Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Infiniti Q50: Sportovní sedan s motorem Mercedes stojí 861 tisíc Kč

13 komentářů

vsp
Což o to, slibují ho už dlouho, datum prodeje se taky už blíží... Tak proč ho ještě nemají novináři?
Avatar - pelikoš
pelikoš
tak ta cena je velmi,velmi příjemným překvapením.nabídka,která se neodmítá.přeji infiniti,ať má nejen díky Q50 daleko větší prodeje.chtělo by to rozšířit prodejní síť.jeden byť krásný salon je sakra málo
bravo infniti... :yes:
Atila_
Nemyslim si. Cena je velmi podobna jako za nemeckou premii a proti ni je zoufala nabidka motoru. Je hezke, ze nabizi diesel, ale to auto by si zaslouzilo neco jineho nez nejhorsi diesel, ktery ma Mercedes k dispozici navic s nevalnym vykonem. Infiniti se profiluje jako sportovni znacka, 125kW diesel je ostuda, chtelo to alespon ten trilitr.
Dalsi nabidkou uz je pak jenom hybrid, coz je zase takova nestastna volba. Poradny sportovni benzinovy sestivalec jako mel predchudce G37 neexistuje. Pritom to byl jediny realny duvod proc to Gcko koupit, zbytek auta se na nemeckou konkurenci nechytal.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Souhlasím, až na to, že 220 CDI je nejhorší diesel... je to mnohokrát upgradovaná jednotka a asi nejprodávanější motor v třídě C na západ od nás. Pravda není to na sportování, ale v Céčku má 400 Nm.
Atila_
Nejprodavenejsi je to proto, ze je to takova mainstreamova volba, pokud clovek nema na Ccko v sestivalci, tak si koupi ctyrvalec 220, ale kdyz se tenhle motor porovna s dnesni nabidkou konkurence tak zcela zjevne zaostava zejmena kultivovanosti a zvukovym projevem. Koneckoncu ne nadarmo v oblasti malych dieselu bude Mercedes spolupracovat s Renaultem jeho dci motory jsou mnohem dal.
Avatar - CHerokee
CHerokee
V6 v třídě C se prodávají u nás, jinak na Západě je to malá část prodejů. Občas stojí za to do Německa zajet.... a tento motor nepatří mezi ty malé, které nahrazuje spolupráce Renault. Tento motor o objemu 2,1 litru se dělá v několika specifikacích od 180 CDI (88kW), 200 CDI (100 kW), přes 220 CDI až po 250 CDI (150 kW), který se doteď dával i do S Klasse.

V nové třídě C se pravděpodobně objeví jeho nová generace. Malé diesely, o kterých tady mluvíte patří jako základy do tříd A, B - s objemem 1,5l.

😉
Atila_
Tak ja tak nejak predpokladam, ze ta spoluprace bude pokracovat a postupne se rozsirovat. Faktem je, ze Mercedes male diesely neumi a mel by se zamerit na sestivalce, ktere mu jdou a zbytek prenechat povolanejsim. Mercedes s nejakym vymazlenejsim DCI bude vyrazne lepsi kara nez to co nabizi ve ctyrvalech dneska.
Avatar - pelikoš
pelikoš
tak myslím že každá firma nevyloží všechny trumfy na stůl,takže na výkonu se může stoupat a ten v6 se tam taky může objevit. 😉 a jinak si stále myslím co jsem napsal výše.a za těch 800k to jistě nebude žádný holátko proti "německé prémii"
Avatar - CHerokee
CHerokee
Nesouhlasím. 250 CDI byl dlouho nejlepším dieselovým 4válcem. Teď se jen čeká na novou generaci motorů. Malé motory - 1,5 l a menší ne že neumí, ale nedělá. Mimochodem jejich benzínový 2,0 dává 360 koní a je nejsilnějším sériově vyráběným 4válcem na světě.
wolff
souhlasím.
to bylo to první co mne při pohledu na tento článek napadlo... A k tomu bych přidal, že si to Mercedes setsakra pohlídal, aby toto auto neukouslo cokoliv z jeho prodejů. Mimo Evropu s Hybridem pár záseků asi mít bude, v Evropě okrajová (velmi) záležitost. 125 kW na takovéto auto z 2,2 D (byť jako základ) za milion je slabé. (chtělo to aspoň 140 kW) a aspoň 6V 2,5 D.

Bohužel Infinity zaostává za Infinity z před doby Renault. Je mi to líto.
Avatar - pelikoš
pelikoš
jinak se to píšeINFINITI a pak to nestojí ani 900, takže ta cena je víc než slibná
Avatar - rimow11
rimow11
:yes: :yes: :yes:
Avatar - pelikoš
pelikoš
že jo :yes: