Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën DS5 2,0 HDi A/T – Když ji miluješ...

Nejnovější z řady „téměř prémiových“ citroenů řady DS loví zákazníky zejména mezi vyznavači neobvyklého designu.
Zpět na článek
24. 5. 2012 11:09
25. 5. 2012 00:03
25. 5. 2012 00:06
24. 5. 2012 11:22
24. 5. 2012 13:41
24. 5. 2012 13:42
24. 5. 2012 11:30
24. 5. 2012 11:39
24. 5. 2012 11:53
24. 5. 2012 12:08
24. 5. 2012 12:16
24. 5. 2012 11:57
24. 5. 2012 12:12
24. 5. 2012 12:21
24. 5. 2012 12:35
24. 5. 2012 12:46
24. 5. 2012 12:49
24. 5. 2012 15:25
25. 5. 2012 10:29
25. 5. 2012 10:39
25. 5. 2012 10:42
25. 5. 2012 13:04
25. 5. 2012 13:05
25. 5. 2012 12:56
25. 5. 2012 10:37
25. 5. 2012 13:13
24. 5. 2012 21:46
24. 5. 2012 12:42
24. 5. 2012 12:54
24. 5. 2012 13:12
24. 5. 2012 13:26
24. 5. 2012 13:53
24. 5. 2012 14:06
24. 5. 2012 14:23
24. 5. 2012 14:38
24. 5. 2012 14:48
24. 5. 2012 13:18
24. 5. 2012 14:33
24. 5. 2012 14:43
24. 5. 2012 15:07
24. 5. 2012 14:00
24. 5. 2012 13:57
24. 5. 2012 14:02
24. 5. 2012 14:25
24. 5. 2012 18:45
24. 5. 2012 14:26
24. 5. 2012 12:45
24. 5. 2012 15:50
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 5. 2012 11:58
24. 5. 2012 12:17
24. 5. 2012 12:53
24. 5. 2012 12:59
24. 5. 2012 13:16
24. 5. 2012 13:34
24. 5. 2012 13:44
24. 5. 2012 12:53
24. 5. 2012 12:58
24. 5. 2012 13:23
24. 5. 2012 15:13
24. 5. 2012 15:47
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 5. 2012 16:10
24. 5. 2012 21:13
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 5. 2012 15:54
24. 5. 2012 16:04
24. 5. 2012 15:39
24. 5. 2012 20:03
25. 5. 2012 10:19
25. 5. 2012 16:39
24. 5. 2012 21:32
25. 5. 2012 15:25
28. 5. 2012 15:51
26. 5. 2012 00:29
27. 5. 2012 12:38
24. 5. 2012 10:05
když ji miluješ.....
tak o ní zkomponuješ skladbu >:D
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2012 11:09
ds
To auto vypadá v reálu velmi povedeně, jakkoliv je design subjektivní věc, jen mi přijde na auto za milion (jinak než s automatem neuvažuj) zrychlení kolem 10s slabota, respektive hodně slabota, snad bude v nabídce časem naftový 6ti válec, který by propůjčil i důstojné jizdní výkony:)
Rozbalit vlákno
2
25. 5. 2012 00:03
Re: ds
Naftovy 6tivalec? to je nizsi stredni trida
Avatar - del42sa
25. 5. 2012 00:06
Re: ds
jo jo, i osmiválec bude, už vidím ty fronty nedočkavých kupců >:D
24. 5. 2012 11:19
Diskontni kvalita jizdy
To jsou ale silna slova...
Nicmene vzhledem k te cene se ani nedivim.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ham.
24. 5. 2012 19:16
Re: Diskontni kvalita jizdy
nižší střední za mega+ s bonusem mizerné mechaniky, tak to jsem zvědav kolik umělců (mimo Svěceného) nebude schopno žít bez této pecky. >:-[]
24. 5. 2012 22:34
Re: Diskontni kvalita jizdy
ked chcu byt specialni, tak mali dat aj motory specialne a nie rovnaky motor, ako v radovom aute.
Ak ked uz nie 6valce, tak aspon cipnut mohli ten dvojliter.
Avatar - Ham.
24. 5. 2012 23:15
Re: Diskontni kvalita jizdy
No to by ale museli použít jinou platformu a ne střeva z nižší střední, nicméně Citroen žádnou skutečně velkou platformu, která by třeba umožnila podélnou zástavbu šestiválce nemá protože i vrcholný model C6 má motor napříč a pohon předních kol. Takže jediná cesta je asi sundat minimálně 300k z ceny, jinak je to neprodejné a stane se to typickým příkladem z kategorie navrch huj (interiér, velikost karoserie), vespod fuj (motory, podvozek, převodovka etc.).
Avatar - del42sa
24. 5. 2012 23:25
Re: Diskontni kvalita jizdy
proč by museli ? Není to vůbec otázka podélného nebo příčného uložení motoru, je to jen otázka poptávky a prodejní ceny. Prostě Citroen s výkonným motorem a vysokou cenou by byl neprodejný....
Avatar - Ham.
24. 5. 2012 23:35
Re: Diskontni kvalita jizdy
A auto nižší střední s cenou přes mega, průměrným motorem, podprůměrným podvozkem, průměrnou převodovkou a hezkým interiérem je prodejné?
Avatar - del42sa
24. 5. 2012 23:42
Re: Diskontni kvalita jizdy
evidentně ano
Avatar - Ham.
24. 5. 2012 23:53
Re: Diskontni kvalita jizdy
To se evidentně ukáže za rok za dva podle prodejů ;-)
Avatar - del42sa
24. 5. 2012 23:57
Re: Diskontni kvalita jizdy
tohle auto ale už od začátku není plánováno na nějaké extra velké objemy prodejů, proto je mimo jiné jeho prodejní cena nastavená tam kde je ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 00:16
Re: Diskontni kvalita jizdy
Cena je nastavena nesmyslně a půjde rychle dolů.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 00:28
Re: Diskontni kvalita jizdy
Očekáváte že STEJNĚ rychle jako u DS3? ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 00:55
Re: Diskontni kvalita jizdy
Nevím kolik stála DS3 na začátku prodejů ale dnešní nabídky od 299k jsou dostatečně nízké v kontextu třídy malých vozů takže DS3 je určitě prodejná, což nelze říci o autě které je jen o jednu třídu výš a v tuctové konfiguraci přelézá milion.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 01:05
Re: Diskontni kvalita jizdy
Na "číslíčka" (včetně sledování prodejních čísel) jste spíš VY než já.. :-)
..já jen reagovala na váš tip na ceny - ty u řady DS5 zůstávají vpodstatě STABILNÍ ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 01:19
Re: Diskontni kvalita jizdy
Stabilní do prvního zjištění kolik se v ČR prodá, pak to půjde šupem dolů podobně jako to dělá Citroen u všech ostatních modelů.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 01:24
Re: Diskontni kvalita jizdy
Ááááá TO je ta MÝLKA ;-)
PS: Tedy nevím jak zrovna české zastoupení, ale jinak všude jinde jsou ceny řady DS STABILNÍ a NEměnné (a "první" z řady DS3 už se nějakou chvilku prodává.. ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 09:06
Re: Diskontni kvalita jizdy
Pokud se DS3 prodává od 299k odjakživa tak platí, že cenu DS3 nasadili velmi dobře a realisticky. Naopak cenu DS5 nasadili úplně mimo realitu, tedy vysoko a pokud ji nezmění tak si budou s DS5 moci vydláždit dvorek.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 09:26
Re: Diskontni kvalita jizdy
To bych si (takhle "razantně" a jednoznačně) rozhodně NEtroufla tvrdit. Mně třeba příjde "totálně o ničem" VW Jetta Bora (a bůhvíjak se to v minulosti už jmenovalo) a je to vůz roky VELMI dobře prodávaný... :-)
PS: NEtuším jaká prodejní čísla jsou pro DS5 "předpokládána", ale co se ceny týče ... viz minulé příspěvky - ta se (nejspíš) měnit NEbude ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 09:43
Re: Diskontni kvalita jizdy
Když nebude tak nebude, nejspíš je asi potřeba vydláždit ten dvorek.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 12:07
Re: Diskontni kvalita jizdy
...uvidíme (přijetí - samozřejmě že NE v česku ;-) ) v (řekněme "bývalejších") zemích EU je myslím celkem "kladné" ...
...jsou prostě místa (a lidé) kde (pro které) BIG zavazadelník NENí ZÁKLADním parametrem při koupi/výběru vozu... :-)
PS:Že tohle (není "masovka" ale) je (něco jako) STYLovka víte i vy - a je dost dobře možné že v nějakém větším městě (třeba München) se jich prodá VÍC než v celém česku.. ;-)
PPS: Pokud budu dojíždět občas do česka je pro mne JASNĚ zajímavější (lepší) C5 V6, ale na "běžné místní" popojíždění by verze HYBRID NEmusela být špatná (interiér je opravdu velmi dobrý - seděla jsem ve 2 verzích a ta "TOP" je opravdu "moc příjemná" - ostatně: VYZKOUŠEJTE SÁM.. :-)
...a pak řekněte jestli jste v takhle nízkých cenách potkal/znáte lepší.. ;-)
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 13:22
Re: Diskontni kvalita jizdy
1. Verze hybrid je zcela neprodejná, protože cena je u této verze zcela mimo mísu. Jestli se něco prodá tak to budou verze 1.6 a 2.0 HDI (po snížení ceny) ;-)
2. Co vím jistě je, že v "nízkých cenách" skoro 50k eur za nižší střední bych si určitě nevybral DS5. Protože třeba 120d nacpaná výbavou (Mpaket, kůže, Xenony, sportovní automat a další serepetičky) sotva došplhá na 40k eur a to je auto které má:
- o třídu lepší motor
- nesrovnatelně lepší převodovku
- nesrovnatelně lepší podvozek, jízdní vlastnosti/dynamiku a v rozumné konfiguraci i pohodlí

No a co se týče interiéru, jediné vlastnosti DS5 která stojí za řeč, tak tento cirkus Citrousek
[odkaz]
rozhodně v mých očích nemá na tuto eleganci a jednoduchost
[odkaz]

Takže ušetřit 10k eur a mít auto nebo vyhodit 10k eur a mít interiér na mizerném podvozku, no já problém v rozhodování nemám.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 14:09
Re: Diskontni kvalita jizdy
1. v česku? je to možné, jinak UVIDÍME (to co jste nejspíš SÁM četl v britském oborovém tisku, že to je NEJ hybrid je skutečnost a to že to do bude do budoucna VELMI rozšířený systém (nemyslím zrovna JEN od Citroën - skvěle to funguje v LEXUSu, zajímavé bude určitě Porsche atd. atd....
2. BMW 1 je určitě NEJ "klasický" vůz nižší střední (tady se SHODNEME :yes:
3. s tím "citrousek" jste HODNĚ "mimo" (je to reálně tak někde mezi Panamerou a Bentley Continental GT - a ani není znát že je o TOLIK levnější (že JE levnější samozřejmě ANO
4. BMW 1 je pro mne určitě (technicky) NEJ vozem nižší střední a designem palubky NEmám nejmenší problém, přesto mi v "přímém" porovnávání letos v Ženevě přišlo nové A mnohem Mnohem MNOHEM lepší - i když tohle je opravdu věcí osobního vkusu..
Avatar - Ham.
25. 5. 2012 14:23
Re: Diskontni kvalita jizdy
Hm, reálně mezi Panamerou a Bentley?

Tak ten je ještě lepší než ten o té hmotnosti.

[odkaz]

[odkaz]
25. 5. 2012 16:16
Re: Diskontni kvalita jizdy
Mezi Panamerou a Continentalem? >:D

Poprskal jsem si smíchy monitor!

Tady už jsme u tuplovanejch plakátů. :no:
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 18:04
Re: Diskontni kvalita jizdy
Máte PRAVDU, s tou Panamerou NEmám moc praxe - tam jsem vycházela z textu v článku (no popravdě NEjen v tomhle.. ;-)
24. 5. 2012 11:22
BOHYNÉ KOFOLA
Tak především velmi, velmi konzistentní text. Čte se, jako když zakrojuješ nožem do másla, hladce, pevně, sevřeně. Trefné pohledy, cílená objektivita, pravda dní, pravda... garáže. Tedy... některé garáže.

Protože už úvodní mistrovský odstavec, kombinující podprahově přeslazený nápoj s jemně pod sukní navoněnou... bídou bere doslova diskusní dech. Jo přesně, gilotina - výstavní modernost, silniční křečovitost, garážové pózerství...

Však se také na diskusi masturbuje výbradně přes plakát. NEbo jE tu SNad něKDO, kdO by SI kvůLI horNÍ BOHyni poŘÍDil GAráž?

HEZký deN :yes:
Rozbalit vlákno
25
24. 5. 2012 11:37
Re: BOHYNÉ KOFOLA
mít v nabídce benzín s výkonem kolem 220kw dalo by se o něm/ní uvažovat :-)
Avatar - ZiP2150
24. 5. 2012 11:44
Re: BOHYNÉ KOFOLA
220 "Citroen" kW znamena 0-100 za 9s... :-) Ono, uz som sa o tom zmienoval, ale pre mna je neakceptovatelny presun vykonu na asfalt: vykon este ok, ale cisla su strasne. Je to auto za milion CZK a tuha zadna naprava? Je to Citroen, mal mat to najlepsie zo svojho podvozkoveho portfolia. Design je individualny, mne sa ale paci, ci exterier, tak interier.
24. 5. 2012 11:51
Re: BOHYNÉ KOFOLA
citroen je mi jako značka automobilů sympatická, c5, c6 pěkná auta, kdo hledá alternativy, může zde zakotvit,ovšem ds do prodejních statistik zřejmě mluvit nebude..
24. 5. 2012 11:47
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Už vidím ten "super truper" podvozek s motorem 220 kw, jako standardní výbavu by v tom případě měli k tomu dávat rakvi s předplaceným funusem. Se superbem se nebojím jet 220 km/ hod, s tím je to vstupenka do záhrobí.
Avatar - jazva
24. 5. 2012 11:59
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Ty už si v DS5 jazdil? >:D
24. 5. 2012 12:26
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Proc se takhle pas pokazde, kdyz se neco podobneho objevi?
Jestli ji jel, nebo nejel je fuk.
Jak se to chova na ceste ti popsali testeri - pripada ti to jako vhodna platforma pro motor s 300 konmi?
Mne tedy ne a o tom tu LiksoG psal.
Avatar - jazva
24. 5. 2012 12:40
Re: BOHYNÉ KOFOLA
300 koní s prehľadom zvládli aj horšie platformy. O tom tu píšem ja. A neťahám sem trápne keci o rakvách a predplatených funusoch. + dávať sem ako podvozkový vzor pre 300 koní Superb. 8-s

Čítaj ďalej, vzdelávaj sa, raz možno získaš prehľad, ktorý ti tak zúfalo chýba...
24. 5. 2012 12:45
Re: BOHYNÉ KOFOLA
tester proste napísal, že vlečená náprava je naprd (a to sa ešte celkom krotil s ergonómiou), tak je to proste pravda. a nemá ani cenu reálne skúsiť to auto.

>:-[]
Avatar - jazva
24. 5. 2012 12:49
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Asi si už konečne naštudoval čo znamená pojem "ergonómia" a pochopil že to nie je synonymum k interiérom koncernu VW. >:D
24. 5. 2012 12:56
Re: BOHYNÉ KOFOLA
možno tesne predtým testoval iné francúzske auto tak bol "aklimatizovaný" >:-[]
Avatar - jazva
24. 5. 2012 12:57
Re: BOHYNÉ KOFOLA
No to ma nenapadlo. A priznám sa, že mi to príde také ... pravdepodobnejšie. >:D
26. 5. 2012 17:05
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Vazne? vlecena naprava je naprd?
Tak to vysvetli v Renault Sport, ze ich Megane RS je uplne naprd a nemoze dobre jazdit.

Pripajam sa k tomu, ze tu daktori jedinci ziju vo svojich fantaziach, z ktorych lezu bludy ako "...v tom případě měli k tomu dávat rakvi s předplaceným funusem. " a dalsi bezmozgovci to opakuju.
Avatar - del42sa
26. 5. 2012 20:05
Re: BOHYNÉ KOFOLA
to byla ironie, pokud jsi to nepochopil ;-)
27. 5. 2012 14:10
Re: BOHYNÉ KOFOLA
V mnozstve tych bludov okolo ta ironia zanika.
24. 5. 2012 14:11
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Jakyze prehled mi chybi?
Nejsilnejsi Superb se nabizi z 265 konmi, to je tem 300 rozhodne blize, nez cokoliv z DS5 rady.
Evidentne ti jde ale jen o to, abysis mohl nahonit vlastni ego radoby chytrymi recmi ("Čítaj ďalej, vzdelávaj sa, raz možno získaš prehľad, ktorý ti tak zúfalo chýba..").
Avatar - jazva
24. 5. 2012 14:31
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Pre niekoho sú to chytré reči, pre niekoho bežné vyjadrovanie.

Samozrejme nikto nesmie očakávať od skrachovaného taxikára, že to bude nejaký inteligenčný výkvet spoločnosti. Prehľad ti chýba(akokoľvek ťa to rozčuľuje), dokázal si to nespočetne krát v diskusii. Len tak narýchlo ma teraz napadá tvoje počudovanie, že niekto má svoju novo objednanú X6 na lodi. No samozrejme že ju má na lodi , keď sa vyrába v USA.

A jediné čo s tým môžeš spraviť je to, že sa budeš ďalej učiť a vzdelávať. >:D
24. 5. 2012 14:58
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Koukam, ze z toho krachovani uz mas poradnej mindrak - a ani se tomu v tvem pripade nedivim.
24. 5. 2012 12:31
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Buďto máš v rukách a nohách nebo to nezvládneš ani na parkovišti u tesca...
25. 5. 2012 00:06
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Sup 1ka tiez vliekol zadne ramena, tak ako Pasik 5ka
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 00:30
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Tak 220 km/h? ;-)
Na to jsou (ve třídě) LEPŠÍ vozy - třeba od Citroën (C5 V6 :yes: :-)
PS: I když 2.2 HDi 150 kW určitě také "v pohodě stačí" ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2012 12:55
Re: BOHYNÉ KOFOLA
ANO - "horní" bohyně DS9 na mne působí opravdu "potencionálně zajímavě" :yes: ;-)
PS: Prozatím zvažuji nahradit (příští rok?) C5 V6 C5 V6 :-)
24. 5. 2012 13:41
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Z horního debaklu se ovšem nevyvlékneš. K plánované obměně (plánovaná) gratulace ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 00:16
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Já NEbýt zástupkyně Citroën, nebo tak něco = "vyvléknu" se VELMI snadno ;-)
A jinak DĚKUJI (ještě zvažuji co s barvou... :-)
24. 5. 2012 13:17
Re: BOHYNÉ KOFOLA
Na kofolu mi nešahej! :-)
24. 5. 2012 11:30
Co dodat...
"V součtu to dělá 1.031.400 Kč. Raději znovu připomeňme, že konstrukčně se vlastně jedná o Citroen nižší střední třídy...!"
Rozbalit vlákno
109
Avatar - jazva
24. 5. 2012 11:39
Re: Co dodat...
To isté platí aj o Superbe. Tam to nevadí? >:D
Avatar - ZiP2150
24. 5. 2012 11:49
Re: Co dodat...
Odhliadnuc od designu, kde aj tak vacsine bude sediet triezvy design Superbu nad presperkovanym Citroenom, je Superb Laurn&Klement v rovnakej cene. Skutocnost oproti Citroenu je ta, ze Superb je tu uz "par" rokov... Vidim neskutocnu vyhodu v priestore v interiery, lozny priestor, 4x4 a tym padom aj zavesenie zadnej napravy, dynamicke parametre (teda oproti DS5). A podme na argumenty za DS5 - okrem designu, prosim :-)
Avatar - jazva
24. 5. 2012 11:53
Re: Co dodat...
Čo ten tvoj elaborát mení na skutočnosti že Superb, rovnako ako DS5 sú postavené na základoch áut nižšej strednej triedy? 8-s
Avatar - ZiP2150
24. 5. 2012 12:00
Re: Co dodat...
Jedna vec je platforma druha podvozkova partia a zavesenie naprav. Co to ma spolocne so zakladmi danej triedy?
24. 5. 2012 12:00
Re: Co dodat...
Protože zatímco si Superb bere multilink, tak DS5 zase traverzu. ;-)
Avatar - jazva
24. 5. 2012 12:08
Re: Co dodat...
A ty si myslíš, že "pán riaditeľ " to rozozná? ;-)
Avatar - ZiP2150
24. 5. 2012 12:10
Re: Co dodat...
6 rokov som jazdil Audi A6 s tuhou zadnou napravou... a svetu div sa, je to sto a jedno ;-) A v konecnom dosledku nejde o to, ci to rozozna, ale co sa dane vozidlo v danej cene obsahuje. Ak by som mal krasny a drahe auto a pod kapotou 1.4MPi, asi by som nebol nadseny, ci?
Avatar - jazva
24. 5. 2012 12:16
Re: Co dodat...
Prečo nie?! Pokiaľ by výkonnostne ten 1,4MPi stačil, tak väčšinu kupujúcich by vôbec nezaujímalo že ten motor je zastaralý... Ešte raz - niet jasnejšieho príkladu ako je Volvo XC90 >:D
Avatar - del42sa
24. 5. 2012 22:22
Re: Co dodat...
"traverza" je to možná ve tvém myšlenkovém světě. Jedná se nezávislé zavěšení se zkrutnou příčkou.

Po pojmem "traverza" si představuji zadní tuhou nápravu, takovou , která se používá u terénních SUV a kdy jsou obě zadní kola napevno spojena. K tomu má náprava použitá v C4/DS5 hodně daleko. ;-)

[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 00:31
Re: Co dodat...
:yes: :-)
PS: Komu není rady...
..tomu by ani traverzou přes hlavu NEpomohlo.. ;-)
PPS: Ale že je DS5 uvnitř NEskutečné auto, že? :yes: :-)
..jak je psáno v textu - skoro taková (levná) Panamera ;-)
25. 5. 2012 09:22
Re: Co dodat...
Traverza proto, že jde o profil, nejčastěji "U", který není přerušený diferenciálem. Prostě tam je tyčka.

Tohle zavěšení je řazeno mezi polotuhé. Jde o přechod od tuhé nápravy, tedy závislého odpružení, mezi nezávislé. A já si tomu můžu říkat jak chci. ;-)
Avatar - del42sa
25. 5. 2012 16:16
Re: Co dodat...
a já si o tvé "inteligenci" taky můžu myslet co chci ;-)
25. 5. 2012 16:30
Re: Co dodat...
To jistě můžeš, protože pokud ji nemáš vyloženě nízkou, tak zajisté poznáš, s kým máš tu čest. ;-)

PS: A nemíchej zde IQ a EQ, ty totiž žádnou závislost na sobě nemají. ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2012 17:52
Re: Co dodat...
Vidím že svůj JOSSALITOvský standard - že počet příspěvků s urážkami MUSÍ být vyšší než těch o autech - důsledně "dodržujete" :yes: :-)
26. 5. 2012 17:32
Re: Co dodat...
Teba ako sofera auta zaujima, kolko je miesta vzadu?
4x4, ktore sa pripaja oneskorene pri preklze na mieste je fakt dolezity pocin pre auto urcene na rovne cesty...
Podla tvojej logiky je od superbu aj ds5 lepsie napr. Doblo, ktore ponuka az 790l kufra, neskutocnu vyhodu v interieri, zadnu viacprvkovu napravu a pritom tiez sedi na podvozku nizsej triedy; akurat motory sa do toho nemontuju extra silne, kedze to nie je potrebne. Naproti tomu ma variabilnejsi interier a stoji polovicu aj v max. vybave.
Avatar - ZiP2150
26. 5. 2012 18:11
Re: Co dodat...
? >:D

Mam auto s 4x4 a ak by som si mal vybrat, beriem znova. Ak nejazdis v zime, tak ti to budem zbytocne vysvetlovat. Sice je to xDrive, tema "Superb" padla od kolegu. DS5 moznost 4x4 nema... nejde o to, ze to vyzaduje vacsina trhu, ide o MOZNOST ak danu polozku chces.

No, neviem ako ty, ale vacsina ludi sem tam jazdi aj s rodinou, sem tam aj na dovolenky, aj na pracovne cesty... ked idem na prac cestu okolo 2500km, chcem odviest pohodlne nielen seba, ale aj ostatnych a mat miesto na batozinu. Auto na kazdy den ma byt prakticke... A DS5 sa netvari ako vikendovka. Co do toho miesas Doblo? >:D Co ma spolocne s danou triedou? :-)

Dalsi odbornik co sa rozumie podvozku/platforme, ze? ;-) Prosim, najprv si prestuduj fakty, potom pis... Jedna sa o PLATFORMU nizsej - ktora je predlzena. Co to ma spolocne so spominanou zadnou napravou? A ano... je 100 a jedno jazdit viacprvkovu, ci tuhu.

Motory sa nemontuju silnejsie? Znova, porovnaj parametre s konkurenciou, ako som spominal 320d 130kw ma 0-100 za 8sekund, kde tento skvost techniky o dve sekundy viac.

A cena? DS5 stoji polovicu proti comu v max vybave? Pre Kristove nohy, si pozri internety okolo seba >:D 700.000 zaklad, 1.030.000 v testovanej vybave... pre porovnanie: [odkaz]

Klienti DS5 nad Superbom nebudu ani uvazovat, je to len pre porovnanie v ramci jednej triedy.
27. 5. 2012 14:11
Re: Co dodat...
Vidim,ze si dalsi do radu, co ma problem s chapanim textu.

Precitaj si este raz, co som napisal a potom reaguj, OK?

Podla moznosti citaj VSETKO, co je napisane a nedomyslaj si.

O.i., rozoberat superb si za TY, nie ten pred tebou, tak sa nevyhovaraj.

PS, jazdim cely rok kazdy den, napriek tomu nevidim dovod nutne mat 4x4. Ale to ti budem zbytocne vysvetlovat.
24. 5. 2012 11:52
Re: Co dodat...
No, nevím jestli tam necítíš ty drobné nuance, ale v ceně tohohle kousku budeš mít u superbu víceprvkovou zadní nápravu versus jednoduchou nápravu s vlečenými rameny a zkrutnou příčkou u DS 5, 260 koňovej šestiválec co tě na stovku vystřelí za 6,5s vs 160 koňovej diesel se kterym ti na čele vyraší pot pokaždý, když vedle tebe přijede nižší střední s víc než sto kobylama (brát s nadhledem prosím) a pohon 4x4 versus předohrab.
K tomu připočti snahu Citroenu umístit řadu DS imagem někam nad mainstream... DS5 je něco jako "šperk" od Swarovskiho... je jedno kolik stál, ale stále je to jenom sklo

mimochodem samozřejmě, že bych byl radši, kdyby i dvojkovej superb stál na čistokrevně střednětřídní platformě... ale mezi náma, je rozdíl mezi platformou nižší střední od VW, a platformou nižší střední od Citroenu
Avatar - jazva
24. 5. 2012 11:57
Re: Co dodat...
Citrón je zase krajší, osobytejší. To je niekedy viac ako technické vychytávky. Viď. predaje Volva XC90... :-!

Podstatné je, že oba automobily majú základ niekde v HB nižšej strednej triedy. Je to také klamanie telom. Klamanie zákazníka... Dostáva techniku Golfa/C4 zabalenú v kabáte skoro o dve čísla väčšom. :-)
Avatar - ZiP2150
24. 5. 2012 12:02