Videa
A nemá to náhodou 3d? Že to svítí červeně a zeleně, pochybuju, že to tam je kvůli tomu, že to lítá (označení pravé a levé strany). Myslím jako, jestl si to těmi světly nepomáhá a nepřisvěcuje pro pravé a levé "oko".
Těžko, říct jinde psali, že jeli dokonce o 15 km/h. [odkaz] V každém případě to chce odvahu, ale zase dobrý adrenalin. 😉
Hlavne su tam vsak 4pracanti, nie 3ja a nema problem s podpalovanim ventilov ani smazenim oleja >😁
Je to kříženec mezi kamerou a vrtulníkem na dálkový ovládání. Super věc 😄 Má to čtyři rotory a jednu kameru na předku.
Úprimne pochybujem, že situácia bola spôsobená amatérizmom vodiča. Na takéto akcie sa najímajú profesionálni kaskadéri, nie frantovia z hospody.
HTP je nahodou dobrej motor. nedavno jsem s nim mel velky problemy mu ujet. hlavne me dusil v dlouhejch tahlejch. fakt mi to lezlo na nervy. hned po navratu jsem jel do servisu ze mi to moc nejede a to ten cannondale slice rs black edition me stal ctvrt mice.
Řidič bohužel zazmatkoval a šlápnul ve vzduchu na brzdu. Je to typická školácká chyba, v soutěžích jich lze vidět u amatérů hromady.
Dopad na zablokovaná kola byl fatální chybou. Pak mu to - bohužel samozřejmě pozdě - došlo a brzdu povolil. To byl další faul, protože nebýt toho, auto by se pravděpodobně na té nakloněné rovině udrželo a nespadlo by dolů. Když auto začalo couvat, tak mu došlo, že to byla opravdu blbost a znovu se pokusil zabrzdit, ale to už bylo pozdě a auto sklouzlo jak sáňky.
Není ze záběru patrné, zda by to bývalo vyšlo, kdyby skočil na volně se otáčející kola nebo dokonce na kola v akceleraci, ale je možné, že kdyby řidič takto zbytečně nezazmatkoval, že by to bývalo klaplo.
Tak možná příště.
Ono se to snadno rozebírá v klidu u kompu, ale sedět v danou chvíli v tom autě je něco úplně jinýho.
Dopad na zablokovaná kola byl fatální chybou. Pak mu to - bohužel samozřejmě pozdě - došlo a brzdu povolil. To byl další faul, protože nebýt toho, auto by se pravděpodobně na té nakloněné rovině udrželo a nespadlo by dolů. Když auto začalo couvat, tak mu došlo, že to byla opravdu blbost a znovu se pokusil zabrzdit, ale to už bylo pozdě a auto sklouzlo jak sáňky.
Není ze záběru patrné, zda by to bývalo vyšlo, kdyby skočil na volně se otáčející kola nebo dokonce na kola v akceleraci, ale je možné, že kdyby řidič takto zbytečně nezazmatkoval, že by to bývalo klaplo.
Tak možná příště.
Ono se to snadno rozebírá v klidu u kompu, ale sedět v danou chvíli v tom autě je něco úplně jinýho.
Tak rozhodně napadaly z 18 m výšky ale jen po první schod asi 5-6 m kde byla nafukovací matrace za kterou zůstaly ležet na zádech jako brouk na tomto videu je vidět mnohem víc z jiného úhlu
[odkaz]
[odkaz]
Mali pred 12 a viac rokmi.
S prichodom GP pred 7 rokmi maju 48 a v najnovsej verzii 51kW.
S prichodom GP pred 7 rokmi maju 48 a v najnovsej verzii 51kW.
No byl jsem tam a to rosa nebyla spíš mrholení ale bylo to na prd to počasí a obdivuji, že se tam snažily ještě vyškrábat ale mokro je na prd a ještě při takovém sklonu. 😲 😲
Prý se to budou snažit stejně pokořit 😄
Prý se to budou snažit stejně pokořit 😄
Za mě dobrý...přeskočili...akorát jim to sklouzlo a navíc z takový vejšky pád i s autem přežili.
I když mám takový tušení,že při podobnejch skocích tam měli ochrannej trubkovej rám..ale auto jinak série
I když mám takový tušení,že při podobnejch skocích tam měli ochrannej trubkovej rám..ale auto jinak série
Je tam aj ina - ekonomicka symbolika - pradaje Fiatu padaju dalej a ani promo akcia im nevysla - jedna smola za druhou.
Na rozjezdové rovince měli dostatečnou rychlost, dokonce řikali, že jeli o 4 km/h víc než při treninku. Problém byl až na samotný rampě, kde jim to klouzalo.
Padat pozpátku na konstrukci z lešenářských trubek asi moc příjemný pocit pro posádku nebyl. Hlavní chyba bylo, že mu to na rozjezdové rovince nějak nejelo a nedosáhl dostatečné nájezdové rychlosti.
Posádka to přežila, jenom auto už pak bylo nepojízdné, spadlo z dost velké výšky, mělo utržený přední spoiler a hasiči museli zasahovat v motorovém prostoru, takže k opakovanému pokusu nedošlo...
Viz: poziční světla.