Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Není už to příliš?
| 27. 10. 2013 14:06
Auto je nádherný! Jezdí bezpochyby skvěle, je to prostě jewel of engineering.
U takovýchto aut slyšíme často kritiku - "k čemu tolik síly a výkonu, když je všude 50/90/130 limit?", na kterou bych rád odpověděl: "Člověk si to může užít na okruhu a tam tu sílu využije", ale tady takovou odpověď nemůžu uplatnit. Očividně ani na okruhu za sucha to nejde vzužít. Jde slyšet, jak Chris v zatáčce lechtá plyn a ani za ní nemůže využít všechen výkon a to má ještě naschvál zařazen vyšší rychlostní stupeň, než by bylo ideální, aby snížil krouťák na kolech.
Je to krásné auto, to opravdu, ale podle mě už trochu moc, když i na okruhu za sucha je výrazně přemotorované... ;-\
Avatar - Sumi2000
Není už to příliš?
| 27. 10. 2013 14:33
Na takové Monze by to auto fungovalo asi lépe.. ;-)
Je to úžasný stroj. ;-)
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 27. 10. 2013 15:53
je to hnusné auto a nemám ho rád
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 00:21
Já vim a Audi A6 v naftě je podle tebe lepší auto. To už si řikal >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 07:48
samozřejmě
Avatar - Jaros71
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 09:26
Nic proti Audi..ale Ferrari je někde jinde. :-)
Všechna Ferrari jsou úžasná auta.
Jen se ti prostě některé může líbit víc.. ;-)
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 11:00
Všecgna Ferrari nejsou úžasná , to rozhodně ne

úžasné modely současné jsou jenom dva La Ferrari a 458

všechna ostatní Ferrari jsou zbytečná a hloupá
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 11:05
Zbytečnější a hloupější než ty? >:-[]
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 11:09
proč někdy mluvíš v ženském rodě a jindy v mužském, jsi Hybrid ? >:D
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 11:55
Já mluvim furt stejně >:-[]
a tys zapoměl vodpovědět. Tak jak? Už ti došlo že si zbytečnější než jakýkoli Ferrari a hloupější než třeba Chris Harris? >:D
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 15:11
jsi obojetník a hybrid :-)
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 18:09
Ujišťuju tě že vajíčka produkovat neumim a ty konečně přestaň vodvádět řeč a vodpověz :-)
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 20:05
mužatka ? >:D
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 20:08
No tak už ses snad vyblbnul a konečně přestaň vodvádět řeč a normálně vodpověz :-)
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 21:20
jsi člověk , nebo robot ?
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 28. 10. 2013 21:55
Schválně co myslíš? >:-[]
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 29. 10. 2013 08:54
myslím že jsi K ráva, takže dobytek >:D
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 29. 10. 2013 13:24
Při volbě člověk vs robot ti vyšla kráva? :yes: >:D >:D >:D
No tak k tvýmu chápání kdy ultraúzkoprse nad všechno stavíš kde je uloženej motor a přitom tě nezajímá rozložení hmotnosti mezi nápravy to pasuje :yes: >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
Není už to příliš?
| 29. 10. 2013 17:06
stále mě utvrzuješ v tom že se nemýlím
Avatar - Hammunasakra
Není už to příliš?
| 29. 10. 2013 19:31
Vzhledem k tvejm vostatnim názorum a závěrum bych měl bejt asi rád :-)
Tak tohle sme vyřídili a teď konečně vodpověz >:-[]
Nejako takto som jazdil
| 27. 10. 2013 14:34
na snehu s Fordom Sierra 1.8 TD so zadným pohonom >:D . Len tú dráhu medzi obrubníkmi na parkovisku som mal oveľa užšiu. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
Posaz
| 27. 10. 2013 15:48
Přijde mi to, že je tam nějak moc utopenej, to by mi asi úplně nevyhovovalo. Přijde mi, že je před ním obrovská hradba z volantu a kapličky.
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 15:50
Opravdové Ferrari je s motorem uprostřed, které dokáže využít svůj výkon

a to je Ferrari 458, to je dokonalost

F12berlinetta je pro mě odporné Muscle car, není hezké,je moc výkonné a hloupé auto a nemám ho rád
Avatar - Pekelná Micinka
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 15:55
Kdyby mohlo mluvit, třeba by tvůj názor opětovalo.
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 20:08
Už sem ti vysvětlil jak to je s tim uloženim motoru a že sis to celou dobu plet, takže vod teď tě mám definitivně za totálního * a trotla trotlů >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 20:42
K rávo, F12 má docela dobré uložení motoru,ale nemám to auto rád z jiného důvodu a nemusím ho uvádět, prostě se mi nelíbí , vedle 458 ky je F12 hromada šrotu a hotovo taky nemám rád FF a tebe
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 22:21
Šrot máš leda ty v hlavě >:D >:D >:D >:-[]
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 27. 10. 2013 23:02
F12 má motor uprostřed...
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 00:20
..a převodovku vzadu a rozložení hmotnosti 46:54. To všechno sem trpělivě flyboyedovi vysvětlil a proto teď řikám že je idiot trotl * nepoučitelný pako co má v hlavě slámu a nemá smysl s nim jakkoli diskutovat >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 07:53
Tak jinak K rávo nebeská Ferrari je auto s motorem uprostřed

a když se řekne auto s motorem uprostřed- je jasné že tím myslím uložení motoru před zadní nápravou

a né za přední nápravou

Ferrari to je pro mě auto s motorem před zadní nápravou jinak to pro mě není Ferrari . ale jenom hromada drahého šrotu FF, F12, F599 jsou debilní auta

V současné nabídce je pro mě jenom jedno Ferrari a to je 458, to je jediné opravdové současné Ferrari
Avatar - bigsoul
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 08:14
Motor uprostřed sa berie kde leži medzi prednou a zadnou nápravou v strede blbe*ku!!! Kokpit auta je takmer na zadnej náprave, ale to tvoja trolia hlava nepoberie >:D

PS však aj tu je motor pre zadnou nápravou :D
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 08:17
třesky plesky

když se řekne motor uprsostřed , tak to znamená že je před zadní nápravou a hotovo

Mě nevadí jít proti proudu Idiotů, kterých tu je dneska celkem dost včetně tebe
Avatar - EauRouge
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 10:50
Trochu ses zacykloval, zkus se vypnout a zapnout.
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 11:02
Mám v tom jasno, narozdíl od vězšiny Idiotů zde
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 11:47
No právě že furt nemáš >:D >:D >:D >:-[]
458 ItaliaV8 kterou jako schvaluješ má rozložení hmotnosti 42:58, FF nebo F12 s V12 na který bleješ maj 47:53 respektive 46:54 :yes:
Kde je motor ti může bejt u .., to podstatný je rozložení hmotnosti mezi nápravy >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 12:42
až bude mít formule 1 motor vepředu a převodovku vzadu, dej mi vědět ;-)
Avatar - EauRouge
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 13:04
Ono existuje víc uložení motoru než jen vpředu, vzadu a uprostřed. Respektive existují i podskupiny. Například vpředu(starší AUDI), vpředu uprostřed(F12), vzadu uprostřed(458 Italia), vzadu(Porsche 911). Pozice odpovídá uložení mezi nápravami.
Tudíž podle toho co chcete postavit si určíte uložení. F12 nepotřebuje šetřit místo a hmotnost jelikož je to prakticky GT, ale 458 už je supersport, který se snaží být mechanicky efektivní a zbytečně nezvyšovat hmotnost. Tzn. že u 458 prakticky neexistuje kliková hřídel, která něco váží a navíc se na ní ztrácí nějaké drobné procento výkonu. Z toho důvodu tento princip používají monoposty F1. A F1 měli kdysi motory vpředu uprostřed a poháněná zadní kola a to jestě na začátku 60. let.
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 13:26
nic nového jsem se nedozvěděl
Avatar - EauRouge
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 13:57
Tak proč tedy píšeš, že F12 není Ferrari s motorem uprostřed, když očividně i podle tvého poslední příspěvku chápeš co je uložení uprostřed. Dokola a dokola si protiřečíš. Nauč se chápat z textu a následně vyjadřovat názor z toho plynoucí.
PS: Sám stařík Enzo nevěřil uložení motoru vzadu uprostřed a až potom co Lambo předvedlo, že to funguje u silničního auta, tak to překousl. Což je doba zhruba 25let po založení značky Ferrari.
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 14:45
Pro většinu lidí je to jasný

že když řeknu auto s motorem uprostřed tak ví , že je to auto s motorem před zadní nápravou

pro méně chápavé to vysvětlím

1) motor ve předu, před přední nápravou viz hodně staré audi

2) motor ve předu, který je za přední nápravou např: Viper,Corvetta, F599

Když řeknu motor je ve předu je to jedna z těchto dvou variant

když řeknu motor uprostřed, platí jenom jedna varianta

motor je před zadní nápravou, např: Ferrari 458

A když je motor vzadu, platí také jenom jedna varianta

motor je za zadní nápravou, například porsche 911 a Iveco iris Bus

Existují idioti co si myslí že motor za přední nápravou, znamená mít motor uprostřed,ale to je omyl, tak se prober(te) platí i pro všechny ostatní troglodity
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 18:16
Tim poslednim vodstavcem ses totálně absolutně definitivně pohřbil >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 18:10
Kecáš >:-[]
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 18:11
Marný, už sem mu to několikrát vysvětloval včetně konkrétních příkladů a i tak dál mele tu svou :-)
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 18:13
Meleš kraviny konstrukce F1 s tim nemá nic společnýho. Je to jen vo tvym mozku kterej neni schopnej uznat to co sem napsal v 11:47 >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 18:54
s takovou pi čou jako seš ty už nebudu ztrácet čas
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 20:09
Protože na to co sem napsal neumíš vodpovědět - neumíš to říct narovinu? >:D >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 21:07
co to meleš, tím mým posledním přízpěvkem jsem to celé objasnil
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 21:58
Jo tims fakt potvrdil že v tom máš guláš nevídanejch rozměrů a žádný rady a nápovědy na tebe neplatěj >:-[]
Avatar - flyboyeda
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 28. 10. 2013 12:12
až bude mít formule 1 motor ve předu a převodovku vzadu, dej mi vědět :-)
Avatar - Hammunasakra
F12berlinetta je odporné auto a není to Ferrari
| 29. 10. 2013 19:54
A co s tim má co společnýho tak extrémně postavený auto jako je F1? :-)
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 11:21
FF, F12, jsou toho důkazem
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 11:48
>:D >:D >:D >:-[]
To víš že jo, stejně jako California, 612, 599, 456, 412, 400, 365, 330, 250, prostě mraky modelů za posledních víc jak 50 let >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 12:15
612 a 599 jsou odporné ,ty ostatní nevím, neznám, ale jestli mají motor ve předu tak jsou to taky šunty, Ferrari = jedině s motorem před zadní nápravou, jinak to není opravdové Ferrari, ale jenom jakási náhražka
Avatar - Sumi2000
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 13:20
Hele..ty seš fakt mimo!
Když tomu nerozumíš , tak raději nic nepiš!
Ferrari je modla! :-)
A špatná auta nevyrábí..
Jen skvělá a ještě skvělejší.. :-)
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 13:32
Ferrari byla modla

už to modla není,

časy se prostě mění

ale když tě to baví modli se k Ferrari dál

Tady jsem ti napsal jedno modlení, tak si klekni před plakát Ferrari a
20 x deně se hezky pomodli

O Ferrari největší nejsilnější ať jsi nejsilnější a nejlepší na světě ať žádný z tvých modelů nezhoří a FF neuvízně v zimě ve sněhu když nasněží 2 cm

O Ferrari nikdo na tebe nemá
Avatar - Jaros71
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 14:53
Ta modlitba je dobrá..! >:D
A celkem pravdivá.
Na Ferrari má opravdu málokterý vůz! :-)
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 15:13
třeba lepších aut než FF je spousta , to samé platí i o F12 a o Californii také :-)

Jenom na 458 má málo aut, a to proto, protože to je opravdové FERRARI
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 18:26
>:D >:D >:D >:-[]
Tak povídej co je lepší. Prosil bych ke každýmu tak 2 kousky >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 20:46
Na FF stačí Audi A6 bi td quattro - já bych volil All road, nebo Mercedes E,nebo BMW 5

německé prémiovky FF neporazí výkonem, zrychlením 0-300 km/h ani časem na okruhu,ale v bžném životě jsou tyto nedůležité parametry zbytečné a hloupé

prémiovky vyhrajou velikostí kufru , skutečným 4x4 a né jakousi náhražkou v podání FF,dále místo pro 5 lidí a všechny pohodlná a né jenom u Ferrari pro dva ve předu a pro dva lidi bez nohou do zadu, větším dojezdem a méně zastávek u pump se smaže ten náskok při zrychlení u Ferrari, protože u pumpy člověk ztráví víc sekund či dokonce i minut,přejedou přes retardéry a zvládnou i lehčí terén , Ferrari nic z toho neumí

F12 je takové atypické auto, tak mě nic nenapadá co by sním mohlo měřit sílý, je spousta lepších aut jak F12, akorát F12 je hloupé auto a hloupá kategorie,takžé nemá hloupého soupeře, ostatní výrobci aut totiž autu s motorem ve předu tolik výkonu nedávají, protože mají přeci jenom rozum

NA Californii bez problému stačí a předčí jí Sl od AMG Mercedesu , nebo nejostřejší BMW 6, SL se mi zdá ale jako vhodnější soupeř
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 21:59
Lituju tvůj bžný život, ale když to bereš takhle tak samozřejmě cokoli nad BMW 320d je nesmysl >:-[]
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 18:17
A proč si tohle narozdíl vod všech teorií konstruktérů lidí jako Chris Harris i starýho Enza myslíš? >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 12:17
Jinak Califonia je taky nic moc, než Californii, to bych raději Mercedes SL
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 14:47
Jsi bychař, tím bych to shrnul :-)
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 15:03
jsem mysle že to je ta Webjaja

takže jsi ten webjaja ?
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 18:20
Nech toho, seš trapnej :no: Zkus si radši konečně přečíst něco vo uložení motoru a rozložení hmotnosti. Ze začátku to byla sranda, teď už fakt jen blábolíš >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 20:48
jsi pulec?
Avatar - šmoula nešika
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 20:53
Obvykle se nadává do ...... a ...... a ...... a ....... a ........ a kdoví do čeho. Tady za chvíli klesneme k prvokům.
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 22:04
Vlastně trochu ano, ale i já jednou vyrostu [odkaz] >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 15:06
všichni co tu píšou jsou bychaři
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 18:17
Zase špatně >:-[]
Avatar - flyboyeda
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 21:09
zase výborně :-)
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 22:04
Já vim >:-[]
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 19:35
Nicméně volba to špatná není. California není pro každého.
Avatar - Hammunasakra
Ferrari umírá
| 28. 10. 2013 18:18
Další blbost - zkus se s nima před tak razantnim závěrem aspoň projet ;-)
Eda prudí
| 28. 10. 2013 14:46
Ferrari naštěstí žije a to čím dál tím líp...kdyby jsi tak chtěl přestat tady vypruzovat. Autům nerozumíš, jen napadáš ostatní a napíšeš víc písmen, než je třeba.
Avatar - flyboyeda
Eda prudí
| 28. 10. 2013 14:51
každý člověk má právo na názor, dokonce i ty,

pravdu mám,ale samozřejmě jenom já
Avatar - Jaros71
Eda prudí
| 28. 10. 2013 14:54
>:D :no:
Avatar - šmoula nešika
Eda prudí
| 28. 10. 2013 16:30
>:D
Ale ať se jen nechechám, říká ti něco Ferrari Daytona? I mezi nejhodnotnějšími auty světa tuším nějaké to neklínovité ferrari z motorem vpředu bude... A poloviční ferrari Dino má motor příčně, stejný/ě jako legendární Lancia Stratos...
Avatar - šmoula nešika
Eda prudí
| 28. 10. 2013 16:34
Čímž netvrdím, že je 458 špatné auto.
Avatar - Hammunasakra
Eda prudí
| 28. 10. 2013 18:27
No aspoň vobčas seš eště vtipnej :-)
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 13:45
[odkaz]

:-)
Avatar - Jaros71
SL vs California
| 28. 10. 2013 14:56
Hele Mercedes mám rád..
Ale ukázka ze sprintu je o ničem..
Tam záleží jak se podaří odstartovat.
A taky na počtu koníků..
Asi není náhoda , že jsi tam dal nejlevnější a nejslabší Ferrari v nabídce a kabrio k tomu.. :-)
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 15:05
SL 63 AMG je taky Cabrio jestli sis nevšiml a dále SL Mercedesu se start vůbec nepovedl a i přesto vyhrál
Avatar - Sumi2000
SL vs California
| 28. 10. 2013 15:20
Jo?
Tak ho SL 63 zkus najít bez úpravy AMG.. >:D
To aby ho dva tlačili..
California je tam v obyčejné serii.
A start tedy moc dobrý taky neměla..
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 28. 10. 2013 16:41
Ssoučasné SL 63 AMG mi nedává smysl. Stojí jako C 63 AMG a Jaguar F-Type k tomu. Takže by mohlo být sebelepší, ale pořád by mi na MB připadalo předražené.
SL vs California
| 28. 10. 2013 19:57
Asi to není auto pro tebe. Velký roadster něco stojí. V nabídce najdeš prvky, které ti nikdo z konkurentů nedá. Takže si svou cenu zvládne obhájit, pokud o něco takového stojíš.
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:09
konečně tu má pravdu i někdo jiný než já, gratuluji :-)
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:23
Jojo, ale to velké rychlé auto s možností rozsáhlé výbavy nakonec bude příští C AMG. A F-Type jako uřvaný roadster... Asi jsem materialista. ;-)
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:42
Ani tak nejde o rozsáhlou výbavu, ale o specifické prvky, které zpříjemní cestování. Už jen taková hloupost jako odvětrávání sedadel. 63 se umí projevit, ale v první řadě to "uřvaný roadster" není. Pokud někomu jde o sportovnější stránku věci, je tu spíš SLS a v budoucnu SLC.
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:50
Já se o auta nezajímám zas tak dlouho, takže nemám tak široký záběr jako ty. Ale 4 mega v základu, to je prostě hodně...
SL vs California
| 28. 10. 2013 21:12
Když jsem byl na základní škole, tak se velké (S/ SL/ CL) 55 AMG pohybovaly přes 10 milionů. "V základu." Dnešní ceny mi tedy přijdou příznivé. :-) Vem si, že SL 500 začíná na zhruba 3 milionech. Stejně jako 911, není to auto pro málo majetné. Navíc základ tu není zrovna auto bez střechy a dveří. ;-) I proto není cena z nejnižších, podobná auta se nemají moc podbízet. Není to pro každého a nemá to být pro každého.
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 21:24
souhlasím
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 29. 10. 2013 08:13
Jasně, na cenu se v téhle třídě pomalu přestává tolik hledět, ovšem trvám na názoru, že s Jaguarem si člověk zajistí minimálně stejnou prestiž a že céčo (to příští) nabídne solidní luxus pro víc pasažérů, ačkoli nemusí mít tak exkluzivní vybavení.
SL vs California
| 29. 10. 2013 10:42
Jak jsem napsal, nebude to auto pro tebe. Už to, že k SL pleteš F-Type. Síla těhle Mercedesů není v prestiži. Ne, že by to bylo malé jméno, těch tam nahoře není, ale je to domácí hřiště jmen jako Ferrari, Rolls Royce, Aston Martin, Bentley. Úroveň exotik je dnes celkem vysoká, ale Mercedes byl a do dnes, řekl bych, je tou rozumnou volbou. Auto, které prostě funguje. Plus patří na tu pohodlnější část spektra, což mi vyhovuje. Na rozdíl od většiny provozuji otevřené auto po celý rok.

S přepravou lidí vzadu v C bych si nedělal iluze. D3 jsou plnoformátové automobilky. Nemůžou střední jen tak nafouknout. Chceš více místa? Máš E. Nestačí? Je tu S.
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 29. 10. 2013 12:17
Jasně, ale v Pařížské uděláš nejspíš větší dojem v Jagu.
SL vs California
| 29. 10. 2013 12:53
To je argument... Když chceš dělat dojem, tak si kup Ferrari. Cizí jsou mi celkem ukradení. A protože je mezi nimi nemálo magorů, upřednostňuji nevyčnívat. Mám klid a to je pro mne cenná komodita. Navíc do Pařížské by mě nedostali ani párem volů. Takový přístup k zákazníkům a ceny si můžou nechat pro turisty. Pravda, roky jsem tam nebyl, ale nedělám si iluze.
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:10
F-type není dobré auto, mnohem lepší volba je Cayman
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:29
No, mluvíš tu o F12, FF nebo 599 jako nepravých ferrari. Ale nemohu si pomoct - tyhle ferrari mi pořád přijdou víc supersportovními Ferrari než Cayman pravověrným Porsche. I když nepochybuji, že je to skvělé auto. Nechci se tu pouštět do další nekonečné hádky, ale 911 se mi zdá obdobné jako 458 - ostatní modely mohou být nakonec lepší volbou, ačkoli v něčích představám nemusí být tím pravým ořechovým.
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:57
Když se člověk podívá do historie, tak FR uspořádání je pro silniční Ferrari typičtější než MR. To bylo vyhrazeno závodním strojům. A když se podíváš do historie Porsche, tak co najdeš? 356. Oproti tomu jsou Boxster s Caymanem o poznání dospělejší. Proč by to ale nemohlo být Porsche?
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 21:13
Souhlas nový Cayman je excelentní a hezky nám zraje, jestli s každou generací bude takový progres tak za 5-7 let by mohl být Cayman na úrovni současné 458ky
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 29. 10. 2013 08:41
Já vím, jak jsem uvedl výše - motor vpředu má spousta skvělých Ferrari - např. Daytona. Přirovnání jsem chtěl dokázat, že podobně by se dalo polemizovat i o řadě jiných aut. Cayman má horší prestiž, jelikož přišel v době zhoršující se kvality, jelikož to byl dostupnější model než 911, kterým nebylo nikdy moc přáno, a jelikož vychází z Boxsteru s motorem uprostřed. U 356 je vidět doba vzniku a příbuznost s VWBroukem.
Avatar - flyboyeda
SL vs California
| 28. 10. 2013 21:11
mluvím o F-type a Caymanovi co do toho pleteš F12 FF a 599, ty jsi vážně úplně mimo
Avatar - šmoula nešika
SL vs California
| 29. 10. 2013 08:43
Hledal jsem přirovnání, navíc i o těchto autech se tu celou dobu diskutuje...
Avatar - Hammunasakra
SL vs California
| 29. 10. 2013 19:56
Máš pravdu. Neni jen dobrý je výborný ;-)
SL vs California
| 28. 10. 2013 20:27
AMG není úpravce (tedy všechny 63 jsou bez úpravy AMG). K videu nemá smysl se vyjadřovat. California by měla být ve sprintu rychlejší. Ale ve hře je hodně faktorů. A pokud jsi tímhle chtěl tvrdit, že odpovídajícím protějškem Californie je SL 500, tak by sis asi měl dát studený obklad.
Avatar - Lukixe
flyboyeda
| 28. 10. 2013 23:36
Keby som ja Ferrari 458 a ty si šofér,tak ti jedneho krásneho dňa nachystám pod sedačku darček,aby si sa vozil na Ferrari aj po smrti >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku