Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 208: České ceny začínají na 235 tisíc Kč

Peugeot 208 vstupuje na český trh. Zatím jen se známými čtyřválcovými motory.
Zpět na článek
22. 4. 2012 13:57
Re: 208 x pěkná práce...
Pokud je řeč o té konkrétní převodovce, tak pak samozřejmě ano. Z mé strany byla řeč pouze o počtu stupňů jako takovém.
22. 4. 2012 10:36
Re: Detail v interiéru
ano,ma to dva budiky...ale tie su takto aj v desiatkach,stovkach inych autach... :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 4. 2012 23:48
Re: Detail v interiéru
Souhlasím, nové generace jsou na tom o poznání lépe (ve starých šlépějích ještě pokračuje např. X6). Napříč značkou mě osobně zaujala kabina 5 GT s tmavými sloupky...
Avatar - white label
21. 4. 2012 23:46
Re: Detail v interiéru
Jo, předchozí interiér 3er (ale i předchozích 5er a 1er) působil hrozně lacině, zarytí fandové BMW se to sice často snaží vyložit jako pozitivní designovou jednoduchost (které jsem obecně také příznivcem), ale v těchto případech šlo rozhodně spíš o zmiňovanou lacinost, zvlášť na poměry prémie.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 4. 2012 23:35
Re: Detail v interiéru
Promiň, měl jsem upřesnit, že mám na mysli tu předchozí. Tam jsou mé pocity jednoznačné a nepomůže tomu ani prestižní logo na volantu.
Avatar - white label
21. 4. 2012 23:33
Re: Detail v interiéru
Kterou generaci 3er máš na myslí?
Avatar - Ronault.
21. 4. 2012 23:07
Re: Detail v interiéru
Tak ten tvar najdeš velmi podobný i ve Focusu, i když v trochu cirkusovém materiálu, ale samozřejmě tady jsou budíky trochu jinak umístěně, než v Audi....
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 4. 2012 23:06
Re: Detail v interiéru
O palubovkách jsem to někde četl, ale moc souvislostí tam nevidím. Tím však neříkám, že tam nejsou ;-)

Co se týká mé osobní optiky - je mi daleko lépe v kabině Laguny, než BMW 3.
Avatar - white label
21. 4. 2012 21:34
Re: Detail v interiéru
Jo, zdařilá aktuální evoluce v podání Audi... ;-)
Avatar - white label
21. 4. 2012 21:33
Re: Detail v interiéru
Mrkni na novodobější palubky Renaultu a BMW.
O "problému" jsem nikde nepsal, naopak jim podobná inspirace docela prospívá... ;-)
21. 4. 2012 21:11
Re: 208 x pěkná práce...
je to jednoduché, PSA 5ti kvalt je mizerný ;-) Bohužel je již cca 2 desetiletí pořád stejně "vykloktaný". Měl jsem jej v 306 a C4 GPicasso a sestra v Saxu, všude stejná bída, nepřesná kulisa a komfort řazení tak 2 generace za koncernem. Btw šestka v tom Picassu dost chyběla...
6-ti kvalt mám v P5008 a to je jiná liga, skoro se vyrovná 6-ti kvaltu v OII. Obě auta mám doma, takže to můžu pěkně porovnat ;-)
21. 4. 2012 19:59
Re: Klimatizace
Opravdu to není nic neobvyklého. Jsou i případy, kdy balíček obsahující konkrétní příplatek je (citelně) levnější než příplatek samotný. A zbytek balíčku je příjemný bonus. Najdeš to občas u VW, Audi, BMW a i dalších. Ceníky jsou spíš orientační, rozhodující je nabídka prodejce.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 4. 2012 17:07
Re: Detail v interiéru
V čem vidíš inspiraci u Renaultu?

V inspiraci nemusí být vždy problém. Něco jiného je kopírování, čímž vynikají jiní (rádoby)karosáři.
21. 4. 2012 13:38
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
Pokud hovoříš o designu, pak ano, po 206 to šlo do háje. Co se týče ale aut, 206 odstartovala horší éru Peugeotu, jelikož za moc nestála a navíc se jí nechali unést vyššími prodeji a pak už dělali jen variace na její design bez nějakého signifikantního technického vývoje.
21. 4. 2012 13:35
Re: 208 x pěkná práce...
Jen nevím, proč by 5MT mělo být mimo mísu. V podstatě je to jen číslo na ohánění se v hospodských diskuzích, na jejichž notu hrají i automobilky. Závisí především na zpřevodování a pokud je správné, tak u 6MT musíš akorát častěji řadit a minivýhoda je pouze ve spotřebě. Velký počet stupňů má význam pouze u slabých motorů, kde potřebuješ pro adekvátní dynamiku motor v úzkém spektru otáček. Zajímavé je, že výrobci to dělají přesně naopak přesně v tom stylu že 6 je víc než 5. Čím dražší a silnější auto, tím víc stupňů má a že je to k ničemu je nějak jedno.
21. 4. 2012 12:33
Re: Klimatizace
Ok, díky za odpověď. Jen mi to přijde divné, snad nikdo nemá důvod vybrat si v takovém případě pouze příplatek za klimatizaci
Avatar - escorpion
21. 4. 2012 12:29
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
Cena nie je zlá, ale zadné svetlá sú katastrofálne. Hnus. Malý volant zaujme a dobre padne do ruky, ale čitateľnosť prístrojov je zlá. Vyskúšané, nezvykol by som si a ani si nechcem zvykať na podobné nezmysly. Tento model ťažko vytiahne automobilku z krízy.
21. 4. 2012 11:06
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
Tak v porovnani s Pandou je nadherny ;-)
21. 4. 2012 11:01
Re: Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
Oproti 207 má být ta úspora až 173 kg (v závislosti na verzi, průměrně 110 kg) a Charlie asi naráží na to, že pohotovostní hmotnost 1.2 VTi má být 975 kg, kdežto 1.4 VTi má tady v článku uvedeno 1070 kg.
20. 4. 2012 22:26
navigacia a display
pokial viem, tak vsetky vybavove stupne okrem access maju velky dotykovy display s tym ze k tomu sa doplaca 12tis za navigaciu (rozumej programove vybavenie), pripadne dalsie peniaze za cd/dvd a podobne
zakladna verzia access obsahuje len obycajne radio (dokonca je verzia aj bez riadia ale tie sa asi na nase trhy nedodavaju :-)
opravte to prosim v texte lebo je to tam zavadzajuco napisane
pre troppera: slovenske ceny su uz zname...
Avatar - white label
20. 4. 2012 21:47
Detail v interiéru
Francouzi se poslední dobou designově zřejmě inspirují německými prémiovými značkami, Renault -BMW, Peugeot - Audi.
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 4. 2012 20:32
Re: Klimatizace
To nebývá napříč všemi značkami nic neobvyklého...
Avatar - matii
20. 4. 2012 17:47
Re: Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
Netuším, kdes to vyčetl, ale ve SM, kde se 208 věnují na dvojstraně je údaj, že 208ka shodila 100Kg proti 207čce a to především použitím ušlechtilejších ocelí, na skeletu a pomocných rámech. Zbytek obstaralo zkrácení karoserie.
20. 4. 2012 17:39
Re: Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
Tak za prvé může být méně vybavená (kombinována s nižším výbavovým stupněm, který není dostupný pro výkonější motory) a za druhé bude mít tříválec lehčí "příslušenství" ... tím mám na mysli například brzdy (slabší motory mívají menší kotouče vpředu a bubny vzadu), menší rozměr kol a pneumatik, menší akumulátor, menší převodovku atd.
Avatar - leone
20. 4. 2012 17:39
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
přesně tak,..desing je strašný,....někdy méně znamená více,....nejlepší byla jednoznačně "206", na svoji dobu opravdu supr,....od té doby to jde do háje,....KOLIK modelů ještě zkurví těmi trojúhelníky v předních oknech, než to pochopí >:D , to platí všeobecně, hodně značek po tomto módním výstřelku sáhlo,....pochopím to u MPV, ale jinak hrůza hrůzoucí, vždy si vzpomenu na Š 105-120,.... :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
20. 4. 2012 17:23
Klimatizace
Nechápu ten příplatek za klimatizaci: to můžu buď zaplatit 20 tisíc za klimatizaci, nebo těch samých 20 tisíc (rozdíl ceny mezi výbavami Access a Active) za klimatizaci a navíc zrcátka v elektrice, mlhovky, rádio s USB a modrým zubem atd.?
20. 4. 2012 17:16
Re: Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
Modernejsi urcite je.
Ale ze by rozdil v hmotnosti 4 valcoveho a 3 valcoveho motoru byl 100 kg? To se mi zda prilis.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
20. 4. 2012 17:09
Re: Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
1,2 VTi je mj. modernější a navíc fyzicky menší (tříválcový) motor
20. 4. 2012 17:04
Hmotnost verzi 1,2 VTi vs. 1,4 VTi
Zdravim,
mohl by mi nekdo znaly vysvetlit, jak je mozne dosahnout uspory cca 100 kg verze 1,2 VTi vs. verzi 1,4 VTi. Prijde mi to az neskutecne. Jestli se tedy nejedna o nejakou chybu ve specifikaci.
Diky.
20. 4. 2012 17:03
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
1.2 VTi bude jenom tříválec, ne ? Myslím, že současná nabídka, kdy základem je 1.4 VTi, je dobrá - ten motor bude naprosté většině lidí dostačovat.
20. 4. 2012 16:48
208 x pěkná práce...
P208 se podle mě povedla a je za celkem slušný peníz. Celkem široká paleta motorů a výbav, příplatky dle článku výše celkem přijatelné ;-)

Ideální konfigurace 5dv. 1.4VTi Allure za stále přijatelných 305k Kč. Jen škoda, že PSA nenasadila všude 6M převodovku, přece je jen 5ti kvalt už trochu mimo mísu a neni/nebude zrovna přesný jako v jiných modelech ;-\

Takže bych si tipl, že překoná svého předchůdce, ale prodejnost na P206 asi nedosáhne. Nicméně bravo Peugeot ;-) :yes:
Avatar - twistedTSD
20. 4. 2012 16:46
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
S přihlédnutím k motoru, výbavě a stáří cena nevypadá zle, ale ten design mi tedy vadí.
20. 4. 2012 16:30
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
Mě se třeba líbí, soudím jen dle fotek. A cena se mi také nezdá vysoká, vzhledem k tomu, že jde o nový model. Myslím, že ve verzi Active to může být atraktivní koupě pro mladší, či bezdětné, anebo jako druhý vůz do rodiny. Co se týká jízdních vlastností a spolehlivosti ukáže až čas.
Avatar - igor77
20. 4. 2012 16:20
Re: zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
myslim že to není vůbec drahé, stojí to jen o pár kaček víc než nová panda...
škoda jenom že je tak hnusný >:D
Avatar - 3_diamanty
20. 4. 2012 16:08
zase tu bude kazdy fnukat ake je to drahe
a ono to zase bude europsky bestseller ;-) :yes:

som zvedavy na ceny u nas, s 1.2VTi to vyzera na slusny zaklad :yes:

pezotu fandim, tesim sa na prichod 208micky, na youtube je uz niekolo testov tohto krasavca a paci sa mi cim dalej tym viac, chvalim velkost razvoru, velkost kufra, znizenie hmotnosti, maly volant vyzera spickovo - to auticko vyzera velmi sympaticky a pritom je to pezot ako sa patri :yes: