Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
flyboyeda
zbytky francouzských automobilek budou rozmetány na prach německými, tuhle válku francouzi nemůžou vyhrát
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Aha takže nemáš Opel, ani Ford, máš teda francouzské auto ?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A čím konkrétně ty německé automobilky zníčí francouzskou konkurenci? Trochu tuto hlubokou myšlenku rozveď. 😄
A Vy jste pane slepý?
Vžďyť k tomu již dochází !!!!!!!!!
Podívejte se na ekonomickou formu VW, BMW a DAIMLERu a podívejte se na PSA (hrůza a děs) a Renault (přežívá díky Nissanu a Dacii).
Proč si myslíte, že francouzská vláda tak reaguje, vždyť je to křeč.
Vžďyť k tomu již dochází !!!!!!!!!
Podívejte se na ekonomickou formu VW, BMW a DAIMLERu a podívejte se na PSA (hrůza a děs) a Renault (přežívá díky Nissanu a Dacii).
Proč si myslíte, že francouzská vláda tak reaguje, vždyť je to křeč.
Jasně Renault je na tom zle >😁 Letos se už určitě položí jak už Áda tvrdí 20let.
francouzské automobilky existují jenom díky těm velkým ne-farncouzským automobilkám, proto reakce Francie na zákaz prodeje ne-francouzkého auta je ***ský
Velcí hráči ne-francouzské automobilky zatím mají v plánu nechat francouzské automobilky na živu, jakmile se ale plány velkých ne-francouzských automobilek změní,
francouzské automobilky zmizí
a požírači žabých stehýnek na to dojedou doslova a do písmene
Velcí hráči ne-francouzské automobilky zatím mají v plánu nechat francouzské automobilky na živu, jakmile se ale plány velkých ne-francouzských automobilek změní,
francouzské automobilky zmizí
a požírači žabých stehýnek na to dojedou doslova a do písmene
Ano Renault žije z prodejů motorů pro Mercedesu a proto se musí Mercedes zníčit... to je logická myšlenka hodná dnešního parního dne. >😁
Ne Mercedes si začne vyrábět motory sám a Renault se pude klouzat
Neboj 😉 Renault bude zásobovat motorama avto VAZ, Nissan, Samsung, Dacii a Hi-flexem bude zásobovat celou jižní ameriku jako do teď 😉 O budoucnost Renaultu strach nemám. Ten tě s přehledem přežije 😉
Ale toto přesně francouzská vláda dělá !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :no: :no: :no:
Dost možná, ale Renault nežije z toho co od něj odkupuje Mercedes. Mimo motory ještě Kangoo který Mercedes prodává jako Citan a vypadá příšerně.
Nechci tady někoho odsuzovat nebo hájit. Jen by asi bylo dobré, aby bylo jasné, zda je chladivo zakázané nebo povolené. Buď bude zakázané pro všechny nebo pro všechny povolené. Nic mezi tím, jako je to teď. K tomu vyjasnění snad francouzská aktivita může přispět.
To je ale Áda se nedočká protože Renault včas vstoupil do Nissanu a koupil Dacii. 😄
ALe PSA se konce dočkám
Víš proč?? Protože socialisticá Francie svoje automobilky už x let dotuje.... kdežto němci fungují bez nějaké státní pomoci. Renault má kliku v tom, že kromě MB je v alianci resp koncernu s japoncema, kdežto PSA je celkem v loji.... na každém autě prodělvá 500 až 2000 euro.
Čili Nissan a Mercedes dotují Renault? >😁 Proč to dělají? Charita? >😁
Fungují němci bez státní podpory? A kdo první vyrukoval se šrotovným? 😉
Fungují němci bez státní podpory? A kdo první vyrukoval se šrotovným? 😉
Nikdo nemluví o dotaci od MB a Nissanu, ale o tom, že ta aliance má synergické efekty pro všechny a ten kdo je v soušasné době potřebuje nejvíce je Renault, protože MB má jeden rekord za druhým.
Jistě šrotovné, je to forma podpory ano, ale furt to není přímá dotace jedné automobilce jako je případ těch Francouzských.
Jistě šrotovné, je to forma podpory ano, ale furt to není přímá dotace jedné automobilce jako je případ těch Francouzských.
To je ta logika místních všeználků. Ty pokud budeš vlastnit nějaký podnik, tak tě ten podnik bude dotovat. Budeš prostě vykořisťovatel, kterého zaměstnanci musí živit. 😄
Citace: Zbytky francouzských automobilek budou rozmetány na prach německými.
Komentář: To je teda gól! Ve Francii se stále auta vyrábějí a vyrábět budou jakkoliv se to VW fans nelíbí. Co se týká Renaultu. Vážení čtenáři, uvědomme si, že koncern Renault je čtvrtý největší výrobce PKW na světě(Podle mých zpráv). Řídí ho Francouz Eric Basset (RE: pogo26). Podnik, který investuje miliardy francouzských eur do vývoje vlastních automobilů, LKW, sportovních vozů, své značky a do koupi dalších automobilek včetně oživení legend jako Alpine a posilování svého postavení. Může si to dovolit podnik v insolvenci? V případě PSA je to však sporné. Rodina Peugeotů vlastnící a řídící koncern PSA požádala GM o vedení podniku. Uvidíme, jak to dopadne. Avšak PSA se vzmáhá a představování nových modelů 208, C4, 308 to jen dokazuje. V každém případě Němci francouzské vozy nerozmetají a v mnohém je rádi budou následovat jako ostatně mnozí. Němci, pokud vím, stále nepřekonali na Nuerburgringu slavný Renault Mégané RS Sport. Kdo vyrábí motory do F1? Ach ano, jezdí přece na skvělé TSI 😁
V Německu se zrodil motor, ale ve Francii automobil.
Komentář: To je teda gól! Ve Francii se stále auta vyrábějí a vyrábět budou jakkoliv se to VW fans nelíbí. Co se týká Renaultu. Vážení čtenáři, uvědomme si, že koncern Renault je čtvrtý největší výrobce PKW na světě(Podle mých zpráv). Řídí ho Francouz Eric Basset (RE: pogo26). Podnik, který investuje miliardy francouzských eur do vývoje vlastních automobilů, LKW, sportovních vozů, své značky a do koupi dalších automobilek včetně oživení legend jako Alpine a posilování svého postavení. Může si to dovolit podnik v insolvenci? V případě PSA je to však sporné. Rodina Peugeotů vlastnící a řídící koncern PSA požádala GM o vedení podniku. Uvidíme, jak to dopadne. Avšak PSA se vzmáhá a představování nových modelů 208, C4, 308 to jen dokazuje. V každém případě Němci francouzské vozy nerozmetají a v mnohém je rádi budou následovat jako ostatně mnozí. Němci, pokud vím, stále nepřekonali na Nuerburgringu slavný Renault Mégané RS Sport. Kdo vyrábí motory do F1? Ach ano, jezdí přece na skvělé TSI 😁
V Německu se zrodil motor, ale ve Francii automobil.
Eric Basset je sice Francouz, ale šéfuje jen Renaultu u nás. Doufám, že mu to půjde mnohem lépe než jeho taky francouzskému předchůdci. Ten tady svým marketingem, zaměřeným na nízkou cenu, Renault skoro zlikvidoval.
Renault investoval obrovské prostředky do elektromobilů, které se ale v Evropě nechytily. Na rozdíl od Němců, kteří EV nevěří, vesele jedou dál a sílí, zatímco RSA chybí kapitál na vývoj, protože ho všechen nacpali do EV.
To Francouze strašně štve - oni - inovátoři, kteří chtějí nabídnout úžasný produkt EV a změnit dějiny automobilizmu, zůstali nepochopeni a DOPLÁCEJÍ na svoji PROGRESIVITU, zatímco Němci, s vysokými emisemi CO2, pouze vylepšující současný produkt, BODUJÍ NA VŠECH STRANÁCH.
Proto ta strašná křeč Francouzských socialistů.
To Francouze strašně štve - oni - inovátoři, kteří chtějí nabídnout úžasný produkt EV a změnit dějiny automobilizmu, zůstali nepochopeni a DOPLÁCEJÍ na svoji PROGRESIVITU, zatímco Němci, s vysokými emisemi CO2, pouze vylepšující současný produkt, BODUJÍ NA VŠECH STRANÁCH.
Proto ta strašná křeč Francouzských socialistů.
Ak myslis Cugnotov parovoz, tak ano. Ale ak auto s piestovym motorom s vnutornym spalovanim, tak prvy automobil zostrojil nejaky Benz, ale nie Mercedes Benz >😁 a prvym vodicom bola zena, Benzova zena. Renault vymyslel drevenu nahradu napravy. Zostrojil ju z nohy nejakej festovnej stolicky z krcmy pri trati zavodu Pariz - niekde. Uz vtedy teda francuzske strojarstvo stalo za.... Terajsia produkcia R okrem koleosu sa mi celkom paci, az na ten znak , za to platit nebudem 8-s . Ale ked ma zena nastve ...
... a tak nebezpečná tato vozidla opravdu nejsou, právníci Daimleru tuto při nemohou prohrát ...
... nesnáším úředníky, kteří riskují naše peníze ve svých osobních hloupých přích, kdy si navzájem s jinými hlupáky ukazují svaly ...
Mimochodem tahle první část německé hymny nemá nic společného s fašismem a vznikla dříve než se začali náckové roztahovat... ti náckové kteří výklad této věty naprosto změnili ve svůj prospěch a proto byla zakázána a použil jsem tuto větu proto, že stále většina lidí vidí v Německu nějakou spásu a vzor... přitom není co brát a kdo má rozum dávno pochopil, že jediná výhodná investice se nachází na východ od našich hranic.
Ovšem vzor Německo určitě je, koho jiného bys chtěl mít za vzor jako evropská země než nejvýkonnější a nejdravější ekonomiku. Brát si vzory z Číny nebo Ruska je v Evropě nefunkční/nerealizovatelné.
Vzpomeneš si na to jednou, až si v klimaservisu řeknou o 15000 za výměnu nebo doplnění chladiva.....
Takže si to opravdu pořádně nastuduj ať si zde neshazuješ svou extratřídní inteligenci.
Vykopat monopolní firmu není obchodní válka, ale nastavení běžné hospodářské soutěže, kterou se často a právem ohání USA. Já nemluvím o žádných clech nebo uzavření hranic, já mluvím o tom, že EU sama sobě nadiktovala monopol jedné firmy. I kdyby DuPont byla třeba holandská firma tak je to špatně a EU by měla zasáhnout. To že je DuPont zrovna z USA je celkem detail.
Tento monopol DuPontu naopak ceny zvýšil, a razantně, na několikanásobek v porovnání se starým chladivem.
Vina vždy leží na obou, na tom co bere i na tom co maže.
Je to prostá odplata za to, že si Německo dovolilo lobovat za své výrobce vozidel, kterým se (s vyšším CO2 daří, zatímco francouzským výrobcům (s nižším CO2) se NEDAŘÍ.
Logika je tedy následující😒br /> 1 - dostaňme povinnou úroveň CO2 za pomoci EU na nižší čísla, nám to pomůže, Němce to poškodí.
2 - a safra, nevyšlo to, Němci si to prolobovali, musíme to na ně nějak navlíknout
3 - a vida, DAIMLER nesplňuje požadavky EU - pojďme to Němcům vrátit přes Daimlera
Nu pagadi, Daimler !!!!!!!!!!! 😄
A na ty Španěle pozor, v pomerančovém sadu buší opravdu jen pomeranče. Minulý rok jsem Španělsko v létě projel křížem krážem a oni jsou o 2 levly výše než my, na stejné úrovni jako Frantíci a na rozdíl od Itálie není na tom jih ani o chlup hůře.
Na rozdíl od Frantíků netrpní nadměrným národním cítěním, takže když jsou v h.a.j.z.l.u., dovedou si to přiznat a zabrzdí s mzdovými náklady.
Pracovití jsou také. Proto tam VŠICHNI teď převádějí výrobní kapacity.