Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Tak tak.
| 8. 10. 2012 11:15
Můžu potvrdit z osobní zkušenosti: je to velká bouda na zákazníky.
Avatar - Hammunasakra
Tak tak.
| 8. 10. 2012 11:19
No do takovéhoto vozu patří samozřejmě (V8) BENZÍN - o tom ŽÁDNÁ (a ja KRÁLem je Alpina B5 V8 Bi-turbo :yes: :yes: :yes: :-)
..ale četla/slyšela jsem i poněkud JINÁ hodnocení - tak by mne zajímalo ČÍM to - to (TAK) "rozdílné" vnímání tohoto motoru je.. ;-)
Tak tak.
| 8. 10. 2012 11:28
Do takového auta klidně může přijít obyčejný třílitrový diesel. Tam je turbodíra pochopitelná, ale v autě za dva M, které se chlubí superdieselem, se zdá, že jsou ty turbodíry tři:-)
Avatar - Hammunasakra
Tak tak.
| 8. 10. 2012 13:28
No to právě NEchápu - třeba 2turbový JAGuar jezdí "jak andílek" PLYNULÝ pohodový zátah (zrovna tak 2 turbové BMW) - že by po 8mi letech praxe s 2 turby udělali (a to je ono - JEN dle některých názorů) "horší" tri-turbo? No (nějak) NEvím NEvím... :-|
PS: S tím BENZÍNem jsem to myslela že kdo chce "víc" má ZAPOMENOUT na naftu a koupit si BENZÍNový V8 :yes: ;-)
..a "normálním" lidem 3litrový bi-turbo motor VÍC než "stačí" :-)
Tak tak.
| 8. 10. 2012 19:18
A zase snaha srovnávat to s M. M5 by mu pořádně vyprášila kožich. Už 550i je pořádné sousto, obzvláště, pokud se jí dostane posilnění na 330 kW.
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:17
..diesel v osobních vozech (jakým toto tri-turbo momentálně je) trochu "vlažný text" - zdá se mi ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:19
Ne náhodou - to auto je takové vlažné
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:24
Zvláštní - i když mám pocit že si (snad) ani jedna strana NE"vymýšlí" - slyšela jsem tak ROZDÍLné názory/závěry/hodnocení že "nevím co s tím" ;-)
..skoro jakoby hodnotili RŮZNÁ auta (motory)?!? :-|
Normálně se mi daří "vydedukovat" KTERÁ strana "má pravdu" - přiznávám že tentokrát opravdu NEvím = NEní mým zvykem "obcházet autosalony" a půjčovat si auta "jen tak pro vyzkoušení" - tentokrát snad (budu muset) udělat výjímku :-)
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:31
Mně tam pozvali. Vás ne?
Avatar - positivemind
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:35
Kylie byla zvaná jen na pohřeb C6
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:30
Na pohřby NEchodím - na DS9 jsem docela "zvědavá" :-)
Avatar - Pekelná Micinka
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 18:14
No a na vlastní tě dovezou... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 20:46
..ani tam ne - NEchci ho (a to jako VÁŽNĚ!! ;-)
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 11:59
Kylie loví ve vodách AAA, tam ještě tohle brko nemaj...
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:30
To mělo být jako ffftipné, nebo jako CO? Nějak to NEchápu.. :-|
Avatar - Dinar
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 12:10
Taky jsem pozvání využil, ale vzhledem k tomu, kolik se s tím autem v rámci předváděcí akce dalo najet bych si vůbec nedovolil jakýkoliv generelní soud. Zatáčí to líp než 535d v empaketu xdrive nexdrive, je to rychlejší, jestli je s tím zábava, těžko říct, to by chtělo pár set km. Zvuk na dýzl super.
Nevím, co se vrcholných motorizací týká, podle svých dřívějších zkušeností s testy na auto.cz vs. můj vlastní zážitek, moc na redakci nedám. To spíš testy Pavla Jandy na konkurenčním webu, jeho zkušenost s "vrcholy", nemluvě o bmw, je o řád jinde než u zdejších hochů.
Avatar - positivemind
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:30
Ano, testy (pokud nejsou prováděné pouze metrem) jsou subjektivní záležitost. Vždycky tam jsou (anti)sympatie ke značce, tak to vidím i u tohoto testu.
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 19:56
Tak já jsem tak trochu machroval:-) Pozvání jsem nevyužil, auto jsem řídil už měsíc předtím, s najetými 300 km. Neřešil jsem zatáčky, podvozek, jediné co mně zajímalo byla charakteristika motoru a tu snad můžu posoudit po třech kickdownech a pěti kilometrech jízdy... podle mého, jestli dojde na elektrické turbo, jak se avizuje u nové M3, potom stačí už jen jedno další obyčejné a dostaví se naprosto perfektní výsledek.
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 20:58
8-s
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:29
Mne pozvali na Range Rover :-)
(a nejspíš "sejimtovyplatí" ;-)
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 19:57
Pozvali Frice, vás tam jenom trpěli...
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 20:45
Jste na své slohové výtvory "pyšný"? :-)
Popravdě já žádného "Frice" snad ani NEznám.. ;-)
PS: A když chtějí pozvat (toho vašeho) "Frice", proč stále píší na MŮJ mail? ;-)
PPS: PODSTATNÉ je (jak jsem napsala výše) že já si občas zajedu vyzkoušet JEN vůz co mne "reálně" zajímá = jako alespoň "potencionální" vůz ke koupi, NEobcházím autosalony..
..jen s tím R6 3.0 Tri-turbem snad asi (i když mne na koupi NE"zajímá") budu "muset" udělat VÝJÍMKU :-)
Mimochodem když VY jste byl pozván na vyzkoušení nového tri-turba (v jakém modelu?), tak co VY (trochu "detailněji" - nějaký "postřeh/dojem") na něj? ;-)
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 09:17
No přečtěte si moji jednu větu, potom ty svoje zhovadilosti a řekněte mi, kdo píše slohy :-)
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 10:05
Nešlo až tak o "sloh" jako spíš o ten "VÝTVOR" = tedy o ÚROVEŇ toho VAŠEHO textu ;-)
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 10:22
větička byla pravdivá, úroveň tedy byla nejvyšší možná.
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 11:36
Tak to tedy NE! RR je "moje aktivita" a větička byla čistá BUBOST, lež atd. tedy nejNIŽŠÍ možná úroveň ;-)
PS: Třeba Mercedes píše BUŘTÍKovi - jestli jste tím hloupým FRICem měl na mysli jeho - Range Rover MNĚ :-)
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 12:26
Vám píšou z Range Roveru? tak to potom jo ;-)
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 13:29
Vám (dle vaší info) zase od BMW - TAK to prostě "chodí" :-)
PS: Také mi píší od CITROËNu a od Prada a Louis Vuitton a Estée Lauder a... ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 14:35
Spíš bych to ve Tvém případě viděl na Readers Digest >:D
Avatar - guze
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 15:11
Ty vole >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 17:55
To NEznám - to bude asi něco "vaší kategorie" = je JASNÉ že to NEznám.. ;-)
PS: Značkami jako ageLOC či H-I-G-H nebo ... vám "motat hlavu" NEbudu :-)
Avatar - white label
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 16:56
Estée Lauder? Nebyl to spíš nějaký Estéet Lůzr? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 17:41
Tak tenhle (pokus o) ffftip asi taky NEchápu...
PS: Už jste KONEČNĚ koupil své malé "princezně" ten blu-ray "TANGLED"/česky "Na vlásku"?!?!?!? ;-)
Na NEJsilnější..
| 9. 10. 2012 20:07
Tak ještě jednou. Vám píšou z Range Roveru? Mně píšou ze 750ky. Už Vám to došlo? Zkuste poposednout...
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 10. 10. 2012 00:46
Ok budiž, z Land ROVERu (mne informují o RANGE ROVERu) - spokojen? :-)
Na NEJsilnější..
| 10. 10. 2012 16:41
Lidi co je nahánějí exekutoři si RR nekupujou >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 10. 10. 2012 16:43
???
PS: Proč ne??? :-)
Avatar - Kjirka
Na NEJsilnější..
| 22. 3. 2013 17:03
pozvou kohokoliv, kdo tam chvíli opruzuje a dělá, že na to má peníze.
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 12:57
Jsem zklamán. Ne tak autem jako přístupem redakce – redaktora. Tohle podle mne není pořádný test, ale takové „no tak já o tom něco napíšu, když musím“. Jaké vozy by se už musely testovat, aby stály za pořádnou práci??? Kvalita se z tohoto webu někam vytratila…
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:33
Nu na to že to je technická ULTRA novinka ORIGINÁL - něco co tu ještě NEbylo..
..to o mnohých "tuctoVWých" vozech motorech je opravdu psáno s (MNOHEM) většími emocemi.. ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 13:50
No... nedávno jsme zkoušeli podobné "ultra" auto, které na všechny v redakci udělalo lepší dojem. Jeho testu se brzy dočkáte ;-)
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 14:11
Ale "Zbraň hromadného předjíždění" (se "standardním" V8) už "VYŠLA" ;-)
PS: Já tedy o jiné tak REVOLUČNÍ (motorové) novince NEvím - ale "uvidíme" :-)
Mne v "podobných autech" ULTRA zaujal Lexus GS 450h - tak .... "uvidím" co vy(vás.. ;-)
Avatar - Dinar
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 14:50
Ale no tak, pomalu, GS450 není žádné "podobné" auto, mluvíme-li o 550d nebo S6. Klidně si představím, jak si někdo drbe ucho při rozmýšlení, jestli obligátní dýzl 535d, A6 tdiR nebo benzin s elektrikou v podobě lexe, ale V8T je proti těmto motorizacím luxus.
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 15:14
No tak schválně co vyjde redakci (panu Vaverkovi) jako "podobné (ultra) auto. Že text "Zbraň hromadného předjíždění Audi A6 V8 4.0 309 kW" již vyšel jsem mu (přece) napsala.. :-)
Jak jsem psala, já za ULTRA a KRÁLe považuji model Alpina B5 V8 4.4 Biturbo 397 kW :yes:
..a než v této třídě naftu tak asi ten Lexus GS 450h ;-)
Avatar - Merrill
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 14:16
ono to bude asi tím, že se nejedná o test audi, vw nebo simply clever, to by sis přečetl chvalozpěvy.. Naposledy, když "vážená" redakce auto.cz testovala rapid, tak sis po přečtení nebyl jistý, zda se testovala schade nebo nový rolls royce.. ale na tomhle serveru už si pomalu zvykám, testy koncernových vozů tu mají odjakživa nad ostatními výhodu :no:
Avatar - kari.laz
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 14:47
Spíše je to o očekávání každého jednoho modelu. Rapid byl od začátku prezentován jako "levný" model, takže mohl víceméně jen překvapit, protože od něj nikdo nic moc neočekával. Tohle auto bylo prezentováno jako naftové M a v BMW si neodpustili logo M na něj použít. Očekávání je potom značeně jiné, než u "levných modelů" posuzovaných jiným měřítkem. Podívej se, kolikrát v redakci málem blahem roztekly, když testovali i30.
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 19:44
A co když (nejel jsem a nemůžu posoudit) je to tak, jak píše redaktor? Musí být každé BMW výborné? Pro mě jsou BMW stejně zajímavé vozy jako AUDI nebo MB nebo LEXUS. Proč by mělo být BMW v něčem lepší nebo dokonce famózní? Kdyby test v podobném duchu napsali o AUDI, tak bychom byli spokojeni, že to koncernu zase někdo nandal?
Asi trochu nechápu, proč je BMW jako značka tak démonizována. Je to auto, jako každé jiné. Nepřijde mi na míle vzdálené své konkurenci.
Avatar - bigsoul
Na NEJsilnější..
| 13. 11. 2012 11:51
Lebo BMW je BMW a to, ze napise redaktor ako minus uvadajuci vikon vo vysokych otackach ma presvedcilo, ze v nom ani nesedel!!! Lebo DIESEL od BMW na toto netrpi!!! Ale VW TDI ANOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Fuj aky hnusny srver. Mali by ste sa tu premenovat na SKODA CZ PENAZI!!!
Avatar - white label
Na NEJsilnější..
| 13. 11. 2012 12:46
Hlavně, že ty jsi velmi velmi "víkonný" týpek... 8-s
Na NEJsilnější..
| 8. 10. 2012 21:44
souhlasim, auto je takove vlazne...
Na NEJsilnější..
| 27. 10. 2012 15:49
Pane Veverka tak se mi zdá, že nepíšete objektivně, jsem obyčejný lajk a fanda do aut, ale jak jste poplivali tenhle vrchol techniky automobilového průmyslu, to mi hlava opravdu nebere a nechápu proč....možná mě napadá, že u vás vítězí Hnujdaj, máte asi divoké sny, ve kterých onanujete nad svou i30 ve své garáži...ale bezpochyby dieslové srdce, které bije v téhle M5 je skvost, stal se z vás obyčejný plátek, který píše podle toho, jak vám kdo zaplatí a řekněme si to narovinu Hnujdaj platí dobře co?
Avatar - Hammunasakra
Na NEJsilnější..
| 27. 10. 2012 23:40
Vypustila bych ten "Hnůjdaj", jinak jsem ale tímto textem také (spíš) ZKLAMANÁ.. ;-\
..vůbec, ale VŮBEC NEní poznat že je řeč o (doslova) revoluční technické novince, která zatím NEmá konkurenci a je možné že nikdy nikde ani mít NEbude.. (a která prý dovede "zabrat" NAPROSTO "nepochopitelným" způsobem :yes: :yes: :yes: :-)
Nadšení
| 8. 10. 2012 11:24
Čekal jsem, že redaktor bude u takového auta jásat a ono to spíš vypadá, jakoby ho stálo hodně přemáhání být dokonce vlažným, mnohem energičtější počtení bylo o nissanu micra dig-s :-) k tomuto autu se asi označení ///M moc nehodí :no:
Test?
| 8. 10. 2012 11:49
Preco sa redaktori odchylili od bezneho postupu v teste a uvadzania popri pocitoch a dojmoch aj faktov ako pri testoch beznych aut? :no:

To kde to ma napis M ale Xdrive si viem pozriet aj na fotkach, to do textu rozhodne pisat nemusite...

Slabe, velmi slabe, neviem ci to pisal niekto iny ako bezne, ale toto vari ani testom nemozete nazyvat.
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 11:53
Možná je to tím, že testují jednu premiovou střelu za druhou. Včera S6, dnes M550D a tak dál. Potom už zívají i nad takovýmnto autem. ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 13:13
nie, tym to nebude, je to skor tym, ze bmw v sucasnosti trochu zaostava za audi a v neposlednom rade sa vyrazne tlaci dopredu aj lexus, takze bmw ako take uz ani nemoze vyvolat vela emocii; no na druhu stranu v istom uhle pohlade mas aj tym pravdu, ze po S6 asi redaktora prilis nepresvedci M6. skoda, ze si to s nim nemozem vymenit ;-) ;-)
Avatar - Dinar
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 13:32
"BMW trochu zaostava za audi", kde prosím? Předpokládám, že v kontextu této debaty mluvíme o vrcholných modelech, a pak tedy nevím, jak to máš prověřeno, S3 nebo RS3 nové generace nikdo nejel, 1M i M135i jsou skvělá auta, každé trochu jinak, a aby S3ka dostala M135i, bude to muset být auto z říše snů. RS4 vs. M3 je na dlouhou diskusi, každopádně z hlediska ovladatelnosti a agility je M3 pořád lepší auto. A M5 vs. RS6, uvidíme.
A pokud bys snad myslel obyč. modely, pak je možné vážně se bavit o vyšší střední, A6 je skutečně povedená a v urč. specifikacích (pro audi typických) je lepším autem než stejně motorizovaná pětka, ale tím to končí, jednička jako zadokolka nemá v A3 soupeře, trojka je oproti faceliftované A4 jízdně jinde, a A8 vs. facelift 7er je aktuální otázka k rozlousknutí, já jsem ji nejel, ty ano?
P.S. A ten lexus ,co "sa vyrazne tlaci dopredu" s jednou použitelnou variantou (hybrid), to je docela humor. >:D
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:33
:yes:
Avatar - 12Eagle
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:42
:yes:
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 16:49
Mezi A3 a 1er bych to tak jednoznačně neviděl. Přinejmenším konfrontace A3 se standardním podvozkem a 17" koly s 1er s 18" koly a s adaptivním podvozkem dopadla totiž naprosto opačně - A3 rychlejší jak na okruhu, tak i ve slalomu a k tomu i komfortnější. Na druhou stranu je pravdou, že BMW adaptivní podvozky moc neumí, a tak se standardním podvozkem to může vypadat úplně jinak.
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 16:57
vidim, ze ta moj comment dost vzal, takze kde bmw zaostava: kvalita interieru je u audi vysia hlavne pokial ide o top vybavy a motorizacie ako u bmw. BMW M verzia sa prilis nelisi od standardu model. rady. Zacal si porovnavat jednotlive modely, s tym, ze u teba je BMW absolutne lepsi. Ano, bmw moze byt lepsia ako audi motoricky, ale u mna (skusenost prave s bmw 1) jednoznacne vyhrava pohon quatro ako xdrive- to je napr. oblast kde bmw nema na audi. ty si hovoril o svojich pocitoch ja o svojej skusenosti. okrem toho zaklad bmw je zadny pohon, a kto ho ma, ten by ti vedel rozpravat o "radosti" jazdy v zime na snehu do kopca.
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 20:24
Toto demonizovani pohonu na zadek kdyz za to casto muzou (ne)schopnosti ridice nebo setreni na tom nejnevhodnejsim miste - na pneu - mi prijde jako naprosto zbytecne. Mam zadni pohon a jeste nebyl kopec kam bych se nevyskrabal, naopak kolega sedlajici stejny vuz ale majici jiny pristup k pneumatikam uz mel problem nekolikrat. A z osobni skusenosti musim rict ze o problemech s pohonem zadni napravy obycejne mluvi prave jen ti co takovy pohon nikdy neskusili.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 21:04
Naprosto SOUHLASím :yes: :-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 21:50
Na pneumatikách jsem nikdy nešetřil, a když srovnám jízdu v zimě s 530d s RWD a A6 s quattrem (obojí na kvalitních/nových zimních pneu s podobným rozměrem), tak jsi to vlastně vystihl přesně. S RWD se v zimě na prudký kopec škrábeš (až se vyškrábeš - jak sám píšeš), se 4x4 kopec "pouze" vyjedeš.
I s RWD se dá v zimě leccos vyjet, ovšem za (minimálně) dvou podmínek:
1) Dostatečný rozjezd před začátkem prudšího/prudkého stoupáním
2) V tom stoupání nesmí být překážka, která by tě zastavila, např. kamion napříč apod.
Takže pokud se v takovém stoupání šprajcneš někde v koloně, máš o "zábavu" postaráno.
Samozřejmě za předpokladu, že nejsi diskusní absolutní mistr volantu, který s RWD dá i rolbu na sjezdovce. ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 22:14
S tim se da souhlasit, otazka pak zni kolikrat clovek ten pohon 4*4 skutecne potrebuje? Tady budu souhlasit s redakci, vsichni ho chteji ikdyz vetsina naprosto zbytecne. Proto pro me propracovanejsi pohon 4*4 u Audi (to je pro me taky otazkou, nemam srovnani) neni duvodem proc audi tleskat a BMW hanit... jen na doplneni puvodni reakce na martin81.
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 22:33
Dneska už může mít 4x4 (do značné míry i díky Audi) i kdejaké BMW, takže čistě v této rovině (bez porovnání 4x4 konkrétních dvojic konkurenčních modelů) už obvykle nelze tvrdit, že má Audi nějak obecně navrch. Zejména u vyšších tříd je naopak výhodou BMW možnost výběru mezi RWD a 4x4, což je zajímavější volba, než mezi FWD a 4x4 u Audi, protože FWD u vyšších tříd mi nedává příliš smysl. Takže za mě rozhodně raději prémiové RWD, než FWD (s vyjímkou kompaktní třídy), u porovnání 4x4 (od střední nahoru) jsem naopak spíš pro to Quattro s tím, že pokud by byl zbytek vozu (s Xdrivem) celkově lepší, neměl bych větší problém oželet jej.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:04
Za to "BMW může (!) mít do značné míry DÍKY audi" :yes: :yes: :yes: :-) JASNÝ návrh na Zlatý ventilek ;-)
PS: I my BLONDýny VÍME že vývoj pohohu všech kol (a jeho reálné nasazení) se odehrálo u D3 téměř "současně"!!!
A že audi ho prosazuje VÍCe než ostatní JEN proto, že nenabízí zadní pohon (a vydávat přední pohon u vyšších tříd za "prémiový" nějak NEjde a NEjde ... ani sebelebšímu MARKETINGu ;-)
PPS: Jinak zbytek textu je "ok/správně" - ale ten ÚVOD :-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:16
Příště po přečtení nejdřív mysli a až pak piš. Opět jsi něco těžce nepochopila. BMW aktuálně nemá (u téměř každého vozu v nabídce) 4x4 díky Audi proto, že by ho Audi snad "vymyslelo", ale proto s jakým úspěchem Audi 4x4 hojně nabízelo/nabízí. Jak jsem psal, např. u lux. třídy má Audi (V8/A8) 4x4 už od r. 1988 (24 let!), zatímco u 7er je to relativně novinka, ty MARKETINGU. :*) >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:21
Já (přece) VÍM jak jste to myslel - přesně TO (již ROKY) "kritizuji" ;-)
Jak marketing audi lidem "VWymyl" mozky že zadní pohon je "problém" a "jediné správné" je pohon VŠECH kol! :no: ;-)
PS: A ano "díky audi" větší množství verzí s pohonem všech kol MUSÍ nabízet i další značky (nově už i JAGuar) - NE že by to "vyžadovaly" motory a auta (potřeba to je snad JEN u tohoto TRI-TURBA) - ale NEznalí lidé to "chtějí" - neb slyšeli, že... :-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:30
To je individuální, tvrdit, že 4x4 využijí všichni kupci na 100% je stejné, jako tvrdit, že 4x4 naopak nepotřebuje nikdo. Navíc kdo, a hlavně jak často, potřebuje v autě třeba airbagy, nebo stabilizační systém a spoustu dalších systémů zvyšující bezpečnost vozu? A bez ohledu na to, jsou prakticky v každém novém voze..., proč tedy, když je také někteří řidiči nemusí potřebovat/využít za celou dobu vlastnictví takového vozu? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:38
NEřekla jsem že "nikdo" - myslím že ta "původní" myšlenka/nabídka kdy bylo pár modelů (také) ve verzi 4x4 tak nějak "odpovídalo realitě" - dnes jde HLAVNĚ o "módu", aneb dnes si VĚTŠINA lidí kupuje verzi 4x4 "zbytečně"
PS: Což je MŮJ (dlouhodobý) názor (a s potěšením sleduji jak se tu a tam objevuje i v odborném tisku... z per profesionálů
PPS: Srovnání s airbagem není zcela na místě. Že je v autě třeba 10 airbagů vůz nijak "neovlivňuje" - zatímco pohon všech kol prostě MÁ vliv "na všechno"
Nejsem nějak "primárně" PROTI pohonu všech kol - ale prosti jeho MASOVÉMU šíření spíš ANO (už aby u audi "sebrali" nějakou platformu Porsche a začali KONEČNĚ stavět "normální" (prémiové) ZADOkolky ;-)
(a přestali tak "tlačit" ty 4kolky... :-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:49
Audi RWD mít může, ale čas jasně ukázal, že se bez něj na trhu obejde a přesto může rychle růst. Rozhodně ho nepotřebuje tak, jak potřebovala její konkurence (z D3) rozšíření nabídky ve verzích 4x4. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:00
Lidé NErozumí autům (televizorům, hudbě atd. atp.) - vidíte jak to jde napsat "STRUČNĚji"? :-)
PS: Už se SHODNEME že nejprodávanější hudba, auto atd. NEmá moc souvislost s KVALITOU, ale.. (což jste trochu "jinak", ale vpodstatě JASNĚ napsal ve svém příspěvku ;-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:17
Kvalita není zdaleka o jednom parametru (RWD), ale když ty tak ráda zjednodušuješ/zobecňuješ... 8-s >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:32
Já snad někde tvrdím že KVALITA je o JEDNOM parametru? ;-)
Nicméně než "maVWketing" vymyl lidem hlavy tak (a u VŠECH ostatních výrobců na této planetě tomu tak je dodnes a bude tak snad "navždy") jsme vozy rozdělovali na
levné "masovky" s PŘEDNÍM pohonem a na
sofistikované, výrobně dražší i náročnější "prémiové" vozy se ZADNÍM pohonem :yes: ;-)
+ pár 4kolek pro situace a míste kde to JE (doopravdy) "potřeba" ;-)
PS: A tam se "obloukem" snad i opět dostaneme - teď když audi (alespoň u vyšších modelů - uvidíme jestli i u A6 ... mimochodem NEvíte jestli ZADOkolka bude JEN audi A8 nebo snad i modely 6/7??) bude také "opravdový" vůz s prémiovým ZADNÍM pohonem
(i když na "opadnutí" onoho 4kolkového "šílenství" to NEvypadá/to nějak NEvídím.. :-)
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:26
(s prvními 2ma větami) NAPROSTÝ SOUHLAS :yes: :yes: ;-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:32
Viz 23:30
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:44
Vy máte tu logistiku příspěvků DOKONALE "zvládnutou", úplná německá pobočka UPS ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 01:15
Kylie, nevystrkuj... růžky. ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:47
neviem, ale mne pride, ze nevies co je quattro a co xdrive. Quattro (torsen system) je staly!!! pohon v pomere 60 ku 40 v prospech prednej napravy s odozvou na reakciu vodica 0,0000..se***, pricom xdrive je elektronikou riadeny "presun" trakcie auta na "koleso", ktore ma staly kontakt s povrchom, pricom rychlost reakcie elektroniky je cca 0,02 sek., takze ak tam nevidis a "necitis" rozdiel tak je to tvoj pohlad, ale moja skusenost je, ze pri plnom vyjazde zasnezeneho kopca ma quattro jasne navrch! na youtube najdes vela testov, ktore sa tymto zaoberaju.
PS: ja netvrdim, ze BMW je horsie auto, ale v detailoch zaostava za audi - interier, kvalita materialov po niekolkych rokoch, to myslim vseobecne, nie pre najdrahsie modely!! mimochodom, neviem ci vies, ale koncept bmw active tourer je predokolka!!!
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:59
Tvé představy o různých systémech 4x4 jsou zjevně poněkud černobílé...
Když už tak 60:40 ve prospěch zadní nápravy. Dále "s odozvou na reakciu vodica 0,0000..se***", tak to je úplná blbost, jak ten čas, tak nějaká fiktivní odezva quattra na reakci řidiče??? 8-s
Fungující systém 4x4 by měl primárně reagovat na rozdílnou adhezi jednotlivých kol...
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:02
No ještě nedávno to bylo (přece) OPRAVDU "ve prospěch" PŘEDNÍ nápravy! Což ostatně bylo u PŘEDOkolek celkem i "logické" - až u současných generací audi "napodobilo" své prémiové konkurenty a (dostalo se tak do trochu "schizofrenní" situace) byť jde stavbou vozu o PŘEDO-kolky ve verzích 4x4 jde více víkonu DOZADU :-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 09:27
ano berem späť, vidim, ze sa musim vyjadrit absolutne presne: 40na60 maju RS4 a Q7- to je tzv. pozdlzny system a napr. TT, RS3 - majú system haldex, kde je viac tahu vpredu; dalsie modely sa ma rozhodnut v buducnosti. ten cas je pravda ale nema zmysel sa sporit, ci ano alebo nie. inak pravda je, ze ja to vidim černobile.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 13:36
"BMW trochu zuaostává za audi" (v diskuzi pod BMW tri-turbem, když audi s 8mi letým zpožděním přišlo s dvěma turby) je JASNÁ nominace na Zlatý ventilek :yes: :-)
Avatar - kari.laz
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 13:45
V8 TDI?
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:14
V8 4.2 TDi má zatím MENŠí výkon než BMW 3litr (časem ale bude mít o 1 kW "VWíc"! :-)
PS: A velká nafta tak do Range ROVERu - do "běžného" vozu vyšší střední když V8 tak BENZÍNové.. :yes: ;-)
Avatar - jeylkey
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:31
to ze v8 je stejne vykonny jako bmw r6 jeste neznamena, ze by to neumeli udelat vykonnejsi, ne? kdybych kupoval auto, kde se resi v8 nebo r6 se stejnym vykonem, tak bych volil v8, a to bez ohledu na konkretni znacku
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:39
(ale) ZNAMENÁ ;-)
PS: Já také raději "více" válců - ale ještě raději VÍCE výkonu (než mají ty "méněOBJEMy" a méněVÁLCE" :-)
PPS: Prostě V8 v naftě do vozů typu Range Rover (jinam NEeee
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 19:30
No, u sebe minimálně jednu výjimku najdu - pokud by šlo o roadster a ta řadová šestka dobře zněla, dám jí přednost. Pokud by byla lehčí, další plus. Ale najít dnes motor s nádherně znějícím sáním, to je fuška.
Avatar - Pekelná Micinka
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 01:23
:yes: Má dnes ještě nějaký negarážový výrobce v nabídce atmosférický šestiválec, ideálně řadový a nabízí ho v nějakém roadsteru? Skoro bych tipl, že ne.
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 18:06
SLK a SL 350 (vidlicový) a Boxster. Víc mne nic nenapadá. Možná existuje nějaká amerika.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 18:18
Co Infiniti G37 Coupe? (vím že to není roadster, ale atmosferický V6 by tam BYL :-)
PS: A samozřejmě i Lexus IS 250 C ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 10. 10. 2012 14:10
To je řečnická otázka? Řadové šestiválce dělá BMW a v modelu Z4 je stále v nabídce. Alespoň na stránkách Renocaru.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 10. 10. 2012 15:49
NE"snažte" se BLONDýnka na to již ODPOVĚDĚLA... ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 10. 10. 2012 17:06
blondýnku honí za dluhy, asi by se měla soustředit na jinačí věci:-)
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 10. 10. 2012 19:09
NEumíte se postavit čelem svému OMYLu s atmosferickým 6ti válcem tak píšete PITOMOSTI?!? ;-)
Avatar - kari.laz
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 14:53
Uklidňuješ se pěkně, ale to je tak jediné co s tím můžeš dělat.
Kdo nemá osmiválec, honí to turbem na šestiválci.
PS: nic proti M550d, špičkový třílitrový dieselový šestiválec, ale v tomto případě (v těchto výkonech) mi osmiválec dává vetší smysl.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 15:28
Uklidňování NEní třeba - NEtušíte JAK (moc) mne (mírně zastaralý V8 4.0 Tdi dnes) V8 4.2 Tdi nechává V KLIDU :-)
PS: Osmiválec v NAFTĚ dává smysl JEN do toho Range ROVERu apod. - do "tuctového osobáku" moc NEeee.. ;-)
.. na což jsem nepřišla (jen) já, ale hlavně všichni tři NEJvětší evropští výrobci 8mi válců - Land Rover/JAGuar (V8 v naftě - mimochodem VYNIKAJÍCÍ) bude (asi tak na 99,99%) navždy jen v "krabicích", do osobních vozů JAGuar NE"patří"; Mercedes a BMW - všichni mají s V8 čkami "násobně" více zkušeností než VWaudi a vyrobili jich "násobně" více - jak kusů tak modelů - no a ti všichni (včetně mne) došli k názoru že naftový V8 (v dnešní době) do osobáků NEpatří...
..kdo chce "pořádný" motor - nabídka BENZÍNových je ... lepší než u audi :-)
PPS: Kdyby z toho (výrazně) většího objemu a více válců vyrazili alespoň větší výkon - aby to alespoň "jakýstakýs" smysl mělo... ale když má navíc (V8 4.2 Tdi) výkon MENŠí než... ne to FAKT NEeee
..v JAKÉMKOLI případě mi dává VĚTŠí smysl BENZÍNový V8 (kdo chce ve vyšší střední nutně spořit - tak mu 6ti válcový třílitr BOHATĚ stačí - a nejspíš i ten 2 turbový... ať se přihlásí komu 2 turbový JAG či BMW přijde motorově "nedostatečný" ;-)
Avatar - kari.laz
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 16:04
Koukám, že zastaralá je asi jen tvá paměť.
A k tomu ostatnímu >:D >:D >:D
Víc nemá cenu komentovat.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 16:28
(aneb) NEumíte to okomentovat - CHÁPU ;-)
PS: Pohleděť PRAVDĚ do očí může být občas docela "drsné" :-)
Avatar - kari.laz
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 16:48
ty to určitě víš nejlíp >:D

C5 má nejlepší podvozek ve třídě
C5 má nejlepší řízení
C5 3,0 HDI biturbo je nejlepší auto ve střední

Ty víš sama moc nejlíp, jaké to je podívat se pravdě do očí >:D
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 20:40
NEmusíte neustále opakovat že to s těmi 8mi válci NEumíte "okomentovat" - říkala jsem že (vás) CHÁPU ;-)
NEvím co s tím má co dělat C5 V6, ale "budiž"
1) ne (měl byste číst testy na auto.cz "pořádněji" = ale vynikající v nad200kilometrových rychlostech JE - a nejlepší závěsy poháněné nápravy to MÁ ;-)
2) no psali to (v testu C5 V6) na auto.cz - a asi bych SOUHLASila - tak "jisté a samozřejmé" chování vozu (s cenovkou ca 1 miblion) v rychlostech 220-230 km/h abyste "pohledal" :yes: :-)
3) na dálkové dálniční trasy? Možná i ANO ;-)
PS: Ano, děkuji za pochvalu - (opravdu) VÍM ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:51
pre mna moze mat aj 300 turbo pohonov, ak bude mat bmw porovnatelny model s R8, potom mozes zacat porovnavat, co je vykonne a co nie je.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 8. 10. 2012 23:56
:-) >:D
1. vy NEvíte že R8 je jen "překabátkované" Lamborghini Galardo? ;-)
2. doba tomu NEpřeje, ale (nová generace) BMW M1 snad přece jen BUDE ("spočítaná" už JE - pokud půjde do výroby dá si audi R8 "k svačině" - D-O-S-L-O-V-A :-)
Avatar - white label
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:02
Jak víš, co bude mít Audi na trhu někdy v době případného příchodu M1?
Třeba to bude pro změnu "překabátkovaný" Aventador alias Audi R12. :-O ;-)
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 00:12
Nu (skoro) VÍM - to by na tom (na nějakém novém "supermotoru") již museli pracovat (a "teoretická" stzránka BMW M1 je HOTOVÁ) - a to NEpracují - naopak motorem V8 4.0 chtějí pokrýt VŠEchny svoje značky od Bentley po Porsche..a možná i Lamborghini a "výš" NEplánují jít..("zlatý" MERCEDES s motory V8 4.6; V8 5.5; V8 6.3 + nemluvě o V12 :yes:
PS: Pravda "překabátkované" audi R12 alias Lamborghini Aventador by laťku ZVEDLO :-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 09:30
no to mas to iste ako keby si povedala, ze cayene nie je porsche, lebo je to "překabatkovaný" touareg. proste sa auto predava pod urcitou znackou a tak ten model prinalezi tej znacke. alebo zakladny diesel noveho mercedesu a je od renaultu a nikto tomu nehovori renault ale meda beda.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 10:03
To máte pravdu - což ale NIC NEmění na skutečnosti že zrovna R8 není typické audi (je to opravdu JEN překabátkované Gallardo) - čímž myslím konstrukci vozu (a je škoda že R8 také NEprodávají jen se zadním pohonem ...když už "objevili" že TAKhle je to "NEJlepší Lamborghini" ;-)
A "což ale NIC NEmění" na skutečnosti že (vlastně již "vyvinuté" - nyní jde "jen" o rozhodnutí zda investovat do výroby ... což v této době bohužel NEní "moc jisté") příští generace BMW M1 by si dala R8 "k svačině" - tolik k onomu "pak mozes zacat porovnavat" ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 10:44
bolo by dobre, keby si mi nevykal (a), neviem, ci ta fotka je real alebo fake. len tak na okraj.
mockrat dik
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 11:34
Fotka je REÁL (před časem jsem "pustila" i pár fotek z autíčky.... ;-)
..ale já takhle píši (vykám) VŠEM - to si NE"všímejte" - a klidně pište "normálně" po svém (tykejte) :-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 11:02
......přístí generace by si dala........ >:D >:D
Jo, jo. Porovnávat začneme, až něco někdy bude. >:D >:D
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 11:32
Zajímavé že se "chlubíte" zrovna audi co (vlastně) NENí audi ;-)
(a navíc je NEJlepší ve verzi ZADO-kolka :yes: :-)
PS: Ok tak zatím budeme srovnávat naftové motory (o tom je článek) - od "běžného" 2 litru po tri-turbo - audi se NEchytalo a NEchytá ;-)
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 12:56
Jak jsi přišla na to, že se chlubím Audi ? Opět vlčí mlha a přání otcem myšlenky. Poukazuji na tvou nesmyslnou argumentaci něčím co neexistuje. Je jedno vůči čemu argumentuješ. Hlavně rychle pryč.
Avatar - Hammunasakra
Není redakce už trochu zmlsaná?
| 9. 10. 2012 13:27
No tak JAK jste své "vmístení" do rozhovoru MYSLEL? ;-)
PS: Audi R8 prostě NENí (po konstrukční stránce - jen logem na kapotě) Audi :-)
Lamborghini Gallardo je NEJlepší dokonce v ZADOkolkové verzi - tj. přímo "antiAudi" (které se sice "presentují" jako VŠECHNOkolky, ale jsou to reálně klasické PŘEDOkolky ;-)
testér ze mě nebude...
| 8. 10. 2012 12:16
...jel jsem sotva 20km, ale musel bych si dát voraz, abych nenapsal ódu plnou nadšenejch výkřiků a pochlebování. Já si jízdu celkem užil, po rozbitejch okreskách to nevodil, ale běžnej asfalt zkusil.
Prostě nejsem testér, M550xd se mi totiž moc líbila...
testér ze mě nebude...
| 8. 10. 2012 14:43
Pár týdnů zpátky jsem jel na kole u Brna ze Střelic do Tetčic a nějaký "testér" mě tam na stříbrné M550d předjel, aby několik málo okamžiků na to (zřejmě neznajíc místního terénu) v prudké levé zachraňoval, co se dá...oblak zvířeného prachu (který se v inkriminovaném místě nenachází na vozovce) nasvědčuje, že když hooodně přeženeš nájezdovou rychlost, bude s tím aji legrace >:D nebyls to ty? :-)
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 12:18
že pan Jungmann zavedl české názvy měsíců (třeba Únor místo Február)-a vůbec, raději bych mluvil německy - v této věci má pravdu. Všechno je to marketing. Možná proto se českému zastoupení nechtělo půjčovat na srovnání pravou M5ku. M550xd Msport performance bla bla. Ve skutečnosti je to v podstatě standardní technologie BMW, narozdíl od Mkových modelů, které jsou dosti odlišné. Obzvlášť nepříjemné je být majitelem opravdové M5ky, protože se na trh dostává auto, které je (narozdíl od prosté 5ky s Mpaketem) těžko rozeznatelné od toho jediného pravého dálničního expresu z Mnichova. Množství pózérů, kteří si kupují BMW této cenové a výkonové kategorie a přitom řeší spotřebu, teď rapidě vzroste. Škoda...
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 12:22
Předposlední věta (bráno od Škoda...) mi zavání právě pozérstvím. Jak osoba, která si dovolí koupit vůz této kategorie naloží s penězi je zcela a jen její věc. A pokud ti pozérstvím smrdí vše od nafty, pak jsem zvědavej, až budeš v téhle ceně vybírat ty.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 12:30
Tady ale zaměňuješ pojmy. Já lidem neříkám, co mají se svými penězi dělat. Ani nemohu - je to, jak správně říkáš, jejich věc. Nafta mi rozhodně pózerstvím nezávání. Když si někdo kupuje SUV nebo terénní vůz, popř. snad i tu limuzínu, tak to pochopit lze. Do sportovního vozu ale nepatří a lidé, kteří si tato auta kupují, pravděpodobně chtějí, aby to vypadalo, že ve sportovním autě jedou, přestože tomu tak ve skutečnosti není. Proč si nekoupí M5ku, to je složité na pochopení. U minulé generace s poruchovým desetiválcem a bez turba by tento model smysl dával. Dnes, kdy je M5ka přeplňovaná, už je opravdu turbodiesel významný jen z hlediska (trochu) nižší spotřeby a dojezdu.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 12:50
Takže šmahem odsuzuješ AMG pakety, S-Line a M paket jako nabídku originálního příslušenství? To auto samozřejmě vypadá tak, jak se na téměř 400koní sluší a patří. Takže znova, jestli si někdo dá paket na 520d je to jen a jen jeho problém. Nejsilnější nafta v portfoliu BMW má určitě nárok na to, aby vypadala jinak.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:06
M-pakety neodsuzuji, ale to především proto, že nejsou zcela identické s Mkovými modely. Rozdílů je tam více než dost (a to i s originálními Mkovými koly). Pokud by skutečně šlo si koupit M5ku s motorem 20d, tak bych to považoval za fatální chybu BMW. Vrcholné modely by si měly zachovat svou unikátnost i v oblasti designu, ne jen výkonu. Kdyby BMW nabídlo M5ku v dieselu (s odpovídajícím výkonem, ne se 400 koňmi, což prostě na M5 nestačí), tak bych ten vzhled akceptoval. Tady se ale dostává vizuální úprava M5ky na neMkové auto. Tolik ke vzhledu. Fakt, že je to diesel už jen podtrhuje pro mě celý problém. Auto to dost možné je dobré, ale písmeno ///M tam nemá co dělat.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:36
Co budeš hledat u sedanu vyšší střední? Pohodlí, jistotu, slušný rozměry a suverenitu. Jak píše i níž Dinar, nafta od M Performance ti to nabídne. Pořád nevidím problém.
Avatar - Dinar
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:38
Tady (M550d) máš mpaket, rozdíl mezi tímto a 550i v Mpaketu je pouze v absenci mlhovek, rozdíl mezi M550d a M5 je větší, M5 má jiné nárazníky, rozšířené blatníky, mřížku v předním blatníku.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 16:04
Koukal jsem na to ještě jednou a musím vám dát za pravdu. Nevšiml jsem si, že toto auto nemá rozšířené podběhy a chromové mřížky za přednímy koly. Asi to dělá ta barva...
Avatar - Emel
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:29
Jistě, pokud si dá někdo M-paket na 520d, je to jeho problém. Stejně tak pokud si někdo dá na Octavii znáček RS, je to jeho problém. Ale taky je to svým způsobem pozérství ;-) .
Avatar - Dinar
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:35
Já myslím, že skutečný problém tví skutečně jen v tom písmenku se třemi pruhy, vizuální Mpaket na 520d je pozérstvím kupce, znak "M" na něčem neemkovém je pozérstvím značky. ;-)
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:38
A nezaslouží si takhle silná a technicky ojedinělá nafta svoje označení? Podle mě jo ;-)
Avatar - Dinar
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:44
Jo, já vím, že psát na auto celé "M Performance" by nevypadalo dobře, ale třeba bych vynechal ty proužky u "M" a nechal jen to písmeno, jinými slovy, kdyby nechtěli, aby to zavádělo, mohli to nějak vyřešit, jde o to, že to vypadá, že mírně zavádět chtěli. A to je to co kritizuju. ;-)
Avatar - Dinar
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 12:56
Je na tom nalepeno "emko", to je ten problém, jakkoliv se všude možně píše, že nejde o produkt divize M, anóbrž M-performance, znáček je stejný a mate. Ale stačí se trochu orientovat a je jasné, že M-performance jsou jen vrcholné motorizace svých modelových řad, auta produkovaná M GmbH jsou auta výrazně přepracovaná, speciální modely.
V tomto kontextu nevidím důvod na 550d nahlížet jako na něco nepovedeného, protože sport s dýzlovou dvoutunkou může čekat jen ryzí naiva, to auto je prostě nejsilnější dýzlová pětka, a aby zákazník mohl dát najevo, že nemá jen tak obyčejnou pětku, ale platí za aktuální technologickou špičku, dostane znáček na kapotu (ano, bohužel znáček zavádějící).
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 19:50
Je to prostě obdoba "S" Audi.
Avatar - white label
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 22:01
Svým způsobem ano, ale s tím rozdílem, Audi zatím dieselové eSka nenabízí...
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 22:03
Bráno pozicí v nabídce. Pokud jde o diesely, představili SQ5.
Avatar - white label
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 22:13
Viz 22:07
Avatar - Pekelná Micinka
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 23:00
Ty máš tu logistiku příspěvků dokonale zvládnutou, úplná německá pobočka UPS. >:-[] >:-[]
Jakkoliv mi vadí,
| 9. 10. 2012 17:47
>:D
Avatar - Ham.
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 22:03
SQ5?
Avatar - white label
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 22:07
Ano , ale to je SUV, podobně jako třeba chystaný Cayenne "S" Diesel..., ale tady nepíšeme pod X5 apod., nýbrž pod klasickou "nízkou" 5er (550d xD), ke které je ekvivalent A6/S6 a Audi pro
S3/4/5/6/7/8, žádný diesel v nabídce nemá.
Jakkoliv mi vadí,
| 9. 10. 2012 17:56
Tak se klidně můžeme přesunout k M135i. Hlavně se bavíme o významu označení a to je podle mne srovnatelné s "S" u Audi, byť nabídku identickou nemají. Audi na SQ5 ukázalo, že v budoucnu nejspíš nějaká dieselová "S" budou. Jak si budou nabídku strukturovat, to je na nich. Značka je značka. I kdyby nakonec žádný diesel pod "S" neprodávali.
Avatar - Hammunasakra
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 23:06
Viz white 22:07 a navíc ani SQ5 zatím NEní v prodeji, ne...? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 23:08
No zatím ani NEmohlo (nebo CO do něj dát - bi-turbo je v nabídce teprve pár měsíců a navíc když konkurence bi-turba nabízí tak nějak "normálně", označit jej S by se moc NE"hodilo" ;-)
Avatar - white label
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 23:23
Nikomu normálnímu nejde primárně o počet turb (nebo si myslíš, že když dá někdo do auta turba 4, bude to hned jiná liga, než 550d), ale o "důsledek/výsledek" a v reálu je V6 (bi)TDI srovnatelné i s 550d mnohem spíš, než pouze na papíře. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 23:25
Díky za POHÁDKU na dobrou noc :-)
PS: Pro úplnost, ČEMU má "blíž" (s čím je srovnatelné "mnohem spíš") bi-turbo od BMW (s papírově stejným výkonem jako V6 (bi)Tdi? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 13:37
Pan Jungmann je NEzáVWislost sama >:-[]
(DS3 Racing má v jeho podání horší podvozek než Fabia; když řídí C5 V6 3.0 Bi-turbo hrozí (mu) smyk za každým patníkem.. zato VW UP 1.0 55kW (pro něj) stylovka a "PARÁDA" :yes: :-)
Prostě nezáVWislost sama :yes: :yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 14:10
Viděl jsem koncept tvé DS 4 RS, nakonec to má 1,6ku a předohrab. Vypadáto ale dobře.
Avatar - Hammunasakra
Jakkoliv mi vadí,
| 8. 10. 2012 14:20
:-) Já ho viděla (v té "matné černé") v Ženevě - ještě bez bližších technických údajů..
..že to bude 1.6 jsem očekávala, ale s nějakou elektro"podporou" vzadu - dohromady s avizovanými 300 (přesněji 295ti) koníky.. ;-)
..takže nakonec "jen" oturbená 1.6 (asi těch nedávno představených 260 PS) vpředu?
Bi TDI
| 8. 10. 2012 14:12
Nevim kdo si to muže koupit, BMW dělá rok od roku horší a méně zajímavá auta. Také je zajímavé, že BiTDI od Audi je papírově o 50kw a rozpohybuje nelehkou karoserii A6 avant stejně rychle jako tohle Mko viz odkaz [odkaz]
něco mi říká že někdo tu o nečem kecá a 3 turba už jsou fakt ulet i ty dvě jsou hodně...
Avatar - Hammunasakra
Bi TDI
| 8. 10. 2012 14:25
2 turba jsou "naprosto ok" - roky (již 8 let) prověřováno právě BMW, CITROËNem, Land ROVERem, PEUGEOTem, JAGUARem, Range ROVERem :yes: :-)
A tu "bajku" na YouTube NEbudu komentovat - chcete tam "nafilmovat" jak C5 V6 poráží třeba... ;-)
Bi TDI
| 8. 10. 2012 14:47
ad video BMW: zbytečně tam řadí ve vysokých otáčkách, kde tomu očividně (i papírově) již klesá výkon, stačí kouknout sem: [odkaz] , kde automat řadí podstatně dřív a hned jsou na 100-200 3 vteřiny dole...
Avatar - Dinar
Bi TDI
| 8. 10. 2012 14:52
Reálně jsou hodnoty zrychlení na 200km/h takové, že 550d za 17s a A6TDIR lehce pod 20s. Natočit můžeš cokoliv. ;-)
Avatar - blowik
M550d vs S6
| 8. 10. 2012 15:10
Zde celkem zajímavej double test reků dvou posledních recenzí... Ve videu se dají zapnout eng. titulky...
[odkaz]
M550d vs S6
| 8. 10. 2012 19:12
Vyborny test, je dobre vidiet, ze sa da urobit dokonca dvojtest bez toho, aby bol jeden ucastnik zhadzovany pred druhym.
S tym uzko suvisi aj miestna diskusia, kde je len otazkou casu ked jeden po druhom steka. Najlepsie vsetci naraz.
Chodim sem roky, ale uz ma to prestava bavit.
Cest vynimkam, zratam ich na jednej, dvoch rukach.

Ps: som Audi pozitiv, ale ani v najmensom by ma nenapadlo sa akokolvek posmievat inym autam.
Jiny pohled
| 8. 10. 2012 15:40
Nevidel bych to tak tragicky, tady na tomto servru se hodne resi M logo, ale ono to neni cistokrevne M a ani nema byt. Nahlizet na nej tak optikou toho, ze se do zatacek nevrha s takovou vervou jako M5 anebo ze motor nema krasnou vykonovou spicku beru jako chybu nahledu spis nez chybu auta. (Nemoznost volby pohonu jen zadnich kol je ale velka skoda.)
K tomuto omylu nas vede v tomto pripade i BMW samotne ktere 550d stavi vzhledove i volbou laku u tohoto konkretniho auta na uroven agresivni a respekt zjednavajici M5, i tak ale snad dovedeme roslisit to jak toto konkretni auto vypada a co skutecne je (nebo lepe neni).

Me osobne k tomuto autu sedi barva seda a beru to jako prijemne premistovadlo na dalnice tam kde 35d nestaci a pritom si clovek zada slusnej dojezd (anebo taky tam kde penezenka nepusti) a proto nechce 550i. Vzhledove je to taky to nejhezci co se da v dnesni vyssi stredni poridit (muj osobni nazor). Spadat do nahore popsane skupiny lidi po 550d klidne sahnu, nespadat do teto skupiny a presto po 550d sahnout asi bych byl sklaman, stejne jako autor(i), ale chybu bych hledal u svych ocekavani spis nez u auta. Precijen, nejrychlejsi vyssi stredni v dieslu oblecena do kabatu aktualni petky vylepsena o "M5 vzhled" proste nemuze byt spatne auto. ;-)
Jiny pohled
| 8. 10. 2012 20:02
Já to vůbec neřeším z pohledu jestli to má M nebo ne... já řeším, že je to vyhlašováno za nejlepší existující diesel, který nezná prodlevu, jede jak z praku a přitom si vezme 6 na sto... a že u BMW dost lžou o výkonech toho auta...
Jiny pohled
| 8. 10. 2012 20:18
Bez vyjmenovani zastupu (nebo alespon jednoho) lepsich dieslu montovanych do vyssi stredni ten nazor postrada vahu.
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 8. 10. 2012 20:59
:-)
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 06:26
řekl bych, že BI-TDi od Audi nebo motor od Alpiny bude lepší...
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 08:22
U Alpiny delaji upravy jen ridicich jednotek + u nekterych motoru i privodu vzduchu... alespon to tvrdi treba u N54/N55, takze jde o ciptuning klasickych baworackych motoru a spojeni s jinou prevodovkou. Dobra komplet prevrtanych motoru u Alpiny skoncila s odchodem B3S v generaci E46. EDIT: ted me napada ze mozna delsi zivotnost mel ten prevrtany M54 na 3,4L jeste v Roadster S.
U Audi se bavime o motoru s vykonem nizsim o 50kw. Motor audi je cenou i vykonem konkurentem 35d, ne 50d.

Co je charakteristikou nejlepsiho motoru? Protoze pokud jde jen o vykony tak je 50d bezkonkurencni a neuvedl jste jediny lepsi motor (zadny takovy ve vyssi stredni ani neni). Pokud posunete vykony na druhou kolej a prim date prubehu vykonu, absenci turbodir atd... tak u Alpiny silne pochybuju ze by se v tomto nejak lisil od 35d a u Audi nemuzu hodnotit, nejel jsem. Osobne by mi ale lehce mensi turbodira 50kw nevynahradila.
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 08:49
Pokud jsou pro Vás na prvním místě výkony, potom bude tohle ten nejlepší motor. Pro mně je důležitý i způsob, jakým je výkon dávkován a tady mně ten motor nepřesvědčil...
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 10:07
Že Bi-TDi bude lepší než Bi-turbo od BMW? Nebo (fakt) že Bi-Tdi přicházející OSM LET POté co s bi-turbem přišlo BMW je lepší než nové TRI-TURBO, které výkon překonává i V8 4.2 Tdi? :-)
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 12:46
No a? S dvouspojkovou převodovkou přišlo BMW notně dlouho po Audi. Co z toho vyplývá? A s triturbem přišel dávno předtím AMG/MB.
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 12:57
Poprosil bych vic info o tom MB motoru preplnovanem 3 turby, nejak mi unikl.
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 13:25
K čemu 2spojka? Když máme k dispozici (xyz-krát lepší) ZF s 8mi? ;-)
(které BMW používá "komplet napříč celým portfoliem" - od řady 1 po Rolls Royce :yes: :-)
AMG já MOC ráda (na atmosferické V8 6.3 NEdám dopustit), ale že by nabízeli Tri-turbo (navíc v naftě? ) to nějak NEvím... ;-)
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 19:27
Vy toho o autech opravdu moc nevíte. M5 a M6 používají dvojspojkové převodovky. A to jsou opravdové Emka. :-!
Avatar - white label
Jiny pohled
| 9. 10. 2012 19:54
Dvojspojky jsou pro Kylie "o ničem" už z principu, do sériové produkce je totiž přinesl její "oblíbený" koncern, což jim logicky nemůže nikdy odpustit. >:-[]
Do sportovních mutací je dvojspojka ideální řešení, naopak sporadická je její případná aplikace do vozu zaměřeného spíš na komfort, lehký terén apod...
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 00:32
Dvojspojku SPRÁVNĚ vymysleli u Porsche - a na TO na co jí vymysleli je BEZVA..
..pro "normální" auta (bez ohledu na cenu a velikost a přesné použití) je LEPŠÍ "klasická" automatická spojka s hydrodynamickým měničem - aneb jak jsem řekla PROČ "šílet" z horších dvojspojkových převodovek (jedno zda zrovna od VW nebo od jiného výrobce) když tu je (jednoznačně) LEPŠÍ řešení..
..konkrétně typ ZF s 8mi stupni, použítelná a používaná od vozu nižší střední po onen Rolls Royce - (a NEtahejte do toho koncerny a další, ty s tím NEmají co společného) - howgh ;-)
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 08:18
Napsala jste "které BMW používá "komplet napříč celým portfoliem" z čehož vyplývá, že jste o jejim nasazení v emkových modelech věděla kulový a teď to jako obvykle překrucujete, akorát, že tentokrát už se z toho nevylžete...
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 11:59
Ok - tak si "představujte" že (zrovna) články o M modelech BMW NEčtu - či co :-)
PS: A ano, ZF s 8mi zrovna BMW používá "napříč CELÝM porfoliem" - od nižší střední po ten Rolls Royce + (jak jsem výše napsala) 2spojkové řešení má smysl JEN ve vozech pro jaké bylo původně vymyšleno = u BMW právě (jen) u modelů M
(její "masové" nasazení u koncernu Volkswagen je spíš "bubost"
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 14:14
Já si nemusím nic představovat. Já vím, že máte přečtené časopisy zepředu dozadu, ale bohužel, opakujete jenom to co jste v nich vyčetla bez toho, že byste chápala o čem se v nich vlastně píše... pak to dopadá jak to dopadá, přeplňování a tak dále:-)
:-) :-) :-) že prý na co dvojspojková převodovka... proboha
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 15:43
:yes: :yes: :yes: ;-)
(hlavně za to "aniž byste chápala o čem se v nich vlastně píše" :yes: :-)
PS: Ano "NA CO 2spojková převodovka" ;-)
Krom zcela EXTRÉMNÍCH modelů (motorů) je...
..nicméně na vás marketing s DSG koukám "zapracoval" :-)
PPS: Tak už jste ten můj (vámi vymyšlený) jakopříspěvek o přeplňování vs přímý vstřik NAŠEL - nebo to už "konečně přiznáte"? ;-)
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 16:06
máte na hlavě tunu másla, a po dnešku (včerejšku) tam přibylo další kilo. že prej BMW používá "v komplet celém portfoliu" převodovky od ZF protože jsou nejlepší - chichi - jen tak jsme trochu zapomněli na ty TOP modely :yes:
jen tak pro zajímavost: co je vlastně na dvouspojkových převodovkách špatného?
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 16:37
No jistě.. :-)
..a co se UKONČENÍ prodeje atmosferických motorů týče (kde "navrhujete" BMW Z4) - tak (vy text jistě "chápete" :-) ) ale asi SKLERÓZA ... o UKONČENÍ tohoto motoru v nabídce BMW (a konkrétně v Z4) vyšel článek i zde na auto.cz - to je ten kde jste mi v diskuzi říkal "RACHEJTLE" - (už) vzpomínáte? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 16:42
A teď "věcná" část - "co a jak" ohledně 2spojkových převodovek jsem se (jen v téhle diskuzi 2x) vyjádřila. Na TO na co byly (inženýry Porsche) "vynalezeny" jsou FAJN - na vše ostatní jsou "horší" než klasická automatická převodovka s hydrodynamickým měničem =
= (naprosto) "příkladně správně" je používají u BMW (všude ZF s 8mi a v "ultrasportovních" modelech 2spojka
PS: TOP modely (od BMW) se nazývají Rolls Royce ;-) a používají 8mi stupňovou ZF - jinak "viz výše" ... vy JISTĚ psaný text chápete = teď už (i vy) VÍTE jak to s těmi převodovkami je a KDE je 2spojka vhodná a kde "méně"
Pěkný den :-)
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 16:45
Neumíte odpovědět na prostou otázku? Nevadí.
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 19:10
??? CO to "hrajete"?!? :-|
PS: Nebo vám tak "spadla brada" když vám (až) blondýna vysvětlila JAK to s těmi převodovkami je.. :-)
Avatar - Hammunasakra
Jiny pohled
| 10. 10. 2012 00:35
Viz já 00:32 - konkrétně první věta, to je JEDINÉ místo kde 2spojka má "smysl" VŠUDE jinde NEeee
PS: Tak CO bude s tím vaším tvrzením o TRITURBU AMG/MB? ;-)
Tohle už redakce přehnala
| 8. 10. 2012 17:44
Předtím S6, teď BMW 5, k čemu ty testy jsou? Co třeba Fabia vs. Corsa vs. Punto?
Tohle už redakce přehnala
| 8. 10. 2012 19:20
Nepatrim do skupiny lidi co si muzou 550d dovolit ALE i tak si mile rad prectu podobny clanek. Urcite radeji nez Fabia vs. Corsa vs. Punto. Kdyz vas podobne clanky neberou neni nic jednoduchsiho nez na to neklikat ;-)
Tohle už redakce přehnala
| 9. 10. 2012 17:18
tak ale na co mám klikat, když v poslední době píšou nepotřebné testy, co třeba Citigo vs. i10?
Avatar - peV
Tohle už redakce přehnala
| 10. 10. 2012 20:49
Že je nepotřebuješ ty, neznamená, že jsou nepotřebné. Já takové testy potřebuju: baví mě (jakožto i spoustu dalších auto fanoušku). Bez ohledu na to, že auto za 2,5 mega zrovna teď nepotřebuju :-) I když je fakt, že jsem čekal zajímavější a obsáhlejší pojednání.
Avatar - Hammunasakra
Tohle už redakce přehnala
| 10. 10. 2012 22:04
...(spíš) MĚLO to být "zajímavější a OBSÁHLEJŠí pojednání"!
(přece jen jde o REVOLUČNÍ novinku v konstrukci motorů...
Lak...
| 8. 10. 2012 17:49
Kdyby se autor článku pořádně podíval do ceníku tak by zjistil že na M5 se dává Monte Carlo Blue kdežto tohle je Estoril Blue II

To jen tak mimochodem
Avatar - Pekelná Micinka
M550d xD?
| 8. 10. 2012 18:22
XFR XFR XFR >:-[]
M550d xD?
| 8. 10. 2012 20:12
>:-[]
interier je katastrofa
| 8. 10. 2012 20:57
Aj keby tam boli 3 motory a jedno turbo tak interier je stale (podla mojho nazoru) katastrofa! Že BMW ostalo verné svojej tradícií len v podobe tachometra a otáčkomera je dosť na škodu, skôr mali ostať pri tej radosti z jazdy. A tá pseudo koža alebo čo to je na tých sedačkách, tak to hádam nie... [odkaz]

BMW fanatici to neriešia, každopádne kde sú tie časy keď človek za veľa peňazí dostal ,,veľa muziky" a to, že si musím u prémie (aj audi a MB) priplatiť pomaly aj za volant je tiež dosť silné kafe.

Zas na druhej strane isto sa lepšie robí reklama ,,už od 39.990 euro" ako otvorene napísať ,,pod 80.000 eur to nebude".... tie ceny som si vymyslel len ako príklad, kým niekto začne vášnivo listovať cenníky na webe a vykrikovať mi ako som mimo ;-)
Avatar - Hammunasakra
interier je katastrofa
| 8. 10. 2012 21:03
Pod 80 t. € (ani vzdáleně) se tu NEdostalo ani testované "tuctové" A6 3.0 Tdi 180 kW (Citroën C5 177 kW je v česku za 850 t. kč) - tak to ve vyšší střední prostě cenově JE - a tady mluvíme o naprosté novince a nejvyspělejší technologii na trhu.. ;-)
interier je katastrofa
| 8. 10. 2012 21:58
nechapem prečo "strkaš" citroen mezdi premianty(M,B,A). fakt si nemyslim, ze je to znacka, ktora by dokazala konkurovat nemeckym. alebo?
Avatar - Hammunasakra
interier je katastrofa
| 8. 10. 2012 23:19
Já něco takového napsala..? ;-)
PS: Já upozornila že "běžný" naftový 3litr (s výkonem ca 180kW) v reálu vyjde na nějakých 80.000€ (i víc) - a že těch 180 kW "není žádný zázrak" - takový výkon dostatnete i ve střední třídě..
..když koukám na "celkové" ceny tak se Citroën C5 V6 Bi-turbo NEmůže rovnat (je to spíš DALEKO lepší nabídka než ca stejný motor ve vyšší střední za 2.5 milionu :-)
Avatar - positivemind
interier je katastrofa
| 9. 10. 2012 00:04
No tak V6/R6 diesel má C5, 3er, A4 a třída C ;) a to je u nich vrchol, který je notně drahý. U vyšší třídy je to základ, resp. střed.
Avatar - Hammunasakra
interier je katastrofa
| 9. 10. 2012 00:16
Ano SOUHLASím (je to takový "rozumný střed" ve vyšší střední) - a s trochu "normální" výbavy se zřejmě u žádné značky NEdostanete pod oněch výše zmíněných 80.000 €
= já si "libuji" s podobným motorem za "zlomek" ceny (to byl celý důvod té "vsuvky/závorky" o C5 a jeho ceně a "shodném" výkonu :-)
Avatar - white label
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 22:12
Audi A8 nebyl první sedan lux. třídy se standardním trvalým pohonem všech kol , tím bylo už o cca 6 let dříve Audi V8, takže náskok Audi je v tomto ohledu ještě podstatně větší/"delší".
Avatar - Ronault.
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 22:44
Zase se tu chceš hádat o tom, kdo ho má nejdelší/největší? Že tě to baví...? >:-[]
Avatar - white label
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 22:54
Primárně mi jde o faktickou chybu v textu, ne o to, jestli Audi něco přidali, nebo ubrali...
Ale hlavně to pouze konstatuji, na hádky jsi tu tradičně vyhlášený spíš TY... :*) >:D
A vůbec, radši se mrkni pod svůj "zázrak"... ;-) >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:22
Těch chyb tam je víc. Například nechápu, kde autor přišel na fakt, že BMW zavedlo masivně čtyřválce 16 let po MB a Audi. Čtyřválce má BMW u řady 3 v nabídce od 70. let (možná i dřív, když to ještě nebyla řada 3) a u 1er od samého počátku. Je tam sice slůvko masivně, ale kdo může za to, že např. lidé u E36 kupovali raději šestihrnky než čtyřválce.
Zkrátka, auto.cz jde hodně dolů a těmi svými titulky (VW dramaticky snižuje plán výroby 8-s ) a jiným žvásty šel kredit téhle stránky dolů.
Avatar - Hammunasakra
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:24
Myslím že to není o "auto.cz", ale o KONKRÉTNÍCH autorech - byť nějaký editor (nevím kdo jím na auto.cz je) by takové "lapsusy" MĚL "ohlídat/vychytat" :-|
Avatar - Parda71 (BMWfans)
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:28
Nesleduju kdo konkrétně píše bulvární články nebo nesmysly, ale od toho je šéfredaktor, který by měl zabezpečit nějakou stálou formu a hlavně úroveň stránky auto.cz jako celek.
Avatar - Hammunasakra
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:31
Ano SOUHLASím že šéfredaktor (nebo editor - jak jsem napsala) by MĚL ohlídat "úroveň" článků - nicméně praxe mne naučila dívat se na jména autorů a TĚM věřit, TĚM méně a TĚM (moc) NEeee ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
K úvodu článku
| 9. 10. 2012 09:44
Ano, s tím se dá souhlasit.
Avatar - Ronault.
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:28
Písnička pěkná ;-)

Vím o co ti jde, i když je to celkem jedno, důležité je, jestli dokáže s tím nejdelším a největším daná autobilka zákazníka uspokojit >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
K úvodu článku
| 8. 10. 2012 23:23
:yes:
Avatar - positivemind
Rozporuplné auto
| 8. 10. 2012 22:32
Nepochybuji o tom, že tohle auto nepojede. Nebo že by nezvládlo
Avatar - Hammunasakra
Rozporuplné auto
| 8. 10. 2012 23:11
"NEpochybujete že NEpojede" = Pochybujete že pojede? :-)
PS: Myslím že je to "celkem jednoduché" - je to prostě NEJvyšší NEJmodernější evoluce dieslových turbo motorů (tak jako před 8mi lety bi-turbo 35d) - nic víc nic méně.. ;-)
Avatar - positivemind
Rozporuplné auto
| 8. 10. 2012 23:14
Ale houby, ten post není celý... odeslalo se to nějak nevím jak :-)))

Považuj to za bezpředmětný post
Avatar - Machýrek
M jako Marketing
| 8. 10. 2012 22:48
Jediny problem tohoto modelu je jeho nestastne oznaceni.
Rika se tomu rizeni ocekavani - disciplina, kterou u tohoto modelu marketingovi engineeri v Mnichove smeruji nekam mimo realitu.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
M jako Marketing
| 8. 10. 2012 23:25
Možná máš pravdu, asi to byla chyba. Na druhou stranu existují jen tři typy lidí v tomhle problému. První sorta jsou lidé, kterým je eMko před označením fuk, druhá je, kterým to eMkod leží v žaludku a třetí je sorta lidí, který s tím nemá problém, protože chápe rozdíl mezi divizí M a tímhle.
Ale je to fuk, jsem si jist, že to je dobré auto a to hlavní pro BMW- kupce, si najde lehce.
Avatar - Hammunasakra
M jako Marketing
| 8. 10. 2012 23:28
On (nějak) NEjde pochopit ROZDÍL mezi "divizí M" (a jeho vozy) a "označení M"??
PS: Bylo to xy-krát VYSVĚTLENO (a je to popravdě i v tomto článku...
PPS: Možná by to šlo chápat jako "audí" S a RS ;-)
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 07:51
M-paket s sebou především nese sportovnější podvozek, takové auto může být klidně osazeno dvoulitrovým turbodieselem a v rukou zkušeného řidiče bude v zatáčkách rychlejší, než 550i na klasickém podvozku... protože v zatáčkách to není o motoru ale o podvozku, překvapivě:-)
Avatar - Machýrek
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 08:06
Evidentne pro dost lidi to problem je. S predmetnym vozem mam urcitou zkusenost (k dnenimu dni cca 16k km) a se zadnou jinou petkou se me nikdy nikdo nezeptal: "Proc jsi si radeji nekoupil M5?" - tuto otazku jsem za poslednich par mesicu dostal snad 20x. Lidi maj pismenko M spojene s "necim", co asi nejak deformuje jejich myslenkove postupy a vysledkem jsou pak podobne priblble dotazy a nektere prispevky v teto diskusi. Kdyby to oznacili treba 540d - tak se tu brodime ve slinach odkapavajicich primarne z pera resp. klavesnice panu testeru a vcetne mnoha dalsich...
Avatar - Parda71 (BMWfans)
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 10:05
:yes:
Hodně lidí nechápe, že M5 je zase jaksi někde jinde, než tohle.
Avatar - Hammunasakra
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 10:10
Nojo no ... asi opravdu JE 8-s Ach jo ;-)
Jinak :yes: :-)
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 17:21
Přesně :yes: Na místě by byl spíš dotaz, proč ne 550i? Ale o tom jsme se už bavili :-) A osobně prostě postrádám jak mé osobní (přímé), tak zde nevydané srovnání 550d x 550i.
Avatar - Hammunasakra
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 17:40
I tam (stejně jako v případě) M5 bude LEPŠí 550i (nicméně TAKOVÉ srovnání by už jistý smysl DÁVALO... :-)
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 18:58
Tak jsem to taky myslel. Oprostit se prostě od nějakého značení a zaměřit se na smysluplné srovnávání, 550 a 550. 550i bude lepší jak v čem. S Machýrkem jsme stručně debatovali pod nějakým jiným článkem a 550i určitě bude zaostávat se spotřebou ve všech možných provozech, tu s menším, tu s větším rozdílem. A ten zbytek, ten bych si rád vyzkoušel, nebo alespoň přečetl, jak to vidí jiní.
Avatar - Hammunasakra
M jako Marketing
| 10. 10. 2012 00:43
Já bych tu spotřebu zas tak NE"řešila" (jsme u aut s cenovkou ... kde to NEbude "NEJvyšší priorita"). NEmám ráda vozy kde po ... (třeba) 400 km zoufale hledáte Tankstelle "jinak bude zle" - ale jinak tak či tak občas POTŘEBUJETE(-me) zastavit/dát pauzu = NEní nezbytně nutné aby vůz ujel (třeba) 1000 i více km..
PS: Popravdě jediné auto které to se spotřebou opravdu "přehánělo" (a které "osobně" znám) je Bentley Continental GT minulé generace (byl si schopen říci i "přes 40") - jinak MNĚ (i přes logicky trochu vyšší spotřebu) příjde V8 benzín 550i daleko Daleko "zajímavější" - byť přiznávám že tohle tri-turbo mne "přitahuje" a VYZKOUŠET (na koupení asi NEeee) bych asi chtěla (asi budu MUSET.. ;-)
..a nějaká redakce by se k tomu srovnání těchto "50tkových" verzí 5-Reihe odhodlat MOHLA
:yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
M jako Marketing
| 10. 10. 2012 00:45
Já bych tu spotřebu zas tak NE"řešila" (jsme u aut s cenovkou ... kde to NEbude "NEJvyšší priorita"). NEmám ráda vozy kde po ... (třeba) 400 km zoufale hledáte Tankstelle "jinak bude zle" - ale jinak tak či tak občas POTŘEBUJETE(-me) zastavit/dát pauzu = NEní nezbytně nutné aby vůz ujel (třeba) 1000 i více km..
PS: Popravdě jediné auto které to se spotřebou opravdu "přehánělo" (a které "osobně" znám) je Bentley Continental GT minulé generace (byl si schopen říci i "přes 40") - jinak MNĚ (i přes logicky trochu vyšší spotřebu) příjde V8 benzín 550i daleko Daleko "zajímavější" - byť přiznávám že tohle tri-turbo mne "přitahuje" a VYZKOUŠET (na koupení asi NEeee) bych asi chtěla (asi budu MUSET.. ;-)
..a nějaká redakce by se k tomu srovnání těchto "50tek" současné 5er Reihe odhodlat MOHLA :yes: :-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 10:10
Je taky dobré se podívat do historie. Za dob E30 s tehdejším M-Paketem se označení M-Tech dávalo přímo do obchodního názvu a to mohla být klidně i 318i. A nikomu to nevadilo. Teď je každému trnem v oku to písmenko před označením. Přitom si to laik může vysvětlit jednoduše. Je to prostě "vyšší level" M-Paketu, který standartně vylepšuje pouze design a podvozek s tím, že tohle přidá i onen výkon. Nic víc. Stále ale na hony vzdálené M5.
A že to nepatří pod divizi M GmbH, která ještě poměrně nedávno montovala auta ručně, doufám chápeš...
Avatar - Machýrek
M jako Marketing
| 9. 10. 2012 08:08
Naprosty souhlas
výkon..
| 9. 10. 2012 14:06
Zde chlapci s Dieselfóra jedni m550xd "prohnali" na brzdě. Výsledek dle mého velký propadák ;-\

nechce se mi zde ukázat vložený odkaz od konkurence,tak stačí vygooglit: bmw m550d na brzde ;-)
Avatar - Sysoj Psojič
výkon..
| 9. 10. 2012 14:47
Skoro se mi tomu nechce věřit, ale asi nemohu nevěřit. Navíc pokud to v SK změřili podobně. Vzpomínám na pár průserovek, třeba Audi RS4 minulé generace místo 420PS jen 350 atp...
Napadlo mně, jestli ta brzda dokázala uchladit ty velké mezichladiče, protože jinak je výkon v pýru.
Na mně má to vše vliv, že z auta, které by mohlo časem být v hledáčku, se stalo auto nezajímavé. Snad to tady nečte moc kupců :-!
BTW za ne o moc víc peněz je koupit 450PS 650i GrandCoupé, což je asi ve všech oblastech jiná liga.
výkon..
| 9. 10. 2012 19:26
Tak jak jsem psal na začátku: je to bouda na kupce. Nevadí mi naměřený výkon, tam je určitě rezerva k načipování, vadí mi prapodivná křivka výkonu...
výkon..
| 10. 10. 2012 11:49
tak určitě tam rezerva k chipu je,ale kupuju auto přece s 381 koňmi,tak tam nechci za takové peníze 352 :-) TDI motory mají většinou ještě vyšší výkon než je papírový.. Docela bych na tu brzdu šoupl i novou A6 3.0BiTDI se svými papírovými 313 koňmi,jak by dopadla :-)
Avatar - Ham.
výkon..
| 10. 10. 2012 20:49
3.0 BiTDI na brzdě máš tady, 320hp, 687 Nm
[odkaz]

Takže proti 550d mínus 30hp, mínus 8Nm a mínus 105kg.
Avatar - Hammunasakra
výkon..
| 10. 10. 2012 22:02
A co "starédobré" BMW 35d/40d? :-)
Avatar - Hammunasakra
výkon..
| 10. 10. 2012 22:23
Já tomu nějak NErozumět - i "obyčejný" starý dobrý BMW 35 (40)d vám "běžný" tuning nabízí upravit na (až) 366 PS ;-)
To vypadá spíš na nějakou "BOUDU".. :-)
..nebo že by inženýři BMW mající v tomto směru 8mi letý náskok náhle "zhloupli"? ;-)
Avatar - white label
výkon..
| 10. 10. 2012 23:44
U BMW jsou naopak velmi chytří, což jim tu oddaně dokazuješ i ty svým nezdolným přesvědčením, že tři přece musí být vždycky podstatně víc, než dvě.

Jasné je na tom především to, že se dneska v noci moc nevyspíš, ale aspoň k vůli tomu nebuď i chudáka Buřtíka, který za to opravdu nemůže .. :*) >:D
výkon..
| 11. 10. 2012 08:16
noc bude pre kylie dlha a tazka, alebo tazka a dlha
Avatar - Hammunasakra
výkon..
| 11. 10. 2012 12:17
..no fantazii se meze NEkladou.. :-)
Avatar - Hammunasakra
výkon..
| 11. 10. 2012 12:16
Ano - jedno JE více než 2 a 2 jsou více než 3 ;-)
PS: Vy jste BUŘTÍKa zjevně nikdy NEbudil.. :-)
PPS: Poté se se u audi s 8mi letým zpožděním za ostaními "doplácali" k 2 turbům v naftě vám NĚJAK "narostlo sebevědomí" - tak snad aby se KONEČNĚ někde objevil test V6 Bi-TDi vs R6 35d vs R6 50d ;-)
PPPS: Já bych na něj byla ZVĚDAVÁ (obzvláště poté co Bi-Tdi - když jsme u těch MĚŘENÍ - NEzvládá slibované zrychlení z 0 na 100 km/h.. :-)
..narozdíl od BMW 550d ;-)
výkon..
| 11. 10. 2012 08:16
zanedbatelny rozdiel
Avatar - Hammunasakra
výkon..
| 9. 10. 2012 17:59
To víte, (ultra)NEkvalitní česká napodobenina nafty "udělá své" :-)
RAPID
| 9. 10. 2012 21:58
Žádám redakci, aby udělala srovnávací test s Rapidem!

Rapid f TSIcku strci tuhle kraksnu do kapsy levou zadni >:D >:D >:D
RAPID
| 9. 10. 2012 22:43
jasne, ze ano, rapid je lacnejsi, ma vacsi kufor (odvezie viac konzeriev do chorvatska k moru, menej zerie a aj poistenie je lacnejsie >:-[] >:-[] . K tpmu ma skrabku na sneh/lad
Avatar - Hammunasakra
Mimochodem CHYBí..
| 10. 10. 2012 02:02
..mi tu nějaký text/článek o (naprosto mimořádném) DEVÁTÉM titulu SEBa LOEBa ve WRC.. :-|
wtf?
| 10. 10. 2012 16:19
Avatar - Hammunasakra
wtf?
| 10. 10. 2012 16:44
??? :-|
wtf?
| 10. 10. 2012 16:46
paní Evo, ptal se po Vás exekutor >:D
Avatar - Hammunasakra
wtf?
| 10. 10. 2012 19:10
Jste "normální"??? :-|
PS: NEvím jak po vás, ale mne žádný exekutor ZCELA JISTĚ NEnahání - tak NEvymýšlejte "bubosti" (co ten váš OMYL s motorem v Z4? ;-)
Avatar - Hammunasakra
Mimochodem..
| 12. 10. 2012 13:11
..už VÍM jak je to s tím TRI-TURBEM (a autora tex(s)tu pana Vaverku asi NE-potěším ;-)
DPF FILTER
| 27. 10. 2012 19:41
...má toto auto DPF filter? Lebo podla zašpinených koncoviek to nato nevyzerá...
Avatar - avatas
Motor jak fík
| 27. 10. 2012 22:00
...a kdo tady píše jinak,tomu doporučuji benzin MPI ...... >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Motor jak fík
| 27. 10. 2012 23:44
..tomu PŘEJI benzín MPi (na věčné časy a nikdy jinak ;-)
Avatar - JasteR
REALNÝ VÝKON TESTOVANÉHO NOVINÁŘSKÉHO VOZU:
| 15. 11. 2012 14:55
[odkaz]
:-! ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku