Ekonomika
ryman
0
Pokud mám brát to "S" jako "Sport", tak mi to chrochtání na uši určitě dobře nedělá, spíš nevolno na žaludek.. v případě hondy tím tuplem.. zVWláštní chování této automobilky.. ;-\ 8-s když tak mně opravte.. 😐
ronick
0
Není co opravovat. Je to (bohužel) tak. Na vině ale není Honda. Trh si žádá, trh deformuje, trh bude mít :😉
Asterix
0
Trh si ziada predovsetkym tento motor a jeho vykon, no nie spojenie s S ako sport. Radsej keby Honda tento silnejsi diesel dala do nizsich stupnoch vybavy a tak ho co najviac spristupnila zaujemcom - zludovatela ho. Uz len samotny pohlad na cenovku 839000 (aj ked je v tejto cene velmi slusna vybava)zariadi u mnohych potencialnych zaujemcoch spiatocku a obzretie sa ku konkurencii bez toho aby novy 132kW motor dostal moznost zaposobit a presvedcit motoristicku dusu zaujemca.
0
kdo si umi najit svuj novy vuz treba na mobile.de tak usetri radove 80-120tis .. az tam type-s uvidim tak sem pisnu cenu v prepoctu na kc .. 😄 😄
ronick
0
Nezapomeň na dopravu, DPH a ostatní poplatky ;-\
Tiez si myslim, ze si oznacenie Type S, skor zasluzi benzinova 2.4 ako tento diesel, aj ked mal som moznost previezt sa so 150k verziou toho diesla a klobuk dole, je na hony vzdialeny dieslom od VW (v dobrom slova zmysle). No ale mozno to buducna pride aj Type R a nejake to zvysenie vykonu benzinovej 2.4 iVTEC. Ved ked vie Honda dostat 200k z 2.0 v Civic TypeR tak nejakych 250k z 2.4 nemoze byt problem... TypeR - pre nadsencov, TypeS pre menej extremnych nadsencov, ktori chcu vykony ale pri dobrej spotrebe.
Edit: Mozno som trocha zaujaty, mam Tourer 2.4 iVTEC 😉
Edit: Mozno som trocha zaujaty, mam Tourer 2.4 iVTEC 😉
Accord je velmi elegantny voz a ten Type S v tej bielej na 18" proste nadhera :yes: Prepracovany nadcasovy dizajn u Accordov Honda proste vie. Aj po rokoch posobi Accord 7G stale sviezo a dizajnovo cisto.
V beznej premavke bude 180k diesel rychlejsi/pruznejsi ako 2.4 VTEC takze oznacenie Type S je O.K 😉
Ale chcelo by to este oturbeny benzinacik a samozrejme V6.
Honda :yes:
V beznej premavke bude 180k diesel rychlejsi/pruznejsi ako 2.4 VTEC takze oznacenie Type S je O.K 😉
Ale chcelo by to este oturbeny benzinacik a samozrejme V6.
Honda :yes:
No tak to by som mohol povedat na adresu tohto dieselu. Tesim sa na zvezenie s 8G ktore som zatial nestihol, no myslim ze budu mat len 150k... ale uvidime.
Tu vetu, kdo umi atd. by som mohol povedat aj na par prvych diskutujucich. Nic v zlom ale mam doma cenniky a vybavy a "trosku" som to studoval, tak Type S je chudobnejsie vybavena ako Executive a samozrejme aj lacnejsia!!! tak reci nech ju daju lacnejsie - on je!!! ale ako Octavka nebude, lebo je to ine cafe.
Co sa tyka oznacenia Type S na diesel tak???!!! je to diskutabilne, ale urcite to neni mimo misu, hold, oni vedia co robia a vo vybave accorda mas tolko volitelnych veci, ze si s pripl. diskami, naraznikmi, spojlermi mozes spravit Type S aj z Executivu akurat ti bude chybat nalepka na kufri :-!
Tu vetu, kdo umi atd. by som mohol povedat aj na par prvych diskutujucich. Nic v zlom ale mam doma cenniky a vybavy a "trosku" som to studoval, tak Type S je chudobnejsie vybavena ako Executive a samozrejme aj lacnejsia!!! tak reci nech ju daju lacnejsie - on je!!! ale ako Octavka nebude, lebo je to ine cafe.
Co sa tyka oznacenia Type S na diesel tak???!!! je to diskutabilne, ale urcite to neni mimo misu, hold, oni vedia co robia a vo vybave accorda mas tolko volitelnych veci, ze si s pripl. diskami, naraznikmi, spojlermi mozes spravit Type S aj z Executivu akurat ti bude chybat nalepka na kufri :-!
Nikdo mi nevymluví, že Honda předvádí během posledních 10ti let největší rezignaci na léta budovanou image automobilky.
A co si cakal figurka? Twin-turbo V10 v case krizy? 8-s
Krize trvá 10 let ?
NSX - konec bez náhrady, CRX - konec bez náhrady, Prelude - konec bez náhrady, ATR - bez náhrady, ITR - pod Acurou RSX - konec bez náhrady, v jap. - konec bez náhrady a nakonec S2000 - konec bez náhrady.
Je mi jasné, že všechny modely přežít nemohli, ale nechat jako jediný "sportovní" model CTR s velmi dobrou "sportovní" image mi opravdu přijde jako rezignace na něco co dlouhou dobu budovali ( a úspěšně ).
A to celé hlavně v kontextu Scirroca a 350Z (nově 370Z), což je přesně ta kategorie, kde Honda byla velmi silná.
NSX - konec bez náhrady, CRX - konec bez náhrady, Prelude - konec bez náhrady, ATR - bez náhrady, ITR - pod Acurou RSX - konec bez náhrady, v jap. - konec bez náhrady a nakonec S2000 - konec bez náhrady.
Je mi jasné, že všechny modely přežít nemohli, ale nechat jako jediný "sportovní" model CTR s velmi dobrou "sportovní" image mi opravdu přijde jako rezignace na něco co dlouhou dobu budovali ( a úspěšně ).
A to celé hlavně v kontextu Scirroca a 350Z (nově 370Z), což je přesně ta kategorie, kde Honda byla velmi silná.
Je zajímavé, jak přesně víš, co všechno nebude mít náhradu. To já bych si teda tvrdit netroufal, už proto, že minimálně příští rok jde na trh nástupce CRX [odkaz] . Ovšem že je ten aktuální úbytek sporťáků smutný, je holý fakt. 😲
Kingu prosím nechytat za slovo.
O nástupci CRX samozřejmě vím a jsem za něj velmi rád i když po tom, jak před dokončením zarazili "nové NSX" a neuvidím nástupce CRX v ceníku tak jistotu mít nebudu. A vzhledem k tomu, že "původní" CRX skončilo v roce 1997 (1998 ?) a nástupce je připravován na rok 2010, bych se dnes opravdu nebál říct, že CRX bylo ukončeno bez náhrady.
O nástupci CRX samozřejmě vím a jsem za něj velmi rád i když po tom, jak před dokončením zarazili "nové NSX" a neuvidím nástupce CRX v ceníku tak jistotu mít nebudu. A vzhledem k tomu, že "původní" CRX skončilo v roce 1997 (1998 ?) a nástupce je připravován na rok 2010, bych se dnes opravdu nebál říct, že CRX bylo ukončeno bez náhrady.
všetky tebou zmieňované modely sú autá pre veľmi úzku skupinu ľudí. ich vývoj je nákladný, predaje minimálne a firma z nich jednoducho nevyžije. situácia na trhu s autami sa za posledných 10 rokov dosť drasticky zmenila a automobilka nedokáže žiť z nadšencov, potrebuje aby sa jej autá predávali. sám niesom z tohto vývoja zrovna nadšený, rozumiem však ich rozhodnutiam.
Ano, ekonomickou stránku věci chápu a je mi jasné, že tak široké portfolio sportovně zaměřených modelů nešlo udržet, ale konkurovat Nissanu by mohli. Proti GT-R mohli postavit nástupce NSX, jehož vývoj byl na konci a proti Z nástupce S2000. To, že oba zmíněné modely Nissanu úspěšné jsou a je zde i klientela moc sporné není.
Nejvíce mě mrzí, že tento trend u Hondy není způsoben letošním "krizovým" rokem, ale trvá už delší dobu.
Nejvíce mě mrzí, že tento trend u Hondy není způsoben letošním "krizovým" rokem, ale trvá už delší dobu.