Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Subaru XV 2,0D X – Takhle je to nejlepší

S naftovým motorem a ručním řazením může Subaru XV konečně naplno předvést všechny své přednosti.
Zpět na článek
12. 11. 2012 10:38
12. 11. 2012 10:47
12. 11. 2012 13:05
12. 11. 2012 14:06
12. 11. 2012 11:08
12. 11. 2012 11:27
12. 11. 2012 12:00
12. 11. 2012 14:36
12. 11. 2012 20:53
12. 11. 2012 17:39
12. 11. 2012 22:03
16. 11. 2012 09:56
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2012 10:38
Volba je jasná
Tigi nebo CX5. Ještě co je pravdy na tom, že na naši naftu ty motory moc nefungují.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2012 10:47
Re: Volba je jasná
ja by som bral subaru... ak by peniaze nerozhodovali :yes:

XV na svetlu vysku 22cm, genialny boxer diesel.... nadherny dizajn, spickovy podvozok, super spotrebu, jeden z najpremakanejsich pohonov 4x4...., spickovy interier atd.... , v neposlednom rade aj neprekonatelny image znacky subaru :yes:

ak nejde o prachy tak volba je jasna XV... bohati svajciari to vedia [odkaz]

popravde na tigim nevidim nic zaujimave.... absolutne nic.... co sa tyka mazdy tak CX5 je vydarene auto to ano... tam sa da uvazovat ... japonci su japonci :yes:

v tej bielej vyzera uzasne snad este lepsie ako v tej orandzovej [odkaz] [odkaz]
Avatar - STi 2008
12. 11. 2012 21:52
Re: Volba je jasná
To platilo pro boxery D. r.v. 2008 a 2009. Poté se změnily vstřiky na "víceodolné" >:-[]
Nyní už je to v pohodě. Asi Japonci nepočítali s tak výrazným pančováním ....
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2012 10:47
Boxer diesel
S XV jsem nemel moznost si sjet, ale loni jsem si zajezdil v Impreze s naftou. Popravde uz tehdy jsem nechapal, proc ji novinari tak milujou.
Jinak pro zajemce o naftu a automat, pristi rok bude kombinace dieselu a CVT k dostani.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2012 10:54
Re: Boxer diesel
Tak tuhle kombinaci znám z MB B a nic horšího jsem nezažil.
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2012 12:52
Re: Boxer diesel
Z hlediska komfortu jizdy, zrychleni, spotreby? A jaka je konstrukce CVT od MB, mas nekde odkaz? Mne pripada CVT od Subaru konstrukcne velmi zajimave. Za motorem je HDM a az pak CVT, ktera pohani talire hnane hridele smerem do predniho diferencialu a dozadu k MPT.
Avatar - gld
12. 11. 2012 13:05
Re: Boxer diesel
Konštrukčne zaujímavé a užívateľsky zmysluplné sú rozdielne veci. Na cvt prevodovku od subaru som zatiaľ príliš chvály nepočul a od spojenia s dieslom by som si mnoho nesľuboval. V XV-čku s manuálom má boxer diesel spotrebu "tak akurát", kombinácia s šmýkajúcim cvt-čkom zabije ako ekonomiku tak aj dynamiku.
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2012 13:43
Re: Boxer diesel
Tak to nemusi byt nutne pravda. Uzivatele ze subarufanclubu uvadeji u svych CVTeck az neuveritelny spotreby (kolem 7mi litru s 2.0i v XV) a potvrzuje to i uzivatel ze SRN [odkaz] Na spritmonitoru jsou pak jen dva kousky s 2.5i a prumer je rovnez lehce pres 8 [odkaz]
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2012 13:44
Re: Boxer diesel
Neni nad to jit primo k uzivatelum. Na subarufanclubu jsou majitele vesmes nadseni.
Avatar - gld
12. 11. 2012 14:06
Re: Boxer diesel
Čakal si snáď, že na subaruFANclube budú užívatelia nadávať? ;-)
Avatar - Slavek-TDM
12. 11. 2012 14:19
Re: Boxer diesel
Tak to by ses divil. >:D
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2012 13:15
Re: Boxer diesel
Odkaz nemám, ale pocity mám jako skůtrokombajnu. B - preblije.
Avatar - 3_diamanty
12. 11. 2012 10:55
Re: Boxer diesel
tu je nejaky clanok ( testik ) a aj tabulkove porovnanie s konkurenciou kde je aj tigi:
[odkaz]

snad sa tam najde vysvetlenie preco je to auto take dokonale ;-)
12. 11. 2012 11:08
spotřeba
Naměřená spotřeba mě dost překvapila, protože mám zkušenost s Forestrem a tam ten stejný motor spotřebuje opravdu minimum a zpřevodování je naprosto stejné. Navíc Forester je o víc ja 100kg těžší a odpor vzduchu bude určitě také větší. Většinu času s ním jezdí manželka a má dlouhodobou spotřebu 6,2 (palubní počítač), resp. 6,3 (skutečnost - občas to u pumpy dopočítám, rozdíl tam moc není, u MPSa to dělá 10% !!!). Při cestě do Chorvatska (4 osoby) byla reálná spotřeba pod 6 litrů (většina cesty po dálnici - tempomat 130), v zimě do Francie s boxem na střeše a maximální zátěží 7,4 (opět dálnice tempomat 130). To jsou hodnoty, které mě hodně překvapily. A že by lehčí a menší XV bralo při 130 8,1 ???? To se mi moc nezdá. Buď to bylo do kopce :-) nebo bylo něco jiného špatně ....
Rozbalit vlákno
4
12. 11. 2012 11:27
Re: spotřeba
Uz som sa s XV viezol a tu spotrebu mozem potvrdit. Pri priemernej stovke bola spotreba asi tak 7,2 l, pri 130 tak 8, 5 (podla pocitaca) co ma tiez prekvapilo. Na druhej strane musim povedat, ze auto malo za sebou len nejakych 500 km, takze ona pojde o nieco dole. Ak je to s Foresterom naozaj tak, tak je ten rozdiel udivujuci a vysvetlenie na to nemam. Na druhej strane poznam ludi, ktori maji Imprezu a vravia, ze mavaju spotrebu i 9 litrov 8-s , takze neviem ako to vsetko je, zvlast medzi realitou a povestou Subaru.
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2012 12:00
Re: spotřeba
Souhlasím, testoval jsem Forester a 6,5. Ten už měl dost najeto.
Taky si to nedovedu vysvětlit. Snad že je vozidlo úplně nové a všechno je ještě hodně nezajeté.
XV vypadá velice pěkně, je to velmi sympatické auto, je větší, než jsem si myslel. Ve Švýcarsku je to druhé nejprodávanější auto i ve světě, kde jinak vládnou vozy německé a pseudoněmecké provenience.
12. 11. 2012 14:36
Re: spotřeba
Já bych tím Švýcarskem tak moc nemával.
Stačí, aby ta auta nakoupili policajti, nebo záchranné služby, nebo třeba pošta - Švýcarsko je dost hornaté (Alpaté :-) ) a tahle auta jsou známá bytelností a terénními schopnostmi.
Uvidíme na konci roku, kolik měsíců celkem to XV ve Švajcu dělalo leadera...
Avatar - WinDiesel
12. 11. 2012 20:53
Re: spotřeba
Dost důvodů k tomu, aby to kupovali nejenom policajti, pošťáci a záchranáři... V tom hornatém Švýcarsku...
12. 11. 2012 11:27
neblázněte mi hlavu
když subaru a manuál, tak snad wrx, když terén, tak forester, když xv tak samozřejmě automat, tyhlety manuální naftové orgie jsou dobré leda tak pro pana redaktora, případně pepu od vedle co tvrdí, že automat nikdy mámo, kor ten cvt, to cuká, neřadí, nejede >:D
Rozbalit vlákno
15
12. 11. 2012 12:19
Re: neblázněte mi hlavu
Tak jsem asi Pepa od vedle... Ale manuální převodovka je zatím nedostižná. Jistě, některý automat řadí rychleji než letí světlo, ale žádný automat není vhodný do každé situace. Manuál řadí jak chce řidič a ne jak mu to nakazuje nějakej počítač.
12. 11. 2012 12:39
Re: neblázněte mi hlavu
tak jistě, pokud se pohybuješ v extrémním terénu, využíváš redukce apod., tak tam mi dává manuál smysl, pokud jezdíš kdekoliv jinde a není to rychlostní zkouška, tak tam je na místě automat
Avatar - Dinar
12. 11. 2012 12:19
Re: neblázněte mi hlavu
Absence automatu v kombinaci s dýzlem, kabina z roku 2000 a cena neodpovídající aktuálnímu postavení značky na trhu jsou hlavní důvody, proč se XV nemá šanci prodejně srovnávat ani s průměrem prodejů ve třídě crossoverů či malých suv. Ve výše zmíněném Švýcarsku to auto používají tam, kde jsou třicet let zvyklí používat Subaru od dob leone, tj. jako několikáté auto v rodině, pracovní nástroj, jak říkají Slováci, do hory.
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2012 13:24
Re: neblázněte mi hlavu
Podle mě jsi to podhodnotil, viděl bych v tom jistotu, co fungovalo 30 let bude zase. Stejně jsou to idioti, mít pořádný automat a design tak by byli jinde.
Avatar - Dinar
12. 11. 2012 13:31
Re: neblázněte mi hlavu
Moc nerozumím tomu, co jsem podhodnotil. Nemyslím, že by mělo to auto ve Švýcarsku problém navázat na tradici jednoduchých a robustních Subaru, které jsou tam jako pracovní auto obyvatel horských údolí velmi oblíbená. Forester se přetransformoval z crossoveru v SUV, takže jeho roli přebírá XV, je pro dané potřeby šikovnější, menší a levnější.

A ano, mít dýzl s automatem prodávalo by se XV v Evropě podstatně lépe, jednoduchý design nevadí, viz. úspěch Vitary, například.
12. 11. 2012 14:37
Re: neblázněte mi hlavu
diesel s automatem má přijít
12. 11. 2012 13:41
Re: neblázněte mi hlavu
Obnažená pravda :yes:
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2012 18:20
Re: neblázněte mi hlavu
A jak že je to s tou pravdou o tom, že Golf nabízí víc a proto je dražší než Rapid >:-[] ?
Avatar - Ji/Ri
12. 11. 2012 19:12
Re: neblázněte mi hlavu
>:D je asi na malinách >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 11. 2012 19:11
Re: neblázněte mi hlavu
Tak jsem včera četl, GTI, jak jsi dostal na obnaženou prdeeelku.... no pěkně ti kluci napráskali, jen co je pravda .... >:D >:D >:D ....ale zase je pravdou, že sis docela pěkně nabíhal.... ;-)
Avatar - STi 2008
12. 11. 2012 22:00
Re: neblázněte mi hlavu
Nekušujte do prý právníka >:D
Avatar - rohYpnol
12. 11. 2012 22:27
Re: neblázněte mi hlavu
jemnocitem řečeno se "prý právník" včera poněkud zamotal do své propagandy >:-[]
což mi je jedno, já bych se od něj jen rád někdy dozvěděl odpověď na téma ceny Rapid vs. Golf VII.
Avatar - WinDiesel
13. 11. 2012 09:26
Re: neblázněte mi hlavu
Do (virtuálních) mrtvol se nekope ..... :-)
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2012 16:50
Re: neblázněte mi hlavu
zombie nezaslouží slitování ;-)
Avatar - Barrichello
14. 11. 2012 12:24
Re: neblázněte mi hlavu
>:D >:D >:D
12. 11. 2012 17:39
.
Na to, ze to je diesel, tak celkom vysoka spotreba, na prvy pohlad sa nezda ze by to auto malo az taky velky aerodynamicky odpor.
A po druhe displej medzi rychlomerom a otackomerom vyzera teda poriadne lacno, podobne ako farebne ukazovatele, nieco na sposob dacie.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - STi 2008
12. 11. 2012 22:03
Re: .
Tak toto je normální subo, podívejte se do celé řady, oni to prostě "neřeší" . >:D
Interiér "nejezdí" ,důležitý je podvozek, motor, brzdy a spolehlivost. Vše ostatní je "nadstandart" >:-[]
Avatar - avatas
16. 11. 2012 09:56
Paskvil na auto
Paskvil na auto; tohle by nenamaloval ani šéf od Žigulíka či Záporožce!
Vzhledově mě jímá děs a běs...!!!
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
16. 11. 2012 12:24
Re: Paskvil na auto
Vidis to a mne se to zrovna libi :-)