Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
rx3333
0
:-)
Ondris
Skvělá reklama, ale ta nadsázka je snad ještě větší než u Alfréda. :-)
Nehledě na to, že by státníkovi vydržel benzín tak od brány ke schodům.
Nehledě na to, že by státníkovi vydržel benzín tak od brány ke schodům.
BaracudaJ
Bylo to období čekání na Phaeton, novou vlajkovou loď VW. Která přišla až o rok později a měla tak uzavřít portfolio značky VW shora. A to čekání VW vyplnil touhle raritou.
Motor se sice příliš nepovedl. V dobových srovnávacích testech proti osmiválcovým BMW 5 či Audi A6 mu vytýkaly především nízký kroutící moment a jeho průběh, užranost a hlavně přetíženost přední nápravy. Plusem ale byla neuveřitelně široká výbava a ve střední třídě naprosto vymazlený interiér. A navíc se dělal i v manuálu :-) . Dodnes si tyto kousky drží slušné ceny a na ulici je prakticky nepotkáte. Ale podle zvuku a čtyřech koncovek si ho zaručeně s taxikářskými dízly nespletete. Zajímavý počin, který trval jen tři roky...
Motor se sice příliš nepovedl. V dobových srovnávacích testech proti osmiválcovým BMW 5 či Audi A6 mu vytýkaly především nízký kroutící moment a jeho průběh, užranost a hlavně přetíženost přední nápravy. Plusem ale byla neuveřitelně široká výbava a ve střední třídě naprosto vymazlený interiér. A navíc se dělal i v manuálu :-) . Dodnes si tyto kousky drží slušné ceny a na ulici je prakticky nepotkáte. Ale podle zvuku a čtyřech koncovek si ho zaručeně s taxikářskými dízly nespletete. Zajímavý počin, který trval jen tři roky...
Presne tak, bol to imagemaker. Nie vydarený, na svoj objem slabý a pažravý, každopádne bol to jediný V8 v mainstreamovej strednej triede, VW si opäť mohol povedať ono povestné "Kto z vás to má?" Nikto predtým a ani potom. Jeden W8 stále stretávam a čuduj sa svete, stále ho majiteľ živí a asi mu za ten jedinečný zvuk stojí.
Tmavé (asi čierne) pohybujúce sa po TT? :-) To si pamätám ešte zo svojich študentských čias, keď to ešte bola aktuálna generácia. Obdivoval som ho pred vlakovou stanicou, kde často stával. Potom som sa vrátil do reality, naskočil na vlak a vyrazil do školy. >:D Zhodou okolností som ho nedávno po rokoch znova videl a tiež som sa divil, že ešte jazdí. Vtedy som si pomyslel, že keby si dotyčný kúpil tédéí, mohol by si dnes za peniaze ušetrené na benzíne obstarať fungl nového pašíka. :-)
Byl to vedlejší produkt vývoje W12. Na trh se dostal jako snaha umořit část nákladů na vývoj. Pokud tedy vím.
3_diamanty
pamatame... casy internetu este velmi neboli rozsirene ale tuto fotku z casaku mam dodnes pred ocami:
[odkaz]
bola to doba maximalizacie... autam rastli objemy , vykony, M3 neskor presla z 6 valca na 8 valec... carrere tiez naratol objem motora.... rastlo vsetko... rozmery hmotnosti vykony a spotreba este ta nikoho netrapila a emisie uz vobec... nad tymi sa nikto nepozastavoval... sranda.. preslo 10 rokov a dnes tu mame hybridy... elektromobily rozne eco-variacie beznych aut s beznymi spalovacimi motormi... 12 a 8 valce fakticky to maju uz dnes spocitane a okrem turba dnes beznu atmosferu v nizsej strednej triede takmet ani pomlay nekupite... takmer kazde auto uz ma start stop system ci uz chcete alebo nie, kazde auto ci sa nam to paci alebo nie musi splnat prisne emisne limity z ktorych sme sa pred par rokmi len smiali... pamatam na casy ked sa objemy zvacsovali.... ale co bolo podstatne na autach sa nesetrilo.... interieri boli kvalitne auta poctive sice na tu dobu drahsie ako dnes ale nesetrilo sa... clovek dostal poctive auto uz v zaklade... neboli sice navigacne systemy ale clovek sa nemusel bat ci mu nerupne turbo a neriesil kazdy deciliter na spotrebe.... sportove auta sa neponukali v diesloch ako dnes ... ked napr kazda druha A5ka ma diesel a Baworaky tiez - kedysi nepredstavitelny fakt dnes realita - z dieslov sa stali sportove ikony.... skoda ze tieto casy sa uz nevratia ;-\ , auta sa dali opravit aj svojpomocne a clovek nemusel kvoli vymene ziarovky zabit pol dna a ist s tym do servisu ako magor....... ina dobaco uz... roky 1996 - 2001 - najlepsie roky automobiloveho priemyslu....
[odkaz]
bola to doba maximalizacie... autam rastli objemy , vykony, M3 neskor presla z 6 valca na 8 valec... carrere tiez naratol objem motora.... rastlo vsetko... rozmery hmotnosti vykony a spotreba este ta nikoho netrapila a emisie uz vobec... nad tymi sa nikto nepozastavoval... sranda.. preslo 10 rokov a dnes tu mame hybridy... elektromobily rozne eco-variacie beznych aut s beznymi spalovacimi motormi... 12 a 8 valce fakticky to maju uz dnes spocitane a okrem turba dnes beznu atmosferu v nizsej strednej triede takmet ani pomlay nekupite... takmer kazde auto uz ma start stop system ci uz chcete alebo nie, kazde auto ci sa nam to paci alebo nie musi splnat prisne emisne limity z ktorych sme sa pred par rokmi len smiali... pamatam na casy ked sa objemy zvacsovali.... ale co bolo podstatne na autach sa nesetrilo.... interieri boli kvalitne auta poctive sice na tu dobu drahsie ako dnes ale nesetrilo sa... clovek dostal poctive auto uz v zaklade... neboli sice navigacne systemy ale clovek sa nemusel bat ci mu nerupne turbo a neriesil kazdy deciliter na spotrebe.... sportove auta sa neponukali v diesloch ako dnes ... ked napr kazda druha A5ka ma diesel a Baworaky tiez - kedysi nepredstavitelny fakt dnes realita - z dieslov sa stali sportove ikony.... skoda ze tieto casy sa uz nevratia ;-\ , auta sa dali opravit aj svojpomocne a clovek nemusel kvoli vymene ziarovky zabit pol dna a ist s tym do servisu ako magor....... ina dobaco uz... roky 1996 - 2001 - najlepsie roky automobiloveho priemyslu....
:yes:
Svět se mění a my s ním.
Ani ty reklamky už nemají takové koule - kdy jsi naposledy viděl podobnou reklamu..? ;-\
[odkaz]
Svět se mění a my s ním.
Ani ty reklamky už nemají takové koule - kdy jsi naposledy viděl podobnou reklamu..? ;-\
[odkaz]
Tá bola výborná. :yes:
Ale "väčšie gule" má rozhodne táto reklama: [odkaz] >:-[]
Ale "väčšie gule" má rozhodne táto reklama: [odkaz] >:-[]
Wow, tohle skutečně někdy někde běželo? >:D
Dík za připomenutí proč jsem se vlastně odstěhoval z privátu. 8-s >:-[]
Dík za připomenutí proč jsem se vlastně odstěhoval z privátu. 8-s >:-[]
tak to je fakt... aj reklamy boli lepsie a akesi presvedcivejsie a vtipnejsie >:D
[odkaz]
[odkaz]
Ještě si pamatuji, jak nedávno někdo odkazoval na reklamu na Favorit v myslivecké výbavě.
mě si líbí tahle [odkaz] >:D
Zcela chápu, že si Subaru netrouflo na Audi Quattro, ale že ani na Passat 4Motion??? >:-[] ;-)
však na konci videa se píše že život není fér ;-) ale jako 4motion by stejně nebyl rovnej soupeř >:D
Porovnávali dve autá s rovnakou cenou. Hlavný odkaz reklamy bol - "žiadny príplatok za 4x4". Allroad s Passatom by boli cenou asi niekde inde, že? :-!
Nejen cenou... ;-)
Oni ale neporovnávali Golf s Legacy ;-)
Že je porovnávali píšeš ty (viz 23:39), ne já... :-)
Napísal som, že porovnávali dve autá s rovnakou cenou t.j. vykuchaný Golf s vybavenou Imprezou :-)
Passat by sa na lane s Imprezou možno trochu viac cukal, ale výsledok by bol rovnaký ;-)
No a šofér Legacy by ani nevedel, že na lane nejaký Passat má :-!
Passat by sa na lane s Imprezou možno trochu viac cukal, ale výsledok by bol rovnaký ;-)
No a šofér Legacy by ani nevedel, že na lane nejaký Passat má :-!
Tak to se pořádně mýlíš, kdyby tenkrát vzali místo G4 FWD, Passat AWD (tehdy B5 4motion), pak by mělo Subaru úplně stejně velký problém, jako by mělo s Audi A4 Quattro, jehož technika byla shodná s o něco větším Passatem. Proto má původní reakce... ;-)
Ako kvázi rovnocenného súpera k permanentu Subaru by si mohol brať v tom čase Torsen, ale určite nie Haldex. Subaru nemá problém so žiadnou generáciou Haldexu a najmenej s tými prvými, ktoré boli 4x4 len pre marketing koncernu.
Chlape, sedíš si na vedení, nebo ty moje reakce skoro nečteš? Právě Passat B5 (mimochodem to je i ten pod "jehož" reklamou píšeme) v reálu žádný Haldex neměl, měl stejně jako Audi A4/6/8 klasické podélné quattro s Torsenem...
Mám ti napsat po slovensky, abys to už konečně pochopil... ;-) :-)
Mám ti napsat po slovensky, abys to už konečně pochopil... ;-) :-)
Vyhral si. Uznávam, že autá s Torsenom, ktoré sú podstatne drahšie ako Impreza, by jej kládli v danom teste väčší odpor. Ale to by potom hlavý slogan reklamy nebol "Žiadny príplatok za 4x4", ale "Priplaťte si cenu polovice (alebo aj celého?) auta za 4x4" ;-)
Jistě, marketing Subaru se vlastně logicky snažil udělat přednost ze své "omezené" nabídky, tedy z faktu, že se Subaru obvykle nabízí pouze s AWD... >:-[] ;-)
Tak to je celkom paradox, že si vytiahol marketing ako argument na obhajobu koncernu. Je totiž všeobecne známe, že práve on má najlepší brainwashing zo všetkých automobiliek. Predávať to isté za cenu vyššiu ako konkurencia, to im ide naozaj dobre. A preto sa im darí, toto uznávam.
Impreza bola samozrejme v ponuke aj ako FWD a v tom bola práve tá myšlienka reklamy, ktorú stále nedokážeš pochopiť ;-)
Impreza bola samozrejme v ponuke aj ako FWD a v tom bola práve tá myšlienka reklamy, ktorú stále nedokážeš pochopiť ;-)
Záleží pro jaký trh byla tato reklama dělaná, pokud to bylo pro severní Ameriku a stála tam tehdy stejně verze s FWD i AWD (není to moc pravděpodobné, ale o tehdejších cenách na tamních trzích přehled nemám) pak je to možné, ale nepamatuji se, že by se Imprezza prodávala i s FWD tady u nás/na evropském trhu...
A podle absence typické boční oranžové "odrazky" (na videu) v boku předního nárazníku Golfu IV, to na US verzi nevypadá:
[odkaz]
A podle absence typické boční oranžové "odrazky" (na videu) v boku předního nárazníku Golfu IV, to na US verzi nevypadá:
[odkaz]
nevím jak tahle generace ale new age imprezy s motorem 1.5 byly pouze FWD a dokonce myslím že byly přímo pro německo ;-) poenta je jednoduchá za stejný peníze jako koupíš imprezu 1.6 4x4 koupíš golfa 1.6 FWD ;-) je jasný že kdyby proti ty slaboučký imprezce postavili passata B5 4motion (kterejch jezdí asi stejně jako RR ghost) že by jí nejspíš přemohl , otázka je co by provedl kdyby na tom druhým konci nebyla slaboučká 1.6 ale impreza STI s DCCD >:-[]
Nevím o tom, že by se tady tahle I. g. Imprezy oficiálně dovážela i s FWD, ale taky se přikláním ke tvému výkladu, že to bylo myšleno tak, že nebylo nutno připlácet u Imprezy za AWD, vzhledem k ceně Golfu4 s FWD, nikoli vzhledem k ceně Imrezy s FWD, jak píše WildWave. nedává mi to logiku, aby Subaru chtělo úplně stejné prachy za FWD i AWD u jinak shodné verze/motorizace.
Passat B5 se Syncro/4motion nebyla žádná vzácnost, natož téměř rarita, zrovna na naše trhu byl Passat B5 s AWD (zejména po faceliftu) docela oblíbený... ;-)
Passat B5 se Syncro/4motion nebyla žádná vzácnost, natož téměř rarita, zrovna na naše trhu byl Passat B5 s AWD (zejména po faceliftu) docela oblíbený... ;-)
blowiik
, jak jsem tohle auto dostal půjčené na týden v roce 2005, když jsem měl ještě mokrý papíry... Projel jsem za ten týden skoro celou letní brigádu, oka v noci nezamhouřil (proč spát, když můžu kroutit volantem a slyšet bublat osmiválec), ale stálo to za to :yes: Na dnešní poměry skutečný exot... :yes:
Nádherný příspěvek. Měl jsem to podobně s rodičovskou černou kombi Octavií 1.8T v kůži... mokré papíry, natěšen s příslibem rodičům, že na ni nesáhnu v době, kdy jsou na dovolené :-)
Za 10 dní jsem najel 800km, prostě pořád jsem seděl v autě. Krásné to časy :-)
Za 10 dní jsem najel 800km, prostě pořád jsem seděl v autě. Krásné to časy :-)
Bristol
Dost neúspěšný pokus VW vetřit se do prémiového segmentu...vznikl přemotorovaný model s brutální cenovkou, za celou dobu jsem W8 potkal tak 2x a ani se nedivim...
vw vtedy nemal nic vacsie a luxusnejsie ako passat a vieme ze saab ponukal 9-5ku, volvo prislo s modelom S80, alfa mala 166tku, peugeot mal 607micku a pod.... len VW nemal nic... a tak sa snazili spravit z passatu motrom a vybavou nieco s cim by mohli konkurovat vyssej strednej triede.... bohuzial to nevyslo..... a ani nasledny tah postavit velky phaeton ako sa zda nevysiel opat.... vw nie je mercedes a ludia to vidia vedia a citia... tieto nasilne modely od vw sa hraju na nieco co nie su a na co nemaju... vw konci passatom... vyssie sa uz vw nepresadi
Nějak ti do té tvé teorie nepasuje nesporný úspěch Touaregu... :-O :*) ;-)
Jinak Phaeton přišel už půl roku po Passatu W8.
Jinak Phaeton přišel už půl roku po Passatu W8.
touareg nie je konkurent ani 166tky ani S80tky ani P607 a nie je to ani auto vyssej strednej triedy ale je to SUV..... neplet si to
No a co , že je to SUV? SUV snad není auto? Ty máš hodně krátkou paměť, když potřebuješ: "vw nie je mercedes a ludia to vidia vedia a citia... tieto nasilne modely od vw sa hraju na nieco co nie su a na co nemaju... vw konci passatom... vyssie sa uz vw nepresadi".
Nekonkurují snad Touaregu prémiová SUV? A jsou snad velká SUV jako Touareg, ML, X5, Q7... pod úrovní střední třídy? ;-)
Nekonkurují snad Touaregu prémiová SUV? A jsou snad velká SUV jako Touareg, ML, X5, Q7... pod úrovní střední třídy? ;-)
VW odstřelil vývoj trhu, nic jiného. Jejich plány přestaly dávat smysl. A výsledkem byl nástupce Passatu odvozený od techniky Golfu místo A4.
jiriik
Prasat prasatem zůstane >:D
čoveče nevím. B5 měla torsen, ne žádný prašivý haldex. A šestiválcový diesel a osmiválcový benzín. S dnešním Passatem bych to nesrovnával... to je bída na bídu.
On je haldex rovnou prašivý? A co takový "haldex naruby" (původní X-drive) ten "prašivý" nebyl/není? ;-)
Jinak ano, B5 ještě jezdil na technice Audi.
Jinak ano, B5 ještě jezdil na technice Audi.
Tehdejší Haldex rozhodně prašivý byl. >:-[]
Tehdy naprostá většina konkurence VW nenabízela ani ten haldex... a někteří nemají v nabídce 4x4 dodnes... ;-)
No jo, ale než tuhle generaci Haldexu tak snad radši nic. :-)
Já vím, že to je omíláno do zblbnutí, ale klasické připojení Haldexu uprostřed kluzké zatáčky často končilo karambolem. :-) A na zpátečku je z toho stejně předokolka...
Holt taková byla doba, nějak se k současnému Haldexu dojít muselo.
Já vím, že to je omíláno do zblbnutí, ale klasické připojení Haldexu uprostřed kluzké zatáčky často končilo karambolem. :-) A na zpátečku je z toho stejně předokolka...
Holt taková byla doba, nějak se k současnému Haldexu dojít muselo.
Pokud radši nic, měl jsi u VW možnost si Haldex prostě nevzít.
xDrive je zase na zpátečku zadokolka... :-) Koncepční výhoda převráceného Haldexu je, že připojení přední nápravy nadělá v zatáčce méně škody než připojení zadní. Ale i tak, rychlé spínání je základ.
ale pořád je to spínání , nejlepší je bejt sepnutej furt >:-[] :yes:
to si nemyslím, u GT-R jdou sic na předek pořád 2 procenta, takže ano, je "sepnutej furt", nicméně jen symbolicky.
a tenhle systém používají v mírných obměnách ti nejlepší z nejlepších...
a tenhle systém používají v mírných obměnách ti nejlepší z nejlepších...
To se ptáš opravdu vážně nebo si děláš srandu? Srovnáváš pohon zadních kol s připojením předních v případě prokluzu /to nejlepší co může být, viz GT-R, 911 Turbo, Aventador/ s trvalým pohonem předních kol a přípojení zadních?
(PS. ano, samozřejmě, nějaké procento jde na předek i u zmiňovaných aut a nějaké procento na zadek jde i u haldexu poslední generace, pro hnidopichy)
(PS. ano, samozřejmě, nějaké procento jde na předek i u zmiňovaných aut a nějaké procento na zadek jde i u haldexu poslední generace, pro hnidopichy)
Souhlas :-! Hlavně za ty V6 a a víc. Ten V6 diesel mi dnes do Prasete docela chybí... škoda. A to nemluvím o Superbu, jak by mu slušel... pak by to ale asi A6 měly ne-tak lehké (můj názor).