Cca tretina nabizenych aut, coz je statisticky velmi vyznamne cislo. U beznych aut je to zlomek nabizenych aut, vymena motoru u auta co nema najeto ani 150.000km je (nastesti) hodne neobvykla operace.
Co se tyce jak se to pozna, tak ja koukam po kvalitnejsich ojetinach se servisni historii, kde se to da docist. Kdyz nekupujes auto nekde na placku za supermarketem, ale treba na Jarove nebo podobnem miste, tak ti bezne daji kompletni vypis co se kdy s autem delalo.
Jinak zajimave je, ze obcas se tim nejaci prodavajici dokonce chlubi, coz mi osobne prijde jako celkem problematicka prodejni taktika, stejne jako mit v inzeratu uvedeno, ze je po servisu za sto tisic. >:D
Mam vynikajuce referencie na A5 coupe 1,8tfsi. Pri 15000km zastalo z dovodu chyby motora. Odvtedy sa situacia pravidelne opakuje. Uz 4x do servisu len na odtahovke. Nebolo mozne dojst po vlastnej osi. Auto este nema ani 35000km.
pokroku - teda vacsiemu litrovemu vykonu sa nebranim ;-):yes:
ale predsa len - R3 je R3, bude R3, a bude aj zniet ako R3 - to z konstrukcneho hladiska nezmenis :-!
...ano - utlmis ho najlepsie ako sa da, pustis cez repraky zvuk R6, alebo V8, alebo co len budes chciet...ale uz to nebude ono ;-\ - a vyvazit ho tak, aby si o nom proste nevedel - nevnimal ho ako "vibrator"... 8-s ...hmm, to neviem ci pani z Mnichova zvladnu na 100 % :-!
zase na druhu stranu - ak to nahodou aj zvladnu, zvladnu to potom aj ostatni, a nebude to pre zvysnych zakaznikov z D3 taky sok. - uprimnu sustrast tym pokusnym kralikom >:-[]
aj tak - na toto ekologicke prechodne obdobie ( lebo takto to pokracovat proste nemoze - musi prist nejaka zmena...nabuduce mozeme pokecat o tom, ze aka...) sa mi javi lepsie riesenie R4, ktora dokaze obcas vypnut tie 2 valce a tym setrit palivo - efekt bude myslim podobny - presne cisla uvidime onedlho v nejakom porovnavacom teste ;-)
To je sice fakt, ale motor s nějakym výkonem se používá všude. Třeba klasickej třílitr máš v jedničkový i sedmičkový řadě. No a časem to nebude R6 3.0 ale stejnej výkon bude dávat třeba to R3 1,5
Blbost jsi napsal ty. U většiny aut je nový turbo otázkou cca. 25-50tis. Kč. Když jsem si před cca. 6 lety kupoval v autorizáku nový turbo Garrett T2, byla jeho ceníková cena nějakých 32tis. Za 15 máš repasovaný, desítku pak většinou stojí normální použitý v dobrém stavu.
to by me zajímalo to neskutecne množství
kde se da docist ze to konkterni auto je po vymene motoru, nebo mu preskocil retez??
ja kdybych to prodaval, tak bych se tim moc nechlubil
To bych se musel vloupat do ustredi VW ci Skodovky, tam takovou statistiku asi mit budou, ale rozhodne se s ni nebudou chlubit. :-! Nicmene prolezam ted ruzne ojete Skodovky a tech Superbu 1.8TSI s motorem vymenenym kolem sto tisic je fakt neskutecne mnozstvi. Nikdy jsem netusil jak je ten problem s rozvody likvidujicimi tyhle motory rozsireny. Fakticky kazdy treti Superb s timhle motorem co jsem potkal je po vymene motoru.
Prodeje Passatu jsou uz takhle celkem spatne (v USA) a posilat do zeme, kde lidi nejsou zvykli auta moc servisovat, motor s zivotnosti kolem 60.000 mil nemusi byt dlouhodobe dobry napad.
V Americe je dnes vetsina veci drazsi nez u nas a kvalifikovana prace brutalne drazsi. Realne ta oprava noveho turba v USA klidne k tem 3000USD muze byt.
Objem ničím nenahradíš platí pořád, ale musí se srovnávat turbo s turbem
Např. 1.4TSI 90kw vs 1.0EB 92
2.0TSI 147kw vs 1.6THP 147kw
diesel 3.0 s jedním turbem vs 2.0 biturbo
na papíře stejný výkony , při přímém srovnání je větší objem stále poznat.
:yes: - tak, tak . pravdu mas...dufam, ze sa to nepotvrdi, aj ked sa o tom spekulovalo uz pre 3er dalsej generacie, toto by bol ale este vacsi sok !!!
ak to fakt myslia vazne, uz teraz im davam :no: .
o nadchadzajucej generacii Audi A4 sa zase v Nemecku sepka, ze koli podobnym CO2 nezmyslom sa nastahuje pod kapotu 1,4 TFSI, samozrejme s COD ( vypinanie valcov ;-) )...co sa mi zda byt ako taky "USER FRIENDLY" pristup, miesto nasadzovania R3... ;-)
Čo hovorím? Že ak to spraví BMW, tak si to tu nik z tých, čo pľujú na trojvalce od Fordu či Renaultu nedovolí kritizovať, lebo " to je predsa BMW". :-!
I to sa postupne mení. Ešte nedávno bol ako základ u amerického Mondea (Fusionu) 2,5-liter; dnes je to 1,5EB. Ešte donedávna pre Amíkov neprijateľná myšlienka, aby mal mid-size sedan motor menší, ako 2,4-2,5l a teraz v pohode dva Ecoboosty: 1,5 a 1,6.
Tvrdím, že nebude dlho trvať a aj v amerických Fordoch sa objaví aj ten trojvalec 1,0EB.
Objem sice nahradíš, ovšem nikoliv jedoduchost, spolehlivost a odlosnost, takže amík co lije do nádrže bnezín místo anfty a měl 40 let atmosféru to turbo brzo oddělá, a o kvalitě a zanlostech servismenů co se týče turba si taky ndělám vlané iluze.
V USA se ledy hnuly daleko dříve než se ji VW rozhodlo "spasit" svou 1,8TSI. Tlak na snižování spotřeby všeho co jezdí po silnici za Obamovy éry značně roste. Mnoho zákazníků už se dívá na MPG, holt auto je každodenní nutnost :-!
Tak sa pomaly rúca mýtus niektorých tunajších milovníkov amerík, že US na trápny downsizing a malé fúkané motory neprejdú. Prejdú, len im to bude chvíľu trvať, kým to prežujú a niekto by mohol povedať, že sú pozadu za európskym trendom o niekoľko rokov. ;-) Tvrdo v US presadzuje downsizing i Ford, ktorý tlačí svoje EcoBoosty aj do amerických modelov (pravda má aj pre americké chute V6 EB, ktoré u nás nie sú).
A aj v Amerike predajcovia už zdôrazňujú údaj o miles per gallon a v testoch sa to objavuje ako nie bezvýznamné kritérium. Skrátka aj v "nedobytnej" Amerike to nebude veľmi odlišné od EU, len im to bude trochu trvať. ;-)