Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Subaru XV 2,0D X – Takhle je to nejlepší

38 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tigi nebo CX5. Ještě co je pravdy na tom, že na naši naftu ty motory moc nefungují.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja by som bral subaru... ak by peniaze nerozhodovali :yes:

XV na svetlu vysku 22cm, genialny boxer diesel.... nadherny dizajn, spickovy podvozok, super spotrebu, jeden z najpremakanejsich pohonov 4x4...., spickovy interier atd.... , v neposlednom rade aj neprekonatelny image znacky subaru :yes:

ak nejde o prachy tak volba je jasna XV... bohati svajciari to vedia [odkaz]

popravde na tigim nevidim nic zaujimave.... absolutne nic.... co sa tyka mazdy tak CX5 je vydarene auto to ano... tam sa da uvazovat ... japonci su japonci :yes:

v tej bielej vyzera uzasne snad este lepsie ako v tej orandzovej [odkaz] [odkaz]
Avatar - STi 2008
STi 2008
To platilo pro boxery D. r.v. 2008 a 2009. Poté se změnily vstřiky na "víceodolné" >:-[]
Nyní už je to v pohodě. Asi Japonci nepočítali s tak výrazným pančováním ....
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
S XV jsem nemel moznost si sjet, ale loni jsem si zajezdil v Impreze s naftou. Popravde uz tehdy jsem nechapal, proc ji novinari tak milujou.
Jinak pro zajemce o naftu a automat, pristi rok bude kombinace dieselu a CVT k dostani.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tak tuhle kombinaci znám z MB B a nic horšího jsem nezažil.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Z hlediska komfortu jizdy, zrychleni, spotreby? A jaka je konstrukce CVT od MB, mas nekde odkaz? Mne pripada CVT od Subaru konstrukcne velmi zajimave. Za motorem je HDM a az pak CVT, ktera pohani talire hnane hridele smerem do predniho diferencialu a dozadu k MPT.
Avatar - gld
gld
Konštrukčne zaujímavé a užívateľsky zmysluplné sú rozdielne veci. Na cvt prevodovku od subaru som zatiaľ príliš chvály nepočul a od spojenia s dieslom by som si mnoho nesľuboval. V XV-čku s manuálom má boxer diesel spotrebu "tak akurát", kombinácia s šmýkajúcim cvt-čkom zabije ako ekonomiku tak aj dynamiku.
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Tak to nemusi byt nutne pravda. Uzivatele ze subarufanclubu uvadeji u svych CVTeck az neuveritelny spotreby (kolem 7mi litru s 2.0i v XV) a potvrzuje to i uzivatel ze SRN [odkaz] Na spritmonitoru jsou pak jen dva kousky s 2.5i a prumer je rovnez lehce pres 8 [odkaz]
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Neni nad to jit primo k uzivatelum. Na subarufanclubu jsou majitele vesmes nadseni.
Avatar - gld
gld
Čakal si snáď, že na subaruFANclube budú užívatelia nadávať? ;-)
Avatar - Slavek-TDM
Slavek-TDM
Tak to by ses divil. >:D
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Odkaz nemám, ale pocity mám jako skůtrokombajnu. B - preblije.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tu je nejaky clanok ( testik ) a aj tabulkove porovnanie s konkurenciou kde je aj tigi:
[odkaz]

snad sa tam najde vysvetlenie preco je to auto take dokonale ;-)
martin_MPS
Naměřená spotřeba mě dost překvapila, protože mám zkušenost s Forestrem a tam ten stejný motor spotřebuje opravdu minimum a zpřevodování je naprosto stejné. Navíc Forester je o víc ja 100kg těžší a odpor vzduchu bude určitě také větší. Většinu času s ním jezdí manželka a má dlouhodobou spotřebu 6,2 (palubní počítač), resp. 6,3 (skutečnost - občas to u pumpy dopočítám, rozdíl tam moc není, u MPSa to dělá 10% !!!). Při cestě do Chorvatska (4 osoby) byla reálná spotřeba pod 6 litrů (většina cesty po dálnici - tempomat 130), v zimě do Francie s boxem na střeše a maximální zátěží 7,4 (opět dálnice tempomat 130). To jsou hodnoty, které mě hodně překvapily. A že by lehčí a menší XV bralo při 130 8,1 ???? To se mi moc nezdá. Buď to bylo do kopce :-) nebo bylo něco jiného špatně ....
augustin
Uz som sa s XV viezol a tu spotrebu mozem potvrdit. Pri priemernej stovke bola spotreba asi tak 7,2 l, pri 130 tak 8, 5 (podla pocitaca) co ma tiez prekvapilo. Na druhej strane musim povedat, ze auto malo za sebou len nejakych 500 km, takze ona pojde o nieco dole. Ak je to s Foresterom naozaj tak, tak je ten rozdiel udivujuci a vysvetlenie na to nemam. Na druhej strane poznam ludi, ktori maji Imprezu a vravia, ze mavaju spotrebu i 9 litrov 8-s , takze neviem ako to vsetko je, zvlast medzi realitou a povestou Subaru.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Souhlasím, testoval jsem Forester a 6,5. Ten už měl dost najeto.
Taky si to nedovedu vysvětlit. Snad že je vozidlo úplně nové a všechno je ještě hodně nezajeté.
XV vypadá velice pěkně, je to velmi sympatické auto, je větší, než jsem si myslel. Ve Švýcarsku je to druhé nejprodávanější auto i ve světě, kde jinak vládnou vozy německé a pseudoněmecké provenience.
MariAchi
Já bych tím Švýcarskem tak moc nemával.
Stačí, aby ta auta nakoupili policajti, nebo záchranné služby, nebo třeba pošta - Švýcarsko je dost hornaté (Alpaté :-) ) a tahle auta jsou známá bytelností a terénními schopnostmi.
Uvidíme na konci roku, kolik měsíců celkem to XV ve Švajcu dělalo leadera...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Dost důvodů k tomu, aby to kupovali nejenom policajti, pošťáci a záchranáři... V tom hornatém Švýcarsku...
4bytelnýkola
když subaru a manuál, tak snad wrx, když terén, tak forester, když xv tak samozřejmě automat, tyhlety manuální naftové orgie jsou dobré leda tak pro pana redaktora, případně pepu od vedle co tvrdí, že automat nikdy mámo, kor ten cvt, to cuká, neřadí, nejede >:D
vorezpruti
Tak jsem asi Pepa od vedle... Ale manuální převodovka je zatím nedostižná. Jistě, některý automat řadí rychleji než letí světlo, ale žádný automat není vhodný do každé situace. Manuál řadí jak chce řidič a ne jak mu to nakazuje nějakej počítač.
4bytelnýkola
tak jistě, pokud se pohybuješ v extrémním terénu, využíváš redukce apod., tak tam mi dává manuál smysl, pokud jezdíš kdekoliv jinde a není to rychlostní zkouška, tak tam je na místě automat
Avatar - Dinar
Dinar
Absence automatu v kombinaci s dýzlem, kabina z roku 2000 a cena neodpovídající aktuálnímu postavení značky na trhu jsou hlavní důvody, proč se XV nemá šanci prodejně srovnávat ani s průměrem prodejů ve třídě crossoverů či malých suv. Ve výše zmíněném Švýcarsku to auto používají tam, kde jsou třicet let zvyklí používat Subaru od dob leone, tj. jako několikáté auto v rodině, pracovní nástroj, jak říkají Slováci, do hory.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Podle mě jsi to podhodnotil, viděl bych v tom jistotu, co fungovalo 30 let bude zase. Stejně jsou to ***i, mít pořádný automat a design tak by byli jinde.
Avatar - Dinar
Dinar
Moc nerozumím tomu, co jsem podhodnotil. Nemyslím, že by mělo to auto ve Švýcarsku problém navázat na tradici jednoduchých a robustních Subaru, které jsou tam jako pracovní auto obyvatel horských údolí velmi oblíbená. Forester se přetransformoval z crossoveru v SUV, takže jeho roli přebírá XV, je pro dané potřeby šikovnější, menší a levnější.

A ano, mít dýzl s automatem prodávalo by se XV v Evropě podstatně lépe, jednoduchý design nevadí, viz. úspěch Vitary, například.
4bytelnýkola
diesel s automatem má přijít
GTI
Obnažená pravda :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
A jak že je to s tou pravdou o tom, že Golf nabízí víc a proto je dražší než Rapid >:-[] ?
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
>:D je asi na malinách >:D
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tak jsem včera četl, GTI, jak jsi dostal na obnaženou prdeeelku.... no pěkně ti kluci napráskali, jen co je pravda .... >:D >:D >:D ....ale zase je pravdou, že sis docela pěkně nabíhal.... ;-)
Avatar - STi 2008
STi 2008
Nekušujte do prý právníka >:D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
jemnocitem řečeno se "prý právník" včera poněkud zamotal do své propagandy >:-[]
což mi je jedno, já bych se od něj jen rád někdy dozvěděl odpověď na téma ceny Rapid vs. Golf VII.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Do (virtuálních) mrtvol se nekope ..... :-)
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
zombie nezaslouží slitování ;-)
Avatar - Barrichello
Barrichello
>:D >:D >:D
mario79sk
Na to, ze to je diesel, tak celkom vysoka spotreba, na prvy pohlad sa nezda ze by to auto malo az taky velky aerodynamicky odpor.
A po druhe displej medzi rychlomerom a otackomerom vyzera teda poriadne lacno, podobne ako farebne ukazovatele, nieco na sposob dacie.
Avatar - STi 2008
STi 2008
Tak toto je normální subo, podívejte se do celé řady, oni to prostě "neřeší" . >:D
Interiér "nejezdí" ,důležitý je podvozek, motor, brzdy a spolehlivost. Vše ostatní je "nadstandart" >:-[]
Avatar - avatas
avatas
Paskvil na auto; tohle by nenamaloval ani šéf od Žigulíka či Záporožce!
Vzhledově mě jímá děs a běs...!!!
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
MichalF
Vidis to a mne se to zrovna libi :-)