Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C6 končí: V prosinci odejde do důchodu

Luxusní model z dílny Citroënu byl představen v roce 2005.
Zpět na článek
8. 7. 2012 08:22
8. 7. 2012 08:25
8. 7. 2012 11:48
9. 7. 2012 15:44
8. 7. 2012 08:45
8. 7. 2012 10:52
8. 7. 2012 15:09
8. 7. 2012 18:48
8. 7. 2012 09:40
8. 7. 2012 10:17
8. 7. 2012 11:05
8. 7. 2012 20:18
8. 7. 2012 12:02
8. 7. 2012 17:32
8. 7. 2012 18:10
8. 7. 2012 12:55
8. 7. 2012 08:42
8. 7. 2012 08:49
8. 7. 2012 08:54
8. 7. 2012 13:20
9. 7. 2012 15:49
8. 7. 2012 09:24
8. 7. 2012 10:01
8. 7. 2012 17:53
8. 7. 2012 11:36
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 14:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 14:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 11:44
8. 7. 2012 13:14
8. 7. 2012 13:24
8. 7. 2012 20:43
8. 7. 2012 22:48
9. 7. 2012 18:51
8. 7. 2012 14:29
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 15:01
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 15:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
Avatar - petrumr
8. 7. 2012 08:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
15
8. 7. 2012 08:25
Re: ok
Keby sme zrátali všetky náklady na "ekologické" elektromobily, tak by sme možno zistili, že zaťažujú životné prostredie viac ako taký C6 ....minimálne je to porovnateľné ...
8. 7. 2012 08:45
Re: ok
Spíš je to škoda, že odchází. Je to vyjímečné a originální auto, v záplavě unifikovaných aut např.Audi, za kterými se nikdo ani už neotočí, je naprosto avangardní a vyčnívá... :yes:

Ekologii sem, prosím, vůbec netahej, je to hloupost :no:
8. 7. 2012 10:52
Re: ok
já se za AUDI otáčim neustále a je jedno co to je za model.......... :-!
Avatar - PeterLuk
8. 7. 2012 15:09
Re: ok
Audi-ny sú podľa mňa veľmi pekné, ale je príjemná zmena, keď okolo teba v záplave Audín, Bavorákov a Mercedesov prejde C6... Už som zvedavý na nástupcu.
8. 7. 2012 18:48
Re: ok
Esteze su tu tie fotky. Na cestach som ho este nevidel.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 09:40
Re: ok
Proč by zrovna tento vůz (motor) měl být nějak "mimořádně" NE-ekologický??
PS: S motorem se dá "no problem" jezdit za reálných 8 litrů na 100 km
(znám vozy 3-NÁSOBNOU spotřebou.. :-)
8. 7. 2012 10:17
Re: ok
Bože, prečo dávaš dušu do baranov....
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 11:05
Re: ok
No jo, ale dovedete si představit, že by se každý rok od 21.3. do 20.4 vždy NIKDO NEnarodil?? :-)
8. 7. 2012 20:18
Re: ok
Znamenie Barana s baranmi na ktorých myslím, nemá nič spoločné. ;-)
P.S. Na ACZ nie sme nikto cudzí, prečo by sme si mali vykať? ;-)
8. 7. 2012 12:02
Re: ok
>:D >:D >:D :yes: ...dušu do baranov... >:D
Avatar - Andromeda
8. 7. 2012 17:32
Re: ok
ŠKODA mluvit >:-[] ... On je syndrom HTP asi nakžlivý ... ;-) ...
Avatar - HEMI
8. 7. 2012 12:55
Re: ok
vtipálek >:D
Ale je pekné, že niekto vie takto kriticky zhodnotiť svoje auto s tým "eko" motorčekom. ;-)
Avatar - Dylan McKay
8. 7. 2012 08:42
C6
Je to moc krásná limuzína, ale Citroën jistě něčím překvapí :yes:
Rozbalit vlákno
1
8. 7. 2012 08:54
Trvalý pád
Citroen CX se vyrobil v 1,2 milionu exemplářích, Citroen XM ve 300 tisících ... a Citroen C6 ve 20 tisících. A Citroen prý uvažuje o výrobě nástupce jménem DS9 ...
Rozbalit vlákno
11
8. 7. 2012 09:02
Re: Trvalý pád
No tohle lze srovnávat jen těžko, CX přišel v jiné době a podle mě byl asi z těch 3 nejprogresivnější ;-) Ikdyž těch 20tis vyrobených C6 je smutný pohled. Citroen si to zabil sám, v česku cenou 1.5 mega byl uplně mimo :no:
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 09:37
Re: Trvalý pád
Určitě ne "mimo" vzhledem ke konstrukci vozu (a "dvojitému" odpružení). S vozem (ještě s motorem 2.7 HDi Bi-turbo) jsem trošičku jezdila a popis že při jízdě máte pocit že zavěšen na čemsi "plujete" těsně nad vozovkou (tak je odpružení fantastické) ODPOVÍDÁ realitě (kdo NEvyzkoušel asi NEpochopí ;-) ). No a něco "trochupodobného" nám jinak nabízí vozy kategorie S-Klasse = takžte tolik k ceně :-)
PS: No a motor 2.7 HDi "těžce" PŘEDběhl dobu (a právem se mu říkalo "nejklultivovanější" diesel na světě) - ale byl to (pro mnohé "jen") Citroën, já vím ;-)
PPS: Takže už jen VELKÁ GRATULACE 20ti tisícům šťastných, (jak) "v bavlnce" se vozících... :-)
8. 7. 2012 09:45
Re: Trvalý pád
Kylie nezlob se, ale ta cena byla opravdu uplně mimo, ať už se vztahuje k použité technice nebo jakkoliv jinak ;-\ Citroen nemá v současné době tak silný brand, aby si mohl takovou cenu dovolit, doby CX jsou dávno ty tam... Auta Citroen/Peugeot používám už léta a jsem spokojený, ale vím, že bych víc jak milion za Citroen nebo Peugeot nedal. Vem si, že by C6 byla někde mezi 1-1.2mil s plnou výbavou, tak by se prodalo minimálně 3-4x tolik... To by pak byla opravdu silná konkurence pro prémiový segment ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 10:12
Re: Trvalý pád
NEzlobím se a vlastně SOUHLASím (byl to "jen" Citroën.. ;-)
..kdyby stejně jezdil (a stejný motor před těmi 7mi lety měl) .... doplňte si něco "co frčí" sám ... jistě by byl prodávanější :-)
PS: 1-1,2 milionu za takhle postavený vůz VYŠŠí střední třídy = to je asi trochu "problém" (který NEmá co dělat se značkou na kapotě - no snad možná nějaký čínský automobil by se "vešel" ;-)
Popravdě milion stála C5 V6 Bi-turbo (postavená na platformě C6 - byť oproti ní s trochu "ošizeným" odpružením)
PPS: C6 je (pro mne - jezdím vpodstatě jen sama) až příliš velké auto (a moc se mi NElibila palubka), ale chvilku jsem o ní VÁŽNĚ uvažovala - takhle jezdící auto (se chodem pedálů jak když boříte lžíci do medu apod. ;-) ) za takhle NÍZKOU cenu hned tak NEpotkáte :-)
8. 7. 2012 10:04
Re: Trvalý pád
Ale, no tak ... XM, Xantia či C5 taky měly "fantastické odpružení" a přitom jejich cena odpovídala běžným cenám neprémiové části dané třídy.
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 10:13
Re: Trvalý pád
Ale no tak - o C5 (i Xantii) něco "maličko/malilinkato" vím a na odpružení C6 si věru NE"škrtnou" - bohužel :-)
(to je asi jako napsat že - pro mne docela "autozklamání" audi A4 a audi A6/7 jezdí/jsou odpruženy STEJNĚ ;-)
PS: Mimochodem Citřoěn C6 (jednomu z NEJ českých recenzentů/odborníků na utíčka) MARTINu VACULÍKovi "zvítězil" i nad vw Phaeton (a Lancií Thesis - také moc pěkné auto, kterého je docela ŠKODA - že se víc neprodávala...) - i když v očích LAIKů to bylo jistě "přesně obráceně" :-)
8. 7. 2012 10:36
Re: Trvalý pád
Řečí čísel byl nejméně prodávaným autem C6 (cca 20 tisíc), následovaný Thesisem (cca 25 tisíc) a nejlépe je na tom Phaeton (cca 100 tisíc), i když ani ten se neprodával tak, jak si Piech naplánoval.
Pro mě je to jednoduché - Thesis se mi hnusí (předchůdce Kappa se mi celkem líbila), C6 se mi nelíbí (jak exteriér, tak interiér) a Phaeton mi nedává smysl (je to taková A8 s těžší karoserií). A hlavně - pořizovací, provozní a udržovací náklady těchto aut bych platit určitě nechtěl :-) Ideálem v téhle třídě je mé auto snů - Cadillac Seville STS :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 10:47
Re: Trvalý pád
Kappa bylo SKVĚLÉ auto :yes: :yes: :-)
Cadilac (přiznávám) NEvím, NEmám zkušenost...
PS: A test/hodnocení těch aut se NEtýkalo designu ale TECHNIKY - no a tam... ;-)
PPS: No a vw Phaeton se nejvíc ze srovnávaných prodalo asi nejspíš JEN proto, že má na kapotě VW (jiné "plusy" NEbyly zjištěny... :-)
Avatar - HEMI
8. 7. 2012 13:20
Re: Trvalý pád
C6 pôsobí na cestách ako dokonalý zjav, vzor francúzskej avantgardy a ich svojského štýlu však neučaruje každému, no zaujať dokáže (v pozitívnom aj negatívnom zmysle) nielen dizajnom, ale aj technikou.
Osobne zbožňujem riešenie "kapsí" na dverách a systém ich otvárania/zatvárania, vysúvací spojler na diaľnici mierne kazí estetický dojem z auta, ale aj tak je to sila.
Navyše sa možnosť zaobstarať si C6 sa upriamil na jazdené autá, poškuľujem po nich už veľmi dlho, ale určite by som v ňom vyzeral nepatrične kvôli svojmu veku... No minule som stretol staršieho prešediveného pána na diaľnici, ku ktorému to auto fakt "sadlo", jednoducho má štýl a vkus.
Nakoniec treba C6 poďakovať, za jej prínos v automobilovom dizajne a spestrení inak nudných ciest zaplavených bežnými vozidlami. Česť jej pamiatke!
Nech je čím viac kusov zachovaných a nech dožijú dôstojného života avantgardného auta s duchom francúzska.
9. 7. 2012 15:49
Re: Trvalý pád
cece, opravovat jakekoliv stare auto je peklo a myslim, ze opravovat jakekoliv novodobe stare auto a jeste Citroena a jeste luxusniho ktereho se udelalo 20tis kousku je peklo totalni.
To aby ses k tomu autu pak zacal zivit jako dealer a poridil si i autosalon a autorizovany servis..
Ja myslim, ze jako ojetinu to nikdo do kupy neda ani za to mega a pul, co to stalo.
8. 7. 2012 09:24
C6
Vypadá nádherně, v té bílo-černé kombinaci, co je na obrázku, přímo božsky, ale její odchod je docela očekávatelný. Snad Citroën brzy začne vyrábět nástupce.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
8. 7. 2012 10:01
Re: C6
Jak ma Citroen i designově povedene auta tak C6 ja považuji za designoveho mrzaka.
8. 7. 2012 17:53
Re: C6
Myslím, že tohle je jedno z pár aut, které nikoho nenechá chladným - buď ho milujete, nebo nesnášíte. Ale každému se líbí něco jiného a tak to má být. :yes:
8. 7. 2012 10:13
Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
Líbí se mi na něm, že nepůsobí tak humpolácky jako ty německé panzerwageny. Já velký auta nemusím, ale za tímhle vrcholem elegance se vždy ohlédnu. A snad bych ho i chtěl... :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 10:21
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
(stále ještě) NEní problém... ;-)
...a (případně) v bazarech je občas za VELMI "příjemné" ceny :yes: :-)
8. 7. 2012 11:05
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
Bazarový auto jsem nikdy neměl (jen parkrát nějaké ludry na zimu do toho bordelu), nová C6 je pro mě moc drahá, a pak jsem sám, takže přichází v úvahu jen dvoudveřáky-hatche (kvůli kolu). ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 11:34
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
To já také ne (jen jsem "zmínila" :-)
(před časem jsme tu "bazarové ceny" právě C6 totiž diskutovali...
No my potřebujeme aby se nám vešla ta kola DVĚ = vždy máme nějakou "krabici" (SUV ;-)
Avatar - RonJeremy
8. 7. 2012 11:18
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
Sorry, ale počáteční cena ~250.000 Kč za nejlevnější nabídky je skoro stejná jako u BMW 5er nebo Audi A6 stejného ročníku (2007) a obdobné motorizace, což je rozměrově zhruba stejné auto. Za vybavenější/lepší kusy chtějí takřka tolik, jako za VW Phaeton... To mi nepřijde jako příjemná cena za "jen" Citroën - a bohužel, můžete s tím nesouhlasit, můžete proti tomu protestovat, ale je to je tak jediné, co s tím můžete dělat, >:D zvuk prémiovky to prostě nemá (a to sám mám jedno auto od PSA, a mám ho moc rád!).
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 11:26
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
On ten cenový rozdíl je v reálu samozřejmě (daleko) větší (neb za 1,5 milionu od Citroën dostanete "vše" (myšleno "plnou výbavu") a u "prémiovek" spíš "holátko", ale o to nejde..
...jde o to co zmiňujete sám = ("běžný") zákazník za STEJNÉ věci chce platit "jinak" :-)
Zatímco u S-Klasse je ochoten za platit "xy", za STEJNÉ řešení odpružení u vozu s logem Citroën si představuje (třeba) "třetinu" - problém je, že to se prostě "nevejde" (výrobní náklady v Evropě budou cca STEJNÉ ;-)
Vůz (vyšší stední) postavený jako Citroën C6 prostě NEmůže stát třeba milion :-)
PS: Také mám vůz od PSA (a také ho mám ráda :yes: :-) ) a mám i nějakou tu "prémiovku" a ... (myslím že) VÍM jak jsou "představy" lidí o autech (často) MYLNÉ ;-)
9. 7. 2012 09:44
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
MB S klasse (ci BMW 7series) je technologicky uplne ine auto nez C6.
Zdaleka nejde len o vybavu ale o motory (vykon, parametre), sofistikovane prevodovky, pruzenie.
Aj ta maximalna vybava v MB S je daleko lepsia nez maximalna vybava u C6.
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 14:27
Re: Jedno z nejkrásnějších aut současnosti
Hm, já teda bych bral bez okolků panzerwagen, a ty taky, kdyby na to přišlo.
8. 7. 2012 11:11
ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Arbitr elegance a stylu - [odkaz] :-| :*) [odkaz] ;-\ [odkaz] :*) [odkaz] :-O [odkaz] 8-s

Prosím vás, neví někdo, kdes se tu prodává Tatra 613? ;-)

P.S. Kdybys měl náhodou za domácí úkol napsat, jak má vypadat auto, pak stačí, když odkážeš na tyto snímky [odkaz] :yes: [odkaz] :yes: [odkaz] :yes: :-!

Nebo si vyber jinde - [odkaz] :yes: [odkaz] :yes: :-!

Nebo tady - [odkaz] :yes: [odkaz] :yes: :-!

Nebo, že by? [odkaz] :*)

To víš, když nevíš, pak opravdu... nevíš.

BRAVO AUDI, BRAVO BMW, BRAVO MERCEDES-BENZ :yes: :-!
Rozbalit vlákno
24
8. 7. 2012 11:26
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Ty opravdu nikdy neuznáš (už jsem ti to psal u srovnání Citigo vs. Panda), že design se může dělat i jinak, než u německé trojky (nebo dokonce čtyřky - VW?). Taky bych si představoval přístrojovku v C6 trochu jinak, ale je to Citroen, proto je asi jiná, taková jaká zrovna je. Zrovna jako je jiná třeba Lancia.

Nemohu jinak, ale dneska ti bez obalu řeknu, co si o tobě myslím. Jseš *!
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 11:46
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
ja si to o nom myslim uz davno...... ;-) ale nechcem tu nic pisat lebo by ma zmazali. :-|
8. 7. 2012 11:52
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Neboj, nesmažou, ono se to automaticky překlopí do hvězdiček. Jako mně. >:D
8. 7. 2012 15:55
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Věnuj se tu autům, mě nezajímá, co si ty myslíš o mně přesně tak, jako tebe (snad) nezajímá, co si zase já myslím o tobě. Tématem je další z "mistrovských" kousků, který se po pár tisících vyrobených kusech odebírá na nucený odpočinek. O tomto "kousku" piš, co si o něm myslíš.

Zásadně špatně na tohle nahlížíš, diskuse se musí odvíjet od toho, zda a kdo dělá vynikající design a zda a kdo dělá design podprůměrný. O tom má být řeč, nikoliv o tom, že auta se mohou tvořit i jinak. A když už, pak jinak ano - dobře průměrně a podprůměrně.

Je to vůz který nemá nic, co daná kategorie vozů má mít, tedy zřetelný akcent na luxus, zřetelný akcent na styl a zřetelný akcent na krásu. Je to "jen" snaha vytvořit odpověď na do-ko-na-lou německou prémii. Avšak nejde samozřejmě o produkci z Německa, můžeš se podívat jak to tluče Jaguar. Ano, to JE design, design jiný, design "ostrovní" avšak design tradiční a přesto jedinečný.
8. 7. 2012 17:55
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Nějak jsem zabloudil k jednomu starému článku a tam jsem se zhrozil, když jsem viděl, že GTI uznal, že design je subjektivní věc! [odkaz]
>:D
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 11:42
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
vedel som ze pod clankom o inej ako nemeckej znacke sa urcite ozves a zacnes sem davat fotky na porovnanie, asi ti to robi radost a dokazujes si tym nieco ;-\

ale takych chudakov je tu viac, nebud smutny
Avatar - Rysguf.
8. 7. 2012 12:10
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Reagoval som na teba mozno 4x krat za 5 rokov, ale toto...

Teraz si mohol vzdat hold, mal si moznost svojho francuzskeho "nepriatela" odprevadit do vecnych lovist na urovni, o zosnulych vzdy len dobre a bez posmechu a poznamok...

Na takychto pre teba bezvyznamnych clankoch, kde das zopar posmesnych viet, na ktore uz nezvyknes reagovat, pretoze nemusis obhajovat neobhajitelne (koncern), padas hlbsie a hlbsie....stracas uroven...
:no:
8. 7. 2012 15:57
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Vzdát hold? Asi jsi se uhodil do hlavy, ne? Auto které končí do ztracena, auto, které prodává zlomek toho co jeho konkurence? Za co bych měl vzdávat hold? Neexistuje jediný důvod pro hold, je tu jen další trpkost ze zmařené šance vstoupit důstojně do vyšší střední třídy.
Avatar - Rysguf.
8. 7. 2012 18:18
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Symbolom, a C6 symbolom je (pre kazdeho inym), sa hold vzdava...
Niekedy nejde o celkove predaje, Citroen urcite sam neratal s tym ze sa C6 bude dotahovat na Passat. Sam C6 nepovazuje za fiasko.
To je ako dnes s DS5, tiez s preda zopar kusov a nikto to nebude povazovat za fiasko....
8. 7. 2012 20:04
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Každý rozumně uvažující člověk to za fiasko u DS5 samozřejmě považovat bude. To jen ty se domníváš, že C6 je natolik výjimečný model, že prodeje v řádu tisíců (!) za celou dobu jeho éry, jsou dostatečně tou výjimečností odůvodněné. Propadák, nic jiného. Když tak mi něco o té výjimečnosti napiš :-)
8. 7. 2012 13:10
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
jak typické ubohé.ale, musím podotknout,že nic víc jsem od Vaší osoby ani nečekal,jednoduše opět příspěvek od jedince,co všude byl,všemu rozumí a od všeho má "klíče....".říká se,že člověk,který nic neumí pořádně,stane se kritikem.
Avatar - positivemind
8. 7. 2012 14:29
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Klid, je to jeho job ;)
8. 7. 2012 16:00
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Na tohle se stačí podívat dvě vteřiny na snímek, aby snad každému, kdo ví, k čemu slouží auto, bylo jasno, kdo to umí a kdo stále jen hledá...Nebo ty snad máš nějakou estetickou úchylku?

[odkaz] :yes: [odkaz] >:D
8. 7. 2012 17:39
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Zásadně nepíšu velké Váš/Vaší, a také nevykám, když si o někom myslím, že je blb.
Avatar - pumpkin
8. 7. 2012 14:09
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
7-ročný rozdiel hore-dole, a veď čo. Len si kopni do C6-ky. :no:
8. 7. 2012 16:03
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
To auto nahoře, tedy všechna auta v mém příspěvku se stále vyrábí, možná tomu ani nebudeš chtít věřit, ale všichni jsou konkurenty... :-) Uznávám, že jeden z nich jen velmi velmi papírový... no, tenhle papír jsem zrovna snad ani na mysli neměl, ale prostě... papírový konkurent.

Neboj, zase příjde mistrovský kousek. Na plakátu už mu to sluší nyní... >:-[] ;-)
Avatar - pumpkin
8. 7. 2012 22:31
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
A čo teraz že sa vyrábajú? Keď príde DS9-ka potom objektívne porovnávaj.
8. 7. 2012 20:01
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
GTI z tvého výběru bych šel do BMW 5er, MB a hlavně sterilní Audi mě nebere :no: To i ta C6 má víc co do sebe než A6 - to je prostě nuda...

Ovšem pobavil mě poslední, velmi ironicky podaný, poslední odkaz >:D
8. 7. 2012 20:08
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
:-) BMW, jasně, mistrovskej kousek. U té A6 to chce trochu času. Možná sis všiml, že na diskusích jsem u ní ještě stále poměrně zdrženlivý, no můžu ti napsat, že je to snad týden, já se na ní nějak jinak podíval a "pochopil" jsem zejména zadní lampy, tedy to, co mi jaksi vadilo. Musím prostě uznat, že v tom autě je ukrytá krása. Budeme jí postupně vstřebávat.
8. 7. 2012 20:31
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
No pro mě tam chybí ta pověstná jiskra, A4, A6, A7, A8 je to jedno a to samý, jen ukázat, že na to mám, nic víc. Žádná radost ze života. Co se mě ale u Audi líbí, je řada A5 ať Coupé, tak Sportback - tak nějak jsou obě auta jiná než ostaní řady :yes:
8. 7. 2012 20:50
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Jo, A5 coupé, to považuji za nejkrásnější AUDI :yes:
9. 7. 2012 11:54
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Akože bez srandy...
Kde sa podel Tvoj nadhľad a humor a Kinderstube na ktorú tak rád upozorňuješ druhých?
Jasné, C6 bola a je prepadák. Napriek tomu som bol rád že tu bola, dokonca som o nej kratučkú chvíľu uvažoval (hneď ako mi bolo jasné vysnívaného a objednaného SAAB-a mi už nebudú mať kde vyrobiť), ale skončil som pri kapacite kufru...
Auto to bolo svojbytné, pohodlím nemalo konkurenciu...
By som chcel vidieť to zasadanie top managamentu, ked sa rozhodovoal, ci to pustia alebo nie... A urcite vsetci zucastneni dufali v nieco ako navrat starej dobrej DS-ky...
Nech už to bolo akokoľvek C6 očakávania nenaplnila...

Ale to čo si predviedol Ty bolo úbohé...
Na kare sa nespieva ani sa netancuje na čerstvom hrobe a ani sa naň nepluje...
Chýba Ti noblesa, ktorá by ti zabránila takéto niečo spraviť. Tá noblesa do ktorej hávu sa tak rád halíš a poučuješ iných... Skoro by Ti to človek aj veril, ale potom príde vždy takáto nejaká akcicčka a je krásne vidieť že to všetko nie je noblesa, ale len pozlátko (kočičí zlato) a pod tým je nie je nič... Proste obyčajný, trápny pozér... Škoda mal si na viac...
Avatar - DRBNUTY
9. 7. 2012 11:55
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
Ked uz si sa dnes rozbehol s tymi odkazmi, tak aj ja mam pre teba jeden...
[odkaz]
9. 7. 2012 15:53
Re: ČASTUŠKA Á LA FRANCE
>:D :yes:
Avatar - jozephko
8. 7. 2012 11:22
Frantíci sú majstri prepadákov
Ak niekto vie robiť predajné prepadáky, tak sú to hlavne frantíci. Renault Avantime, Vel Satis, Peugeot 1007, 607-ka a čiastočne aj 407-ka, a "mimoriadne obľúbená" C6-ka. Chce to fakt veľkú dávku talentu vymyslieť hromadne vyrábané auto, ktorého sa predá 3.000 kusov za rok. :-)
Nie aby sa pozreli za kopečky do Nemecka, ako sa majú robiť autá. Oni si tvrdohlavo presadzujú tú svoju avantgardu, na ktorú všetci kašlú - aj v samotnom Francúzsku. Som zvedavý, čím nás prekvapia nabudúce.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - HEMI
8. 7. 2012 13:09
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
dobre, a teraz si povedz, koľko napr. obrazov (alebo sôch) ako umeleckých diel sa bežne predáva? Určite rádovo v státisícoch čo?

Takmer všetky modely čo si vymenoval, sú odlišné od bežnej produkcie a sú niečim výnimočné, hlavne nie sú sterilné a bezpohlavné stroje aké sa vyrábajú v SRN. To, že Francúzi ich nepredávajú v takých počtoch nie je dobré, no o to im nikdy nešlo (aj keď popierať slabé predaje sa nedá) tak sa im aspoň darí udržať tradíciu (nielen dizajnovo) výnimočných a netradičných áut, ktoré mnohým ľuďom imponujú oveľa viac než nemecké vozy, ktoré len v málokom niečo vyvolajú, sú to totiž len stroje v podobnom tvare. To, že ich ľudia nekupujú/nekupovali je poväčšinou zapríčinené cenou a predsudkami, keďže zlé autá to vôbec nie sú (teda o nič horšie než ostatné značky)
Možno som blázon ak niektoré autá francúzksej proveniencie označujem za umelecké diela, ale AVANTIME a C6 nimi určite sú a za tým si určite stojím.
Avatar - white label
9. 7. 2012 10:09
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Opravdu "len blázon" může přímo srovnávat umění jako je např. sochařství s něčím tak "spotřebním", jako je meinstreamová produkce automobilů.
Zde tolik populární představu, že čím víc se kterého automobilu prodává, tím je "sterilnější a bezpohlavnější" a naopak čím méně se ho prodá, tím větší je to umělecké dílo, už nemá cenu komentovat vůbec.
Pokud těm francouzským automobilkám nejde až tolik o prodeje/zisky (jak sám píšeš), ale hlavně o umělecké hodnoty, možná by měli výrobu aut zabalit a věnovat se skutečnému "umění", třeba tomu sochařství ...
Avatar - HEMI
9. 7. 2012 22:55
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Prekúcať dokážeš, pochopiť však už je iná vec. Ako písal Klaudius, niekedy idú automobilky do straty kvôli tomu, aby postavili svoju výkladnú skriňu svojej značky, ako príklad aj VW Phaeton (Bugatti Veyron je iná liga a výstavná skriňa súčasného automobilizmu, ale bol by to príklad ad absurdum, tak si to snáď pochopil, pretože Veyron považuje každý normálny za dielo automobilizmu, nemusíme ho porovnávať s umeleckými dielami ak nechceš, no výtvor to je úžasný) To isté aj C6, je iná, polarizuje, no má v sebe všetko najlepšie čo dokázal Citroen (resp. koncern PSA) poskladať dokopy. To, že sa to nepredávalo je fakt. No za udržanie mena a ducha značky Citroen im to zrejme stálo. Najmä keď teraz predaje ako-tak vďaka DS-kám "idú".

Navyše dokážeš krásne pozmeniť zmysel vety vypustením pár slovami čo následne modifikuje celý význam...
"nie sú sterilné a bezpohlavné stroje aké sa vyrábajú v SRN" a ty si to pretransformoval na BLUD: "čím víc se kterého automobilu prodává, tím je "sterilnější a bezpohlavnější"" Naozaj brilantná logika :yes: :yes: :yes: Podľa tvojho by automaticky každé auto predávané v menších počtoch než konkurencia malo byť umeleckým dielom. BRAVO majestro.

A ak by som bol zákerný, začal by som ti vypisovať o ódach pejúcich samotným GTIm na dizajnovú dokonalosť nemeckých automobilov, takže si prosím ťa premysli, či nie je možné prirovnávať produkciu automobilov k tvorbe umeleckých diel, keď to GTI spomína takmer v každom druhom príspevku... OK? ;-)
Avatar - white label
9. 7. 2012 23:29
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Jsi zbytečně vztahovačný, kdybys četl pozorněji došlo by ti, že nepíšu jen o tvé reakci, ale o zdejších diskusních reakcích obecně, viz: "Zde tolik populární představu, že čím víc se kterého automobilu prodává, tím je "sterilnější a bezpohlavnější" a naopak čím méně se ho prodá, tím větší je to umělecké dílo,...".
Auta vyrobené v Německu nejsou v principu o nic sterilněší a bezpohlavnější než ty, vyrobené ve Francii (nic na tom nezmění subjektivní prohlášení několika zdejších diskutujících) a pokud měla C6 "v sebe všetko najlepšie čo dokázal Citroen (resp. koncern PSA) poskladať dokopy", tak to potěž klobás (viz Ham. včera 23:15) a měli by možná opravdu raději začít uvažovat spíš o tom sochařství... ;-)

P.S. Nevím proč máš nutkavou potřebu tahat sem GTIho, ale jeho "ódy na dizajnovú dokonalosť nemeckých automobilov" nejsou v principu o nic vyhraněnější a jednostrannější, než tvé tvrzení, že současná produkce německých automobilů je (obecně) sterilní a bezpohlavní , zatímco ta francouzská nikoli...
Zajímalo by mě jak si vysvětluješ fakt, že i samotní Francouzi dnes dávají přednost před svou "výkladní skříní"/C6kou, dražší německé, a přitom "sterilní a bezpohlavní", produkci v podobě A6/5er/E? :-O :*)
Avatar - HEMI
10. 7. 2012 00:26
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Reakcia smerovala pod môj príspevok s použitím mojich slov aj keď v inom kontexte, preto som "vzťahovačný".
S tým, že si väčšina (údajne) myslí, že čím sa predá viac kusov auta, tým je bezpohlavnejšie sa ja osobne nestotožňujem, takže by som nebol rád subsumovaný pod to tvoje označenie "Zde".
Ak máš problém s tým, že PSA dala do C6 fakt čo v danej dobe mala k dispozícii, tak naozaj neviem o čo ti ide, alebo len nevieš čo bolo v tom aute prítomné (to je zrejme skôr ten prípad). Systém pruženia nie je len "obyčajný" Hydractive, naklápanie kapoty pri zrážke s chodcom za účelom zmiernenia nárazu v mieste dopadu hlavy zrazeného, Head Up display a systém monitorovania jazdy v jazdných pruhoch atd... Takže vychytávok viac než dosť. Takže bratwursty si môžeš akurát tak odhryznúť a byť ticho, ked ti tieto "fičúry" pripadajú nepodstatné a nehodné tvojho uznania... 8-s

Opäť si svojim mylným usudzovaním dospel k názoru, že (všetky) francúzske autá nie sú sterilné a bezpohlavné. Dovoľ mi poupraviť ťa, bavíme sa o C6-tke, nie francúzskych autách všeobecne, tá bezpohlavná a sterilná vôbec ale vôbec nie je.
Navyše názor, že Nemci majú autá sterilné nie je len môj, tvrdia to aj oni samotní. Zatiaľ čo tie francúzske chápu takmer všetci ako (nielen dizajnovú) alternatívu pre ostatných...Takže tvoje tvrdenie, že ide iba o "subjektivní prohlášení několika zdejších diskutujících" je mimo.

To, že niekomu viac vyhovuje to a druhému zas tamto predsa nie je vôbec potrebné vysvetľovať, alebo je problém pochopiť, že potreby a pohnútky ľudí sú rozdielne naprieč zemeguľou, či? :-O
Pýtaš sa ma takú sprostosť, ako keby som sa ťa opýtal, prečo vy Česi nejazdíte výhradne na napr. Superboch L&K ale dávate prednosť D3... Kde sa píše, že musia kupovať práve C6, len preto že je francúzsky výrobok??? Jednoducho chybuješ v správnom usudzovaní a potom sa pýtaš takéto "perly".

Pre istotu opäť dodávam, ignorovať predaje C6 sa nedá, to je fakt. Snažil som sa poukázať na tento výtvor ako alternatívu k iným autám (nie nutne D3) a použil som argument dizajnu a aj techniky. To, že Francúzi ju údajne nekupovali kvôli absentujúcej kvalite by som bez podložených dôkazov o "nekvalitách" C6 rozhodne netvrdil (ako Ham). Do predajov nemuseli nutne zasiahnuť údajné "nekvality" ale napr. zmena štruktúry trhu, dopyt alebo neviem čo, nie nevyhnutne jej "nekvalita". No rozhodne by som nepredajnosť C6 pripisoval jej "nekvalitám". Pretože je to to isté, ako argumentovať pri najpredávanejšom voze jeho najvyššou kvalitou spomedzi ostatných, totiž nie vždy je najvyššia kvalita poznávacím znakom najpredávanejšieho auta...
Avatar - white label
10. 7. 2012 01:05
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Prober se a zkus se tu chovat laskavě slušně, nejsi tu ve své krčmě, rozkazuj si doma a své laciné poznámky o ohryzaných "bratwurstech" si nech raději k borovičce s intelektuálně sobě rovnými. Stačí tě trošku zahnat (diskusně) do kouta a hned se tu odkopeš HEMIku. >:-[]
Se zobecňováním jsi tu začal především ty, ty jsi začal psát obecně o francouzských/ německých vozech (nikoli o jednom konkrétním modelu), přečti si znovu svou reakci (8.7. 13:09) na kterou jsem následně reagoval.
Tie "fičúri" zjevne pripadly nepodstané predovšetkým potenciálnym (ne)zákazníkom C6ky!!!
Jinak tvé přirovnání C6ky k Superbu, kulhá na obě nohy a je sebevýsměchem všemu cos tu zatím tak důležitě napsal.
Na jednu stranu tu básníš o C6 a jeho nedostižných "fičúrách" (nemluvě o jeho "uměleckém" designu, výstižně řečeno - je to spíš obluda ;-) ) a pak ho srovnáváš se Superbem, který je pouhou Škodováckou variací na VW Passat a na rozdíl od C6 si na žádnou výkladní skříň automobilové technniky nehraje.
Myslím, že dnes uděláš líp, když zavřeš borovičku a půjdeš spát... :-)
Avatar - HEMI
10. 7. 2012 01:37
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
:-)

A ja som si myslel, že osobné útoky, zhodnocovanie intelektuálnej úrovne a urážky tu zvyknem čítavať od iných jedincov...
Alkohol nepijem, do krčmy nechodím, tiež žiadnu nevlastním, s tými klobásami si začal ty... navyše KDE SA SPRÁVAM NESLUŠNE??? Nadával som ti? Osočovať si začal ty, ja sa k tomu neznížim, nemám to za potreby.

Diskusne si ma teda do kúta rozhodne nezahnal, ak by si dokázal pochopiť to čo píšem, tak by si zistil ŽE PREDAJE C6 NEIGNORUJEM, to som dokonca písal opakovane, ale holt, aj tak ti to nestačilo...
S tým zovšeobecňovaním pozor, je rozdiel spomenúť všeobecne zažitý a známy fakt a snažiť sa spraviť z tvojej domnienky takýto zažitý fakt, resp. sa oň snažiť aby bol tak braný vo všeobecnosti...

Ako ti mohlo z mojej reakcie logicky vyplynúť, že porovnávam C6 so Superbom, to mi rozum fakt neberie. Totižto ak by si mal schopnosť pochopiť prirovnanie, pochopil by si to, čo som myslel. Ak ti porovnám A s B, no uvediem, že ide o podobné vzťahy ako medzi C a D, fakt neviem odkiaľ berieš istotu, že je možné porovnať A s C... Excelentná logika pane. :yes:

Ja viem, že sa snažíš prekrútiť moje tvrdenia, no tadiaľto chlape cesta nevedie. sám si sa totiž opýtal, prečo nekupujú C6 ale D3. Ak máš problém pochopiť prirovnanie, budiš. Ale snáď si si nemyslel vážne, že C6 vs. Superb >:D >:D
K tvojmu názoru na dizajn, je to výsostne subjektívna vec, no každý súdny človek by mal dokázať povedať, že ide o avantgardu a alternatívu k bežnej produkcii, nejde a nikdy nešlo o masovku, to by malo byť predsa každému jasné. No zrejme nie je...

Ďalej si dávaj pozor na slová aké používaš, NEDOSTIŽNÉ fičúry si použil ty, nie ja, takže si nemysli, že nečítam príspevky pozorne, totiž inak by mohlo vyznieť všetko inak, a o to ti práve ide, chceš zvrátiť čo je zjavné a dostať ma tam, kam chceš ty.

A jedným drzým vysmievačským smajlíkom ( >:-[] ) ma do kúta určite nedostaneš, to práve chceš, aby som sa "odkopol". Bohužiaľ, nesplním ti to. Za svojim názorom a príspevkami si stojím a stáť budem, takže ti to nesplním. Pa ;-)
8. 7. 2012 17:10
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
... poručíme větru, dešti ... jen lidi to nechtěj kupovat, takže je to vlastně velké umění. Ono to má hlubší kořeny, Francie jako stát se významově pořád propadá, kdysi mocnost prvního řádu, dnes druhého, tak aspoň vždycky ukážou, jak jsou vytříbení, zvláštní, ať už ve filmech (na které se nikdo nedívá) anebo v autech (která nikdo nechce), anebo v monstrózních státních stavbách.
Avatar - Andromeda
8. 7. 2012 17:44
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Ano, pán je latinik, a proto všichni obdivují nás ( mocnost neidentifikovatelného řádu ), typického tygra ze střední evropy, všichni se koukají na filmy ve Varech, jezdí v echt českých vozech a obdivují ještě mnohem drazší, ale také mnohem menší státní stavby místní...panebože...
8. 7. 2012 18:45
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
??? ve svých 47 by jsi mohl umět číst (i když jsi z Pardubicka), takže si znovu pomalu přečti můj komentář a potom svůj blábol ... a Pána Boha si neber do huby nadarmo, troubo
Avatar - Andromeda
8. 7. 2012 19:10
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Bystroočko, na mozkovou nebo mentální nedostatečnost nemusíš mít papír, jak ostatně dokazuješ, nebo předvádíš... Hluboké rádobyúvahy od anonyma, z nichž páchne klišé jako kobyle z huby a údajně hned komentář ??? Sebestředný vtipe...Ne tebe platí : blahoslavení chudí duchem ...když už sem vnášíš prvky religiosity...
9. 7. 2012 11:20
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
S tymi vozmi opatrne. Za par rokov... ;-)
Avatar - jozephko
8. 7. 2012 22:46
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Vystihol si to úplne presne. Nejako takto Francúzov vnímam, Pomaly, ale isto sa u mňa stávajú jedným z najmenej obľúbených národov (N.Sarkozy krajinám strednej Európy: Premeškali ste čas, kedy ste mohli mlčať). Ešte že majú super kultúru, architektúru a víno. Ale inak sú to asi najväčší nacionalisti v Európe.
8. 7. 2012 20:25
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Potom sa divíme, že svet speje kam speje, keď je medzi nami toľko trotlov... ;-\
9. 7. 2012 09:04
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
chovaj sa slusne ;-)
9. 7. 2012 18:44
Re: Frantíci sú majstri prepadákov
Kde som neslušný?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 11:36
C6 - předvoj transformací...
... Mistrovská protiváha rigidním černým německým sedanům, které odpovídají představě luxusu, jež náleží Starému věku. 21. století si žádá něco zcela jiného...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 14:25
Re: C6 - předvoj transformací...
Mistrovská konkrétně v čem? A zkus být přesný, já totiž nevím, jak tohle může černým německým sedanům vůbec konkurovat.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 14:38
Re: C6 - předvoj transformací...
Mistrovská v designu. Kvalitně totiž rozvíjí C-6 Lignage ([odkaz] a patří tedy do období určité renesance designu značky. Navíc pohlíží na sedan odlišným způsobem, čímž navazuje na linii Citroënů od doby DS.

V míře konkurence je problém. Od C6 se přirozeně očekává, že bude konkurovat německým sedanům v prodejnosti, avšak z hlediska designu je to model, který není založen na predátorství konkurenčního boje. Prostě nabízí alternativu pro ty, kteří jsou černými německými sedany unaveni, to je celé.
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 14:53
Re: C6 - předvoj transformací...
Ale vidíš, že to není správná cesta, protože to prostě nefunguje. Tak jako je den a noc s železnpu pravidelností, to samé se odehrává na aut. trhu. Jasně, občas je zatmění slunce a máme to trochu narušeno (což byl případ C6 dejme tomu), ale jinak to je vše opět v zajetých kolejích. A mimochodem, nebuďme smutní. Nic lepšího na trhu momentálně není, než D3.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 14:59
Re: C6 - předvoj transformací...
7 miliard lidí, 7 miliard světů... i když je jasné, že převažuje ten pro-německý (v segmentu E a výše), jsem rád za alternativu. DS (kterým Citroën prokázal, že je schopen stavět prestižní limuzíny) byl špičkový produkt, je škoda, že výrobce ve vyšších sférách polevil...
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 16:53
Re: C6 - předvoj transformací...
Jo DS beru.
8. 7. 2012 20:38
Re: C6 - předvoj transformací...
Predaje nie sú mierkou kvality a hodnoty modelu. C6 mnohí pochopili až keď sa ním zviezli. Neplatia pravidlá pre konfekciu, ani pre prémiovú konfekciu. Citroen si pravidlá vytvára sám. Dnes už žiaľ zo svojej cesty ustupuje, ale je to daň dobe, aby existoval aj naďalej pre budúce generácie.
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2012 13:53
Re: C6 - předvoj transformací...
:yes: :-)
8. 7. 2012 16:04
Re: C6 - předvoj transformací...
>:-[]
Avatar - 3_diamanty
8. 7. 2012 11:44
C6
mimo francuzska v podstate prepadak ale aj taketo auta su spestrenim trhu, mne sa osobne ani velmi nepaci aj ked vyzera originalne.....nuz asi starnem ;-) kvalita tam ale je a aj ista odlisnost.

Citroen radou DS tiez nespravil dieru do sveta ale je to znesitelnejsie ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
8. 7. 2012 13:14
Re: C6
Řada DS na C6 (zatím) rozhodně NEmá, nicméně v prodejních číslech je to (dokonce o statisíce kusů) "OBRÁCENĚ" :-)
Avatar - HEMI
8. 7. 2012 13:24
Re: C6
dieru do sveta určite nie, ale DS-ky sa predávajú viac než dobre...
8. 7. 2012 20:43
Re: C6
Rada DS ukazuje, aký máme pokrivený vkus. Uprednostňujeme ozdobami ovešané lacné maľby namiesto umeleckých diel.
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 22:48
Re: C6
Já tě fakt nechápu... ty umělecká díla prostě nefungujou, oukej?! To si možná tak vystavíš, a možná tak někdo, a Ahoooj! To je vše, that IS it!

Teď je jasné, že C6 s tímto designem byla chyba, je třeba to uznat. Ono to totiž nemusí být špatné auto, ale obal prodává, na to je třeba taky přihlídnout.
9. 7. 2012 18:51
Re: C6
Predávať veľké počty nie je vždy pre všetkých prvoradý alebo jediný cieľ. Občas sa ide aj do straty, pretože viac znamená mať vlajkovú loď ako ukážku umu a technológií firmy, ako zisk. Viď. VW Phaeton o.i.
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 14:23
C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Tak to se omlouvám všem fandům a obdivovatelům, ale kdo si tohle koupí, tak musí být snad jen ten fanda a obdivovatel. Protože vyplácnout za Citroen mega pět (!!!) když mohu mít nesrovnatelně lepší německé vozy, kvalitnější, prestižnější, výkonnější, spolehlivější a větší držáky ceny (5er, E-Class, A6, můžem také započítat GS 450h), to snad může udělat jen fanda, anebo člověk, co se nechá ukecat u prodejce s mega a půl v kapse.

No nevím, není to dobrý kup, nebyl a už nebude. Nedivte se. Světu (a Evropě) vládne D3 (žádná D4 - jak zde bylo zmíněno), Citroen v tomto segmentu nemá co dělat, je to prostě tak.

Neúspěšná auta patří na šrotiště aut. dějin. Kam se asi tento vydává ;-)
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 14:29
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Citroën do tohoto segmentu (díky DS a CX) bezesporu patří.

Krom toho pochybuji, že nějaké šrotiště aut. dějin existuje. Poslal bys tam třeba Audi A2, které je označováno za neúspěšné i navzdory kvalitám, jimiž disponuje?

Tím pádem je ono pomyslné šrotiště aut. dějin inspirativním a pestrým prostředím ;-)
Avatar - petrumr
8. 7. 2012 14:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 15:01
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Nepochybně jsou v koncernu lepší auta :-) Otázkou je, jestli jsou kreativnější.
8. 7. 2012 20:41
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
:yes:
9. 7. 2012 10:49
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Jo, A2 byla škoda. Takového myšlení je potřeba víc.
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 14:51
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Šrotiště aut je místo, kam patří neúspěšná auta. A2 si tam stabilně drží přední příčky a je jedno, jaké kvality má nebo nemá. Kvalita auta jako takového se vždy rozhoduje prodejností, úspěšností na trhu. Je to tak jednoduché. Nic víc, nic míň.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
8. 7. 2012 15:03
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Proto bych rozlišoval úspěch prodejní a úspěch technický, designový, kvalitativní... jinak souhlas.
8. 7. 2012 20:41
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
"Kvalita auta jako takového se vždy rozhoduje prodejností, úspěšností na trhu."
Jak môže inteligentný človek napísať takú debilinu?
Avatar - Johny.Rico
8. 7. 2012 22:35
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Je něco, čemu nerozumíš?
9. 7. 2012 14:33
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
TV Nova a Blesk musia jasat od radosti za takych divakov a citatelov, ako ty.

Aj ked si nie som isty, ci ich kvalita prevysuje tvorbu ziackych projektov strednej skoly.
Avatar - Johny.Rico
9. 7. 2012 21:54
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Pointa?
9. 7. 2012 11:19
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Aby kvalitní produkt měl úspěch, musí ho trh pochopit. Ze světa počítačů bych jmenoval InfiniBand. Před roky to vypadalo nadějně, 10 Gbps Ethernetové porty byly velmi drahé, IB bylo na stejné rychlosti mnohem levnější. V dnešní době za jeden 40 Gbps IB port koupíš zhruba jeden a půl 10GbE portu. Většina velkých hráčů IB opustila (cena 10GbE klesla tak, že IB najednou nebyla nutnost), aniž došlo k jeho masovému nasazení. Přitom cena není jediná výhoda. IB hraje úplně jinou ligu, moderní spoj, jak se říkalo, spoj budoucnosti. Má o hodně menší spotřebu, minimální režie a odezvu měřenou v nanosekundách. Jediný trh, který ho používá, je ten, pro který byl navržen - superpočítače. Mimo HPC ho používají hlavně nadšenci. Ve firmě mám přípojky 4xFDR (56 Gbps) vedené čtyřikrát (dva switche, dva adaptéry, každý s každým), tedy propojení počítač-počítač 224 Gbps. Je modernější, levnější na nákup, levnější na provoz, rychlejší, ale nikdo ji nepoužívá. Nekvalitní? Ani náhodou. Jen jsou lidé hlupáci. Používáme VMware a místo doporučených dedikovaných sítí pro jednotlivé funkce (v našem případě pět sítí, každá redundantní, tedy 10 switchů a alespoň 10 portů, naší metodikou 20 portů na každém serveru) máme jedinou síť, která zvládá úplně všechno. Nemluvě o přípojce do Internetu. Teoreticky datové centrum zvládne 800 Gbps (přes 25 různých ISP). Starší servery používají QDR s výslednou rychlostí 160 Gbps.
9. 7. 2012 16:01
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Njn, ale design nejde zmerit. To mas uplne stejne jak krasobrusleni a interpretaci vazne hudby. Nekomu to sedne, nekomu ne. Aby C6ka uspela na trhu, musela by byt o tridu ve vsem lepsi jak ostatni, nejen se lisit designem.
Ja to beru jako hnojivo, Frantici si to vyzkouseli a ovoce sklidi nejdrive az s novou DS 9. Pokud si teda nespali pazoury s hybridem.
9. 7. 2012 16:43
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Vzhled nepočítám mezi kvality. Že by musela být lepší, protože fakticky není zavedená, to je pravda. Mimo Francii. Nicméně tohle vlákno je o prodejích jako měřítku kvality. To prostě nefunguje. Ostatně na tom stojí Apple - Jobs vždy razil názor, že lidé neví, co chtějí, a je na nich na to přijít a ukázat jim to. Tedy místo klasického přizpůsobování se trhu se ho snaží změnit dle svého obrazu.
8. 7. 2012 20:40
Re: C6 3.0HDI za 1.5 mega?
Nezrovnateľne lepšia nemecká konkurencia? Nie.
Nezrovnateľne iný C6 - to je správna formulácia.
8. 7. 2012 18:54
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - PeterLuk
8. 7. 2012 20:13
Re: JEDNO Z MÁLA OSOBYTÝCH A FASCINUJÍCÍCH AUTO
Tak už bolo na čase stiahnuř ho z predaja, vek na ňom je vidieť. Ale musím s tebou súhlasiť, jedno z mála originálnych a zaujímavých áut v triede... Ale veď sa neboj - bude mať nástupcu... ;-)
Avatar - Ham.
8. 7. 2012 23:15
DSka se v hrobě obrací
Kdyby C6 dosahovala byť jen zlomek kvalit svých předchůdců tak ve Francii, kde se prodá téměř cokoliv se znakem Renaultu, Peugeotu nebo Citroenu by nějaké prodeje měla. Ale protože se svými kvalitami nezařadila ani mezi to "téměř cokoliv" tak propadla v očích Francouzů až na samotné dno a vzhledem k tomu, že jinde se prodává stejně "dobře" jako u nás tak ortel je pochopitelný. Co je výmluvnější než francouzské prodeje letos v červnu, národ bezmezně oddaný své produkci si koupil 498 A6ek, 452 Eček a 438 5er a "celých" 50 ks C6.
Citroen předvedl totální pošlapání, zneuctění a pohřbení tradic vybudovaných DSkou. DSka byla pojem v celé Evropě, C6 není pojem ani pod Pařížskými mosty.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
8. 7. 2012 23:34
Re: DSka se v hrobě obrací
Přesně, to je realita, i když pro C6 tvrdá...
Avatar - Hammunasakra
9. 7. 2012 13:52
Re: DSka se v hrobě obrací
Vy jste při čtení to NĚMECKÉHO testu kde "vyklepla" JAGuar i Mercedes musel STRAŠNĚ "tupět" ;-)
9. 7. 2012 17:56
Re: DSka se v hrobě obrací
Pojem německý test je cosi zcela imaginárního. Na rozdíl od tvé tuposti, která je skutečná, trvalá a dala by se tady používat jako jedna z jednotek. Jedna Kylie.....že se tak nevášníš v diskuzích o propadech automobilového průmyslu a třeba i o oné úvaze vyrábět C5 v Německu? Na to nemáš odvahu, protože to jsou dost smutná a těžko vyvratitelná fakta, tak tady budeš radši infantilně blábolit, jak je C6 vyjímečná, úžasná a !úspěšná".....ať je jakákoliv, ta prodejní čísla hovoří sama za sebe a jsou jedním z důvodů, proč má PSA takové potíže. Ale to ten tvůj mozeček nepochopí,
Avatar - Ham.
9. 7. 2012 18:13
Re: DSka se v hrobě obrací
Jo to byl slavný den, škoda, že nevyklepla také tvé oblíbené Audi.
[odkaz]