Není to žádná oficiálně potvrzená informace, navíc je to z kanadského fóra a BMW pro USA/Kanadu mohou mít v tomto ohledu odlišná řešení od Evropy. Ale hlavně se tam nikde neuvádí, jestli jsou i vzadu kotouče chlazené (dvojité) a pokud ne, pak by mohl mít zadní kotouč větší průměr i z tohoto důvodu.
Ano, takhle to opravdu funguje. Ale dsc nebude mačkat brzový pedál, ovládá brzdy bez vědomí řidiče, na tohle jsem narážel, brzdový pedál může zůstat v klidové poloze. DSC dostálo tedy pár změn, obvykle je jeho zásah pojil s "odříznutím" přísunu paliva, nyní bude pouze brzdit.
Je mozne, ze jsem ten prispevek z fora spatne pochopil, ale v teto vete rika neco podobneho, co jsem rikal ja "Because the DSC system would brake the rear wheels under full throttle, it takes a lot of energy to slow the wheel down..." Pokud je tedy "full throttle" mysleno jako "plny plyn" v souvislosti s plynovym pedalem a ne ze se DSC ta kola snazi zbrzdit co nejvice to jde, nebo tak neco.
V pořádku, omlouvám se za ukvapené jednání, ale to co píše klučina na fóru, jsi ani omylem neříkal. Napsals, že kotouče musí být větší kvůli zadnímu náhonu (což není úplně pravda, větší jsou kvůli dsc) a pro případ, že je sltačený brzdový a plynový pedál zároveň (o tom ani zmínka). Fórum říká, že při plném nasazení a neustálému zasahovaní trakčí kontroly (nebo nahrazení svorného diferenciálu systémem dsc), by menší kotouče nemusely stíhat odvádět dost tepla do okolí a mohly by uvadat. Při vypnuté elektronické asistetci však důvod k větším zadním kotoučům zcela odpadá, náhon nenáhon.
Já vím (že přední musí být větší..), proto jsem také psala "mýlit se je lidské" ;-)
PS: Mimochodem můj nový (vyšší třídy) autofavorit Lexus GS 450h zvládne zastavit (s předními kotouči 356 mm) za (neskutečných) 33 m :yes::-)
Do auta by to spíš opravdu nešlo, ale i do auta se dopředu dávají "dvojité" (chlazené) kotouče mnohem častěji, než dozadu, kde často stačí (nejen menší průměrem) jednoduché, případně dokonce ještě pouze bubnové brzdy, které mají vzadu i některé (slabší/menší) motocykly/skútry.
Hmmm ;-)
Já si tedy (snad) ty dva kotoučky nějak "dovedu představit" (a že do auto kol by to, kvůli jejich tvaru, asi spíš NEšlo...), ale RÁDA se nechám "opravit" = NAVRHNĚTE jak by asi tak měla znít "lepší" odpověď (než byla ta má :-)
Njn, asi si aji na kole hodím na zadek alespoň 180 mm kotouč, jelikož to má taky zadní náhon, motorky mívaj asi nějakým nedopatřením na předním kole brzdové kotouče 2 a výslednice sil při brždění vůbec neprochází osou předního kola.
Abych vás správně pochopila - přehnal jste to v napadání mé osoby TAK moc, že vaše bláboly musely být smazány - a čekal jste CO (že vám mé :no: ;-\ :no: ) tak strašně "vadí" :-)
A abych si byla jista - NEvíte PROČ jste dělal co jste dělal (opakovaně o mně píšete "bláboly") a ŽÁDNÝ cíl to NEmá (děláte to "ani nevíte proč"?
(případně nejste SCHOPEN na cokoliv z tohoto odpovědět..
PS: A na slova "jste debilní" jste jistě také "hrdý" :yes:
PPS: Mám pocit že jste (bohužel jsme) "zaneřádili" místní prostor určený k diskuzi o autech až až = Co kdybych (poté co jste mne "odhalil" - jak mé "dluhy" tak moji adresu) + to že NErozeznám přímé vstřikování od přeplňování) vyhlásila že MIG_35 mne zcela odhalil a jeho přehled a znalosti mne TAK převyšují a zastiňují, že zdrcena se zatajeným dechem stojím v prachu před jeho velikostí a PROTO sem již nikdy NEbudu psát..
Žertujete? ;-)
Vy jste tu o mně psal BUBOSTI NEdozírné (které vám dokonce musely být smazány) a cítíte se "dotčen" že já reaguji (třeba) :no: ;-\ :no: ??? :-) >:-[]
vy jste napsala už asi padesát příspěvků ve stylu :no: ;-\ :no: směrem ke mně a ptáte se proč vás napadám? projděte si tuhle diskusi, máte pocit, že jsem vás napadnul? vidím první urážku od vás (o vidlích atd). jste pod práškama? jestli ne, tak byste měla být.
1) "Paní Evo"??? :-)
2) takže o autech (jako obvykle) NIC?
3) jsem ráda že jste mé texty (ať mne už NEobtěžujete apod.) alespoň četl
4) takže PROČ mne stále "napadáte" - řeknete (alespoň) to? ;-)
paní Evo, vy mi píšete soukromé zprávy abych vás nechal na pokoji a přitom reagujete na každý příspěvek co napíšu. dává vám to smysl? nejste vy tak trochu schizofrenní?
Napsal anonymní "hrdina" - známý tím že NEdodrží ani to co sám od sebe napíše(slíbí) a co by svůj KSICHTík NEukázal ani "za zlaté..." a to NEmluvím že tohle by mi "naživo" NEřekl ani "za nic" (no snad v tmavé uličce kdybychom tam byli jen sami dva - to se z takových jako vy stávají "BORCI" - alespoň do té doby než jde okolo nějaký Buřtík :-)
PS: (jinak) viz minulé PS ;-)
(trochu) adrenalin (třeba v těch hodně vysokých rychlostech) je fajn - o životě "od výplaty k výplatě" budete ale (evidentně) vědět víc vy.. ;-)
No a na vaši (docela ZOUFALOU - fakt "případ pro psychologa") otázku z dnes 8:02 si asi umíte odpovědět sám.. :-)
Jaké to je být (takový) "nýmand" že ani to "obcházení sousedova auta s korunou" se vám NEdaří..? ;-)
PS: (takováhle) Kombinace záááávisti kombinovaná se šovinismem - to se denně NEvidí..
NEmusíte mne stále přesvědčovat že (chcete "škodit") NEmáte o autech moc "přehled" - já to (přece) VÍM vím Vím vÍM VíM vÍm VÍM :-)
PS: Ne NEpodařilo - první vozy budou až PO NOVÉM ROCE! ;-)
PPS: VÍM že jste typ co (když si soused koupí nový vůz) mu ho raději obejdete s mincí a propíchnete pneu, než abyste "hnul ..." a měl to samé (ne-li lepší). Záááávist je HROZNÁ vlastnost (paradoxně NEJvíce rozšířena mezi komunisty - jako jste vy.. :no::-|
Víte, většinou lidem přeji "to nejlepší", ale vy si NEzasloužíte vědět jaké je to létat 1. třídou, NEzasloužíte si vědět jak rajské pláže jsou na Malediven nebo Seychellen, NEzasloužíte si pocity při jízdě (ve Ferrari apod) v rychlostech vysoce nad 250 km/h atd...
..a až se doma (konečně) dohodneme jaký motor do toho RR, NEbojte se, speciálně VÁM dám vědět
Pěkný den (všem ostatním KROM vás :-)
Nikde jsem nepsal, že by měl být rozdíl zrovna mezi disky pro prvovýrobu různých značek (VW, Audi, BMW, MB...). To že se něco dělá na stejné lince, ještě neznamená zcela shodnou kvalitu všeho, co s takové linky finálně vyleze. Že si automobilky účtují nemalou část ceny za jistou originalitu takového produktu je obecně známý fakt, každému by se asi taky nelíbilo, kdyby si naprosto stejná kola (mezi ně nepočítám italské repliky, nebo dokonce čínské kopie), která si on doveze na své nové prémiovce, mohl koupit soused na svou letitou ojetinu někde vedle v krámě za cenu 3-4 tis. za kus.
Každopádně je nemalou cenou kola z prvovýroby (tedy i jako originální ND) zaručena i určitá (relativně vyšší/vysoká) kvalita, včetně odolnosti kola proti případné deformaci nárazem apod.
Originální kola z prvovýroby (od Ronalu) za 15 tis. sice logicky nebudou 5x kvalitnější než aftermarketovky Ronal za tři litry, ale rozdíl v kvalitě (samozřejmě včetně designu, případně povrchové úpravy apod.) tam určitě bude. Sám jsem měl aftermarketové Ronaly na bývalém Golfu a jejich mechanická odolnost vůči nárazu byla podstatně horší, než teď mají Ronaly s prvovýroby, navíc s nízkoprofilovější pneumatikou. Současné Ronaly z prvovýroby se v tomto ohledu vyrovnají předchozím BBS z prvovýroby, které jsou jinak (především tvarově) naprosto shodné...
No to si pis z ta kvalita je minimalne podobna...ja sem se v Ronalu v Jicine mel moznost podivat....linka stejna jen je tam namatkova vystupni kontrola u odberatelu, vsecko ma KBA ISO TUV..... Takze narozdil od cinskejch resp italskejch replik je to vsecko v poradku a nemas osmicku po prvni dire. Jedinej rozdil je v samozdejme v designu, barvach a vyrazeneho znaku automobilky. Kovany kola Ronal nevyrabi...ty se delaji u BBS nebo ENKEI. Ale ver mi ze rozdil mezi "for audi,bmw a mb" a normalni produkci tam je pramalej natoz aby obhajil cenu. Lita kola se vyrabeji stejne bez ohledu zda je to pro Audi bmw ci mb resp VW. Takze jestli si myslis ze mas lepsi kola od "for audi by ronal" nez nekdo kdo si je koupi aftermarket tak sni dal. Jedie co mas lepsi je ten pocit ze s za to dal 3x tolik a tim si nakrmil audi.
Jeden muj klient se mi kasal jak mu prodejce dal na cayena cca pul mega slevu jak to osefovali, ze to prihlasi nak na import pak ze s tim jezdil nakonec ze tam je jedna dve vady a prodali mu to, on spokojenej oni tez no a ja se nedivim kdyz jim pak za zimmi 20tky s pirelli scorpion ice snow za sadu vcetne kol vyplacnul 160 000:-)))). Nechci slevu zadarmo. Tim chci rict, ze ty kola byly tez OE a taky Ronal a jeste k tomu dost hnusny, takze v nakladech tak za 50 ale pro prodejce 110 doma.
PS: omlouvam se za preklepy pisu z telefonu a na plazi na to moc nevidim:-)))) to neni provokace:-)))).
Jaké iluze, vážně si myslíš, že běžné (aftermarket) Ronaly za pár litrů jsou ve stejné kvalitě, jako originály z prvovýroby za nějakých 15 tis. a víc? ;-)
Nechci vam vsem brat iluze, ale Ronal dela kola i Brabusu a x dalsim tunerum. To ze tady nekdo utrati 17k za ronal AMG je maximalne v poradku, ale nekdo kdo utrati 100k a vice za Ronal Brabus je horsi...mimochodem vlastni zkusenost: AMG ronal 19 jsou o 0.9kg lehci nez Brabus monoblock q v 18!!!! A je to taky ronal...zde je videt kdo zdime prachy:-))
Když je to uděláno dobře a hlavně z kvalitního matroše, tak je celkem jedno, kde ty kola dělají.
Taky není Ronal jako Ronal, stejně jako není MB jako MB (např. Ačko a SLS).
Hele, já už nevěřím ničemu a nikomu... tenkrát u MB jsem je měl v paketu sport za 17 bez daně, říkal jsem si OK, holky se z nich jistě poserou, ale víš,jak to je.... Pak jsem je v servisu svlíknul na zimáky a tam "ronal cz", tak jsem byl trochu nasranej... Na druhou stranu jsem byl rád, protože bez paketu sport bych je kousnul kolem 70 kolíků?! Hele to je vezou do USA, nebo je nandavaj v Hamburku? Prostě pakárna
Ronaly se dělají třeba i v Polsku, např. 18" Detroity na G6 GTI, přitom Detroity na G5 GTI se dělaly ještě v Německu u BBS. Ronal dělá origo kola (včetně drahých modelů) i pro Audi.
NEmám s nimi "problém" - jen mi NEpřipadají až TAK "zcelamimořádná" (jak z nich "šílí" MIg ;-)
PS: Ano, něco jako předzvěst budoucích ("sportovnějších") budoucích modelových generací BMW by to (snad) MOHLO být.. :-)
..nicméně JÁ bych si při výběru asi možná nejspíš vybrala "trochu jiná" (kdysi jsem viděla FANTASTICKÁ NE"originál" kola na BMW 7 - jednoduchoučký "trojlist" - nikdy jsem již nic podobného NEviděla.. a od jakého výrobce tehdy byla také NEzjistila...
Co jako? Problém těch kol jsou leda v tom, že se trochu "vymykají" BMW, jinak jsou OK. Samozřejmě, protože nedrží "linii" BMW, tak jsou diskutabilní... Také to může být předzvěst dalších modelových generací BMW.
Takéto niečo chýbalo už dlhšie. stará M šestka bola síce dobrá ale dizajnom zaostávala a stále si našla odporcov...ale toto je skvost....vlastne uz nemam slov ..je to nadhera ...