Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ruští boháči používají sanitky jako taxi

Moskva je proslavená svými dopravními zácpami. Vynalézaví podnikatelé přišli na to, jak je překonat.
Zpět na článek
31. 3. 2013 13:09
Avatar - T613
31. 3. 2013 13:09
Známka kvality
David Bureš - známka kvalitního článku.

Nešlo by pod nadpisy článků přidat ještě jméno dotyčného, který ten článek spáchal? U některých článků je to jasné dopředu, ale i tak..
Rozbalit vlákno
0
31. 3. 2013 13:38
Proč někdo nenapíše článek o ČR,
když tady dvě třetiny sanitek používají majáky a houkačky neoprávněně (můžou je použít jen když jde o život, ne když jedou na oběd). A policie za nimi v tomto vůbec nezaostává.
Vím, že tento průzkum udělali pouze jednou a jeho výsledkem byli všichni tak zděšeni, že už si to vícekrát nedovolili. Toto není plácání do větru, osobně jsem byl svědkem, když policejní auto jelo s majáky, potom je vypnulo a pár desítek metrů dál zastavilo u obchodu, vystoupila ženská a se slovy díky moc, ahoj, si šla nakoupit. A skutečně to nebyla policistka v akci. Kamarád dokonce podobné chování natočil na kameru, ale z nějakého důvodu mu to nedovolí dát na youtube - přes jejich cenzora to neprojde. Stejně tak mu neprojde sestřih otřesně kouřících autobusů MHD, kterým chtěl vyzdvihnout ekologičnost městské hromadné dopravy ;-)
Rozbalit vlákno
6
31. 3. 2013 13:41
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
Snad jen ze pokud se video nepodari umistit na youtube, jsou tu i dalsi servery (stream, vimeo...).
Avatar - Skipper
31. 3. 2013 15:00
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
Co se PČR týká, tak možné to je, nevím. Ale co se týče sanitek tak je to dobrý źvást :-) V době, kdy každé auto hlídá GPS, máš předpisy úplné na všechno, si něco podobného nikdo nedovolí. ZZS používá majáky pokaždé, když jede na výjezd, pak když veze pacienta . Nikdy, kdyź se vrací prázdná na základnu. Jestli jde o život nebo ne se dopředu říct nedá, kdykoliv dojedeš na místo tak je to většinou jinak, než jak to volající nahlásí. Máš prostě zákonem určený dojezd pro auto, který musí být dodržen. Co se týče různých pŕevozových sanitek - jen řidič ve staré T4, který cestou posbírá 5 babiček, tak je situace možná jiná, ale s těma 2/3 je to prostě blbost.
31. 3. 2013 15:58
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
Blbost? Možná je jich reálně ještě víc:
[odkaz]
„Ve spolupráci s Dopravním inspektorátem Policie ČR se asi třikrát do roka účastníme v Praze kontrol sanitních vozidel jedoucích s výstražnými znameními. V 90 procentech případů je prokázáno zneužití," popisuje Schwarz. „Kontrola má efekt jen hodinu, protože potom si předají všichni informaci o provádění kontrol a chovají se ukázněně a není co kontrolovat," dodává.

Jak říkám, už jsem to vícekrát viděl na vlastní oči, žádné jedna paní povídala. Stejně tak mám nafocené "zašívání" policie na "známých" místech. Každé auto hlídá GPS? Možná, ale ten GPS záznam v tom případě nikdo nekontroluje a i kdyby, postihy prakticky neexistují...
31. 3. 2013 19:08
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
Je to uvedeno i v tom článku - problém zneužívání majáků se týká hlavně tzv.převozových sanitek, ne těch, co jezdí, když zavoláš na 155. A "fakt mě baví", když do ucpaný Legerky vlítne s puštěnýma majákama sanitka, většinou šrot a má mimopražský číslo. A docela arogantně si vynucuje cestu. A je jasný, že buďto jede prázdná nebo veze někoho jen na normální vyšetření. Ale poslední dobou jsem se několikrát setkal s dobrou brutalitou - když si ty nehodový asistenční služby vynucujou přednost s pomocí oranžovejch majáků. Tak to je už fakt moc ;-\
31. 3. 2013 20:27
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
Nepouštět a hotovo.
Avatar - Ronault.
31. 3. 2013 20:29
Re: Proč někdo nenapíše článek o ČR,
:yes:
Avatar - vabis
31. 3. 2013 15:22
hodnotné víkendové čtení :-D
Toto se dělalo spíš u nás! V Rusku se to dělá jinak, černý sedan nebo SUV, za grilem stroboskopy a magnetický maják na střechu - a už to sviští. A kdyby proplétat zácpou, ono 4 pruhy tam, 4 pruhy zpátky. Přesto si v té OPAČNÉ čtveřici někdo arogantně razí cestu proti všem, kdo nechce uhnout, vyskočí ochranka a už to jede. Takže ty on-board kamery pro případné dokazování nutnost. Sanitku přecejen pustí spíš.

Mimochodem kolega měl na východě úraz a jel v Gazelle sanitce. Normální furgon, v ní z jeklu kontrukce, na ní deska s kusem molitanu. To máme lůžko. Vedle něj bylo nějaké křeslo z vysloužilé domácí sedací soupravy. Všechno. Pérování Gazelly luxusní kostitřas, tak říkal že to by se i mrtvý vzbudil a šel si pěšky.
Rozbalit vlákno
2
31. 3. 2013 16:41
Re: hodnotné víkendové čtení :-D
Raději takovou vytřesenou, ale rychlou sanitku než tu naši EU "zklidněnou dopravu". Třeba v Brně Bosonohách předělali silnici takovým způsobem, že jakýkoliv náklaďák musí najíždět na chodníky. Nelze tady v zimě odhrnout sníh ze silnice. Když tudy dřív jela sanitka, zapnula majáky, houkačku a projela klidně stovkou. Dnes? Kdyby tam zkusila kličkovat víc než šedesátkou, převrátí se - slova řidiče. Minimálně dva pacienti s akutním infarktem už kvůli tomu zemřeli - tam jde o každou minutu...
Avatar - vabis
1. 4. 2013 10:11
Re: hodnotné víkendové čtení :-D
Komunikace jsou kapitola sama pro sebe ;-\ dopravní inženýři musí do cesty nastavět co nejvíc retardérů, blikaček, zůžení, minikruháčků atd, čím víc podnětů do cesty nastaví, tím víc vykážou činnosti a jsou pak lépe hodnoceni. Proto já už se např na dopravní značky ani nedívám a mnohdy je po pravdě ani netuším, pouze splývám s jízdním proudem. Proč? Protože je umísťují lidé kteří své práci vůbec nerozumějí. Nevystrčí nos z kanceláře a koupí si krátkou Fabii proto, protože s dlouhou neumí zaparkovat (jj až tak). A žeby se zeptali o radu nějakého autobusáka s 30 letou praxí, to né.

Proto se mi jako řidiči daleko líp jezdí autem (akorát třeba SUV, na sedan to není) ve východním bloku než u nás. Tam je rovná krajina, v ní jedna rovná cesta se šotolinovým rozšířením a pohoda. Ze západu se pak dobře jezdí ve Skandinávii, Francie není špatná.

ps: megacruiser je zajímavé auto, viděl jsi to někdy na živo?