Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
ten tvar svetiel aj naraznika sa mi velmi nepaci.... nazivo uznavam a zvlast v ciernej farbe auto vyzera celkom ok... ale predok sa mi velmi nepozdava... a zadok je az moc podobny terajsej X5ke... myslim ze X1 je dizajnovo ovela originalnejsia a osobitejsia 😉
S X1 souhlasím.
Na X3 je zajímavé to, že zvenku vypadá "jednoduše", ale v interiéru je to zcela jiné kafe, poplatné jak třídě, tak ceně (samozřejmě v závislosti na tom, kolik si kupující pustí žilou).
Na X3 je zajímavé to, že zvenku vypadá "jednoduše", ale v interiéru je to zcela jiné kafe, poplatné jak třídě, tak ceně (samozřejmě v závislosti na tom, kolik si kupující pustí žilou).
Což se zrovna mně (to "zvenku jednoduše vs uvnitř klidně HODNĚ luxus" LÍBÍ :yes: 😉
Taky se mi to líbí.
Takové uvnitř luxusní, jízdně přesvědčivé, dynamické i úsporné auto v jednom nenápadném obalu.
Ideál za mega a půl :yes:
Takové uvnitř luxusní, jízdně přesvědčivé, dynamické i úsporné auto v jednom nenápadném obalu.
Ideál za mega a půl :yes:
mne sa viac paci GLK [odkaz]
No, tak to je pro GLK tak nelichotivá fotka, že jsi hůř vybrat nemohl...vypadá jak s nádorem vepředu. O co čistší je X3...
no mne sa GLK paci prave pre svoju hranatu zaujimavu architekturu 😉 ktora mu perfektne sedi 😉
Ale s nově napasovanejma obludnejma oblinama 😄
I když ať nekřivdím, včera v KE vedle mě stál bílej na velkejch kolech s nějakým opti paketem a nevy😜adal zase tak špatně.
I když ať nekřivdím, včera v KE vedle mě stál bílej na velkejch kolech s nějakým opti paketem a nevy😜adal zase tak špatně.
[odkaz]
mne sa paci ten dlhy stihly predok... a aj tie hranate blatniky na styl Grand CHerokee 😉
mne sa paci ten dlhy stihly predok... a aj tie hranate blatniky na styl Grand CHerokee 😉
Mě právě ten prodlouženej předek nevoní. Nějak nepasuje ke kompaktnímu ztvárnění zbytku auta
X1 ma snad este dlhsi predok , tam sa ti to ako pozdava?
[odkaz]
len nepovedz ze tam to perfektne pasuje ku kompaktnemu zbytku celeho auta 😉 >😁 na to ti nenaletim 😄
ved sofer tam sedi kdesi az za polovicou auta... podobne ako v P407 😉
[odkaz]
len nepovedz ze tam to perfektne pasuje ku kompaktnemu zbytku celeho auta 😉 >😁 na to ti nenaletim 😄
ved sofer tam sedi kdesi az za polovicou auta... podobne ako v P407 😉
Špatně se chápeme, jde mi o hmotu předního předkusu.
ved ta nema na na GLK jedinu chybicku 😉
ale ok beriem.... kazdemu sa paci nieco ine.....
mne sa napr paci X1 viac ako X3 ktora sa mi zda taka tlusta baculata vpredu pokrutena a vzadu akoby kopia X5Ky .... samozrejme je to super auto o tom bez debaty.....
paci ta mi ta stihlost a dlhe predky na X1 aj GLK... paci sa mi ze su take aj dizajnovo jedinecne .... X3 je uz skor taka zmensena vcelku nudna X5ka
ale ok beriem.... kazdemu sa paci nieco ine.....
mne sa napr paci X1 viac ako X3 ktora sa mi zda taka tlusta baculata vpredu pokrutena a vzadu akoby kopia X5Ky .... samozrejme je to super auto o tom bez debaty.....
paci ta mi ta stihlost a dlhe predky na X1 aj GLK... paci sa mi ze su take aj dizajnovo jedinecne .... X3 je uz skor taka zmensena vcelku nudna X5ka
U M-B se neshodneme. GLK mi přijde špatně vymyšlený. Nejhezčí SUV od nich bylo podle mě předchozí ML s AMG paketem.
X1 sa mi veru páči. Niečo medzi jednotkou a trojkou touring s vyšším posedom. S Xdrive ideálna voľba nielen pre dvoch.
GLK má známy, viezol som sa ako spolujazdec. Trochu hranaté na môj vkus, ale inak fajné auto :yes:
GLK má známy, viezol som sa ako spolujazdec. Trochu hranaté na môj vkus, ale inak fajné auto :yes:
Teď nechci, aby to vyznělo ironicky. Jenom se chci zeptat, v čem je tohle auto uvnitř luxusní? Podle Tebe... Neber to prosím nějak zle, jen se ptám na Tvůj názor, co si představuješ pod pojmem "luxusní". V čem je X3 uvnitř luxusní? Jsou tam použity nějaké luxusní materiály (broušený hliník, leštěná ocel, dřevěné dýhy, vysoce kvalitní čalounění a koberce, titan, karbon, keramické dekory, oboustranně antireflexní sklo na přístrojích, oled nebo amuled displeje)? Já to tam nevidím, ale netvrdím, že to tam není anebo že se to do X3 nemůže doobjednat. Díky
webpaja
Dostal mě mínus v podobě extravagantních prvků vnějšího designu 😄. Subjektivně se autorovi nemusí líbit M-Paket, ale to je věc názoru, mě naopak sedí.
A ještě jedna drobná...jako unisexkára funguje z konkurentů líp XC60 než GLK.
A ještě jedna drobná...jako unisexkára funguje z konkurentů líp XC60 než GLK.
:yes: 😄
PS: Popravdě ony všechny ty (jako)MÍNUSy vozu (alespoň na mne) působí trochu "rozpačitě". Tedy ta (ne)rovná podlaha jistě ANO, ale "luxusní výbava jen za vysoké příplatky" - NEznám jediný vůz "prémie" kde je to jinak. Pan Vaverka měří tak nějak jako já (doufám že se teď neurazí 😉 ) = víko kufru je pro nás někde "těsně pod oblohou" 😄
PPS: Z mého pohledu je tento vůz (byť já jsme "celá vedle" z jeho "bratránka" jménem Alpina 😁3 257 kW a 700 Nm) jasný kandidát na PĚT HVĚZDiček 😉
PS: Popravdě ony všechny ty (jako)MÍNUSy vozu (alespoň na mne) působí trochu "rozpačitě". Tedy ta (ne)rovná podlaha jistě ANO, ale "luxusní výbava jen za vysoké příplatky" - NEznám jediný vůz "prémie" kde je to jinak. Pan Vaverka měří tak nějak jako já (doufám že se teď neurazí 😉 ) = víko kufru je pro nás někde "těsně pod oblohou" 😄
PPS: Z mého pohledu je tento vůz (byť já jsme "celá vedle" z jeho "bratránka" jménem Alpina 😁3 257 kW a 700 Nm) jasný kandidát na PĚT HVĚZDiček 😉
No jo, když ty tu vejšku bereš z pohledu Aťky Janouškový >😒]
Kylie sorry, ale jsi schopná tu popsat v čem a proč je ta Alpina lepší, než mnichovský základ?
Myslím tím reálně, obecně a teoreticky si to popíšu i sám.
Myslím tím reálně, obecně a teoreticky si to popíšu i sám.
Reálně...neznám nikoho, kdo jí jel 😄
Tu Alpinu, ne Kylie >😒]
>😁 >😁 :yes😒br />
Právě proto se ptám...
Právě proto se ptám...
Jen co jsem pochytil...
- exteriér menší
- svéhlavý chování a nečitelný řízení
- palubní systém paličatej se sklonama k absolutním extrémům a extravaganci
- předstíraná spousta funkcí, ale jen načtenejch z brožurek
😉
- exteriér menší
- svéhlavý chování a nečitelný řízení
- palubní systém paličatej se sklonama k absolutním extrémům a extravaganci
- předstíraná spousta funkcí, ale jen načtenejch z brožurek
😉
Ale ZNÁTE - BUŘTÍKa snad všichni, ne? 😄
PS: Ten "kdysi" Alpina Roadster V8 vážně zvažoval (nakonec NEkoupil - zrovna tenhle model byl trochu "výjímka potvrzující pravidlo"), ale jinak se o Alpina modelech (asi snad i "obecně") dá říci že to jsou "dotažené" či (plně) "doladěné" komerční (dnes už trochu "masové") modely BMW 😉
(s JASNĚ LEPŠÍM podvozkem :yes: 😄
PS: Ten "kdysi" Alpina Roadster V8 vážně zvažoval (nakonec NEkoupil - zrovna tenhle model byl trochu "výjímka potvrzující pravidlo"), ale jinak se o Alpina modelech (asi snad i "obecně") dá říci že to jsou "dotažené" či (plně) "doladěné" komerční (dnes už trochu "masové") modely BMW 😉
(s JASNĚ LEPŠÍM podvozkem :yes: 😄
Nevím čí buřtík jel Alpinu xd3, ale to je přesně o tom, že jedna paní povídala...takže zase nic 😄
:no: 8-s
Na to jak jsi výmluvná tak nic moc 😉
Trapas co? Řečí jak opice sr.aček a skutek utek. Psali to v časopise tak je to pravda. A když se otom začne mluvit, potom 8-s :no:
no prostě kokokokodák
no prostě kokokokodák
Její reakce zřejmě vypovídá o tom ,kde je realita. Jen jí nechte dál o Alpině snít,vždyť asi každý má svoje vysněné auto 😉 . Jen doufám ,že se to v případě Kylie nepřeneslo až do chobného snění ,kdy má pocit ,že projela snad všechny modely Alpiny. 8-s
:no: 8-s :no: 😐
Ok - tohle byla POSLEDNÍ kapka - člověk co mne HRUBĚ urazil a opakovaně se pokoušel ZVEŘEJNIT údaje z mého soukromí se NEjen NEomluví, ale dál a dál "zkouší"
Kvůli póvlu jako je Mig_35 se LOUČÍM 8-s :no😒br /> Tohle fakt NEmusím..
Ok - tohle byla POSLEDNÍ kapka - člověk co mne HRUBĚ urazil a opakovaně se pokoušel ZVEŘEJNIT údaje z mého soukromí se NEjen NEomluví, ale dál a dál "zkouší"
Kvůli póvlu jako je Mig_35 se LOUČÍM 8-s :no😒br /> Tohle fakt NEmusím..
já myslím, že se loučíte kvůli tomu máslu co máte na hlavě.
btw. to jste přece vůbec nebyla Vy. jen shoda jmen😄
btw. to jste přece vůbec nebyla Vy. jen shoda jmen😄
To už je TAK NEuvěřitelně MIMO - že to nemám jak komentovat - morální odpad jemuž musí mazat příspěvky to asolutně NEbere v potaz - prostě bude "to své" opakovat dál a dál = ano, buďte na sebe "hrdý" - kvůli vám tu být NECHCI a NEBUDU :no: 8-s :no: ;-\ :no: 😒 :no: 😢 :no: 8-s :no:
Neslibujte co nemůžete splnit 😉
mimochodem ke zmiňovanému incidentu se neustále vracíte, ačkoliv v mém příspěvku o něm nebyla vůbec řeč. Je to takové odvracení pozornosti, na úrovni žáka třetí třídy obecné školy.
Každý tady vidí, že jde o to, že protože Buřtík si před patnácti lety chtěl koupit /stejně jako letos RR/ Alpinu, a od té doby jste největší e😜ertka na tyto vozy :-!
mimochodem ke zmiňovanému incidentu se neustále vracíte, ačkoliv v mém příspěvku o něm nebyla vůbec řeč. Je to takové odvracení pozornosti, na úrovni žáka třetí třídy obecné školy.
Každý tady vidí, že jde o to, že protože Buřtík si před patnácti lety chtěl koupit /stejně jako letos RR/ Alpinu, a od té doby jste největší e😜ertka na tyto vozy :-!
:no: 8-s
PS: Máte pravdu, MOJE chyba že jsem "prozradila" TOLIK - to před lůzrem jako jste vy prostě NEJDE = má CHYBA ;-\ :no😒br /> Kvůli vaším stále opakovaným výpadům a nekonečným urážkám (a striktnímu odmítání jen náznaku omluvy, třeba jen za ty příspěvky které vám MUSELA REDAKCE jako NEpřijatelné SMAZAT, tu opravdu být NEchci a NEBUDU :no: ;-\ :no: 😒 :no: 8-s :no: 😢 :no: ;-\ :no: 8-s :no:
PS: Máte pravdu, MOJE chyba že jsem "prozradila" TOLIK - to před lůzrem jako jste vy prostě NEJDE = má CHYBA ;-\ :no😒br /> Kvůli vaším stále opakovaným výpadům a nekonečným urážkám (a striktnímu odmítání jen náznaku omluvy, třeba jen za ty příspěvky které vám MUSELA REDAKCE jako NEpřijatelné SMAZAT, tu opravdu být NEchci a NEBUDU :no: ;-\ :no: 😒 :no: 8-s :no: 😢 :no: ;-\ :no: 8-s :no:
tak už běž. je tu pár lidí co se jim uleví.
NEschovávejte za "nějaké ostatní", odcházím protože mne DLOUHODOBĚ trvale mnoho měsíců urážíte a napadáte, NEstačilo že vám vaše NEpřijatelné příspěvky redakce SMAZALA, vy to protě budete opakovat a OPAKOVAT stále dál a dál 8-s :no😒br />
A to NEmám zapotřebí - já ráda auta, lidi jako jste vy naopak VELMI NEeeee :no: 8-s :no: ;-\ :no: 8-s :no:
pořád ne? já věděl, že jsou to jenom plané sliby
Vy jste opravdu odporný SPLACHOVACÍ hnus :no: 8-s :no:
Překročil jste veškeré meze psaných i nepsaných pravidel a místo jediného byť jen náznaku omluvy si dovolíte... Jste NEskutečný amorální ODPAD = NE"bojte" se ZVÍTĚZIL jste - v jednom prostoru s někým (něčím) jako jste vy opravdu být NEchci a NEbudu :no: ;-\ :no: 8-s :no:
Překročil jste veškeré meze psaných i nepsaných pravidel a místo jediného byť jen náznaku omluvy si dovolíte... Jste NEskutečný amorální ODPAD = NE"bojte" se ZVÍTĚZIL jste - v jednom prostoru s někým (něčím) jako jste vy opravdu být NEchci a NEbudu :no: ;-\ :no: 8-s :no:
>😒] >😒] >😒] :yes:
ja ani nikoho kto Kylie >😁 >😒] >😒]
ja ani nikoho kto Kylie >😁 >😒] >😒]
Tak "kokokokodák" se vám LÍBÍLO? ;-\ :no😒br />
PS: Mig_35 je člověk který se opakovaně pokus zveřejnit ZAKÁZANÁ soukromá data typu mé soukromé adresy a (měsíce) "tvrdě pracuje" na tom abych zde přestala diskutovat - musím přiznat že (docela) ÚSPĚŠNĚ ;-\
V Buchloe nastavují (hodně - původně jsem chtěla napsat "zcela") JINAK podvozek. Jejich (něco jako) "sladění" vozu je (těžko popsatelné, "vylámali" si na to slova i mnozí profesionálové) naprosto UNIKÁTní = a proto jsou jejich výrobky tak oceňované..
Je to asi jako srovnání pneu run-flat a běžné pneu (což mj. docela přispívá k "pohodovějšímu" charakteru Alpina) a vynásobte si to... 5ti? Možná někdy i více, třeba snad 10ti? Alpina modely mají (NE jen "podle mne"! 😉 ) naprosto unikátní "poměr" komfortu chování (a jízdních vlastností) a výkonu motorů (a nechávají si za to "řádně" zaplatit 😄
TO je (vlastně celý) "fenomén" Alpina 😉
PS: Poznáte to OKAMŽITĚ - asi snad by stačil "objet blok" s BMW X3 35d a Alpina 😁3 = je to jak vzduch ve velkoměstě a pak nádech na horách (nebo tak něc👋tak nějak 😄
(víc REÁLně to "neumím" 😉
Je to asi jako srovnání pneu run-flat a běžné pneu (což mj. docela přispívá k "pohodovějšímu" charakteru Alpina) a vynásobte si to... 5ti? Možná někdy i více, třeba snad 10ti? Alpina modely mají (NE jen "podle mne"! 😉 ) naprosto unikátní "poměr" komfortu chování (a jízdních vlastností) a výkonu motorů (a nechávají si za to "řádně" zaplatit 😄
TO je (vlastně celý) "fenomén" Alpina 😉
PS: Poznáte to OKAMŽITĚ - asi snad by stačil "objet blok" s BMW X3 35d a Alpina 😁3 = je to jak vzduch ve velkoměstě a pak nádech na horách (nebo tak něc👋tak nějak 😄
(víc REÁLně to "neumím" 😉
Myslím, že Mariachi se ptal, jestli to víš z ježdění, nebo jsi to četla ve vesnickým věstníku 😄
Sbohem ;-\ :no:
Myslel jsem si to. Kylie, to co kde napíšou v nějakým plátku je mi fuk. Pokud chci napsat něco seriozně vyjma designu, pak musím vědět a zkoušet. Proto tu nevypisuju nic o úžasný Alpině, byť by to psal třeba Harris nebo Otčenášek, či Lenin.
hele vy ji zbytečně podceňujete 😉
Alpinu? Ani náhodou, jen chci vědět, jestli je to osobní zkušenost, ta se dá při těch počtech cenit zlatem.
Kylie? Vůbec ne, má načteno víc než 90% lidí tady, ale...
Kylie? Vůbec ne, má načteno víc než 90% lidí tady, ale...
...ale já chtěl reálnou zkušenost.
Měl jsem možnost kdysi dáááááávno "objet blok" s 530D a pak o pár dní později s B10 biturbo, což byla na základě té 530D postavená Alpina.
Ale objet blok nestačí, kór když tehdy jsem byl jenom nadšený z toho zátahu.
Dnes bych ta auta vnímal komplexněji a nevyptával bych se na zkušenosti jiných (abych dostal v odpověď tisková klišé), ale tehdejší majitel žije již mimo tento ekologicky šetrný kontinent a jezdí jen V12 😄
Měl jsem možnost kdysi dáááááávno "objet blok" s 530D a pak o pár dní později s B10 biturbo, což byla na základě té 530D postavená Alpina.
Ale objet blok nestačí, kór když tehdy jsem byl jenom nadšený z toho zátahu.
Dnes bych ta auta vnímal komplexněji a nevyptával bych se na zkušenosti jiných (abych dostal v odpověď tisková klišé), ale tehdejší majitel žije již mimo tento ekologicky šetrný kontinent a jezdí jen V12 😄
Ta Alpina vypadá jak nasteroidovaná krabice z nějaký počítačový hry, kde si grafik nedal moc práce s dizajnem >😁 To klasická X3 je elgantnější
Hodnotenie áut je úsmevné, ako často majiteľ využije rovnú podlahu, a načo ? Dovoz zrkadla naležato, TV s uhlopriečkou 46 a viac ? náhodná stopárka ? Prvé dve veci mi dovezú a tretej ten schodík pri takom aute vadiť nebude >😁 .Aj tak sa skôr predpokladá romantický víkend v lone... prírody. A ešte ma prekvapujú krátke sedáky, lebo nepodopierajú stehná. Ale dlhé zas podopierajú 8-s detské topánky a pred školou za dažďa to poriadne naštve. Vzadu sa vozia deti ak má majiteľ do 40-45 rokov ( deti do 10-15 ) a keď má nad 60 tak je starý rodič a má vnukov ( to sú malé deti aj keď nemali by sa volať staré deti, keď sú starého rodiča ? ). V prípade, že majiteľ má manželku a milenku, tak je istá možnosť, že vzadu bude musieť sedieť dospelá osoba aj keď je pravdepodobnejšie, že jeden z posádky sa bude musieť uspokojiť ako zviazaný z miestom v kufri ). A posádka má miesta dosť. Nevýhodou sú skôr run flaty. Výnimočne sa stane 8-s , že ten defekt proste nerozchodia a miesto odťahu do servisu by som si to koleso za 15 minút vymenil sám.
Bohužel si s XC60 moc nesportuješ (tedy aspoň já jsem z toho neměl ten správný pocit).
JInak je XC60 parádní kára.
JInak je XC60 parádní kára.
To s podobnejma SUVkama asi v ničem 😄
To ne, ale v BMW jsem měl pocit, že mu to sportování nevadí a klidně do toho jde, ale XC dávalo najevo, že se mu taková jízda prostě nelíbí.
JJ, to bez diskuze. A to je ještě pořád XC60 velmi dobře naladěná.
Tak to každopádně.
Ostatně já nejsem schopen posoudit chování těchto aut na limitu (pokud tedy neprovedu nějakou hloupost, ze které mně pak podvozek s elektronikou musí vytáhnout).
Jen mi to připadá, že to BMW by mně k tomu svému limitu pustilo ochotně a mnohem blíže, než XC60.
Jinak kabina XC60 ve světlé kůži je opravdu hodně parádní místo k životu 😄
Ostatně já nejsem schopen posoudit chování těchto aut na limitu (pokud tedy neprovedu nějakou hloupost, ze které mně pak podvozek s elektronikou musí vytáhnout).
Jen mi to připadá, že to BMW by mně k tomu svému limitu pustilo ochotně a mnohem blíže, než XC60.
Jinak kabina XC60 ve světlé kůži je opravdu hodně parádní místo k životu 😄
MariAchi
Posledním větám😒br />
"Abyste okusili tyto vlastnosti naplno, je potřeba nespecifikovat automobil s M paketem a adaptivními tlumiči. V případě BMW X3 se ale tato investice vyplatí, aspoň pokud stojíte o radost z jízdy. "
Tak mám brát ten M paket, nebo ne? 😄
Test tak nějak nijak nekončí...
Tak mám brát ten M paket, nebo ne? 😄
Test tak nějak nijak nekončí...
Ono je to obecně kratší než první jízdní dojmy 😉 takže nějak nijak nekončí, ale ani nezačíná >😒]
Takže to jsou vlastně jen "dojmy".
Dojem je, že pokud chceš okusit tyto dojmy VÍC NEŽ NAPLNO, musís M-P a adaptivní tlumiče 😄 >😒]
Mám dojem, že na takovou káru jsem ještě nedorost.
Nicméně po letošní dovolené už ty M-pakety na BMW SUV a crossovery plně chápu, takže další auto - pokud to bude SUV, nebo crossover od BMW - bude s M paketem, i kdyby na xenony nezbylo >😁
Nicméně po letošní dovolené už ty M-pakety na BMW SUV a crossovery plně chápu, takže další auto - pokud to bude SUV, nebo crossover od BMW - bude s M paketem, i kdyby na xenony nezbylo >😁
Co se ti přihodilo hezkýho? 😄 Jinak...BofB mě v servise mile překvapili...opravdu
Přihodila se mi - asi to dám na blog - cesta kolem kaňonu Verdon, cesta Alpami a kolem azurového pobřeží s BMW X1. A věru bych na takovém Col de Turini ten M-paket bral všemi deseti, minimálně už kvůli kolům a pneu, standartní Pirelli P7 mně měly plné zuby.
K tomu BofB - no vidíš, možná to není zase tak hrozný 😄
K tomu BofB - no vidíš, možná to není zase tak hrozný 😄
Standartní Pirellky jsou děsný, dostal jsem je na autě z výroby a přezul při první příležitosti.
A samozřejmě jsou RFT.
Mám 17", takže je pak vyměním za 18" ne-RFT.
Mám 17", takže je pak vyměním za 18" ne-RFT.
Mich, Conti, GY 😄
Oni v BMW některé sady nabízí i bez RFT, ale ne na moje auto.
S P Zero Nero jsem byl spokojený, ale na předokolce zmizel vzorek po jediné (byť rychle projeté) sezóně. BMW mi ale připadá, že gumy "žere" pomaleji, asi díky vyvážení jak hmoty, tak rozdělení výkonu.
GY jsem taky zkoušel, přišly mi ale zbytečně tiché (tím myslím, že P Zero začly při rychlé jízdě pískat a už jsem věděl, že začínám přehánět, u GY nebylo slyšet nic, ani když už to bylo v háji).
Micheliny zatím neznám...
S P Zero Nero jsem byl spokojený, ale na předokolce zmizel vzorek po jediné (byť rychle projeté) sezóně. BMW mi ale připadá, že gumy "žere" pomaleji, asi díky vyvážení jak hmoty, tak rozdělení výkonu.
GY jsem taky zkoušel, přišly mi ale zbytečně tiché (tím myslím, že P Zero začly při rychlé jízdě pískat a už jsem věděl, že začínám přehánět, u GY nebylo slyšet nic, ani když už to bylo v háji).
Micheliny zatím neznám...
Společník má na E Conti a musím říct, že jsou super. Já jezdím už kolikátý auto Michelinky a jsem z nich nadšenej, ale je pravda, že taky neřvou.
Na Zerech jsem měl auto celkem nedotáčivý a předek sklouzl dřív než bych čekal, s Pilotama je vše OK, auto neutrální a v track modu lehce přetáčivý 😄
Na Zerech jsem měl auto celkem nedotáčivý a předek sklouzl dřív než bych čekal, s Pilotama je vše OK, auto neutrální a v track modu lehce přetáčivý 😄
Mně to spíš připadalo jako delší nadpis... Nebo kratší předmluva 😄
Njn,není čas ztrácet čas-chápu... Přesto věřím,že být to Q5 tak to pan Vaverka datluje ještě teď 😄
Njn,není čas ztrácet čas-chápu... Přesto věřím,že být to Q5 tak to pan Vaverka datluje ještě teď 😄
Asi se upsal, chtel napsat NASPECIFIKOVAT, si myslim.
Jinac test se mi zda dosti kratkej.
Jinac test se mi zda dosti kratkej.
happy_driver
No a co ten vykon? Tentokrat ho nebolo privela?! >😒]
Je to paradox... V 3er Touring je 190kW moc a v X3 230kW v pořádku. Možná jsme se cítili bezpečněji, když jsme seděli výš 😄
Tak tohle je podstatně větší auto, než trojková řada... ale i tak, je toho výkonu řekl bych dost. Zrychlení na stovku lepší než měla Honda NSX 😉
AUDIRS6
prevodovku 35d porovnavat s S-tronicom, ktory do porovnatelnej motorizacie Audi nedodava - tak to chce fakt "znalca" :-!
kazdy rozumny vie, ze BMW top motorizacia - ma v Audi adekvatnu protivahu - v tomto pripade SQ5 TDi - rovnake kone, 650 Nm - a tam je ten isty ZF 8HP Tiptronic !!! - to fakt toto neviete ?!?!?!??!?!?! ;-\ ;-\ ;-\
no a perla periel na zaver : diferaky supluje pribrzdovanie kolies .... 8-s 8-s 8-s
- to uz fakt aktualne nepotrebuje komentar...
vlastne potrebuje: v aktualnom automobilovom svete je jedina automobilka, ktora na pohon kolies ( aj to len 1 - prednej ) napravy nepouziva diferak... - Ferrari FF - na prednych kolesach...
BMW pripravuje podobne riesenie pre pohon aut s prednym pohonom - kde viaclamelove spojky budu simulovat diferak - a prave tym variabilnym zopinanim zvlast L a P strana - sa bude dosahovat efekt samosvoru :yes😒br />
lenze slovo "samosvorny" - alebo hocijake ine pridavne meno proste nepadlo :-! :-! :-!
- fakt HANBA !!! :-!
kazdy rozumny vie, ze BMW top motorizacia - ma v Audi adekvatnu protivahu - v tomto pripade SQ5 TDi - rovnake kone, 650 Nm - a tam je ten isty ZF 8HP Tiptronic !!! - to fakt toto neviete ?!?!?!??!?!?! ;-\ ;-\ ;-\
no a perla periel na zaver : diferaky supluje pribrzdovanie kolies .... 8-s 8-s 8-s
- to uz fakt aktualne nepotrebuje komentar...
vlastne potrebuje: v aktualnom automobilovom svete je jedina automobilka, ktora na pohon kolies ( aj to len 1 - prednej ) napravy nepouziva diferak... - Ferrari FF - na prednych kolesach...
BMW pripravuje podobne riesenie pre pohon aut s prednym pohonom - kde viaclamelove spojky budu simulovat diferak - a prave tym variabilnym zopinanim zvlast L a P strana - sa bude dosahovat efekt samosvoru :yes😒br />
lenze slovo "samosvorny" - alebo hocijake ine pridavne meno proste nepadlo :-! :-! :-!
- fakt HANBA !!! :-!
Hele má to čtyři kola, volant... Tak to asi bude auto! A zbytek už v bulvárním médiu vědět nemusíš 😄 😉
Nechce se mi teď dívat na řešení FF (zajímal jsem se o pohon všech kol, tedy přední převodovku, jak zajišťuje možnost rozdílných otáček jsem nezkoumal), ale standard je, že mezi těmi spojkami je právě otevřený diferenciál. Takový nabízí třeba Audi za příplatek vzadu. Může to být transaxle (a myslím, že je), ale čekal bych, že tam bude diferenciál. Jinak by podle mne stálo FF jízdně za prd. 😉 Pokud jde o BMW, doteď brali diferenciály od GKN, včetně aktivních pro Mini (právě v téhle konfiguraci - spojka pro každou poloosu). Mám pochybnosti, že by si najednou začali dělat diferenciály sami.
nevidel som technicky vykres...ale podla popisu - pohon prednych kolies cez 2 prevodove stupne na prevodovke vpredu - cez 2 spojky - L a P...
no a tie diferaky GKN - ze ich mame my aj Bawo, ved viem 😉 - ale ON - "pan tester" - napisal toto: "...který přibrzďováním kol nahrazuje nápravové diferenciály. "
- takze podla neho tam diferencialy niesu >😒] >😒] >😒]
- tych jeho perliciek je uz na mna moc... ;-\ :no😒br /> inac k tomu BMW - a tomu rieseniu ako som napisal - ano, naposledy asi pred 2 rokmi som niekde cital, ze na tom pracuju...-ja to povazujem za zaujimavu cestu.
uvidime ako to dopadne - cas ukaze 😉
no a tie diferaky GKN - ze ich mame my aj Bawo, ved viem 😉 - ale ON - "pan tester" - napisal toto: "...který přibrzďováním kol nahrazuje nápravové diferenciály. "
- takze podla neho tam diferencialy niesu >😒] >😒] >😒]
- tych jeho perliciek je uz na mna moc... ;-\ :no😒br /> inac k tomu BMW - a tomu rieseniu ako som napisal - ano, naposledy asi pred 2 rokmi som niekde cital, ze na tom pracuju...-ja to povazujem za zaujimavu cestu.
uvidime ako to dopadne - cas ukaze 😉
Chápu, na co jsi v původním příspěvku narážel. A vůbec jsem na pointu nereagoval. Reagoval jsem na "BMW pripravuje podobne riesenie pre pohon aut s prednym pohonom..."
V principu na hnané nápravě "musí" být diferenciál. WL rád o spojce píše jako o třecím diferenciálu (já osobně tohle označení neznám). Stojí to za prd, ale funguje to... jakž takž. 😄 Fungovalo by to i bez něj, ale nebylo by to nic příjemného.
V principu na hnané nápravě "musí" být diferenciál. WL rád o spojce píše jako o třecím diferenciálu (já osobně tohle označení neznám). Stojí to za prd, ale funguje to... jakž takž. 😄 Fungovalo by to i bez něj, ale nebylo by to nic příjemného.
U Ferrari FF vpředu žádný diferenciál skutečně nevidím.
[odkaz]
"Diferenciál" otáček mezi jednou a druhou stranou při zatáčení zajistí jenom řízení spojek. To musí dokonce zajistit i diferenciál otáček mezi zadní a přední nápravou, protože přední náprava se svou dvou stupňovou převodovkou (která odpovídá 2 a 4 stupni na zadku) musí pokrývat první čtyři stupně zadní nápravy (na 5,6 a 7 stupeň se FF chová jako čistá zadokolka), takže při zařazeném 1 a 3 stupni na zadku musí spojky vyrovnat "diferenciál" otáček předek/zadek protože v té chvíli je na předku 2 resp 4 stupeň.
Podle mě celé řešení není plnohodnotná čtyřkolka, je to spíše nouzovka pro případ rozjezdu na kluzkém povrchu.
[odkaz]
[odkaz]
"Diferenciál" otáček mezi jednou a druhou stranou při zatáčení zajistí jenom řízení spojek. To musí dokonce zajistit i diferenciál otáček mezi zadní a přední nápravou, protože přední náprava se svou dvou stupňovou převodovkou (která odpovídá 2 a 4 stupni na zadku) musí pokrývat první čtyři stupně zadní nápravy (na 5,6 a 7 stupeň se FF chová jako čistá zadokolka), takže při zařazeném 1 a 3 stupni na zadku musí spojky vyrovnat "diferenciál" otáček předek/zadek protože v té chvíli je na předku 2 resp 4 stupeň.
Podle mě celé řešení není plnohodnotná čtyřkolka, je to spíše nouzovka pro případ rozjezdu na kluzkém povrchu.
[odkaz]
Ano, poslední odstavec to podle mne celkem vystihuje. Co jsem se teď podíval, skutečně tam není a pere se s tím elektronika, aby tě to nerušilo. Nízká hmotnost hrála prim. Nevím, jak mi to mohlo uniknout, asi jsem zapomněl.
rohYpnol
snad jen aby majitelé těchto vozů měli alespoň trochu v hlavě srovnáno. Autu těžko něco vytýkat. A morální zastaralost? Ano, u zákazníků těchto vozů to je mnohem palčivější problém, než by se na první pohled mohlo zdát. Ale i tak, nezasloužil by si vůz 5* ?
Mimochodem, ideální b(L)ond car. Když zlatokopka umí, má jasnou volbu :-!
Mimochodem, ideální b(L)ond car. Když zlatokopka umí, má jasnou volbu :-!
Podle mého názoru jednoznačně zasloužil , včera jsem měl možnost si X3 projet konečně i s tímto motorem a musím říct ,že ty "mínusy" jsou v tomhle případě jenom nepodstatné blbosti a žádné zásadnější chyby jsem si nevšiml, ani jsem se nedivil ,vždyť i jinak nemá X3 vážnější nevýhody ,ale samozřejmě není dokonalé.
A ta morální zaostalost obvykle roste s velikosti vozů , i když je to někdy individuální .
Mimochodem, pro zlatokopky (nejen pro ně ,ale i pro většinu žen) je jasnou volbou audinka , "protože je hezká ". 😉
A ta morální zaostalost obvykle roste s velikosti vozů , i když je to někdy individuální .
Mimochodem, pro zlatokopky (nejen pro ně ,ale i pro většinu žen) je jasnou volbou audinka , "protože je hezká ". 😉
...jinak pokračování toho testu bude zítra? 😄
Mělo by být jasné, že Dokker má čtyři hvězdy ve své třídě, X3 zase ve své (kde jsou nároky poněkud vyšší, než ve třídě Dokkeru).
Ale chápu, že pro jednodušeji uvažující jedince to je: "Hahaha, Dacia je jako bawor a za menší prachy, bo má ty samé hvězdičky"...
Hvězdičky byl vtip na "hodnocení" a testy, které se tu stále častěji objevují. A nechat se jimi ovlivnit při výběru auta je podobné, jako utvářet si realitu podle zpráv v blesku.
Přičemž článek vypadá "tak nějak" nedokončeně.
A např. Audi nyní je po faceliftu.
A nová AUDI S Q5 3.0 TDI 313k dává tomuto BMW pěkně na zadek.. >😒]
Kromě úpravce Alpine-za děsné peníze- nemá bavorák žádnou odpověd'
A stále nemá jako SUV rezervu!! Ani za příplatek!
Ještě že je tady stále ta X5.. 😉
Alpina sežere SQ5 zaživa, 350 koní a v 1500 otáček krouťák 700 Nm s totálně plochou křivkou - na to Audi fakt nemá žádnou odpověď. Takže klídek, náskok nedává nikomu na zadek, maximálně tak na něj chvilku kouká, než mu to BMW nebo Alpina zmizej v dáli. Vrať se do reality a zkus se srovnat s novym BMW 40d biturbo 240 kW >😒]
V S Q5 už 14 dní jezdíme s bratrancem..někdy se koukni do Porsche Brno..budeš čučet co se tady děje.. >😒]
Předváděčky na taková auta nejsou zapotřebí..
A rozhodně není extra tvrdší než BMW..Podvozek je naopak stejně skvělý jako motor..!
Bravo AUDI.. :yes: :yes: :yes: :yes:
A navíc je za dobrou cenu!!!! 😄
Proti BMW Alpina..
Máte tu v diskuzi odkazy na 2 srovávací testy BMW X3 a audi (S)Q5 - v obou audi NEuspělo a nejen v nich (ale VŠUDE!) najdete zmínky o (až nepřiměřeně) TVRDÉM podvozku vozu (aby "ustál" ten výkon). Prostě nové audi SQ5 se "starému" (dobrému) BMW X3 35d NEvyrovná (jestli jste z ní vy, po přesednutí z Fabie či něčeho takového, "nadšen" to je něco jiného.. 😄
PS: Jestli to "Bravo AUDI" je za to že se audi (konečně po 7mi letech přiblížilo BMW a už má také 6ti válec s dvěma turby) tak "ok" 😉
PPS: Alpina s tím nemá nic společného, to je zcela jiná kategorie pro ty kteří si NE"stěžují" že je o něco dražší, ale právě naopak ocení její VÝJÍMEČNOST (jak co do počtu kusů které potkáte na silnicích, tak co do výkonu, tak HLAVNĚ co do nasteavení podvozku a celého vozu :yes: :yes: :yes: 😄
Utíkejte se projet..! 😉
BMW prostě nestačí..jak horším zrychlením ,tak jízdně.. >😒] :no:
viz: [odkaz]
Výmluvné..
Nevím,z čeho tady kdo přesedá..??
Pokud myslíte další dvě auta kterými s bratranecem jezdíme kromě Audiny..?
Jsou to poněkud obstarožní Porsche 911 Turbo z roku 2010..a nový Nissan GT-R. 😉
Trošku to v nich drncá...ale žádný bavorák si ani nečuchne. :-! 😄
To jsou tedy výjmečná auta..ne srandovní úpravce Alpine.. 8-s
Tedy znovu bravo AUDI,Porsche a Nissan.. 😉 :yes: :yes: :yes:
BMW je pro snoby..co nemají na lepší auta.
Dáváte odkaz na srovnávací test který říká PRAVÝ OPAK než vy = staré (dobré) BMW X3 35d je LEPŠÍm vozem než (nové) audi SQ5 - je mi (vás skoro) líto 😄
PS: A to s tím Porsche a GT-R, to už je "křeč" skoro NEbývalá = je to asi jako kdybych řekla že Rolls Royce (dnes v majetku BMW) je komfotnější než audi SQ5 😉
..což je ZBYTEČNÉ, neb KOMFORTnější je (přes použití RUNFLAT pneu) i běžné BMW X3 35d 😄
PPS: Mimochodem NIC proti oběma vozům, ale PROČ vlastnit SOUČASNĚ dva svým způsobem STEJNÉ (a navíc pořizovací cenou i "provozněpojistnoservisními" náklady dost podobné vozy jako je 911 Turbo a GT-R?!?!? 😐
A doplnit to (místo třeba VÝJÍMEČNÉHO VÝROBCE!!! Alpina - to NENÍ žádný TUNER!!!) zbytečně tvrdým SQ5? To (dle mne) NENÍ "rozumná" volba! Mám "pochopení" pro vlastnictví více aut, ale (aby to mělo "smysl") mělo by být každé "jiného charakteru" - tolik malá "rada z praxe" 😉
PPPS: A ta (vaše) ZÁVĚRečná věta - to je skoro OSTUDA. Takhle (sorry ale "hloupě") hanit tak konstrukčně správně stavěné vozy? A navíc když to říká fanda "schizofrenní" konstrukce Audi? (PŘEDOkolky které v menším množství prodaných verzí 4x4 posílají více na ZADEK? Což je tedy "správně", ale ne u vozu který současně musí být "funkční PŘEDOkolka" 😄
Je mi líto,že to nevidíte.. >😁
To,že se jezdí s 911 i GT-R není snad nic nenormálního..auta například jezdí i sprinty.A taky něco již vyhrála..
Stará 911 Turbo jde nyní do prodeje-na vyhrávání už nyní není a provoz je zbytečně drahý.
Nový GT-R je rychlejší skoro o 1s na 100..a má tedy potenciál ještě něco ve sprintu vyhrát.
Audi S Q5 je SUV..tedy auto na volný čas..vyblbnutí se a relaxaci v lese na výlety do hor atd..A její pohon 4*4 je na tyto aktivity zcela ideální..stejně jako toto auto na delší přesuny nejen v ČR.. 😄
Jasně , do většího terénu je možné zvolit např. VW Touareg..
Taky jsme ho zkusili..a byl výborný.Jenže je to už zbytečně velké a těžké auto.
A rozhodně je mimo silnici také lepší volbou než BMW X3.. 😄
PS: Z vašeho textu vidím (smutné) "omezení" JEN a POUZE na výrobky jediného VWýrobce - do terénu zkuste třeba Range Rover (pak možná pochopíte proč se ostatní smějí vašemu spojení "SQ5 a terén" 😉
Přestaň bejt konečně vyvalenej z novýho rychlýho auta a přečti si ty testy, pak možná i tobě dojde že to BMW X3 35d na který tak bleješ je lepší auto neš SQ5 >😒]
A tou poslední větou ze sebe děláš úplnýho de Bila co vo autech ví kulový * >😁
Vyzkoušej a ty teorie si pak strč za klobouk.. >😒]
X3 má celkem pěkný design..a to je tak všechno. >😁
Audi umí jezdit i mimo německé dálnice.. :yes:
PS: Zrovna design BMW X3 mne "moc nebere", je to ale (ve verzi 35d) asi NEJ- auto segmentu :yes:
PPS: Vy snad znáte nějaké auto které NEumí "jezdit i mimo německé dálnice"? 😉
Na svoji dobu dobré silniční auto s výborným motorem. 😉
Ale to je už jen historie..
A pro snoby je právě to rádoby SUV X3..
Auta co se tváří jako do terénu a jsou jen na silnici nemám rád. 😄
To už raději nějaký ten JEEP Grand Cherokee.. :yes:
PS: Když "pro snoby je rádoby SUV X3", tak pro koho asi tak bude (vpodstatě STEJNÉ) audi SQ5? 😄
PPS: NIC proti Grand Cherokee, můj "kůň" je (ale) RANGE ROVER :yes: :yes: 😉
Jen si myslím,že je prostě jako SUV Audi S Q5 lepší než X3.. 😄
A staré BMW 3 bylo fajn,jízdně i motoricky...jenže když zapršelo nebo napadl sníh.. :no:
A Range Rover je jistě výborné auto..ale JEEP je jen jeden.. 😄
PS: Myslím že (to) "jen jeden" se říká (a hlavně PLATÍ) spíš o tom RANGE ROVERu
😉
Např. na Automotodromu Brno při dnech Mercedesu se ML projevilo velmi dobře.. :yes: byl jsem moc mile překvapen...
A ta X3 je prostě horší mimo silnici. Audi zvládne všechno..
Tak jako je lepší BMW X3 30d než Q5 180 kW TDi, tak je lepší starý X3 35d než novinka SQ5, ta je navíc až nepřiměřeně tvrdí což tvrdí úplně každej kromě tebe 😉
Alpinu do toho netahej, ta je v jinym vesmíru na ten drncák co v něm s bratrancem 14 dní jezdíte hravě stačí roky stará X3 35d >😒]
Bavorák se nové Audině dívá leda tak do výfuku.. :yes: >😒]
Jinak je to taky pěkný a povedený SUV.. 😄
Když budou zaparkovaný tak možná >😁
Evidentně se bojíš přečíst si ty testy, tak ti řeknu rovnou výsledek, nový Audi Q5 prohrálo všechny srovnávací testy, včetně SQ5 >😒]
viz : [odkaz]
Pokud neumíš číst-dej si tu práci a s auty se běž projet.. :-!
Pokud máš řidičák a někdo ti je půjčí..
Testovací jízdy lze domluvit např.v Porsche Brno,Praha atd... a Renocaru.. 😉
Pak se můžeš ozvat..ty teoretiku. >😒]
Test na který (stále) dáváte odkaz audi PROHRÁLO, bylo HORŠÍm vozem, R-O-Z-U-M-Í-T-E- tomu, CHÁPETE význam slov HORŠÍ ve srovnávacím testu? 😉
Audi SQ5 PROHRÁLO i ten druhý test, na který je niže odkaz (jedno byl německý AMS, druhý AutoBild). I v tom druhém testu bylo HORŠÍM vozem + tam naměřili i (opět o "nesmyslné" desetiny sekundy - jak SPRÁVNĚ upozorňuje stealth01 - o tom auto NENí!) HORŠÍ ČASy AUDI. Audi SQ5 PROHRÁLO v celkovém srovnání v OBOU TESTECH. Chápete? ROZUMÍTE tomu? Navíc má i HORŠÍ spotřebu (to snad ve všech testech). ROZUMÍTE textu?
Audi Q5 prohrálo i ve srovnání "běžných" třílitrů, tedy verzí 190 kW BMW vs 180 kW audi. Tedy novější (S)Q5 prohrálo Prohrálo PROHRÁLO ve VŠECH testech kde je porovnán výše hodnocený popisovaný (již trochu starší) model BMW X3 35d a novinka audi SQ5 INGOLSTADTský model vychází jako HORŠÍ koupě (navíc je i dražší!). (tak už) ROZUMÍTE a CHÁPETE co to znamená PROHRA audi (S)Q5 ve VŠECH srovnávacích TESTECH?
Pěkný den 😄
Audi má rozhodně lepší parametry zrychlení..to je jako prohra??? >😁
AUDI BMW
0-180 km/h: 17,9 s 19,2 s
0-200 km/h: 24,1 s 26,5 s
0-100 km/h (Herstellerangabe): 5,1 s 5,8 s
A spotřebu má lepší..v reálu o 0,5 l..Musíte si ta auta aspon' na víkend půjčit a vyzkoušet..!!!
Nejen si číst v časopise.. :-!
Pěkný večer.. 😄
Asi nevíte co to je "Herstellerangabe" - jinak byste asi raději NEzdůrazňoval že audi SLIBUJE (a NEplní) čas 5,1 zatímco BMW přes "zaručený čas" 5,8 zrychluje v reálu STEJNĚ jako audi SQ5, tedy (oba) za 5,4 😄
PS: Jinak (jak SPRÁVNĚ napsal stealth01) zabývat se "pitomostmi" typu tenhle zrychlil o desetinu sekundy rychleji a ten pomaleji - to je tak pro puberťáky - MNOHEM důležitější je (skoro) VŠECHNO "ostatní" = no a tam je nové audi (S)Q5 o něco HORŠÍ než testované BMW X3 35d (s tím prostě NIC NEnaděláte - howgh 😉
To,že Audi udává zrychlení 5,1 je fakt..a že je BMW pomalejší je taky fakt. >😒]
I další údaje testu tomu nasvědčují.
A že by se pánové od BMW mýlili ve svůj neprospěch o půl vteřiny?? >😁 To asi záměrně..aby to auto nevypadalo rychle?.. 😉
Audi zrychlení plní celkem v klidu..pořádně testovat by se muselo víc aut stejného typu a testy zprůměrovat..tak to totiž dělají výrobci.
Jinak je ten test jen taková zajímavost..
Myslím,že v těchto autech jsou jen malé rozdíly..to takovéto testy nikdy přesně neodhalí.
A tak si každý koupí co se mu víc líbí.. 😉
Doporučuji se v S Q5 projet a srovnat ji s X3 naživo..!!
Dobrou. 😄
0-180 km/h: 17,9 s 19,2 s
0-200 km/h: 24,1 s 26,5 s
0-100 km/h (Herstellerangabe): 5,1 s 5,8 s
Asi číst neumíš...ty génie.. 8-s >😁
[odkaz]
ale SQ5 už je hodně tvrdá a tím pádem nepohodlná, což pro SUV není zrovna dobrá vlastnost.
Podívej se na křivku krouťáku Alpiny a ABT, ten vod 2800 ot. padá jak hruška >😁
Papírovejch pár kW navíc audi nijak nepomáhá, zrychlení je na desetinu stejný a díky tomu plochýmu krouťáku se bude líp jezdit s Alpinou, která navíc bude nejspíš i pohodlnější..
[odkaz]
Ano, Alpina bude nejspíš pohodlnější, jak jsem již psal, SQ5 je vzhledem ke kategorii SUV zbytečně tvrdě naladěné. 😄
Nutno je třeba uznat ,že Q5 byla postavena na to konkurovat staré X3,ale to nemění nic na tom ,že současná X3 vychází v součtu líp než Audi.
A neni hnusný, jen přestože je uplně nový tak horší. A že je audi horší na to se shodnou všechny testy, jedno jestli Q5 nebo SQ5. Zkus ten hadr, třeba ti to pomůže, ale na status quo to nic nezmění >😒]
[odkaz]
Hm, a teď kde je pravda, že? 😉
Audi je prostě o chlup rychlejší.. 😄 :yes: :yes😒br />
To auto se hodně povedlo! 😉
A PS: na rozdíl od X3 má i rezervu.. :yes: >😁
A nepotřebuje ty přiblblý špatný pneu typu Runflat..
..to je přece (mj) SMYSL pneumatik RUNFLAT, že s sebou NEmusíte vozit (naprostá většina lidí stále, v létě/zimě jen jednu /starou/ LETNÍ) pneu 😄
PS: Nikdo NEřekl že audi SQ5 je NEpovedené auto, ale (krom vás VŠICHNI) že je až "nepřiměřeně" TVRDÉ a byť jde o novinku, tak že staré X3 ho (ve srovnávacích testech) i tak PORAZILO
PPS: Já zažila proraženou pneu (a NEtoužím po opakování) zatím 2x a "nicmoc" = nejsem nějaká "zapálená" fanynka RUNFLAT (pneu s vyztuženými bočnicemi), ale svůj smysl (nesporně) MAJÍ 😉
Je to takový "maličko obtěžující" airbag, dokud ho nepotřebujete "překáží, omezuje, zabírá místo atp.", ale když ho je třeba, jste FAKT RÁD, že tam je 😄
U SUV ale NE!!! Auto bez rezervy je prostě pasé.. :no: :no:
PS: Jak jste vůbec "vymyšeňkoval" takový NEsmysl, že JEN na NĚMECKÉ DÁLNICI? 😄
PPS: Zjevně si PLETETE vůz do terénu (třeba Range Rover) a (vpodstatě) čistě silniční SUV jakým je SQ5 nebo jeho starší a přitom lepší konkurent BMW X3 35d - kde místo rerervy stačí vozit (mnohem "skladnější") MOBILní telefon 😉
Jde o pneu které komfortem a jízdními vlastnostmi zaostávají za normálními pneumatikami.. 😉
A Off Road typu Range Roveru je jaksi mimo..a ten ty runflaty nemá.. >😁
SUV je auto na silnici i do terénu..!!!
Crossover by tedy spln'oval parametry čistě silniční verze co vypadá jako SUV..
A tady horší BMW X3 na S Q5 prostě nestačí..mimo dálnici je X3 nepoužitelná!
Tedy jako SUV zcela zbytečná. 😄
Ale každý má pro auto nějaké využití..někdo prostě s SUV jen machruje na dálnici.
My ho používáme na ježdění kamkoliv nás napadne! :yes:
NEjsem žádná fanynka RUNFLATů, ale že by mi nějak zásadně vadily, to vůbec ne. Navíc jak vidíte ze VŠECH "ODKAZaných" testů tak X3 na pneumatikách RUNFLAT je i tak komfortnější než audi Q5 bez nich = "bojovat" proti nim je... 😉
SUV spíš "MÁ BÝT" vůz na silnici i do terénu - až vyzkoušíte ten Range Rover zjistíte o čem mluvím 😄
Asi 10let používáme pneu Michelin..a nikdy kromě terénu defekt nebyl!! 😉
Runflat bych tedy rozhodně nechtěl..
A ten Range Rover je na mne moc houpavé a těžké auto..
Proto ta preference Audi.. 😄
Auto z vteřiny na vteřinu začalo "létat" zleva do prava a bylo vpodstatě NEřiditelné. Nic se nestalo a náležitě VYDĚŠENA jsem zastavila o nějakých 100 m dál (brzdit také moc NEšlo, když se zadek vpodstatě "nadnášel" a až přivolaní "andělé" zjistili co se stalo - a plastový dílek za pár € vyměnili. No a stejné je to s proražením pneu = NAPROSTO NEvíte kde jak se to zrovna stane. Mně se to kdysi stalo s kamarádem v jeho JAGUARu na NĚMECKÉ dálnici a bylo to "zcela bez problémů", najeli jsme na (opravdový) HŘEBÍK ale relativně v klidu a pohodě zastavili v odstavném pruhu, naopak i v malé rychlosti to může být docela "drááámo"
PS: Vidím že v RANGE ROVERu jste asi ještě NEjel - já spíš souhlasím i s místním testem a názory mnoha profíků - je to v komplexním hodnocení asi NEJlepší automobil na světě :yes: :yes: 😉
Hlavně že se nic nestalo..
Auta jsou prostě jen stroje..
PS: v Range Roveru jsem nejel. Ale myslím,že jde o výjmečně dobré auto.Každý ho jen chválí.. 😄
Ale prostě SUV je ideální pro kombinaci silnice a výletů do hor.
A na to Rover není zapotřebí..Ale asi si ho půjčím na nějaký víkend. 😉
Ráno mám obchodní schůzku..dobrou noc.
Dobrou noc 😄
Mimo dálnici je X3 nepoužitelná? Tak to je snad vtip. S M-paketem se kvůli menšímu nájezdovému úhlu opravdu do terénu moc nehodí ,ale bez něj je nadprůměrné mimo slinice ( natož dálnice!) mezi SUV . Světlá výška bez M-paketu je 212mm a Audi Q5 má sice standartní podvozek vyšší o 2mm než X3, takže se s ním dá slušně jezdit i v lehčím terénu , ale SQ5 má snížený sportovní podvozek o 30mm ,takže už to taková hitparáda mimo dálnici nebude a to nemluvím o tvrdším a méně komfortním podvozku než má X3. X3 taky používám na ježdění kamkoli mě napadne a Audi Q5 se dá taky všestranně bezproblému používat ,ale SQ5 už ne.
A rezerva která chybí X3 je neodpustitelná u SUV..!!! :-!
O použitelnosti BMW X3 v terénu mám celkem jasné představy..testovali jsme ho na polygonu Automotodromu Brno..
Na rozdíl od Mercedesu ML a Audi Q5 toho moc neprojel.. 8-s
A Audi S Q5 má sice o něco málo nižší podvozek..ale v terénu je stále jako doma.Je to totiž AUDI.. 😄 :yes:
V době kdy Audi quattro vyhrávalo v rallye MS , si bavoráky honily svůj zadní pohon po okruzích.. 😉
Nic proti..třeba BMW 635 Csi s jezdci Vojtěchem a Engem byly v ME Cestovních vozů skvělí.. 😉
Ale bavorák pořád víc patří na silnici a Audi do terénu.. >😒]
A o tom to je..! 😄
Že je Audi lepší v terénu? Nevím, jestli bych ti měl věřit ,protože už tě vidím ,jak mě přesvědčuješ i u jiných modelů Audi ,že jsou také lepší než BMW jenom proto ,že je to přece AUDI 😉. P.S. Audi Q5 má mechanický diferenciál Torsen ,který má limity ve schopnosti rozdělení výkonu mezi nápravy, kdy dokáže na jednu osu poslat pouze násobek výkonu spotřebovávaného osou druhou. Takže, když se kola volně protáčejí, je uplateněný výkon prakticky nulový a sebevětší násobek tak malého čísla je opět malé číslo, které na rozpohybování vozu nestačí. Oproti tomu elektronické řešení u BMW používá senzory na všech kolech a v momentě, kdy systém zjistí prokluz některého z kol, je schopen skrze elektronicky řízený diferenciál výkon okamžitě aktivně poslat na zbylá kola, která mají více trakce. 😉
Musíš se eště hodně učit, začni třeba s Rally WRC - Audi za celou historii vyhrálo šampionát jen 2x, ve stejný době Lancia 10x! Peugeot 5x, Fiat 3x, Ford 3x, Subaru a Toyota taky jen 2x. No a Citroen 8x. To že před třiceti lety získali 2 tituly má na dnešní Q5 vliv asi jako včerejší počasí >😒]
..a Audi to tehdejší MS jezdilo chvíli..neměli konkurenci.. :yes:
PS. Co vyhrálo v Rallye BMW..?? 😄
A na rozdíl o tebe v těch autech taky jezdím..tak si běž číst ty teorie a mrni na nějaký to video.. >😁
Někde je X3 35d vo desetinu sekundy rychlejší, někde pomalejší, všude je ale lepší >😒]
Ty si asi eště neprorazil pneu, co? Tak až si uděláš řidičák a píchneš tak dej vědět jestli sou runflatový pneu furt tak přiblblý a špatný >😁
Musíš vzít novou gumu-rezervu-abys odjel..!! :-!
A lepící sadou díru na boku neopravíš!! :no: :no:
Ještě že aspon u X5 v BMW někdo zapřemýšlel a rezervu jí nechal!!! >😁
Mimochodem..až nová X3 tu rezervu mít bude.. :no: :no: >😒]
Někdo má rád i přírodu a hory.
Proto si lidi kupují SUV.. 😉
To je sportovně užitkové auto na silnici i do lehčího terénu.. 😄
A Audina narozdíl od BMW i něco projede a nerozsype se..! :yes:
PS: Sorry ale věty typu "Audina se na rozdíl od BMW nerozsype" a "BMW je pro snoby co nemají na lepší auta" apod. - už mi není 15 (ostatně na mne by to nezabralo ani v těch 15ti 😄
To jsem se na taková auta chodil dívat do Tuzexu.. 😉
To že Audi něco projede a vydrží,to je jen osobní zkušenost..
S bavorákem ji mám taky a opačnou. 😄
Ale jinak např. M3 je super auto..na silnici ideální.. 😉
Takové třeba Audi nemá.
Ale to je jiná písnička.
Kdybych (jako vy) brala auta JEN podle jednoho jediného kusu (který mám zrovna já) tak nejNEspolehlivější by bylo Subaru, u kterého se mi "rozsypal" motor (2,5 litr) snad ani ne po roce = v jednom z válců byla zřejmě nějaké maličká "nerovnost" a provozem se ve válci vytvořil "zářez" (samozřejmě mi ho v záruce vyměnili 😄
S Outbackem jsem jezdil po USA..a bylo to skvělé auto.
Až na spotřebu..ale tam ty galony skoro nic nestojí.. 😄
A projelo taky všechno..od měst až po národní parky. :yes:
Každý má nějakou tu vlastní zkušenost..
Někdy člověk kápne na špatný kus..
Dobrou noc.
Zajimalo by mne jaké dělo řídíš ty...?? Tipuji tak Felicii..
PS: A právě že defekty v terénu mám tak 2-3 krát za rok..Bez rezervy tam to auto můžeš nechat ty chytráku s runflatem.. >😒]