Na 3válec 1.2 litru slušná hodnota zrychlení :yes:
3_diamanty
0
slusna je aj vaha, trojvalec a trojdverak a ono to vazi 1113 kg? Ved s tym motorom ten trojdverak mal vazit menej ako tonu... bez debaty..... ved to je tazka opacha... 8-s ved taka 208micka 5 dverova 1.2VTi ma pohotovostnu hmotnost 980kg... to ten citroen tam ma tehly v kufri alebo ako?
sir
0
DS3 není C3....to je konkurent pro 208...pletes si "tridu"..nemyslim rozmerove..ale stylem ..narocnejsi design...a vsechny serepeticky neco vazi.
Navic 208 sla s vahou hodne dolu...ucelove.....to urcite nova C3 pujde taky.
btw..kolik vazi nejaky ten korejec v tehle tride? 😁
3_diamanty
0
ano viem viem... DS3 sa hra na imidzovku ale stejne nou nie je.... a je zbytocne tazke na to ze je to len 3 dverove auto ktore nie je vacsie ako 208micka ;-\ , narocnejsi dizajn nema nic spolocne s vahou
PeterLuk
0
:no: :no: 8-s
wladyk
0
Tak teď už je to komplet "stylovka" :no:
kyklop
0
jasne , nie je to kia
R-class
0
Tak si srovnej Veloster s DS3. U velostru ten jeden válec navíc váží 130 Kg. Za mě bych rozhodně raději jezdil v DS3.
PeterLuk
0
Samozrejme, štýlovkou je Hyundai i20, že >😁
Michal Stehnij
0
Pod tunu? Proboha nelži si do kapsy. DS3 je stylovka a všechno něco váží, kdyby ty doplňky byly z karbonu, bude stát mnohem víc než to, co ve skutečnosti. Ani Mazda 2 neváží pod tunu, a to je lehká.
Mike_C
0
To vážně táhne max na 2750 ot/min? 118Nm na 1.2 a tři hrnce, to je docela dosti slušné.
3_diamanty
0
smrtelne vazne a P208 ma s tymto motorom este lepsie dynamicke parametre a nizsiu spotrebu ako ta gycova a tazka smiesna DS3 😉
PeterLuk
0
Gýčový a smiešny je iba tvoj bezcharkterný Hjandé i30 3.dv. >😁
Navic 208 sla s vahou hodne dolu...ucelove.....to urcite nova C3 pujde taky.
btw..kolik vazi nejaky ten korejec v tehle tride? 😁