Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

opierky hlavy
| 16. 5. 2012 09:43
Pandu som zatial skusal len staticky v showroome (zhodou okolnosti som bol po 150km ceste na VW up!) a Panda ma celkovo v interieri zaujala.

Ma ale dve zavazne nedostatky:
1. opierky hlav su z plastu a nevhodne tvarovane, pri mojich cca 185 cm ma vyrazne tlacili do hlavy

2. vzadu bolo miesta znatelne menej ako v Up!e
Cena
| 16. 5. 2012 09:45
Koukám že cenovej jemnocit se drží viditelně koncernu. ;-) Brzo asi dojede k tomu, že Panda bude "levnější".
Avatar - Renton
Jasna Panda
| 16. 5. 2012 09:57
Keby som siel kupovat druhe auto, tak by to bola Panda :yes: Vyskusal som ju a dal by som jej jednoznacne prednost pred Citigo. To som tiez skusal, Up! este nie, ale bude to asi plus minus to iste.

Pohodlne sedacky, vyborny vyhlad, moznost 4x4 a osobne sa mi velmi pacil interier. Tvarovo aj dizajnovo pre mna bez chyby. V Citigo vyzeral interier fadne.

Jo a Pandu ma aj James May >:D

PS: motor by som dal urcite twinair. Ma genialny zvuk ;-) A s lahkou Pandou vie slusne zahybat
Avatar - dr.biker
Dotaz
| 16. 5. 2012 10:39
V testu píšete, že testujete lepší výbavu Pop, která má mít kryty zpětných zrcátek v barvě karoserie, ale ve fotogalerii jsou nevzhledná černá zrcátka. Tak jak to je, že by nějaká speciální předvýrobní série?
Opěrky budou opět nepoužitelné, je to asi už typické pro Fiat. Jezdím s Puntem Classic a když si opřu hlavu o opěrku, tak mám hlavu zakloněnou a pomalu se dívám do stropu. Je to nepříjemné. Nejlepší systém opěrek je „knížka“ od Renaultu, kdy si cestující může nastavit sklon opěradla. [odkaz]
Jinak souhlas, Panda je povedené malé auto, které bude asi často viděné na našich cestách.

Mimochodem když už je v textu zmíněné Citigo, tak bych se chtěl zeptat, viděl už někdo Citigo jiné než předváděcí s polepy? U nás na Moravě pokud vidím Citigo, tak jedině předváděcí, a to ještě tak jedno nebo dvě za týden. To by mě zajímalo, kde jsou ty prodané stovky kusů.
Dotaz
| 16. 5. 2012 10:45
Už sem to psal několikrát...
Prodeje Citigo šly k nule a pujdou ještě níž. To auto je neprodejné. Ta zázračná kvanta prodaných kusů byly nutné objemy, co museli nakopit dealeři (a že jich u nás je), kteří se těch aut teď v podstatě nemohou zbavit...
Proto taky se jednalo jen o ty nevyšší verze, běžný ovčan by takto nenakupoval. Přiznám se bez mučení, že já ještě neviděl ani jedno soukromé (myslm tím bez plepů) CTG!!!

Aneb závěrem, ZÁZRAK (u koncernu) se nekoná, Panda JEDE. :yes:
Dotaz
| 16. 5. 2012 10:48
Jeden můj dodavatel jich teď nakupuje 20 pro obchodníky, co se pohybují ve větších městech... Jde spíš o rozběh a není potřeba nosit růžový brejle, aby člověk pochopil, že trvalá jednička segmentu mini v ČR bude právě CTG.
Dotaz
| 16. 5. 2012 21:38
pre pohyb v meste su tieto mini auta logicka volba
Dotaz
| 16. 5. 2012 11:20
Dobrý den, ano, s tou výbavou je trochu potíž - podle zrcátek jde o Pop, avšak vůz je vybaven vlastně vším, co přináší Easy. Prověřím to.
se tam v redakci konečně mezi sebou domluvte.....
| 16. 5. 2012 11:11
...už podruhé sem cpete větu "Například na přední odlehčené nápravě je stabilizátor nově uchycen přes tyčky k tlumičům (dosud méně účinně na spodních ramenech)", už to tady od vás šlo jednou a spousta lidí - majitelů dosavadního modelu 169 vám to vyvracela, a je to tady zas. Takže současný model Panda 169 má opravdu stabilizátor uchycen rovněž přes tyčky k tlumičům a není to vůbec nově (asi od roku 2003)- stačí se ohnout a podívat za přední kolo do blatníku ;-) mj.tyčky vydrží tak 70 tis. km a pak klepou - výměna 1 ks/á450,-Kč. Ve fiatu vám ale rádi vymění půl až celou nápravu, zvlášť když vycítí, že uživatel netuší, co že se tam vlastně děje - kšeft je kšeft :-)
se tam v redakci konečně mezi sebou domluvte.....
| 16. 5. 2012 11:15
Aha, tak v tom případě děkuji za upřesnění.
se tam v redakci konečně mezi sebou domluvte.....
| 16. 5. 2012 18:26
Tady to je to té generálce přední nápravy. [odkaz]
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 12:00
Tak to tu konečně máme. Pozorně čti test, neboť se mnohé dozvíš o autě, které patří v Itálii na prodejní vrchol. Tak jako třeba zase v Německu patří na prodejní vrchol GOLF či PASSAT, ale však to znáš, co krajina, to jiný garážový mrav.

Jsou to paradoxy, co - čím menší vůz, tím více se hledí na to, aby měl co největší vnitřní prostor... Samozřejmě nejde o paradox, nýbrž o zcela logický požadavek, neb nechávat před výletem doma ramena, to je jaksi chirurgicky poměrně náročný úkon.

Tak jak? No, Vezměmě příklad z nejmilejších, auto, které ví přesně co tato třída žádá - Velkorysou šíři, velkorysá sedadla a velkorysou cenu, tedy našeho milého CITIho. Dejme si malou porovnávačku:

Šíře vpředu:
CITI: 144 cm
panda: 133 cm...
Dílčí závěr - rozdíl 11 cm ve prospěch citiho.

Rozvor
CITI: 242 cm
panda: 230 cm...
Dílčí závěr - rozdíl 12 cm ve prospěch CITIho.

Výška nad sedadlem
CITI: 105 cm
panda: 100 cm
Dílčí závěr - rozdíl 5 cm ve prospěch CITIho.

Výška opěradla
CITI: 65
panda 61
Dílčí závěr - rozdíl ve prospěch CITIho 4 cm.

Děkuji, neví někdo, kde je nejbližší prodejna ŠKODA?

BRAVO ŠKODA, BRAVO CITIGO :yes:

P.S. Snad jen k jinak výbornému testu - Tvrzená jankovitost, označená jako pozitivní zjištění?... :-) To snad nemůže projít ani u trampolíny, natožpak u fiatu.. ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 12:47
Centimetrová nakládačka. >:D No nic, prej průměrnej Ital nemá tak široká ramena jak Němec. ;-)

Jinak jsem zvědav na 4dvířko od koncernu, to se pak kapku pohne.Tahle třída se prostě tady nikdy moc prodávat nebude....jedině snad až budou Husákovi děti v důchodu. ;-) ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:05
:-) CITI je v podstatě auto o třdu větší... :-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:12
Hlavně se v něm dá pohodlně jezdit delší trasa, to se o židloidním posedu v Pandě říct vůbec nedá.
Ale jinak je Panda pěkný autíčko. Drží celý evropský Fiat nad hladinou.
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:29
To jo.
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:50
No vidíš a stejně ho nikdo nechce - jsou jich plný prodejny a nakonec každej kdo chce škodovku raději koupí fábku za srovnatelnou cenu (a ta je přitom uvnitř také menší, ale s 5-ti dveřma) - ty jistě víš přesné rozměry na mm. Myslím, že ani nová panda nebude na českém trhu už žádný prodejní hit žen a důchodců tak jako předchůdkyně, i když vypadá kvalitněji - ale to zas tolik lidí v této kategorii asi u nás nezajímá. Snad se situace změní, až začnou prodávat ty koncernové, (podle tebe skoro) subkompakty s 5-ti dveřma a za ca 150 tis Kč. ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 14:00
Nikdo je nechce a čeká se na ně 5 měsíců...
JANKOVITÁ PANDA
| 23. 7. 2012 14:14
A výroba beží na plné obrátky... 8-s
Avatar - 3_diamanty
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 12:49
ked uz nemas s cim zamachrovat a si v koncoch zacnes vytahovat rozmery

najvacsi neznamena vzdy najlepsi hlavne pokial ide o miniauta ze?

myslim ze panda boduje niecim inym ako nahananim milimetrov ktore by ju mali posuvat medzi male auta - panda je miniauto

nepochybujem ze naslednik terajsieho citiga bude mat uz razvor ako terajsie polo a dlzka pojde zase hore o 20cm potom uz budes totalne v extaze

to ze ma citigo necaluneny kufor, zadne okienka sa len pootvaraju, ze ma neviditelny otackomer, ze ma plechy po dverach zvnutra a mizerne maly motor to nevadi :D ze? Hlavne ze citigo ma par cm dlhsie operadlo, panda je miniauto, citigo sa uz hraje na male auto a pritom neporazi ani pandu
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:07
>:D

Seš tradičně mimo.

Lidem u auta bude určitě vadit nečalouněnej kufr víc, než když se do něho pohodlně neposkládaj, nebo si budou otloukat o sebe lokty.

Ty bavíš chlapče, tak teď zpátky na pískoviště a ukliď po sobě před obědem bábovičky. ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:09
Nyní se velmi mýlíš, právě u těch nejmenších aut jde o co možná největší vnitřní prostor při současném zachování třídních poměrů. Opravdu ideálně (na danou třídu) to dnes dělá koncern VOLKSWAGEN - velmi velkorysá šíře ve výši ramen, důstojný rozvor a potřebné místo nad hlavou. A také je to znát uvnitř, připadáš si jako v subkompaktu.
Avatar - Bristol
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 17:27
to vyprávěj majitelům Superbu a Fabie... :yes: ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 23:06
a oktavie a roomsteru...
JANKOVITÁ PANDA
| 17. 5. 2012 09:11
Tématem je třída Mini, tam je to napínavé na šířku, a právě rozdíl v šíři ramen mezi pandou a CITOGO je rozhodná veličina při hodnocení komfortu v kabině. Nebo snad máš dojem, že jsi ve Fabii nějak prostorově třídně omezen?
Avatar - kari.laz
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:14
toppere, ty už nejsi k smíchu, ale spíše k pláči. Jsi zaručeně vždycky první, kdo vytahuje rozvor, jakmile vycítí, že je u koncernu menší, než u tvého božstva z koree.

A panda je miniauto a citigo podle tebe ne?
Tak proto je Panda ve všech směrech z venku větší?

Citigo délka (mm): 3563
Panda délka (mm): 3653

Citigo šířka (mm): 1641
Panda šířka (mm): 1643

Citigo výška (mm): 1478
Panda výška (mm): 1551

To že u NSF dokázali téměř dokonale využít obestavený prostor je jeich plus:

Naměřené rozměry Citigo:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 850 / 1070
podélný prostor vzadu min/max (mm): 560 / 830
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1050
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 930
šířka vpředu (mm): 1440
šířka vzadu (mm): 1440
délka sedáku vpředu (mm): 530
délka sedáku vzadu (mm): 430
výška opěradla vpředu (mm): 650
výška opěradla vzadu (mm): 600

Naměřené rozměry Panda:
podélný prostor vpředu min/max (mm): 840 / 1030
podélný prostor vzadu min/max (mm): 510 / 690
výška nad sedadlem - vpředu (mm): 1000
výška nad sedadlem - vzadu (mm): 920
šířka vpředu (mm): 1330
šířka vzadu (mm): 1330
délka sedáku vpředu (mm): 510
délka sedáku vzadu (mm): 440
výška opěradla vpředu (mm): 610
výška opěradla vzadu (mm): 570

Ty už si nevidíš ani do huby.
Avatar - Renton
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 13:33
heh, paci sa mi, ze akonahle sa tu objavis, rozprudi sa velka diskusia >:D

PS: Citigo ma vobec nezaujalo, nemozem si pomoct. Citigo moze byt vacsie, ale Panda tu vyhrava v style, v niecom, co sa neda zmerat. Je vidiet, ze tu ma Fiat dlhsie skusenosti ako koncern. Ale beriem, nie kazdemu sa styl Pandy paci...

PPS: So svojimi 188cm som v Pande nemal problem :-) ani za mnou sediaci sa nestazoval, aj ked na dlhe cesty to nebolo ...
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 17:15
To ne :-)
Avatar - dr.biker
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 15:48
Citigo je dobré malé auto, ale postrádám u něj hravost a milý vzhled, jako má např. Twingo nebo zde testovaná Panda. Citigo je prostě moc strohé. Když pominu konstrukční přehmaty v podobě zadního plata nebo elektrického stahování oken, tak nejvíce mě zklamala absence samostatně posuvných a sklopných sedaček, které byly v konceptu.
[odkaz]
[odkaz]
Jinak v tvé řeči čísel je Citigo jedno z nejlepších aut, vždyť uvnitř na předních místech je více prostoru než v o třídu větší Fabii (i když Fabia je takový jezevec…), ale na silnicích to zatím není vidět, jak jsem psal v příspěvku nahoře.

Moje volba v této třídě: pokud malé třídveřové auto do města, tak Twingo, pokud potřebuji často zadní sedačky pro děti, tak Pandu.
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 17:15
Panda je malá. Twingo příliš dámské. Trefa je tohle - [odkaz] a je to i hravé, nemyslíš?
Avatar - dr.biker
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 17:48
Vím, že kola dělají auto, ale barevné kryty kol moc Up! nepomohly. Kdyby neměl ty polepy, tak vypadá pořád obyčejně. Chtělo by to i barevné kryty zrcátek a decentní barevnou lištu na masce chladiče. Potom by byl Up! Možná i trochu hravý. A chtělo by to zapracovat na interiéru, je moc konzervativní. Alespoň že má zakřivený konec zadního bočního okna, v tomto ohledu je Up! lepší než Citigo.
JANKOVITÁ PANDA
| 24. 7. 2012 07:56
Z hnusný holky hezkou neuděláš, i kdybys na ní dal tunu mejkapu. Ráno se vedle ní probudíš a budeš se pořád obelhávat? Ženský jsou většinou ochotný strávit hodiny u kadeřníka, na manikůře nebo v solárku, místo toho, aby si šly zaběhat nebo do fitka a vytvarovaly si postavu. Pak budou krásný i v pytli od brambor.

S autama je to stejný - s chromovanýma lištama kolem oken, obarvenýma zrcátkama nebo střechou, pruhy na kapotě a všude jinde. Přitom krása je jinde - v křivkách a v celkovém vzezření.
Avatar - Emel
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 16:43
Docela by mě zajímal tvůj komentář k testerovu tipu, že králem jízdy je mezi minivozy letité Twingo :-). To bylo slávy při první testovačce Citi... :-).
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 17:13
Neznám jizdu Twinga, znám to jen v Cliu, a to jak si možná vybavuješ z mého blogu byl (v jízdě) doslovný miláček... v podstatě dvojka po Polu (s Fabií). Takže - řekněme, že není důvod mít pochybnosti o tom, že i Twingo bude v jízdě báječné. Domnívám se, že u Twinga bude cenný jízdní (mini)komfort, samozřejmě, že CITI je odladěn více směrem k jistější avšak o fous tvrdší jízdě.
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 21:13
Citi hlavně nevylučuje i relativně dlouhé jízdy což je příjemný bonus, to Panda je na tom, (alespoň podle zdejších reakcí) o poznání hůře. I když asi Panda zajímavá bude, ale co by mně od koupi spolehlivě odradilo, jsou PLASTOVÉ opěrky hlavy. WTF Fiat?
JANKOVITÁ PANDA
| 16. 5. 2012 23:24
tak zdejší diskusní názory na novou Pandu jsou jistě mimořádně hodnotné, klidně bych se vsadil, že s ní reálně ještě nikdo z tady diskutujících nejel....
A co se opěrek hlavy týče, tak si nejsem úplně jistý jestli jsou opravdu "plastové" - všude se píše že jsou tvrdé, ale že by to byl fakt jen plast? Ani z fotek to není zcela zřejmé....

Chce to prostě projet se a pak se uvidí.... ;-)
Avatar - deliqent4
JANKOVITÁ PANDA
| 24. 6. 2012 11:17
tvé názory jsou úplně neobjektyvní (GTI) prostě preferuješ na prvním místě jen VW a Škodovky nebo něco z koncernu VW a přitom je možností daleko více. VW UP je kvalitní a těžko se mu hledají chyby to chápu ale taky si za to člověk zaplatí což u Renaultu nebo Fiatu nemusí a kvalita tam už je za ty roky taky na slušné úrovni. Já osobně bych bral Twingo nebo Pandu. Úplně nejradši Pandu 4 x 4 ta už má sice taky svou cenovku někde jinde ale to je celkem normální, Suzuki Swift nebo SX4 jsou na tom se čtyřkolkama stejně :-) . Každopádně výběr je veliký :-) a to je dobře.
Avatar - sendador
JANKOVITÁ PANDA
| 17. 5. 2012 12:42
V nekterych italskych mestech by se s Passatem ani nevesli do ulice ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 17. 5. 2012 13:40
jak to merali vnutornu sirku v Citigo, ked samotna automobilka uvadza v prospektoch 1360 mm?
JANKOVITÁ PANDA
| 18. 5. 2012 15:28
Traged GTI....
Auto.cz je podobne ako ty demagogicke ak ide o Skodu, ci VW, tie vraj pomerane rozmery su iba ak s hrubkou tapacira:

[odkaz]
[odkaz]

CITI 5dverove, sirka vpredu: 1369mm rozdiel 3,9cm pre citi
vyska nad sedadlom: 993cm menej ako panda

Rozmery sediadiel by bolo treba premerat, kedze citi nema ani len deleny sedak.
Kazdopadne, segra sa v tom vozila, kedze robila hostesku pre Skodovku (bohuzial, no) a vravela, ze Citi je vzadu dost stiesnene; a to ma 168cm, takze s tymi rozmermi auto.cz to nebude take ruzove.

Klamstva a vymysly....to je take GTIovske.
JANKOVITÁ PANDA
| 18. 5. 2012 15:42
Každý používá jinou metodiku měření vnitřní šířky vozidla. Někdo v loktech, někdo v ramenou, jiný v nejširším místě. ;-)
JANKOVITÁ PANDA
| 18. 5. 2012 19:58
Vazne? nehovor.
To je velmi zvlastna a ohybna metodika, ked v takej Fabii namerali o 1cm menej [odkaz] ako vyrobca [odkaz]
a v Shitigo namerali o 8cm viac. ;-) :no:
JANKOVITÁ PANDA
| 19. 5. 2012 11:13
Sami redaktoři to zde nedávno vysvětlovali. Rozdíly jsou na vrub technice měření. Neboli jinak, každý to měří v jiných místech.
Takže pokud chceš srovnávat, tak vždy srovnávej naměřené hodnoty od stejného subjektu. Tam je jakás takás jistota, že to měří ve stejných místech.
JANKOVITÁ PANDA
| 20. 5. 2012 00:30
Evidentne necitas, co pisem.
Ako mozes jednou metodikou dostat tak rozdielne vysledky???
Ved by mali v Ctg namerat o 1-2cm menej ako automobilka.
Alebo ma Ctg preliacinu do dveri???
Automobilka tiez pouziva stale rovnake meranie. Ako moze potom niekto iny raz namerat o 8cm viac a inde o 1cm menej???
Avatar - Ji/Ri
JANKOVITÁ PANDA
| 24. 6. 2012 11:20
.... s tím na Jossého nechoď.... když má pravdu tak má pravdu a i kdyby na Citigo nebylo tak má pravdu..... ;-)
Avatar - Ji/Ri
JANKOVITÁ PANDA
| 24. 6. 2012 11:26
V jiných místech....možná to bude v tom.... že se to změří v tom nejlepším místě, kde není konkurence.... třeba od důlku ve dveřích po důlek ve dveřích, což? >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:01
dve najlepsie miniauta :yes:

obe ponukaju sikovne a a aj silne motory, minimalne rozmery, zaujimavy atraktivny dizajn, posobia sviezo a maju aj potrebnu davku imidzu a sarmu - citigo vyzera vedla pandy a picanta ako krabica na triedeny odpad....male auto ma byt dynamicke zive napadite hrave....citigo je presny opak - je to obluda - kontajner na smeti lepsie vyzera ako citigo ;-) a je aj napaditejsi a zaujimavejsi

nic proti skode. skode fandim mam ju rad, octavka fabia, yeti - paradne masiny ale citigo sa bohuzial nepodarilo

male auto ma byt napadite a zaujimave nieco ako twingo picanto panda Kacko - citigo je nudne, panda vedla citiga posobi ako diamant vedla obycajneho sutra.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:11
Hlavně aby to vypadalo dobře na plakátu, co?

Že se už do auta neposkládáš, to přece nevadí, tobě rozhodně ne. >:D
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:12
To jsi četl kde, že se do něj neposkládáš? ;-)
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:13
Obrazně řečeno. ;-)

Panda není žádný velký stěhovák. Osobně bych takový auto (malý) už podruhé nekoupil. Ale o tom jsme se už tuším spolu bavili. ;-)
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:19
Tak to leda. Jinak ani s výškou lehce pod dva metry není vpředu problém ani v Pandě (končící ani nové generaci), ani v Picantu, ani v nahoru? ani v Twingu. Prostorové rozdíly mezi nimi jsou zanedbatelné, jen Picanto má pro mě trochu nešťastně tvarované opěradlo, ale zkoušel jsem jen krátce a staticky, třeba by si člověk zvykl.
Naopak vzadu to samozřejmě v žádném z těchto aut není pro nikoho jiného než děti.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:19
Jo, ty se do auta poskládáš, proč ne, a ti ostatní mají jet MHD?
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:21
Tak pokud chci pravidelně jezdit v pěti dospělých, nekoupím miniauto. V Pandě odjedou v pohodě dva velcí dospělí a tři děti, v dolů! dva plus dva, v Picantu nevím, zas tak podrobně jsem tuhle třídu nestudoval.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:24
To by mě teda zajímalo, kam si ty děcka sedící za tebou strčí nohy.
Kdepak, Panda je pořád malý auto, i když se tváří prostorně, tak vždy ten prostor někomu bude chybět. Když bude ten někdo sedět vzadu, tak ten prostor bude chybět prakticky pořád.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:27
Malé děti tam nacpeš, teenagery už za dvoumetrového řidiče asi ne. Ale o tom tahle třída není.
Prostě dva velcí dospělí + tři (Panda) nebo dvě (VW) malé děti jsou maximum a to jde v pohodě u všech.
Avatar - kari.laz
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:46
Pokud to budou malé děti, mají povinnost dětské sedačky a ač se přiznám, že jsem to nezkoušel, nedovedu si představit tam narvat tři sedačky vedle sebe.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:53
3 dětské sedačky je problém narvat i do kombi střední třídy. ;-\ Když máš 3 děcka, tak ti nezbývá nic moc jiného než MPV.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 14:03
Píšu to od začátku, zbytečně se tu z Pandy dělá stěhovák.
Avatar - DRBNUTY
panda a picanto
| 16. 5. 2012 16:33
Mas pouzivat prezarvativ a nebudes potrebovat tri sedacky. >:-[]
panda a picanto
| 16. 5. 2012 16:42
Každý pořádný chlap má aspoń 3 děcka. :yes:
panda a picanto
| 16. 5. 2012 16:48
Tu trojku bych vynechal. Ale jinak. ;-) :yes:
Avatar - DRBNUTY
panda a picanto
| 16. 5. 2012 16:32
By si uz davno mal vediet, ze deti sa vozia zasadne v SUV a najlepsie aspon v 2 a pol tonovom. ;-)
panda a picanto
| 16. 5. 2012 16:36
Což o to, já to vím, ale Magistr tu skládá děcka do Pandy. ;-)
panda a picanto
| 17. 5. 2012 14:49
Tak už vím, kdo u nás u školky vždycky zablokuje celou silnici, že tam už nikdo ani neprojde, takovýho bych akorát tak nakopal do ... a když se tam sejdou dva nebo tři a navzdájem si nadávaj a nemohou se odtud dostat, to je pokoukáníčko. >:D
panda a picanto
| 16. 5. 2012 13:23
Pořád je to pro mě spíš třída pro rozvážku pizzy nebo pro důchodce, případně služebák pro pohyb ve městě.
panda a picanto
| 16. 5. 2012 15:56
Kouka mi tu kamos pes rameno a povida:
"Hele, napis tomu webpajovi, at to s tim sluzebakem smaze, jinak nafasuju Pandu..." >:D

(ted ma Fusiona)
Avatar - Ji/Ri
panda a picanto
| 24. 6. 2012 11:17
Kámoš přes rameno, jo? hmmmm.... mno, onehdá, a není to tak dávno, ses tu vysekl do orientace..... další důkaz? ..... kámoš přes rameno... tak co no už, nedělní pohodička, společný oběd, což? >:D >:D >:D >:D >:D ;-) ...to víš, minule sis naběhl... :*)
Avatar - gld
Panda červená
| 16. 5. 2012 16:51
Narozdiel od kolegov rátajúcich hore centimetre a milimetre ma viac zaujali fotky v galérii. Pochvala fotografovi za nápad s bilbordom v zoo :yes:

PS- v čom konkrétne pripomína radiaca páka pandy letecký priemysel? :-O
Avatar - sendador
Panda červená
| 17. 5. 2012 07:30
asi mel na mysli rucni brzdu...
Panda červená
| 17. 5. 2012 09:11
Jejda, děkuji moc za opravu :*)
Pětiblik
| 17. 5. 2012 13:25
Ten pětiblik se mi zdál zprvu taky divný, ale nakonec jsem musel uznat, že je to lepší než trojblik. Nechá se totiž používat často i při odbočování nebo sjíždění z kruháče a na dálnici při přejíždění mezi pruhy stačí nejprve začít blikat a pak teprve přejet a tak to vlastně má být. Ne jako to všichni dělají (i já to tak dělal), že bliká až v momentě, kdy přejíždí, což vlastně znamená - "ano opravdu přejíždím" místo "hodlám přejet".
Avatar - dr.biker
Pětiblik
| 17. 5. 2012 18:43
Dobře si to napsal, souhlasím s tebou. :yes:
Avatar - sendador
Pětiblik
| 18. 5. 2012 07:06
Ja s nim jezdil v Italii v pujcenem Bravu a neco do sebe to ma. Nicmene chce to trochu zvyk, casto jsem prejel do druheho pruhu a pak jsem jeste porad blikal
Avatar - avatas
Trojblik
| 18. 5. 2012 07:13
Pěti-blik v dnešní době frajerů,co neblikají? Jinak je Panda milé auto s motorem za krále klacka.Silnější motor je jen pro silnější,mnohem silnější peněženky.Citigou je méně efektní na pohled,ale co do prostoru uvnitř nemá chyby.Leč opět slabý motor je ta achilovy pata.Po městě dobré,mimo je to velmi znát.Ještě jedna věc: cena Pandy je v současné době na oběžné dráze kolem Jupitera.(pro méně zdatné:vysoko) :-!
Trojblik
| 18. 5. 2012 15:17
Ceny jsou nastaveny opravdu vysoko, a to u nové pandy i u prťavé 3-dvéřové škodky. Nicméně ceny budou takové, za jaké to budou lidi ochotni kupovat tak, aby se to prodejcům a výrobcům stále co nejvíce vyplatilo. Zatím ale naši důchodci zřejmě raději kupují starší verzi pandy (jen u nás na malém městě se za poslední půlrok objevily nejméně 3 kousky). Asi není divu, když jsem koukl na s-auto, nabízí to dealeři v základu většinou do 150 tis.Kč.
Nová chcanda
| 23. 6. 2012 18:35
ujde, ale minulá generace je prostě hezčí. Taková míň nafouknutá, hravější, příjemnější. Designově úplně jiná třída. Tady je moc vidět, že jako základ posloužilo škaredé brazilské Uno, jen je trochu upravené, aby ho zákazníci v Evropě vůbec strávili.
Jako auto do města už je Panda dost velká, nejlepší auto do města od Fiatu je staré Seicento, neboli městská štika. Lehké, krátké, úzké a s výjimečným rejdem kol - při parkování k nezaplacení.
Avatar - 3_diamanty
nadhera
| 24. 6. 2012 08:02
takto ma vyzerat kral miniaut :yes:

pri pohlade do interieru alebo kufra je uplne zretelne vidiet, ze dospelost tohto auta je uplne inde ako v citigu.....kde na Vas z kazdej strany kricia hole plechy ...o motoroch ani nevraviac...
Avatar - Ji/Ri
Citová Panda
| 24. 6. 2012 11:42
.... rozhořela se tu debata ohledně centimetrů, šířek, výšek, hloubek.... a td. Pokud nebudu olizovat papíry a šňupat tiskařkou čerň, tak si budu asi myslet, že v tomto případě o ty centimetry moc nejde.... Reálně Panda nabídne oproti citimu: vyšší nástup do vozu - mnohem pohodlnější, možnost 4x4, vzdušnější interier.... Nikdo, krom Jossého, nebude tahat Pandu na cestu do Paříže a to navíc se třema dětskýma sedačkama >:D ;-)
Pro účel, pro který byla Panda stvořená - je dokonalá. Koukám na parkovišti na jednu v bílé a je opravdu.... sexy a chic? ....nikdy bych neřek, že to řeknu..., ale je fakt pěkná....
Go Panda, Go... :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku