Novinky
...bohatý zákazníci sú. Rusi však buď kupujú zahraničné autá alebo keď už niečo vyrábajú, tak z toho nič moc nieje. Také BMW/MB by mohlo investovať do Volgy... :-!
Osobně si myslím, že by si dost zákazníků rádo domácí prémiovku koupilo, Rusko je hrdý národ a rozpad SSSR na tom nic nezměnil... ovšem platí to co všude, patriotismus má své meze a člověk musí za své peníze dostat alespoň řádově odpovídající hodnotu.
Pokud by měl luxusní vůz vypadat podobně jako ten vyobrazený, tak bych asi změnil názor že rusáci vyrábí jen samé zrůdičky.
Neviem si predstaviť, že by prachatí Rusi kupovali domáce luxusné vozidlá i keby boli technicky na úrovni .... čo je samo o seba dlho nereálna podmienka ....
Jedine s nejakým výrobcom za chrbtom, ktorý by dodal technológie a igame ...
Jedine s nejakým výrobcom za chrbtom, ktorý by dodal technológie a igame ...
Ale, nejdriv musi jednu z onech premiovych znacek pozadat o pomoc. Ja osobne doporucuju zacit licencne vyrabet nektery model z roku 2000-2005 a pokracovat v tom s mirnymi upravami 50 let. A legenda bude na svete.
Taková Lada AMG nebo Volga Brabus by byla super kára. Interiér ze sobí kůže vrchol luxusu. >😁
Zas ma Rusko vela silnych reci a nakoniec s toho nic nebude, pripadne nejaky vrak ala Lada Granta. :no:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrbehounek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Od rozpadu Sovietskeho zväzu nespravili jediné auto, ktoré by mohlo konkurovať západu a už by chceli konkurovať nemeckej prémii? 8-s
Ono je to celkem jedno, protože těch +- 70 let tradice na značky jako MB, Rolls Royce, Bentley jim stejně bude chybět a ještě to bude mít pachuť auta z Ruska, což je pro mě neakceptovatelné, zejména pokud by to mělo být cokoliv od vyšší střední výš.
Mohu potvrdit, že "luxusní" auta kupují i proto, protože mají tradici. Proto taky většina lidí dala přednost A8 před Phaetonem, byť primárně horší nebyl. Zachvíli bude na trhu nové esko, tedy w222 a to budou ruské prodeje jasné. Obávám se, že s tím nějaký Zil atd jen tak nezatočí. Když už tak už, mohli by spíš najít na trhu díru, viz jejich auta Knight, Kombat, Kamaz Barhan atd. Tedy něcí víc, než LandCruiser 200 či Cadillac Escalade. Pokud Zil postaví Putinovi postaví obdobu Air force one, tak fajn, ale na masové měřítko bych to zatím neviděl.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jediný kdo fakticky neukončil výrobu limuzín, i když mezi roky 201-209 se nevyrobila jediná je ZIL.
Stále tam funguje sepciální oddělení které má tyto vozy na starosti, ted když se tyhle vozy nevyrábí se tam renovují ty co již byly vyrobené pro bohaté sběratele ze západu, ale i ze zemí bývalého SSSR.
V roce 2010 tedy byly vyrobeny 3 ks kabrioletů a loni v roce 2012 ten prototyp limuzíny o kterém sem psal na blogu.
GAZ ukončil výrobu typu M-14 Čajka už v roce 1991 a odd. luxusních vozů tam dávno neexistuje. Marussia s tím nemá nejmneší zkušenosti.
Takže nejlevnější cesta je nalít ty prachy do ZILu, který má lidi, má prostory a má zkušenosti, chybí mu jen nové vybavení a stroje.
Stejně by řadu komponetů odebírali od zahraničích dodavtelů (převodovky, elektrika, eletronika, interiér)
Stále tam funguje sepciální oddělení které má tyto vozy na starosti, ted když se tyhle vozy nevyrábí se tam renovují ty co již byly vyrobené pro bohaté sběratele ze západu, ale i ze zemí bývalého SSSR.
V roce 2010 tedy byly vyrobeny 3 ks kabrioletů a loni v roce 2012 ten prototyp limuzíny o kterém sem psal na blogu.
GAZ ukončil výrobu typu M-14 Čajka už v roce 1991 a odd. luxusních vozů tam dávno neexistuje. Marussia s tím nemá nejmneší zkušenosti.
Takže nejlevnější cesta je nalít ty prachy do ZILu, který má lidi, má prostory a má zkušenosti, chybí mu jen nové vybavení a stroje.
Stejně by řadu komponetů odebírali od zahraničích dodavtelů (převodovky, elektrika, eletronika, interiér)
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Však už je tam nové vedení a Zacharov, který restrukturalizoval předtím Iž.
Tu starou žumpu která jen dojila státní peníze, těm už vylily paty.
Tu starou žumpu která jen dojila státní peníze, těm už vylily paty.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Uvidíe, základ je restrukturalizovat y nákladáky, zavést do výroby nový model, což už se podařilo a pokračovat v modernizaci a zavádění dalších nových modelů.
Jeden zil pro Zemana, to by byla legranda. Jesli má poloměr zatáčení jako jeho předchůdci, vznikne malý logistický oříšek, až pojede z Vysočiny na Hrad - aneb kudy....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no mě nějak uniká ten "potenciál" ZILu apod. Málokterý bohatší rus chce mít v garáži ZIL. Maximálně putin a pár "vyvolených". Budou sami konstruovat? Z komponent dodaných od koncernů z Evropy/Ameriky/Asie... No přijde mi to trochu kontraproduktivní. Podobně, jako by se o znovuzrození pokoušela Tatra. Rusko má možná větší kupní potenciál, ale v dnešní době, kdy na jeho trh vstupuje dost tvrdě velmi vyspělá konkurence...
Mě nějak uniká smysl toho článku - Putinovský megalomaský kecy. Aneb za rok v Soči. Totéž. Peníze vyhozené oknem. Zajímalo by mne, kdo tam po olympiádě bude jezdit.
Mě nějak uniká smysl toho článku - Putinovský megalomaský kecy. Aneb za rok v Soči. Totéž. Peníze vyhozené oknem. Zajímalo by mne, kdo tam po olympiádě bude jezdit.
z Konstrukcí maj bohatý zkušenosti. Speciálně s konstrukcí vládních limzín, kde jede halvně o bzepečnost, pohodlí atd, ne jak to sedí na okresce v zátčce enbo jezdili to má takovou spotřebu.
Pokud by se mělo dělat něco menšího, tak to samozřejmě začnou od píky, ale pořád maj lidi co umí a stojící fabriku.
Pokud by se mělo dělat něco menšího, tak to samozřejmě začnou od píky, ale pořád maj lidi co umí a stojící fabriku.
Stojícíh fabrik co nebudou mít co vyrábět se třeba brzy dočkáme i v Evropě...
Já to jen hodnotím jako putinovský megalomaský projekt, do kterého "pravitelstvo" naleje velké peníze (podobně jako v Soči) a který vytečou do kanálu (něčí kapsy)... A podobně, jako se Soči, rusové i nadále budou raději jezdit lyžovat do st. Antonu, Kitzbuhelu, Davosu, st. Moritzu, Saas Fee nebo Zermatu, stejně tak budou raději používat Mercedesy, BMW, Audi případně třeba Lincoln...
Já to jen hodnotím jako putinovský megalomaský projekt, do kterého "pravitelstvo" naleje velké peníze (podobně jako v Soči) a který vytečou do kanálu (něčí kapsy)... A podobně, jako se Soči, rusové i nadále budou raději jezdit lyžovat do st. Antonu, Kitzbuhelu, Davosu, st. Moritzu, Saas Fee nebo Zermatu, stejně tak budou raději používat Mercedesy, BMW, Audi případně třeba Lincoln...
Ještě nevidíš ten druhý rozměr - že v Moskvě na obřím pozemku stojí továrna ZIl, která by neměla co dělat a musel propustit lidi, takhle se dá lidem práce, navíc nový vůz mohou dodat i dalším státníkům. Např. poslední vyrobenou limuzínu koupil v roce 2000 Kazachstán.
Zákazníků by se jistě našlo víc, takže to není o tom že se udělá jedno auto, těch aut může být klidně 50.
Zákazníků by se jistě našlo víc, takže to není o tom že se udělá jedno auto, těch aut může být klidně 50.
To není vtipné,to jste napsal Vy, jen smutná realita. Můžete mi nějak rozumně vyvětlit proč tak zuřivě obhajujete ruská auta a jejich výrobce ?
Motor Samary byl vlastní konstrukce a celý svět ví, že byl vyvíjen ve spolupráci s firmou Porsche. [odkaz] jen petrbehounek říká, že je to okopírovaný Ford.
Nehodnotím tím kvalitu ani úroveň vozu, hodnotím tvoji nevzdělanost.
Blbost č. 1 - "Je jasné že Favorit na Samaru prostě neměl.." Opak je pravdou Samara byla proti Favoritu piksla , a ne jenom proto že byla konstrukčně starší , Byla to piksla jednoduše proto že se vyráběla ve své době v Togliati , ve fabrice která byla v té době už v rozkladu .
Blbost č. 2 - Niva nebyla žádné SUV . Byla konstruována jako normální osobní auto pouze speciálně konstruované pro ruský venkov . Jak dokládají i svědectví pamětníků z Lady , tak předobrazem pro Nivu byl Golf . Původní myšlenka na jejímž základě Niva vznikla byla dát rusku auto jako byl v německu Golf . A kdo zná ruský venkov ten pochopí že výsledkem byl logicky vůz který projede hlubokým blátem , sněhem , po rozbité prašné cestě ... prostě auto s vyšší světlou výškou a pohonem všech kol .
[odkaz]
Jen namátkou, protoypy měl i Gaz, ZIL, Lada a další
Vozy dnes sbíraj zahraniční sběratelé a prodávají se za milionové sumy 😄