Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Ka patrně zůstane bez nástupce

Příchod nástupce káčka není jistý, Ford zřejmě spíše vsadí na rozšíření nabídky malých vozů.
Zpět na článek
26. 12. 2012 21:28
26. 12. 2012 08:54
26. 12. 2012 12:12
26. 12. 2012 12:32
26. 12. 2012 14:42
26. 12. 2012 19:40
26. 12. 2012 15:00
26. 12. 2012 15:36
26. 12. 2012 17:46
26. 12. 2012 20:47
27. 12. 2012 03:00
27. 12. 2012 20:27
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 08:39
ani sa necudujem
z niekdajsieho vydareneho Ka-cka spravili nasilnu nevydarenu smiesne drahu imidzovku pre nikoho ..... co bolo dobre domrvili a nakoniec sa toho vzdaju.... neviem si predstavit aby napr taliani dokaslali v buducnosti terajsiu malu 500ku a nakoniec sa na nu vykaslali.... u niekoho nemozne u ineho realita.... ford uz davno nieje co byval.... a aj ta nova aston fiesta je dokazom toho ze akosi fordyu chybaju napady... focus ani nespominam.... vacsi dizajnovy preslap v historii fordu asi ani nenajdeme.....
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
26. 12. 2012 21:16
Re: Auto na "F"
Design ocucaného bonbonu zvenku, uvnitř tvary rozteklých lžiček soudruhů z NDR a pod kapotou italská technika... :no: Zkrátka prodejní trhák >:D
Avatar - Atlis
26. 12. 2012 21:28
Re: Auto na "F"
hlavne ze sam jazdis japonskym autom, ktore predavaju francuzi a ma nemecky motor... :yes: >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
27. 12. 2012 19:31
Re: Auto na "F"
Myslim, ze neni pouze mym presvedcenim, ze Nemci a Japonci umi na celem svete delat auta nejkvalitnejsi. Celosvetove statistiky to jen potvrzuji. Naopak na druhem konci takoveho pomyslneho zebricku jsou vozy francouzske a italske... :-!

Proto spojeni japonskeho vozu s nemeckym motorem vubec neni nelogicke. A ze takovy vuz prodavaji i Francouzi? No a co? Prodavaji take VW, BMW i Skodovky....
Avatar - LuckyStar
27. 12. 2012 22:33
Re: Auto na "F"
Bože, ty jsi i-d-i-o-t, pod kapotou je skutečně malý zázrak italské techniky - benzin
1.2 8V FIRE. Prosím tě, napiš alspoň 3 chyby tohohle motoru. Zvláště ve srovnání
s "klenoty" jako 1.2 HTP, o užrané 1.3 Ford, co mělo první Káčko nemluvě...
Obávám se však, že jsi ani nikdy s tímto motorem osobně nejel 8-s
Avatar - Skipper
26. 12. 2012 08:54
Eco
Trochu od věci, ale to označování eco tohle eco támhle mě už docela vytáčí. A kombinace EcoSport je neprosto šílená. I kdybych někdy uvažoval o návratu k Fordu, tak už jenom kvůli těmhle stupidním názvům mě ani nehne :no: Jedna kráva vyprodukuje více skleníkových plynů než několik aut. Jsem zvědavý, kdy EU zavede kvóty na metan z kravínů, pak budou následovat tabulky a sankce. Když je něco Eco, tak je to in a už jenom tím názvem to chrání planetu ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - jozephko
26. 12. 2012 12:12
Re: Eco
Za plyny od kráv platia poľnohospodári poplatky už dávno. Takže to, čo ty vidíš ako nezmysel budúcnosti, je už bohužiaľ realita súčasnosti a minulosti.
26. 12. 2012 12:32
Re: Eco
Zelení se už na problém metanu živočišného původu zaměřili. Je jen otázky času, kdy přijde vegetariánství, konzumace brouků a kdejakého hnusu.
26. 12. 2012 14:42
Re: Eco
Pre niekoho Eco znamena, ze produkuje menej CO2 a pre ineho, ze to ma nizsiu spotrebu benzinu.
Avatar - Skipper
26. 12. 2012 19:40
Re: Eco
Pro mě to znamená, že to Ford trochu přehání a cpe se někomu do zadnice... Dokud nebudou mít pořádný alternativní pohon, tak eco image Toyoty mít nikdy nebudou, žádné podobné stupidní názvy jim nepomůžou.
26. 12. 2012 09:08
jeden Ford žádný Ford
Univerzální omáčky mi nechutnají.
Rozbalit vlákno
4
26. 12. 2012 09:36
Re: jeden Ford žádný Ford
:yes:
Avatar - Ronault.
26. 12. 2012 13:06
Re: jeden Ford žádný Ford
:yes:
Avatar - Typhoon
26. 12. 2012 19:56
Re: jeden Ford žádný Ford
One FORD - One UHO
26. 12. 2012 22:26
Re: jeden Ford žádný Ford
Sice to zní hrozně chytře, ale podle mě je to pěkná kravina.
Avatar - Magnetofon
26. 12. 2012 14:24
Nekaly Azijsky import
Jedna pricina preco Ford nebude asi vyrabat v Europe miniauto Ford KA je aj nekaly Azijsky import.

Ford nema sancu ked je tu nekaly indicky import Hyundai i10, Hyundai i20 (CKD v Turecku a bezcolne dovezene do EU) a nekaly bezcolny import z Korei - Kia Picanto.

Dovozne clo Indickych aut do EU je len 10% + nizke mzdy v Indii, narocnost na ekologiu, ceny surovin...naopak dovozne clo EU aut do Indie je az 100% takze EU automobilka tam nepreda ani pichle kolo.

Do EU sa vali statisice aut vyrobenych v Korei - zarucene "Europske auta" ako Chevrolet, Hyundai, KIA...naopak EU nepreda v Korei ani pichle kolo.

Nekaly Korejsky a Indicky import likviduje Europske automobilky. :no:

Ktory politik - zradca Europy toto dopustil? Eu sa pozera ako stupa nekaly Azijsky import a EU automobilky musia rusit tovarne v EU. Hnus!
Rozbalit vlákno
1
26. 12. 2012 17:38
Re: Nekaly Azijsky import
Tuhle univerzální břečku už tady netapetuj. K Fordu Ka se prostě nehodí - toho pohřbil Ford zcela nezávisle na importu z Koreje. Z geniálního městského autíčka udělali v současné generaci nepraktický nesmysl.
26. 12. 2012 15:00
Škoda
První Káčko se mi moc líbilo, svým designem předběhlo dobu o několik let. To současné vypadá také moc pěkně pro oko evropského zákazníka, má normálně dlouhou kapotu, optimálně velké krásně tvarované světlomety a interiér na úrovni o třídu větších vozů ... Pro mě jedno z nejlepších miniaut, co se dnes vyrábí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
26. 12. 2012 15:36
Re: Škoda
ano prve Ka-cko bolo vyborne a dizajnom jedinecne.. doslova legenda [odkaz] - stylove auticko este aj dnes - proste nenapodobitelne auto... nitko si ho nepomyli s inym

ale nove kacko?
[odkaz] ved vyzera otrasne - jedna neforemna krabica tucna a bez tvaru, toto cudo sa charizmou staremu Kacku nemoze rovnat---- uplna nula bodov , auto bez charizmy bez charakteru, predaje vravia jasne... nevyslo to.... za cenu Kacka mam skutocne miniauto na urovni ktore ma skvely imidz charizmu dizajn a nie je to nudna kopa plechu.. o ake auto ide? co tak napr toto: [odkaz]
26. 12. 2012 17:46
Re: Škoda
Je to přesně tak. Kdysi jsem viděl dokument o tvorbě prvního Ka. Bylo neuvěřitelné sledovat, na co všechno jeho tvůrci mysleli a jak se jim to povedlo krásně zkomponovat do takového výrazného celku. Třeba ty černé blatníky integrované s nárazníky - skvěle to k autu sedne a minimalizuje to nebezpečí poškození třeba od dveří vedle stojících aut. Podobně odpovědně přistupovali tvůrci k prvnímu, naprosto geniálnímu Twingu.
Nová Ka? Nemá ani jednu otěrovou lištu, nic co by ho v městském provozu chránilo. Všude jen lak. A design? Je to jen zkriplená, míň praktická Fiesta. Kdo by si to auto měl kupovat když není praktické, nevypadá zajímavě a k tomu ani není zrovna levné?
Avatar - Atlis
26. 12. 2012 20:47
Re: Škoda
vidim, ze vsetci ste Ka II mali vsak? :-)

ja som Ka II mal a je to vyborne male mestske auto. najazdil som nim za 1.5r vyse 27tis km a neboli s nim ziadne problemy. a cuduj sa svete, u nas ich jazdi docela dost. cena? pri aktualnom kurze menej ako 8tis E za 1.2i Titanium. zoznam vybavy mam v moje.auto.cz, docela by som sa stavil, ze taku nema polovica fabii tu na auto.cz.

ci pusti Ford Kacko k vode je vylozene ich vec, male mestske auta sa budu predavat furt. podla mna trafil Ka II do cierneho a je len skoda, ze Ka II prislo v casoch, kedy ludia nemaju peniaze na to, aby si mohli dovolit kupovat viac ako dve, casto jednoucelove auta... niekedy docela s drahou lutujeme, ze sme ho predali. :/
27. 12. 2012 03:00
Re: Škoda
Ok, uznávám, že za cenu 180 tkč vč. klimy už začíná dávat trochu smysl. Stejně ale bych sáhl raději po Twingu nebo starší Pandě pokud bych hledal nové auto do města. Jak se mi předchozí Ka hodně líbilo, nové mě prostě neoslovuje - už není svébytné, je to opticky jen trochu zmenšená Fiesta.
Btw. neměl jsem Ka II, ale jel jsem v něm.
27. 12. 2012 11:57
Jsou auta, na která se prostě už nedá navázat
a Káčko dvojka, jakkoliv je pěkné a sympatické autíčko, už prostě není tím, čím byla jednička.Megacruiser má naprostou pravdu....Káčko jednička byla prostě pecka, jako třeba svého času Twingo.

To platí i třeba pro Focus I, jehož nástupce sice neurazil, ale už to taky nebylo nějak tak ono.

Jsou prostě auta, která nelze dál rozvíjet, protože sama představují takovou revoluci, že revoluce na druhou se už konat nebude a ani nemůže. A není to jenom káčko nebo Focus. Citroen taky nebyl schopen navázat na klenot jménem DS a třeba nástupce 15 let vyráběného Twinga jedničky taky nijak nezaujme. Jinou takovouhle perličkou byla originálbí Panda někdy z osmdesátých let, ani jeden z jejich dvou nástupců už její vyjímečnosti nedosahuje.

Ta vyjímečnost totiž není jenom ve vzhledu, ale v tom, že často zdánlivě extravagantní vzhled vychází z vyjímečných technických a ergonomických řešení nebo dalších technickcý vlastností a má třeba i určitou vazbu na další faktory (cena, výrobní jednoduchost).

Původní Panda se vyznačovala neuvěřitelnou jednoduchostí (plochá skla, plátěná sedadla ale i oplastování boků....) a byla tedy předchůdcem dnešních malých SUV.

Twingo bylo ještě geniálněji vymyšlené auto, které bylo uvnitř neuvěřitelně prostorné - díky použití jednoprostorové karoserie.

U původního káčka (jedničky) se podobné charakteristiky daly vysledovat taky - prostornost, účelnost a to skloubené do originálního designu.

Legenda se prostě nedá recyklovat.

Velmi se líbila předchozí Honda Civic. Jej nástupce, při snaze po obdobné extravagantnosti působí bohužel jako karikatura.....a u aktuálního Focusu mám úplně stejný pocit.

Navíc si myslím, že až zuřivá snaha po globálnosti, na kterou Ford vsadil, je cesta do pekel. V tuto chvíli funguje, ale svět není jednotný, lidé nejsou všude stejní a rozdíly mezi trhem v Evropě, Severní Americe, Japonsku, Indii a třeba i v Rusku jsou natolik velké, že ono globální auto se prostě globálně prodávata nebude - vždycky bude mít blíž k některým trhům a jinde bude ztrácet z důvodu specifických vlastností ztrácet.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Atlis
27. 12. 2012 12:17
Re: Jsou auta, na která se prostě už nedá navázat
kacko, focus i ci twingo prisli v casoch, kedy sme ich mohli jedine obdivovat na plakatoch. po rokoch sedi a sade tie auta posobili ako zjavenia. preto ich tak dobre pamatame. teraz mame po tridsiatke, konzumna spolocnost sa stala nasim chlebom kazdodennym a najst nieco, co sa vyrazne lisi od zvysku sveta je velmi zlozite. nove kacko je zmensenou fiestou a to je len dobre. fiesta je najpredavanejsim malym autom a kacko hlavne zeny zeru, prave preto ze vyzera tak ako vyzera. naopak stare kacko mali radi chlapi, lebo dobre jazdilo. ale ci to je teraz cielova skupina? urcite nie. podobne je to s focusom - mki bolo dobre auto a v dobach, kedy prislo na trh bolo revolucne - iny dizajn, vyborne jazdne vlastnosti - aktualna ffiii by musela stat 3x tolko, aby dokazala urobit na uz tak rozozranu spolocnost dojem - tak je len "lahko" nadpriemerny ako to napisali v porovnani, ktore sa tu objavilo. ale preco je len "lahko nadpriemerny"? no pretoze konkurencia sa tiez uci. ford vsak, v porovnani do nej urobil odvazny krok - spravil jeho dizajn opat iny. nie vsetkym pasuje. hlavne strednej europe priliz nepasuje, ale zvysok sveta ho zerie. takze co je zle? nic. vsetko je vporiadku.

pokial ford nebude vyrabat kacko spolu s talianmi, svet sa nezruti. pokial bude nove kacko stat na platforme novej fiesty, je sansa, ze to bude este lepsie auto ako doteraz.
Avatar - delphino
27. 12. 2012 12:16
Jsou auta, na která se prostě už nedá navázat
mluvíš mi z duše. První generaci Ka jsem měl. Bylo to úžasný auto, které mě naučilo řídit. citlivost volantu, pedálu, řazení, prostě výborný. Sedělo na silnici jako auto s mnohem většími sportovními ambicemi, než nabízel motor a vzhled.

Ale místo následující generace Ka, bych teda raději šel do Fiesty, byť je větší, ale ani do ní jsme se nevlezl a přitom v Ka I jsem měl prostoru až habaděj. Občas mám chuť si říct, že si koupím nejposledněji vyráběných Ka I a pečlivě se postaral, aby bylo v pořádku co do rezavění a spol a držel si ho ještě dlouho >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - gld
27. 12. 2012 20:27
Trefa mimo
Niekto sa so mnou pred časom hádal, ževraj je káčko úspešný model.

Ha.
Rozbalit vlákno
0