Peking 2012
Mishaw
0
Kdyby sakra místo benzínu to byla nafta, tak je to super 😒
Přejít do diskuze
Kdyby chteli neco okoukat z 3.6, tak uz to davno okoukali. Tohle asi nebude ten spravny duvod.
3.0 V6 se jevi jako idealni motor pro auto tohoto typu. Ze my (evropani) to tak nevidime je nase blbost.
3.0 V6 se jevi jako idealni motor pro auto tohoto typu. Ze my (evropani) to tak nevidime je nase blbost.
Podle mne mezi těmito modely není dost místa. Sice je ten dvoulitr citelně slabší, ale dynamicky je na tom dobře. Šestiválce také nekupuje tolik lidí, tak proč si je ředit několika verzemi, které jen zvedají náklady na výrobu. Navíc brzy dorazí nová generace 2.0 TFSI, která bude opět silnější. Jsem rád, že je v nabídce alespoň ta 3.6.
Neznám nabídku VW v Číně, ale spekuluji, že jim tenhle agregát dali, aby jim nemuseli dát 3.6, ze které by toho mohli víc okoukat.
Neznám nabídku VW v Číně, ale spekuluji, že jim tenhle agregát dali, aby jim nemuseli dát 3.6, ze které by toho mohli víc okoukat.
Dost pochybuji, že 3.0V6 bude žrát víc než 3.6FSI... Máme ve firmě Superba 3,6FSI a běžně jezdí za 13l. BTW kombinace u 3.0V6 je psaná 9.4l (teorie) nahoře v článku a 3.6FSI 220kW 9.3l (teorie), tak kde máš o litr větší spotřebu? Což je v podstatě totožné a v reálu to bude pořád 12-13l/100km.
Bylo by to doplnění nabídky mezi 2.0TSI 155kw a 3.6FSI 220KW :yes:
Jenže to by Brusel musel přestat s přiblblou metodikou měření emisí :no:
Bylo by to doplnění nabídky mezi 2.0TSI 155kw a 3.6FSI 220KW :yes:
Jenže to by Brusel musel přestat s přiblblou metodikou měření emisí :no:
Budešasi divněj typ, když chceš auto se srovnatelnou cenou, ale o 60kw slabším motorem, 2s horším zrychlením a o litr větší spotřebou, než je 3,6 FSI... ;-\