A že jsis nevybral tabulku třeba od adacu kde je poněkud jiný pořadí... >:-[]
Ono nevím proč by se měl člověk v servisu s něčím handrkovat? Jednak není většinou důvod
a i kdyby byl, tak ochota a spokojenost zákazníka je na prvním místě, takže asi tvoje zkušenost od hondy? Já neměl zatím se servisem sebemenší problém a to jezdím cca. 60 tisíc ročně.
Není problém vybrat si ty příklady, které se člověku zrovna hodí, ale takový výběr logicky nic nedokazuje...
Ad poslední věta - já neměl na Golfu vadný ani ten motorek u stěrače a přesto nikde netvrdím, že je VW (v tomto ohledu) obecně lepší, než Subaru. ;-)
Ty jsi slusne mimo >:D >:D >:D
Tak radsi koupim vyrobce, ktery mi i po 7 letech udela svalavacku na kontrolu a pripadnou vymenu konektoru na svetla, ktery dodavatel dodal mozna spatne, nez se handrkovat po 1 roce v servise, ze mi skube motor a vyrobce se kasa jaky je to echt vwerk a svolavacka nikde >:-[]
Prijde mi, ze mas mindrak z toho, ze nejenom ze ne a ne Toyotu predbehnout ve kvantite, ale ve kvalite uz vubec >:-[]
Pokud konzervativni auto, tak jednoznacne TOYOTU :yes: a ne nejaky evropsky strep >:-[]
Tak jako vzdy jen kecy, ze uz to neni co byvalo, ale tabulky jsou vzdy jako tato
[odkaz]
Prvni tabulka nejlepsich skoro japonska, druha nejhorsich 100% evropska >:-[]
Nebo nedavny clanek, kdy osm z deseti nejlépe hodnocených značek pochází z Japonska, pac dalsi dve jsou korejsky >:-[]
[odkaz]
Ale jinak jasne, uz to neni co byvalo, oni totiz i ty korejci jsou na tom lepe jak evropsky strepy >:-[]
Kdyz toho prodas malo, muzes svolavat malo...
Kazdopadne k tematu, svolavacka kterou iniciuje vyrobce muze byt jen znakem pece o zakaznika a dodatecne kontroly produktu, at uz to dela kterakoli automobilka.
A co se spolehlivosti tyce, az odridis 100 tisic kilaku v japonskych autech, autech od toyoty a take od koncernu, respektive si to budes moci relevantne porovnat, pak muzes kecat o spolehlivosti a kvalite. Ale osobne si myslim, ze ti chybi zkusenost jak s Toyotou tak s VW.
V americe něco zatajovat znamená velký risk, ztrátu pověsti a v neposlední řadě riziko velmi drahých soudních sporů... Proto nevěřím tomu, že by si VW nebo kdokoliv jiný dovolil na tomto trhu něco výrazně zatajovat. Poslední příklad viz. např. Hyundaj a problém se spotřebou...
Takže pokud svolávaj výrazně méně kusů a nemaj problémy s úřadama, uživatelema atd., tak ano... jsou kvalitnější, méně problémový výrobce. Tvé odkazy jsou hezký, každej to zná nazpamět a přesto neznám osobně nikoho, komu se to tady stalo a to máme v práci cca. 30 oktávek II a i v rodině znám dost dalších lidí s koncernovými auty a nikdo nic moc neřeší, takže tohle mě nechává v klidu... ;-)
dle tvé logiky znamená - více svolávaček na více aut = nekvalitní šunt a šrot. A naopak méně svolávacích akcí na minimum aut znamená kvalitu a super kauf. Jasně, když se budem tvářit že problémy neexistují tak tam jako nebudou nebo co ? Pročti si odkazy co jsem ti poslal výše.
jasně a ty se tady snažíš ukájet nad tím, že VW místo pár milionů aut svolává pár stovek kusů a jseš hotovej z toho, že má kromě toyoty problém taky někdo jinej (byť z hlediska kusů i důležitosti modelu) dost okrajovej...
jasně... jen takové ty prkotinky, že ti občas shoří auto a nebo si dělá co chce, takže se třeba vysekáš... >:D
zkrátka jen věci, co v servisu hravě opraví izolačkou...
ale ještě, že jsou japončíci tak skvělí, že kvůli každé "banalitě" svolávaj celkem desítky milionů aut... asi nemaj na servisech co dělat, tak je musej nějak zaměstnat...
,,Japonská automobilka Toyota svolává do servisů po celém světě 7,4 milionu vozů, zejména některých modelů Vitz, Yaris a Corolla. Mohou za to problémy s elektrickým ovládáním oken. Uvádí to agentura ČTK.,,
,,Toyota naštve 1,28 milionu japonských zákazníků. Mají na svých vozech vadné držáky na rezervu, které se dostaly na řadu minivanů nebo SUV RAV4. Pro 245 tisíc Američanů si Toyota přichystala nepovinnou návštěvu servisu zdarma kvůli možnosti selhání snímače tlaku v palivovém potrubí. Problém se týká jen vozů Lexus. V Evropě bude své volby litovat 135 tisíc majitelů Avensisu, který rovněž potřebuje zkontrolovat palivové vedení.,,
plus zmíněné pedály a koberečky, kde podle mě tato situace může nastat u jakéhokoliv auta s plynem začínajícím u podlahy což je skoro všude. Já například na subaru měl jen zmíněný motorek pod stěračem.
mám ti vysvětlit, že svolávačky nejsou špatná věc. Koncern časem pochopil, že tenhle přístup : [odkaz] není nic moc. Tak začal kopírovat ostatní a začal se stavět k některým problémům čelem.
Jistě, u koncernu se řeší zásadně a jen fatální chyby ohrožující životy, kdežto třeba u Toyoty naopak vždy jen absolutní prokotiny. Není nad to, být naprosto nezaujatý... >:D
>:D
Učebnicová reakce diskusního trotlíka..., když je tu po sobě několik srovnáček na miliony Toyot, tak je to obrazem zodpovědnosti automobilky a palce letí nahoru , ale když se tu objeví koncernová svolávačka na specifických a doslova pár tisíc kousků, pak je to naopak jasný symbol koncernové nekvality...
Tak jak čtu některé komentáře, tak se pár jedinců není schopno smířit s tím, že zatímco jedni občas stahují pár stovek aut (jako např. zde VW u Brouka), tak jiní stahují desítky milionů svých aut (Toyota)... >:D Jo holt japonská kvalita už není co bejvala. Japončíci pod vlivem spotřebního života rezignovali na dotahování věcí do konce (myslím vývoj, výrobu, kvalitu)...
...nadpis platí jak pro pisatele (případně "přepisovatele") článku, tak pro diskutující.
Předpokládám, že většina řidičů (zvlášť rodičů) alespoň tuší, jak je to u dnešních vozů s airbagem u spolujezdce v kombinaci s dětskou sedačkou umístěnou proti směru jízdy, na sedadle spolujezdce. V sedadle spolujezdce je "zátěžový" senzor/čidlo, který při aktivaci zatížením aktivuje signalizaci nezapnutých pásů na tomto sedadle a uvádí do pohotovost airbag u spolujezdce, což je pro případnou dětskou sedačku umístěnou (proti směru jízdy) na tomto sedadle nežádoucí/nebezpečné. Od toho je v dnešních vozech mechanický vypínač (ovládaný obvykle koncem klíče ke spínací "skříňce") pro deaktivaci airbagu spolujezdce, navíc s patřičnou kontrolkou (obvykle prosvětlený nápis/symbol přímo na palubce) signalizující jeho aktuální deaktivaci.
To znamená, že v takovém případě nemůže žádné navlhlé (nebo jinak poškozené) čidlo v sedadle způsobit nechtěnou aktivaci tohoto airbagu, protože po vypnutí mechanický vypínačem je v tomto směru prakticky mimo hru.
Takže jsou dvě možnosti:
1) Buď je tohle pro americký trh řešeno úplně jinak, než v Evropě, možná by pro průměrného amíka bylo vypnutí vypínačem nad jeho síly, a mají nějaké další čidlo pro identifikaci dětské sedačky. Ale jaké, které čidlo v sedadle pozná rozdíl mezi tím, kdy na sedadle sedí drobná dospělá žena, nebo větší dítě už bez zádržného systému a tím, kdy je na sedadle dítě se sedačkou. Takové čidlo by mohlo být např. v uchycení systémem ISOFIX, ale to každá dětská sedačka také nemá, stejně jako jej nemá každá sedačka u spolujezdce (i u prémie obvykle za drobný příplatek).
2) Nebo je tenhle popis závady jen další novinářská kachna, kterou zatím nikoho nenapadlo řešit, protože koncernové téma tu má jako vždy přednost před vším, včetně přemýšlení nad textem článku... ;-)
Tiez mam ten dojem,USA je trosku iny "piesocek",a tam su neskorsie sudne spory vacsinou pre automobilky katastrofou...bodaj by si z toho konecne zobral VW priklad aj na to,ako sa spravat k zakaznikom v Europe... ;-)
No však.. dyť to není nic proti... Stal se problém u japonského MS, tak te´d se stal problém u evropského lowendu...
Svůj k svému... ;-) , vždyť měl pravdu... Jistě k této záležitosti napíše "odPorný" komentář... >:-[]
Pro nezasvěcené cituji jeho povýšený komentář o Toyotách ze 14. 11. 2011 :
Aj jaj jaj jaj. Zase (zase) TTT. Překvapuje to dnes ještě snad někoho? Avšak klid, není to nic, kvůli čemu by snad mělo docházet k nějakým dusným diskusním hororům, nic k zatracování automobilky. Jakmile problém přeskočí statisticky tolerovatelnou nahodilost, stává se z toho samozřejmě plošná kauza, a to u každého výrobce. Vyrábíš-li pár kousků, nemá informace takovou razanci, jako když se dozvíš, že se svolávají milióny kousků, snad dokonce i ty, které si již hoví na vrakáčích...
Svolávačky je nutno chápat spíše v rovině tiché tolerance, ber to tak, že ti automobilka odstraní na vlastní náklady nějaký problémek. No bóže, to je toho. Japonský mainstream ...
To víš, jsou tu ovšem ještě (jakostně) jiní - supermainstream, subprémie, prémie, luxusní a exklusivní produkce. Je jenom na tobě, co si vybíráš do své garáže. Kéž by, viď...
Nevzali. Jenom mají strach z budoucích soudních pří v USA. Kdyby to bylo jinde ve světě, tak jenom ticho a kdyby na to někdo nedejbože přišel výmluvy, že za to může dodavatel s opotřebeným nástrojem.
od japonců a začli konečně své kiksy napravovat. Já říkám jen hurá. Třeba to už tady místním žvanilům dojde, že když je na něco svolávačka tak to není špatně, ale naopak je to pro zákazníka jedině dobře.