Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 500L: Poprvé na vlastní oči

Itálie má řadu předností. Nejen skvělou kuchyni, ale i designéry. Jak se jim podařilo uvařit Fiat 500L?
Zpět na článek
Avatar - Dave 11
5. 11. 2012 11:42
Re: ošklivka
Co není uniformní a německé je ošklivé. Jak jinak...
Avatar - Dave 11
5. 11. 2012 11:39
500L na živo...
...vypadá ještě lépe než na fotkách A HLAVNĚ je v reálu fakt velký.
Moc povedené :yes: :yes: :yes:
Avatar - Blue Sun
1. 5. 2012 19:05
Re: Co to je v tom kufru
V tom má ale zase celkem pravdu. Je to spíš trošku větší Panda, než pětistovka. S tou má společné tak jméno...
Avatar - delphino
1. 5. 2012 18:43
Re: Co to je v tom kufru
to vysvětluje to srovnávání s Pandou a ne s 500
1. 5. 2012 18:39
Re: Začínám pociťovat rozpaky
... v Itálii určitě >:D :yes:
1. 5. 2012 15:12
Re: Co to je v tom kufru
Tak oficiálně přiznávám naprostou slepotu. Už to konečně vidím.
1. 5. 2012 14:39
Re: ošklivka
Nevím, nevím.... zatím furt jezdím A4-kou z roku 2008 a dokažu si představit, že bych se s rodinkou po městě vozil tímto kačátkem. Je to zábavné a dobře vypadající auto.
Avatar - Blue Sun
1. 5. 2012 14:36
3/4
Zatímco většina výrobců dělá tříčtvrteční auta zepředu (tj. příď a boční pohledy OK, zezadu naprosto nedodělaný design), Fiat to vzal obráceně. Zepředu se na to nedá dívat, vypadá to jak nějaká hlubokomořská ryba s výraznou tlamou, zbytek je fajn...
Avatar - Blue Sun
1. 5. 2012 14:34
Re: Co to je v tom kufru
Je akorát posazená do vyšší drážky, aby srovnala do roviny sklopená sedadla. Jinak se spustí o nějakých 10-15 cm níž, kde tvoří klasickou podlahu. Tím, že pod ní vznikl černý stín, působí na fotce jako nějaká krabice, ale je to jen deska.
1. 5. 2012 10:45
ošklivka
Jediné co mne neustále napadá při pohledu na tohle auto je - ošklivé kačátko. Možná se to bude prodávat (i když já bych na to rozhodně nevsadil), protože i ošklivá auta mohou být úspěšná - viz třeba skutečná kachna 2CV. Ale parádu s tím neudělá nikdo. Pro mne jenom další multipla. I když Multipla měla aspoň designovou pokrokovost. Tohle jej jen recyklace.
30. 4. 2012 22:52
Velice povedené auto
Jak se řiká na východě: pokaždé když se Němec pokusí výrobit auto, tak z výrobní línky nakonec výjede tank. A všichni jsme se na to zvykli natolik, že už to všem připadá normální. Za takové situace jsou Italové oprávdovým požehnáním. Ta jejích vášeň pro krásu a jedinečný cít pro design nám občas připomene, že ani auta, ani my nejsme jenom stroje. Jak zábavné a žívé!
30. 4. 2012 22:03
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Žena, tváriaca sa ako chlap. Alebo naopak?
Avatar - Fe
30. 4. 2012 17:01
Re: parazitování není dobrý...
Nemajú ani volant rovnaký. Treba si pozrieť Fiat 500L desgin story a tam je to presne vysvetlené.
Avatar - twistedTSD
30. 4. 2012 16:37
Re: parazitování není dobrý...
4 kulatá světla, která jsou stejně umístěná, chromovaná lišta se znakem a jméno 500L. Myslím, že návaznost na 500 je tam jasná poměrně dost.
Avatar - delphino
30. 4. 2012 15:49
Re: parazitování není dobrý...
brýle mám dobrý a vidím, že mají stejný volant a béžovo-šedý interiér. Tady podobnost končí.

přístrojový panel -
panda - 2 budíky + velký digitální panel, zastřešeno zvlněnou kapličkou
500 l - 2 velké budíky, 2 malé, + malý digitál, zastřešeno plynulou kapličkou

výdechy klimatizace
panda - sdružené prostřední nahoře
500 L - rozdělené po stranách středového panelu + jeden velký nahoře

řadící páka
panda - na středovem panelu
500L - na středovém tunelu zřetelně odděleném od panelu

ovládání na středovém panelu (krom rádia)
panda - čtvercové dotykové/tlačítkové
500 L - otočné

to je tak to nejzásadnější ale myslím že to jasně popisuje rozdíl v interiéru (o který mě ani nešlo), který ani nedokazuje podobnost 500, protože 500 má interiér skutečně dost podobný pandě, tohle je nový interiér.

A teď k exteriéru - mám se rozepsat stejně, nebo si pořidíš brýle Ty a podíváš se na Pandu, 500 a 500L sám?
30. 4. 2012 15:05
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Mám obdobné pocity.
30. 4. 2012 14:37
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Hoši neserte se do Ády. Áda je dieslový guru. :-!
Avatar - DRBNUTY
30. 4. 2012 14:23
Re: Začínám pociťovat rozpaky
toto sa moze pacit jedine zenam...
Avatar - DRBNUTY
30. 4. 2012 14:17
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Ádolf bude asi abstinent, ked nema rad kelimky, alebo len radsej pije zo skla :-!
30. 4. 2012 14:05
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Fiat zabodovat určitě potřebuje, ale jestli to bude pomocí tohoto modelu...nevím...
30. 4. 2012 14:05
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Si piš, ani kelímky od piva kolem budíků to nemá. ;-)
Avatar - DRBNUTY
30. 4. 2012 14:01
Re: Začínám pociťovat rozpaky
divne auto...mne na nom najviac vadia tie male kolesa pomerom ku karoserii(ale Ádolfovi sa tie male kolesa urcite budu pacit) >:-[]
30. 4. 2012 13:47
Re: Začínám pociťovat rozpaky
Uvidíme naživo. Na mě to působí jako model, kterým by mohl Fiat po dlouhé době zabodovat.
30. 4. 2012 13:33
Re: parazitování není dobrý...
Tak si kup nový brýle. Jak exteriér, tak interiér rozvíjí jednoznačně Pandu. Jediné co připomíná F500 jsou přední kulatá světla.

Tady interiér Pandy
[odkaz]

A tady 500l
[odkaz]
30. 4. 2012 13:28
Začínám pociťovat rozpaky
Čím více fotek toho auta vidím, tím více jsem rozpačitější. Ze začátku jsem ho vnímal pozitivně, ale s odstupem času tak nějak...nevím... ;-\
Avatar - delphino
30. 4. 2012 13:24
Re: parazitování není dobrý...
ehm Pandy? ano na pandě je to postavený, ale nejen jménem ale kompletně designem si to hraje na 500... vždyť to bije do očí.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2012 13:19
Re: parazitování není dobrý...
presne tak :yes:

konecne triezvy pohlad na vec :yes:

len rypalkovia v tom zase vidia parazitovanie a tvrdia ake je to skarede a ze sa to nebude predavat a bla bla.....

realita bude ale taka ze to bude bomba

:yes:

fiat take auto potreboval uz davno, opat suhlas s tebou :yes:
30. 4. 2012 13:18
Re: Co to je v tom kufru
Jo myslím tohle, vypadá to divně a na mezipodlahu je to nějaké vysoké.
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2012 13:17
Re: nadhera
mne sa 500L paci ;-) :yes:

dizajn je subjektivna vec ;-)
30. 4. 2012 13:16
Re: parazitování není dobrý...
Tohle auto na ničem neparazituje. naopak rozvíjí styl nové Pandy. S F500 má společný víceméně jen název.

Podle mě je to mílý a sympatický protiklad všem rádobysportovním MPV.

Přesně takové auto Fiat potřebuje, aby trochu zacelil svoje děravé portfolio.
30. 4. 2012 13:16
Re: Co to je v tom kufru
Jestli myslíš tohle: [odkaz] Tak to je mezipodlaha. :-!
Avatar - delphino
30. 4. 2012 13:14
Re: nadhera
a taky bych dodal, že je skoro stejně ošklivé jako Fiat Multipla 1. generace, kterou si taky nikdo nekupoval, byť byla šikovná...
Avatar - 3_diamanty
30. 4. 2012 13:09
nadhera
tak toto auticko sa podarilo a som si isty ze to bude uspesne auto ;-) :yes:

je mnoho rodin mladych starych malych vacsich ktori nepotrebuju jazdit denno denne po meste s velkou octaviou a zase vo fabii sa tlacia, tento fiat je velmi sikovny :yes: rozmerovo aj svojim ponatim ako takym kedze to nie je okukane a nudne auto :yes:

velmi velmi sikovne od fiatu :yes:
Avatar - twistedTSD
30. 4. 2012 12:59
Re: parazitování není dobrý...
Taky z toho nejsem nějak nadšený. Zejména z toho, že 500L nemá být posledním modelem s tímto designem...
30. 4. 2012 12:54
PODRAVKA
Zde snad jen skromnou poznámku - italové nedochucují, lépe řečeno, dochucování není příznačným rysem italské kuchyně. Italská kuchyně se vyznačuje právě jednoduchostí a jedinečností kombinace základních chutí jednotlivých složek, nikoliv snad, že by uvedení kuchaři dochucovali a upravovali tak dlouho, až je z toho výborné jídlo. Právě naopak, italští kuchaři umí vykouzlit zázrak na talíři za tři munity. Tím se liší od klasické kuchyně francouzské, která je de facto pravou matkou vysoké kulinařiny, a to včetně dochucování.

Sakra... normálně jsem dostal hlad. Pětistovka musí stranou, jdu se najíst...
30. 4. 2012 12:48
Zajimavej vzhled a pojetí interiéru
Není to můj šálek kávy, ale vypadá to na kvalitní zpracovaní interiéru a na odlišení se od "stáda".Zajimavé auto...
Avatar - delphino
30. 4. 2012 12:48
parazitování není dobrý...
Jako jednotný design alá Audi není tak špatný. sice se nadává že pod sebe nerozeznáte A4 od A6, ale pořád to ničemu neškodí (sedan - sedan), vypadají dobře.
ale tohle je parazitování na nejlepším modelu nabídky, který prorazil skrze krustu unylosti produkce a marketing si řekl, že to zkusí využít. Jenže fakt moc špatně. Tvoření aut, podle receptu, který skvěle fungoval s jedním nebude fungovat s dalším, aneb dobrý Carbonara prostě nebudou fungovat s rýží ani bramborem a přesně tak to dopadá v tomto případu...