Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Clio Grandtour vs. Škoda Fabia Combi

Malých kombi je pár, o to dravější je boj o přízeň. Konzervativní Škodu Fabia nově vyzývá švihácký Renault Clio.
Zpět na článek
25. 5. 2013 08:22
25. 5. 2013 08:29
25. 5. 2013 09:03
25. 5. 2013 10:01
25. 5. 2013 10:43
25. 5. 2013 12:47
25. 5. 2013 08:35
25. 5. 2013 08:57
25. 5. 2013 09:13
26. 5. 2013 20:05
25. 5. 2013 08:57
25. 5. 2013 09:09
25. 5. 2013 09:34
25. 5. 2013 20:11
25. 5. 2013 23:07
25. 5. 2013 09:35
25. 5. 2013 10:23
25. 5. 2013 14:22
25. 5. 2013 15:27
25. 5. 2013 17:26
25. 5. 2013 19:03
25. 5. 2013 20:13
25. 5. 2013 09:05
25. 5. 2013 09:49
25. 5. 2013 12:24
25. 5. 2013 13:03
25. 5. 2013 23:36
26. 5. 2013 21:31
26. 5. 2013 08:13
26. 5. 2013 14:09
26. 5. 2013 14:14
26. 5. 2013 16:06
26. 5. 2013 20:02
26. 5. 2013 20:33
26. 5. 2013 21:25
26. 5. 2013 21:35
26. 5. 2013 21:39
26. 5. 2013 22:22
26. 5. 2013 22:38
26. 5. 2013 22:53
26. 5. 2013 22:57
26. 5. 2013 23:15
27. 5. 2013 22:06
27. 5. 2013 02:35
27. 5. 2013 07:39
26. 5. 2013 19:39
26. 5. 2013 13:12
26. 5. 2013 13:44
26. 5. 2013 15:32
26. 5. 2013 15:51
26. 5. 2013 16:13
26. 5. 2013 17:49
26. 5. 2013 19:16
26. 5. 2013 14:32
26. 5. 2013 15:00
26. 5. 2013 19:21
26. 5. 2013 19:30
26. 5. 2013 22:02
26. 5. 2013 22:17
13. 1. 2016 09:06
26. 5. 2013 21:00
26. 5. 2013 21:27
26. 5. 2013 21:44
26. 5. 2013 21:46
26. 5. 2013 21:58
26. 5. 2013 21:55
26. 5. 2013 22:02
26. 5. 2013 22:13
26. 5. 2013 22:37
26. 5. 2013 22:39
27. 5. 2013 10:30
27. 5. 2013 10:29
31. 5. 2013 20:56
29. 5. 2013 16:00
25. 5. 2013 08:08
KRÁSA VS. OHAVNOST
...a bohužel to vyhrála ohavnost 8-s
Ale kupci jako správní eurodrzci vědí, že v této třídě je jasná volba [odkaz]
BRAVWOOOOO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
25. 5. 2013 10:01
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
a kdo je krása a kdo ohavnost ?
25. 5. 2013 11:51
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia - krása
Clio - ohavnost ;-)
25. 5. 2013 11:56
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Zajdi si k ocnimu >:D
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 21:30
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Blio je opravdu zcela syntetická ohavnost, ovšem Fabia II také není žádná krasavice. Naopak. V mých očích ovšem design Fabie vyhrává 10:1 z důvodu interiéru. Tedy zejména palubky. :yes:

Palec nahoru :yes: patří ale také redakci, že konečně srovnává vozy s jediným použitelným typem motoru v této třídě osobních vozů - tedy dieselem!

V souboji motorů bohužel TDI těsně prohrává na body, což je důsledek neuváženého odklonu VW od motorů PD, které tedy rozhodně nikdy "přiškrceným dojmem" nepůsobily. Ale to spraví vhodná úprava SW řídící jednotky... :-!
25. 5. 2013 23:08
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
25. 5. 2013 23:17
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
uprava sw riadiacej jednotky ti zrejme nepomoze,tdi vo fabii ma tazsi staly prevod a ako vidime, nepomohlo to pruznosti a dynamike, ale ani k lepsiej spotrebe >:-[] . K tdi pd len tolko, ze je otazne ako by boli priskrtene kvoli sucasnym emisnym normam ;-)
25. 5. 2013 22:05
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia - krása ale blbost je věčná :yes:
Clio - diesel v tom ohavnost ;-)
Avatar - Ada je zase tady
26. 5. 2013 20:51
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Vasjo, popros o preklad nejakeho ceskeho spoluzaka. Ta hruza z google translatoru se neda cist. Zdravstvuj!
26. 5. 2013 21:11
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Wertois wert to ist routre >:D . Sertois wert is to diesels :no: . Ádo jerdoiguties wort tes golden praseatku :no: . Petrols deroberius dor to versdios :yes: , hunkol is twe doiglusateries petroles :-! .

Ádo :no: >:D
13. 1. 2016 09:10
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
FABIA - hnusná hranatá drahá krabice
CLIO - nádhera a radost z jízdy
25. 5. 2013 10:19
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Joo kupodivu nevyhrála škodovka, ale jak ty můžeš psát příspěvky s 20 dioptriema to teda nevím....
Avatar - King of the road.
25. 5. 2013 12:11
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Fabia=krásná? v čem? Nejsi ty náhodou GTI nebo Áda pod jiným Nickem.
25. 5. 2013 15:07
Re: KRÁSA VS. OHAVNOST
Vazne si tak retardovany, alebo je to iba snaha zabavat diskuterov?
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 08:22
BAN
Rád bych poprosil redakci, aby udělala něco s uživatelem Adam Novák, dříve znám jako Ady2104 (nebo kdo ví, jaké čísla tam měl). Jeho příspěvky jsou otravující, flame-natured, spam.

Děkuji.
Rozbalit vlákno
23
25. 5. 2013 08:29
Re: BAN
>:D :no: v redakci nejsou tak hloupí lidé, jako Ty ;-)
25. 5. 2013 09:03
Re: BAN
Jako ty ne...chtěl jsem tě oslovovat jak jsi se sám nazval, ale Hnusi není nic pěknýho Adámku náš...chtělo by to zase nějaký moudro, od tebe, nebo od tatínka...obojí potěší >:-[]
25. 5. 2013 10:01
Re: BAN
Jeden čas vystupoval pod jménem trouba, jestli si dobře pamatuji. >:-[]
Avatar - sargis
25. 5. 2013 10:43
Re: BAN
Ja ze bola demisia iba na vaznov a oni prepustali aj v cvokhausoch... :-!
25. 5. 2013 12:47
Re: BAN
Jdi už laskavě do *, ty tvoje zvratky se skutečně nedají číst, když už ne ban aspoň bych se přimlouval za ignore list abych si tě mohl odfiltrovat.

Tato reakce je pochopitelně namířena na uživatele Adam Novák.
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 08:35
Re: BAN
Přidávám se. Otravnost tohohle nicku přesáhla únosnou mez. Kromě článků se se svými stupidními příspěvky v poslední době zaměřuje i na recenze uživatelů na MACZ.

Děkuji

PS: To už spíš snesu Ronaulta :-! >:D >:-[]
25. 5. 2013 08:57
Re: BAN
Ty jsi si dal, ale benchmark!!! >:-[] >:D
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 09:13
Re: BAN
No, myslím, že ve Stonavě už na mě chystaj psy... >:D Kdybych se náhodou objevil. ;-)
25. 5. 2013 08:57
Re: BAN
Ať si s ním dělají co chtějí, pro mě je to zřejmě dítě bez vlastního názoru, který papouškuje moudra jinejch. Proto se diskuzí neúčastní a jen vobčůrává rohy ve chvíli, kdy si myslí, že je nevyditelnej.
Ať si sem píše kdo chce, redakci je to u zádele a je to jejich web, to nám přece dala najevo už mnohokrát :-)
Avatar - woody-alien
25. 5. 2013 09:09
Re: BAN
Svéráz typu Ády mi vůbec nevadí, ale ten se třeba nes.ere do recenzí Renaultů na MACZ a nešíří tam svoje moudra. Tohle je obtížnej hmyz, ne kvůli tomu, že bys s ním vedl rozvášněnou diskusi, ale prostě všude bzučí a musíš ho nejdřív odehnat plácačkou, abys mohl pokračovat ve čtení. ;-)
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 09:34
Re: BAN
Takový hmyz se neodhání plácačkou, ale zabíjí. Tady ve formě banu. Přijdu na diskuzi a polovina zaspamována.
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:11
Re: BAN
Teď jsi vnuknul Ádovi novou myšlenku.
25. 5. 2013 23:07
Re: BAN
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
Avatar - Ada je zase tady
26. 5. 2013 20:54
Re: BAN
Jsi vedle, jak ta jedle. Ve vsem. Zejmena v te preferenci benzinovych chcipaku. :-!
Avatar - Johny.Rico
25. 5. 2013 09:35
Re: BAN
Pravda, podpora komunity na Auto.cz je mizivá. Škoda.
Avatar - kari.laz
25. 5. 2013 10:23
Re: BAN
Ban za blbost asi nedostane, bohužel. Ale tím, že na něj budeme reagovat, nebo o něm dokonce psát, tak mu jen přilíváme benzín do ohně, jako třeba teď.
Nechal bych ho být a ono ho to přejde.

PS: V této třídě malých kombi by jsem šel nejspíše sem [odkaz]
Avatar - positivemind
25. 5. 2013 14:22
Re: BAN
Adam Novák je uživatel, kterým se na internetu říká troll. Prostě provokuje, nadává, uráží, takzvaně trollí.

Nejlepší je nečíst ho nebo zablokovat :-)
25. 5. 2013 15:27
Re: BAN
A to ještě neznáš GTI, to je snad otec adama.Překrucovač faktů, podrážděný blázen a já nevím co ještě jiného.

Ada je blázen, ale sere mně méně než tyto dva pošuci,
25. 5. 2013 17:26
Re: BAN
preco BAN? Staci jeho prispevky ignorovat a neragovat na ne. Casom ho to prestane bavit ;-)
25. 5. 2013 19:03
Re: BAN
OT: Už píšu jasné volby i do fóra na Hyundai Clubu ;-)
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:13
Re: BAN
Nevím, jestli je to takový trouba, nebo jestli je to s těmi eurodrzky a Bravwo nějaká nepodařená forma recese...
Avatar - miromen
25. 5. 2013 09:05
Duel
Fabia se nemá svými vlastnostmi za co stydět a to je na trhu už pěknou řádku let.
Čím překonává nove Clio to je interiér který je ve Fabii hlavně u vyšších vybav opravdu povedeny. To se o Cliu říct nedá. Působí na mě nevzhledně a plastově. Navíc vnitřní prostornost je na danou třidu podprůměrná. Vnitřní šířkou jde snad o nejužší interiér tedy vlastnost dost vyčítaná Fabii. U Fabie mi zase vadí vnější vzhled. Jinak dost opomíjena je Ibiza přitom ji osobně považuji za nejlepší auto své třidy a výbornou jízdu jak je v článku zmíněno mužů jen potvrdit.
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2013 09:49
Praktickosť?
Jediné plus Fabie je priestor na zadných sedadlách a veľkosť kufra. O tej praktickosti sa dá diskutovať, vo Fabii mi chýba podlaha v úrovni nakladacej hrany, oproti Cliu až trapné sklápanie zadných sedadiel a ďalšia praktická vec akou je sklopné sedadlo spolujazdca. Mať možnosť odviesť pohodlne v relatívne malom aute 2 metrové predmety, to je paráda. Nepochopil som tú tabuľku s cenami, hlavne posledný riadok. Ak dopočítam výbavu Peugeotu tak Clio je veľmi blízko a Fabia je úplne ďaleko. Inak ale dobrý test. Nové Clio je fakt bomba.
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2013 09:49
Přichází...
...vzpoura prosťáčků >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - grifith
25. 5. 2013 09:58
Re: Přichází...
tak se nad sebou zamysli a možná nic podobného nebude. Ale to se předpokládat dá jen hodně těžko. :no:
26. 5. 2013 11:07
Re: Přichází...
Podľa tohto príspevku by som tipoval, že Adam Novák = GTI.
25. 5. 2013 09:54
Troubuv vlhky sen
Auto za 370 klacku, bez dalkoveho centralu, klimy, tempomatu,radia, PP a dalsich a dalsich zbytecnosti >:-[]
BRAVO TROUBA >:-[]
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2013 10:16
Srovnani temer (ne)srovnatelneho...
Co takhle zkusit porovnat 2 dost rozdilna auta za prakticky shodnou cenu, treba Peugeot 308 SW, aby nekteri lidi zjistili, co taky za sve penize mohou dostat? [odkaz]
Ale troubove budou mit dal sve jasne volby :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2013 10:28
vsetko je o prioritach
kto chce velky a dobre tvarovany kufor a konzervativne auto ... nechce budit pozornost a je zastanca osvedcenych tvarov exterieru aj interieru tak mozno skor zvoli fabiu... pred cliom....

kto ma rad zaujimavy a dynamicky dizajn a od auta ocakava ze bude vyvolavat aj trosku emocii a usmevu na tvari a zaroven chce nieco nove a ine ako konzervativna konkurencia tak je pre neho clio celkom zaujimava volba...

fabia skor vsadza na ucelnost a konzervativnost a praktickost.... clio zase vyvola emocie a puta pozornost a nestrati sa vedla ziadneho auta.... nie je to teda ziadna seda myska....

u clia chvalim vyvazene proporcie... fabia je uzka a aj jej razvor je dnes uz na chvoste triedy....

moja volba je clio.... ;-) .... uvidime ked pride nova fabia.... ako to bude potom
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ada je zase tady
25. 5. 2013 21:50
Re: vsetko je o prioritach
Je fakt, že Clio vyvolává emoce... až do stadia Blio!
25. 5. 2013 21:58
Re: vsetko je o prioritach
Terudiopuz wer tzoudest ser toi Diesels wort seruiferes terv :no: , huresori ser wesrtoperta bioblose tewrco >:-[] , Ádo jerto gooder credko is diesels :no: , dewrtosure ser dolg wer toi petrols :yes: , uplezure sord ferto wer boltules petrols :-!
25. 5. 2013 23:06
Re: vsetko je o prioritach
Jsi dědeček si stěžuje v hospodě, bydlíte v Plzeňském kraji ;-)
26. 5. 2013 15:56
Re: vsetko je o prioritach
Ty máš vyblio mozek.
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 10:34
zkrátka každý si vybere co se mu líbí...
Clio je určitě hezčí napohled,ale škodovka je řekl bych uživatelsky přívětivější a třeba pro ženskou,nebo pro staršího řidiče,teď nemyslím notně seniora je asi lepší volbou Fabie,nikde tam nic nerozptiluje,palubka je jednoduchá a přehledná,jen je s motorem 1.6TDI dost drahá.Clio se designově povedlo,ale ten znak ve mě evokuje cosi...a co vím,tak "rencky" začínají po 100tis.km pěkně povzrávat...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - grifith
25. 5. 2013 11:40
STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Testovaná auta jsou zcela jasným příkladem toho, jak moc se auta jedné třídy mohou odlišovat. Jednomu jde o styl, který na zákazníka "číhá" na každém kroku v exteriéru i interiéru. Že tento postup může profilovat auto jen pro úzkou skupinu zákazníků se neobávám. Nejen mladýmmůže právě tento nekonveční styl vyhovovat. Druhou stranou mince je prostornost. Ta bohužel opravdu nedosahuje ani průměru třídy, tady se zaslouží zvednout varovně prst... I když se ve "vyspělé Evropě" primárně nejedná o rodinná auta, u nás by tento problém mohl Cliu zlomit prodejní vaz. Fabie je pravým opakem, designově nepříliš výrazný styl byl podřízen praktičnosti. Vůz ač na menším půdorysu nabídne více prostoru než soupeř a to je důvodem ke smeknutí. Takto lze auto použít i jaké rodinné.
Rozdíly se táhnou celým testem, u hodnocení motoru dostává škodovka KO snad ve všech oblastech. Podvozkově už takové rozdíly nejsou, ač hodnocení velmi pdoobné, pocitově o malý kousek vyhrává Clio.
Posledním výrazným rozdílem je cena. Za nižší cenu dostane zákazník mnohem více u Clia, nelogická cenová politika Škodovky je zde opravdu zvýrazněna na maximum.
Už to zde v diskuzi zaznělo - oba soupeři si své zákazníky najdou, ač každý cílí na někoho jiného. Chceš-li model za parádní cenu, se skvělým motor a slušnou porcí designu a stylu a spokojíš se s místem leda tak pro dva dospělé a malé dítě, pak běž do Clia. Preferuješ-li více prostoru a jsi-li ochoten překousnout konvenční design (nebráno jako negativum) a také vyšší cenu, je pro tebe Fabie jasnou volbou :-) :yes:
Rozbalit vlákno
8
25. 5. 2013 12:27
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Fabia nie je v zapadnej europe rodinne auto...a Clio zase nebude trhat rekordy u nas u vas...no to nie je ani podstane. Kdezto pre Fabiu trh u nas ano.
Avatar - grifith
25. 5. 2013 12:34
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Ano, stejně jako Clio se v západní Evropě obě používají jako druhé nebo třetí auto v rodině. Ale co se děje v západní Evropě nám může být jedno, zde jsem v ČR. To znamená, že tyto malé kombíky jsou u nás zcela běžně chápany jako jediná "rodinná" auta.
25. 5. 2013 12:50
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Suhlasim, len som sa snazil vysvetlit,ze zakial Fabiu navrhuju ako rodinne auto pre vychodny trh - (primarny)...Clio ma biznis inde.

Na druhu stranku veci,uprimne, pre deti (v rodine) je miesta vzadu dost aj v tom Clie...mozno prave nie pre to "hovado" zo SM = nie kazdy je taky velky.
Avatar - grifith
25. 5. 2013 12:56
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Souhlas, přesně jak jsem psal výše.
Rodině by Clio stačil mohlo, ale ty děti bych viděl tak do 12 let. Takové omezení u Fabie nezaznamenáš. Zkoušel jsem oba dva modely a musím upřímně říct že ve Fabii jsem si za sebe sednul bez problémů i když mám přes 190 cm... Fabie tedy zvládne 4 dospělé, Clio také 4 dospělé, ale trpaslíky >:-[]
25. 5. 2013 17:51
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
uprimne...kolko je rodin kde sa 4dospeli vozia ešte furt vo fabii...
Avatar - grifith
25. 5. 2013 18:17
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
Ona ta dospělá velikost může přijít realtivně brzo, už i 13letí by v Cliu mohli mít problém. Je to o té možnosti ne o tom, že hned každý tam bude muset vozit 4 dospělé...
26. 5. 2013 00:45
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
No mozna dost, zvlast u nas...jinak jak rika kolega, dneska i 13-leti mivaji k 1,8m takze to je pak problem, ale komu se zda ten prostor u Clia vzadu maly, ma moznost si koupit vetsi auto, nekdo zase vi, ze jezdi sam a misto vzadu az tak neresi.
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 12:47
Re: STYL NEBO PROSTOR - to je oč tu běží...
:yes: :yes: :yes:
25. 5. 2013 12:24
Jedině Ibiza ST
Není vůbec co řešit, když malý kombík, tak jedině Ibizu ST! :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
13
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 12:45
Re: Jedině Ibiza ST
Máš pravdu,Ibiza je pěkná a velice dobře jezdí,možná nejlíp ve třídě,když samozřejmě nepočítám malý Swift,Fiestu,Mazdu 2,což jsou jen hatche,Ibiza je i kombi a to je výhoda,když u nás jasně dominuje chalupářský vůz Fabie kombi,hlavně,že tu všichni prskají,že by si Fabii nekoupili a nakonec by do ní stejně šli >:D
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 13:31
Re: Jedině Ibiza ST
O nasedání nebyla řeč,byla řeč o tom,že Ibiza líp vypadá a líp jezdí v zatáčkách(jízdní vlastnosti) a to je fakt,ale máš pravdu do Fabie se nasedá mnohem líp a je z ní i mnohem líp vidět než z Ibizy,interier Fabie působý vzdušněji i díky vyššímu stropu a dokonce i kvalitněji.Ještě horší situace je u Pola,které je stísněné a za ty prachy,které stojí se vůbec navyplatí kupovat,to je jednoznačně předražené na to jak je malé...tam se platí jen za znak VW
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:37
Re: Jedině Ibiza ST
přesně ten A sloupek je naprd,právě ten dost vadí ve výhledu např při odbočování...třeba nový Seat Leon už ho nemá,ale to jsme jinde ;-)
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:40
Re: Jedině Ibiza ST
co mě ještě mě osobně ještě dost vadí na Ibize,že v základu nemá palubní počítač a oproti Fabii vyšší ceny,což je škoda a Ibize to na českém trhu rozhodně nepřidá...protože Fabie ji v prodejích úplně deklasuje a ve verzi Fersh je Fabie lepší volbou než kdykoliv předtím,to je můj názor >:D
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:41
Re: Jedině Ibiza ST
samozřejmě Fabie deklasuje v prodejích u nás většinu aut...
Avatar - qwert88
25. 5. 2013 14:42
Re: Jedině Ibiza ST
mimochodem začátkem června má přijít zase nějaké vylepšení Fabie,ASR(stabilizační elektronika má být už ve standartu
25. 5. 2013 20:11
Re: Jedině Ibiza ST
jj, v celej indii, co je viac,ako 1 mld ludi, sa za posledny mesiac predalo 115 kusov! pricom cena isla dole o 40% - ale tu sa to nedozviete, kedze hlavny sponzor je koncern, viac na

[odkaz]
Avatar - Emel
25. 5. 2013 20:16
Re: Jedině Ibiza ST
Překonáváš rekord v reakcích sám na sebe ;-) ?
Avatar - 3_diamanty
25. 5. 2013 13:43
Re: Jedině Ibiza ST
a co ak sa niekomu nasada do ibizy uplne v pohode?

na to si nemyslel? za to ze ty mas s ibizou problem tak to je len a len tvoj problem ;-)

ibiza je skvela ;-) :yes:
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 16:20
Re: Jedině Ibiza ST
Jesltli máš ztuhlý záda z yachtingu, tak zkus něco pohodlnějšího než trakař >:D Osobně sem jel v obouch autech a žádný zásadní rozdíl v nastupování nepozoruju. Kdyby sis vychvaloval třeba Yettiho s vyšším posazem či jiné SUV, tak to pochopim, ale ty auta si nemaj moc co vyčítat. Jediná je asi ta kvalita palubek. Ta je u Seatu horší :/
25. 5. 2013 12:56
chybí údaj zrychlení 0-100
Chtěl bych požádat redakci, když už změřila zrychlení 0-100kmh, aby se nestyděla a naměřenými údaji se pochválila :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 13:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
25. 5. 2013 17:32
Bylo to těsné ...
Nebýt hodnocení designu, který je přeci jen subjektivní záležitostí a každému se rozhodně víc nelíbí supermohutná všelijak zprohýbaná přední část Clia než klasika v podobě Fabie, tak bychom tu za vítěze oslavovali naši reprezentantku.

Pro mě je volba z této dvojice jasná - Fabia - má mnohem hodnotnější interiér, větší kufr, je prostornější a má lepší jízdní vlastnosti. Jenom ta cena je za diesel přemrštěná, Fabia se vyplatí jedině se zážehovým motorem.

;-)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2013 17:42
Re: Bylo to těsné ...
Říct, že Fabia má lepší jízdní vlastnosti, to bych si rozhodně netrofnul. S čím ale zásadně nesouhlasím je, že Fabia má mnohem hodnotnější interiér. U Fabie totiž více než kde jinde platí, že zcela zásadně záleží na výbavě. Elegance vypadá k světu, bez debaty. Classic je projevem zoufalství, Ambition tak na půli cesty.

Interiér Clia má mladický elán, švih a šmrnc, vsází na moderní pojetí. Fabia je klasik, jinak řečeno též konzerva. Každému vyhovuje něco jiného. Za mě ale Clio má jednu zcela zásadní výhodu - naprosto skvělý posaz za volantem v rámci třídy a velmi pohodlná sedadla. Z druhé strany na zadních sedadlech je prostoru poskrovnu a tady to Fabia vrací i s úroky.
Avatar - petrumr
25. 5. 2013 21:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:24
Re: Bylo to těsné ...
nastesti si lze pneumatiky u prodejce vyminit... kdyz teda nekupujes skladovku. ;-)
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 23:37
Re: Bylo to těsné ...
Přesně tak.. gumy vyměníš za lepší... karoserii a motor už ne:D i když... jsou i tací borci >:-[]
Avatar - rohYpnol
25. 5. 2013 23:40
Re: Bylo to těsné ...
solidní prodejce vymění i na skladovce ;-)
26. 5. 2013 00:11
Re: Bylo to těsné ...
Ten skvělý posaz je právě vykoupen menším prostorem vzadu. Jak už bylo uvedeno v testu, tak sedíš skoro uprostřed auta. Clio je auto pro řidiče a prostor na zadních sedačkách nebyl prioritou. Pokud si však sedneš jako ve fabii a nalepíš se na čelní sklo, tak i vzadu na tom budeš podobně jako v té fábii.
Avatar - Ozzman
25. 5. 2013 17:54
Re: Bylo to těsné ...
Ten design.. Clio bych také neříkal, že je extra etalon krásy, ale ve srovnání s Fábií bych taky volil Clio :-)
25. 5. 2013 20:54
Re: Bylo to těsné ...
Ja bych take bral fabii. Nebyt prave toho interieru, ktery je, snad krome i20ky, nejhorsi ve tride.
25. 5. 2013 23:21
Re: Bylo to těsné ...
pre teba ma vacsi kufor, ktory je napriklad pre mna nepouzitelny, kedze podlaha nie je zarovno s nakladaciou hranou. Tym sa pre mna stava nepouzitelnym (kufor)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 5. 2013 21:23
k me velke litosti
současné Mini uz je Nemec. Dnejska je nejvic britskym autem Nissan Note. :-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Doval
25. 5. 2013 23:36
Pohodlna?
S tvrdenim redakcie, citujem: "škodovka je dostatečně pohodlná" sa vobec nestotoznujem.

Fabia combi 1.6 TDI 66 kW, s ktorou som mal tu cest jazdit, bola tvrda a hlucna. Zvonka skareda, zvnutra chladna, tmava a plastova s tvrdymi neutulnymi sedadlami. Tenke dvere vo mne nevzbudzovali doveru. Podvozok bol tvrdy ako rebrinak tahany konmi, bubnovanie od kolies ma neskutocne vytacalo. Motor nasrdene vrcal a triasol celym autom. Hluk a vibracie boli tak silne, ze po beznej 40 minutovej jazde som z auta zakazdym vystupoval ako zbity pes a mal som tuhe cele telo.

Aby som jej toto vsetko odpustil, tak by musela stat omnoho menej. Ale za tuto cenu ani nahodou.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
26. 5. 2013 21:31
Re: Pohodlna?
Ja se ztotoznuji s tvym tvrzenim. Pokazde kdyz se svezu ve firemni Fabii v dieslu, tak se tesim na svuj benzinak. Nechapu jak si to muze nekdo soukromne v dieslu koupit. Neskutecne mi i vadi vybrujici pedal spojky.
26. 5. 2013 08:13
SUBKOMBI
Vizuální korespondence mlhovek s hlavními světly clia je při čelním pohledu [odkaz] doslova zoufalá, a to včetně jejich stranového umístění. Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D Bočním zabijákem modelu pak je celková kompozice bočních oken (v zadních partiích důsledně vystavěná na ostrých hranách), která nekomunikuje s boubelatými boky, ve spodních partiích navíc podivně prokopnutými [odkaz]

Fabia postrádá pohledovou lehkost a vyváženost krátkého modelu, je to taková chalupářská znouzectnost (pořídit si v subkompaktech kombíka, a to nejen od škody, na to se snad předepisují i uklidňující prášky, ne?), ovšem na rozdíl od clia se FABIA nesnaží tvářit jako metrosexuál po obřízce. Je to praktické, střídmé auto, o jehož cílové komunitě se sice netočí filmy rychle a zběsile, avšak jako praktický prostředek k převážení nákladu chalupářů a chatařů, jimž život neumožnil pořízení třeba Octavie combi, je to samozřejmá jednička třídy.

Asi nejvýmluvnější duel lze spatřit zde - [odkaz] kde tedy clio reprezentuje neforemnost, a pro mne až nepřijatelně nudnou nadutost, proti FABII vyznávající klasické, mile uchopitelné linie, se sympatickým kukučem a nekonfliktním celkovým vizuálním charakterem.

A dostáváme se k tomu hlavnímu - Doslova výběhový model od ŠKODY dokonale sekunduje absolutní novince od renaultu. Co si o tomhle máš myslet nechávám laskavě na tobě.

BRAVO FABIA :yes:
Rozbalit vlákno
36
Avatar - 3_diamanty
26. 5. 2013 09:49
Re: SUBKOMBI
rovnako by novemu clio se***valo aj vybehove punto ;-)

medzi malymi autami nejakych 5-6 rokov rozdiel nie je tak citelny ( ani v technike, komforte a dizajne ) ako v inych vacsich triedach ;-) ...

netreba zase prehanat ... fabia je fajn auto ale je x y lepsich v triede....
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 12:09
Re: SUBKOMBI
tak to zase PRRR! Punta je mnohem lepsi a utulnejsi, nez oba souperi, zde srovnavani. A k tomu je prostornejsi, spolehlivejsi... a levnejsi. Jen ma mizernej marketing. Ale kdo vu - ten vi! ;-)
26. 5. 2013 14:09
Re: SUBKOMBI
1)Punto je spolahlivejsie - mas to niecim podlozene?
2)punto nie je superom testovanej dvojice - nema karoseriu kombi
26. 5. 2013 14:14
Re: SUBKOMBI
>:D :yes: Jednadvatrojka je expert, na to nezapomínej... >:-[]
26. 5. 2013 16:06
Re: SUBKOMBI
Ty sa ani neozyvaj, pravidelne tu zakopavas ako batola >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 20:02
Re: SUBKOMBI
Až budeš vědět a jezdit jak 123, tak ti budu říkat pane, do té doby jsi jen šašek ;-)
26. 5. 2013 20:33
Re: SUBKOMBI
Koukám, že si osobuješ slovník zdejších primitivních dlaždičů :no: :no: Pokud po tom toužíš, mohu ti recipročně zase já psát kašpárku. Vrať se k rodičům, a popros je, ať tě ještě trochu dovychovají. Trochu hodně.

No, máš hezké diskusní vzory... >:D
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:25
Re: SUBKOMBI
Život a realita nestojí na diskuzních vzorech, ale stojí na reálitě, která je pro někoho při setkání s ní překvapující, občas příjemně, občas nepříjemně.

To ty ale nepochopíš, pokud se řídíš jen diskuzní rovinou. Znalostmi, řízením a zkušenostmi by tě tady 123 první strčil do kapsy ;-)

Samozřejmě, diskutér takový briskní jako ty není, ale není mým snem být velkým diskutérem, ale dobrým řidičem a znalcem aut, což nejsi, on ano.
26. 5. 2013 21:35
Re: SUBKOMBI
Copak, neprožil jsi s ním nějaký románek? >:D Lásku mu prosím vyznávej v soukromých zprávách, působíš nyní jak prosťáček z horní dolní, kterého kolega svezl v puntu a votevřel mu konečně voči >:-[]

Tvé úsílí, být dobrým řidičem, chválím. Zatím ovšem můžeš leda šoupat nohama v garáži. Koneckonců i na diskusích jsi to zatím dotáhl jen k slepému hodnocení renaultů, a podle toho také vypadají tvé zdejší širší garážové postoje.
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 21:39
Re: SUBKOMBI
Nic si z toho nedělej, zase ti někdo pučí Kiu a budeš mít o čem psát ;-)

Na diskuzi to nemusím nikam dotahovat, diskuzním silákem jsem nikdy netoužil být, to ponechám reálným nulám, třeba tobě. ;-)

To s tím slepým hodnocením jedné značky od tebe vyloženě sedí >:D :yes:
26. 5. 2013 22:22
Re: SUBKOMBI
No jinak, než že mi někdo půjčí kiu se k ní opravdu nedostanu... >:-[]

Silákem? Jakým silákem, kde bys k té ambici přišel, já nepíši o silákovi, píši o tom, žes to zatím dotáhl jen k hodnocení renaultů. A to je málo. Tedy, pro mne >:D

Nechci tě drásat, v podstatě tvůj obzor i chápu...
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:38
Re: SUBKOMBI
Pravda, jinak se za volant nedostaneš, leda takhle: [odkaz]

Co je pro tebe málo nebo moc, to já mám v... ;-) na to jsem už tady dlouho.

Ty něco chápeš? Překvapení :yes: V podstatě jsi jen pochopil to, že Clio deklasovalo Fabii a to nemůžeš rozdýchat, tak poskakuješ jak gumový panďulák, ale tak je to pokaždé, když něco není tak, jak si malinký GTI přeje... prostě dítě... ;-)
26. 5. 2013 22:53
Re: SUBKOMBI
Máš oblíbené vskutku zajímavé filmy >:D Ani clio nedeklasovalo FABII, ani FABIA nedeklasovala clio. Pouze došlo k tomu, že výběhový model škodovky dokonale se***val aktuální výkladní skříni renaultu. Vím, že bušíš do klávesnice pěstičkami vzdoru, no, takhle holt to je, pokus se to nějak důstojněji trávit ;-)
Avatar - Ronault.
26. 5. 2013 22:57
Re: SUBKOMBI
Ano, já buším pěstma do klávesnice, až na to, že jsem napsal asi tak desetinu přísvěků než ty >:D ;-)

Dobrou GTI, raději se z toho vyspi¨, neboj, bude zase jednou lépe a tvé slunce zase vwýjde.
26. 5. 2013 23:15
Re: SUBKOMBI
Napsal jsi desetinu, ale naplakal kýbl >:D Už toho nech, pokud se tu stydíš přiznat, že jsi v mezidobí dospěl a sníš nyní o Volkswagenu, pak věř, že tomu se tu budou smát jen prosťáčci.
Avatar - Ronault.
27. 5. 2013 22:06
Re: SUBKOMBI
Já a plakat? Nad vítězstvím Clia? To je natolik nelogické, že tomu nevěříš ani ty.

Fascinují mě lidi, kteří ví lépe než já sám o čem sním >:D
27. 5. 2013 02:35
Re: SUBKOMBI
"Fabia je dělaná pro šoféra - o fous tvrdší, dobře kontrolovatelná." >:D
Toto moze mysliet vazne iba blazon >:D >:D
Fabia je v skutocnosti momentalne zaraditelna iba medzi to horsie, co sa da nove v danej triede zadovazit.
To vsak hrou so svojimi anglicakmi a plagatmi v pofidernej garazi nemozes vediet >:-[] :no:
27. 5. 2013 07:39
Re: SUBKOMBI
Mozna to myslel tak, ze je delana jen pro dobre sofery, ti ostatni s ni muzou jet maximalne 40 na 50, 70 na 90 a 100 na 130, pak je dobre kontrolovatelna >:-[]
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 21:27
Re: SUBKOMBI
dík, ale kašli na něj. Zamindrákovanej nešťastník, co zasluhuje víc politovaní než výčitky. Proste na nej nereaguju. Psi štěkají, karavana táhne dál... ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 5. 2013 15:36
Re: SUBKOMBI
to, ze nema kombi je fakt... Ze je spolehlivejsi je proste fakt - i moje "zivotni zkusenost". To posledni ma za 4 roky najeto neco pres 120tis... bez jedineho zadrhele.
26. 5. 2013 19:39
Re: SUBKOMBI
nic v zlom, ale statistika na zaklade jednej tvojej skusenosti je irelevantna. V minulych zamestnaniach sme mali dost aut, ktore dali aj viac ako 120k km bez zavady vratane prvych dci a podobnych skvostov, ale zarovenz toho nedokazem posudit,cci je lepsi fiat, skoda, renault, alebo ina znacka. Statistika zalozena na 1, 2 alebo 5 autach vzhladom k celkovej produkcii automobilky o nicom nevypoveda
Zaroven gratulujem a zaelam dalsich 120k km bez zavady ;-)
26. 5. 2013 13:12
Re: SUBKOMBI
"Rovněž tak zrcátka, je neuvěřitelné, kam všude se dají přidělat >:D "
Ze si uplne sprosty v dizajne a technicky diletant je uz vsetkym zname, ale preco to potrebujes previdelne dokazovat...
Kazdy druhy model Seatu ma spataky mimo roh okna, dokonca najnovsi Leon: [odkaz]%28front_quar… aj MB to tak robi pri urcitych vyssich modeloch: [odkaz] Smejes sa opat iba vlastnej blbosti.

Na vlastnom linkovanom obrazku mozes vidiet, ze hmlovky Fabie nijak specificky nelicuju s nicim, su v samostatnom spodnom rade a maju uplne iny tvar, poziciu, atd...

To, ze ty principialne z dovodu prislusnosti znacke nerozumies (presnejsie nechces ani zaboha rozumiet) dizajnu Clia, nerobi jeho dizajn zlym, ani "boubelatym", ani nafuknutym ani nic podobne.
To je iba tvoja potrhla snaha najst tam chyby.
Staci vsak zamenit za spravwny znacik a razom si ucvrkavas blahom.
26. 5. 2013 13:44