Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M550d xDrive – Plnou parou vpřed

Nic v nabídce BMW nechybělo tolik, jako ultrasilný diesel s pohonem 4x4 maskovaný jako M5.
Zpět na článek
8. 10. 2012 11:15
8. 10. 2012 11:28
8. 10. 2012 19:18
8. 10. 2012 11:24
8. 10. 2012 11:49
8. 10. 2012 14:12
8. 10. 2012 14:47
8. 10. 2012 14:52
8. 10. 2012 15:10
8. 10. 2012 19:12
8. 10. 2012 15:40
8. 10. 2012 20:02
8. 10. 2012 20:18
9. 10. 2012 06:26
9. 10. 2012 08:22
9. 10. 2012 08:49
9. 10. 2012 12:46
9. 10. 2012 12:57
9. 10. 2012 19:27
10. 10. 2012 08:18
10. 10. 2012 14:14
10. 10. 2012 16:06
10. 10. 2012 16:45
8. 10. 2012 17:49
8. 10. 2012 20:12
9. 10. 2012 14:06
9. 10. 2012 19:26
10. 10. 2012 11:49
10. 10. 2012 20:49
10. 10. 2012 23:44
11. 10. 2012 08:16
11. 10. 2012 08:16
9. 10. 2012 21:58
9. 10. 2012 22:43
10. 10. 2012 16:19
10. 10. 2012 16:44
10. 10. 2012 16:46
10. 10. 2012 19:10
27. 10. 2012 19:41
27. 10. 2012 22:00
8. 10. 2012 11:15
Tak tak.
Můžu potvrdit z osobní zkušenosti: je to velká bouda na zákazníky.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 11:19
Re: Tak tak.
No do takovéhoto vozu patří samozřejmě (V8) BENZÍN - o tom ŽÁDNÁ (a ja KRÁLem je Alpina B5 V8 Bi-turbo :yes: :yes: :yes: :-)
..ale četla/slyšela jsem i poněkud JINÁ hodnocení - tak by mne zajímalo ČÍM to - to (TAK) "rozdílné" vnímání tohoto motoru je.. ;-)
8. 10. 2012 11:28
Re: Tak tak.
Do takového auta klidně může přijít obyčejný třílitrový diesel. Tam je turbodíra pochopitelná, ale v autě za dva M, které se chlubí superdieselem, se zdá, že jsou ty turbodíry tři:-)
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:28
Re: Tak tak.
No to právě NEchápu - třeba 2turbový JAGuar jezdí "jak andílek" PLYNULÝ pohodový zátah (zrovna tak 2 turbové BMW) - že by po 8mi letech praxe s 2 turby udělali (a to je ono - JEN dle některých názorů) "horší" tri-turbo? No (nějak) NEvím NEvím... :-|
PS: S tím BENZÍNem jsem to myslela že kdo chce "víc" má ZAPOMENOUT na naftu a koupit si BENZÍNový V8 :yes: ;-)
..a "normálním" lidem 3litrový bi-turbo motor VÍC než "stačí" :-)
8. 10. 2012 19:18
Re: Tak tak.
A zase snaha srovnávat to s M. M5 by mu pořádně vyprášila kožich. Už 550i je pořádné sousto, obzvláště, pokud se jí dostane posilnění na 330 kW.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 11:17
Na NEJsilnější..
..diesel v osobních vozech (jakým toto tri-turbo momentálně je) trochu "vlažný text" - zdá se mi ;-)
Rozbalit vlákno
46
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
8. 10. 2012 11:19
Re: Na NEJsilnější..
Ne náhodou - to auto je takové vlažné
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 11:24
Re: Na NEJsilnější..
Zvláštní - i když mám pocit že si (snad) ani jedna strana NE"vymýšlí" - slyšela jsem tak ROZDÍLné názory/závěry/hodnocení že "nevím co s tím" ;-)
..skoro jakoby hodnotili RŮZNÁ auta (motory)?!? :-|
Normálně se mi daří "vydedukovat" KTERÁ strana "má pravdu" - přiznávám že tentokrát opravdu NEvím = NEní mým zvykem "obcházet autosalony" a půjčovat si auta "jen tak pro vyzkoušení" - tentokrát snad (budu muset) udělat výjímku :-)
8. 10. 2012 11:31
Re: Na NEJsilnější..
Mně tam pozvali. Vás ne?
Avatar - positivemind
8. 10. 2012 11:35
Re: Na NEJsilnější..
Kylie byla zvaná jen na pohřeb C6
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:30
Re: Na NEJsilnější..
Na pohřby NEchodím - na DS9 jsem docela "zvědavá" :-)
Avatar - Pekelná Micinka
8. 10. 2012 18:14
Re: Na NEJsilnější..
No a na vlastní tě dovezou... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 20:46
Re: Na NEJsilnější..
..ani tam ne - NEchci ho (a to jako VÁŽNĚ!! ;-)
8. 10. 2012 11:59
Re: Na NEJsilnější..
Kylie loví ve vodách AAA, tam ještě tohle brko nemaj...
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:30
Re: Na NEJsilnější..
To mělo být jako ffftipné, nebo jako CO? Nějak to NEchápu.. :-|
Avatar - Dinar
8. 10. 2012 12:10
Re: Na NEJsilnější..
Taky jsem pozvání využil, ale vzhledem k tomu, kolik se s tím autem v rámci předváděcí akce dalo najet bych si vůbec nedovolil jakýkoliv generelní soud. Zatáčí to líp než 535d v empaketu xdrive nexdrive, je to rychlejší, jestli je s tím zábava, těžko říct, to by chtělo pár set km. Zvuk na dýzl super.
Nevím, co se vrcholných motorizací týká, podle svých dřívějších zkušeností s testy na auto.cz vs. můj vlastní zážitek, moc na redakci nedám. To spíš testy Pavla Jandy na konkurenčním webu, jeho zkušenost s "vrcholy", nemluvě o bmw, je o řád jinde než u zdejších hochů.
Avatar - positivemind
8. 10. 2012 13:30
Re: Na NEJsilnější..
Ano, testy (pokud nejsou prováděné pouze metrem) jsou subjektivní záležitost. Vždycky tam jsou (anti)sympatie ke značce, tak to vidím i u tohoto testu.
8. 10. 2012 19:56
Re: Na NEJsilnější..
Tak já jsem tak trochu machroval:-) Pozvání jsem nevyužil, auto jsem řídil už měsíc předtím, s najetými 300 km. Neřešil jsem zatáčky, podvozek, jediné co mně zajímalo byla charakteristika motoru a tu snad můžu posoudit po třech kickdownech a pěti kilometrech jízdy... podle mého, jestli dojde na elektrické turbo, jak se avizuje u nové M3, potom stačí už jen jedno další obyčejné a dostaví se naprosto perfektní výsledek.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:29
Re: Na NEJsilnější..
Mne pozvali na Range Rover :-)
(a nejspíš "sejimtovyplatí" ;-)
8. 10. 2012 19:57
Re: Na NEJsilnější..
Pozvali Frice, vás tam jenom trpěli...
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 20:45
Re: Na NEJsilnější..
Jste na své slohové výtvory "pyšný"? :-)
Popravdě já žádného "Frice" snad ani NEznám.. ;-)
PS: A když chtějí pozvat (toho vašeho) "Frice", proč stále píší na MŮJ mail? ;-)
PPS: PODSTATNÉ je (jak jsem napsala výše) že já si občas zajedu vyzkoušet JEN vůz co mne "reálně" zajímá = jako alespoň "potencionální" vůz ke koupi, NEobcházím autosalony..
..jen s tím R6 3.0 Tri-turbem snad asi (i když mne na koupi NE"zajímá") budu "muset" udělat VÝJÍMKU :-)
Mimochodem když VY jste byl pozván na vyzkoušení nového tri-turba (v jakém modelu?), tak co VY (trochu "detailněji" - nějaký "postřeh/dojem") na něj? ;-)
9. 10. 2012 09:17
Re: Na NEJsilnější..
No přečtěte si moji jednu větu, potom ty svoje zhovadilosti a řekněte mi, kdo píše slohy :-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 10:05
Re: Na NEJsilnější..
Nešlo až tak o "sloh" jako spíš o ten "VÝTVOR" = tedy o ÚROVEŇ toho VAŠEHO textu ;-)
9. 10. 2012 10:22
Re: Na NEJsilnější..
větička byla pravdivá, úroveň tedy byla nejvyšší možná.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 11:36
Re: Na NEJsilnější..
Tak to tedy NE! RR je "moje aktivita" a větička byla čistá BUBOST, lež atd. tedy nejNIŽŠÍ možná úroveň ;-)
PS: Třeba Mercedes píše BUŘTÍKovi - jestli jste tím hloupým FRICem měl na mysli jeho - Range Rover MNĚ :-)
9. 10. 2012 12:26
Re: Na NEJsilnější..
Vám píšou z Range Roveru? tak to potom jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 13:29
Re: Na NEJsilnější..
Vám (dle vaší info) zase od BMW - TAK to prostě "chodí" :-)
PS: Také mi píší od CITROËNu a od Prada a Louis Vuitton a Estée Lauder a... ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
9. 10. 2012 14:35
Re: Na NEJsilnější..
Spíš bych to ve Tvém případě viděl na Readers Digest >:D
Avatar - guze
9. 10. 2012 15:11
Re: Na NEJsilnější..
Ty vole >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 17:55
Re: Na NEJsilnější..
To NEznám - to bude asi něco "vaší kategorie" = je JASNÉ že to NEznám.. ;-)
PS: Značkami jako ageLOC či H-I-G-H nebo ... vám "motat hlavu" NEbudu :-)
Avatar - white label
9. 10. 2012 16:56
Re: Na NEJsilnější..
Estée Lauder? Nebyl to spíš nějaký Estéet Lůzr? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 17:41
Re: Na NEJsilnější..
Tak tenhle (pokus o) ffftip asi taky NEchápu...
PS: Už jste KONEČNĚ koupil své malé "princezně" ten blu-ray "TANGLED"/česky "Na vlásku"?!?!?!? ;-)
9. 10. 2012 20:07
Re: Na NEJsilnější..
Tak ještě jednou. Vám píšou z Range Roveru? Mně píšou ze 750ky. Už Vám to došlo? Zkuste poposednout...
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2012 00:46
Re: Na NEJsilnější..
Ok budiž, z Land ROVERu (mne informují o RANGE ROVERu) - spokojen? :-)
10. 10. 2012 16:41
Re: Na NEJsilnější..
Lidi co je nahánějí exekutoři si RR nekupujou >:-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2012 16:43
Re: Na NEJsilnější..
???
PS: Proč ne??? :-)
Avatar - Kjirka
22. 3. 2013 17:03
Re: Na NEJsilnější..
pozvou kohokoliv, kdo tam chvíli opruzuje a dělá, že na to má peníze.
8. 10. 2012 12:57
Re: Na NEJsilnější..
Jsem zklamán. Ne tak autem jako přístupem redakce – redaktora. Tohle podle mne není pořádný test, ale takové „no tak já o tom něco napíšu, když musím“. Jaké vozy by se už musely testovat, aby stály za pořádnou práci??? Kvalita se z tohoto webu někam vytratila…
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:33
Re: Na NEJsilnější..
Nu na to že to je technická ULTRA novinka ORIGINÁL - něco co tu ještě NEbylo..
..to o mnohých "tuctoVWých" vozech motorech je opravdu psáno s (MNOHEM) většími emocemi.. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
8. 10. 2012 13:50
Re: Na NEJsilnější..
No... nedávno jsme zkoušeli podobné "ultra" auto, které na všechny v redakci udělalo lepší dojem. Jeho testu se brzy dočkáte ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 14:11
Re: Na NEJsilnější..
Ale "Zbraň hromadného předjíždění" (se "standardním" V8) už "VYŠLA" ;-)
PS: Já tedy o jiné tak REVOLUČNÍ (motorové) novince NEvím - ale "uvidíme" :-)
Mne v "podobných autech" ULTRA zaujal Lexus GS 450h - tak .... "uvidím" co vy(vás.. ;-)
Avatar - Dinar
8. 10. 2012 14:50
Re: Na NEJsilnější..
Ale no tak, pomalu, GS450 není žádné "podobné" auto, mluvíme-li o 550d nebo S6. Klidně si představím, jak si někdo drbe ucho při rozmýšlení, jestli obligátní dýzl 535d, A6 tdiR nebo benzin s elektrikou v podobě lexe, ale V8T je proti těmto motorizacím luxus.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 15:14
Re: Na NEJsilnější..
No tak schválně co vyjde redakci (panu Vaverkovi) jako "podobné (ultra) auto. Že text "Zbraň hromadného předjíždění Audi A6 V8 4.0 309 kW" již vyšel jsem mu (přece) napsala.. :-)
Jak jsem psala, já za ULTRA a KRÁLe považuji model Alpina B5 V8 4.4 Biturbo 397 kW :yes:
..a než v této třídě naftu tak asi ten Lexus GS 450h ;-)
Avatar - Merrill
8. 10. 2012 14:16
Re: Na NEJsilnější..
ono to bude asi tím, že se nejedná o test audi, vw nebo simply clever, to by sis přečetl chvalozpěvy.. Naposledy, když "vážená" redakce auto.cz testovala rapid, tak sis po přečtení nebyl jistý, zda se testovala schade nebo nový rolls royce.. ale na tomhle serveru už si pomalu zvykám, testy koncernových vozů tu mají odjakživa nad ostatními výhodu :no:
Avatar - kari.laz
8. 10. 2012 14:47
Re: Na NEJsilnější..
Spíše je to o očekávání každého jednoho modelu. Rapid byl od začátku prezentován jako "levný" model, takže mohl víceméně jen překvapit, protože od něj nikdo nic moc neočekával. Tohle auto bylo prezentováno jako naftové M a v BMW si neodpustili logo M na něj použít. Očekávání je potom značeně jiné, než u "levných modelů" posuzovaných jiným měřítkem. Podívej se, kolikrát v redakci málem blahem roztekly, když testovali i30.
8. 10. 2012 19:44
Re: Na NEJsilnější..
A co když (nejel jsem a nemůžu posoudit) je to tak, jak píše redaktor? Musí být každé BMW výborné? Pro mě jsou BMW stejně zajímavé vozy jako AUDI nebo MB nebo LEXUS. Proč by mělo být BMW v něčem lepší nebo dokonce famózní? Kdyby test v podobném duchu napsali o AUDI, tak bychom byli spokojeni, že to koncernu zase někdo nandal?
Asi trochu nechápu, proč je BMW jako značka tak démonizována. Je to auto, jako každé jiné. Nepřijde mi na míle vzdálené své konkurenci.
Avatar - bigsoul
13. 11. 2012 11:51
Re: Na NEJsilnější..
Lebo BMW je BMW a to, ze napise redaktor ako minus uvadajuci vikon vo vysokych otackach ma presvedcilo, ze v nom ani nesedel!!! Lebo DIESEL od BMW na toto netrpi!!! Ale VW TDI ANOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Fuj aky hnusny srver. Mali by ste sa tu premenovat na SKODA CZ PENAZI!!!
Avatar - white label
13. 11. 2012 12:46
Re: Na NEJsilnější..
Hlavně, že ty jsi velmi velmi "víkonný" týpek... 8-s
8. 10. 2012 21:44
Re: Na NEJsilnější..
souhlasim, auto je takove vlazne...
27. 10. 2012 15:49
Re: Na NEJsilnější..
Pane Veverka tak se mi zdá, že nepíšete objektivně, jsem obyčejný lajk a fanda do aut, ale jak jste poplivali tenhle vrchol techniky automobilového průmyslu, to mi hlava opravdu nebere a nechápu proč....možná mě napadá, že u vás vítězí Hnujdaj, máte asi divoké sny, ve kterých onanujete nad svou i30 ve své garáži...ale bezpochyby dieslové srdce, které bije v téhle M5 je skvost, stal se z vás obyčejný plátek, který píše podle toho, jak vám kdo zaplatí a řekněme si to narovinu Hnujdaj platí dobře co?
Avatar - Hammunasakra
27. 10. 2012 23:40
Re: Na NEJsilnější..
Vypustila bych ten "Hnůjdaj", jinak jsem ale tímto textem také (spíš) ZKLAMANÁ.. ;-\
..vůbec, ale VŮBEC NEní poznat že je řeč o (doslova) revoluční technické novince, která zatím NEmá konkurenci a je možné že nikdy nikde ani mít NEbude.. (a která prý dovede "zabrat" NAPROSTO "nepochopitelným" způsobem :yes: :yes: :yes: :-)
8. 10. 2012 11:24
Nadšení
Čekal jsem, že redaktor bude u takového auta jásat a ono to spíš vypadá, jakoby ho stálo hodně přemáhání být dokonce vlažným, mnohem energičtější počtení bylo o nissanu micra dig-s :-) k tomuto autu se asi označení ///M moc nehodí :no:
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2012 11:49
Test?
Preco sa redaktori odchylili od bezneho postupu v teste a uvadzania popri pocitoch a dojmoch aj faktov ako pri testoch beznych aut? :no:

To kde to ma napis M ale Xdrive si viem pozriet aj na fotkach, to do textu rozhodne pisat nemusite...

Slabe, velmi slabe, neviem ci to pisal niekto iny ako bezne, ale toto vari ani testom nemozete nazyvat.
Rozbalit vlákno
0
8. 10. 2012 11:53
Není redakce už trochu zmlsaná?
Možná je to tím, že testují jednu premiovou střelu za druhou. Včera S6, dnes M550D a tak dál. Potom už zívají i nad takovýmnto autem. ;-)
Rozbalit vlákno
59
8. 10. 2012 13:13
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
nie, tym to nebude, je to skor tym, ze bmw v sucasnosti trochu zaostava za audi a v neposlednom rade sa vyrazne tlaci dopredu aj lexus, takze bmw ako take uz ani nemoze vyvolat vela emocii; no na druhu stranu v istom uhle pohlade mas aj tym pravdu, ze po S6 asi redaktora prilis nepresvedci M6. skoda, ze si to s nim nemozem vymenit ;-) ;-)
Avatar - Dinar
8. 10. 2012 13:32
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
"BMW trochu zaostava za audi", kde prosím? Předpokládám, že v kontextu této debaty mluvíme o vrcholných modelech, a pak tedy nevím, jak to máš prověřeno, S3 nebo RS3 nové generace nikdo nejel, 1M i M135i jsou skvělá auta, každé trochu jinak, a aby S3ka dostala M135i, bude to muset být auto z říše snů. RS4 vs. M3 je na dlouhou diskusi, každopádně z hlediska ovladatelnosti a agility je M3 pořád lepší auto. A M5 vs. RS6, uvidíme.
A pokud bys snad myslel obyč. modely, pak je možné vážně se bavit o vyšší střední, A6 je skutečně povedená a v urč. specifikacích (pro audi typických) je lepším autem než stejně motorizovaná pětka, ale tím to končí, jednička jako zadokolka nemá v A3 soupeře, trojka je oproti faceliftované A4 jízdně jinde, a A8 vs. facelift 7er je aktuální otázka k rozlousknutí, já jsem ji nejel, ty ano?
P.S. A ten lexus ,co "sa vyrazne tlaci dopredu" s jednou použitelnou variantou (hybrid), to je docela humor. >:D
8. 10. 2012 14:33
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
:yes:
Avatar - 12Eagle
8. 10. 2012 14:42
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
:yes:
8. 10. 2012 16:49
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Mezi A3 a 1er bych to tak jednoznačně neviděl. Přinejmenším konfrontace A3 se standardním podvozkem a 17" koly s 1er s 18" koly a s adaptivním podvozkem dopadla totiž naprosto opačně - A3 rychlejší jak na okruhu, tak i ve slalomu a k tomu i komfortnější. Na druhou stranu je pravdou, že BMW adaptivní podvozky moc neumí, a tak se standardním podvozkem to může vypadat úplně jinak.
8. 10. 2012 16:57
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
vidim, ze ta moj comment dost vzal, takze kde bmw zaostava: kvalita interieru je u audi vysia hlavne pokial ide o top vybavy a motorizacie ako u bmw. BMW M verzia sa prilis nelisi od standardu model. rady. Zacal si porovnavat jednotlive modely, s tym, ze u teba je BMW absolutne lepsi. Ano, bmw moze byt lepsia ako audi motoricky, ale u mna (skusenost prave s bmw 1) jednoznacne vyhrava pohon quatro ako xdrive- to je napr. oblast kde bmw nema na audi. ty si hovoril o svojich pocitoch ja o svojej skusenosti. okrem toho zaklad bmw je zadny pohon, a kto ho ma, ten by ti vedel rozpravat o "radosti" jazdy v zime na snehu do kopca.
8. 10. 2012 20:24
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Toto demonizovani pohonu na zadek kdyz za to casto muzou (ne)schopnosti ridice nebo setreni na tom nejnevhodnejsim miste - na pneu - mi prijde jako naprosto zbytecne. Mam zadni pohon a jeste nebyl kopec kam bych se nevyskrabal, naopak kolega sedlajici stejny vuz ale majici jiny pristup k pneumatikam uz mel problem nekolikrat. A z osobni skusenosti musim rict ze o problemech s pohonem zadni napravy obycejne mluvi prave jen ti co takovy pohon nikdy neskusili.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 21:04
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Naprosto SOUHLASím :yes: :-)
Avatar - white label
8. 10. 2012 21:50
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Na pneumatikách jsem nikdy nešetřil, a když srovnám jízdu v zimě s 530d s RWD a A6 s quattrem (obojí na kvalitních/nových zimních pneu s podobným rozměrem), tak jsi to vlastně vystihl přesně. S RWD se v zimě na prudký kopec škrábeš (až se vyškrábeš - jak sám píšeš), se 4x4 kopec "pouze" vyjedeš.
I s RWD se dá v zimě leccos vyjet, ovšem za (minimálně) dvou podmínek:
1) Dostatečný rozjezd před začátkem prudšího/prudkého stoupáním
2) V tom stoupání nesmí být překážka, která by tě zastavila, např. kamion napříč apod.
Takže pokud se v takovém stoupání šprajcneš někde v koloně, máš o "zábavu" postaráno.
Samozřejmě za předpokladu, že nejsi diskusní absolutní mistr volantu, který s RWD dá i rolbu na sjezdovce. ;-)
8. 10. 2012 22:14
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
S tim se da souhlasit, otazka pak zni kolikrat clovek ten pohon 4*4 skutecne potrebuje? Tady budu souhlasit s redakci, vsichni ho chteji ikdyz vetsina naprosto zbytecne. Proto pro me propracovanejsi pohon 4*4 u Audi (to je pro me taky otazkou, nemam srovnani) neni duvodem proc audi tleskat a BMW hanit... jen na doplneni puvodni reakce na martin81.
Avatar - white label
8. 10. 2012 22:33
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Dneska už může mít 4x4 (do značné míry i díky Audi) i kdejaké BMW, takže čistě v této rovině (bez porovnání 4x4 konkrétních dvojic konkurenčních modelů) už obvykle nelze tvrdit, že má Audi nějak obecně navrch. Zejména u vyšších tříd je naopak výhodou BMW možnost výběru mezi RWD a 4x4, což je zajímavější volba, než mezi FWD a 4x4 u Audi, protože FWD u vyšších tříd mi nedává příliš smysl. Takže za mě rozhodně raději prémiové RWD, než FWD (s vyjímkou kompaktní třídy), u porovnání 4x4 (od střední nahoru) jsem naopak spíš pro to Quattro s tím, že pokud by byl zbytek vozu (s Xdrivem) celkově lepší, neměl bych větší problém oželet jej.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 23:04
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Za to "BMW může (!) mít do značné míry DÍKY audi" :yes: :yes: :yes: :-) JASNÝ návrh na Zlatý ventilek ;-)
PS: I my BLONDýny VÍME že vývoj pohohu všech kol (a jeho reálné nasazení) se odehrálo u D3 téměř "současně"!!!
A že audi ho prosazuje VÍCe než ostatní JEN proto, že nenabízí zadní pohon (a vydávat přední pohon u vyšších tříd za "prémiový" nějak NEjde a NEjde ... ani sebelebšímu MARKETINGu ;-)
PPS: Jinak zbytek textu je "ok/správně" - ale ten ÚVOD :-)
Avatar - white label
8. 10. 2012 23:16
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Příště po přečtení nejdřív mysli a až pak piš. Opět jsi něco těžce nepochopila. BMW aktuálně nemá (u téměř každého vozu v nabídce) 4x4 díky Audi proto, že by ho Audi snad "vymyslelo", ale proto s jakým úspěchem Audi 4x4 hojně nabízelo/nabízí. Jak jsem psal, např. u lux. třídy má Audi (V8/A8) 4x4 už od r. 1988 (24 let!), zatímco u 7er je to relativně novinka, ty MARKETINGU. :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 23:21
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Já (přece) VÍM jak jste to myslel - přesně TO (již ROKY) "kritizuji" ;-)
Jak marketing audi lidem "VWymyl" mozky že zadní pohon je "problém" a "jediné správné" je pohon VŠECH kol! :no: ;-)
PS: A ano "díky audi" větší množství verzí s pohonem všech kol MUSÍ nabízet i další značky (nově už i JAGuar) - NE že by to "vyžadovaly" motory a auta (potřeba to je snad JEN u tohoto TRI-TURBA) - ale NEznalí lidé to "chtějí" - neb slyšeli, že... :-)
Avatar - white label
8. 10. 2012 23:30
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
To je individuální, tvrdit, že 4x4 využijí všichni kupci na 100% je stejné, jako tvrdit, že 4x4 naopak nepotřebuje nikdo. Navíc kdo, a hlavně jak často, potřebuje v autě třeba airbagy, nebo stabilizační systém a spoustu dalších systémů zvyšující bezpečnost vozu? A bez ohledu na to, jsou prakticky v každém novém voze..., proč tedy, když je také někteří řidiči nemusí potřebovat/využít za celou dobu vlastnictví takového vozu? ;-)
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 23:38
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
NEřekla jsem že "nikdo" - myslím že ta "původní" myšlenka/nabídka kdy bylo pár modelů (také) ve verzi 4x4 tak nějak "odpovídalo realitě" - dnes jde HLAVNĚ o "módu", aneb dnes si VĚTŠINA lidí kupuje verzi 4x4 "zbytečně"
PS: Což je MŮJ (dlouhodobý) názor (a s potěšením sleduji jak se tu a tam objevuje i v odborném tisku... z per profesionálů
PPS: Srovnání s airbagem není zcela na místě. Že je v autě třeba 10 airbagů vůz nijak "neovlivňuje" - zatímco pohon všech kol prostě MÁ vliv "na všechno"
Nejsem nějak "primárně" PROTI pohonu všech kol - ale prosti jeho MASOVÉMU šíření spíš ANO (už aby u audi "sebrali" nějakou platformu Porsche a začali KONEČNĚ stavět "normální" (prémiové) ZADOkolky ;-)
(a přestali tak "tlačit" ty 4kolky... :-)
Avatar - white label
8. 10. 2012 23:49
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Audi RWD mít může, ale čas jasně ukázal, že se bez něj na trhu obejde a přesto může rychle růst. Rozhodně ho nepotřebuje tak, jak potřebovala její konkurence (z D3) rozšíření nabídky ve verzích 4x4. ;-)
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 00:00
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Lidé NErozumí autům (televizorům, hudbě atd. atp.) - vidíte jak to jde napsat "STRUČNĚji"? :-)
PS: Už se SHODNEME že nejprodávanější hudba, auto atd. NEmá moc souvislost s KVALITOU, ale.. (což jste trochu "jinak", ale vpodstatě JASNĚ napsal ve svém příspěvku ;-)
Avatar - white label
9. 10. 2012 00:17
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Kvalita není zdaleka o jednom parametru (RWD), ale když ty tak ráda zjednodušuješ/zobecňuješ... 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 00:32
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Já snad někde tvrdím že KVALITA je o JEDNOM parametru? ;-)
Nicméně než "maVWketing" vymyl lidem hlavy tak (a u VŠECH ostatních výrobců na této planetě tomu tak je dodnes a bude tak snad "navždy") jsme vozy rozdělovali na
levné "masovky" s PŘEDNÍM pohonem a na
sofistikované, výrobně dražší i náročnější "prémiové" vozy se ZADNÍM pohonem :yes: ;-)
+ pár 4kolek pro situace a míste kde to JE (doopravdy) "potřeba" ;-)
PS: A tam se "obloukem" snad i opět dostaneme - teď když audi (alespoň u vyšších modelů - uvidíme jestli i u A6 ... mimochodem NEvíte jestli ZADOkolka bude JEN audi A8 nebo snad i modely 6/7??) bude také "opravdový" vůz s prémiovým ZADNÍM pohonem
(i když na "opadnutí" onoho 4kolkového "šílenství" to NEvypadá/to nějak NEvídím.. :-)
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 23:26
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
(s prvními 2ma větami) NAPROSTÝ SOUHLAS :yes: :yes: ;-)
Avatar - white label
8. 10. 2012 23:32
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Viz 23:30
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 23:44
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Vy máte tu logistiku příspěvků DOKONALE "zvládnutou", úplná německá pobočka UPS ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2012 01:15
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Kylie, nevystrkuj... růžky. ;-)
8. 10. 2012 23:47
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
neviem, ale mne pride, ze nevies co je quattro a co xdrive. Quattro (torsen system) je staly!!! pohon v pomere 60 ku 40 v prospech prednej napravy s odozvou na reakciu vodica 0,0000..sekundy, pricom xdrive je elektronikou riadeny "presun" trakcie auta na "koleso", ktore ma staly kontakt s povrchom, pricom rychlost reakcie elektroniky je cca 0,02 sek., takze ak tam nevidis a "necitis" rozdiel tak je to tvoj pohlad, ale moja skusenost je, ze pri plnom vyjazde zasnezeneho kopca ma quattro jasne navrch! na youtube najdes vela testov, ktore sa tymto zaoberaju.
PS: ja netvrdim, ze BMW je horsie auto, ale v detailoch zaostava za audi - interier, kvalita materialov po niekolkych rokoch, to myslim vseobecne, nie pre najdrahsie modely!! mimochodom, neviem ci vies, ale koncept bmw active tourer je predokolka!!!
Avatar - white label
8. 10. 2012 23:59
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Tvé představy o různých systémech 4x4 jsou zjevně poněkud černobílé...
Když už tak 60:40 ve prospěch zadní nápravy. Dále "s odozvou na reakciu vodica 0,0000..sekundy", tak to je úplná blbost, jak ten čas, tak nějaká fiktivní odezva quattra na reakci řidiče??? 8-s
Fungující systém 4x4 by měl primárně reagovat na rozdílnou adhezi jednotlivých kol...
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 00:02
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
No ještě nedávno to bylo (přece) OPRAVDU "ve prospěch" PŘEDNÍ nápravy! Což ostatně bylo u PŘEDOkolek celkem i "logické" - až u současných generací audi "napodobilo" své prémiové konkurenty a (dostalo se tak do trochu "schizofrenní" situace) byť jde stavbou vozu o PŘEDO-kolky ve verzích 4x4 jde více víkonu DOZADU :-)
9. 10. 2012 09:27
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
ano berem späť, vidim, ze sa musim vyjadrit absolutne presne: 40na60 maju RS4 a Q7- to je tzv. pozdlzny system a napr. TT, RS3 - majú system haldex, kde je viac tahu vpredu; dalsie modely sa ma rozhodnut v buducnosti. ten cas je pravda ale nema zmysel sa sporit, ci ano alebo nie. inak pravda je, ze ja to vidim černobile.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 13:36
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
"BMW trochu zuaostává za audi" (v diskuzi pod BMW tri-turbem, když audi s 8mi letým zpožděním přišlo s dvěma turby) je JASNÁ nominace na Zlatý ventilek :yes: :-)
Avatar - kari.laz
8. 10. 2012 13:45
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
V8 TDI?
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 14:14
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
V8 4.2 TDi má zatím MENŠí výkon než BMW 3litr (časem ale bude mít o 1 kW "VWíc"! :-)
PS: A velká nafta tak do Range ROVERu - do "běžného" vozu vyšší střední když V8 tak BENZÍNové.. :yes: ;-)
Avatar - jeylkey
8. 10. 2012 14:31
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
to ze v8 je stejne vykonny jako bmw r6 jeste neznamena, ze by to neumeli udelat vykonnejsi, ne? kdybych kupoval auto, kde se resi v8 nebo r6 se stejnym vykonem, tak bych volil v8, a to bez ohledu na konkretni znacku
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 14:39
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
(ale) ZNAMENÁ ;-)
PS: Já také raději "více" válců - ale ještě raději VÍCE výkonu (než mají ty "méněOBJEMy" a méněVÁLCE" :-)
PPS: Prostě V8 v naftě do vozů typu Range Rover (jinam NEeee
8. 10. 2012 19:30
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
No, u sebe minimálně jednu výjimku najdu - pokud by šlo o roadster a ta řadová šestka dobře zněla, dám jí přednost. Pokud by byla lehčí, další plus. Ale najít dnes motor s nádherně znějícím sáním, to je fuška.
Avatar - Pekelná Micinka
9. 10. 2012 01:23
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
:yes: Má dnes ještě nějaký negarážový výrobce v nabídce atmosférický šestiválec, ideálně řadový a nabízí ho v nějakém roadsteru? Skoro bych tipl, že ne.
9. 10. 2012 18:06
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
SLK a SL 350 (vidlicový) a Boxster. Víc mne nic nenapadá. Možná existuje nějaká amerika.
Avatar - Hammunasakra
9. 10. 2012 18:18
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Co Infiniti G37 Coupe? (vím že to není roadster, ale atmosferický V6 by tam BYL :-)
PS: A samozřejmě i Lexus IS 250 C ;-)
10. 10. 2012 14:10
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
To je řečnická otázka? Řadové šestiválce dělá BMW a v modelu Z4 je stále v nabídce. Alespoň na stránkách Renocaru.
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2012 15:49
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
NE"snažte" se BLONDýnka na to již ODPOVĚDĚLA... ;-)
10. 10. 2012 17:06
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
blondýnku honí za dluhy, asi by se měla soustředit na jinačí věci:-)
Avatar - Hammunasakra
10. 10. 2012 19:09
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
NEumíte se postavit čelem svému OMYLu s atmosferickým 6ti válcem tak píšete PITOMOSTI?!? ;-)
Avatar - kari.laz
8. 10. 2012 14:53
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Uklidňuješ se pěkně, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat.
Kdo nemá osmiválec, honí to turbem na šestiválci.
PS: nic proti M550d, špičkový třílitrový dieselový šestiválec, ale v tomto případě (v těchto výkonech) mi osmiválec dává vetší smysl.
Avatar - Hammunasakra
8. 10. 2012 15:28
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Uklidňování NEní třeba - NEtušíte JAK (moc) mne (mírně zastaralý V8 4.0 Tdi dnes) V8 4.2 Tdi nechává V KLIDU :-)
PS: Osmiválec v NAFTĚ dává smysl JEN do toho Range ROVERu apod. - do "tuctového osobáku" moc NEeee.. ;-)
.. na což jsem nepřišla (jen) já, ale hlavně všichni tři NEJvětší evropští výrobci 8mi válců - Land Rover/JAGuar (V8 v naftě - mimochodem VYNIKAJÍCÍ) bude (asi tak na 99,99%) navždy jen v "krabicích", do osobních vozů JAGuar NE"patří"; Mercedes a BMW - všichni mají s V8 čkami "násobně" více zkušeností než VWaudi a vyrobili jich "násobně" více - jak kusů tak modelů - no a ti všichni (včetně mne) došli k názoru že naftový V8 (v dnešní době) do osobáků NEpatří...
..kdo chce "pořádný" motor - nabídka BENZÍNových je ... lepší než u audi :-)
PPS: Kdyby z toho (výrazně) většího objemu a více válců vyrazili alespoň větší výkon - aby to alespoň "jakýstakýs" smysl mělo... ale když má navíc (V8 4.2 Tdi) výkon MENŠí než... ne to FAKT NEeee
..v JAKÉMKOLI případě mi dává VĚTŠí smysl BENZÍNový V8 (kdo chce ve vyšší střední nutně spořit - tak mu 6ti válcový třílitr BOHATĚ stačí - a nejspíš i ten 2 turbový... ať se přihlásí komu 2 turbový JAG či BMW přijde motorově "nedostatečný" ;-)
Avatar - kari.laz
8. 10. 2012 16:04
Re: Není redakce už trochu zmlsaná?
Koukám, že zastaralá je asi jen tvá paměť.
A k tomu ostatnímu >:D >:D >:D
Víc nemá cenu komentovat.
Avatar - Hammunasakra