Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Jetta 2,0 TDI DSG – Passátek

Jetta je z kompaktních sedanů nejdražší, ale také nejlepší. Opět nás o tom přesvědčila vrcholná kombinace 2,0 TDI s převodovkou DSG.
Zpět na článek
8. 6. 2012 09:36
8. 6. 2012 14:18
8. 6. 2012 23:30
10. 6. 2012 19:17
8. 6. 2012 09:38
8. 6. 2012 09:44
8. 6. 2012 12:15
8. 6. 2012 12:29
8. 6. 2012 14:19
8. 6. 2012 14:23
10. 6. 2012 20:59
8. 6. 2012 09:52
8. 6. 2012 10:33
8. 6. 2012 10:47
8. 6. 2012 19:07
10. 6. 2012 11:21
8. 6. 2012 10:07
8. 6. 2012 10:35
8. 6. 2012 10:39
8. 6. 2012 10:44
8. 6. 2012 10:48
8. 6. 2012 10:20
8. 6. 2012 10:46
8. 6. 2012 12:03
10. 6. 2012 11:28
8. 6. 2012 10:36
8. 6. 2012 11:41
8. 6. 2012 14:20
10. 6. 2012 11:35
8. 6. 2012 10:37
10. 6. 2012 11:40
10. 6. 2012 12:39
10. 6. 2012 11:25
8. 6. 2012 10:23
8. 6. 2012 10:53
8. 6. 2012 14:27
8. 6. 2012 11:12
8. 6. 2012 12:01
8. 6. 2012 13:57
8. 6. 2012 14:00
8. 6. 2012 14:41
8. 6. 2012 14:49
8. 6. 2012 14:58
8. 6. 2012 15:05
8. 6. 2012 15:24
8. 6. 2012 15:37
8. 6. 2012 14:57
8. 6. 2012 15:43
8. 6. 2012 15:24
8. 6. 2012 15:32
8. 6. 2012 15:42
8. 6. 2012 15:48
8. 6. 2012 16:00
8. 6. 2012 16:04
8. 6. 2012 16:07
8. 6. 2012 22:37
8. 6. 2012 23:23
8. 6. 2012 23:58
9. 6. 2012 11:34
9. 6. 2012 18:24
9. 6. 2012 20:14
9. 6. 2012 09:12
9. 6. 2012 11:31
9. 6. 2012 13:58
9. 6. 2012 20:14
9. 6. 2012 23:45
10. 6. 2012 11:54
11. 6. 2012 11:57
9. 6. 2012 02:32
9. 6. 2012 09:11
9. 6. 2012 15:17
9. 6. 2012 21:15
10. 6. 2012 09:35
10. 6. 2012 11:48
10. 6. 2012 14:50
10. 6. 2012 19:39
10. 6. 2012 21:16
10. 6. 2012 21:41
10. 6. 2012 22:41
10. 6. 2012 22:43
11. 6. 2012 00:09
11. 6. 2012 09:24
10. 6. 2012 12:16
8. 6. 2012 09:36
Reklama
Test vypadá jako reklamní sdělení, ale tak co... ;-\
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Mazda 3 je na tom jízdně rozhodně daleko lépe. Nemyslím jen "sportovností", ale komplexně,
Dále je Jetta na poměry VW dílensky dost mizerně zpracovaná, auto, v kterém jsem jel mělo slušnou fuku mezi přístrojovkou a dveřmi, výplně dveří jsou relativně nehezké a nekvalitní (divný plast, neobroušené hrany) a co se hlučnosti týče, je Jetta horší než Golf, Okta i ta Mazda.

Za ty peníze? Raději Oktu.
Rozbalit vlákno
4
8. 6. 2012 14:18
Re: Reklama
Souhlasím,máme stejné zkušenosti :yes:
8. 6. 2012 23:30
Re: Reklama
ja som prekvapený, vždy keď okolo nej prejdem tak sa mi páči, a to neni ani vo full vybavy , takže pre mňa pekné auto :no:
10. 6. 2012 19:17
Re: Reklama
Bohužel máš pravdu, na pohled sympatické auto, ale snad jako by to ani nebyl VW. Netýká se to jen popisované nekvality, Ta auta jezdí z fabriky nedodělaná, tam snad nefunguje výstupní kontrola, pod sedadlem najdeš řadu šroubků, u kterých najdeš, kam patří. Ale pak tam najdeš i plasty, které už tam ani nepatří. Sen každého prodejce, servisu..... je to opravdu fušeřina. Stejný problém jako s Amarokem, který se naštěstí stěhuje do Evropy pro Evropu.
Avatar - Bristol
8. 6. 2012 09:38
jetta
Dobré auto avšak dost optimistický ceník...i když je jak se říká údajně nejlepší...jetta těží z toho že nemá plnohodnotnou konkurenci.uvidime jak se to zmeni po příchodu astry sedan
Rozbalit vlákno
6
8. 6. 2012 09:44
Re: jetta
Nejlepší? Jetta mi připadala dobrá za 299k s 1,2TSI co mi nabízel prodejce jako firemní. Resp. nevidím jediný důvod proč nekoupit Octavii.
Nebo u dražších verzí Exeo, případně jakoukoliv střední třídu (včetně i40!)
Avatar - Bristol
8. 6. 2012 12:15
Re: jetta
jedinej problém Jetty je právě přítomnost praktičtější a lepší octávie...Jettu si koupí jen ten kdo chce VW, nechce golf, chce sedan a nemá na Passata(ale to si to nekoupí v tutom TDI)...její prodeje ukazují že takových moc není...však také Jetta není primárně určena na evropský trh...v USA na tom není mizerně...
8. 6. 2012 14:19
Re: jetta
:yes: O Mazdě 3 ani nemluvím...
Avatar - Bristol
8. 6. 2012 14:23
Re: jetta
tak Mazda 3 i Focus jsou na tom jízdně mnohem lépe... :yes: docela mě zajímá jaký konkurente Jettě vyroste v Astře Sedan ;-) dá se říct také auto severoamerického původu
10. 6. 2012 20:59
Re: jetta
V Jette je o tretinu viac miesta na sedenie vpredu aj vzadu ako v Mazda a Focus a kto napísal že s DSG má vyššiu spotrebu, ten nikdy s DSG nejazdil.
8. 6. 2012 09:52
JE TO JETTA
Přesně, cíleně, znale a neovlivněně popsána Jetta i její širší okolí. Test na úrovni očekávání. Nemyslím nyní životem rozháraného plakáta, myslím dospělého člověka, který ví k čemu má mozek, má svoje odjeto, odpracováno či odpodnikatelováno, umí to se svojí garáží a umí zcela přirozeně... žít.

JETTA je dokonalým důkazem toho, jak má vypadat klasický mainstream v podání nejlepší (super)mainstreamové automobilky na světě. Auto je nekritizovatelné, karoserie, výbava, jízda, vše je třídně referenční.

Jak je pak možné, že na diskusi se rozproudí kritické žalmy?Kritický diskusní problém nepramení z auta samotného, ten pramení vždy ze společenského postavení diskutéra. Čím vzdálenější cesta (odspodu) k danému modelu pro daného diskutéra, tím razantnější odsudky. Totiž mladý, nevyskákaný a nezkušený zobák, ten má vždy a všude pouze absolutní požadavky. Na všechno - na mobil, na holku i na auto. Že to povětšinou dotáhne v reálu na mobilovou čórku, rajdu z pavlače, která se nad jeho nadržeností konečně slituje a na patnáctiletou herku ze třetího bazarového kolena, to jen podtrhuje dané životní postoje - absolutistický teoretik, po krk však vnořen než ve svých bahenních reálích. Celý život... celý život...

U nás má JETTA samozřejmě přetěžkou roli, vždyť královnou je tu dosud stále překrásná a praktičtější OCTAVIA. Co však je nutno do krátké budoucnosti registrovat - s nájezdem OCTAVIA III. nastanou i pro JETTu u nás příznivější časy. Jistě, Octavia jako prestižní záležitost na rozhraní komaptní a střední třídy či dokonce kráska třídy střední(?), Jetta jako klasik třídy kompaktní.

Teda ano, BRAVWO VOLKSWAGEN :yes: :-!
Rozbalit vlákno
40
8. 6. 2012 09:58
Re: JE TO JETTA
Požadavek, aby kupec dostal za vynaložené finanční prostředky odpovídající protihodnotu, je nepochybně společný všem věkovým skupinám.
Tak jako tak, u nás neexistuje jediný důvod, proč Jettu nenahradit mnohem lepší Octavií.
8. 6. 2012 10:33
Re: JE TO JETTA
Vždyť ti píši, že s nájezdem O III. se situace zásadně promění - OCTAVIA bude buď na rozhraní tříd či bude spadat do třídy střední, v kompaktech bude klasika - Jetta, a pod ní pak Rapid. Ničemu nebudeš dávat řednost, koupíš si to, co chceš.
8. 6. 2012 10:41
Re: JE TO JETTA
Dnes Octavia III na trhu není. Situace je tedy zřejmá, Jetta je tu dnes tak trochu "navíc".

Auto nahoře je Hájlájn, tak možná výtky ohledně hnusných madel neplatí. Ale kolik se takových prodá ve srovnání s Trendlinem a 1.2 TSI?
Že se jedna konkrétní konfigurace líbila jednomu konkrétnímu testérovi z ní nedělá nejlepší auto tady...ani jinde.
8. 6. 2012 10:47
Re: JE TO JETTA
No vždyť přesně o tom píši, dnes to zde má Jetta velmi těžké, zlom však přijde s nájezdem O III.
10. 6. 2012 21:02
Re: JE TO JETTA
Budeš sa diviť, má tie hnusné madlá.
8. 6. 2012 19:07
Re: JE TO JETTA
BRAVWO VOLKSWAGEN

Já se v tom uplně vidim, tygrovaný potahy, nějaká ta samolepka na dveřích, na zadní víko pořádný křídlo, RS, na střechu falešný nasávání. Ale víš s čim mě VW nakrknul. Kde je pořádná anténa? Kam si dám fáborek 8-s Doufám, že jí Octávie III. mít bude >:D

BRAVWO VOLKSWAGEN :no: :-!
Avatar - jazva
8. 6. 2012 10:07
Re: JE TO JETTA
Kritické žalmy sa rozprúdili hlavne pre to, že poniektorý v tom aute aj reálne sedeli a šoférovali, narozdiel od teba, plagátového(fotografiového) cowboya >:D
8. 6. 2012 10:35
Re: JE TO JETTA
No hlavně v Jettě seděl horní testér. Pokud umíš už číst doporučuji ti test ke čtení, nejen obzírání obrázků.
Avatar - jazva
8. 6. 2012 10:39
Re: JE TO JETTA
Mám to chápať tak, že ak si niekto prečíta Kamasutru, tak je z neho automaticky najlepší milenec? >:D

PS: Mimochodom Jettu som už odskúšal osobne.
8. 6. 2012 10:44
Re: JE TO JETTA
Máš to chápat tak, že nahoře máš napsaný test. Pokud se tvá zjištění rozcházejí, rád si tu tvé poznatky přečtu.
Avatar - jazva
8. 6. 2012 10:48
Re: JE TO JETTA
Oni sa tie poznatky rozchádzajú už aj tu na auto.cz v testoch.
8. 6. 2012 10:15
Re: JE TO JETTA
Globálně nejlepší auto nižší střední? Jednoznačně Octavia. Tady Jetta prohrává i s chlupama. Nehledě na Focus sedan.
Avatar - jazva
8. 6. 2012 10:20
Re: JE TO JETTA
Stačí porovnať oba testy(2,0TDI vs 1,2TSI):
1,2TSI "Pozornosti náročného evropského zákazníka však jistě neujdou například nevzhledné výplně dveří z tvrdého plastu – kompromisy zkrátka při výrobě modelu nastat musely."

vs

2,0TDI "Také výplně dveří mají hodnotnější design než v Golfu."

1,2TSI "Uvnitř „echt Mexičan" A vypadá to tak zejména po nastoupení do vozu. Šedý plast základní (a pro tuto verzi jediné) verze Trendline působí poněkud unyle, navíc příliš měkčených částí zde nenajdeme. Zde se však mexický duch zcela zakrýt nepodařilo, některé detaily jasně prozrazují, že montáž neproběhla v Německu nebo u nás a Jetta si tak na nerovnostech občas vrzla, což je věc kterou testovací Golfy v podstatě neznají."

vs

2,0TDI "Interiér i přes značené množství sdílených částí vypadá lépe než ten v Golfu"

Treba ešte pokračovať? 8-s
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: JE TO JETTA
Však se podívejte na předchozí základní model ve výbavě Trendline a dnešní top verzi Highline - rozdíly tam jsou
Avatar - jazva
8. 6. 2012 10:46
Re: JE TO JETTA
[odkaz] vs [odkaz] ja tam teda rozdiel moc nevidím až na tú látkovú/koženkovú časť. Ten plast je taký istý tvrdý na oboch verziách. A to neviem z fotiek, ale z reálu.
8. 6. 2012 11:58
Re: JE TO JETTA
Jo, to je dobrý...třeba to funguje tak, že když máš suchý rohlík, tak jíš rohlík. Pokud si ho namažeš máslem už je to croissant ;-)
Avatar - jazva
8. 6. 2012 12:03
Re: JE TO JETTA
no tu mi to pripadá, že skočili zo suchého rohlíka rovno na steak... :-)
Avatar - Ji/Ri
10. 6. 2012 11:28
Re: JE TO JETTA
Webpajo, tak tos mi vehnal slzy do vwočí >:D >:D ....stejně tak zabil jazva.... :yes:
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 12:32
Re: JE TO JETTA
Já s vámi pane redaktore nesouhlasím, v detailech je Golf daleko lépe zpracovaný. Tady jste se nějak nechal unést, pravděpodobně PR oddělením VW ;-)
8. 6. 2012 14:29
Re: JE TO JETTA
Nesmysl. Až na "dekor" jsou přístrojovky naprosto stejné... Navíc poslouchali jste třeba zvuk při zabouchnutí dveří? Nebo všimli jste si,jak jsou oba krajní výdechy ventilace posazeny v jiné rovině? Jetta je mexičan každým coulem! Snaha o co nejlevnější výrobu je cítit z mnoha a mnoha detailů. Jetta je "tak trochu jiný Volkswagen". Absolutně do výrobního portfolia svojí kvalitou nezapadá. Golf je co do materiálů,zpracovaní a promyšleností detailů o dvě třídy výš... Toť názor nejen můj,ale i mnoha mých kolegů,kteří mají se všemi Volkswageny tak bohaté zkušenosti,až nám to někdy nedovolí jít z práce zavčas domů... :-)

Poslední dobou mi připadá,že s těma autama snad ani nejezdíte ;-) ...A jízdní vlastnosti na špičce třídy? To už je opravdu na výsměch... Buď jste motivován psát nesmysly,nebo nemáte přehled-bez urážky ;-)
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 14:48
Re: JE TO JETTA
"až nám to někdy nedovolí jít z práce zavčas domů"

Jak to mám chápat? Jakože máte díky "spolehlivé" technice VW tolik práce u vás v servwisu, že musíte bouchat přesčasy? >:-[] >:-[]
8. 6. 2012 20:53
Re: JE TO JETTA
Souhlasím s tím, že ač je zvenku Jetta fakt hezká, vevnitř je o třídu pod Golfem.
8. 6. 2012 10:36
Re: JE TO JETTA
Nejlepší auto v rámci své konfigurace, to jest klasický sedan, Octavia je eso třídy. Čti mě prosím pozorně.
8. 6. 2012 11:29
Re: JE TO JETTA
Bavme se o konkurenci jako takový, je irelevantní z ní vyčleňovat právě Oct
8. 6. 2012 11:41
Re: JE TO JETTA
Pokud ji začleníme do poměřitelné konkurence, je i tak to rozvržení v rámci koncernu výborné - Octavia jako královna, pod ní Jetta. To se týká tedy karoserií tříprostorových. Myslím, že právě v tomhle to VW dobře rozprostírá.
8. 6. 2012 11:49
Re: JE TO JETTA
U Jetty vidím smysl jako low cost car, jinak je ve vyšších verzích plně nahraditelná lepším Passatem. Nedivím se, že 2,0TDI končí.
Pokud je vybavená a motoricky shodná s Fordem, už je natolik drahá, že schází smysl jí vůbec nabízet.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: JE TO JETTA
Mně osobně se Jetta líp řídí a uvnitř na mě působí přátelštěji než Passat
8. 6. 2012 14:20
Re: JE TO JETTA
To jsme ovšem již v extrému. Jestli se toho zde chopí nějaký prosťáček, bude nás tu z toho bolet hlava.
Avatar - Ji/Ri
10. 6. 2012 11:35
Re: JE TO JETTA
Když tě tak čtu, bolí mě hlava >:D Kadliku, pasuješ-li se zde do role samozvaného autoguru a snažíš-li se své myšlénky za pravé vydávati, prubni ....mno opravdu prubni vwidět svwět i jinak nežli jen přes věnec volantu Foxe z Aaaček.... ;-) :yes:
Avatar - wladyk
8. 6. 2012 10:18
Re: JE TO JETTA
Octavia je nižší střední třída. Jen SDA ji úmyslně uvádějí jako střední třída a tím záměrně klamou zákazníky.
8. 6. 2012 10:37
Re: JE TO JETTA
Já ale nic jiného nepíši, naopak, píši, že O III bude (pravděpodobně) větším autem než octavia II. A možná, že bude přímo zacílená do třídy střední.
8. 6. 2012 14:51
Re: JE TO JETTA
Mě příjde Jetta jako auto které je poněkud "nad limit". Jak píšeš je to můj pohled, který ovlivňuje fakt že u nás tento segment plní Octávia. Každopádně pro mnoho lidí je Jetta vůz, který splyne s davem...(neříkám že je to chyba u vozu této třídy). Problém to samozřejmě je a byl u vozu Phaeton (ale to je jiná kapitola na dlouhý zimní večer-těžké, bezpohlavní auto v počátcích za nehorázné peníze - po všech stránkách omyl auto průmyslu na který má i VW plné právo). Každopádně jsem na Octavii III. zvědavý. Jednička byla úžasná, jedno z nejspolehlivějších aut a obrovský skok pro Škodu, na kterou nebyl auto svět v pravdě ani připraven. Octavia II byla krásná a téměř po všech stránkách praktická, ovšem né tak spolehlivá a to zdaleka. Pravda je že se mi v ní jezdí daleko lépe než v Superbu. Je to více odladěný vůz, který je čitelný a tak nějak rychle člověku přiroste k srdci, ale to může být můj subjektivní názor. Každopádně pokud trojka propojí nej předchozích dvou generací tak bude super.
8. 6. 2012 14:51
Re: JE TO JETTA
Mě příjde Jetta jako auto které je poněkud "nad limit". Jak píšeš je to můj pohled, který ovlivňuje fakt že u nás tento segment plní Octávia. Každopádně pro mnoho lidí je Jetta vůz, který splyne s davem...(neříkám že je to chyba u vozu této třídy). Problém to samozřejmě je a byl u vozu Phaeton (ale to je jiná kapitola na dlouhý zimní večer-těžké, bezpohlavní auto v počátcích za nehorázné peníze - po všech stránkách omyl auto průmyslu na který má i VW plné právo). Každopádně jsem na Octavii III. zvědavý. Jednička byla úžasná, jedno z nejspolehlivějších aut a obrovský skok pro Škodu, na kterou nebyl auto svět v pravdě ani připraven. Octavia II byla krásná a téměř po všech stránkách praktická, ovšem né tak spolehlivá a to zdaleka. Pravda je že se mi v ní jezdí daleko lépe než v Superbu. Je to více odladěný vůz, který je čitelný a tak nějak rychle člověku přiroste k srdci, ale to může být můj subjektivní názor. Každopádně pokud trojka propojí nej předchozích dvou generací tak bude super...
9. 6. 2012 01:18
Re: JE TO JETTA
Dokonalé ... ehm ta demagogie ... v podstatě každý s odlišným názorem je považován za člověka co nad těmi věcmi jen slintá. Zatímco ty jsi zde nikde (chytře - asi) neprezentoval co máš za vůz. Ani jméno, ani bydliště a ani si na to nikdy nenarazil.

Vzhledem k tomu, že tady komentuješ kterýkoliv den v kteroukoliv hodinu pochybuju, že vůbec auto vlastníš.

Prostě si bohužel myslím, že jsi jen kecal. Takových jakých je na internetu spousta. Tvoje názory proto mají úplně nulovou hodnotu. Nejsi totiž ani vlastník ,uživatel nějakého vozu dělící se o názory, nejsi ani člověk technicky zdatný a podnikající někde v obodu s auty, nejsi ani nadšený kluk, který si možná (a nebo taky ne) koupí porše jen na základě toho, že jej jako kluk miloval a hájil. Nejsi nic a nechápu, proč ti to ještě někdo žere.

P.S.: Doufám, že jsi koncernový bloger, protože jinak jsi solidní troska !
Avatar - Ji/Ri
10. 6. 2012 11:40
Re: JE TO JETTA
Prosím o trpělivost s Kadlikem, když byl v PS-VB byl sražen golfem1... Teď se, po lechech klidu, projevila zvláštní forma recidivy... Dostane nové tabletky, narukavek a placačku a bude klid.... >:-[] :yes: :yes:
10. 6. 2012 12:39
Re: JE TO JETTA
Osobně za vůbec největšího internetového kecala považuji tebe. Je to můj názor, píši to zde však? Ostatně co to má proboha společného s horním testem Jetty? A co s testem má společného moje garáž? Zde je tématem VOLKWAGEN JETTA, auto, které tvoří třídní referenci, auto, kterému by ses tu měl klanět, neb je to špičkový třídní produkt. Přej si, abys i ty byl stejně kvalitním člověkem ve své společnosti, jako je Jetta kvalitním autem ve společnosti své :yes: :-!
Avatar - Ji/Ri
10. 6. 2012 11:25
Re: JE TO JETTA
Hm, tohle je na změnu medikace. Kadliku, ty se mi nějak nezdáš... Horečky nemáš, však blouznění tě jímá... Každopádně pořád platí: bílá kolečka do pusy a žádný česnek.... >:D >:D
8. 6. 2012 10:12
jedna věc se nedá upřít,
naživo jsem si ji spletl s pasatem v době, kdy přicházela na silnice nová generace...
ale jinak za ty prachy je v testu kritiky nějak moc
srovnávací tabulka celkový dojem korunuje, rendlík za polovic, za stejnou cenu auto o dvě třídy výš, v hodnocení value for money jeta propadá
Rozbalit vlákno
11
Avatar - wladyk
8. 6. 2012 10:21
Re: jedna věc se nedá upřít,
Srovnávat Renault s VW to už byla opravdu drzost. (Podotýkám, že nemám VW a ani nejsem jeho příznivcem.)
Avatar - Katikakus
8. 6. 2012 12:53
Re: jedna věc se nedá upřít,
Ado, ted jsi se prozradil. Takhle hloupe nazory tady nema nikdo, krome tebe... >:-[]
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 12:55
Re: jedna věc se nedá upřít,
Nezapomeňa na Adolfa, který je zase tady ;-)
Avatar - Katikakus
8. 6. 2012 13:54
Re: jedna věc se nedá upřít,
No, vzdyt o nem mluvim... ;-)
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 14:01
Re: jedna věc se nedá upřít,
Sorry, byl jsem konsternován tou produktovou prezentací PR oddělení VW, tedy testem >:-[]
8. 6. 2012 10:39
Re: jedna věc se nedá upřít,
Ty budeš ten týpek na buřty za tři koruny... Dobrou chuť 8-s :no:
8. 6. 2012 10:52
Re: jedna věc se nedá upřít,
pokud se domníváš, že buřty za 3kč mají vyšší value for money než hovězí steak, tak tvému komentu rozumím :yes:
8. 6. 2012 10:57
Re: jedna věc se nedá upřít,
Nelži si tu věřejně do kapsy, buřtíku, pro tebe je ten hovězí stejk stejně inspirativní jako Galardo...
8. 6. 2012 11:00
Re: jedna věc se nedá upřít,
já mluvím poměru hodnota/cena
o čem mluvíš ty, tady každý vidí, ale klidně pokračuj, je to tvoje vizitka
8. 6. 2012 11:38
Re: jedna věc se nedá upřít,
Ty nemluvíš o žádném relevantním poměru, ty jen porovnáš dvě ceny a ta nižší pro tebe znamená výhodu v tradičně zcela nesmyslné úvaze.
Avatar - Ji/Ri
10. 6. 2012 11:46
Re: jedna věc se nedá upřít,
Vwon je Kadlik jinak jinak hodnej čipera...jen po sražení Guru1čkou a trefenim znakem vw přímo mezi světla ....no, výsledek vidíme zde všichni. V rámci rekonvalescence mu Otec Koncern posílal brožury.... Mno, Kadliku, ještě nás čeká dlouhá cesta.... ;-)
8. 6. 2012 10:23
rozvor
Dle tabulky to vypadá, že má jetta konkurovat smartu, jinak si nedokážu vysvětkit rozvor 1651mm. >:D Jinak nemám osobní zkušenost, ale asi by mě do nebe točilo to, že se nedá jemně zacouvat např. při parkování a auto se pohybuje "přískoky", ale co stejnou nectnost měla i 740D s automatem - pravda před 10 lety ;-\
Rozbalit vlákno
2
8. 6. 2012 10:53
Re: rozvor
Já mám sice jen zkušenosti s 7 st. DSG ve 2 autech, ale ta neskáče a to se o ni říká, že je méně komfortní než olejová 6 st. DSG. To bude spíš tím dieselem, já mám benzíny ( chrocht nemám rád ). Když zařadím a dám nohy s pedálů, auto se pomaličku samo rozjede na rychlost asi 20 km/hod jak dopředu, tak dozadu. Co si pamatuji, za ty 4 roky mi jen 2 krát blbě zařadila a pořádně škubla, to je v pohodě. To hjondéé automat mi při zpátečce vždycky pořádně škubne, brzda se musí spouštět jenom pozvolna. I dopředu to není žádná sláva.
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 14:27
Re: rozvor
Řekl bych, že to pan redaktor nepopsal akurátně. Ten problém vnímám jako on a je dost možné, že se týká hlavně dieselů.
Ono auto neposkočí, to rozhodně ne, ale i přes veškerou snahu se opravdu pomalinku rozjet, znáte to třeba když parkujete podélně do opravu malé mezery a chce popojet jen 2cm, tak se auto rozjede moc rychle. A to jsem se snažil s pedálem brzdy jak to jen šlo. Možná s benzínem to bude lepší.
Avatar - 3_diamanty
8. 6. 2012 11:12
jetta?
nie dakujem, radsej octavku alebo novu astru sedan alebo novy civic sedan :yes: a zrejme aj novy rapid bude lepsi to je bez debaty.......

ten interier je priserny...ta strohost a vzhlad je tak na urovni roku 1979 ;-) , ten predok maska cely bocny profil....jedna velka ubohost od vw
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: jetta?
Jetta 1979?
[odkaz]
asi ses spletl nebo špatně vidíš příteli
Avatar - Atlis
8. 6. 2012 12:01
otrasny test...
chlapi, ked uz chcete tak velmi pomoc vag predavat dobre auta v cechach, robte to menej okato...

nalejme si cisteho vina, jetta taka dobra ako to v teste pisete nie je. najblizsou konkurenciou je focus a aj napriek vasim bachorkam jazdi lepsie ako jetta, je kvalitnejsie spracovany a dokonca aj ten diesel 2.0tdci zerie menej. powershift mozno nie je tak rychly ako dsg, no je kultivovanejsi a v konecnom dosledku je focus aj lacnejsi.

co sa da focusu vycitat, je jeho dizajn, ktory nemusi kazdemu sadnut - ale to sa da predsa povedat aj o jette, ktora je tak ako passat nudna. jetta si urcite zasluzi bod za vyvody ventilacie na zadne sedacky, aj ked v tak malej kabine aku ma su prakticky nepotrebne...

vzdy ma dojima + za ergonomiu - ak chcete ludom nanutit, ze displej navigacie hlboko pod zornym polom a zle tvarovane tlacidla na volante si zasluzia na plus, tak to mozte rovno zbalit... zvysok su zvasty, pretoze do ovladania prakticky kazdeho auta sa da zvyknut v priebehu par hodin. este aj ten pretlacitkovany focus sa da z volantu pohodlne ovladat bez toho aby bolo treba smatrat po pristrojovke...

takze teda draha redakcia auto.cz, zacnite prosim opat robit testy tak ako sa patri a nedajte si robit na hlavu automobilkam. chapem, ze axel springer je nemecka firma a tak nejak patrioticky musi nemecke auta preferovat, no odtial potial pani...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 12:36
Re: otrasny test...
Dnes s tebou souhlasím :yes:
8. 6. 2012 13:33
Re: otrasny test...
mít tolik čudliků na volantu Rencek, vypukne v recenzi "ergonomický Armageddon" >:-[]

čekám čekám, kdy se dočkáme "volantu tak nějak dobře padnoucího do ruky"
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Re: otrasny test...
Když by je dokázal takto přehledně uspořádat, tak věřím, že bychom to dokázali ocenit ;-)
Avatar - Ronault.
8. 6. 2012 13:52
Re: otrasny test...
Přehledně uspořádat? Vás asi klame paměť ;-) A jsou opravdu moc malé a nazdobení jak cikánské babky jim praktičnosti a hlavně ergonomie nepřidá (čekal jsem, že už ten pojem ovládáte 8-s )
8. 6. 2012 14:47
Re: otrasny test...
Co bys chtěl, vždyť to psal Vaverka.. Nejnestrannější redaktor ! ;-)
8. 6. 2012 18:14