Když pominu problém stále nedostatečné kapacity, ceny a dlouhého nabíjení baterek tak česká elektřina je z uhlí a jádra, tedy neobnovitelná. A výroba el. energie u nás znečisťuje životní prostředí daleko víc než automobilová doprava. Takže v Praze budou jezdit čisté elektromobily a z Mělníka budou do Prahy padat srágory.
súhlas vodík je budúcnosť . Vodíka je všade dosť , je to najekologickejšie .
Viď Honda FCX Clarity , tieto detské autíčka na baterky sú len dočasným trendom , k praktickému využitiu majú ďaleko ... :yes: Komu sa bude chcieť platiť nejaký prenájom za batériu a nabíjať 1-3 hodiny auto ... Áno , autá na vodík sú drahé , ale keby sa do štúdia investovalo tolko ako do elektromobilov určite by sa našlo nejaké ekonomické riešenie ...
Nesmyls, TESLA MOTORS 8-mi letá záruka na 160.000 km. Batery vpohodě vydrží 10 let a LITHIA JAK SRAČEK 100x100km - viz. Salar de Uyuni BOLIVIA 20°10'23.05"J 67°38'39.53"Z na 5 miliard elektromobilů. Radši si nastuduj jak JEDOVATÝ DIESEL ZPŮSOBUJE RAKOVINU viz google.cz
ŠMARJA ČÍŇÁCI ..jedou, ale koho zajma nějaky design, upraveny světýlka, vohnutej blatník, jak škodovka, furt stejna písnička : SMRADY & ROPA & MANY ... Což takhle dát si TESLA, elektrická TESLA >:Dkcc-hho.webnode.cz
"Klasicke nude" dal sbohem asijsky design novych generaci. Facelift ovsem ukazuje, ze se k ni hodlaji zase vratit a tento koncept to pouze potvrzuje. Maska stejna, jako u soucasnych volv, pouze jine zebrovani a celkovy tvar je ostre rezany az hranaty, jako bylo pro volva minulych dekad typicke.
Bystré oko :yes: Někde se někomu (z novinářů?) asi stala chybka, tady je info z australského zinu, fotky jsou jasné: [odkaz]
Ještě k těm "vanilkovým časům" : "vanilla" znamená hovorově něco nudného, nebo taky klasického. Takže Ingenlath prohlásil zhruba "sbohem klasická nudo". Znovu mi přijde trochu líto, že ho nenechali design Škody vést ještě aspoň o jednu generaci (modelů) déle, aby dotáhl, co načal. Ten chlapík má kule.