Novinky
Šéfkonstruktér Detourbet buduje prodejní a servisní síť?
Docela by mně zajímalo, kdo je designerem Logana a spol.....
Jinak posedlost Renaultu lacinými auty pro něj začíná být nebezpečná. Trochu mi to připomíná onu Veitnamku, která provozuje na rozdíl od svých krajanů stylovou restauraci a když se jí ptali, co jí vadí na vietnamské podnikatelské kultuře, tak konstatovala, že čtyři vietnamské večerky v jedné ulici. Tady mi to připadá podobné.
Docela by mně zajímalo, kdo je designerem Logana a spol.....
Jinak posedlost Renaultu lacinými auty pro něj začíná být nebezpečná. Trochu mi to připomíná onu Veitnamku, která provozuje na rozdíl od svých krajanů stylovou restauraci a když se jí ptali, co jí vadí na vietnamské podnikatelské kultuře, tak konstatovala, že čtyři vietnamské večerky v jedné ulici. Tady mi to připadá podobné.
Čím myslíš nebezpečná? Nezaplavuje trh portfóliom lacných áut, modely pre jednotlivé trhy, jak sa píše aj v tomto článku, starostlivo vyberá. Hľadá voľné trhy, aby si zabezpečil existenciu. Alebo si myslíš, že napríklad model, o ktorom sa píše v článku, sa bude pod značkou Renault predávať aj na starom kontinente? Raz to skúsil Volkswagen, keď voz, vyvinutý primárne tuším pre Brazíliu, dotiahol domov, a nedopadlo to nejak moc dobre... Však vieme, "Mistr elegance"... Podobne aj ďalší predávajú vo svete rôzne paskvily, viď. hoci aj Volkswagen alebo PSA v Číne...
P.S. Tá prvá poznámka je trefná :yes:
P.S. Tá prvá poznámka je trefná :yes:
Mám pocit, že orientace na lowend povede v zaostávání ve vlastním technickém rozvoji. Krátkodobě to může být řešení, ale pro rozvoj značky rozhodně ne. Pro tyto trhy se sterotypně budou dělat laciné sedany s jednoduchými motory a minimální bezpečnostní výbavou. Stačí si vzít dvojku Vent👋Rapid pro Indii.
Čínský trh bych rozhodně nepodceňoval, většina aut tam je shodná s evropskými a americkými typy a nejsem si jist, jestli zrovna ta nejlacinější auta tam už nemají dávno "obšláplé" místní automobilky.
Nejsem žádnej Áda a Renaultu celkem fandím, takže ty obavy myslím vážně. Samozřejmně čistě v teoretické rovině. Pořád mám pocit, že Renault ví daleko líp, v jaké je situaci (už pár let nazad....) a snaží se jí řešit.
U PSA tenhle pocit nemám a z 301 a Elyssee naživo jsem měl dost děsivý pocit.....
Jinak v Číně prodává škodovka prakticky stejný sortiment, jako v Evropě. Možná sem tam nějaký ten chrom navíc..... Nic přebastleného. Fabie, Octavie, Superb, Yeti.......žádné zvláštní nebo "speciální" modely.
V Indii je to podobné, vyjímkou je pouze indický Rapid, což je přebrandovaný Volkswagen Polo Sedan, který se v Indii prodává pod názvem Vento. Ale ani ten indický Rapid není zdaleka taková hrůza jako třeba na tamějším trhu vyráběný Suzuki Swift sedan......
Čínský trh bych rozhodně nepodceňoval, většina aut tam je shodná s evropskými a americkými typy a nejsem si jist, jestli zrovna ta nejlacinější auta tam už nemají dávno "obšláplé" místní automobilky.
Nejsem žádnej Áda a Renaultu celkem fandím, takže ty obavy myslím vážně. Samozřejmně čistě v teoretické rovině. Pořád mám pocit, že Renault ví daleko líp, v jaké je situaci (už pár let nazad....) a snaží se jí řešit.
U PSA tenhle pocit nemám a z 301 a Elyssee naživo jsem měl dost děsivý pocit.....
Jinak v Číně prodává škodovka prakticky stejný sortiment, jako v Evropě. Možná sem tam nějaký ten chrom navíc..... Nic přebastleného. Fabie, Octavie, Superb, Yeti.......žádné zvláštní nebo "speciální" modely.
V Indii je to podobné, vyjímkou je pouze indický Rapid, což je přebrandovaný Volkswagen Polo Sedan, který se v Indii prodává pod názvem Vento. Ale ani ten indický Rapid není zdaleka taková hrůza jako třeba na tamějším trhu vyráběný Suzuki Swift sedan......
Kdyby v ČR někdo prodával vykradený nový vehikl za cenu třeba 80 tisíc, taky by ho plno lidí vzalo. Lepší špatně novým autem než dobře pěšky 😄