Prestoze jsem myslel ze v tomto clanku nema co prekvapit zajima me to "bez rezervy". Takze kdyz bude s rezervou tak cca 80 litru dolu tzn. naprosto prumerny kufr? To je to vazne tak trapny?
Čekal jsi snad kufr kombi? Já jsem naopak rád, že to napsali. Normálně se totiž máchá čísly bez ladu a skladu. Někteří naivové si pak myslí, že je to snad objem hlavního prostoru zavazadelníku. :-)
Já nečekal nic ale ať udávaj ten úložnej prostor ve stejný konfiguraci jako ostatní. A jestli to neudává automobilka tak aspoň server by měl mít stejná kritéria. Vůbec nejlepší by bylo aby mělo auto.cz nějaké pytle a vždycky je narvalo do kufru - objektivní měření.
Největší prasárna je že Škoda auto to předkládá jako marketingovej trumf. Proti designu nic :-)
Ale oni ho ve stejné konfiguraci jako ostatní udávají - tj. bez rezervy. Dej si tu práci, projdi si technická data konkurenčních značek a uvidíš. A pozor, ne všechny značky udávají, jestli je to hodnota bez rezervy, nebo s ní.
A co se týče rezervy, ta ubírá mezi 20-30 litry, nikoliv 80.
20-30l myslíš ale dojezdovku ne? Když si vybavím svojí rezervu (plnohodnotnou) tak je to určitě nejmíň 60.
Takže auta 5let zpátky oproti současným modelům mají papírově tuto nevýhodu? Já mám s rezervou 330l, pokud bych si chtěl "pomoct" rapidem nebo jiným současným autem (mazda 3, golf) tak si nepomůžu jo? pěkné... :no:
edit: dal jsem si práci normál kolo 195/65 R15 má objem 40litrů...velký voči
Do některých aut ani plnohodnotnou rezervu dát nemůžeš. A objemy zavazadelníků se skutečně moc neposunují - není potřeba. Dokonce se mohou mírně zmenšovat (v tom hlavním prostoru). Pokud tě zajímá měřený objem, doporučuji testy ADAC.
Uvádí to, co uvádí automobilka. Dnes je většina hodnot se sadou na opravu kol. A ne všechny automobilky používají stejnou metodiku měření. Už jsme se tu o tom bavili hodněkrát; ano, referenční sada zavazadel by byla pěkná, ale nakonec záleží jen na tom, co ty chceš přepravovat a jak ti dané auto sedne. Zrovna tady máš základní rozměry kufru, což je rozhodně nadstandard ACZ.
Ještě před pár lety bylo normální v technických parametrech uvádět nejen velikost kufru včetně plnohodnotné rezervy, ale i další údaj a to je světlost. Tuto hodnou už neuvádí ani Svět motorů a ani některé automobilky na svých stránkách. Důvod je asi v hodnotách, kterými se nelze chlubit. Když jsem chtěl svůj Ford Focus Kombi (plnohodnotná rezerva a světlost 135 mm) nahradit Fordem Mondeo Kombi, tak mne světlost 112 mm odradila od koupě.
S tím tvým elektrošovinismem si už opravdu mimořádně trapná, Bereniko! Místo těch tvých směsných elektroplků by jsi mohla zamířit na elektrické křeslo! Tam budeš spokojená a přestaneš tady otravovat normální lidi ;-):yes:
Ty si ale fakt zajdi na psychárnu. Ty si normální ma-gor. Tenhle přiblbej odkaz dáváš do každýho svýho příspěvku a ty nesmysly co tady potíš to se nedá číst.
Ne každý si musí z rozzuřenýho dikobraza stříknout do trenek. Tak to chodí i v životě, jednomu se líbí to, druhému ono. Počkej si na nějakou chudší verzi a neřeš výstavní top verze - v těch vypadá téměř každé auto přitažlivě. ;-)
podle mě ale se to povedl :-) se vsadím že lidi za tohle budou otáčet na ulici... Špatný je jen to že jsou jedinci kteří prostě hledají do čeho můžou pýchnout.Proč?Jestli vyžaduje takovou dokonalost ,tak nemá co tady psát,protože to se očekává od jiných aut ne od Spaceback.
Nikdo netvrdí, že vyžaduje dokonalost. jen zde netřeba z lowendu dělat kdo ví co. Mě osobně tento model moc neříká a verze Spaceback toto nespasí. Není to hledání chyb za každou cenu, tento model je srovnatelný s konkurencí, což o to. Ale u mě v ničem nevyniká.
ja jsem nedělal nevím co z lowendu.Ja jsem hodnotil lowend jako dobrej lowend.To jiný ale koukají jen kde ji pošpinit.
Já čtu i zahraniční články,všude říkají že minimálně se povedlo,jen čech musí šlapat do země to co je jeho.Rarita světová
Spaceback má podobné proporce jako Fabia II kombi ... vysoká a úzká krabice na kolech - myslím že Škoda si začíná střídat pozici se Seatem, který na diskutabilní design skoro dojel. Zatímco nový Leon ST je hezké auto, Škodovka chrlí jednu hrůzu za druhou.
Podívej se na to takto. Škoda měla v roce plus mínus 2000 jen Octávií a nově Fabii, zatímco Seat měl Toledo, Alhambru, Leona a Arosu. Kdo se tedy kam posunul? ;-)
Podívej se na to takto - Český král vládl v roec 1350 půlce Evropy, tak kdo se kam posunul? :-)
To co jsem psal o Seatu a Škodovce je vztaženo k současné stavu - Seat šel ke dnu ale zdá se že se u něj teď karta obrací a začíná jít zase nahoru. U Škody to bylo přesně naopak - pořád rostla ale teď se začíná nějak zadrhávat.
Myslím že stejně jako u Seatu za to může zčásti kontroverzní design a dále pak přepálené ceny (low-cost dražší než auto u kterého se nešetřilo).
dve petflasky ve dverich? ja v zivote zadnou v aute nevezl. hnusny teply zvetraly piti. to je nejaka uchylka dnesnich cechu? kdyz mam zizen tak si zastavim na pumpe, nebo bych byl ochoten si dat pulitrovku do klimatizovane schranky. to bych nezkousnul spis tu nemoznost zatahnout rucku. ta operka je jak z nejakyho levnyho autoprislusenstvi.
tak já teda místa na 1,5l petflašku mám taky a využívám je docela často, na cestu si koupím větší pití, necestuju sám, takže se to vypije. A proč by to mělo být teplé? To jako 1,5l za jízdy teplá více než 0,5? :-)
ale jo - podle mě lepší než liftback, kterej je vlastně zbyt
je to levný auto... a pro sve použití docela fajn - až na to, že tomu chybí slušnej benzínovej motr, ale ten nemá celej VW koncern, takže žádné překvapení.
Mně jen připadá trpce úsměvné, jak se chrlí články, světová novinka se propírá pořád dokolečka... a třeba o Fiatu se píše, že vlastně nemá co vystavit... a o 500L Living se vlastně nikde nic nepíše.
A přitom je to zajímavější a víc novinka, než tohle tady. ;-)
Re: ale jo - podle mě lepší než liftback, kterej je vlastně
kdyby lidi chtěli měla by slušnej motor.Jelikož ale tam nahoře dívají se na čísla prodeje,moc dobře vědí že drtívá většina nebude chtít slušnej motor.Pořád to nerozumíš? A co se týče fiata,kolik unás prodají?? tak tomu odpovídá i počet článků..........Už jen to že u škodovek tolik lidi píše,neco automaticky znamená ne?Další věc: kolik lidí píše proti škodovkám a stejně je kupujou.Stačí si podívat na čísla kolik procent trhu ovládá tady škodovka
@erou na litre podle mě,jen vědí že ve východní evropě hodně lidí kouká kolik nákladu odveze(většinou stejně jezdí naprázdno,ale koukají prostě) a podle toho nasmerujou reklamu(tady)
Důvod je jednoduchej.Nemáme nato aby jsme měli druhej auto pro zábavu jako na západě,tak prostě nás zajímá i todle. >:D
kčemu ti rovná ložná plocha?Když nepotřebuje nemec,japonec,francouz,kčemu ti je?? Kdyby bylo tak důležitý by tam byla.O tisíckrát líp vědí co chce zákazník,oni mají všechny čísla po ruce.Kombík....
jste se tedy moc nepředvedli. Co třeba šířka interiéru vpředu a vzadu ve výši loktů a ramen? Nebo také - je kam opřít přirozeně levou nohu? Vzhledem k tomu úzkému interiéru (úzký rozchod předních kol) by to mohlo být problematické.
Takové věci se u škodovek nezjišťují, že ano ... ;-)
Parádně se povedlo,lidi okrem někteřích neřeší maličkosti,hlavní je dizájn prostě to auto prodává.Kdyby tak nebyla,by dnes ani třída SUV nebyla takhle uspěšná.Jen pořád nechápu co u automobilky která je těžce konzervatívní (vyjma Yeti,-ale už ji taky srovnávají) ,že co dělá tady slovo ,,space,,
Nevypadá tak špatně..
Asi lepší volba než Fabie kombi.
Pokud ty ceny spadnou minimálně jako u Rapida , prodávat se bude.. ;-)
Ale jinak na zadek nepadám.
Přesto Škodovce fandím..jen at' se jí daří.
A ten 3-ramenný volant by měli dávat všude!!
Tak jako to dělá VW..
Určitě lepší volba.Vypadá líp.... 3.ramenny volant pár let dozadu měli jen sportovní vozy,že,pokud dobre spomínám.Dokonce nejsportovnejší(pro běžní provoz) BMW ,teda trojka(e46 i v roce 2001) měla ze začátku 4-ramenny ..Tohle je levna varianta auta kvůli krizi,a nato vůbec není špatná.