Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb 2013: První jízdní dojmy (+video)

Škoda po pěti letech omladila vzhled Superbu. Od června se začne prodávat kombi i twinback s kompletně přepracovaným designem.
Zpět na článek
14. 5. 2013 11:01
14. 5. 2013 11:10
14. 5. 2013 19:45
15. 5. 2013 07:06
15. 5. 2013 18:13
14. 5. 2013 11:10
14. 5. 2013 13:52
15. 5. 2013 02:27
14. 5. 2013 11:50
14. 5. 2013 12:46
14. 5. 2013 13:23
14. 5. 2013 14:06
14. 5. 2013 15:10
14. 5. 2013 19:48
14. 5. 2013 20:49
14. 5. 2013 17:50
14. 5. 2013 15:52
14. 5. 2013 15:58
14. 5. 2013 16:04
14. 5. 2013 16:14
14. 5. 2013 16:23
14. 5. 2013 16:27
14. 5. 2013 17:05
14. 5. 2013 17:25
15. 5. 2013 06:55
15. 5. 2013 09:11
15. 5. 2013 09:32
14. 5. 2013 20:52
14. 5. 2013 19:52
14. 5. 2013 16:13
14. 5. 2013 17:08
14. 5. 2013 18:52
14. 5. 2013 21:07
14. 5. 2013 17:13
14. 5. 2013 18:45
14. 5. 2013 20:01
14. 5. 2013 21:53
14. 5. 2013 21:55
14. 5. 2013 22:46
14. 5. 2013 10:41
Rozteklý bonbon s kruhama pod očima
Moc se mi to nelíbí - to auto vypadá jak rozteklý bonbon co propařil celou noc a má kruhy pod očima. Co se týče interiéru, ten volant působí jak pěst na oko.

Proti např. C5 Tourer považuju Superb za nudné auto, které nenabízí nic zajímavého.
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2013 11:43
Re: Rozteklý bonbon s kruhama pod očima
Nebo jako vyoraná myš... To, že Škoda opravdu zajímavé auta asi jen tak vyrábět nebude jsem si zvykl, ale Superb to povýšil na zcela jinou úroveň.
Avatar - Choochoo
14. 5. 2013 12:47
Re: Rozteklý bonbon s kruhama pod očima
Pokud nejvetsi odbyt Skody je Cina, tak se neni cemu divit. 40% prodeju uz asi nejaky ten vliv na design ma ;-)
Avatar - Ozzman
14. 5. 2013 10:55
A co výherci soutěže?
Jaktože na videu není Ronault se svou Lagunou?:d Těšil sem se na to >:D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 10:57
Re: A co výherci soutěže?
Výherci soutěže slíbili připravit vlastní materiály, k vystoupení na videu jsme je nenutili - nakonec mají od nás garantované utajení skutečné identity.
Avatar - Ozzman
14. 5. 2013 11:02
Re: A co výherci soutěže?
Chápu, byla to jen sranda :-) Budu se těšit na jejich dojmy.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 12:04
Re: A co výherci soutěže?
To já taky ;-) nový pohled na věc bude určitě zajímavým zpestřením
Avatar - Ja Prvni 123
14. 5. 2013 22:24
Re: A co výherci soutěže?
no - to nevím!
Abysme nebyli poslední...
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
14. 5. 2013 22:23
Re: A co výherci soutěže?
No - tak třeba tady:
[odkaz]
Pro začátek...
;-)
14. 5. 2013 23:37
Re: A co výherci soutěže?
Parádní čtení, klobouk dolů! Těším se na druhý díl :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 23:45
Re: A co výherci soutěže?
Díky.
Už je tam:
[odkaz]
:-!
Avatar - Ronault.
14. 5. 2013 22:14
Re: A co výherci soutěže?
Všechno bude! >:-[]
U mne asi až kolem weekendu, do té doby se pracovně nezastavím...
Avatar - kosmonaut
14. 5. 2013 11:01
Interiér
Zlepšily se ty materiály uvnitř?
Rozbalit vlákno
12
14. 5. 2013 11:10
Re: Interiér
Co jsi na nich chtěl zlepšovat? :-)
Avatar - kosmonaut
14. 5. 2013 11:27
Re: Interiér
Kvalitu. Měl jsem pre-facelift 3 roky a ačkoliv celkově šlo o vynikající vůz, materiály uvnitř, jejich sesazení a hluk z předních podběhů byly velkou slabinou. Evropský Accord 7. a 8.generace, nová Mazda 6, či třetí Laguna jsou v tomhle kontextu někde jinde.
Avatar - Hammunasakra
14. 5. 2013 11:31
Re: Interiér
No aby se (třeba alespoň ve verzi L&K) přiblížily (levnějšímu) C5 Exclusive Criollo interiéru ;-) :-)
Avatar - kosmonaut
14. 5. 2013 11:42
Re: Interiér
Nevím jak Exclusive Crolo, ale normální C5 si může s normálním Superbem podat ruce. Na pouhý pohled je vnitřek C5 pěkný, ale co jsem jezdil, tak pazvuků jak ve Fiatu Tipo.
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 13:31
Re: Interiér
Panebože, ona zase vytáhla C5 ta nemocná baba? Sorry, že se ptám tebe, ale mám ji v hate-listu, takže jí díky bohu nevidím...
14. 5. 2013 19:45
Re: Interiér
Johny, ty fakt veris tomu, ze je to baba??? Jestli je Kylie zenska, tak ja jsem cinskej buh srandy >:D
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 21:29
Re: Interiér
Kdyby tak psal chlap, tak je to gáj (z pohledu designového) a... gáj z pohledu názorového >:D
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:23
Re: Interiér
Gáj co se vyzná v autech? Bože co ti chlap NEvymyslí (než aby si "připustili" že holčička může něčemu jako jsou auta rozumět VÍC než on.. :-)
..NEDEJ bože že by mohla mít i víc ZKUŠENOSTÍ než on ;-)
PS: A že interiér C5 Criollo je kvalitnější než SUPerb L&K - na to věru není potřeba "gáj" aby to poznal :-)
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:22
Re: Interiér
Byla zmínka o kvalitě interiéru - tak proč nezmínit srovnatelný a přitom KVALITNĚJŠí? :-)
PS: Snad vám to někdo "VWyřídí" ;-)
15. 5. 2013 07:06
Re: Interiér
A proč by vlastně měl? Superb je v koncernu absolutní základ (i tak C5 v některých detailech překonává), když chceš kvalitnější interiér můžeš jít v koncernu výš.
U PSA je C5 vrchol, ne?
Cenu do toho nemotej. Cena není stálá veličina, liší se podle země i podle času. Odráží jen zájem lidí o konkrétní vůz.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 13:10
Re: Interiér
Ano zrovna "tenhle týden" je C5 Criollo vrchol - vůz vyšší střední (kategorie kterou VW ani škoda v nabídce nemá) C6 skončilo loni v prosinci (překvapivě se ještě letos pár kusů objevilo v prodejních žebříčcích) a DS9 bude až příští rok...
15. 5. 2013 18:13
Re: Interiér
Tak proč by měl už nejnižší schod koncernu (Škoda) trumfovat absolutní vrchol konkurence PSA?
Už takhle ho v mnoha ohledech překonává.
14. 5. 2013 11:10
Video
Pán ve videu by se měl držet psaní, protože úroveň vyjadřování na takovém velkém automobilovém webu by si zcela jistě zasloužila zlepšení. Například každé "R", že?
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2013 13:52
Re: Video
Výslovnost R je nepodstatná pokud má člověk znalosti... o tom mě pan Vaverka zatím moc nepřesvědčil, ale třeba se dočkám. Vy možná máte "ryčné er" ale v tomto přípdě neplatí že ten kdo "nemá er je amatér, ten si říká o malér".
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:27
Re: Video
To "eRrrrr" zas tak nevadí, některé záVWěry už trochu ANO ;-)
14. 5. 2013 11:11
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
14. 5. 2013 11:30
Re: to zas bude v diskuzi nablito...
:yes:
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 13:30
Re: to zas bude v diskuzi nablito...
>:D >:D
15. 5. 2013 09:08
Re: to zas bude v diskuzi nablito...
>:D >:D
14. 5. 2013 11:17
nemožu si pomoct....
...ale čelní partie na mě působí jako neuměle "obšlehlé" BMW.......tak nevím,nevím..... :no: ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Iv8
14. 5. 2013 13:27
Re: nemožu si pomoct....
Máš pravdu, prolisy přední kapoty skutečně připomínají BMW. Je to dobrá inspirace, ale určitě to Kabaň nepřizná. Má jediná zkušenost s minulou generací byla u Hellera v Ostravě. Když jsem chtěl zkušební jízdu, sdělili mi, že jim minulý zákazník zničil nastavování volantu. Volant visel z palubovky a nedal se zaaretovat. Jak to dokázal je pro mne dodnes záhadou. Již jsem se tam nevrátil.
Avatar - grifith
14. 5. 2013 11:39
Oživený Superb
Za mě můžu říct, že faceliftovaná verze Superbu se povedla, upřímně původní verze již změnu potřebovala. A tak stalo se, unifikace designu napříč všemi modelovými řadami je o krok dále a Superbu tento styl sluší nejvíce. Chvilku je třeba si zvykat na nové zadní lampy "twinbacku" působící mírně korejsky, ale čas ukáže, že to byl také krok vpřed. Jedinou vadou celku mi přijde příliš subtilní zadní nárazník, kdy hrnce tlumiče výfuku je vidět až tak, že to bije do očí. Nejviditelněji lze toto pozorovazt právě u vrcholné varianty 3,6 FSi se čtyřmi koncovkami, u běžných verzí to bude o fousek lepší....
A interiér? No není to žádné moderní terno, jiný kormidlo a fofrklacek nic moc nezmůžou, ale proč měnit něco, co slušně vypadá a je dobře funkční?
Ano, za mě si škoda zaslouží pochvalu :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 13:28
Re: Oživený Superb
Taky se mi líbí, vše v pořádku. Je to velké a solidní auto, výborná alternativa i pro auto o třídu výš pro ty, kteří chtějí být nenápadní. Za mě - proč ne :yes:
14. 5. 2013 15:30
Re: Oživený Superb
Nová zadní světla podle mě auto dost vylepšily, ty se mi předtím na sedanu nelíbily. Celkově mi přijde Superb v celkové škodovácké šedi nejhezčí.
Avatar - grifith
14. 5. 2013 15:52
Re: Oživený Superb
Ta zadní světla jsou věcí názoru, mě se ta původní líbila, tato musím trochu dostat do krve, ale taky věřím, že bude v pohodě. Superb a Yeti - tyto dva modely bych v nabídce vyzvedl já :yes:
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 07:46
Re: Oživený Superb
chce to vidět na živo... já bych neřekl, že jde jen o světla.
To auto prostě zezadu vypadá lépe. V "sedanu", nebo co to je, to s tím zadkem.
;-)
14. 5. 2013 11:50
Že by?
No mě osobně face-lift rozhodně zklamal...resp. jinak...nečekal jsem, že z ošklivého auta udělají krasavce, ale že to ještě zhorší, to se podaří jen málokomu :-!

Na druhou stranu by Superb mohl být první auto, které se bude líbit i koreafans (minimálně zezadu) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
14. 5. 2013 12:46
nový Sup.
"proslýchá se, že nástupce přijde už do dvou let" Jak proslýchá?! Já měl za to, že má přijít příští rok na podzim :-O
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 13:23
Dotaz
Jak je to s blinkry v zadních svítilnách? Jsou to diody?

Děkuji za odpověď.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
14. 5. 2013 13:24
prvni jizdni dojmy stareho znameho auta
;-) ..... zmena reflektorov zrejme vela na jazdnych vlastnostiach nezmenila ;-)

nic v zlom :yes:
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2013 15:05
Re: prvni jizdni dojmy stareho znameho auta
Kdo ví, jestli třeba nehrábli do nastavení podvozku...ale spíše ne :-)
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 07:48
Re: prvni jizdni dojmy stareho znameho auta
po pravdě bych řekl, že trošku jo - ale mohlo to být tím, že šlo o úplně nová auta.
Mám v dnešním Superbu najžděno relativně dost.. na pravé zadní sedačce.
;-)
Takže jsem si to teď na pravé zadní sedačce užíval taky!
A řekl bych, že to vzadu míň drmcá, a přitom to lépe drží asfaltu při rychlé jízdě... předek = na volantu je to skoro stejný.
:-!
Avatar - Mrakoplas
14. 5. 2013 14:06
Pane Vaverko
Pane Vaverko co pořád máte s tou škrabkou ve víčku? Jestli není na novém Superbu opravdu není nic zajímavějšího, než pozměněná světla a chybějící škrabka ve víčku, tak bych skoro řekl, že ta cesta do Vídně byla ztráta času. Ve videu jsem čekal třeba změny v intriéru (popřípadě ukázat, že nejsou)...

P.S.: Víte, že si koledujete aby vám čtenáři (a diváci) začali říkat "Pan Škrabka"? :-)
Rozbalit vlákno
26
14. 5. 2013 15:10
Re: Pane Vaverko
Osobně se domnívám, že to se škrabkou (třeba u videa s O3 combi jsem se musel pousmát a od té doby si to i myslím) dělá schválně, aby nás/vás poškádlil. :-)
Pevně věřím, že on velice dobře ví, jaký poprask to způsobuje v diskuzích.
Toť můj názor.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 15:29
Re: Pane Vaverko
Asi jste to trefil, neb dění v diskusích sleduji :-)
14. 5. 2013 16:49
Re: Pane Vaverko
To je dobře. Alespoň vidíte, co si o Vás, jako o testérovi, lidé myslí.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 17:47
Re: Pane Vaverko
To vím, ale moc si z toho nedělám, jinak bych se musel asi dávno nechat něčím zajet :-)
14. 5. 2013 19:28
Re: Pane Vaverko
To je vidět, že si z toho nic neděláte. Testy jsou bohužel stále stejné.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:28
Re: Pane Vaverko
..je libo C5? :-)
Avatar - Mrakoplas
14. 5. 2013 17:14
Re: Pane Vaverko
Takže provokatér. :-)
14. 5. 2013 17:40
Re: Pane Vaverko
To je dobre pan VWaverka, ste asi prvy bulvarny automagazin na svete, cize kvantita miesto kvality vam ide perfektne.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 17:52
Re: Pane Vaverko
Už definovat bulvár je těžké a ještě těžší je definovat "nebulvár", který by měl být jeho ideálním protikladem. Zásadní jsou měřitelné veličiny a každý (web o autech i automobilka i kdokoliv v libovolném oboru) dělá vše nezbytné pro jejich dosažení. Kdybychom se určitých postupů zřekli, klesne význam Auto.cz, zřejmě na úkor někoho jiného, vy sem přestanete chodit a web začne živořit. Zatím se, díky Bohu, nic z toho nestalo :-)
14. 5. 2013 17:57
Re: Pane Vaverko
ale ved o tom pisem, ja sem chodim, lebo ste najrychlejsi a mate kvantum clankov. Za kvalitnymi testami a hlavne nezavislymi chodim na ine weby (autoforum, autoweb-autotube....). A robi to tak vela ludi, co tu tak citam ;-) Cize svoje miesto na webe mate, jasne ste sa vyprofilovali za posledne roky, specialne teda vase testy na fauve, to je zabava citat, citatela nutite premyslat a naozaj spravne selektovat a filtrovat prijate informacie. Pre mna je to vzdy chalenge ;-)
14. 5. 2013 19:48
Re: Pane Vaverko
myslím, že dosť ľudí sa sem chodí baviť na hádkach jazdcov need for speed s veľkým GTI, mám pocit, že ho snáď zato platíte. Na jednom moto webe s ním urobili krátky proces...
14. 5. 2013 20:19
Re: Pane Vaverko
to ma zaujima. Na ktorom webe ho upratali?
14. 5. 2013 20:49
Re: Pane Vaverko
na motorkari.cz do fora sa registroval nejaky podes a začal tam riešiť, aký sú všetci ... keď si kupujú japoncov miesto skvelej nehomologovanej JAWY 350, štýl celý GTI, nakoniec mu dali na mesiac utrum a keď potom znova blbol tak stop potom sa myslím registroval ešte pod jedným nickom ale už je ticho. Tu ho to evidentne baví viac a správca webu ho má rád . A sťahoval sa z Bohníc na Hradčany >:D [odkaz]

Hlavne video z novej automatizovanej jawáckej fabriky bolo :yes: >:D
Avatar - Mrakoplas
14. 5. 2013 20:27
Re: Pane Vaverko
Já si naopak myslím, že to tak těžké není.
Bulváru jde jen a pouze o čtenost, bez ohledu na kvalitu a relevanci informací.
Oproti tomu "nebulvár" má informace vždy ověřené a s vypovídací hodnotou.

Je na vás čím chcete být. Nejčtenějším motoristickým webem za cenu "Psali to na AUTO.CZ. No tak to bude nějaká pitomost.". Nebo webem "Kdyby to byla kravina tak AUTO.CZ by o tom nepsali.".
Zatím míříte k té první variantě. Bohužel dopracovat se k té druhé možnosti je nesrovnatelně náročnější, ale já si myslím, že to stojí za to a my čtenáři bychom to dokázali ocenit.
Avatar - KubikCv
14. 5. 2013 21:13
Re: Pane Vaverko
stačí se podívat z jaké "rodiny" (Ringier) je auto.cz >:-[]
14. 5. 2013 23:23
Re: Pane Vaverko
Obkecavani na diskusi vam docela jde, ale jestli delate dobre to, za co jste placen, tim uz si tak docela jisty nejsem 8-s
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 17:41
Re: Pane Vaverko
To vidím, když nejste schopen odpovědět na můj dotaz. Díky ;-)
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 17:45
Re: Pane Vaverko
Pokusím se, můžete mě nasměrovat, nebo ho vložit přímo sem?
Avatar - Johny.Rico
14. 5. 2013 21:28
Re: Pane Vaverko
Má to vzadu v blinkrech diody, nebo to jsou kasické žárovky? Combu/sedan.

Děkuji.
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
14. 5. 2013 23:19
Re: Pane Vaverko
Jo tak zrovna na to teď odpovědět nedokážu,. Ale toto první setkání s novým Superbem určitě není posledním, je to dobrý námět do klasického testu, který bude vzhledem k povaze facelfitu víc o zkoumání dalších rozdílů, co je všechno jinak, než o tom, jak známé motory ve známém autě jezdí.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 07:52
Re: Pane Vaverko
Sedan - nebo co to je - má v blinkrech diody určitě. Mám i fotku, ale nevím, jak ji sem vložit...
U kombíka jsem si nevšimnul - sorry. Určitě se ta informace časem objeví...
Verzi s kufrem to ale prospělo. Píšu to nahoře - nevím, jestli jsou hezčí světla sama o sobě, ale zcela mumo diskuzi to víc sluší autu jako takovému!
Dokonce i zadní sloupky a víku kufru vypadají elegabtně, a nepřipomínají první Thalii...
>:D
Avatar - Johny.Rico
15. 5. 2013 09:10
Re: Pane Vaverko
Celé to tam naházej prosím, moc rád se podívám. Facelift-pisatelé si musí všímat přeci i takových věcí. Těšim se na vaše fotos a dojmy.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 23:47
Re: Pane Vaverko
Dojmy jsou na bolgu... ten druhej je tady:
[odkaz]
Fotky jsem nenašel způsob, jak sem dát... takže sorry.
:-(
14. 5. 2013 17:35
Re: Pane Vaverko
Poprask by byl i v případě, že by ji pan Vaverka nezmínil a v momentě kdy by se přišlo na to, že tam škrabka není tak by byl obviněn, že to v rámci loajálnosti vůči Škodě čtenářům utajil. ;-)
14. 5. 2013 17:50
Re: Pane Vaverko
Přesně tak. Kdo chce psa (či v(a)everku, o to nejde) být, hůl si vždy najde. :-)
Nemyslím to nikterak špatně ;-)
14. 5. 2013 15:15
Proč vůbec dělat jízdní dojmy?
Pokud tomu dobře rozumím, tak po technické stránce se na Superbu nezměnilo vůbec nic (tedy kromě tlačítek na víku kufru). Pak ale nechápu, proč je článek nazván "První jízdní dojmy", jakoby se jednalo o vozy s nově naladěnými podvozky či novými motory. Vždyť změny jsou vlastně jen vzhledové, takže žádné testovací jízdy ani nebyly třeba, tedy snad kromě toho, aby si novináři pořídili fotky...
V každém případě se ale facelift tentokrát povedl, protože autu opravdu prospěl. Zaplať pán bůh, že je tam teď pan Kabaň, protože katastrofální "korejský" facelift Octavie II bude asi škodováky ještě dlouho strašit v nejhorších designových snech :-O :-O
Rozbalit vlákno
3
14. 5. 2013 15:43
Re: Proč vůbec dělat jízdní dojmy?
Jenom takový detail. Kabaň byl i šéfdesginér O2 facelift :-!
Někde jsem nedavno viděl i video, jak ten design vysvétluje.
14. 5. 2013 15:47
Re: Proč vůbec dělat jízdní dojmy?
Ano, chudák to musel vysvětlovat a obhajovat poté, co nastoupil do funkce škodováckého šéfdesignéra, ale nespáchal to. Něčeho takového by nebyl schopen ani po 10 pivech. Za facelift OII byl zodpovědný jeho předchůdce. Většinou totiž uběhne řada měsíců, než se navržený design dostane do výroby.
14. 5. 2013 15:54
Re: Proč vůbec dělat jízdní dojmy?
Pravda - nastoupil do Škodovky až v roce 2008.
"Většinou totiž uběhne řada měsíců, než se navržený design dostane do výroby." - Souhlas - to taky popisuje můj další komentář úplně dole.
14. 5. 2013 15:52
Superb 3
Ohledně novéhu (nikoli faceluftu) Superbu Kabaň v létě minulého roku řekl: "Ovšem další superb, to bude další výrazný krok. (...) Práce na něm už pokročily do finální fáze. Podoba už je ale schválena"
Předpokládám, že už je tedy dneska skoro hotový.

Co se týče Yetiho, tak ve stejné době řekl, že nesouhlasil s odraněním kulatých světel: "Já jsem ale na tu věc měl jiný názor a stále ho mám. Značka je sice důležitá, ale každé auto je individuum. Musí mezi nimi být znatelné odstupy."
Rozbalit vlákno
16
14. 5. 2013 15:58
Re: Superb 3
Hlavně, ať je Superb alespoň o 10 cm širší a má větší sklon bočních skel (úplně stejný problém ničí také vzhled Fabie II). Nová flexibilní podvozková platforma to jistě umožní, teď ještě aby to schválili pánové ve Wolfsburgu :-O
14. 5. 2013 16:04
Re: Superb 3
"větší sklon bočních skel" Jak je to myšlěno? Jako ať jsou více kolmé k zemi?
14. 5. 2013 16:14
Re: Superb 3
Ne, samozřejmě přesně naopak, ať jsou méně kolmá! Podívej se na Superb II z čistě čelního pohledu a pochopíš...
14. 5. 2013 16:23
Re: Superb 3
Nevím. Asi trochu možná ano. Ale v reálu jsem si toho nikdy ani nevšiml. To spíš u té Fabie 2 je to větší problém - alespoň tedy z mého pohledu.
14. 5. 2013 16:27
Re: Superb 3
No, na první pohled to možná není tak hrozné, ale do očí tě to trkne, když je někde Superb zaparkovaný třeba vedle současného Mondea a obě auta vidíš čelně. Pak se fakt, že je Superb vlastně jen prodloužená Octavia II, projeví naplno...
14. 5. 2013 17:05
Re: Superb 3
Superb stojí na stejné platformě jako Passat a (Passat) CC, ale i Sharan.
14. 5. 2013 17:25
Re: Superb 3
Jeho šířka tomu ale neodpovídá....
14. 5. 2013 22:39
Re: Superb 3
a ne na platformě Golfa?
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:31
Re: Superb 3
Ano (spíš) na plaftormě (minulého) GOLFu
15. 5. 2013 06:55
Re: Superb 3
Superb je kombinace platformy golfu a passatu.
15. 5. 2013 09:11
Re: Superb 3
PQ46 vychází z PQ35; dá se říct, že jsou příbuzné. Rozhodně nejsou stejné. Kromě toho, že je "natažená", je o generaci novější a má nějaká vylepšení. To handrkování nad platformami mě fascinuje. Ve své základní podobě je to jen kus plechu (obrazně řečeno) s úchytnými body. Zase tak velký vliv nemá, je to taková obdoba základů budov v automobilovém světě.
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 02:30
Re: Superb 3
Jste si (zcela) JISTÝ?!? ;-)
15. 5. 2013 09:32
Re: Superb 3
Mula Superbu byla vyvedena jako natažená Octavia po karosářské stránce a nějak se to zažilo. Pamatuji si články z té doby, že opustí platformu Passatu a bude stát na prodloužené platformě (tehdy) nové Octavie. Což v určité interpretaci je i pravda. Opustil platformu čínského Passatu a dostal platformu nového evropského Passatu, která vychází z platformy Golfu/ Octavie.

U Superbu jsem zaslechl něco o "PQ45", tedy že dostal platformu Passatu, ale bez vylepšení (proto ta pětka značící pátou generaci). Těžko říct, co je na tom pravdy, jestli nešlo jen o informační šum (předchozí generace měla PL45+).
14. 5. 2013 20:52
Re: Superb 3
Šel jsem vyhodit odpadky a na nějakého Superba jsem se tam mrknul a už to hned taky vidím. Máte pravdu.
Avatar - Ja Prvni 123
15. 5. 2013 07:56
Re: Superb 3
šmánkote JENOM TO NE!!
Až se párkrát praštíte do hlavy o rám dveří při vystupování z "vejčitého" Passáta... začnete svislé boční plochy Superba blahořečit...
Je to jako skoro se vším: to auto je udělaný tak, aby plnilo své funkce... jak to vypadá bylo evidentně druhotné.
Považuji to za správný přístup.
Tím neříkám, že všechno je ošklivé!
Jen že jsem si nevšiml ani jednoho případu, kdy by funkce byla potlačena na úkor estetiky... a to platí i pro tu palubku, co se do ní trefují nahoře.
Podle mě je OK... přehledná... nedrnčí... neuráží... akorát to chce prostě objednat BEZ navigace.
Teda Kylie promine - ten Caps lock je asi infenkční... ;-)
14. 5. 2013 19:52
Re: Superb 3
len aby to nebol výrazný krok mimo >:D , Superb 1,2 TSI, to už by mohlo byť aj 1,2 HTP.
Avatar - .StenLi.
14. 5. 2013 16:13
Otras!
Len sa neviem rozhodnut ci to je skaredsie z vonku alebo z vnutra.. ale nie.. robim si srandu.. jasne ze to je skaredsie z vonku ! :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Aladeen
14. 5. 2013 17:08
KATASTROFA
NEMÁME ŠKRABKU !

Inak absolútne trapné divadlo s tou škrabkou , venovať presviedčaniu sa ,či nie je škrabka v Liftbacku a Combi zvlášť je fakt na zamyslenie ...

Inak Facelift je dosť chabý . čakal som niečo viac , ja osobne interiér , ten je fakt strašný , ten stredový panel ktorý sa rád zarezáva do vodičovej nohy by som najradšej o 5-7 cm zúžil , čo je na tom pekné máť v úzkom interiéri široký panel ?! Ďalej by som vymenil budíky a nie len aj u supreba , ale v celom portfóliu škodovky [odkaz] rýchlosti majú totiž na opačnej strane (nad čiarkami )

Najviac sa mi na Faceliftovanom superbe páči to jednoduchšie otváranie liftbacku jedným tlačidlom , to je tak všetko ... ;-)
Rozbalit vlákno
5
14. 5. 2013 18:52
Re: KATASTROFA
Co ti vadí na cejchování nad stupnicí (čárkami)? Je tam více místa, takže číslice mohou být větší.
Avatar - Ronault.
14. 5. 2013 20:51
Re: KATASTROFA
Je to smutné, když člověk příjde o smysl o humor...
Avatar - Nerez
14. 5. 2013 17:13
Omladina
Omladit Superb se Škodovce povedlo. Ten sedan vypadá parádně, hlavně v té bílé mu to vážně sekne. I interiér diky modernějšímu volantu vypadá lépe.
Avšak combi Škodovka opět zabila tou nabouranou zádí, to je vážně hnus 8-s
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
14. 5. 2013 18:32
Re: Omladina
To já mám trochu jiný názor. Sedan mě až tak nezaujal, ale kombi (pořád) pěkné, ty kabaňovské trojúhelníky mě nijak zvlášť nedráždí. :-)
14. 5. 2013 18:45
Konfigurátor
Na českém webu Škodovky už je konfigurátor Superbu II facelift.

PS: Cena k velice slušně vybavenému vozu oproti O3 nestoupá tak rychle :-)
Rozbalit vlákno
2
14. 5. 2013 19:45
Re: Konfigurátor
Vím,tak od 14 hodiny je funkční. :-)
14. 5. 2013 20:01
Re: Konfigurátor
To by bylo, kdybych něco ohlodně Škodovky věděl dřív než Vy >:D
Fakt je ten, že jim to několikrát spadlo a nebo to nebylo ještě plně puštěný - že prý ještě není připravený MY13 (model year 2013?). Ale i ostatní konfigurátory jim chvílema nešlapaly. Alepoň je dobrý, že konečně ten konfigurátor neběží přes Silverlight, ale už ho lze spustit třeba i na Androidu.
Avatar - KubikCv
14. 5. 2013 20:18
s tím krámem naděláte
docela jsem se divil kolik se jich pohybovalo mezi HK a JC...měl jsem chvilku si ho prohlídnout...v reálu to není zas takový terno..kdo se nesoustředí,nevšimne si některých věcí
Rozbalit vlákno
0
Avatar - eXp10it
14. 5. 2013 21:53
vzhled
Vypadá jako hurvínek na tripu. Nejhezčí je pořád rapid...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KubikCv
14. 5. 2013 21:55
Re: vzhled
Rapidu sluší modrá metla...Octa vypadá moc pěkně v bílý :yes:
14. 5. 2013 22:46
Re: vzhled
To chteji abychom si mysleli! Ve skutecnosti je u rapidu terno stribrna.
15. 5. 2013 07:41
Facelift pomohol, ale inak stale nic moc
Superb ten facelift potreboval ako sol. To auto na mna posobilo tak zvlastne az neprijemne. Vobec nezapadalo do dizajnu skodovky. Po dosluzeni firemnej oktavky bol superb moj ciel, myslel som si, ze to je jednoznacny vyber. Ale ked som sa zacal obzerat a porovnavat aj ine modely v strednej triede, tak superb nakoniec zostal ako outsider triedy. Nechapem jak to moze niekto kupit. Je to len predlzena oktavka. V porovnani s mondeom alebo 508ckou prehrava uplne vo vsetkom. A najhorsie su tie ceny. Pri pohlade na webove cennikove ceny je to este ako tak porovnatelne, ale ford bez problemov pri prvej navsteve ponukne 15% zlavu. Peugeot aj 20%. Skodovka ponukne maximalne 5%. A pri kupe troch rovnakych aut sa dostane na uzasnu zlavu az 8%. Takze nakoniec mozem kupit peugeot 508 v plnej vybave za cenu za ktoru nedostanem ani suberb ambition. Ja fakt nechapem, jak to moze niekto kupit. Do 508 sa zmesti 5ludi a superb je len pre 4 osoby ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KubikCv
15. 5. 2013 10:20
Re: Facelift pomohol, ale inak stale nic moc
proč asi Škoda dává jen 5%? Protože se to prodává jak houska na krámě...protože je to prostě Škodofka...když si ji nekoupíš ty,přijdou dvě další trubky :yes:
15. 5. 2013 21:02
Re: Facelift pomohol, ale inak stale nic moc
To si nemyslim. I na obycejne fotce s "pouze" 17" koly vypada lepe, nez facelift na nacancanych promo fotkach [odkaz]
15. 5. 2013 13:34
JAK JSEM JIŽ NAPSAL....
Král třídy [odkaz]
BRAVWOOO :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :-! :-! :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
15. 5. 2013 14:56
Re: JAK JSEM JIŽ NAPSAL....
Vidím že jste NEodcestoval do "milované" komunistické Severní Koree - tam se připojení NE"vede" ;-)
Ok, asi budete muset "být odestován" (poněkud NEdobroVWolně") jako zavazadlo - to snad bude i LEVNĚJŠÍ :-)
30. 6. 2013 18:24
Moja Skoda Superb
Tak tu Vam predstavujem moju Skodu Superb [odkaz] Tu je KRAL triedy :-) :-) ;-) ;-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0