Test vypadá jako reklamní sdělení, ale tak co... ;-\
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Mazda 3 je na tom jízdně rozhodně daleko lépe. Nemyslím jen "sportovností", ale komplexně,
Dále je Jetta na poměry VW dílensky dost mizerně zpracovaná, auto, v kterém jsem jel mělo slušnou fuku mezi přístrojovkou a dveřmi, výplně dveří jsou relativně nehezké a nekvalitní (divný plast, neobroušené hrany) a co se hlučnosti týče, je Jetta horší než Golf, Okta i ta Mazda.
Bohužel máš pravdu, na pohled sympatické auto, ale snad jako by to ani nebyl VW. Netýká se to jen popisované nekvality, Ta auta jezdí z fabriky nedodělaná, tam snad nefunguje výstupní kontrola, pod sedadlem najdeš řadu šroubků, u kterých najdeš, kam patří. Ale pak tam najdeš i plasty, které už tam ani nepatří. Sen každého prodejce, servisu..... je to opravdu fušeřina. Stejný problém jako s Amarokem, který se naštěstí stěhuje do Evropy pro Evropu.
Dobré auto avšak dost optimistický ceník...i když je jak se říká údajně nejlepší...jetta těží z toho že nemá plnohodnotnou konkurenci.uvidime jak se to zmeni po příchodu astry sedan
Nejlepší? Jetta mi připadala dobrá za 299k s 1,2TSI co mi nabízel prodejce jako firemní. Resp. nevidím jediný důvod proč nekoupit Octavii.
Nebo u dražších verzí Exeo, případně jakoukoliv střední třídu (včetně i40!)
jedinej problém Jetty je právě přítomnost praktičtější a lepší octávie...Jettu si koupí jen ten kdo chce VW, nechce golf, chce sedan a nemá na Passata(ale to si to nekoupí v tutom TDI)...její prodeje ukazují že takových moc není...však také Jetta není primárně určena na evropský trh...v USA na tom není mizerně...
tak Mazda 3 i Focus jsou na tom jízdně mnohem lépe... :yes: docela mě zajímá jaký konkurente Jettě vyroste v Astře Sedan ;-) dá se říct také auto severoamerického původu
Přesně, cíleně, znale a neovlivněně popsána Jetta i její širší okolí. Test na úrovni očekávání. Nemyslím nyní životem rozháraného plakáta, myslím dospělého člověka, který ví k čemu má mozek, má svoje odjeto, odpracováno či odpodnikatelováno, umí to se svojí garáží a umí zcela přirozeně... žít.
JETTA je dokonalým důkazem toho, jak má vypadat klasický mainstream v podání nejlepší (super)mainstreamové automobilky na světě. Auto je nekritizovatelné, karoserie, výbava, jízda, vše je třídně referenční.
Jak je pak možné, že na diskusi se rozproudí kritické žalmy?Kritický diskusní problém nepramení z auta samotného, ten pramení vždy ze společenského postavení diskutéra. Čím vzdálenější cesta (odspodu) k danému modelu pro daného diskutéra, tím razantnější odsudky. Totiž mladý, nevyskákaný a nezkušený zobák, ten má vždy a všude pouze absolutní požadavky. Na všechno - na mobil, na holku i na auto. Že to povětšinou dotáhne v reálu na mobilovou čórku, rajdu z pavlače, která se nad jeho nadržeností konečně slituje a na patnáctiletou herku ze třetího bazarového kolena, to jen podtrhuje dané životní postoje - absolutistický teoretik, po krk však vnořen než ve svých bahenních reálích. Celý život... celý život...
U nás má JETTA samozřejmě přetěžkou roli, vždyť královnou je tu dosud stále překrásná a praktičtější OCTAVIA. Co však je nutno do krátké budoucnosti registrovat - s nájezdem OCTAVIA III. nastanou i pro JETTu u nás příznivější časy. Jistě, Octavia jako prestižní záležitost na rozhraní komaptní a střední třídy či dokonce kráska třídy střední(?), Jetta jako klasik třídy kompaktní.
Požadavek, aby kupec dostal za vynaložené finanční prostředky odpovídající protihodnotu, je nepochybně společný všem věkovým skupinám.
Tak jako tak, u nás neexistuje jediný důvod, proč Jettu nenahradit mnohem lepší Octavií.
Vždyť ti píši, že s nájezdem O III. se situace zásadně promění - OCTAVIA bude buď na rozhraní tříd či bude spadat do třídy střední, v kompaktech bude klasika - Jetta, a pod ní pak Rapid. Ničemu nebudeš dávat řednost, koupíš si to, co chceš.
Dnes Octavia III na trhu není. Situace je tedy zřejmá, Jetta je tu dnes tak trochu "navíc".
Auto nahoře je Hájlájn, tak možná výtky ohledně hnusných madel neplatí. Ale kolik se takových prodá ve srovnání s Trendlinem a 1.2 TSI?
Že se jedna konkrétní konfigurace líbila jednomu konkrétnímu testérovi z ní nedělá nejlepší auto tady...ani jinde.
Já se v tom uplně vidim, tygrovaný potahy, nějaká ta samolepka na dveřích, na zadní víko pořádný křídlo, RS, na střechu falešný nasávání. Ale víš s čim mě VW nakrknul. Kde je pořádná anténa? Kam si dám fáborek 8-s Doufám, že jí Octávie III. mít bude >:D
Kritické žalmy sa rozprúdili hlavne pre to, že poniektorý v tom aute aj reálne sedeli a šoférovali, narozdiel od teba, plagátového(fotografiového) cowboya >:D
Stačí porovnať oba testy(2,0TDI vs 1,2TSI):
1,2TSI "Pozornosti náročného evropského zákazníka však jistě neujdou například nevzhledné výplně dveří z tvrdého plastu – kompromisy zkrátka při výrobě modelu nastat musely."
vs
2,0TDI "Také výplně dveří mají hodnotnější design než v Golfu."
1,2TSI "Uvnitř „echt Mexičan" A vypadá to tak zejména po nastoupení do vozu. Šedý plast základní (a pro tuto verzi jediné) verze Trendline působí poněkud unyle, navíc příliš měkčených částí zde nenajdeme. Zde se však mexický duch zcela zakrýt nepodařilo, některé detaily jasně prozrazují, že montáž neproběhla v Německu nebo u nás a Jetta si tak na nerovnostech občas vrzla, což je věc kterou testovací Golfy v podstatě neznají."
vs
2,0TDI "Interiér i přes značené množství sdílených částí vypadá lépe než ten v Golfu"
[odkaz] vs [odkaz] ja tam teda rozdiel moc nevidím až na tú látkovú/koženkovú časť. Ten plast je taký istý tvrdý na oboch verziách. A to neviem z fotiek, ale z reálu.
Nesmysl. Až na "dekor" jsou přístrojovky naprosto stejné... Navíc poslouchali jste třeba zvuk při zabouchnutí dveří? Nebo všimli jste si,jak jsou oba krajní výdechy ventilace posazeny v jiné rovině? Jetta je mexičan každým coulem! Snaha o co nejlevnější výrobu je cítit z mnoha a mnoha detailů. Jetta je "tak trochu jiný Volkswagen". Absolutně do výrobního portfolia svojí kvalitou nezapadá. Golf je co do materiálů,zpracovaní a promyšleností detailů o dvě třídy výš... Toť názor nejen můj,ale i mnoha mých kolegů,kteří mají se všemi Volkswageny tak bohaté zkušenosti,až nám to někdy nedovolí jít z práce zavčas domů... :-)
Poslední dobou mi připadá,že s těma autama snad ani nejezdíte ;-) ...A jízdní vlastnosti na špičce třídy? To už je opravdu na výsměch... Buď jste motivován psát nesmysly,nebo nemáte přehled-bez urážky ;-)
Pokud ji začleníme do poměřitelné konkurence, je i tak to rozvržení v rámci koncernu výborné - Octavia jako královna, pod ní Jetta. To se týká tedy karoserií tříprostorových. Myslím, že právě v tomhle to VW dobře rozprostírá.
U Jetty vidím smysl jako low cost car, jinak je ve vyšších verzích plně nahraditelná lepším Passatem. Nedivím se, že 2,0TDI končí.
Pokud je vybavená a motoricky shodná s Fordem, už je natolik drahá, že schází smysl jí vůbec nabízet.
Když tě tak čtu, bolí mě hlava >:D Kadliku, pasuješ-li se zde do role samozvaného autoguru a snažíš-li se své myšlénky za pravé vydávati, prubni ....mno opravdu prubni vwidět svwět i jinak nežli jen přes věnec volantu Foxe z Aaaček.... ;-):yes:
Mě příjde Jetta jako auto které je poněkud "nad limit". Jak píšeš je to můj pohled, který ovlivňuje fakt že u nás tento segment plní Octávia. Každopádně pro mnoho lidí je Jetta vůz, který splyne s davem...(neříkám že je to chyba u vozu této třídy). Problém to samozřejmě je a byl u vozu Phaeton (ale to je jiná kapitola na dlouhý zimní večer-těžké, bezpohlavní auto v počátcích za nehorázné peníze - po všech stránkách omyl auto průmyslu na který má i VW plné právo). Každopádně jsem na Octavii III. zvědavý. Jednička byla úžasná, jedno z nejspolehlivějších aut a obrovský skok pro Škodu, na kterou nebyl auto svět v pravdě ani připraven. Octavia II byla krásná a téměř po všech stránkách praktická, ovšem né tak spolehlivá a to zdaleka. Pravda je že se mi v ní jezdí daleko lépe než v Superbu. Je to více odladěný vůz, který je čitelný a tak nějak rychle člověku přiroste k srdci, ale to může být můj subjektivní názor. Každopádně pokud trojka propojí nej předchozích dvou generací tak bude super.
Mě příjde Jetta jako auto které je poněkud "nad limit". Jak píšeš je to můj pohled, který ovlivňuje fakt že u nás tento segment plní Octávia. Každopádně pro mnoho lidí je Jetta vůz, který splyne s davem...(neříkám že je to chyba u vozu této třídy). Problém to samozřejmě je a byl u vozu Phaeton (ale to je jiná kapitola na dlouhý zimní večer-těžké, bezpohlavní auto v počátcích za nehorázné peníze - po všech stránkách omyl auto průmyslu na který má i VW plné právo). Každopádně jsem na Octavii III. zvědavý. Jednička byla úžasná, jedno z nejspolehlivějších aut a obrovský skok pro Škodu, na kterou nebyl auto svět v pravdě ani připraven. Octavia II byla krásná a téměř po všech stránkách praktická, ovšem né tak spolehlivá a to zdaleka. Pravda je že se mi v ní jezdí daleko lépe než v Superbu. Je to více odladěný vůz, který je čitelný a tak nějak rychle člověku přiroste k srdci, ale to může být můj subjektivní názor. Každopádně pokud trojka propojí nej předchozích dvou generací tak bude super...
Dokonalé ... ehm ta demagogie ... v podstatě každý s odlišným názorem je považován za člověka co nad těmi věcmi jen slintá. Zatímco ty jsi zde nikde (chytře - asi) neprezentoval co máš za vůz. Ani jméno, ani bydliště a ani si na to nikdy nenarazil.
Vzhledem k tomu, že tady komentuješ kterýkoliv den v kteroukoliv hodinu pochybuju, že vůbec auto vlastníš.
Prostě si bohužel myslím, že jsi jen kecal. Takových jakých je na internetu spousta. Tvoje názory proto mají úplně nulovou hodnotu. Nejsi totiž ani vlastník ,uživatel nějakého vozu dělící se o názory, nejsi ani člověk technicky zdatný a podnikající někde v obodu s auty, nejsi ani nadšený kluk, který si možná (a nebo taky ne) koupí porše jen na základě toho, že jej jako kluk miloval a hájil. Nejsi nic a nechápu, proč ti to ještě někdo žere.
P.S.: Doufám, že jsi koncernový bloger, protože jinak jsi solidní troska !
Prosím o trpělivost s Kadlikem, když byl v PS-VB byl sražen golfem1... Teď se, po lechech klidu, projevila zvláštní forma recidivy... Dostane nové tabletky, narukavek a placačku a bude klid.... >:-[]:yes::yes:
Osobně za vůbec největšího internetového kecala považuji tebe. Je to můj názor, píši to zde však? Ostatně co to má proboha společného s horním testem Jetty? A co s testem má společného moje garáž? Zde je tématem VOLKWAGEN JETTA, auto, které tvoří třídní referenci, auto, kterému by ses tu měl klanět, neb je to špičkový třídní produkt. Přej si, abys i ty byl stejně kvalitním člověkem ve své společnosti, jako je Jetta kvalitním autem ve společnosti své :yes::-!
Hm, tohle je na změnu medikace. Kadliku, ty se mi nějak nezdáš... Horečky nemáš, však blouznění tě jímá... Každopádně pořád platí: bílá kolečka do pusy a žádný česnek.... >:D >:D
naživo jsem si ji spletl s pasatem v době, kdy přicházela na silnice nová generace...
ale jinak za ty prachy je v testu kritiky nějak moc
srovnávací tabulka celkový dojem korunuje, rendlík za polovic, za stejnou cenu auto o dvě třídy výš, v hodnocení value for money jeta propadá
Vwon je Kadlik jinak jinak hodnej čipera...jen po sražení Guru1čkou a trefenim znakem vw přímo mezi světla ....no, výsledek vidíme zde všichni. V rámci rekonvalescence mu Otec Koncern posílal brožury.... Mno, Kadliku, ještě nás čeká dlouhá cesta.... ;-)
Dle tabulky to vypadá, že má jetta konkurovat smartu, jinak si nedokážu vysvětkit rozvor 1651mm. >:D Jinak nemám osobní zkušenost, ale asi by mě do nebe točilo to, že se nedá jemně zacouvat např. při parkování a auto se pohybuje "přískoky", ale co stejnou nectnost měla i 740D s automatem - pravda před 10 lety ;-\
Já mám sice jen zkušenosti s 7 st. DSG ve 2 autech, ale ta neskáče a to se o ni říká, že je méně komfortní než olejová 6 st. DSG. To bude spíš tím dieselem, já mám benzíny ( chrocht nemám rád ). Když zařadím a dám nohy s pedálů, auto se pomaličku samo rozjede na rychlost asi 20 km/hod jak dopředu, tak dozadu. Co si pamatuji, za ty 4 roky mi jen 2 krát blbě zařadila a pořádně škubla, to je v pohodě. To hjondéé automat mi při zpátečce vždycky pořádně škubne, brzda se musí spouštět jenom pozvolna. I dopředu to není žádná sláva.
Řekl bych, že to pan redaktor nepopsal akurátně. Ten problém vnímám jako on a je dost možné, že se týká hlavně dieselů.
Ono auto neposkočí, to rozhodně ne, ale i přes veškerou snahu se opravdu pomalinku rozjet, znáte to třeba když parkujete podélně do opravu malé mezery a chce popojet jen 2cm, tak se auto rozjede moc rychle. A to jsem se snažil s pedálem brzdy jak to jen šlo. Možná s benzínem to bude lepší.
chlapi, ked uz chcete tak velmi pomoc vag predavat dobre auta v cechach, robte to menej okato...
nalejme si cisteho vina, jetta taka dobra ako to v teste pisete nie je. najblizsou konkurenciou je focus a aj napriek vasim bachorkam jazdi lepsie ako jetta, je kvalitnejsie spracovany a dokonca aj ten diesel 2.0tdci zerie menej. powershift mozno nie je tak rychly ako dsg, no je kultivovanejsi a v konecnom dosledku je focus aj lacnejsi.
co sa da focusu vycitat, je jeho dizajn, ktory nemusi kazdemu sadnut - ale to sa da predsa povedat aj o jette, ktora je tak ako passat nudna. jetta si urcite zasluzi bod za vyvody ventilacie na zadne sedacky, aj ked v tak malej kabine aku ma su prakticky nepotrebne...
vzdy ma dojima + za ergonomiu - ak chcete ludom nanutit, ze displej navigacie hlboko pod zornym polom a zle tvarovane tlacidla na volante si zasluzia na plus, tak to mozte rovno zbalit... zvysok su zvasty, pretoze do ovladania prakticky kazdeho auta sa da zvyknut v priebehu par hodin. este aj ten pretlacitkovany focus sa da z volantu pohodlne ovladat bez toho aby bolo treba smatrat po pristrojovke...
takze teda draha redakcia auto.cz, zacnite prosim opat robit testy tak ako sa patri a nedajte si robit na hlavu automobilkam. chapem, ze axel springer je nemecka firma a tak nejak patrioticky musi nemecke auta preferovat, no odtial potial pani...
Přehledně uspořádat? Vás asi klame paměť ;-) A jsou opravdu moc malé a nazdobení jak cikánské babky jim praktičnosti a hlavně ergonomie nepřidá (čekal jsem, že už ten pojem ovládáte 8-s )