Ano, motor znatelné mění zvuk podle toho, kolik paliva se vstřikuje. Mě se to celkem líbilo, ale poslouchat to celé dny musí být trochu utrpení. Skvělá je absence turboefektu. Opačnou stránkou mince je, že motoru chybí mimo město výkon.
V tej Felicii som isiel takze o tom motore mudrovat mozem a stacilo mi to do konca zivota. Ten motor je muciaci nastroj pre vodicov a je dosledkom nespravneho smerovania EU k nafte a ma len jednu vyhodu, ze je bezporuchovy. Co takto jazdit na bicykli, ten nema ziaden motor, tak ma este lepsiu spolahlivost.
Super dělník do města a meziměstský provoz do rychlosti 100km/h, při vyšší rychlosti jde ekonomika provozu do kopru, nehledě na sebemrskačskou akustickou kulisu >:-[]
Ranní mrazivý start, připomíná V3S po vstřiku éteru >:D
Mali sme vo firme 9 takychto caddy-in a osmim z nich sa prevodovka rozsypala do 100000km a v poslednej to vzdala pri cca 120000km. Okolo 150000km sa v troch odporucali vstrekovace. Neviem, ale toto mi ako spolahlive auto neprijde. Nehovorim o tom ako neprijemne je denno denne pocuvat ten motor, ktory vas uz pri 100km/h nuti hladat sestku az kym nezistite, ze tam nie je. Inak vsetko ostatne je na aute v poriadku, ale jednoznacne treba TDi a to teda az tu silnejsiu 1.9 alebo este lepsie dvojliter (i ked aj tam sa da polemizovat o spolahlivosti). A este si rypnem... skuste obsediet v tych sedadlach viac ako 500km naraz (to uz aj v takom citroene nemo su lepsie).
Spolahlivost je urcite dana aj sposobom pouzivania, aj ja poznam ludi co dokazu pokazit aj nakovu. Mam verziu LIFE 1.9 TDI 55kW 2007 bez casticoveho filtra. Zatial som nabehal 200 000 km, vsetko funguje na jednotku, Iba bezna udrzba. Spolahlivejsie auto som este nemal. Chyba vsak 6-ka a zopar kilowatov. So sedadlami som spokojny, V pohode znasam aj dlhe cesty nad 1 000 km. Raz dokonca som na sebe pozoroval, ze menej ma bolel krk po 1 200 km v Caddyne ako po tej istej trase v Passate. Asi to bude tym vyssim posedom a aj nohy su pod inym uhlom. Zadne sedadla maju vsak prilis strmy uhol operadla. Detom je to vsak jedno :-) .
Ano je mi jasne, ze pokazit sa da vsetko, ale aby sa odporucala prevodovka do 100000km?? Keby na jednom tak nic nepoviem, ale po prvom roku sme nemali na firme caddy bez repasovanej prevodovky. Tie sedadla... to bude cisto subjektivna vec, mna z nich neskutocne bolieval chrbat...
i přestože tu asi bude někdo kdo to bude rozporovat, musím reagovat na toto auto, 2 roky jsem jezdil s Caddym 2.0 SDI v celotýdenním zápřahu, kdy to auto se mnou za volantem jezdilo 6000 km týdně,, vyfasoval jsem ho s číslem 371 000 km na tachometru, vracel se 730 000 na tacháči, po víc jak roce co jsem to auto neviděl (změna práce) jsem měl možnost se s ním znovu svézt, nyní má 790 a nějaké drobné.... tolik k nájezdu motoru. Za celou dobu se nedělala žádná převodovka jak tu píše někdo přede mnou, ale dělala se repase na jednom vstřiku, to ale na nějakých 750 000. A světe div se, pořád ho po Liberci potkávám jezdit.... takže to sdi i přes ten mizerný výkon asi má svůj účel :-)