Novinky
leone
0
....kdyby ty šílené, prosklené trojúhelníky nahradili klasickýmy a umístnili do nich vnější zrcátka, označil bych desing za výborný, takto je to prostě paskvil, bohužel tento módní nešvar se šíří jak mor,...zde to ale působí až komicky,....chápu význam u MPV, nebo supersportů, ale zde u klasické sedanové karoserie,...hrůůůůůůůůůůůůza :no:
Ano, to velké L je v nadpisu správně - touto, nechť mi místí spaghetti club promine, zhúvěřilostí Fiat uštědřil svému vozu tedy řádnou facku do liftu, a vrhnul ho tak o několik let zpět, někam k Ladě Kalině, to už bylo (výrazně) lepší hraní si na baby Maserati. Naproti tomu interiéru není co vytknouti. Tedy facelift ext. / int. = :no: / :yes: . Tož tak.
....suhlasím, že fiat vždy spraví na začiatku lepší design ako hocaký facelift...vid toto alebo grande punto...vždy to sprznia..prečo? Lebo ten pôvodný design je už tak dobrý že každá uprava znamená krok spat...tu sa snad snažili o tzv. LíBIVé AUTO...čo je pre mna vždy fujtajbl...ale povodná linea je fakt pekne auto...a oni kupujú korejcov....PRECO PREPANAJANA!
... pro Evropu chybí kombi a T-jet....
.... naopak přebývají podivné designové kudrlinky a chrom....
Jenže hoši, uvědomte si, že Fiat tohle auto dělá zejména pro Turecko - čili je přizpůsobené vkusu Turkodrzka, nikoliv Eurodrzka.... 😉
Jinak ale jo, Linea v Evropě je promarněná šance - původně pěkné auto, zabité nulovým marketingem, vysokýma cenama, atd. atd....
.... naopak přebývají podivné designové kudrlinky a chrom....
Jenže hoši, uvědomte si, že Fiat tohle auto dělá zejména pro Turecko - čili je přizpůsobené vkusu Turkodrzka, nikoliv Eurodrzka.... 😉
Jinak ale jo, Linea v Evropě je promarněná šance - původně pěkné auto, zabité nulovým marketingem, vysokýma cenama, atd. atd....
1,4 T-Jet s 88kW tam už nedávaj? Jinak facelift povedený, jen škoda tý chabý nabídky motorů. ;-\
Přidat 5 kg chromu, přeplácat design a je hotovo 8-s
Evropa má bohužel smůlu (Turecko neberu), východní vliv je značný. Při rozložení prodejů se ale nemůžeme divit. Vkus Evropana není směrodatný. Každopádně interiér prokoukl, ale to je dáno převzetím z Punta...
Evropa má bohužel smůlu (Turecko neberu), východní vliv je značný. Při rozložení prodejů se ale nemůžeme divit. Vkus Evropana není směrodatný. Každopádně interiér prokoukl, ale to je dáno převzetím z Punta...
Základní problém pro Lineu na evropském trhu je, že z nepochopitelných příčin přišla o výborný motor 1.4 T-Jet/88 kW. S ní to auto jezdilo výborně, naopak s tou nepřeplňovanou jedna-čtyřkou je katastrofálně líné a ne každý přece chce naftu...
S původní Lineou s oběma výše uvedenými motory jsem jezdil a kromě zmiňovaných poznatků týkajících se dynamiky jsem zjistil také dva základní problémy - na delší jízdu velmi nepohodlná přední sedadla (nejsou bohužel shodná s těmi v Puntu) a neuvěřitelně přeposilované řízení (a to je na rozdíl od Punta opatřeno hydraulickým posilovačem!). Uvidíme, jestli tyto dva nedostatky u modernizované verze odstranili. Co se týká designových změn, tak jednoznačným plusem je zavedení novější (a mnohem hodnotnější) verze přístrojové desky z Punta. Líbí se mi i přemístění zadní RZ na víko kufru. Zbylé vnější změny ale vyvolávají spíše zdvižené obočí - toho chromu je tam prostě už příliš. Kdyby raději změnili tvar (respl snížili výšku) příliš vykulených světlometů, udělali by podle mého názoru lépe...
S původní Lineou s oběma výše uvedenými motory jsem jezdil a kromě zmiňovaných poznatků týkajících se dynamiky jsem zjistil také dva základní problémy - na delší jízdu velmi nepohodlná přední sedadla (nejsou bohužel shodná s těmi v Puntu) a neuvěřitelně přeposilované řízení (a to je na rozdíl od Punta opatřeno hydraulickým posilovačem!). Uvidíme, jestli tyto dva nedostatky u modernizované verze odstranili. Co se týká designových změn, tak jednoznačným plusem je zavedení novější (a mnohem hodnotnější) verze přístrojové desky z Punta. Líbí se mi i přemístění zadní RZ na víko kufru. Zbylé vnější změny ale vyvolávají spíše zdvižené obočí - toho chromu je tam prostě už příliš. Kdyby raději změnili tvar (respl snížili výšku) příliš vykulených světlometů, udělali by podle mého názoru lépe...
...ale oproti Thalii vzhledove o 100% lepsi :yes: Jak uz bylo receno vyse, nejvetsi problem pro prodeje v EU je chybejici verze SW a T-Jet.
To, že tak velká evropská automobilka nemá v nabídce ŽÁDNÉ kombi, se mi zdá naprosto neuvěřitelné, až šílené.... Přitom měli hned dvě možnosti - kombík na bází Liney, nebo ho udělat z Brava (a použít pro něj platformu s prodlouženým rozvorem z Delty). Tak dlouho se rozhodovali, až skutek utek 😢 A to má Fiat v kombíkách tradici sahající až do 50. let! Škoda mluvit. Nejsou v tom ale sami - tutéž chybu udělal Citroen. PSA ale nabízí kombi alespoň u Peugeotu. To zákazníci koncernu Fiat, kteří chtějí rodinné kombi, prostě chtě nechtě musí odejít ke konkurenci a pak bude velmi těžné je získat zpět..
Máš recht FIAT na všechno rezignoval... Vždy měl kombi, Regata, Tempra, Marea, Palio, Stilo a poslední Croma - tím to skončilo... :no😒br />
Btw u toho PSA Citroenu to nahrazují MPV, C4 Picasso a GPicasso + tradiční Berlingo Multispace, takže o něj bych se nebál... Peugeot má obojí 😉
Btw u toho PSA Citroenu to nahrazují MPV, C4 Picasso a GPicasso + tradiční Berlingo Multispace, takže o něj bych se nebál... Peugeot má obojí 😉
ono u PSA to byla cílená strategie - kombi dělal Pažout (206/207/307/30😄, zatímco Citrón nabízel MPV (C3 Picasso, Xsara/C4 Picasso). A taky se jim to moc neosvědčilo, a teď už tady je i Pežot 508, Citroen taky sliboval kombíka u nové C4, ale tady to nějak vyšumělo
já jsem přesně z tohodle důvodu od Fiatu odešel a jezdím Mondeem.... vzhledem k jeho spolehlivosti ovšem k Fiatu zpět půjdu velmi rád....
a čím budeš jezdit? Pandou? Nebo tě zlákal Freemont, nic jiného totiž na výběr zatím neni... :no:
tak já to nebudu kupovat příští 2 roky, takže je dost času, aby se něco objevilo.... Předpokládám, že kombi nebudou bojkotovat věčně....
no obávám se, že budeš muset zůstat u Mondea... Pochybuji, že FIAT s něčím vyleze... >😁 Btw pořád můžeš podpořit domácího výrobce a vzít si Octávku 😉
Do dvou let by tu mela byt Giulietta SW. Sice vime, jak to u Alfy posledni dobou chodi, ale tohle snad vyjde. Giulietta se prodava relativne dobre, coz je dalsi duvod pro kombik. Pak snad bude nasledovat Viaggio kombi...
Udělá facelift >😁 >😁 >😁
Tohle je fakt děs, co tam dělá ta chromová linka v předním nárazníku? Brrrrr... Faceliftem poslední dobou zmrvil co šlo, Grande Punto, dokonce i předcházející Punto, teď Lineu... Hmm snad se to nedotkne Pandy a 500 😒 O zbytku modelové řady nemá smysl ani mluvit...
Tohle je fakt děs, co tam dělá ta chromová linka v předním nárazníku? Brrrrr... Faceliftem poslední dobou zmrvil co šlo, Grande Punto, dokonce i předcházející Punto, teď Lineu... Hmm snad se to nedotkne Pandy a 500 😒 O zbytku modelové řady nemá smysl ani mluvit...
Jo, začíná to být vtipem.
Když to porovnám třeba s Polo sedanem, jeho skoro dvojčetem Rapidem pro Indii nebo Hondou City, tak musím říct, žo tohle vypadá příšerně a kdyby to bylo pouze o designu, volil bych snad radši i Thalii.....
Problém, je, že asi kolikrát už ten základ nebude tak úžasný a facelift to jenom dorazí. U FIATu obvzlášť, nicméně (a mezi námi), je jen málo povedených faceliftů, zato mraky špatných, takže zrovna u FIATu bych se nad tím až zas tak nepozastavoval. Horší je, když někdo facelftuje více než jednou......
Problém, je, že asi kolikrát už ten základ nebude tak úžasný a facelift to jenom dorazí. U FIATu obvzlášť, nicméně (a mezi námi), je jen málo povedených faceliftů, zato mraky špatných, takže zrovna u FIATu bych se nad tím až zas tak nepozastavoval. Horší je, když někdo facelftuje více než jednou......
To auto sa mi veľmi páčilo. Bolo také vyvážené a milé. Sedan s 1.3 MultiJet vlastní môj sused a je v nej naozaj komfortné zvezenie + nízka spotreba. Miesto faceliftu mohli urobiť kombi. Toto teda riadne dokafrali.. :no: :no: