Novinky
Dinar
0
prohlášení, že X3 nebude mít s-drive. A ejhle. Cena "již od" je magickým zaklínadlem.
webpaja
0
Aby nakonec nebyla na běžný použití lepší než x-drive 😄
Xawier
0
:yes:
Dinar
0
Na druhou stranu, s tímhle motorem je pak jediný argument proti 3er kombi vyšší posaz, jinak je trojka výrazně lepší auto. 😉
webpaja
0
A pro důchodce následně 3GT 😄 Vyšší posaz může jako argument samozřejmě zafungovat. Ale z trojky jsem pořád unešenej 😉
karlitto00
0
3GT bude ale o neco drazsi ne? 😄 S trojkou souhlas, dobre nakonfigurovana je dokonala odpoved na BMW kritiky, kteri tvrdi, ze dneska delaji uz jen obludy typu X6 😄
Xawier
0
Takhle so to brát nedá... Jaký by pak měla argument X5 oproti 5 Touring s X-drive? Nebo X3 proti 3 Touring s X-drive?😄
karlitto00
0
Takhle se to prave brat dá 😉 Vyssi posaz je prakticky jedina vyhoda, pro ty, kteri to za vyhodu povazuji. 😄
webpaja
0
Vyšší podvozek 😉
karlitto00
0
Jo, na to sem zapomel :yes: Asi proto, ze i s normalnim vyskou projedu cesty, kam se nekteri kamaradi jezdici SUV pusti jen po dukladnym pruzkumu 😄
webpaja
0
Se občas bojím i některejch zpomalovacích prahů 😄
karlitto00
0
Fakt? Pokud "vim", tak jezdis 3er a 5er, tam snad nemuze byt problem...? 😄 Me ted o vikendu vytocili diletanti silnicari na vysocine... Krasna zapadla okreska, cedule 30, kilometr a půl jedu pomalu, koukam, proc jako, nikde nic, zrychlim a najednou prask, zrovna na pomezi ostryho slunka a stinu, neviditelnej zacatek frezovani, bez jakykoliv dalsi cedule... Skoda nastesti zadna, ale takovejhle pristup me dovede ***h 😄
webpaja
0
Nejezdím, ale mám to stejně nízko 😉
webpaja
0
Já osobně s nízkým autem zastavuju většinou už před ohraničením stavby, s SAV bych v poho dojel k buňkám...ale... 😉
Dinar
0
Já to nestavím tak, proč X3 když je tu 3er, ale proč X3, když je tu mnohem lepší auto, 3er. Ten pohon není tolik podstatný, ale protože je 4x4 jeden z logických argumentů pro SUV, tak říkám, že ve verzi bez něj dává horší auto X3 vedle mnohem lepšího auta 3er už velmi malý smysl, resp. zbývá tu jako argument už jen vyšší posaz.
Xawier
0
Tak to já beru u SUV jako jediný racionální argument vždy jen ten vyšší posaz a relativně vyšší světlou výšku vozu. Ze zkušenosti bych ale řekl, že 95 procent kupujících SUV si ho ve skutečnosti kupuje prostě jen proto, že jim v takovém autě "narostou koule" víc, než v klasickém (mnohdy mnohem praktičtějším) kombíku s pohonem 4x4 (a možná se v něm cítí i trochu bezpečněji)... Prostě SUV mají svoji skupinu zákazníků ať již mají pohon 4x4,nebo nemají...
Dinar
0
Tak moje žena koule nemá, a její preference SUV je už nevratná, argumentuje větším pocitem bezpečí (najezdí přes třicet ročně po ČR) a lepším přehledem v provozu díky vyššímu posazu. Proti gustu... Ale to pořád mluvím o "plnotučném" SUV, tj. vč. 4x4, Je to nejspíš jen můj iracionální pohled, ale bmw si umím představit jen jako zadokolku s jedinou výjimkou, SUV, protože SUV si zase neumím představit jako dvoukolku. 😉
webpaja
0
I ženská může mít koule 😄
Xawier
0
Ne že může,ale má... A té dinarově evidentně narostly (v dobrém slova smyslu) podle toho, co Dinár píše... Tohle je dle mě smysl SUV, jak ho již ostatně popisuji výše. Upřímně-nejen dinárova žena by asi ani nepoznala,že její SUV má,či nemá pohon 4x4...
Dinar
0
Nevím, co si představuješ pod takým pojmom "nepoznala", ale představa, že bys např. na už jen mírně zasněžené/namrzlé silnici nepoznal třista koní na zadní nápravě 2,3 tunového SUV obutého do 285mm gum, je pro mě docela úsměvná. Jinými slovy, to by poznala i ta moje žena, i když ta to snad nepozná, protože X5, doufám, o awd nepřijde. 😉
Xawier
0
Tak to pak samozřejmě ano. Pokud se budeme bavit o 2,3 tunovém 300 koňovém SUV s potenciálně poháněnou zadní nápravou na zmrzlém povrchu >😁
Dinar
0
A proto nechápu X3 coby rwd, je to taky skoro dvě tuny železa, člověk co si koupí tuhle 18d a pak si pojede zalyžovat, bude hrubě litovat "uspořenou libru". 😉
Xawier
0
Já jezdím běžně na lyže i s předokolkou,nebo zadokolkou... Jasně, 4x4 je 4x4. Ale to by pak 90 procent lidí nesmělo v zimě na silnice 😄 A ztěch deseti procent,co tu čtyřkolku mají si přiznejme,že 9 procent vozí 350 dní v roce ten pohon 4x4 zbytečně...
Dinar
0
Já jsem prožil se zadokolkou x zim, přesto dvoutunové suv s náhonem na zadek bych si na lyže nevzal, v tomhle prostředí bude mít problém naplnit obsahem zkratku SUV. Předokolka je při podobné váze u takového auta mnohem menší problém.
T613
0
ty máš teda choutky 😄
webpaja
0
pozor, pleteš se, viz. níže....nic na mě nezkoušej 😄
Dinar
0
Že tys sledoval Prague pride. >😁
webpaja
0
Myslel jsem spíš mentální 😄
Blue Sun
0
Takhle to ale funguje napříč celým trhem. Vždyť i ostatní SUV mají polovinu prodejů ve verzích 4x2 jen kvůli vyššímu posezu a té mase plechů okolo, dávající představu vyšší bezpečnosti.
Johny.Rico
0
Trefa.
CtvrtSardel
0
Podle mě jde BMW spíš o snížení flotilových emisí než o to, aby tyhle základní verze trhaly prodejní statistiky.
Dinar
0
Nejde o trhání statistik, jde o "cenu od". Ale emise v tom určitě roli hrají taky.