vedel by mi niekto povedat, v com je lepsia kuga oproti tiguanovi, outlanderovi ci rav4?
a sice na ceste prejazd zakrut, ci jazda v zime? staci automaticky rezim 4x4
vsak vsetky pouzivaju podobny princip 4x4, rozdiel vidim vo vahe a velkosti
Kuga je od Tiguana podstatně pohodlnější, v ničem jiným lepší není. RAV4 není 4x4, zadní náprava nepracuje až do okamžiku protočení předních kol, ostatní jsou 4x4 i bez prokluzu - třeba při rozjezdu. Na suché cestě je Outlander hodně težký a zaklekává, moc nesedí, Tiguan je sice menší, ale opravdu o kus lepší no a Kuga vede, jezdí se s ní opravdu na SUV dobře. RAV4 neznám.
Nechapem, preco je Ford taky milacik u nasich susedov, podobne ako VW ci Skoda....dovod vzmeny Kugy je jednoduchy, predava sa slabo a predaj na eurotrhoch slabo naplna investicie. Nova Kuga bude rovnako ako Focus III euroamericka, cim za menej ziska Ford viac.
Interier nahodou neni tak spatnej.
[odkaz]
Kdyz ho porovnam s kosmickym interierem novyho Focusu,
[odkaz]
tak se mi ten z Kugy libi vic,jenom volant ve Focusu je hezci. Asi nikdy nezkousnu ty vertikalni vydechy vzduchu a to silene seskupeni divne sikmych tlacitek uprostred v novem Focusu.
Jinak Kuga je paradni auto. Asi nejhezci male SUV :yes:
Není pravda, že "páté dveře, lze otevírat buď celé (tlačítkem umístěným na liště uprostřed) nebo jen prosklenou část pomocí tlačítka umístěného zhruba 15 cm vpravo od středu." Kuga prodělala pro modelový rok 2011 malý facelift, krom několika drobností se změnilo i otevírání kufru. Nyní se celý kufr otevírá nově instalovaným madlem v dolní části dveří a horní polovina se otevírá uprostřed pod stěračem, tam kde původně celý kufr. Viz foto zadních dveří.
Mám takový pocit, že, po překladu do řeči klidného řidiče, to znamená, že Kuga bude dost tuhá a dá dost vědět o každé nerovnosti, což bych od SUV nečekal. Ale to je jen můj soukromý tip po zkušenostech s C-maxem. :-)
Asi tak to je s písaním o podvozkoch Fordu všeobecne... Každý novinár "uchcáva" z forďáckych podvozkov, ja som ešte nesedel vo forde, ktorý by mi podvozkovo vyhovoval, možno s prižmúrením oboch očí súčasné mondeo, ale to je asi tak všetko... Áno, ak by som mal ísť na okruh a spraviť čo najrýchlejšie kolo, bral by som z kompaktov focus, ale aby som v takom aute jazdil každý deň a ešte aj s rodinou, to si neviem ani predstaviť... V bývalej firme sme mali kompletnú flotilu fordov (väčšinový akcionár bol zároveň aj predajcom fordu), ale ako služobné auto som si to bral len na krátke cesty do mesta a okolia, akonáhle som šiel na dlhšiu služobku, bezpodmienečne som bral vlastné auto.
No a takhle se přesně šíří bludy, sice tvůj příspěvek vypadá, že má hlavu a patu, ale v reálu vypovídá o tom, žes toho s Fordama od dom Focusu II moc nenajezdil...
Měl jsem Tiguana 2 roky, přesednutí do Kugy byl malý šok - jednak o kolik je menší a míň použitelnější jako auto pro rodinu a jednak o kolik je pohodlnější a zároveň jistější. Fordní podvozky jsou super právě proto, že jsou jisté a pohodlné zároveň...