Novinky
50 000 kusov ročne? To skončí plačom..
To ani nemusí..., ale až to bude (aspoň ta modelová ofenzíva), tak se bavme o prodejních číslech...
Ad prodejní čísla... Fiat 500 se s uvedením Abarthu v USA zase rozjel... Je to jen o produktu a podpoře prodeje... Oni se pomalu, ale jistě učí..., že s jedním modelem a bez podpory nic neprodají...
Ad prodejní čísla... Fiat 500 se s uvedením Abarthu v USA zase rozjel... Je to jen o produktu a podpoře prodeje... Oni se pomalu, ale jistě učí..., že s jedním modelem a bez podpory nic neprodají...
Článek potřebný, informace příznačná. Rozhodně nechápu kritiku kritiků, jimž právě horní informace zde vadí. Copak se tu někdo diví tomu, že zase třeba Škoda prohlásí, že v dohledné době hodlá atakovat jeden milión? Pravdou ovšem je, kolik je tu diskutérů, kteří věří Škodě a kolik těch, kteří věří Maserati...
Padesát tisíc aut... 😄 500 prodejců 😄 Každý prodejce dva kousky týdně 😄 Ráj bude. Už brzy...
Padesát tisíc aut... 😄 500 prodejců 😄 Každý prodejce dva kousky týdně 😄 Ráj bude. Už brzy...
Jedna věc je něco chtít a druhá je na to reálně mít. Když přišla na trh současná Delta, tak jsem četl prohlášení účetního, že se chystá modelová ofenzíva a že v roce 2012 bude Lancia prodávat 300.000 aut ročně. A kde je realita? Prodeje třetinový, od prohlášení představila Lancia jen luxusnější Pandu a přelepuje znáčky na americkejch křápech. :-! :no: Takže když bude Maserati prodávat 20tis. aut ročně, můžou být rádi. Tedy minimálně do doby, dokud v čele Fiatu bude Sergio "Fantozzi" Marchionne.
Fiat pod SM dělá víc aut a je na tom finančně líp než před jeho příchodem.... Že se tobě ty auta nelíbí je jistě podstatná informace, nicméně akcionáře Fiatu asi spíš zajímají ty čísla....
PS: pravých Lancií je plný mobile.de v sekci veteráni, stačí si vybrat a našetřit eura....
PS: pravých Lancií je plný mobile.de v sekci veteráni, stačí si vybrat a našetřit eura....
no Fiatu se pod SM rozhodně daří líp. Je to vidět. Všechny značky koncernu chrlí jeden nový model za druhým, když Sergio vydrží ve vedení ještě dalších dvacet let, tak možná vydají i tu nástupkyni 166tky >😒]
problém je, že ty novinky přicházejí všude jinde jen ne v Evropě.... Chápu, že tak daleko běžný čtenář nevidí.... 😉
Ale asi nepopřeš, že jak prodejní, tak finanční ukazatele jsou oproti éře "před SM" dobré.... A to tomu rozhodně nešéfuje v kdovíjak příznivé době....
Chápu, že zrovna ty ses těšil na nástupce 166 a měl nachystaného 1,5 míče, aby sis pro něj do Imofy zaběhnul hned jako ho vydají.... Bohužel SM se neumí zavděčit všem.... :😉
Ale asi nepopřeš, že jak prodejní, tak finanční ukazatele jsou oproti éře "před SM" dobré.... A to tomu rozhodně nešéfuje v kdovíjak příznivé době....
Chápu, že zrovna ty ses těšil na nástupce 166 a měl nachystaného 1,5 míče, aby sis pro něj do Imofy zaběhnul hned jako ho vydají.... Bohužel SM se neumí zavděčit všem.... :😉
Otázkou je, jak moc jsou ty finanční ukazatele zlepšené (vý)prodejem kde čeho jen ne aut.
tak v těch číslech se dají dohledat i čistě provozní údaje, očištěné o kapitálové operace... A i ty jsou, světe div se, pozitivní....
Ale narovinu - ty to nechceš řešit, ani tě to moc nezajímá.... Jen tě baví nade vším o Fiatu pochybovat a bez hlubší znalosti faktů to relativizovat.... Čili nemá smysl moc to s tebou řešit....
Ale narovinu - ty to nechceš řešit, ani tě to moc nezajímá.... Jen tě baví nade vším o Fiatu pochybovat a bez hlubší znalosti faktů to relativizovat.... Čili nemá smysl moc to s tebou řešit....
auta kupuju výhradně na firmu, takže 1,5 míče mít nepotřebuju, ani utíkat do Imofy, ale chápu, že se chudák Sergio opravdu nemůže zavděčit všem, ať se snaží jak se snaží >😁
PS: takové účetní kouzla, které předvádí Marchionne ve Fiatu už dělali mnozí před ním, například v Lehman Brothers 😉
Skomírající portfolio modelů a postupný několik let trvající odliv zákazníků Fiatu podává věrnější obraz o jeho stavu než ukazují účetní uzávěrky.Navíc nebýt Chrysleru, je Fiat úplně na odstřel ( sázka na tuhle kartu tomu filutovi Sergiovi vyšla, to se musí nechat )
PS: takové účetní kouzla, které předvádí Marchionne ve Fiatu už dělali mnozí před ním, například v Lehman Brothers 😉
Skomírající portfolio modelů a postupný několik let trvající odliv zákazníků Fiatu podává věrnější obraz o jeho stavu než ukazují účetní uzávěrky.Navíc nebýt Chrysleru, je Fiat úplně na odstřel ( sázka na tuhle kartu tomu filutovi Sergiovi vyšla, to se musí nechat )
Nebýt Jižní ameriky a Chrysleru, ano, tak to rovnou může fiat zabalit, Ferrari někomu prodat a jít domů >😁
keby ...keby neboli iné ako európske trhy nejedna renomovaná automobilka by mala predaje v úplne iných číslach, to Fiat má byt výnimkou?? či iba pri Fiate je zlé, že predáva aj na iných trhoch...som zvedavý ako sa premietnu do predajov napríklad zmeny na čínskom trhu...samozrejme v negatívnom zmysle...čínanom sa príliš nepáči prítomnost a rast niektorých europskych automobiliek na ich trhu, koho to postihne si dosadte sami...
Já jen jednu poznámku.
Já sem přesvědčen, že nebýt Chrysleru, tak to evropské portfolio dnes vypadá přeci jen úplně jinak...
Ono postavit Chrysler na nohy stálo nemálo času, úsilí a peněz...
Já sem přesvědčen, že nebýt Chrysleru, tak to evropské portfolio dnes vypadá přeci jen úplně jinak...
Ono postavit Chrysler na nohy stálo nemálo času, úsilí a peněz...
Z obrození Chrysleru může především sám Chrysler a taky americká vláda. Až někde daleko po nich je Fiat. :-!
tak potom Fiat získal väčšinu prakticky bezúčelne a obroda Chrysleru by sa podarila aj bez neho? zaujímavý ekonomický pohlad...teraz si v tom Chrysleri musia vlasy trhať, kedže sa predali bez toho aby to bolo vôbec potrebné... >😁
Nezapomínej, jakou vysokou půjčku od americké vlády získal Chrysler. Fiat peníze do Chrysleru nepřinesl. A peníze, ty jsou při vývoji vždy potřeba.
Najdi si články z té doby.
Najdi si články z té doby.
pôžičky boli podmienené tým, že Chrysler bude mat strategického partnera-investora, inak by nedostal nič, pokial viem všetky ich splatil aj vďaka Fiatu...predsa nie je pravda, že Fiat tam nič neinvestoval, aj "vďaka" tejto akvizícii Fiat neobnovuje modelové portfólio tak rýchlo ako by mal...aj ked si tu robíte posmešky z Marchioneho si myslím, že presne vie čo robí, predvídal rast trhov v USA a dobre vie, že potenciál rastu v Europe Fiat príliš velký nemá, čiže má obmedzený manévrovací priestor...myslím, že čas ukáže, že jeho rozhodnutia z dlhodobého hladiska boli a sú pre Fiat správne..
Já Fiatu a SM neupírám jeho vedení Chrysleru.
Jen říkám, že jakmile se Chrysler odlepil ode dna, nebylo to jen (a vůbec ne z největší části) schopnostmi SM, ale především americké vlády, která lidem doporučila opět nakupovat domácí produkci, a poté taky díky zaměstnancům Chrysleru, kteří nekapitulovali a dál připravovali nové modely.
To co vidíš na cestách a ten úspěch a růst Chrysleru je díky jemu vyvinutým modelům, díky jejich plánům do budoucna.
První dítko Fiatu a Chrysleru je Dodge Dart, který se ovšem ještě ani neprodává (2013), takže statistiky Chrysleru nijak ještě nevylepšil.
Zatím ale Fiat cizopasí na Journey, 300C, 200...
Jen říkám, že jakmile se Chrysler odlepil ode dna, nebylo to jen (a vůbec ne z největší části) schopnostmi SM, ale především americké vlády, která lidem doporučila opět nakupovat domácí produkci, a poté taky díky zaměstnancům Chrysleru, kteří nekapitulovali a dál připravovali nové modely.
To co vidíš na cestách a ten úspěch a růst Chrysleru je díky jemu vyvinutým modelům, díky jejich plánům do budoucna.
První dítko Fiatu a Chrysleru je Dodge Dart, který se ovšem ještě ani neprodává (2013), takže statistiky Chrysleru nijak ještě nevylepšil.
Zatím ale Fiat cizopasí na Journey, 300C, 200...
"cizopasit" se dá jaksi z podstaty slova na něčem cizím, ne? Fiat na Chrysleru spíš tak nějak "vlastnopasí".... 😉 Opravdu, perlíš.... :yes:
Cizopasit z pohledu toho, že ty modely nijak nevyvinul (na tom má větší podíl Mercedes), ale používá je pro sebe.
Nezpochybňuji to, že Fiat je nyní většinovým vlastníkem. O tom to ale teď není. 😉
Nezpochybňuji to, že Fiat je nyní většinovým vlastníkem. O tom to ale teď není. 😉
prostě si tu firmu koupil a teď ji využívá, jak se mu to hodí.... To není žádné cizopasení....
A úplně mimochodem, ty naftové motory, které do těch aut bylo potřeba nabouchat, opravdu chryslerovské nejsou....
A úplně mimochodem, ty naftové motory, které do těch aut bylo potřeba nabouchat, opravdu chryslerovské nejsou....
Hele, jednou a naposledy. Chrysler 300C opravdu není Lancia Thema. Ani když jí přelepí všechny znáčky. Opravdu jí nikdy nebude.
Naftové motory sou tam pro Evropu a tady se mimo Freemont prodá nula nula prd. Ale o tomsme vedli debatu minule vid, o neskutečném úspěchu Themy, která je zatím na cca 35-40% prodejích které měl 300C tady v evropě za srovnatelné období, Voyagery sou na tom plus mínus autobus stejně, takže taky žádný zlepšení který si Fiat sliboval, jak oproti Chrysleru navýší prodeje no a Flavia Cabrio, to bude taky dílo.....
BTW ve Voyageru ten stejnej nafták UŽ byl, to samý Wrangler. V Compassu je nafták od MB, to už bylo plánováno někdy v roce 2009 že tam budou místo VW.
Takže naroubovat fiatí motor do Fremonta ad V6 VM Motori do Themy a Grandčíra, to stálo přímo miliardu >😁
BTW ve Voyageru ten stejnej nafták UŽ byl, to samý Wrangler. V Compassu je nafták od MB, to už bylo plánováno někdy v roce 2009 že tam budou místo VW.
Takže naroubovat fiatí motor do Fremonta ad V6 VM Motori do Themy a Grandčíra, to stálo přímo miliardu >😁
Fiat tam nic neivestoval, ukaž mi jedinou ivestici. žije se z předchozích projetků rozpracovaných za dob DaimlerChrysler a Cerberusu.
Jediný nový model pod režií fiatu je DART a ten pořád ještě není v prodeji. Takže tak. To co nyní generuje zisk, tak na to nemá fiat ale vůbec žádný zásluhy.
Jediný nový model pod režií fiatu je DART a ten pořád ještě není v prodeji. Takže tak. To co nyní generuje zisk, tak na to nemá fiat ale vůbec žádný zásluhy.
A máš pocit, že by někomu mělo stát za to reagovat na takovouto pitomost?
A hle, dva se našli.
Asi to bude tím, že to není pitomost, ale popis tehdejšího stavu.
Že máš mizernou paměť, to tu ví úplně každý. :-!
Asi to bude tím, že to není pitomost, ale popis tehdejšího stavu.
Že máš mizernou paměť, to tu ví úplně každý. :-!
pořádně to rozjeď.... doteď jsi byl jenom otravný se slovíčkařením, ale teď konečně jsi to rozbalil (včetně smajlíku, na který máš snad copyright :-! :-! >😁 )
Příběh Chrysleru je krásnou story o poctivích zaměstnancích, kteří, navzdory protivenství, dále připravovali nové modely!! Po večerech, doma, nad petrolejkou >😁 A pak ještě pohomla vláda, která amíkům poradila, aby kupovali US zboží.... >😁 >😁 >😁
Pojď josíku, pojď, konečně jsi chytil ten správný drive >😁
Příběh Chrysleru je krásnou story o poctivích zaměstnancích, kteří, navzdory protivenství, dále připravovali nové modely!! Po večerech, doma, nad petrolejkou >😁 A pak ještě pohomla vláda, která amíkům poradila, aby kupovali US zboží.... >😁 >😁 >😁
Pojď josíku, pojď, konečně jsi chytil ten správný drive >😁
Nědělej ze sebe blba, myslím, že zrovna ty to nemáš zapotřebí. :-!
píšeš tady fantastické hovadiny a já se bavím :yes:
Jenom slovíčkaříš, je to dokonale směšné >😁
Prostě "ti zaměstnanci, kteří nekapitulovali a dál připravovali nové modely", to tady nevypotil ani Barik.... >😁 Bravo :-! >😁
Jenom slovíčkaříš, je to dokonale směšné >😁
Prostě "ti zaměstnanci, kteří nekapitulovali a dál připravovali nové modely", to tady nevypotil ani Barik.... >😁 Bravo :-! >😁
Ne ty modely byly připravovány za Cerberusu. Njadi si fotky maskovaných prototypů Jeep GrandCheroke, podívej s na datum fotek a podívej se kdy tam vstoupil Fiat. A potom si můžeš dát repete s 300C a Chargerem. A podívejs e kdy se psalo o Pentastarech že se pracuje na noých motrech, bylo to tuším někd poč. roku 2008 kdy pronikly tyhle zprávy že Chrysler maká na nových V6.
A ted ty vyhozené penízky - zrušení programu EV, zrušení rozestavěné fabriky na dvojspojky Getrag, zrušení delarství v evropě do kterých byly taky investovány nemalé prostředky.
Takže můžete vzít kalkulačku a spočtnout si, kolik desítek milionů dolarů vylítlo oknem a zapatili to američtí danoví poplatníci.
Jak to bylo řečeno, chrysler profituje na RAMkách - generace představená za Cerberusu, TaC/Caravan - představeno za DaimlerChrysler, Chargeru/300 - připraveno do výroby za Cerberusu; Journey - DaimlerChrysler ; a 200/Avenger - Daimler + facelift připravován Cerberusem.
Opravdu velké zásluhy Fiatu.
To je jako kdyby někdo koupil SAABa dva měsíce před tím než plánovli uvést tu poslední generaci 9-5ky a začal se bít v prsa že on má zásluhy na tomto modelu >😒]
A ted ty vyhozené penízky - zrušení programu EV, zrušení rozestavěné fabriky na dvojspojky Getrag, zrušení delarství v evropě do kterých byly taky investovány nemalé prostředky.
Takže můžete vzít kalkulačku a spočtnout si, kolik desítek milionů dolarů vylítlo oknem a zapatili to američtí danoví poplatníci.
Jak to bylo řečeno, chrysler profituje na RAMkách - generace představená za Cerberusu, TaC/Caravan - představeno za DaimlerChrysler, Chargeru/300 - připraveno do výroby za Cerberusu; Journey - DaimlerChrysler ; a 200/Avenger - Daimler + facelift připravován Cerberusem.
Opravdu velké zásluhy Fiatu.
To je jako kdyby někdo koupil SAABa dva měsíce před tím než plánovli uvést tu poslední generaci 9-5ky a začal se bít v prsa že on má zásluhy na tomto modelu >😒]
Jistě, fiat slízl smetanu....Ale základ odřel Daimler Chrysler resp. Cerberus kterej to měl před Fiatem.
Ono získali 30% podíl zadarmo, získali vládní půjčky a ty chrysler splácel ze svého provozního zisku. Fiat do toho neinvestoval dolar. Ten dal akorát pár šupů za těch 25% podílu, jinak ho akvizice Chrysler nestála nic.
Ono získali 30% podíl zadarmo, získali vládní půjčky a ty chrysler splácel ze svého provozního zisku. Fiat do toho neinvestoval dolar. Ten dal akorát pár šupů za těch 25% podílu, jinak ho akvizice Chrysler nestála nic.
Jo, to úsilí nám tu prosímtě předvěd, to bude hrozně zajímavý ten výčet. Koupit si 20% od US a kanadský vlády a zbytek dostat zadarmo, uvést do prodejů připravené nové generace GrandChereokee, 300C a Chargeru, dovést do konce rozpracovaný projekt Viperu a pokračovat v prodejích stávajících modelů popř. jim udělat malý facelift, který už se chystal za Cerberusu. Taky stálo hodně úsilí vyrobit Pentastary, které už byly před pčíchodem Fiatu přirpaveny k sériové výrobě. >😁 >😁 >😁 >😁
největší úsilí bylo potřeba vynaložit na to, aby člověk vydržel tvoje věčné ukřivděné spamování na téma "jak zlý Fiat neférově ovládl krásný, poctivý a úspěšný Chrysler".... 8-s >😁
Jinak Fiat na tom sviňsky vydělal, ostatní jsou pitomci, že si tuhle zlatonosnou slepičku nechali frnknout.... 😉
Jinak Fiat na tom sviňsky vydělal, ostatní jsou pitomci, že si tuhle zlatonosnou slepičku nechali frnknout.... 😉
Ostatní nejsou pitomci, ostatní mají i vlastní schopnosti na to, aby dokázali fungovat se svou "starou" výrobou.
Kdyby Fiat neschlamstnul Chrysler, tak by byl v současné době v pořádné *. A osobně je mi tedy Fiat mnohem blíže, než produkce Chrysleru.
Kdyby Fiat neschlamstnul Chrysler, tak by byl v současné době v pořádné *. A osobně je mi tedy Fiat mnohem blíže, než produkce Chrysleru.
přesně, všichni věděli, že to je trefa, ale vlastní hrdost a víra ve vlastní schopnosti jim nedovolili tak levně získat prosperující automobilku.... 😉
třeba takový VW si určitě tehdy říkal.... Jo jo, koupit Chrysler, to je moc snadné.... Raději pojedeme za Japoncema do Suzuki a pořádně se s nima pohádáme - to je pro nás pořádná výzva! :-!
třeba takový VW si určitě tehdy říkal.... Jo jo, koupit Chrysler, to je moc snadné.... Raději pojedeme za Japoncema do Suzuki a pořádně se s nima pohádáme - to je pro nás pořádná výzva! :-!
VW nemusí řešit takové existenční problémy jako Fiat. A pokud budeš schopen i střízlivě uvažovat a vzpomeneš si, tak sám VW prohlásil, že doba nákupu značek je již za nimi a dále to pro ně nemá smysl.
Fiat nakoupeno nic neměl, proto se hrnul a i teď hrne kdekoliv, kde ucítí aspoň malou šanci. Protože pořád ještě není zachráněný.
Fiat nakoupeno nic neměl, proto se hrnul a i teď hrne kdekoliv, kde ucítí aspoň malou šanci. Protože pořád ještě není zachráněný.
podle tohoto článku spolupracuje VW se Suzuki od konce roku 2009 [odkaz]
Fiat spolupracuje s Chryslerem od začátku roku 2009 [odkaz]
Čili obě ty akvizice se udály +/- ve stejné době (spíš Fiat s Chryslerem začli dřív....)
Takže tvoje teorie, že VW Chrysler nepotřebovalo, protože doba akvizic už "byla za ním" poměrně pokulhává.... 😉
Ale nevadí, zkus to zas pro změnu s něčím jiným.... :-! >😁
Fiat spolupracuje s Chryslerem od začátku roku 2009 [odkaz]
Čili obě ty akvizice se udály +/- ve stejné době (spíš Fiat s Chryslerem začli dřív....)
Takže tvoje teorie, že VW Chrysler nepotřebovalo, protože doba akvizic už "byla za ním" poměrně pokulhává.... 😉
Ale nevadí, zkus to zas pro změnu s něčím jiným.... :-! >😁
Ty seš fakt mimo. VW má v Suzuki podíl. Není vetšinový a není tam ani šance, že by ho nějak získal, což ovšem věděl, když do Suzuki vstupoval. Vytvořil alianci, tedy spojenectví, o žádné převzetí se nepokusil a neměli to ani v úmyslu. (specielně pro tebe, je rozdíl mezi nákupm značek, o čem jsem já psal a pak vytvářením spojenectví, což je bežné i v dnešní době)
Ale to jsi očividně nevěděl zase ty.
Takže vysvětlím, VW je největší akcionář s držením balíku nějakých cca 20%. Pak je tam asi dalších dest, kteří dají dohromady dalších cca 25% a dalších 55% vlastní asi 50 000 (padesát tisíc) drobných akcionářů. To jsou informace, které jsou normálně dostupné.
Asi jen blázen by si mohl myslet, že VW chtěl vykoupit od samotných japonců - jednotlivců akcie, aby získal kontrolu nad celou automobilkou.
Takže zkus to znova, zatím ty znalosti máš za pět. :no😒br />
PS: Jo, a hlavně nepřestaň, teď už fakt tupě, obhajovat cokoli, co má na sobě italskou trikolóru.
Ale to jsi očividně nevěděl zase ty.
Takže vysvětlím, VW je největší akcionář s držením balíku nějakých cca 20%. Pak je tam asi dalších dest, kteří dají dohromady dalších cca 25% a dalších 55% vlastní asi 50 000 (padesát tisíc) drobných akcionářů. To jsou informace, které jsou normálně dostupné.
Asi jen blázen by si mohl myslet, že VW chtěl vykoupit od samotných japonců - jednotlivců akcie, aby získal kontrolu nad celou automobilkou.
Takže zkus to znova, zatím ty znalosti máš za pět. :no😒br />
PS: Jo, a hlavně nepřestaň, teď už fakt tupě, obhajovat cokoli, co má na sobě italskou trikolóru.
nákup značky a nákup významného podílu je v principu to samé.... Prostě si tím firma pomáhá vstoupit tam, kde by to z vlastních zdrojů bylo složité..... Není to nic proti ničemu, někdy je to prostě efektivnější než se tam rvát s vlastní značkou....
Tak z toho nedělej vědu a nebreč, holt Fiat si takhle pomohl do Ameriky, VW si takhle chctěl otevřít cestu jinam....
Takže neslovíčkař, neblábol, že VW Alfu nechce atd. atd. Pro dnešek to ukočíme a dokonce ti dopřeji luxus posledního slova....
PS: :-! ..... >😁
Tak z toho nedělej vědu a nebreč, holt Fiat si takhle pomohl do Ameriky, VW si takhle chctěl otevřít cestu jinam....
Takže neslovíčkař, neblábol, že VW Alfu nechce atd. atd. Pro dnešek to ukočíme a dokonce ti dopřeji luxus posledního slova....
PS: :-! ..... >😁
a preto VW stale prehlasuje, ze chce kupit Alfu Romeo, lebo doba nákupu značek je již za nimi a dále to pro ně nemá smysl.
>😁
>😁
Víš Chrysler dopaltil na příchod krize a na to, že Cerberus měl bohužel jen vše rozpracováno a tyto projetky spolkly peníze. Krize přišla Pro cerberus v nejhorší možnou dobu, přijít o rok a půl později, v pohodě to ustáli.
A celé to odstartoval Mercedes, který už na konci před prodejem nechtěl už do chrysleru nic investovat, tím se ty nové projekty dost pozdržely....
A celé to odstartoval Mercedes, který už na konci před prodejem nechtěl už do chrysleru nic investovat, tím se ty nové projekty dost pozdržely....
to jsou takové různé kdyby a ale.... prostě to šlo do kopru a Fiat to koupil.... Proč to furt okecávat, to je prostě realita....
Ne to je realita.
Vžij se do role Mercedesu - rok přemýšlíš nad tím že se budeš něčeho zbavovat a přitom do toho budeš pumpovat destíky milonů na vývoj? Asi sotva, že. To je jako když budeš rok přemýšlet že asi prodáš svoje starý auto a před prodejem bys u něj udělal generálku za 100 litrů 😄))
A ted se vžij do Cerberusu - koupíš si výrobce, ten má rozpracováno x projetků, musíš do toho solit peníze a ted přijde krize, začnou klesat prodeje aut a dotbě klesá provozní ziska a dochází peníze. Ted z čeho platit vývoj a bez vývoje nebudou nový modely = prodeje by klesaly ještě víc. A si krásně v pasti. A v takový pasti se ocitl Cerberus.
Ovšem US vláda chtěla nějakou automobilku jako garanta. Jinak ty peníze mohla nasypat Cerberusu a on by to dotáhl taky sám, i bez Fiatu. Jenže oni se báli zřejmě toho, že Cerberus to n+komu střelí až se Chrysler postaví na nohy...
Vžij se do role Mercedesu - rok přemýšlíš nad tím že se budeš něčeho zbavovat a přitom do toho budeš pumpovat destíky milonů na vývoj? Asi sotva, že. To je jako když budeš rok přemýšlet že asi prodáš svoje starý auto a před prodejem bys u něj udělal generálku za 100 litrů 😄))
A ted se vžij do Cerberusu - koupíš si výrobce, ten má rozpracováno x projetků, musíš do toho solit peníze a ted přijde krize, začnou klesat prodeje aut a dotbě klesá provozní ziska a dochází peníze. Ted z čeho platit vývoj a bez vývoje nebudou nový modely = prodeje by klesaly ještě víc. A si krásně v pasti. A v takový pasti se ocitl Cerberus.
Ovšem US vláda chtěla nějakou automobilku jako garanta. Jinak ty peníze mohla nasypat Cerberusu a on by to dotáhl taky sám, i bez Fiatu. Jenže oni se báli zřejmě toho, že Cerberus to n+komu střelí až se Chrysler postaví na nohy...
Děkuji.
Takhle už to spolu s dalšími články opravdu vypadá, že celý Fiat řídí jeden impotentní, infantilní nesvéprávný BLB (a ona to reálně asi nebude tak úplně pravda, že?).
Červenka je blb! Korunovanej!
A mimochodem i Italiaspeed to v pátek opsal odsud😒br /> [odkaz]
Místní šášula je toho důkazem..
Asi tak.
Management Fiatu před těma dvěma rokama podcenil, že Itálie se může tak rychle sesypat a plánoval v Itálii spoustu projektů atd. Bohužel to dopadlo tak, že v Itálii jde všechno do kopru, dopravci blokují fabriky atd.
Za těchto okolností můžeme všichni děkovat bohu, že Fiat spoustu věcí odložil a v Itálii nic nového nerozjíždí, protože by to mohlo dopadnout opravdu tragicky....
Pravda nicméně je, že vývojové projekty mimo Itálii (Brazílie, USA, Srbsko....) běží podle plánu a všechno funguje.
Takže SNAD už skončil ten chaos posledních dvou let a pokud teď Fiat prohlásí, že má připravnené výrobní kapacity pro nový model (což mimochodem u odložené Giulie atd. nikdy neřekl - jenom říkali, že to auto chtějí dělat, ale nikdy konkrétně neřekli kde), tak už opravdu tento nový model světlo světa spatří....
Já to (i přes zevrubnou znalost faktů....) vidím celkem pozitivně.... Samozřejmě, prodejní cíl 50.000ks je.... zajímavý.... ale všichni víme jak to je. U F500 se taky někde pláclo 50.000ks v USA ročně a přitom i těch 30tks je reálný úspěch....
za první kvartál 2012 se prodalo jen v USA (bez Kanady) skoro 9.000 F500.... Čili těch 30tks je zcela reálných... a o tom jsem psal.... (odkaz zde: [odkaz] ). Akorát jsem to nenapsal dost přesně, čili aby to pochopili i lidi, kteří úplně nemají přehled....
A já ti říkám, žes to napsal blbě.
Aby se ta F500 letos neprodávala líp jak Mini, co?
😉
Osobně nevěřím tomu, že by pětistovka mohla trumfnout Mini. Nemá nabídku modelů, ani verzí, je moc prťavá a velmi brzy vyčerpává klientelu. Viz evropské již několik let stále klesající prodeje.