No, přesný hodnocení, šťastni ti, co mají alespoň nějaký zisk, některým klesl sice méně, než škodovce, ale je to na rozdíl od řady konkurence slušné. Navíc si myslím, že v dnešní době každá firma bude dělat všechno proto, aby ve vztahu ke státu vypadala co nejhůř a mohla ho pumpnout - viz. počínání řady bank.
Jinak na Idnesu včera psali, že základ 1,2 4x2 by měl stát 389 tis CZK, podle "některých" zdrojů o 20 tisív míň. Oficiálně mají být ceny stanoveny při přiležitosti brněnského autosalonu. Otázka je, jestli je to hodně nebo málo a jestli v tomhle provedení bude klima a drobnosti typu ovládání na elektriku, radio s přehrávačem atp. Pokud ano, je to s ohledem na vzhled, prostor a např. i motor cena velice konkurenceschopná, pökud to bude jenom holátko, tak je to předražené. Ale to jsou jenom čiré spekulace.
Keď je to po odrátaní prevádzkových nákladov, tak je to slušné. Teda myslím že je to už po odrátaní.Bavíme sa o zisku páni. Je veľa firiem ktoré ú v strate, prepúšťajú a podobne... Takže Škodovke sa navzdory recesii darí. Jediný smutný môže byť štát. A samozrejme akcionári ;-) . Yeti žiadnu dieru do sveta neurobí, si myslím.
P.S.
Nemáte niekto info o cenách Yeti-ho?
Dakujem
Vůbec bych Rencka nepodceňoval ;-) ,neb si tady vzhledem k místním "podmínkám" nevede až tak špatně,cena za nového Megana je nastavena pro zákazníky opravdu "přívětivě" a ta 1,6 v Rencku není určitě taky 100% novinkou... :-!
hm, takze ten YETI skodovce opravdu chybi.. uz tady a ted. ;-\
zakaznici cekaji na nove modely a na nove motorizace - 1.6tdi/cr a na 1.4TSI namisto zoufalecky 1.4 nebo 1.6.
inovace jsou v reklamach a naslibovany, ale nejsou u dealeru.
vzpomenme, ze renault nabizi svuj novy megane 1.6 s klimou za neuveritelne ferovych 300k. kdo ma na tohle odpoved ? - pravdou je, ze ani kia, vazeni..
Tohle není informace, ale blábol. To je číslo vytržené z kontextu. Já měl loni čistý zisk o 150.000 nižší, proto, že jsem koupil za 150.000 nářadí - asi tak nějak.