Ekonomika
Hyundai/Kia přebírá taktovku! Bereme-li v úvahu, že Octavia se vlastně neřadí do klasické nižší střední, pak tam prostě nepatří... Takže první místo jasně Huyndai i30 a pak až Golf svírán Cee'dem... Navíc, Golf "koncertuje" jasně dolů! "Třetí Golf se totiž odporoučel opačným směrem, tedy dolů o 15,8 %."
Úspěch i30 je zřetelný: "Hyundai i30 má naopak slušný nárůst, konkrétně 43,5 %." :yes:
Úspěch i30 je zřetelný: "Hyundai i30 má naopak slušný nárůst, konkrétně 43,5 %." :yes:
Proboha, incescente, nevzal sis zase prášky! Není řeč o měsíčních prodejích českého mikrotrhu, bavíme se tu o srovnávacích testech, ze kterých tak rád cituješ, v tomto případě bys to asi dělal nerad. >😒]
Jestli chceš zase omílat něco o korejském prodejním (kompaktním) velúspěchu, mrkni hlavně na celoevropská čísla. 😉
Jestli chceš zase omílat něco o korejském prodejním (kompaktním) velúspěchu, mrkni hlavně na celoevropská čísla. 😉
Tak někteří zde zjevně ani nemusejí pod prášky, aby psali totální nesmysly zase: já a ani článek zde zdaleka neřeší jakési srovnávací testy!!! Název článku je: Český trh v říjnu 2012!!!
A srovnávací test? Ale rád! Hyundai i30 vs. Renault Mégane na Auto.cz😒/a> "u mě je vítězem Hyundai. Renault totiž pořáží - tu mírně, tu výrazněji - ve VŠECH pro mě důležitých oblastech. Řešení interiéru je v i30 lepší a to samé platí pro dojem z jízdy. Mégane by teoreticky mohl vše obrátit díky přeplňovanému motoru a agresivní cenové politice, ve skutečnosti ale v těchto oblastech s Hyundaiem JENOM srovnává krok." - [odkaz] >😒] :yes:
A srovnávací test? Ale rád! Hyundai i30 vs. Renault Mégane na Auto.cz😒/a> "u mě je vítězem Hyundai. Renault totiž pořáží - tu mírně, tu výrazněji - ve VŠECH pro mě důležitých oblastech. Řešení interiéru je v i30 lepší a to samé platí pro dojem z jízdy. Mégane by teoreticky mohl vše obrátit díky přeplňovanému motoru a agresivní cenové politice, ve skutečnosti ale v těchto oblastech s Hyundaiem JENOM srovnává krok." - [odkaz] >😒] :yes:
Pokud chceš reagovat čistě k článku, tak si napiš samostatný příspěvek a nepiš to jako reakci k příspěvku o konkrétním srovnávacím testu. K mému příspěvku taky nic konkrétního. Meleš tu zase dokola ty svoje proslovy, jak politik před volbama, když dostane (pro něj) nevhodnou otázku... Takže znovu, vezmi si ty prášky a prospi se z toho aspoň trochu... 8-s >😒]
Tak teď jsi klesl na samé citační dno. Ale p. Vaverka ti určitě poděkuje, stává se hojně citovaným klasikem.
Tak na "diskusním dně" je Icescent jako doma, takže něco podobného ho překvapit určitě nemůže..., i kdyby H/K chválila třeba jen hajzlbába, máš tu od něj její citaci co by dup. 😉
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Promiň, na tebe bych málem zapomněl, ještě že ses k tomu sám ochotně přihlásil, neboj, i ty patříš rozumovým obsahem svých reakcí do kategorie Icescent, akorát tě tu není tak vidět, jako jeho. Možná zkus přidat aspoň na výrazu, když se ti to nedaří s racionalitou... 😄 😉
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Octavia je a aj bude nadalej nizsia stredna trieda.... predsa len passat 508 alebo insignia su inde ako oktavka... takze H/K ziadnu taktovku neprebera to zase nie. Golf klesa kedze sa caka na novu generaciu... ano H/K to rozbehli pekne v nizsej strednej triede ale ziadnu taktovku nepreberaju ani zdaleka.... tazia aj z toho ze PSA a renault v tejto triede maju uz postarsie modely... ano C4 je relativne nove auto ale povedzme si pravdu: 308 a megane uz korejcom nestacia... chce to nieco novsie.. popravde to ze sa novinkam H/K dari nie je ziadne prekvapenie ale na preberanie taktovky to nie je a to som ich fanda... situacia sa casom ustali a myslim ze golfik pojde o rok pred i30tku ale ak bude za octavkou a golfom hyundai s kiou tak to bude uspech... v podstate najviac trpia francuzi, tych korea asi najviac dorazila, octavia s golfom mozu byt celkom kludni :yes:
Velmi překvapivě střízlivá reakce! :yes:
Ještě si zapomněl na Focus, to je relativně novinka, která má na našem trhu s H/K docela velké problémy. 😉
Ještě si zapomněl na Focus, to je relativně novinka, která má na našem trhu s H/K docela velké problémy. 😉
Je to tak. Korejci mají dobré ceny a navíc čechům nabízejí pořádný batoh, v porovnání s focusem spíš krosnu. 😄 Zatímco Focus jaksi kvůli desingu odložil a vzal si příruční tašku >😁 .
Napsal jsi to přesně... I když je pravda, že Focus v kombíku už problém s kufrem nemá, navíc ho můžeš mít třeba s 1,6 Ecoboost a to je motor, na který nemá konkurence z "koreje" odpověď... podobně na 2,0 TDCi. 😉
To jo, ale jak píše Ron, je tu i verze kombi, která je navíc designově akceptovatelnější...
Tak, tak. A kdyby byl a možná že už je kombi za cenu krátké, jak se to dělává, pak určitě Focus, než H/K. Navíc manželka jak už jsem psal dělá rámy a jiné pro H, tak byla ve firmě kde dělají zas pro K a nejde to srovnávat. V K byli s kvalitou dodávaných dílů daleko po zadu za H. Něco se sice kombinuje, ale i když se na Slovensku rozjeli pro K dřív, než v Čechách, tak ještě museli naší lidé učit bratry co znamená kvalita a to myslím doslovně, přímo na místě u strojů atd. Proto bych do dřív vyrobených K nechtěl jít, ale radši se nevypírám, protože vypíraného chleba, největší kousek 😉
Hlavně si s takovýma řečma dej diskusně bacha na zdejší duo I/T a nejen to. >😒]
Taky na to čumím, topper dostal asi nějaké nové prášečky, jinak si to nedokážu vysvětlit...
Možná by mohl svého nového doktora doporučit i incestovi :-! >😁
Možná by mohl svého nového doktora doporučit i incestovi :-! >😁
Na incestentna žádný doktor nemůže stačit, ten potřebuje hlavně brutálně vyresetovat... >😒] >😁
Tak potom by si je měl určitě vzít i Ham. za první příspěvek opačného ražení, nebo to se toleruje? :no:
Jestli máš problém s jakýmkoli příspěvkem, tak ho klidně argumentačně rozsekej na kusy, včetně odkazu který k němu patří.
Jestli nevidíš rozdíl mezi úvodním příspěvkem (nikoli reakcí na konkrétní příspěvek) a tím, s čím tady naprosto mimózně "reaguje" (hlavně na co a jak) Icescent, tak si vezmi klidně nějaké prášky taky... 😉
Jestli nevidíš rozdíl mezi úvodním příspěvkem (nikoli reakcí na konkrétní příspěvek) a tím, s čím tady naprosto mimózně "reaguje" (hlavně na co a jak) Icescent, tak si vezmi klidně nějaké prášky taky... 😉
Nevím tak proč. Icescent má svůj názor, můžete si myslet, že zaujatý, ale většinou ho napadáte bez "argumentačního rozsekání", ke kterému mě nabádáš v případě Ham.-a. Takže sorry, ale taky nemusím.
Mimochodem stejnou reakci na příspěvky GTI-ho jsem od tebe zatím nečetl, ale to máte asi "koncernovwě" zakázaný, že? Nebo že by Mr. Hyde? >😒]
Mimochodem stejnou reakci na příspěvky GTI-ho jsem od tebe zatím nečetl, ale to máte asi "koncernovwě" zakázaný, že? Nebo že by Mr. Hyde? >😒]
Dovolím si zaujať psychologické stanovisko (tzn: moj názor)😒br />
1. Icescent nemá na ACZ svoj názor - je to len pozér a burič!
😉
2. GTI nemá na ACZ svoj názor - je to len pozér a burič.. ...a poet!
😉
😉
2. GTI nemá na ACZ svoj názor - je to len pozér a burič.. ...a poet!
😉
Takže ty v mých reakcí tady na Icescenta nevidíš žádné argumenty? No není se čemu divit, u někoho, kdo nepozná rozdíl mezi tím co, jak, kdy, kde píše např. Ham. a tím co píše Icescent.
A že jsi tak omezený, že na zmínku GTIho o tvé pomyslné garáži, reaguješ tím, že garáž nemáš apod. je jen a jen a jen tvůj problém. Naprostá většina normálně uvažujících (neboj rozhodně včetně nekoncernově orientovaných uživatelů jako je třeba Ronault, iudex, ozasawan...) diksutérů přijde (alespoň časem) na to, že GTIho příspěvky se nedají brát v absolutní rovině. Bývá v nich totiž úmyslná až provokativní nadsázka, alegorie, podobenství symboly, ironie apod., což je něco o čemž se nám např. v Icescentových (myšlenkově naprosto prázdných) příspěvcích nemůže zdát ani v náznaku. Že to GTI občas zbytečně přežene při obhajobě svého ega je pravda, ale přesto je jeho celkový přínos pro zdejší diskuse nesrovnatelně větší, než u Icescenta a jemu podobných, přičemž nemyslím podobně značkovou orientaci ale myšlenkovou/rozumovou orientaci. Např. u petrumra se jedná o jasnou diskusní demenci, přesto, že je to (až chronický) adorant produkce koncernové Škody. A naopak velmi dobře tu dřív psával třeba Perun, což je příznivec francouzské produkce, nebo píše zmiňovaný Subarista - ozawasan.
Takže pokud se tu nechceš dál pohybovat jak slon v porcelánu, otevři hlavu a začni přemýšlet kdo tu kdy, kde, co a jak píše a jak to skutečně myslí, neber vždy vše je co je tu napsáno v absolutní rovině a neděl to tu primárně podle značek.
Jako příklad uvedu tu omílanou GTIho garáž, která je tolika lidem tady trnem v oku, přičemž si za to většinou můžou sami, minimálně nepochopením toho jak je to myšleno. Proč si každý zkratkovitě myslí, že v té své garáži musí mít zrovna nějaký koncernový produkt, proto, aby byl GTI spokojený? Tvoje "garáž" (pomyslná, auto ti může stát klidně pod oknem) a ty, to je především o tobě, ten pocit s jakým do ní hledíš a co tam vidíš je taky především o tobě, zdaleka nejen o tom, co tam zrovna stojí, ale o tom jaký k tomu máš vztah, a jestli vůbec nějaký máš, tvoje očekávání vs realita, taky třeba to v jakém stavu je tvůj vůz atd. atd.
To je to, co o tobě logicky vypovídá mnohem víc, než konkrétní značka a typ vozu. Že tohle v GTIho příspěvcích vůbec nevidíš? Otázka je, jestli to tam skutečně není, nebo jestli to tam prostě nevidíš hlavně proto, že to tam není vidět hned na první pohled...
P.S. Tvůj tradiční a doslova "debilní argument" s nacisty a VW jsem ti podrobně (s příslušnými argumenty) vyvrátil už v minulé diskusi ze které si ve finále utekl jak malý kluk.
A že jsi tak omezený, že na zmínku GTIho o tvé pomyslné garáži, reaguješ tím, že garáž nemáš apod. je jen a jen a jen tvůj problém. Naprostá většina normálně uvažujících (neboj rozhodně včetně nekoncernově orientovaných uživatelů jako je třeba Ronault, iudex, ozasawan...) diksutérů přijde (alespoň časem) na to, že GTIho příspěvky se nedají brát v absolutní rovině. Bývá v nich totiž úmyslná až provokativní nadsázka, alegorie, podobenství symboly, ironie apod., což je něco o čemž se nám např. v Icescentových (myšlenkově naprosto prázdných) příspěvcích nemůže zdát ani v náznaku. Že to GTI občas zbytečně přežene při obhajobě svého ega je pravda, ale přesto je jeho celkový přínos pro zdejší diskuse nesrovnatelně větší, než u Icescenta a jemu podobných, přičemž nemyslím podobně značkovou orientaci ale myšlenkovou/rozumovou orientaci. Např. u petrumra se jedná o jasnou diskusní demenci, přesto, že je to (až chronický) adorant produkce koncernové Škody. A naopak velmi dobře tu dřív psával třeba Perun, což je příznivec francouzské produkce, nebo píše zmiňovaný Subarista - ozawasan.
Takže pokud se tu nechceš dál pohybovat jak slon v porcelánu, otevři hlavu a začni přemýšlet kdo tu kdy, kde, co a jak píše a jak to skutečně myslí, neber vždy vše je co je tu napsáno v absolutní rovině a neděl to tu primárně podle značek.
Jako příklad uvedu tu omílanou GTIho garáž, která je tolika lidem tady trnem v oku, přičemž si za to většinou můžou sami, minimálně nepochopením toho jak je to myšleno. Proč si každý zkratkovitě myslí, že v té své garáži musí mít zrovna nějaký koncernový produkt, proto, aby byl GTI spokojený? Tvoje "garáž" (pomyslná, auto ti může stát klidně pod oknem) a ty, to je především o tobě, ten pocit s jakým do ní hledíš a co tam vidíš je taky především o tobě, zdaleka nejen o tom, co tam zrovna stojí, ale o tom jaký k tomu máš vztah, a jestli vůbec nějaký máš, tvoje očekávání vs realita, taky třeba to v jakém stavu je tvůj vůz atd. atd.
To je to, co o tobě logicky vypovídá mnohem víc, než konkrétní značka a typ vozu. Že tohle v GTIho příspěvcích vůbec nevidíš? Otázka je, jestli to tam skutečně není, nebo jestli to tam prostě nevidíš hlavně proto, že to tam není vidět hned na první pohled...
P.S. Tvůj tradiční a doslova "debilní argument" s nacisty a VW jsem ti podrobně (s příslušnými argumenty) vyvrátil už v minulé diskusi ze které si ve finále utekl jak malý kluk.
"GTI občas přežene" - asi to nečteš. Nacistická minulost (založení VW) je fakt ne argument. Úplně by stačila vyvážená reakce na GTI i Icescenta, protože jejich příspěvky říkají to samé jen jinými slovy. Ale toho zjevně nejsi schopen :no: :no: :no:
Moc bych to nevyzdvihoval... jediné co ten procentuální nárůst dokazuje je "česká národní imbecilita." 😉
To Polo s naroubovaným velkým kufrem je nižší střední třída? No, tak dobře, no ... podle zadní nápravy snad 😉
Tabulka pravdy, tabulka o pravdě. Vezměme to od konce - fiat. No, to jsou pády... >😁 Raději toho nechme to takový Hruze, pardon Cruze (vím lacinej fór) je s odkazem na svou jakostní třídu (lowend) na tom poměrně slušně. Ale dost o těch co stojí opodál, pojďme na dřeň😒br />
Překvapením je jistojistě VOVLO V40. Drtí BMW 1 všema kolama. Áčko teprve najíždí, na reál musíme tedy počkat jeden kvartál. Ten ovšem nepotřebujeme pro ověření raketového nástupu Rapida, zde už je to jasné, cesta vede jen vzhůru. Tak jako u Golfu, neuvěřitelné se stává opravdovým garážovým skutkem - prodeje v podstatě nezaznamenají generační obměnu. Jo, tomu se říká fanouškovská věrnost. Však to znáš sám - věrný jsi výhradně jen té ženě, která si to zaslouží...
Za měsíc spatříme královnu našich silnic, přenádhernou Octavii. Ta také nepodklesne při generační obměně v prodejích, jistě, jeden za všechny, všichni za... Královnu :yes😒br />
Číslem měsíce je číslo... 57. AUDI A3. Významem ve třídě zaslouženě, esteticky velmi důvodně, a technikou oprávněně. To víš, náskok díky... AUDI. Kdybys tu chtěl náhodou spouštět nejaké neurvalosti, podívej se napřed do své garáže. Já jen aby sis uvědomil, kde je tvůj názorový zakopaný pes.
BRAVO AUDI A3 :yes: :-!
Překvapením je jistojistě VOVLO V40. Drtí BMW 1 všema kolama. Áčko teprve najíždí, na reál musíme tedy počkat jeden kvartál. Ten ovšem nepotřebujeme pro ověření raketového nástupu Rapida, zde už je to jasné, cesta vede jen vzhůru. Tak jako u Golfu, neuvěřitelné se stává opravdovým garážovým skutkem - prodeje v podstatě nezaznamenají generační obměnu. Jo, tomu se říká fanouškovská věrnost. Však to znáš sám - věrný jsi výhradně jen té ženě, která si to zaslouží...
Za měsíc spatříme královnu našich silnic, přenádhernou Octavii. Ta také nepodklesne při generační obměně v prodejích, jistě, jeden za všechny, všichni za... Královnu :yes😒br />
Číslem měsíce je číslo... 57. AUDI A3. Významem ve třídě zaslouženě, esteticky velmi důvodně, a technikou oprávněně. To víš, náskok díky... AUDI. Kdybys tu chtěl náhodou spouštět nejaké neurvalosti, podívej se napřed do své garáže. Já jen aby sis uvědomil, kde je tvůj názorový zakopaný pes.
BRAVO AUDI A3 :yes: :-!
Až se bude vyhodnocovat střední, nezapomeň pochválit Prasáka, pardon Passata (vím lacinej fór) >😁
To už můžu udělat rovnou, neb vím přesně to, co ty - Passat bude opět nejúspěšnějším dovozovým vozem ve střední třídě. Lacině nasazovat dovozové jedničce, Apoštolovi..., že ty ses nebyl podívat ve své garáži? >😁 😉
Jak s tím souvisí má garáž - nějaké mentální postižení, nebo se chceš do ní přijet podívat (v kolik tě mám vyzvednout u autobusu)? Sorry, ale svá auta neparkuji do garáže, jezdím s nimi a garáží se nezdržuji.
Lacině tady nasazuješ ty na cokoliv, co nebylo vyprodukováno automobilkou založenou nacisty. Toto byl prostě úder zpět, je to smutné, že je nedokážeš přijímat jako chlap. Znáš to, zlo si nikdy nesmí myslet, že zůstane nepotrestáno. 😉
Lacině tady nasazuješ ty na cokoliv, co nebylo vyprodukováno automobilkou založenou nacisty. Toto byl prostě úder zpět, je to smutné, že je nedokážeš přijímat jako chlap. Znáš to, zlo si nikdy nesmí myslet, že zůstane nepotrestáno. 😉
Ad poslední věta - k tomu bych si dovolil doporučit změnu nicku i avataru k němu na😒br />
[odkaz]
Sorry, že zasahujem, ale argumentovať tým, že VW založili nacisti, je (v dnešnej dobe) asi tak platné ako že Ameriku (rozumej GM) "založili" európania.
Ano, to je, to máš úplnou pravdu. Ale nebýt tady těch dementních a arogantních keců o nadřazenosti VW (proč se neustále vkrádá do mysli paralela s minulostí?), nebylo by tady mých reakcí.
Nadradenosť VW tu prezentuje iba niekoľko jedincov - zanedbateľné precento s nulovým mienkotvorným dopadom.
ked by si pouzival hlavu, tak by si komentare o nadradenosti akejkolvek automobilky bral s rezervou, resp. by si ich ignorolval
:yes:
Přesně tak, má tu snad někdo trauma např. z Adových nadřazeně zaujatých komentářů vůči Renaultu a francouzské/italské produkci vůbec? Naopak, většina z toh👋z něho má především pr.del...a tak to má být, když nejde o život.... 😉
Pokud má někdo zásadní problémy např. s GTIho oslavnými příspěvky, má několik možností😒br /> - ignorovat je/nereagovat na ně
- slušně reagovat a věcně argumentovat
- dělat si z toho(opět slušně/nevulgárně) srandu
Přesně tak, má tu snad někdo trauma např. z Adových nadřazeně zaujatých komentářů vůči Renaultu a francouzské/italské produkci vůbec? Naopak, většina z toh👋z něho má především pr.del...a tak to má být, když nejde o život.... 😉
Pokud má někdo zásadní problémy např. s GTIho oslavnými příspěvky, má několik možností😒br /> - ignorovat je/nereagovat na ně
- slušně reagovat a věcně argumentovat
- dělat si z toho(opět slušně/nevulgárně) srandu
Souhlas.
Proč,ale sám napadáš Icescenta za jeho příspěvky? :-!
Proč,ale sám napadáš Icescenta za jeho příspěvky? :-!
Viz poslední odrážka.
Jo tak to joo.Vem si prášky už je zde dosti profláknutá sranda.Ale dá se to aplikovat vždy,sranda pro jednodušší jedince,nebo také univerzální odpověď...
A je snad na těch "práškách" něco vulgárního? Stejně jako na mokrých hadrech apod. Kéž by tu vždy byly podobné výrazy těmi skutečně krajními, což rozhodně nejsou...
Prášky ti vadí, ale že bys někdy napsal některým mým doslova sprostě píšícím oponentům, ať se tu chovají slušně, jsem zatím nezaznamenal...
Já napsal několikrát i GTImu, že to přehnal, pokud to (v tomto ohledu) opravdu přehnal.
A nedávno jsem dal palec nahoru dokonce i topperovi (tomu bych před tím sám nevěřil) a zaslouženě.
Ale vysvětlovat něco podobného zrovna tobě není vůbec snadné, v tomto ohledu máte totiž hodně společného právě s GM.rja. 😉
Prášky ti vadí, ale že bys někdy napsal některým mým doslova sprostě píšícím oponentům, ať se tu chovají slušně, jsem zatím nezaznamenal...
Já napsal několikrát i GTImu, že to přehnal, pokud to (v tomto ohledu) opravdu přehnal.
A nedávno jsem dal palec nahoru dokonce i topperovi (tomu bych před tím sám nevěřil) a zaslouženě.
Ale vysvětlovat něco podobného zrovna tobě není vůbec snadné, v tomto ohledu máte totiž hodně společného právě s GM.rja. 😉
Žial, mnoho capov, pardón chlapov 😉 nie je verných ani tým ženám, ktoré si to zaslúžia....
PS: Láska, ja medzi nich nepatrím!
PS: Láska, ja medzi nich nepatrím!
Pri Golfe niekedy hľadajú avizovanú "generačnú obmenu" i odborníci 😉
Čo sa u iných značiek volá facelift, tak to je u koncernu "generačná výmena" ....
No a nový Golf sú de facto dve autá ..... jedno lowcost, a druhé pre tých "pravých" golfistov.
Čo sa u iných značiek volá facelift, tak to je u koncernu "generačná výmena" ....
No a nový Golf sú de facto dve autá ..... jedno lowcost, a druhé pre tých "pravých" golfistov.
Ta V40 je sice překvápko, ale potřebovala by prodeje aspoň na úrovni A3, což je podle mého názoru utopie.
I tak jim ale držím palce, V40 je velmi schopné auto a byl to jeden z mých favoritů při výběru nového vozu.
Jednička tam byla taky, ale ta je, bohužel, tak malá, že je jako jediné auto pro dva lidi s výhledem na děti nepoužitelná (samozřejmě v pohodě použitelná, ale vysvětluj to manželce, když kouká do kufru 😄 ).
Jednička je - a pokud udrží pohon zadních kol a klasické uspořádání a skvělé vyvážení, tak i nadále bude - třídní solitér, takže se tomu válcování ze strany boubelaté švédky nelze divit.
I tak jim ale držím palce, V40 je velmi schopné auto a byl to jeden z mých favoritů při výběru nového vozu.
Jednička tam byla taky, ale ta je, bohužel, tak malá, že je jako jediné auto pro dva lidi s výhledem na děti nepoužitelná (samozřejmě v pohodě použitelná, ale vysvětluj to manželce, když kouká do kufru 😄 ).
Jednička je - a pokud udrží pohon zadních kol a klasické uspořádání a skvělé vyvážení, tak i nadále bude - třídní solitér, takže se tomu válcování ze strany boubelaté švédky nelze divit.
Dosť ma bavia tie komentáre, ktoré "dokazujú", že Octavia vraj možno bola ... ale nová určite bude stredná trieda ....
Octavia je typickým predstaviteľom nižšej strednej triedy a jej "nafúknutie" pri O3 len dobieha vnútorným priestorom konkurenciu, ktorá jej už unikla celkom dosť .... a veľký kufor na tom nič nemení . ... tak si človek nohy neodloží ...
Octavia je typickým predstaviteľom nižšej strednej triedy a jej "nafúknutie" pri O3 len dobieha vnútorným priestorom konkurenciu, ktorá jej už unikla celkom dosť .... a veľký kufor na tom nič nemení . ... tak si človek nohy neodloží ...
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Icescent se zkrátka nedokáže srovnat s porážkou i30, které už neodolal, tak začal zpochybňovat vítěze. Nemá cenu se tím příliš zabývat. :-!
V horním diskusním vlákně prožívá jeden crusoidní prosťáček amok z toho, že Volkswagen je v rámci svých tříd předvojem ostatní konkurence, no... konkurence, prostě je předvojem ostatní produkce. I pro průměrně inteligentního člověka je jakostní vrstvení poměrně přirozeným stavem, koneckonců na světě neexistuje nikdy nikde stav třídní rovnosti, odporovalo by to de facto principu, na němž je ve svobodném světě založena hospodářská soutěž. Rovni jsou si totiž všichni jen ve svých výchozích podmínkách, výsledek jejich snah, tedy produkt samotný, ten ovšem zaujímá jen přesně takové místo na trhu, jaké mu poskytnou konzumenti. Ano, vždy byli, jsou a vždy také budou ti poslední, ti v poli a ti nahoře, tedy ti... nejlepší, jinak těž přirozeně v postavení předvoje.
Vyslovovat podiv nad tím, že průmyslově nejrozvinutější krajina světa, jejíž automobilová historie sahá opravdu až k počátkům automobilismu vůbec, vyrábí nejlepší, nejkvalitnější a technicky nejvyspělejší auta na celém světě, to se snad nedá ani slušně komentovat. A protože tu drtivá část z nás, upřímných diskutérů, nezatěžkaných jistou plochostí vlastní garáže, a to ať již se jedná o garáž reálnou či třeba hypotetickou, nezatěžkaných současně plachostí ducha a omezeností vlastního vědomí, píše slušně, nebudu tenhle kolegův dokonalý krysopsí garážově sebezáchovný kvikot komentovat. Ono to vlastně ani není zapotřebí. Neboť jen dokonalý garážový prosťáček neví o technickém a technologickém předvoji Koncernu Volkswagen. Tolik tedy objektivní stav.
Svůj ryze osobní pohled na danou problematiku koncentruji speciálně do radostného konstatování, že vedle technického, technologického předvoje oceňuji taktéž prvenství Volkswagenu v designu. Ano ano, Volkswagen je dnes v postavení estetického, designového GURU. Je to on, kdo definuje ve svých velikostních a jakostních třídách vkus, je to právě on, kdo definuje krásu aut všude tam, kde modely Volkswagen prozařují třídy. No dejme si malou aktuální ukázku: [odkaz] Jo jo... žrádlo roku :yes😒br />
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Vyslovovat podiv nad tím, že průmyslově nejrozvinutější krajina světa, jejíž automobilová historie sahá opravdu až k počátkům automobilismu vůbec, vyrábí nejlepší, nejkvalitnější a technicky nejvyspělejší auta na celém světě, to se snad nedá ani slušně komentovat. A protože tu drtivá část z nás, upřímných diskutérů, nezatěžkaných jistou plochostí vlastní garáže, a to ať již se jedná o garáž reálnou či třeba hypotetickou, nezatěžkaných současně plachostí ducha a omezeností vlastního vědomí, píše slušně, nebudu tenhle kolegův dokonalý krysopsí garážově sebezáchovný kvikot komentovat. Ono to vlastně ani není zapotřebí. Neboť jen dokonalý garážový prosťáček neví o technickém a technologickém předvoji Koncernu Volkswagen. Tolik tedy objektivní stav.
Svůj ryze osobní pohled na danou problematiku koncentruji speciálně do radostného konstatování, že vedle technického, technologického předvoje oceňuji taktéž prvenství Volkswagenu v designu. Ano ano, Volkswagen je dnes v postavení estetického, designového GURU. Je to on, kdo definuje ve svých velikostních a jakostních třídách vkus, je to právě on, kdo definuje krásu aut všude tam, kde modely Volkswagen prozařují třídy. No dejme si malou aktuální ukázku: [odkaz] Jo jo... žrádlo roku :yes😒br />
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Nebudem sa baviť o kvalite či nekvalite dizajnu VW, ale realitou ostáva, že koncern VW určite nie je žiadny "predvoj" v dizajne ....
A keďže sa o to ani nesnaží, tak je trochu komické do tejto pozície tlačiť ...
A keďže sa o to ani nesnaží, tak je trochu komické do tejto pozície tlačiť ...
Nenech se strhávat jednoduchými poučkami, že předvoj je vždy ten, kdo v designu tvoří rakety. Je to právě naopak. Golf (1) byl první globálně úspěšný hatchback planety, to on založil dodnes nehynoucí slávu hatchbacků. Obdobně lze psát například o Touaregovi, a o dalších designových počinech. Aktuálně je dobře se zaměřit na nového Golfa. Designový předvoj lze spatřit v dokonalé vyrovnanosti, s jakou VW golfa tvoří. Žádný pokus/omyl, nýbrž jasná časová a vizuální linie. Vpravdě předvoj.
No tvoja "definícia" je dosť komická, lebo predvoj slúži na prieskum a na zabezpečenie hlavných síl, ktoré naopak sa musia riziku vystríhať a útočiť len na vopred preskúmaného nepriateľa ....
Takže si môže nazývať kvalitu dizajnu VW ako chceš, predvoj to nie je ....
Predvojom sa v Európe môže nazývať taký Hyundai, ktorý má vlatný nový štýl, ktorý sa možno nemusí každému páčiť ... ale o to ide .... prináša niečo nové ....
Ak porovnám interiér nového i30 a Golfu VII, tak je to čo sa týka invencie, tak sa VW nechytá .... samozrejme nehodnotím funkčnosť ....
Takže si môže nazývať kvalitu dizajnu VW ako chceš, predvoj to nie je ....
Predvojom sa v Európe môže nazývať taký Hyundai, ktorý má vlatný nový štýl, ktorý sa možno nemusí každému páčiť ... ale o to ide .... prináša niečo nové ....
Ak porovnám interiér nového i30 a Golfu VII, tak je to čo sa týka invencie, tak sa VW nechytá .... samozrejme nehodnotím funkčnosť ....
VW byl hlavně předvojem v Číně a z toho teď těží. Jinak se spíš kouká na to, co se komu povedlo a po nějaké době do toho jde taky. Nikdo od něj nečeká, že by prosadil nějakou novou třídu nebo, že by byl průkopníkem v nových pohonech.
Ano v Číně má dnes Volkswagen nezpochybnitelné postavení jedničky trhu. Obdobně jako je tomu v Evropě. Ohledně toho čekání, no zde tě musím opravit. Totiž všichni v Evropě právě čekají s čím přijde Volkswagen, neboť je to on, kdo tvoří referenční třídní modely. V technice či materiálech jakbysmet (downsizing, dvouspojka, měkčené plasty, adaptivní podvozky a tak dále a tak dále).
Ale ta Čína koncernu pomohla s velkým růstem a to i technickým. Ještě nedávno měl VW pár modelů a vše bylo jen na Passatu a Golfu. To VW stačilo na to být mezi nejlepšími v Evropě. Evropská dominance a růst ve světě přišel celkem nedávno. Taky měl oproti jiným automobilkám poslední dobou docela štěstí. V době krize neměl v USA moc silnou pozici a proto ho tolik nepostihla. Japonské tsunami se mu také vyhnulo a nynější velká čínská láska ke všemu japonskému taky asi VW neuškodí. Každopádně toho dokázal koncern využít a náhodo to určitě nebyla. Jen nic netrvá věčně a uvidíme, jak koncern tento růst zvládne.
Mě to bylo tedy celkem jedno, jen mi přišlo dětinské navážet se do jednoho z neprodávanějších aut nižší střední (zřejmě ti leží jeho prodeje v žaludku), tak jsem ti to vrátil stejným způsobem, což jsi zjevně neustál a nablinkal tady další spoustu arogantních keců o něčem, co je jen v tvé hlavě (pokud je to hlava).
To, že všechny, kdo s tebou nesouhlasí, považuješ za podřadné tvory je tvoje věc (oni si to myslí o tobě), ale v tomto příspěvku jsi přímo mě urazil, a tak mi nezbývá než použít častou argumentaci vw-fanatiků také - passsssátoidní mentále >😒]
VOLKSWAGEN-PORSCHE :no:
To, že všechny, kdo s tebou nesouhlasí, považuješ za podřadné tvory je tvoje věc (oni si to myslí o tobě), ale v tomto příspěvku jsi přímo mě urazil, a tak mi nezbývá než použít častou argumentaci vw-fanatiků také - passsssátoidní mentále >😒]
VOLKSWAGEN-PORSCHE :no:
Přečti si nahoře kolegy, ti myslím velmi věrně vykreslili tvůj garážový názorový profil. Nestojíš mi ani za to, tě tu litovat. Jen snad... negeneralizuj, to, za co považuji tebe,a nyní musím velmi zřetelně přitakat tvé charakteristice, to je zdejší výjimka, kterou nenajdeš scirocco daleko 8-s >😁
Tady bych chvíli počkal s jakýmkoli hodnocením, děje se toho příliš mnoho než aby bylo možné vynášet nějaké soudy. Octavia čeká sice na nástupce, na druhou stranu ale mnohým po spatření ceníku Rapida došlo, že za současné výprodejové ceny je to stále dobrá nabídka. Rapid teprve zahajuje, těžko oddělit prodaná auta od předváděček. Překvapením není úspěch Golfu, který mnohým vyrazil dech tím, že výprodejové ceny pokračují i u nové generace a vlastně nyní sčítá prodeje obou.
Na druhé straně se nelze divit, že ti, co již viděli nový Leon a faceliftovaný Fluence, nejeví příliš zájmu o generaci stávající... a nebo prostě hraje svou roli velké vyčkávání.
Na druhé straně se nelze divit, že ti, co již viděli nový Leon a faceliftovaný Fluence, nejeví příliš zájmu o generaci stávající... a nebo prostě hraje svou roli velké vyčkávání.
Špička třídy je už nyní jasná a až se k ní bezpochyby připojí Octávia bude zase na několik let vymalováno. Poslední srovnávací test v AMuSu je koncernový koncert.
[odkaz]
Úspěch i30 je zřetelný: "Hyundai i30 má naopak slušný nárůst, konkrétně 43,5 %." 😄 :yes:
Navíc G7 se posouvá o značný level výš, Korejcům nezbývá než konkurovat cenou. G7 je nesrovnatelný s i30. Nesrovnatelně lepší, o takové kvalitě výroby si může i30 jen nechat zdát...
2nd Hyundai i30
"A fine second-place finish is a brilliant result for the new Hyundai i30. The car combines fuel-sipping thirst, road tax-exempt CO2 emissions and generous equipment in a smart and spacious hatch body..."
>😒] :yes: HYUNDAI!
i30 tam nestačila ani na odcházející generaci Golfu, co teprve srovnání s generací novou... 😉
Nemá cenu hovořit o uživatelském hledisku, tam je to již s i30 celkem v pořádku i při porovnání s Golfem. Jak ale začnou jít požadavky nad tento rámec - tedy dynamika, příplatkové prvky, zpracování, estetika... tady to začíná i30 projíždět na plné čáře. Vždyť nedosáhla ani úrovně odcházejícího Golfu VI 😉
Přeloženo pro tebe😒br /> i30 :yes😒br /> G7 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
"Ač většina médií tvrdí, že bude patřit do střední třídy... Oproti tomu SDA ji do střední řadí stále..." - Auto.cz
Škodovka vždy - za posledných cca 15 rokov dokázala kvalitne čarovať s vnútorným priestorom, pamätám sa na testy O II proti Golf V a iným autám - že aj vďaka tvarovaniu a polstrovaniu sedačiek dokázala poskytnúť o 2cm viac miesta na zadných sedačkách ako Golf V - a to boli autá na úplne rovnakom rázvore a rovnakej technike...
Škodovka chce ísť do strednej triedy s O III, o tom niet pochýb - a uribilato "simply clever" - tak ako Passat je technická odnož od povedzme Golfu V,VI, len s natiahnutým rázvorom, ale rovnakými komponentmi, tak Škodovka využila to o čom písal nemecký autobild / na margo "rodiny Golfa VII" / už pred 3 rokmi, že budú 2 základné rázvory: 2,63 a 2,68 a ešte od nich možno odvodené ďaľšie: A3-3d-2,59 ale aj dlhšie pre napr. Touran...a asi aj Passat.
Späť k O III: tých plus 11 cm bohužial ale aj chvalabohu neznamená +11cm vzadu - 4,5 cm vpredu sa muselo obetovať na pôdu pasívnej bezpečnosti a zvyšných cca 6,5 cm teda pribudlo vzadu. z fotiek to dobre vidno práve na Autobild.de kde sa mi vidí ten priestor dostatočný na konkurovanie napr. Insignii, P508...
tož tak. vonkajšie rozmery sú 1 vec, vnútorné 2., a spracovanie a celkové prevedenie interiéru - vec 3. - tam by som ale nejaké záludnosti nehľadal, Škodovka ukazuje, že interiéry vie.
skôr by som videl ako dosť značný marketingový - teda v reále pre normálneho-nie "aktívneho" šoféra - problém : tuhá zadná náprava - vlečné ramená...teda pardón len do 110kw vrátane
:-!
no a teraz nech mi to niekto z marketingového oddelenia Škoda vysvetlí... :-!
Chceli zmeniť smerovanie Škody - na low-end-aby bola lacnejšia, drahšie technológie už nemali byť pre ňu tak ľahko dostupné, o nástupcovi Superbu II vtedy jasne vyhlasovali STOP!...atď.
Potom si ale asi znova sadli k účtovným výkazom, zistili koľko im Škoda každý rok odvedie Grošov a rozhodli sa pre úplný opak - pustiť im uzdu, nech sa ukážu - a oni sa ukázali :yes:
O nástupcovi Superba sa už teraz otvorene hovorí ako o plnohodnotnej konkurencii pre MB E-klasu...Čo pre mňa osobne zase až tak príjemné nieje-viď môj nick...lebo konkurovať bude aj A6...Ale práve vďaka tomu o aký kus momentálne A6 drví E klasu, sa až tak moc nebojím toho ako to môže celé dopadnúť...ono už len to že aktuálny oplastovaný Superb nieje plnohodnotný Scout, naznačuje to, že asi ani z toho ďaľšieho asi nebude, aby moc nekonkuroval A6 allroadu..atď.
A čo sa týka tých veľkostí Mondea, ale skôr Insignie - tá má probléh sama so sebou - zvonku je veľká, ťažká, drahá a áno-je to stále len stredná trieda.Opel dokonca niečo šuškal o oživení niektorého väčšieho mena / omega,senator/ a chcel vstúpiť do vyššej strednej plnohodnotne, ale slabé úspechy Insignie ho odrádzajú v investovaní do takého projektu...
Uzavriem to : O III, asi fakt bude celosvetovo akceptovaná ako auto strednej triedy - a o motoroch mi tu nevyprávaj - pozri sa práve na to Mondeo - čo sa chystajú dať pod kapotu :-! - že troj hrnek... a bavor do 3er klase vraj časom tiež. Takže môžu byť všetci radi za to 1,2 TSIčko 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Lenže toto sa asi zmení...
a okrem toho - audi uz prestalo používať Torsen - už je to króńungsraddifferencial 😉 - princip rovnaky, 60/40 tiez ostava v prospech zadku, len vraj to rýchlejšie reaguje na zmeny v trakcii a rýchlejšie reaguje s prerozdeľovaním toč.momentu ale rovnako od 85/15 až po 35/65 % opačne.
Ok, končím, - time to sleep.
U Octavie souhlasím. Ano, je omezená, ale pořád si nemyslím, že můžeš kategoricky říct, že stojí na technice Golfu. Úplně stejně můžeš říct, že stojí na technice Passatu (příštího, samozřejmě).
Ford focus kombi 2648 mm
Mecedes E 2874 mm
Podle tebe focus malý auta,E classe nižší střední a logan střední.
Kdyby jsi vzal jenom vnější rozměry tak jsou auta nižší střední, která jsou delší i širší než Octa😒br /> Jetta 4644mm
Mazda sedan 4580
Octa 4569mm
Mégane Grandtour 4567mm
nemluvě o tom, že všechny mají delší rozvor než Octa.
No a nová Octa se rozvorem dotáhne na špičku třídy (ne zcela, třeba Mégane nebo 308 v kombajnu mají rozvor přes 2700) a délkou překoná třeba Jettu o grandiosních 15mm. Tedy stále nižší střední jako když vyšije.
Konec konců i na Wiki jasně řadí Octávii do nižší střední a doslovně deklarují, že SDA jsou trumbelíni.
cs.wikipedia.org/…Nižší_střední_tř… />
To všechno samozřejmě platí jen v určitém regionu, v tomto případě v Evropě, třeba v US by se všem našim autům střední třídy vysmáli protože pro ně mid-size car je cca na úrovni naší vyšší střední (a proto také Mazda 6 sedan vyrostl v rozvoru aby se v US dal deklarovat jako mid-size a v Evropě bude tím pádem hodně nad stávající střední třídou).
Třeba proti Astře je Octa ve všech rozměrech výrazně menší vyjma 80l v kufru a menší zůstane i v nové generaci a přitom Astra už bude kroutit čtvrtý rok.
[odkaz]
2. Počkaj mesiac, dva, tri a Rapid dá na "frak" i30-ke len taký fukot - a to už neobkecáš!
3. i30 + Cee'd svojimi "fluidnými"tvarmi nebudú "koncertovať" dlho - na rozdiel od konzervatívnych tvarov koncernu!
[odkaz]
určité srovnání "na dálku" je třeba s novou 1.6 od Hondy na stejném serveru, obě auta se testovala v rozmezí jednoho týdne.
[odkaz]
jinak jsou to samé 2.0 TDi a 1.8 TFSI
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
1.2 TSI asi bude vyjíždět trochu později, až se "nakrmí" první vlna hladových kteří budou ochotni platit plné pálky ve vyšších verzích.
[odkaz]
Cena v UK je zhruba 1.6i-DTEC = 1.8i-VTEC s automatem.