Novinky
nj, fákt mu nedáli batérky 😄 [odkaz]
Proč v tom jsou ty zastaralé benzínové motory? Pod kapotu každého normálního vozu patří diesel!
S tím tvým elektrošovinismem si už opravdu mimořádně trapná, Bereniko! Místo těch tvých směsných elektroplků by jsi mohla zamířit na elektrické křeslo! Tam budeš spokojená a přestaneš tady otravovat normální lidi 😉 :yes:
jako zebrak i v top verzi.
Zajímavý někteří komentáre.Hned musej hledat chyby.Domnívám se kdyby vyráběli spaceback ze zlata,by řešili to proč nemá víc karátu. 8-s trapný
Ne každý si musí z rozzuřenýho dikobraza stříknout do trenek. Tak to chodí i v životě, jednomu se líbí to, druhému ono. Počkej si na nějakou chudší verzi a neřeš výstavní top verze - v těch vypadá téměř každé auto přitažlivě. 😉
podle mě ale se to povedl 😄 se vsadím že lidi za tohle budou otáčet na ulici... Špatný je jen to že jsou jedinci kteří prostě hledají do čeho můžou pýchnout.Proč?Jestli vyžaduje takovou dokonalost ,tak nemá co tady psát,protože to se očekává od jiných aut ne od Spaceback.
Nikdo netvrdí, že vyžaduje dokonalost. jen zde netřeba z lowendu dělat kdo ví co. Mě osobně tento model moc neříká a verze Spaceback toto nespasí. Není to hledání chyb za každou cenu, tento model je srovnatelný s konkurencí, což o to. Ale u mě v ničem nevyniká.
Spaceback má podobné proporce jako Fabia II kombi ... vysoká a úzká krabice na kolech - myslím že Škoda si začíná střídat pozici se Seatem, který na diskutabilní design skoro dojel. Zatímco nový Leon ST je hezké auto, Škodovka chrlí jednu hrůzu za druhou.
Podívej se na to takto. Škoda měla v roce plus mínus 2000 jen Octávií a nově Fabii, zatímco Seat měl Toledo, Alhambru, Leona a Arosu. Kdo se tedy kam posunul? 😉
Podívej se na to takto - Český král vládl v roec 1350 půlce Evropy, tak kdo se kam posunul? 😄
To co jsem psal o Seatu a Škodovce je vztaženo k současné stavu - Seat šel ke dnu ale zdá se že se u něj teď karta obrací a začíná jít zase nahoru. U Škody to bylo přesně naopak - pořád rostla ale teď se začíná nějak zadrhávat.
Myslím že stejně jako u Seatu za to může zčásti kontroverzní design a dále pak přepálené ceny (low-cost dražší než auto u kterého se nešetřilo).
To co jsem psal o Seatu a Škodovce je vztaženo k současné stavu - Seat šel ke dnu ale zdá se že se u něj teď karta obrací a začíná jít zase nahoru. U Škody to bylo přesně naopak - pořád rostla ale teď se začíná nějak zadrhávat.
Myslím že stejně jako u Seatu za to může zčásti kontroverzní design a dále pak přepálené ceny (low-cost dražší než auto u kterého se nešetřilo).
dve petflasky ve dverich? ja v zivote zadnou v aute nevezl. hnusny teply zvetraly piti. to je nejaka uchylka dnesnich cechu? kdyz mam zizen tak si zastavim na pumpe, nebo bych byl ochoten si dat pulitrovku do klimatizovane schranky. to bych nezkousnul spis tu nemoznost zatahnout rucku. ta operka je jak z nejakyho levnyho autoprislusenstvi.
tak já teda místa na 1,5l petflašku mám taky a využívám je docela často, na cestu si koupím větší pití, necestuju sám, takže se to vypije. A proč by to mělo být teplé? To jako 1,5l za jízdy teplá více než 0,5? 😄
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejhezčí je ten bambusovej strop >😁 :-! >😒]
je to levný auto... a pro sve použití docela fajn - až na to, že tomu chybí slušnej benzínovej motr, ale ten nemá celej VW koncern, takže žádné překvapení.
Mně jen připadá trpce úsměvné, jak se chrlí články, světová novinka se propírá pořád dokolečka... a třeba o Fiatu se píše, že vlastně nemá co vystavit... a o 500L Living se vlastně nikde nic nepíše.
A přitom je to zajímavější a víc novinka, než tohle tady.
😉
Mně jen připadá trpce úsměvné, jak se chrlí články, světová novinka se propírá pořád dokolečka... a třeba o Fiatu se píše, že vlastně nemá co vystavit... a o 500L Living se vlastně nikde nic nepíše.
A přitom je to zajímavější a víc novinka, než tohle tady.
😉
kdyby lidi chtěli měla by slušnej motor.Jelikož ale tam nahoře dívají se na čísla prodeje,moc dobře vědí že drtívá většina nebude chtít slušnej motor.Pořád to nerozumíš? A co se týče fiata,kolik unás prodají?? tak tomu odpovídá i počet článků..........Už jen to že u škodovek tolik lidi píše,neco automaticky znamená ne?Další věc: kolik lidí píše proti škodovkám a stejně je kupujou.Stačí si podívat na čísla kolik procent trhu ovládá tady škodovka
jste si mohli odpustit. Slyšet není skoro nic. Pár záběrů, nic co bych nenašel na fotce. Za video :no:
najmenšie auto s takmer najväčším kufrom???
@erou na litre podle mě,jen vědí že ve východní evropě hodně lidí kouká kolik nákladu odveze(většinou stejně jezdí naprázdno,ale koukají prostě) a podle toho nasmerujou reklamu(tady)
Důvod je jednoduchej.Nemáme nato aby jsme měli druhej auto pro zábavu jako na západě,tak prostě nás zajímá i todle. >😁
Důvod je jednoduchej.Nemáme nato aby jsme měli druhej auto pro zábavu jako na západě,tak prostě nás zajímá i todle. >😁
Varianta kombi. A rovná ložná plocha po sklopení zadních sedadel. :no:
jste se tedy moc nepředvedli. Co třeba šířka interiéru vpředu a vzadu ve výši loktů a ramen? Nebo také - je kam opřít přirozeně levou nohu? Vzhledem k tomu úzkému interiéru (úzký rozchod předních kol) by to mohlo být problematické.
Takové věci se u škodovek nezjišťují, že ano ... 😉
Takové věci se u škodovek nezjišťují, že ano ... 😉
Parádně se povedlo,lidi okrem někteřích neřeší maličkosti,hlavní je dizájn prostě to auto prodává.Kdyby tak nebyla,by dnes ani třída SUV nebyla takhle uspěšná.Jen pořád nechápu co u automobilky která je těžce konzervatívní (vyjma Yeti,-ale už ji taky srovnávají) ,že co dělá tady slovo ,,space,,
Nevypadá tak špatně..
Asi lepší volba než Fabie kombi.
Pokud ty ceny spadnou minimálně jako u Rapida , prodávat se bude.. 😉
Ale jinak na zadek nepadám.
Přesto Škodovce fandím..jen at' se jí daří.
A ten 3-ramenný volant by měli dávat všude!!
Tak jako to dělá VW..
Asi lepší volba než Fabie kombi.
Pokud ty ceny spadnou minimálně jako u Rapida , prodávat se bude.. 😉
Ale jinak na zadek nepadám.
Přesto Škodovce fandím..jen at' se jí daří.
A ten 3-ramenný volant by měli dávat všude!!
Tak jako to dělá VW..
ten chudák co sedi vzadu a "ukazuje" ako sa tam "pohodlne zmestí ved samozrejme- ked
aj s vysokými topánkami meria skoro 170 cm!/ten krátky trup a krátke nôžky../ aj toto auto je pre 170 cm-ových..
a vsimnite si ako "úžasne" má auticko nizky podvozok je to úžasná praktická vec
ked máte hrbolatý vchod do dvora tak tento spacemen Vám to spodkom orajbe...
vyrovná
nuž ať žije volkswagen rapid combi alias fabia kombi....
aj s vysokými topánkami meria skoro 170 cm!/ten krátky trup a krátke nôžky../ aj toto auto je pre 170 cm-ových..
a vsimnite si ako "úžasne" má auticko nizky podvozok je to úžasná praktická vec
ked máte hrbolatý vchod do dvora tak tento spacemen Vám to spodkom orajbe...
vyrovná
nuž ať žije volkswagen rapid combi alias fabia kombi....
Největší prasárna je že Škoda auto to předkládá jako marketingovej trumf. Proti designu nic 😄
A co se týče rezervy, ta ubírá mezi 20-30 litry, nikoliv 80.
Takže auta 5let zpátky oproti současným modelům mají papírově tuto nevýhodu? Já mám s rezervou 330l, pokud bych si chtěl "pomoct" rapidem nebo jiným současným autem (mazda 3, golf) tak si nepomůžu jo? pěkné... :no😒br />
edit: dal jsem si práci normál kolo 195/65 R15 má objem 40litrů...velký voči