes:
Ještě bych dodal, že přes ten balast se jaksi zapomíná i na faktické články. ;-\
Avatar - escorpion
24. 3. 2012 10:53
Re: Kvalita vs. kvantita
Mňa prekvapuje, že na auto.sk nikto nereaguje a je to "mŕtvy" web. Škoda, články sú občas dobré. Tu však reagujú aj Slováci a ich vyjadrenia sú ...(topper). Nič to však nemení na tom, že auto.cz je úspešné. Gratulácia !
Avatar - Atlis
24. 3. 2012 12:28
Re: Kvalita vs. kvantita
auto.sk tak ako aj mobil.sk boli fajn weby tak pred 10 rokmi. usiel im vlak.
Avatar - KANKUNEN
23. 3. 2012 12:35
Každý ví jak by to dělal,
každý ví co by za auto koupil. Jenom jestli svou práci dělají aspoň z půlky tak dobře, aby si pak mohli koupit to co by si koupili.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
23. 3. 2012 14:45
Trička Rálf Lóren :-D
Tomu říkám článek o autech >:D
Se nedivim, že je tento web navštěvovanější - lidi sem chodí nakupovat trička :-))))
Rozbalit vlákno
4
23. 3. 2012 15:05
Re: Trička Rálf Lóren :-D
Zrovna sem chtěl napsat něco v tom smyslu-- :yes:
Neboj, bude to lepší, příští týden budou vysavače a přespříští depilátory.. :-)

Snad bych suše dodal, že tato bezesporu hezká čísla tohoto webu zcela jistě nejdou na vrub panu Vaverkovi a jeho testům....u něj vidím spíše snahu dostat se co k nejnižšímu číslu 8-s
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
23. 3. 2012 15:33
Re: Trička Rálf Lóren :-D
Budete se divit, ale test XC60, na který jistě narážíte, byl nadprůměrně úspěšný :-)
23. 3. 2012 15:44
Re: Trička Rálf Lóren :-D
Máte mě za hlupáka? Nevím co myslíte "nadprůměrně úspěšným" pokud jste však chtěl říct, že čím více lidí si test přečte, tím je test úspěšnější a tím se test stává kvalitnějším, tak mě zřejmě máte za hlupáka, jinak si takovou argumentaci vysvětlit nelze.
Smajlíci v tomto případě nejsou na místě.
23. 3. 2012 16:08
Re: Trička Rálf Lóren :-D
Po tom, cos tam predvedl, se nediv...
24. 3. 2012 03:31
drobný rozdíl
Je zlehka zavádějící srovnávat web, který má za úkol marketingově podpořit již zmíněné produkty BBC, jako je tv pořad, dvd, časopisy se zcela jinak cíleným internetovým magazínem. Pokud by auto.cz chtělo srovnávat srovnatelné, pak by muselo porovnávat kupříkladu čtenost tištěného magazínu Top Gear s návštěvníkem, který se tu zdrží déle než např. 1 min. Kterého sem nezavede "tápání" po internetu, ale přijde sem záměrně pro informace. Jako internetový marketing tento článek nemá chybu a jeho "výroba" také nestála mnoho času. Jeho hodnotu bych klidně označil za nulovou. Návrat návštěvníků do diskuse pod nehodnodnotným obsahem může nakonec také podpořit "protočení" reklamního baneru, stejně jako článek, jehož "výroba" byla náročnější a obsahuje smysluplná fakta. Jako "nadprůměrně úspěšným" bych tedy označil pouze tento článek ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - zdravy rozum
24. 3. 2012 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2012 09:39
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
24. 3. 2012 10:17
Re: pre Vaverku
Mierni sa vo výrazoch, nie si v šenku.
neregistrovaný "SR20"
25. 3. 2012 21:43
1 April.
1 April. Ale predcasny, asi. :-)

Auto.cz mam rad, ale TopGear, nie je rovnaka sutaz. Je to Vazeni, uplne ina liga.

Prajem vela zdaru a menej bulvarnych nadpisov !
Rozbalit vlákno
0