Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
ako si moze niekto kupovat auto v bazare? Bud si kupim nove alebo ked nemam na nove tak od nejakeho znameho alebo nejakeho seriozneho chlapika ktoreho si overim alebo od niekoho koho poznam..... auto z bazaru som v zivote nekupoval ani si v zivote nekupim..... problemy nepotrebujem..... boze chran..... auto z bazaru kupit..... ani zo srandyyyyyyy
Taky jsem si radši vyměnoval autíčka s kamarádama a nikde to nevytrubuju.
Ale vážně, občas je zajímavá nabídka auta co vzal autorizák na na protiúčet.
Ale vážně, občas je zajímavá nabídka auta co vzal autorizák na na protiúčet.
Na nové mám, ale nechce se mi za auto tolik utrácet. Známí prodávají auto, ale ne takové, jaké bych chtěl. Takže ve výsledku jsem kupoval auto v bazaru. Dneska už je trh s ojetými auty přece jen o kus dál, než před 10 lety. Na internetu si člověk může zjistit reference. A o autech něco vím, takže jsem mohl jít do bazaru sám. Ve výsledku to bylo v pohodě. A jako bonus mi bazarník nabídl zprostředkování opravdu výhodného povinného ručení.
topper .... mas pekne argumenty, ale ak nemam na nove, nemam znameho, kto take auto predava..tak co kde mam kupit ????? ja som svoje kupil v bazare a musim poklopat, ziaden problem...... najprv rozmyslaj a potom pis svoj nazor..... dakujem.
Sa tu všetci tvárite že auto existuje iba😒br />
a) nové
b) susedove
c) z bazáru
Čo takto súkromná inzercia? Podľa mňa najlepší bežný spôsob kúpy jazdenky. Odrbať vás samozrejme veľmi pekne môže aj FO, no oproti bazárom majú väčšinou menej praxe v spomínanom odrbávaní a tiež menšie právnické zázemie.
a) nové
b) susedove
c) z bazáru
Čo takto súkromná inzercia? Podľa mňa najlepší bežný spôsob kúpy jazdenky. Odrbať vás samozrejme veľmi pekne môže aj FO, no oproti bazárom majú väčšinou menej praxe v spomínanom odrbávaní a tiež menšie právnické zázemie.
Přesně tak! Nic ti nebrání použít běžné "bazarové" rady a některé ani nebudeš potřebovat - třeba druhé auto ti nikdo nebude nutit. Pohledem do techničáku uvidíš historii auta (kupoval ho jako nové současný majitel,...). Majitel o svém autě ví nejvíce. ... Akorát se nesmíš divit, že během 8 let najel 150.000 Km, když všechna auta z bazarů mají pod 100k.
Podobný může být nákup vozu, který někdo prodal na protiúčet při koupi nového.
Do bazaru, až v krajním případě nebo ještě než tě tlačí bota, bez peněz, ošahat si uvažované modely.
Podobný může být nákup vozu, který někdo prodal na protiúčet při koupi nového.
Do bazaru, až v krajním případě nebo ještě než tě tlačí bota, bez peněz, ošahat si uvažované modely.
Jenže i vůz z protiúčtu je bazarový. Ale je s nimi lepší obchodování. Když udělají chybu , klidně vrátí část peněz zpět, nebo pokud je to fatal zruší obchod. Ti si jméno kazit nechtějí pokud to nejsou lemplové.
100 lidi 100 chuti, pro me je kuprikladu nejlepsi koupe zanovni limuzina kterou majitel odlozil u dealera kdys bral novou limuzinu
Este som nizsie spominal, ze dobra volba je kupit od leasingovky nejake zhabane vozidlo od neplatica... leasingovka ta urcite klamat nebude a snazi sa toho auta zbavit za rozumnu cenu.
Copak nevis, ze v bazarech jsou vyhradne auta po doktorech, nekuracich, garazovana, malo jeta?
Nebo jsi taky doktor?
Nebo jsi taky doktor?
Klasická otázka někoho, kdo si ještě auto nekupoval... 😉
Opravdu nejde občas trochu zapřemýšlet?
Opravdu nejde občas trochu zapřemýšlet?
No většina známích nemá 4 děti, a tedy pravděpodobnost dobrého 6 místného auta je rovna 0. Pro první MPV jsem si jel 300km do Frýdku Místku-tehdy byly v nabídce pouze 2 auta tohoto typu(space wagon) v celé ČR a po té co jsem na něm naprosto bezproblémově najel cca 200tkm s celkovými servisnímy náklady do 50tkč-včetně opravy po bouračce se srnkou za 21tkč, jsem auto prodal sestře a po 2000km jí praskla hlava 😲 . No a novějšího space wagona jsem jel koupit v podstatě na blind do Č. Budějovic po té co jsem již projel 17! aut po celé ČR a vždy mi tvrdili že jsou 1A, tak jsem před cestou volal do bazaru, jak moc TOP je ten jejich inzerovaný TOP stav, s tím, že jestli kecaj a budou mi tvrdit že je OK a na místě uvidim mrtvolu, tak že mu jednu vrazim( akorát jsem se vrátil z 400km výletu pro jiný 1A-vrak a byl jsem dost vytočenej) Pán souhlasil. Autíčko bylo 1AA 😄, no mazlík a už 2 rok slouží k plné spokojenosti. Také se mi docela osvědčil nákup auta z protiúčtu. Za 3 roky starého civica 7.g s 1,7 naftou jsem zaplati cca o 50.000kč míň, než byla cena na trhu obvyklá a po roce mi za něj pojišťovna po nehodě dala plnou kupní cenu >😁 Ještě bych doplnil, že často jezdím s kamarády jako "poradce" a jedno doporučení. Když se Vám auto nelíbí, dejte to najevo pouze jemně. Jednou mě chtěli zmlátit, když jsem auto prohlásil za vrak, ale švagrovi se moc líbilo a chtěl ho a oni to viděli, že jsem "kaziš.k" a že jen díky mě tu herku neprodaj. Takže věta" Ještě si to rozmyslím"e je rozhodně vhodnější >😁
K sestře - upřímnou soustrast.
K poslednímu odstavci. Je vhodné si předem domluvit strategii. Ty bys měl hrát při prohlídce a jízdě spíše roli "tichého společníka", jen dát pár podstatných otázek prodejci. Nač lumpům ukazovat, co mají ještě zamaskovat. Pak se odebrat na rozhovor mezi 4 (6,...) očima, kde teprve všechno vybalíš a potom ať se zájemce rozhodne.
K poslednímu odstavci. Je vhodné si předem domluvit strategii. Ty bys měl hrát při prohlídce a jízdě spíše roli "tichého společníka", jen dát pár podstatných otázek prodejci. Nač lumpům ukazovat, co mají ještě zamaskovat. Pak se odebrat na rozhovor mezi 4 (6,...) očima, kde teprve všechno vybalíš a potom ať se zájemce rozhodne.
Sestře jsem pak sháněl nový motor a spousty dalších legrací ;-\ a dneska autíčko jezdí jako nový-holt 500tkm se někde projevilo.Tichého společníka moc hrát nešlo, on si to projel už dopoledne a já ho tam jen více méně vezl pro auto, které si zamluvil. Byl to na první pohled vrak (hodně hnutá bouračka, dvře dřely o kastly, v kufru mokro atd) a bylo jen málo času. Švagr byl jak smyslů zbavenej a prostě to auto chtěl 😒 Ale bylo to fakt nepříjemný, 6 hodně rozlobenejch bazarníků "zátylků" >😒]
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi vůbec takový přející člověk..alespon co jsem si všimnul.Všemu rozumíš a těm neznalým přeješ to nejhorší.Běž si radši koupit kompresor at nemusíš u benzínky hledat šlahoun..Nebo se alespon neopakuj.. >😁
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To snad nemyslíš vážně?!!! To, že ještě stále spousta bazarníku funguje jako bezpáteřní dobytek je v pořádku, ale to, když si někdo neznalej něco ód nich koupí je špatně?
Podej si s Topperem ruku... 8-s
Podej si s Topperem ruku... 8-s
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Argumentace nula, arogance na sto procentech...pěkný Běhounek, pěkný 😉
Přečti si co jsi nahořel vyzvracel, zkus se alespoň zastydět. Zapšklej, zakomplexovanej, zneuznalej...to je nálepka, kterou by jsi asi nechtěl mít ne?
Přečti si co jsi nahořel vyzvracel, zkus se alespoň zastydět. Zapšklej, zakomplexovanej, zneuznalej...to je nálepka, kterou by jsi asi nechtěl mít ne?
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
soudě podle tvého příspěvku jsi minimálně stejný hovado jako ten nejposlednejěí zlodějskej bazarista! Jdi dopr*ele
Od narodenia, ci daky uraz v neskorsom veku?
Flai
Ještě jedna taková celková rada : nekupovat auto bez auta ! Je to bohužel Fakt. Člověk pokud je bez auta,je pod tlakem :auto potřebuje na dojíždění do práce,rodina ... atd. prostě ho potřebuje nutně. Osobně by jsem první koupil nějaké auto na "dojetí" v inzerci je jich spousty. Třeba taková Felicia ,STK rok ... ta se celku dá sehnat za par korun a dá se dobře prodat,nebo jí pak hodit na vrakáč. Člověk tak muže v klidu vybírat,není pod tlakem,může se bazarníkovi vysmát,ohrnovat nos ... 😄 takhle třeba i pul roku,rok ...
Jo, to určitě - za deset koupim felícii a dalších 10 zaplatim ekodaň!
Felicie je EURO 2 = 3000 Kč.
Případně 5000 u starších kusů. 10000 je ale opravdu nesmysl.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pri najezdu cca 10 000 km rocne nedejboze hlavne po meste je jeta nafta s nacatym filtrem pevnych castic opravdu terno! Hlavne ze usetrim 13,50 Kc za pohonne hmoty! OMG
10 000km ročne je síce nájazd na smiech, ale v praxi to predstavuje pri rozdiele spotreby 2 litre úsporu 400 eur pre diesel. To je pre príliš veľa ľudí mesačná výplata..
A dpf filtre sa montujú odkedy, posledné dva roky? (okrem PSA).
A dpf filtre sa montujú odkedy, posledné dva roky? (okrem PSA).
Posledních 10 let?
okrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSAokrem PSA okrem PSA okrem PSA
kapiš?
kapiš?
Neni to 400 eur ale 300-350....tech lidi s touhle vyplatou ver zas tolik neni.
A DPF je mezi nami ver kolem 5-7 let obecne, ale e😜erti typu PSA to tam laduji nekdy od roku 1999 (tusim ze Peugeot 607). Takze pokud se bavime o moznosti nakupu noveho,nebo rozumne jeteho auta, DPF se nevyhnes - teda pokud ho kladivem nevymlatis, coz je na potlame...
A DPF je mezi nami ver kolem 5-7 let obecne, ale e😜erti typu PSA to tam laduji nekdy od roku 1999 (tusim ze Peugeot 607). Takze pokud se bavime o moznosti nakupu noveho,nebo rozumne jeteho auta, DPF se nevyhnes - teda pokud ho kladivem nevymlatis, coz je na potlame...
Realita je taková, že většina ojetých Peugeotů 607 už filtr dávno nemá. O to se většinou "postaral" druhý majitel, takže třetí nebo čtvrtý už to nemusí řešit 😄
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak neviem či do mesta + 1x do roka Chorvátsko je ten diesel príjemnejší. a hlavne vačšina dieslov v meste zdaleka nedosahuje tie spotreby ako pri plynulej jazde na prázdnej okreske s 80/90km/h na tachu.
mam to presne naopak
napr. 2.4 V6 121kW zakladni benzin V6 Audi A6 (C5) na tom motoru se nema skoro co pokazit, a kdys jo, tak jsou to drobnosti za par korun co spravi kdejakej garaznik, dily spolecne s Passatem a Superbem a je jich hromady , prumer a to vcetne Prahy (50:50) se rzi na 9.8 na 100, snadna a realtivne levna prestavba na LPG s toroidem ktery muze mit az 65l, tedy vpodstate totez co benzinova nadrz, v mem pripade ma to auto nalitano prez 500, pomalicku to pujde k 600, a zavady spise smesneho charakteru v radech stokorun (pokud teda clovek nezamiri do autorizaku, tam ho stahnou z kuze)
naproti nemu zakladni diesel V6 2.5TDI 110kW stejneho vozu, vyhlasenej poruchovosti ve vsech svich vykjonostnich variantach (4), mam pocit ze ma prezdivku cednik, 4 valce jsou pro to auto nestesti, v bazarech jsou obdobne vozi presto drazsi v nafte a to procentualne docela odost, neni tedy jedinej duvod u tohohle auta koukat po nafte
a turbo sice je turbo, ale co kdys se to turbo odporouci, ja se od jiste doby turbu branim a nijak me neschazi 😄
napr. 2.4 V6 121kW zakladni benzin V6 Audi A6 (C5) na tom motoru se nema skoro co pokazit, a kdys jo, tak jsou to drobnosti za par korun co spravi kdejakej garaznik, dily spolecne s Passatem a Superbem a je jich hromady , prumer a to vcetne Prahy (50:50) se rzi na 9.8 na 100, snadna a realtivne levna prestavba na LPG s toroidem ktery muze mit az 65l, tedy vpodstate totez co benzinova nadrz, v mem pripade ma to auto nalitano prez 500, pomalicku to pujde k 600, a zavady spise smesneho charakteru v radech stokorun (pokud teda clovek nezamiri do autorizaku, tam ho stahnou z kuze)
naproti nemu zakladni diesel V6 2.5TDI 110kW stejneho vozu, vyhlasenej poruchovosti ve vsech svich vykjonostnich variantach (4), mam pocit ze ma prezdivku cednik, 4 valce jsou pro to auto nestesti, v bazarech jsou obdobne vozi presto drazsi v nafte a to procentualne docela odost, neni tedy jedinej duvod u tohohle auta koukat po nafte
a turbo sice je turbo, ale co kdys se to turbo odporouci, ja se od jiste doby turbu branim a nijak me neschazi 😄
Díval jsem se na A6ky kolem věku 10-12 let a nafťáky stojí přibližně stejně jako benzíňáky. A navíc základním benzínem bývala 1.8 20V (později 2.0 20V), nad ní bylo ještě 1.8 Turbo 20V a 2.4 už byla jakýmsi středem nebídky. Ale souhlasím, že to bude víceméně bezproblémový motor, ideál na přestavbu LPG. Výhodou i nevýhodou Audi A6 jsou náhradní díly ... seženete je velmi levně, ale právě kvůli tomu vám ji druhý den někdo může ukradnout
😉
😉
pojistka ta uplne kompletni, tedy povinne + havarka vcetne kradeze me prijde rocne na lehce prez 9 tisic, mam plne bonusy (pojisteno na 150 tisic, cena auta rekneme tak 120tisic), za ten klid to fakt stoji 😄
a psal jsem V6ky, 4 valce jsou pro A6 tragedie, s tema 1.6-1.7 tuny se to proste jinak nazvat u 4 valcu neda, znam jednu 1.8 132kW a nejenze basti vic, ale i pocitove hede oneco hur, jedinou zavadou u meho auta je absence 6 kvaltu
co je nejlepsi, brzda u meho kusu ukazala pri dvou merenich 140 a 142kW, takze jsem zvedav co s tim jeste udela letosni novej vejfuk, misto jedne koncovky necham vyvest rovnou 2, pac mam naraznik z RS6, tak ho aspon vyuziju, beztak tak jsou vejfuky 2, jen se uprostred spojujou >😁
a psal jsem V6ky, 4 valce jsou pro A6 tragedie, s tema 1.6-1.7 tuny se to proste jinak nazvat u 4 valcu neda, znam jednu 1.8 132kW a nejenze basti vic, ale i pocitove hede oneco hur, jedinou zavadou u meho auta je absence 6 kvaltu
co je nejlepsi, brzda u meho kusu ukazala pri dvou merenich 140 a 142kW, takze jsem zvedav co s tim jeste udela letosni novej vejfuk, misto jedne koncovky necham vyvest rovnou 2, pac mam naraznik z RS6, tak ho aspon vyuziju, beztak tak jsou vejfuky 2, jen se uprostred spojujou >😁
Audi A6 1.8 20V (bez turba) ve verzi sedan měla udávanou pohotovostní hmotnost 1320 kg, zrychlení 0-100 za 11,3s a maximální rychlost 203 km/h. Méně náročnému uživateli by to teoreticky stačilo ... v praxi však takovou ojetou A6ku těžko někdo sežene, protože si ji nikdo nekoupil ani jako novou. Sehnat jde ale 1.9 TDI 81 kW.
142 kW ? U koncernu VW nic překvapivého, dobře zajeté motory mívají vždy skutečný výkon znatelně vyšší než udávaný. Přepokládám, že ten šestiválec je v optimální formě někde kolem najetých 200 tkm, takže teprve druhý nebo třetí majitel si užije toho nejlepšího >😁
142 kW ? U koncernu VW nic překvapivého, dobře zajeté motory mívají vždy skutečný výkon znatelně vyšší než udávaný. Přepokládám, že ten šestiválec je v optimální formě někde kolem najetých 200 tkm, takže teprve druhý nebo třetí majitel si užije toho nejlepšího >😁
Zabudas na jednu dolezitu vec. Diesel v rovnakom technickom stave ako benzin stoji viac. V podstate o 500-1000E viac.
V praxi je to ale tak, ze stoja rovnako, pretoze ten naftak je 3x stoceny.
Takze tych tvojich 450E sa ti moze zacat vracat az po 2,5 rokoch, co spolu s 4rokmi a 300tisicami km u ojazdeneho naftaku vytvara 6.5 rocny vrak s 330tisic km. To uz aj legendarny 1.9ADAdi potrebuje !minimalne! nove turbo a potom oproti 130tkm benzinaku este potrebuje nove ramena, tlmice, brzdy, silentbloky, loziska a vobec nehovorim o tom, ako sa budes citit v tak vyjazdenom interieri.
Jedna vec ma este dokaze pobavit, pokial netankujem na SK. Pan JUDr Hranol znizil danove zatazenie nafty, cim zlacnela oproti benzinu. Po prepocte na CZK stoji 37kc a bengal 40kc. A kolko stoja znevyhodnene paliva v CR, bez zasahu JUDr?: ropa 37 a bengal 37 >😒] nech zije socializmus :-!
V praxi je to ale tak, ze stoja rovnako, pretoze ten naftak je 3x stoceny.
Takze tych tvojich 450E sa ti moze zacat vracat az po 2,5 rokoch, co spolu s 4rokmi a 300tisicami km u ojazdeneho naftaku vytvara 6.5 rocny vrak s 330tisic km. To uz aj legendarny 1.9ADAdi potrebuje !minimalne! nove turbo a potom oproti 130tkm benzinaku este potrebuje nove ramena, tlmice, brzdy, silentbloky, loziska a vobec nehovorim o tom, ako sa budes citit v tak vyjazdenom interieri.
Jedna vec ma este dokaze pobavit, pokial netankujem na SK. Pan JUDr Hranol znizil danove zatazenie nafty, cim zlacnela oproti benzinu. Po prepocte na CZK stoji 37kc a bengal 40kc. A kolko stoja znevyhodnene paliva v CR, bez zasahu JUDr?: ropa 37 a bengal 37 >😒] nech zije socializmus :-!
Otec má 3 roky starý naftiak a po DPF ani chýru. Pred zavedením euro 5 (čo je relatívne nedávno) montovali filtre pevných častíc len značky čo budovali eko imidž. Kórejci a japonci na to zvysoka kašľali.
ked mas 400 € mesacne, tak tazko zaplatis prevadzku a kupnu cenu aj jazdeneho auta 😉
Nejsú 400 evry ako 400 evry. Ak z toho živíš dve deti a platíš hypotéku tak je to na mašľu a maximálne kolobežku. Ale trebárs mladý chalan čo žije u rodičov z toho zatiahne aj naftovú raketu. A tomu ver.
odstavet 3 a 4 je uplna vtakovina, poznam kopu aut s primitivnou 1,4 a 1,6 atmo benzinovym motorom, ktore nalietali daleko cez 300k km. Naproti tomu je vacsinou pred/po smrti dvojhmotovy zotrvacnik (stav je velmi zavisly od stylu jazdy minuleho majitela), pripadne casticovy filter. Akykolvek z tychto komponentov paradne vyplachne penazenku a pri najazde napr. 10-15k km rocne posunu navratnost do nekonecna. Pri jezdenkach a to vratane koncernu je cena nafta vs. benzin dost podobna z toho dovodu, ze benzinovy motor je skoro "unikat"
Ovšem nesmí se ti po**at turbo, vstřiky, čerpadlo a další vychytávky, což je u letitého čídílka dehtáčka dost pravděpodobné...
Poruchy se benálu identifukují velmi snadno, když není závada na železe, bývá to většinou v čidlechc typu MAF,MAP, crankshaft a camshaft position sensor nebo konck senzor. Pokud není odpálená RJ. Někdy ještě pozlobí cívka či lambda sondy.
Pak u žbývaj jen závady na kabeláži elektriky a ty můžou být i u sazínka...
Navíc diagnostika a chybové kody někdy dost napoví. Stačí mít patřičnou čtečku, že.
Poruchy se benálu identifukují velmi snadno, když není závada na železe, bývá to většinou v čidlechc typu MAF,MAP, crankshaft a camshaft position sensor nebo konck senzor. Pokud není odpálená RJ. Někdy ještě pozlobí cívka či lambda sondy.
Pak u žbývaj jen závady na kabeláži elektriky a ty můžou být i u sazínka...
Navíc diagnostika a chybové kody někdy dost napoví. Stačí mít patřičnou čtečku, že.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
to chce lepšího opraváře. Mě doporučovali rozborku motoru několik opravářů. Jako technikovi mi to nesedělo a tak jsem hledal dál, A našel jsem týpka který si to poslechl , podíval se a za minutu mi řekl co se má koupit. Bohužel je nějakých 200km daleko tak za 3 týdny jsem tam byl znova a využil jeho služeb. Tady mi ani autorizák nenašel chybu třeba na immobilizeru. To jsou fachmani. :no:
Znam par majitelu co koupili passata v bazaci a po najeti do 300km je nechal stat na silnici. Zjisteny spatne vstriky a oprava 20koliku. Bazar nezacaluje nic a to se pak opravdu vyplati. U novych aut uz ten rozdil ve spotrebe neni tak velky, rekl bych 1-2litry. Takze pro vetsinu ridicu, je benzin jistota.
Tak jako vono v dnešní době skoro každý diesel je firemní letadlo a skoro každý má hromadu kylometrů a nemluvě o věcech jak je DPF,Vysokotlaké čerpadlo,Vstřiky,Dvojhmota.... turbo nebudu spomínat přotože to mají už aj benzináky...a když vezmu že v ČR je kvalita nafty fakt "dobrá" a zrovna ty levné součastí jako čerpadlo a vstřiky jsou na to náchylné a nemluvím o tom že český člověk se o auta moc nestará a každou opravu ojebává co to jde tak bych doporučil pro hodně lidí tak kolo které je téměř neporuchové a s minimální údržbou a náklady....
A kdo říká že Turbo Benzín vydrží 200 tis/km tak asi jezdí s 1.2 Tsi a to není pochybu že ho brzo čeká generálka motoru 😉
A kdo říká že Turbo Benzín vydrží 200 tis/km tak asi jezdí s 1.2 Tsi a to není pochybu že ho brzo čeká generálka motoru 😉
a) U mnoha aut je ojetý nafťák levnější než benzíňák. Příkla😜 5-10 let staré Mondea, Passaty atd. Je to tak proto, že benzíňáků je u těchto aut zoufalý nedostatek.
b) Poruchy a problémy benzíňáků ... to platí pro "moderní" motory typu TSI, ale ty se v autobazarech ještě moc nevyskytují. "Starší" benzíňáky jsou naopak dost "blbuvzdorné", jelikož jsou jednoduché a možných závad je velmi málo.
c) Existují i diesely, které jsou při 200 tkm blízko smrti. Stejně tak existují benzíňáky, co najedou 500 tkm. Kdysi tu byl článek o tom, jak jeden Američan najel se svým Accordem 1 milion mil.
b) Poruchy a problémy benzíňáků ... to platí pro "moderní" motory typu TSI, ale ty se v autobazarech ještě moc nevyskytují. "Starší" benzíňáky jsou naopak dost "blbuvzdorné", jelikož jsou jednoduché a možných závad je velmi málo.
c) Existují i diesely, které jsou při 200 tkm blízko smrti. Stejně tak existují benzíňáky, co najedou 500 tkm. Kdysi tu byl článek o tom, jak jeden Američan najel se svým Accordem 1 milion mil.
Ano, tak to je, a navic se s dieselem lepe jezdi.
Jen bych polemizoval s tim odmitanim koncernovych dieselu - 1,9 TDI je vcelku v pohode, nebrat jen 2.0 TDI vyrobene pred rokem 2006. Nebrat francouzske diesely.
Jen bych polemizoval s tim odmitanim koncernovych dieselu - 1,9 TDI je vcelku v pohode, nebrat jen 2.0 TDI vyrobene pred rokem 2006. Nebrat francouzske diesely.
co to meles za nesmysly??? chces mi rict, ze zavady na jednoduche benzinove atmosfere se odstranuji hur ne na modernim ropaku typu PD, CR a pod??? dalsi s klasickych ropackych priznivcu, kerej vidi jen cislo na palubnim pocitaci a nic jíineho ho nezajima.
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mas pravdu, ked sa ti poserie turbo, tak je jasne, ze sa na to lahko dojde, stejne aj lahko opravi (lepsie povedane vymeni)... Akurat ti potom navyse zostane aj lahka penazenka... Vstreky, dvojhmotak, praskla hlava, detto... Zaujimave, ze na fore ohladom znacky ktoru vlastnim, citam o atmosferickych benzinoch, ktore maju nabehanych 400000+km, a opravuju sa (obrazne povedane) kladivom, a zarovem o dizloch, ktore po 100000km zozrali 50000+ kc na opravach... Skus prosim trocha otvorit oci, zistit si skutocny stav veci a potom tu sirit svate reci o dizloch, dakujem...
P.S. Moja atmosfericka 1.3 ma skoro 250000km, nic jej nie je a diagnostika posledneho problemu bola "brutalne tazka, zdlhava a draha"... Zapalovacie kable...
P.S. Moja atmosfericka 1.3 ma skoro 250000km, nic jej nie je a diagnostika posledneho problemu bola "brutalne tazka, zdlhava a draha"... Zapalovacie kable...
Tak první část je pravda, jelikož těch aut tolik nejezdí a jelikož většinou dobře fungují, tak s nimi servisy nemají moc zkušeností.
Jenže na druhou stranu, co má benzín oproti naftě ? Svíčky, zapalovací kabely, cívky, lambda sondu ... i když tohle všechno metodou "pokus-omyl" vyměníš, tak jsi na 10-20 tisících Kč, pokud je to evropské auto (dobrá dostupnost dílů). Na druhou stranu neřešíš vysokotlaké vstřikovače, turba atd. Jasně, pokud koupíš něco jako TSI, tak to tam máš a motor máš vlastně složitý jako benzín a diesel dohromady, tam už bude diagnostika horší.
A sehnat dneska zachovalou rotačku nebo diesel bez long-life intervalů taky není nic jednoduchého ... je ale pravda, že za pár let bude těžké sehnat také slušný spolehlivý benzín.
Jenže na druhou stranu, co má benzín oproti naftě ? Svíčky, zapalovací kabely, cívky, lambda sondu ... i když tohle všechno metodou "pokus-omyl" vyměníš, tak jsi na 10-20 tisících Kč, pokud je to evropské auto (dobrá dostupnost dílů). Na druhou stranu neřešíš vysokotlaké vstřikovače, turba atd. Jasně, pokud koupíš něco jako TSI, tak to tam máš a motor máš vlastně složitý jako benzín a diesel dohromady, tam už bude diagnostika horší.
A sehnat dneska zachovalou rotačku nebo diesel bez long-life intervalů taky není nic jednoduchého ... je ale pravda, že za pár let bude těžké sehnat také slušný spolehlivý benzín.
Hlavne ze ty si bohovy naslovovzaty odbornik, ked vypustis z huby taketo kydy... Mam Fabii 1.4 16V 55 kW (najlepsi benzinovy motor pro F1, na trhu ich je dost, len treba hladat, ziadny zaklad 1.2 HataTila Power alebo 1.4 mpi) za dobu vlastnictva dve zavady..
1.) pri studenom motore beh na tri valce, po zahriati ok - pred panelakom som kukol na sviecky a kable, jeden kabel uz bol chyteny, objednal na netu celu sadu, vymenil pred panelakom za cca 20 minut, zavada odstranena...
2.) pri studenom starte pod zatazou pokles vykonu, svieti kontrolka motoru - diagnostika, vadna 2. lambda, objednana na netu, na zdvihak, vysrobovat staru, nasrobovat novu, zapojit, oprava cca 30 minut, zavada odstranena...
kde su tie tvoje tazko identifikovatelne zavady???
Navyse ak na svojom aute povymienam polovicku veci, ktore mozu odist, nikdy sa nedostanem na cenu vymeny turba a pripadne jedneho alebo dvoch vstrekov na nejakom ropaku (samozrejme sa bavim o novych dieloch, mam svoje auto rad, repasy kupuju nagelovani ***kovia - samozrejme brane s rezervou, co smrdia korunou a machruju s nacipovanymi a odlietanymi ochcavkami "TéDé červené Íčko v metle na hlinách)
1.) pri studenom motore beh na tri valce, po zahriati ok - pred panelakom som kukol na sviecky a kable, jeden kabel uz bol chyteny, objednal na netu celu sadu, vymenil pred panelakom za cca 20 minut, zavada odstranena...
2.) pri studenom starte pod zatazou pokles vykonu, svieti kontrolka motoru - diagnostika, vadna 2. lambda, objednana na netu, na zdvihak, vysrobovat staru, nasrobovat novu, zapojit, oprava cca 30 minut, zavada odstranena...
kde su tie tvoje tazko identifikovatelne zavady???
Navyse ak na svojom aute povymienam polovicku veci, ktore mozu odist, nikdy sa nedostanem na cenu vymeny turba a pripadne jedneho alebo dvoch vstrekov na nejakom ropaku (samozrejme sa bavim o novych dieloch, mam svoje auto rad, repasy kupuju nagelovani ***kovia - samozrejme brane s rezervou, co smrdia korunou a machruju s nacipovanymi a odlietanymi ochcavkami "TéDé červené Íčko v metle na hlinách)
S tou spotřebou záleží. Je to jak u kterého auta, jak u kterého motoru. S kamarádem jsme měli oba stejné auto, on v naftě, já v benzinu, stejný objem. On měl o třetinu nižší výkon a o 6 % nižší spotřebu (přesněji 4 deci) 😄 Sice nejezdil přehnaně úsporně, ale jako blázen taky ne.
roice
Taky jsem před časem řešil obnovu auta a vždycky jsem si říkal, nikdy si nekopim nové auto i když na něj mám. Přeci nebudu přepláce za nové, aneb jak každý podobně smýšlející člověk říká, podpisem smlouvy se přijde tuhle o 80k. tuhle rovnou o 150k. a podobné nesmysly.
Každopádně jsem obešel v Práglu cca 5-6 bazarů, Autoessa, MamaCar atd... Každopádně mne jednání prodejců v bazarech a jejich výmluvy a přesvědčování že díra v předním okně není zas tak zásadní problém a že když se ten motor trochu ohřeje přede jako kotě a to skřípání se ztratí, auto je po doktorovy z Německa co jezdil jen po pacientech v okolí. To že vypadá jak taxik po 4-5 sezonách není ani trochu nápadné. (to se mi fakt stalo, děravý vošoupaný auto se zvukem starý Avie, naprosto nestydatě a bez výčitek). Jsem se naštval, nechal jsem si udělat kalkulace od prodejců na auta co se mi líbila a koupil novou voňafku. Nebudu cpát prachy nějakejm vyčůránkům co ze mně dělaj blbce, víc než je to v rámci nějaký slušný normy. Z půl roku chození po bazarech, tipcarsu atp.. se to smrsklo jen do výběru toho co skutečně chci, všichni se můžou přetrhnout, aby jste koupili auto u nich a ne vedle atp.. Další auto bude zas nový a dokud se tu Autobazarníci nenaučí chovat k zákazníkům a nezačnou se chovat jako slušní lidé, maj u mně utrum. Čím míň lidí je bude podporovat v těch zlodějnách co se dnes dějou, tím rychleji tu začne fungovat normální trh s ojetými auty.
Každopádně jsem obešel v Práglu cca 5-6 bazarů, Autoessa, MamaCar atd... Každopádně mne jednání prodejců v bazarech a jejich výmluvy a přesvědčování že díra v předním okně není zas tak zásadní problém a že když se ten motor trochu ohřeje přede jako kotě a to skřípání se ztratí, auto je po doktorovy z Německa co jezdil jen po pacientech v okolí. To že vypadá jak taxik po 4-5 sezonách není ani trochu nápadné. (to se mi fakt stalo, děravý vošoupaný auto se zvukem starý Avie, naprosto nestydatě a bez výčitek). Jsem se naštval, nechal jsem si udělat kalkulace od prodejců na auta co se mi líbila a koupil novou voňafku. Nebudu cpát prachy nějakejm vyčůránkům co ze mně dělaj blbce, víc než je to v rámci nějaký slušný normy. Z půl roku chození po bazarech, tipcarsu atp.. se to smrsklo jen do výběru toho co skutečně chci, všichni se můžou přetrhnout, aby jste koupili auto u nich a ne vedle atp.. Další auto bude zas nový a dokud se tu Autobazarníci nenaučí chovat k zákazníkům a nezačnou se chovat jako slušní lidé, maj u mně utrum. Čím míň lidí je bude podporovat v těch zlodějnách co se dnes dějou, tím rychleji tu začne fungovat normální trh s ojetými auty.
Ano, udělal jsi dobře, pak je ale ještě spousta lidí s tužbou po autě do 100k a tam je problém...
:yes: ze stejného důvodu mé další auto rozhodně nebude z bazaru. Co ale nechápu jak se takový názor v mém okolí setkává s nepochopením, marně vysvětluji, že nejsem střelec co chce půl roku s mechanikem objíždět republiku a hledat auto, které je minimálně v době koupě OK a bát se co kdy přijde.. radši slevím z nároků a koupím nové než koupě typu "zánovní vyšší střední" apod.
Naprosto souhlasím. Takhle jsem to řešil s kolegy z práce. Všichni do jednoho zatvrzelí ojetináři. Dlouho jsem přemýšlel, čím to může být. Pak mi došlo, že Češi a Slováci jsou národem kutilů. Kolegové byli schopni se po celou dobu oběda bavit jen o tom, co kde jak na svém autě vyřešili a spravili apod. Dejte jim nové auto, kterého se nesmějí pod haubnou skoro ani dotknout a budou nespokojení, nebudou mít co řešit, analyzovat a opravovat. Čechy a Slováky prostě asi baví trávit víkendy ležením pod svými vraky a jejich údržbou a opravami.
Naprostý a absolutní souhlas. Skvěle napsáno. Spousta nazdárků si tu myslí, jak strašně rozumí autům a jak je nikdy nikdo nemůže podvést a přitom si neuvědomují, že bazarníci mají před většinou z nich neskutečný náskok, protože podvádí s auty 8 hodin denně 300 dní v roce.
Musím s vámi souhlasit. Mě je ovšem líto koupit si nový vůz ztratit těch pár desítek tisíc a přijít na parkoviště a mít obouchané dveře. A pak hrozně smrdí novotou a je mi z toho blbě (z těch těkajících látek).Při koupi několikatých vozů co jsme koupili, vždy ve smlouvě bylo, že vůz nemá skryté vady a stav odpovídá stáří a počtu ujetých kilometrů. Je pravda, že nekde se moc kroutili. ale vždy se to vyplatilo a vůz nám sloužil při řádné údržbe bez poruch až do konce. Oni potřebuji prodat. My můžeme koupit. A někteří se musejí opravdu pořád rejpat v autě jako soused, staré opravoval. Nové upravuje. Tu repro,tam denní svícení, jindy zase samolepky a tak to pořád šperkuje, když se nic nerozbíjí.Je to fajn,když to má jako koníček 😄
gld
Z môjho pohľadu najnebezpečnejšie pri nákupe jazdenky je presvedčenie, že "to auto proste musím mať". Nejdem sa "pozrieť" na zaujímavú ponuku ale "idem kúpiť" sen na kolečkách. To potom kupujúceho zbavuje triezveho pohľadu na vec a tiež mu zhoršuje manévrovaciu pozíciu pri zjednávaní ceny.
hipisko
ano, ja viem, ze strednu triedu novu za 10 000eur(plus 500-1000eur rezerva na okamzitu vymenu rozvodov, filtrov a tekutin) nekupim, ale vacsina z nas ju ani nepotrebuje. Dnes sa uz aj nizsia stredna trieda priblizila komfortom, materialmi, nakoniec aj rozmermi k strednej triede (superb, 407, accord atd 181cm na sirku, kia ceed napr 178cm).
Ked si zoberiem fakt, ze sa da vydolovat celkom fajnova zlava, pricom dostanem vsetky diely nove (aj dlhodobe ako turbo, vstreky, dvojhmota, aj kratkodobe spotrebne tj. olej, filtre, rozvody, brzdy, tlmice atd), ktomu minimalne trojrocna zaruka a aj to by som uz ohrnal nosom, za dvojrocnu zaruku by som sa uz predacovi vysmial(pozdravujem VW koncern, PSA koncern), tak sa uz velmi blizim ku vyorvnanym jazyckom vahy jazdene vs nove. Myslim si, ze za tu bezproblemovost a bezrizikovost stoji si priplatit povedzme 3000eur normalnemu cloveku, ktory sa nevyzna v autach a je krasna obet autobazarov.
Namatkovo vyberiem hyundai i30, slusne auto, 1,6 88kw a comfort vybava stoji 13500eur cennikova cena. Minimalne 1000eur pojdu dole, takze ostane aj na metalizu atd. Podobne je na tom cruze 5dv., megane, 308(so 4r/80kkm zarukou) atd
Ono je to pekne vozit sa v strednej triede navyse v peknej vybave, ale dost ludi sa uz popalilo. Ja by som sice znovu siel do jazdenky(teraz uz MPV), ale technicky menej zdatnym by som radsej odporucil radost z noveho auta.
Ked si zoberiem fakt, ze sa da vydolovat celkom fajnova zlava, pricom dostanem vsetky diely nove (aj dlhodobe ako turbo, vstreky, dvojhmota, aj kratkodobe spotrebne tj. olej, filtre, rozvody, brzdy, tlmice atd), ktomu minimalne trojrocna zaruka a aj to by som uz ohrnal nosom, za dvojrocnu zaruku by som sa uz predacovi vysmial(pozdravujem VW koncern, PSA koncern), tak sa uz velmi blizim ku vyorvnanym jazyckom vahy jazdene vs nove. Myslim si, ze za tu bezproblemovost a bezrizikovost stoji si priplatit povedzme 3000eur normalnemu cloveku, ktory sa nevyzna v autach a je krasna obet autobazarov.
Namatkovo vyberiem hyundai i30, slusne auto, 1,6 88kw a comfort vybava stoji 13500eur cennikova cena. Minimalne 1000eur pojdu dole, takze ostane aj na metalizu atd. Podobne je na tom cruze 5dv., megane, 308(so 4r/80kkm zarukou) atd
Ono je to pekne vozit sa v strednej triede navyse v peknej vybave, ale dost ludi sa uz popalilo. Ja by som sice znovu siel do jazdenky(teraz uz MPV), ale technicky menej zdatnym by som radsej odporucil radost z noveho auta.
ono zalezi z coho clovek presada, je typicke ze kazdy chce aby jeho dalsie auto bolo lepsie/komfortnejsie ako to stare. ci si vies predstavit ze si kupis 2x za sebou hyunday i30 po 5-6 rokoch? lebo ja teda nie 😄
kazdy si povie ze chce to co doteraz nemal ako napr. xenony, silnejsi motor, 6tku, automaticku klimu, elektrochromaticke zrkadla, viac miesta, vyhrievane/odvetravane sedadla pripadne interier v kozi atd. potom zistis ze uz ti nestaci auto nizsej strednej ale musis ist do strednej ktora sa toci okolo ceny 20 - 30 000 Eur a mas to... potom uz 2-3 rocna jazdenka za 13 500 vyzera hned inak ked nove auto by ta vyslo na 30 000.
a to nevravim o tom, ze kvalita jazdenky je niekedy vyssia ako toho noveho, dnes kazdy len setri, materialy nekvalitne, vodou rieditelne laky co nic nevydrzia, plechy a skla tenke atd... 2 rocne auto strednej triedy musi vydrzat viac ako nejaka Kia alebo Hyunday co kupis teraz. Vid napr. problemy z koroziou u minulej generacie i30/Ceed.
kazdy si povie ze chce to co doteraz nemal ako napr. xenony, silnejsi motor, 6tku, automaticku klimu, elektrochromaticke zrkadla, viac miesta, vyhrievane/odvetravane sedadla pripadne interier v kozi atd. potom zistis ze uz ti nestaci auto nizsej strednej ale musis ist do strednej ktora sa toci okolo ceny 20 - 30 000 Eur a mas to... potom uz 2-3 rocna jazdenka za 13 500 vyzera hned inak ked nove auto by ta vyslo na 30 000.
a to nevravim o tom, ze kvalita jazdenky je niekedy vyssia ako toho noveho, dnes kazdy len setri, materialy nekvalitne, vodou rieditelne laky co nic nevydrzia, plechy a skla tenke atd... 2 rocne auto strednej triedy musi vydrzat viac ako nejaka Kia alebo Hyunday co kupis teraz. Vid napr. problemy z koroziou u minulej generacie i30/Ceed.
Nebude kvalita ojetýho auta stáří 2-3 roky stejná jako u novýho? Fakt prima argumenty >😒]
Pod tímhle článkem budou perly! :-! >😒]
Pod tímhle článkem budou perly! :-! >😒]
moj nazor je ze moze byt aj vyssia. ci chces povedat ze kvalita 2 rocneho BMW 320D je nizsia ako noveho Hyounday i30? Oba mas za podobnu cenu.
tvoj prispevok je tendencny az lzivy.
ukaz mi pls 2 rocne bmw 3 2,0D za 13500eur. Najlacnejsi (ktory hned ignorujem, pretoze dalsi najlacnejsi je za 16500) tam je za 14400eur.
Pri kupe jazdenky si 1000eur prirataj k cene na servis + ak je to dovoz dalsich 500eur za uradnicke ukony - cas ti nezaratam ten mas gratis.
Tie bmw maju najazdene okolo 150 000km a ukaz mi hlupaka, co kupi 3jku za 25000eur(odhadom) a za dva roky ju bude predavat ako cukrik s napr. 60 000km najazdenymi za 15 000eur. S jazdenkou vzdy budes kupovat riziko skrytej a mastne drahej zavady, stocenky, ukradnuteho auta, zalozeneho atd....
Proste co pises je uplne mimo reality.
Ak mam najst podobnu 3jku, tak ma bude stat 17-18 000eur a stale bude mat najazdenych minimalne 100 000km a bude v zaklade.
ukaz mi pls 2 rocne bmw 3 2,0D za 13500eur. Najlacnejsi (ktory hned ignorujem, pretoze dalsi najlacnejsi je za 16500) tam je za 14400eur.
Pri kupe jazdenky si 1000eur prirataj k cene na servis + ak je to dovoz dalsich 500eur za uradnicke ukony - cas ti nezaratam ten mas gratis.
Tie bmw maju najazdene okolo 150 000km a ukaz mi hlupaka, co kupi 3jku za 25000eur(odhadom) a za dva roky ju bude predavat ako cukrik s napr. 60 000km najazdenymi za 15 000eur. S jazdenkou vzdy budes kupovat riziko skrytej a mastne drahej zavady, stocenky, ukradnuteho auta, zalozeneho atd....
Proste co pises je uplne mimo reality.
Ak mam najst podobnu 3jku, tak ma bude stat 17-18 000eur a stale bude mat najazdenych minimalne 100 000km a bude v zaklade.
tak ako pises nerozmysla zdaleka vacsina ludi. je nespocetne vela rodin, co si kupuju tu svoju skodovku od komunizmu, ani sa nezamyslaju nad tym, ze by mali kupit nieco ine. Trebars moj svokor, favorit sa mu uz rozpadal, tak zasiel do skodovky, kupil fabiu HTP. Ani nezmluval, len dosiel a kupil predvadzacku a siel domov. Ako ked kupis chleba. S nikym sa ani neporadil.
Kamosov foter rovnako. Doslo srotovne, zobral lanosa, kupil oktavku tdi za 650 000Sk. Nikomu nic nepovedal. Teraz sa vytesuje, ze to taha odspodu, spotrebu ma na tom 3,6l, najdlhsiu cestu aku to auto zazilo je 50km na zahradu a podla jeho slov, ked sa rozsupne, tak ide aj 90kmh. To iba pre ilustraciu toho, ako rozmysla obycajny clovek. Taky obycajny, ze na nejake automobilove stranky nikdy neklikne a nema sancu sa dostat do obrazu o autach.
A o kvalite aut, aj napr mazda6 mala problemy s koroziou. Pokial vie, tak problem s koroziou u ceedu sa tykal prvych modelov(neviem do ktoreho roku) a aj to bol len ram dveri, tj nie cele auto durch ako kedysi za komunizmu
Kamosov foter rovnako. Doslo srotovne, zobral lanosa, kupil oktavku tdi za 650 000Sk. Nikomu nic nepovedal. Teraz sa vytesuje, ze to taha odspodu, spotrebu ma na tom 3,6l, najdlhsiu cestu aku to auto zazilo je 50km na zahradu a podla jeho slov, ked sa rozsupne, tak ide aj 90kmh. To iba pre ilustraciu toho, ako rozmysla obycajny clovek. Taky obycajny, ze na nejake automobilove stranky nikdy neklikne a nema sancu sa dostat do obrazu o autach.
A o kvalite aut, aj napr mazda6 mala problemy s koroziou. Pokial vie, tak problem s koroziou u ceedu sa tykal prvych modelov(neviem do ktoreho roku) a aj to bol len ram dveri, tj nie cele auto durch ako kedysi za komunizmu
problemy s koroziou zadnych dveri sa tykaju vsetkych Ceedov do faceliftu, cize od 2007 do 2010 tusim. no ved ta oktavka mu posluzi dobre a na tych kratkych jazdach mu moze byt jedno na com jazdi, hlavne ze je pokojny 😄
ukaz mi jazdenku, ktora stala nova 30k € a po dvoch rokoch v bazare ma cennovku 13500€.
Posledna veta je blabol. Problemy (vacie, pripadne, menise) ma ktorakolvek znacka. Aj u tej dvojrocnej jazdenky bude velmi zalezat na tom ako sa s nou zaobchadzalo. Len ak by si natrafil na dvojrocne auto po dochodcovi, alebo auto, ktore sa menilo napr. z rodinnych dovodov. Ostatne su inzeraty lizingovych spolocnosti, firiem, pripadne spolocnosti, ktore auta prenajimaju
Posledna veta je blabol. Problemy (vacie, pripadne, menise) ma ktorakolvek znacka. Aj u tej dvojrocnej jazdenky bude velmi zalezat na tom ako sa s nou zaobchadzalo. Len ak by si natrafil na dvojrocne auto po dochodcovi, alebo auto, ktore sa menilo napr. z rodinnych dovodov. Ostatne su inzeraty lizingovych spolocnosti, firiem, pripadne spolocnosti, ktore auta prenajimaju
napr😒br />
[odkaz]
vs novy za😒br /> [odkaz]
vs novy za😒br /> [odkaz]
Až na to, že jde o 3,5 roku starou ojetinu a ne o 2 roky, což je téměř dvojnásobný rozdíl stáří 😄
Namátkou auta roku výroby 2010, které lze na inzertních serverech najít za méně než polovinu ceny nového auta: Alfa Romeo 2.0JTDm, Audi A3 1.4 TFSI, BMW 320d automat, BMW 535d GT, Fiat Croma 1.9JTD, Ford Focus 1.6 TDCi atd. Jasně, některý z nich mohou být "volavky", ale sehnat dvouleté auto za polovinu původní ceny není nereálné.
No ono ty vetsi vykony motoru stredni tridy je take treba vstahovat i k vyssi vaze auta a to o klidne 400 Kg. Potom je na tom i stredni hure. Nehlede na to ze jsou motory nizsi stredni a stredni casto stejne. Vybavu co naspal se da koupit i v nizsi stredni. Osobne si myslim ze koupe stredni tridy za 700 jsou vyhozene penize, pac nektera nizsi stredni je na tom velikosti skoro jako stredni a cena bude slusne vybavene 300-400, coz je skoro polovina 😉 Materialy jsou skoro stejne, teda az na vyjimky jako s velikosti u Sade penez 😉
Kdyz vezmu ze prumerne stari auta je u na 14 let a je to strep jako Fabia, tak "slusne" vybavena nizsi stredni v kombiku za 350-400 je vyborny auto :yes:
Kdyz vezmu ze prumerne stari auta je u na 14 let a je to strep jako Fabia, tak "slusne" vybavena nizsi stredni v kombiku za 350-400 je vyborny auto :yes:
preto som upgradol z nizsej strednej z 85kw na strednu 158kw, rozdiel tak je riadny aj ked auto je tazsie samozrejme. ale aj keby to bolo len na priemernych 100kw v strednej, pocit pri jazde, komfort, stabilita a odhlucnenie je niekde inde ako u aut nizsej strednej.
mikinko
To mi pripomenulo skúsenosť z aaa. Otec si na nete vybral auto, zavolal, česky hovoriaci pán mu povedal že auto nieje v Košiciach ale v Banskej B. ale že ho privezú ak má záujem. Mal, dohodli sa na druhý deň na presnú hodinu. Ešte cestou do Košíc volal česky hovoriaci pán či fakt ideme... Došli sme- no šak len cca 60km jedna cesta..., na recepcii pán udivene pozeral, kto vám volal? aké číslo? Chlapi, také auto nemáme nikde na Slovensku, tu vám vytlačím iné autá tohto modelu... chudák otec neveril očiam a ušiam... ale ja chcem toto auto, máte ho na nete... chlapi, takéto máme... škoda cesty, času, adrenalínu, upozorňoval som ho, neveril.... tak ďalšia negatívna recenzia na aaa. Vysvetlite mi jedno, ako táto firma ešte môže fungovať?
Funguje na základě masivní reklamní masáže. aaa odírá neinformované lidi. Pro lidi, kteří se v autech nevyznají, je nákup od soukromé osoby riskantní a skočili na návnadu z reklamních spotů, že aaa má odborníky na místě, kteří poradí apod. To, že podváděj, až se hory zelenaj, že kamuflujou bouračky apt. nemá ani smysl komentovat. Banda podvodníků. Ani sodovku bych si od nich nekoupil
No kámoš chtěl z áček auto, taky je na jiný pobočce, přvezeme vám ho. Ok, zaplatil si na něj zálohu, až bude v Praze zavoláme vám..
Nikdo nevolal.
O dva dny později jo sorry, auto sme přvezli, ale někdo vám zapoměl zavolat a auto se mezitím prodalo.
Nechete něco jinýho?
Nechtěl, tak mu vrátili zálohu. Drsný...
Nikdo nevolal.
O dva dny později jo sorry, auto sme přvezli, ale někdo vám zapoměl zavolat a auto se mezitím prodalo.
Nechete něco jinýho?
Nechtěl, tak mu vrátili zálohu. Drsný...
No seriozny bazar aby clovek hladal lupou, ale "tri acka", to je aj na nase pomery uz odrbavanie na extremnej urovni. U inych bazarov poviem ze tam sa nechodia auta kupovat, iba predavat. Pre AAA neplati ani to...
Filozofie Áček je podle mě jednoduchá - neprodávají vyložené vraky, ale ani žádné skvosty. Zároveň mají profesionální zaměstnance, kteří jsou neústale školeni a vedeni k psychologické hře, jejímž cílem je podpis smlouvy. V Praze (a asi je to tak i u jiných poboček) vás svezou autem a pak zaparkují před místností, kde se budete domlouvat na finančních podmínkách. Místnost má velké okno, takže při debatách o ceně a financování vidíte auto venku. Pokud se moc nevyznáte ve financích, tak po chvíli podlehnete, necháte se ukolébat a podepíšete. Polovina lidí si ani nenechá dát lepší nabídku - podepíšou tu první, nejhorší. Někdy mám pocit, že i ten špinavý rádoby-drsňák s nagelovanými vlasy a řetežem je mi sympatičtější než strojený kravaťák, který se tváří div jaký je váš přítel a kolega, přičemž vlastně jen postupuje podle nastudovaných pravidel prodeje ve vnitřních předpisech AAA...
jeteem
při nákupu ojetého vozu je nákup ojetého vozu.
a když už ojeté auto, tak jedině od rodiny/přátel/známých. Do bazaru bych se asi neodvážil, příliš velkej risk
...aneb story o tom, jak všichni mají na nové...teď dej Perníkovou chaloupku a pak třeba Tři vlasy...
viz výše: když už ojeté, tak od rodiny/přátel/známých, prostě někoho, komu se dá věřit. Bazary se živí podvodem a lhaním. Kupovat si auto od nich, je pro obyčejnýho člověka (neodborníka) holej nerozum.
rodina/priatelia/znami te o*rbat nemozu?
Komu vlastně věříš, hele? Ty věříš třem áčkům víc, než svojí rodině/přátelům/známým? Vůbec nechápu tvůj argument. To můžeme skončit u naprostýho nihilismu a bez auta. Tvrdil jsem akorát že rodina/známí/přátelé je lepší varianta, než zlodějskej bazar.
Mozu ak si *, ale realne mas predstavu kedy kolko najazdia kde. Poznas toho cloveka, vies ako jazdi ci sa o to auto stara atd.
Nejhorší byznys obvykle bývá v roidině, mezi známými apod.
To je tvrzení naprosto bez opory. Zvlášť v případě auta je to nesmysl. S rodinou/přáteli/známými už jsi kolikrát jel v autě, víš jak se k tomu chovají, jak jezdí, jak se starají. V bazaru nevíš nic.
Ne, to je obecně známá pravda. Když si prodávající, můžeš si bejt jistej, že kupující bude obden volat, že se mu zdá to a tohle, když jsi kupující je to přesně obráceně.
To už pak záleží na tom, co máte za vztahy. Kdybych já byl v situaci, že potřebuju auto a nemám na nový, jedině od rodiny. Rodiče kupují nová auta a řádně se o ně starají a panuje mezi námi důvěra. Menší risk, než koupit auto od nich, si nedovedu představit
Můžeme se prosím bavit v obecné rovině a bez tatínků??? 8-s
V obecné rovině? Takže statistiky? Nebo jak? Čech s průměrným platem našetří za 5 let na auto za 300 tisíc (pět tisíc měsíčně) i kdyby neměl nic, co dát jako protihodnotu. Když budeš mít nějakej vrak jako protihodnotu, máš i na novou Oktu ve výbavě holobyt. Tak na co si stěžuješ? Bylo to dost obecný? Nebo budeš najednou chtít opustit obecnou rovinu a být zcela konkrétní ve chvíli, kdy se ti to bude hodit?
presne tak, s rodinou a blizkym okolim sa nobchoduje
Proč ne?
s principu, nemam potrebu sa potom hadat za blbost - jazdene auto je fajn priklad. Tebe moze sluzit dlho, potom sa nieco vysype a si za toho najhorsieho
Když tatínek jezdí v novým a pak mi ho dá/prodá, pak má jeteem samozřejmě pravdu...ale jinak? nula bodov 😄
Jasně. Takže Ty nemáš rodinu, známý a přátelé, případně je máš, ale NIKDO z nich nemá auto, které by se ti mohlo hodit. Jenom bazar. Zdá se, že v Česku žije deset a půl milionu lidí a nikdo nezná nikoho s autem a nikdo není ničí příbuznej. Asi jsme se všichni zrodili z mořský pěny jako ta Venuše, že jo?
Jenže když má člověk trochu specifické požadavky, tak se těžko shání přes rodinu či známé. Vrátím se o půl roku zpátky - chci sehnat Fabii Combi 2.0 MPI. Kterého známého mi doporučíš ?
Snažím se bejt rozumnej. Někdo, kdo kupuje ojetinu dělá kompromis už z principu. Je to zbytečná paličatost trvat na tom, že to musí být přesně tenhle model a žádnej jinej. Většina lidí má nějaký racionální požadavky (velikost rodiny, náklad, spotřeba, apod.) a málokdy jim z toho vypadne jenom jedno jediný konkrétní auto. Co Ibiza Combi stejného stáří s podobným motorem? Prostě kdo chce, ten alternativu najde. A když už ne mezi známými, tak v u autorizovaného prodejce. Těch pár tisíc navíc za tu jistotu stojí. Bazar je pořád v mých očích ta nejhorší možná varianta.
Ibiza stejného stáří se nevyráběla ve verzi kombi, ale hactchback bych stejně jako u Fabie akceptoval jako kompromis. Jenže sehnat ji ojetou s motorem 2.0 je prakticky nemožné. Aktuálně není ani jeden kus na inzertních serverech, takže pochybuju, že máte známého, který ji má a bude ji prodávat 😄
Výhodou autobazarů je, že dnes většina z nich dává doživotní záruku na právní vady (exekuce, kradené auto) ... takže pak už je na člověku, aby "jen" posoudil technický stav auta a jeho cenu a aby si dal pozor na nabídky "výhodného" leasingu či pojištění.
Kdybych kupoval nějaké "obyčejnější" auto a neměl moc velké pažadavky, tak bych jako první taky hledal přes známé.
Výhodou autobazarů je, že dnes většina z nich dává doživotní záruku na právní vady (exekuce, kradené auto) ... takže pak už je na člověku, aby "jen" posoudil technický stav auta a jeho cenu a aby si dal pozor na nabídky "výhodného" leasingu či pojištění.
Kdybych kupoval nějaké "obyčejnější" auto a neměl moc velké pažadavky, tak bych jako první taky hledal přes známé.
Nejhorsiho, pokud je okoli mimo a takovy Te preci nezajimaj 😉 Jinak jsi ho preci nenutil.
Souhlas s jeteem, radsi budu jezdit 10 let starej verk a nastrim na nove nez jit do bazace. Par kamosu se tim zivi, tak ani nahodou. To je porad kytovani, napichlej komp. Bazac ani nahodou. Kor kdyz dnes jsou i akce, ze zapaltis cast a zbytek bez navyseni na uver nebo tak nejak.
Přesně tak. Radši si auto koupit nový (klidně i menší), mít ho od začátku servisovaný a když nemám na obměnu po pěti letech, tak si ho podržet osm devět. Stejně ho pak prodáš až budeš potřebovat a lidi se o to ještě poperou: servisovaný, nikdy nebouraný auto po jednom majiteli s nižším ročním nájezdem a nestočeným tachometrem a platnou technickou na další rok a půl.
a co potom s ojazdenymi? Budes svoje auto tahat po 4, alebo 8 rokoch prevadzky na vrakovisko?
Dávám na protihodnotu prodejci, když kupuju nové. Něco jiného je koupit si auto od autorizovaného prodejce, který to auto sám dovezl a prodal, to auto bylo vlastněno jedním majitelem a celou dobu řádně servisováno. A něco jinýho je si koupit auto u třech áček, na tom se snad shodneme, ne?
Znovu, vycházíš z předpokladu koupě novýho, víc než polovina lidí podle mě kupuje ojetý...
Ale vždyť si můžeš koupit právě to auto z autorizáku, který tam nějaký první majitel dal po pěti letech na protihodnotu. Mělo jednoho majitele, bylo pravidelně servisovaný. Podle mě mnohem menší risk, než bazar. Rodina/přátelé/známí ještě menší risk (a lepší cena)
Znovu, pro někoho je strop 50, pro někoho 100, pro někoho 500. Někdo chce kupé, někdo MPV...to nejde zobecňovat
Vždyť jo. Když neseženeš v příbuzenstvu, v autorizáku seženeš. Většina světových značek má plné modelové portfolio a je z čeho vybírat. A teď upřímně ... těm pro které je strop 50 bych asi raději doporučil šetřit ještě o něco déle. Za 50 to žádná sláva nebude, to víme oba.
I autorizáci jsou často hovada. Otec dával protihodnotou auto při nákupu novýho, všechny problémy, který to auto mělo a kterých si všiml jim řekl i napsal, nechal tam i nějaký doplňky. A autorizák nejen že neřekl kupci o tom autě ani prd, ale ještě ho komplet vybral a k ceně přihodil 30 tisíc. Novej majitel potom otcovi volal a hrozně se divil co všechno se dozvěděl. Takže asi tak. A ani nákup auta od majitele nemusí být v pohodě, lidi jsou různí. Další auto už budu kupovat nový, raději cokoliv novýho kolem 200 tisíc, než machrovat s ojetinou vyšší třídy a potom řešit drahý závady a pořád se bát, co se zase kde rozsype...
Bohužel je to tak. Kupoval jsem u dealera ojeté auto za 100 táců, byla to pálka ale bylo velmi pěkné po 1. majiteli s nízkým nájezdem km. Po pár dnech jsem si všiml, žě chybí zadní střední opěrka hlavy. Kontaktoval jsem předchozího majitele, byl to velmi solidní pán v penzi, který stav vozu potvrdil, problém jsme vyřešili a on se nic zlého netušíc zeptal za kolik jsem jeho auto koupil. Chudák pán si u nich auto koupil, mnoho let jezdil k nim do servisu a při koupi nového jim ho dal na protiůčet a ty *** mu za něj dali 36 tisíc!!!! Takže asi tak a lidem co se motají kolem aut nevěřím ani pozdravení.
hodenie auta do bazaru vylucuje to, ze ho vlastnil len jeden majitel a ze sa o to auto riadne staral?
nevylučuje, ale není to každé auto v bazaru, že? Je to spíš menšina. Spíš je to odkladiště vyklepanejch bouraček a odrovnanejch fleetů.
no vidis, odrovnane fleetove auto mozes kludne kupit aj u autorizovaneho predajcu. Auta z operativneho lizingu sa po nejakej dobe pouzivania vracaju prave k nim a oni ich potom davaju dalej.
Dalej niekolko pripadov co poznam - bazar vplatil za jazdene auto viac penazi ako ponukal predajca v pripade protiuctu. Rozdiely boli vysoke 😉
Dalej niekolko pripadov co poznam - bazar vplatil za jazdene auto viac penazi ako ponukal predajca v pripade protiuctu. Rozdiely boli vysoke 😉
Ad druhej odstavec...pochopitelně...prodejce co servisoval zná člověka/firmu, flíťáka co to měl na starost a sichruje se.
v danych pripadoch to moc logicke nebolo, tie auta boli normalne servisovane a naozaj malo jazdene - pouzivane boli manzelkami majitelov na rozvor deti do skoly a podbne 😉 . Ale to je uz teraz jedno
leasing bývá často spojený s garanciou spatného výkupu, ale v zmluve máš zadefinovanú aj cenu - no a keď je auto v lepšom stave, než sa predpokladalo, tak samozrejme bazár može ponúknúť lepšiu cenu. Pre predajcu sú prioritou nové autá, výkup na protiúčet je pridružená výroba s ktorou sú dalšie starosti.
Beekey
Nekupuje se dle stavu tachometru ale dle stavu vozidla.
D.U.K.E.
.....a to sice auta sportovni, na to bych fakt nemel! Premyslim ted velmi vazne o Suzuki Swit Sport, nedovedu si predstavit, ja by takove auto vypadalo v bazaru.....
Neco z minulosti, kdysi davno jsem shanel Forda Pumu a muzu vas ubezpecit, ze kus, ktery by nebyl pred polocasem rozpadu proste neslo sehnat...
Neco z minulosti, kdysi davno jsem shanel Forda Pumu a muzu vas ubezpecit, ze kus, ktery by nebyl pred polocasem rozpadu proste neslo sehnat...
Měl sis koupit Corollu 😄 ...dělám si legraci...zvlášť u malejch sporťáků, kde už první majitel byl většinou kluk co tomu dával za uši to auto samozřejmě po x-letech vypadá a jezdí obvykle jako šrot.
kuko
Nechci se nijak zastávat zdejších bazarů, ale určitě se i tam najdou fajn kousky.
Já tam třeba tak nechával svého Megoše - v rodině ho nikdo nepotřeboval, na soukromou inzerci skoro 2 měsíce nikdo nereagoval, tak jsem zkusil jen z plezíru zajít na výkup a hele, ani ne po půl hodince jsme se domluvili na rozumné ceně. Oni tam nejsou blbí, a po prohlídce jim taky muselo být jasný, že je to slušný vůz.
Prostě spousta lidí neprochází fóra jednotlivých značek, případně menší servery s inzercí, a podívá se na pár největších kde jsou přednostně inzeráty velkých bazarů, případně jdou do bazarů přímo a tam si vyberou. Sice tím přeplatí klidně 20%, ale takto to funguje.
Já tam třeba tak nechával svého Megoše - v rodině ho nikdo nepotřeboval, na soukromou inzerci skoro 2 měsíce nikdo nereagoval, tak jsem zkusil jen z plezíru zajít na výkup a hele, ani ne po půl hodince jsme se domluvili na rozumné ceně. Oni tam nejsou blbí, a po prohlídce jim taky muselo být jasný, že je to slušný vůz.
Prostě spousta lidí neprochází fóra jednotlivých značek, případně menší servery s inzercí, a podívá se na pár největších kde jsou přednostně inzeráty velkých bazarů, případně jdou do bazarů přímo a tam si vyberou. Sice tím přeplatí klidně 20%, ale takto to funguje.
Věřím, že je hodně čestnejch lidí, kterří dávají auta do bazaru. Jen najít ten správnej...
Ale když je tady tolik skeptiků, tak v únoru budu prodávat dvě firemní Audi. Tak jsem zvědavej, jak se budou hlásit 😄
Ale když je tady tolik skeptiků, tak v únoru budu prodávat dvě firemní Audi. Tak jsem zvědavej, jak se budou hlásit 😄
Já si myslím, že právě ty diskusní fóra klubů jsou dobrá možnost. Já jsem chtěl nedávno koupit jetý auto, měl jsem představu a tři různý značky. Prolez jsem vw-klub, peugeot-klub a mondeo-klub a nakonec jsem skutečně vybral. Výhoda je ta, že ty lidi se tam znaj, často i osobně a když tam nabízej svoje auta, nedovolej si něco zamlčet nebo nějak jinak podvádět.
ano, já taky preferuji klubové stránky, ale spousta lidí prostě s internetem stále moc neumí, nechce se jim, věří pohádkám a pod.
Já měl 3 auta z bazaru a to dokonce posmívaný ameriky a bazar mi nikdy nic zásadního nezamlčel.
A nikdy mě u těch bazarových aut nevypeklo něco ve stylu odešel motor, převodovka atd.
Jen běžný spotřebák + řemenice klimakompresoru, ale to sem vyřešil nákupem použitého klimakompresoru, plně funkčního za směšné 4 litry.
2 káry byly teda po první mjiteli,akorát ta první byla po 3, pravda že jeden z nich to měl půl roku než mu to sebrala lízingovka >😁
Nákup v bazaru tak vždy nemusí být past, přesto má jednu nevýhodu.
A to je provize bazaru, když to koupíte přímo od soukromníka jde ušetřit klidně 10-50 tis dle typu a hodnoty auta.
A to je docela dost.
A nikdy mě u těch bazarových aut nevypeklo něco ve stylu odešel motor, převodovka atd.
Jen běžný spotřebák + řemenice klimakompresoru, ale to sem vyřešil nákupem použitého klimakompresoru, plně funkčního za směšné 4 litry.
2 káry byly teda po první mjiteli,akorát ta první byla po 3, pravda že jeden z nich to měl půl roku než mu to sebrala lízingovka >😁
Nákup v bazaru tak vždy nemusí být past, přesto má jednu nevýhodu.
A to je provize bazaru, když to koupíte přímo od soukromníka jde ušetřit klidně 10-50 tis dle typu a hodnoty auta.
A to je docela dost.
souhlas, jedno auto v dobrém stavu už jsem dával do bazaru, druhé jsem chtěl taky, ale pak se našel známý z okolí, což je ta lepší možnost. a proč prodávám auto v dobrém stavu? protože už nevyhovuje technikou a komfortem a díky stáří a nájezdu se blíží větší investice, aby v dobrém stavu vydržela.
tak tak, je jedno kde se auto kupuje, ale v jakém je stavu. A nesmí se člověk nechat oblbovat, pak to i v bazaru ocení. Bazarista Vám řekne, že když to tak lidi chtějí, tak to tak mají. Já kupoval i v druhém největším, a auto je super, ale musí se to umět. celkem 4 auta z bazaru, žádné se nesypalo :-! 2x FIAT, 1xRENAULT, 1XHYUNDAI
Schnitzel
Tak ja mam dobru skusenost s aukciami (auto.ricardo.ch) kupili sme s tamad Alfu 156, asi 10 x Grand Voyager, Calibru, Mondeo, Land Rover Discovery, Jesterku, BMW 523i a musim povedat ze väcsinu aut sme videli az pri kupe a stale naprosta spokojnost. Nejde oto kolko ma KM, ake je stare, ide oto KDE auto kupujute a v akom je stave. Videl som M3 s 220 000km servisovanu 219 000km v servise kde bolo kupovane! V CR to bude stale vrak, na slovensku tiez, lebo o stave vozidla rozhoduju peniaze co do neho nacpete. V nemecku vas caka klasicky "Wartungsstau", pokial chcete ojazdene auto co bude ako nove tak jedine Suisse-Romandie nic lepsie neexistuje.
_Teddy_
...tak bud od znameho, alebo od predajcu v DE/AT. Prinajhorsom aj od neznamej sukromnej osoby cez inzerat. V autobazari by som nekupoval ani stromcek Wunderbaum...
ono v tých vačších bazaroch vo velkých mestách sa objaví dosť dobrých áut. Známý pracoval kedysi v takomto bazare a vravel, že tieto najlepšie kúsky sa často ani nedostanú na plac a rozoberú si ich zamestnanci a ich známí. Hlavne teda vyššie špecifikácie a prémiovky
Mam podobne informacie od jedneho (dnes uz byvaleho) zamestnanca autobazaru: ak pride do predaja slusne auto, tak si ho bud vezme niektory zamestnanec (nalieta 50 tisic, trochu ho zhumpluje, a potom preda) alebo ho aspon "vykuchaju" (co lepsi diel zoberu a nahradia starsim, horsim).
No sou auta kde ty díly nění do čeho strkat protože na place stojí jedno auto a okruhu 300 km žádný další není >😁
wo
alespoň tak na mě zapůsobil tento článek, protože tohle všechno si ohlídat... to už radši jako u všech jiných nákupů - tam kde to znám nebo mám dobré reference. nebo si prostě připlatit za nové, což preferuji.
Wikidy
Nejvetsi chybou je to, ze u prihlouplych a zaprdenych cechacku rozhoduje vzdy a vsude a na prvnim a pouze CENA (zradlo, elktronika, auta...) Vsichni by chteli mit ochcafku f teedeeiiicku r.v. 2000 - 2002 za 60-80tis. s najetejma 150ti tisici a kdyz ji nekde najdou, tak hnedka leti jako zavod, aby ji meli doma, protoze to je preci kauf jako prase. A pak nadavaj na netu a v hospode a v televizi, jakej je to smejd, jak je bazarnik natahl a jak byli podvedeni a kdesi cosi... ale kdyz vidi peknou a zachovalou 2003 za 130 tacu s najetejma 250ti tisici, tak to je samy "a to ma moc najeto..." nebo "za ty prachy je to drahy..." pripadne "tamhle (v praglu, brne, za humny, proste v nejakem ***akove) jsem ji videl na netu za 95 tacu".. tak at se * nedivi, oni sami se chovaji tak, aby je nejaky prekupnik natahl a v podstate si preji byt podvadeni... muj vuz ma najeto 170 tacu, koupil jsem ho za cenu vyssi, nez je prumer daneho modelu, rocniku a vybavy, ale krome drobnych provoznich zalezitosti (lambda, olej, kabely ke svickam) jsem za rok do toho auta akorat tankoval a jezdil a nemusel se bat, ze mne to nekde necha
Je to tak. U Čechů rozhoduje cena, ale neuvědomují si, že "nechtějí slevu zadarmo". Všichni tady hořekujou nad tím, že někdo prostě potřebuje sehnat auto do 50k, ale když se pak s nimi bavíš, tak zjistíš, že ve skutečnosti si drtivá většina z nich jenom chce vozit zadnice v autě střední, či vyšší střední třídy, které nové stojí cca 600-700k a hrát si na něco, co nejsou. Velká většina z nich si kupuje auto za 150-250k a 2-5 let staré. Někdo, kdo je schopnej našetřit 200k, je schopnej našetřit i 300k (o dva roky nákup odložit) a koupit si kompakt, ale než by si pořídili novej zázrak z Nošovic, to budou radši kupovat pětiletý Audiny a hrát si na honoraci a při diskusích pak argumentovat nějakým nebohým člověkem, kterej potřebuje auto do 50k a na víc prostě nemá (ale sami to nejsou). Chudáci pánové z koncernu si myslej, že Rapidem donutí Čížky kupovat nová auta. Kdepak, Čížek radši narve dvěstě tisíc do pětiletý ojetiny a bude se plácat po zádech, jak dobře udělal a jak on se přece v autech vyzná a nikdy nikdo ho nemůže ojet
Nutno je však podotknout, že pokud se výběr povede (občas se to taky stává, byť o takových lidech na internetu moc neslyšíme), tak má čerstvý majitel pětileté Audiny mnohonásobně lepší auto, než cokoliv z Nošovic nebo Jungbunzlau Werke.
Potvrzuji příběhem předem vybraného modelu, (jak se říká prémie) auto v pořizovačce za +/- 2.5 mega. R.v.2004.
Podmínka nebourané, jistá historie vč. servisu, v rámci možností co nejlepší stav.
Nakonec po cca 2 měs. po mobile. de autoscout. de a já nevím kde ještě, tady v ČR koupený miláček, 1. majitel, těsně pod 200 tis km, nalezen v bazaru, dokonce v Praze. Před rokem za 280t.kč. V té době všude min o 30 dražší a s možnou nejistotou plus cesta. Auto po řádných průběžných servisech vč. chorobopisů do posledního dne v autorizovaném servisu, pouze nutnost nových pneu. (Byl jen na winterech). Pán je dodnes v 7.nebi, bez jediné potíže, zatím najel 70 tis km. a připadá si jako generální ředitel.
Zázraky se dějí.
(Občas)
Podmínka nebourané, jistá historie vč. servisu, v rámci možností co nejlepší stav.
Nakonec po cca 2 měs. po mobile. de autoscout. de a já nevím kde ještě, tady v ČR koupený miláček, 1. majitel, těsně pod 200 tis km, nalezen v bazaru, dokonce v Praze. Před rokem za 280t.kč. V té době všude min o 30 dražší a s možnou nejistotou plus cesta. Auto po řádných průběžných servisech vč. chorobopisů do posledního dne v autorizovaném servisu, pouze nutnost nových pneu. (Byl jen na winterech). Pán je dodnes v 7.nebi, bez jediné potíže, zatím najel 70 tis km. a připadá si jako generální ředitel.
Zázraky se dějí.
(Občas)
Moze sa podarit super kauf 5rocneho auta v povodnej cene 2.5 mega, ale problem moze nastat ked bude treba servisovat drahsie veci. Servisovat 8r auto v takejto hodnote nie je ako servisovat 8r auto v povodnej cene 0.5 mega.
Mojmu znamemu sa tiez podarilo lacno kupit starsie auto v povodnej cenovke 3.0 mega a ked mu isli menit rozvody a povedali cenu tak to vyslo pomaly na tolko, za co to auto kupil.
Mojmu znamemu sa tiez podarilo lacno kupit starsie auto v povodnej cenovke 3.0 mega a ked mu isli menit rozvody a povedali cenu tak to vyslo pomaly na tolko, za co to auto kupil.
8 let starou károu za 3mega se nejezdí do autorizovnaýho servisu že, to se nakoupí díly nejlíp přes net z ciziny a dá se to garážníkovi >😁
Co danou zančku dělá 20 let a umí to líp jak ofiko servis. A kupují se auta s řětězem.
Co danou zančku dělá 20 let a umí to líp jak ofiko servis. A kupují se auta s řětězem.
CenturionCz
je bod 4 a pak neexistující bod 11.
U bodu čtyři musím dodat, že kdo vysolí statisíce v řádu minut a bez rozmyslu je opravdu nehoden těchto peněz na svém účtu. Je potřeba si vše promyslet. Prodejci vědí, že na člověka (zvlášt ještě na automobilového nadšence) vůz na place určitým způsobem platí a proto se snaží toho využít a dotlačit potencionálního zákazníka k podpisu. Osobně si myslím, že je dobré si dát před prohlídkou a nákupem alespoň 24 (lépe 4😄 hodin. Prodejce tím sice asi trochu rozhodíte (protože moc lidí to nedělá), ale zase budete mít větší respekt.
Bod 11 bych přidal a pojmenoval ho "Nastudování hledaného vozu". Myslím, že je potřeba si načíst všechna možná diskuzní fóra, zkušenosti majitelů a zjistit si, jak na daném autě poznat opravy, problémy s motorem atd. Připravil jsem si článek na téma ojetých BMW 325i E9X, protože jsem přesně tento průzkum provedl a řikám si, že bych se mohl podělit.
Nakonec osobně považuji za správné také seriózní kandidáty na zakoupení vzít do autorizovaného servisu na prohlídku. Když kupujete ojeté auto za statisíce, tak přece nehraje tisícovka roli.
U bodu čtyři musím dodat, že kdo vysolí statisíce v řádu minut a bez rozmyslu je opravdu nehoden těchto peněz na svém účtu. Je potřeba si vše promyslet. Prodejci vědí, že na člověka (zvlášt ještě na automobilového nadšence) vůz na place určitým způsobem platí a proto se snaží toho využít a dotlačit potencionálního zákazníka k podpisu. Osobně si myslím, že je dobré si dát před prohlídkou a nákupem alespoň 24 (lépe 4😄 hodin. Prodejce tím sice asi trochu rozhodíte (protože moc lidí to nedělá), ale zase budete mít větší respekt.
Bod 11 bych přidal a pojmenoval ho "Nastudování hledaného vozu". Myslím, že je potřeba si načíst všechna možná diskuzní fóra, zkušenosti majitelů a zjistit si, jak na daném autě poznat opravy, problémy s motorem atd. Připravil jsem si článek na téma ojetých BMW 325i E9X, protože jsem přesně tento průzkum provedl a řikám si, že bych se mohl podělit.
Nakonec osobně považuji za správné také seriózní kandidáty na zakoupení vzít do autorizovaného servisu na prohlídku. Když kupujete ojeté auto za statisíce, tak přece nehraje tisícovka roli.
PavelL
Najlepsie je sa bazarom vyhnut a bud kupit nove a uspokojit sa s niecim mensim a lacnejsim alebo fakt kupit od znameho, od rodiny atd.
Druha a mozno najlepsia volba je pozriet si ponuky leasingovych spolocnosti, ktore dost casto predavaju zhabane vozidla od neplaticov za rozumne ceny...
Druha a mozno najlepsia volba je pozriet si ponuky leasingovych spolocnosti, ktore dost casto predavaju zhabane vozidla od neplaticov za rozumne ceny...
Scizor
Díky za tipy. Vybíral jsem o víkendu s kamarádem v Áčkách auto,na některé věci si dali dobrý pozor a nakonec skvěle vybrali.
Nekupovat prostě ty levné auta nejnižší kategorie, pokud nejste přímo automechanik s garáží a nejdete přesně po tom. Třeba škodovek tam maj fůru co jsem tudle procházel.
návštěvník
Při problému s koupí ojetého vozu jsme narazili na problém.K čemu jsou poctivě najeté kilometry,když nevíte zda byl nebo nebyl měněn motor,když výměna není nikde hlášena?Návštěva autorizovaného servisu je opravdu nutná,ale musíte požádat nejen o napíchnutí na diagnostiku,ale vyloženě o zjištěni dle ,,rodného listu vozu,,od výrobce podle Vin čísla.Ono to tak samozřejmé není.U našeho vozu jsme tak zjistili😒br />
počátek běhu záruční lhůty na vůz-vůz sice měl ve velkém technickém průkazu den první registrace,ale neuvádí se tam když vozidlo jezdilo,jako předváděcí vůz daleko dříve.Dále jsme zjistili typ motoru i s výrobním číslem a zrovna tak i převodovku s typem a výrobním číslem.A na závěr-nesouhlasila nám variace motoru,tím pádem ani číslo,takže poctivý nájezd km šel do kytek,převodovka byla k motoru nevhodná-dva šrouby nebylo kam zapustit,vůz byl omlazen v datu uvedení do provozu.Závěr vůz je životu nebezpečný
DonLabuznik
Podle mě je nejlepší jít proti proudu a auto koupit na podzim nebo v zimě. Mimo hlavní prodejní sezonu totiž podle mě budou auta o něco levnější. Já to tak mám v plánu udělat, sice nemám na auto dost našetřeno, ale to bych mohla vyřešit pomocí půjčky přes https😐/www.bezvamoney.cz/
Pavel15
Z vlastní zkušenosti mohu doporučit autobazar Agrotec v Hustopečích.
https😐/www.agrotecauto.cz/…e-vozy-hustopece
Mají zde velký výběr vozů, převážně Škoda a Kia s prověřenou historií.
Kupoval jsem zde vůz Škoda Superb 2.0 TDI 103 kW, rok 2010 a jsem velmi spokojen, a to jak s přístupem zaměstnanců bazaru, ale i s následným poprodejním servisem.
https😐/www.agrotecauto.cz/…e-vozy-hustopece
Mají zde velký výběr vozů, převážně Škoda a Kia s prověřenou historií.
Kupoval jsem zde vůz Škoda Superb 2.0 TDI 103 kW, rok 2010 a jsem velmi spokojen, a to jak s přístupem zaměstnanců bazaru, ale i s následným poprodejním servisem.
ja si naopak myslim, ze kolem koupe ojetin je cilene vytvarena paranoia, same clanky o staceni tachometru, falsovani servisnich knizek a o straslivych ojetinach slatanych ze tri bouranych aut a jednoho po pozaru.
To je blbost.
Pri dnesnich cenach ojetin a cenach servisnich praci se v podstate u 90% ojetin ani nevyplati neco varit, maskovat a spravovat.
A pokud clovek neni blazen, tak +- vi, do ceho leze.
Takove slusne zachovane 6 roku stare auto urcite nebude ve stavu noveho a normalni clovek ma penize bokem na brzdove desticky a kotouce, cepy, silentbloky, tlumice a vyfuk a taky pocita s tim, ze tam da aftermarket dily v bezne kvalite.
A pokud bude pokazeny nejaky agregat, tak ho tam proste nabastli z vrakace.
Pokud by to 6 roku stare auto bylo nahodou OK, tak to bude spise prijemne prekvapeni, pocitat se s tim rozhodne neda.
Za prvé: Kde chcete sehnat odborníka když jedete pro auto 100km. Já tedy tak ochotnýho opraváře neznám, aby se mnou jel jen tak 100km. Pokud to bude chtít zaplatit tak to vyjde na čtrvtinu jejího vozu nejméně, jelikož je to i s vybavením papírů na celou pracovní dobu.
Za druhé: Že si dovolí největší, nejznámější autobazar toto prodat svědčí, že vlastně nemám žádnou záruku, že s ojetými auty v Čechách obchodují poctiví lidé. Pravě takový autobazar by měl být zárukou kvality.(hlavně že má štempl) Ale bohužel není. Sám jsem chtěl u nich koupit nějaký vůz a každý pokus skončil nezdarem. Oni se vyvíjejí hrozně moc pozadu s poctivostí.Tak snad příště. Budu je zkoušet dál 😄
Jinak zkuste si koupit ojetinu např 7 let starou a podívejte se do protokolu. Aby byli kryti jsou tam takové údaje, že vůz je vlastně zralý do šrotu i když se to nezakládá na pravdě. A to dělají skoro všichni.
Zrovna jsem musel koupit ojetinu za málo, jelikož pojistka se mi pořád řeší u SŘ a pak ještě u soudu. A musím říci když potřebujete pouze přesunovadlo 10-11let staré takže cena kolem 50000-95000 nespočítám na všech prstech co mám,že by byli prodejci nějak moc příjemní. Jo jiná je situace od 130000 výše. A to nepočítám, že více než 50% a možná více je tachometrů stočených a tam vydělají také tak kolem 20-30% navýšení ceny.
Takže myslím si že to není v ženské, ale jaké prostředí s ojetými vozy tu je. V Německu se to taky zhoršilo a převládají Rusové a Turci. je to jako sportka.
vzal nejen svoje skusenosti s ojetinama, ale i laptop s pripojkama aby mohl pripadne projet auto i malou diagnostikou pokud to bazar dovoli, takze nekdo z mista nakupu auta se sehnat proste da, a lidi jsou jen hloupi ze toho nedokazou vyuzit 😄
Prostě c´est la vie .
Je překvapivé, že zrovna ty se pozastavuješ nad tímto z tisíců příběhů.................... když říkáš, mimochodem, velmi trefně, jak to má kola nebo koz. ..... . ... .........y.
😉