jednoducho dokonalost , skoda tu pisat oslavne basne, je to zbytocne a co z toho, proste nemam slov :yes: absolutna dokonalost :yes: totalny vrchol umenia :yes:
To asi ne. ;-) Ale když jsme u toho, stále marně vyhlížím tvůj blog na Ceed GT. Zajímaj mě tvoje poznatky, neboť jak pravil klasik "Člověk má vědět, čeho se zříká". ;-)
Tak toto je už teď jasná legenda, důstojný pokračovatel E-Typu, tomu autu není co vytknout. A ta prdélka, ta už prostě lépe udělat nešla. To už abych si v hlavě pořídil dvojgaráž, stejně dokonale na mě působí AM V12 Zagato ( [odkaz] ), Jag je pravda ještě dotaženější. Každý den koukám cestou domů do brněnského Cartecu na kabrio, tak jsem zvědavý, kdy se jim tam coupe objeví :-)
mam rad auta tohto typu ako tento F type coupe alebo corvette pripadne maserati , brutality ako ferrari alebo lambo nemusim , ale toto je skutocne krasne auto na denno denne pouzitie , jaguar konecne opat robi uzasne auta za co mu patri odomna velke dakujem :yes: som rad ze na casy X typu alebo S typu som uz pomaly aj zabudol, treba mysliet dopredu a jaguar to ma momentalne velmi pekne rozbehnute, je to konecne jaguar ako sa patri a vyraba opat skvele auta za ktore sa nemusi hanbit :yes:
No to ještě nemá. Toto auto není zrovna prodejní trhák...kvůli ceně. XF a XJ jsou za očekáváním, hlavně v tom druhém případě. XK už je zastaralé. Jaguar táhnou indické prachy a Range Rovery. Vytáhnout z * by je měl až maneší sedan (nástupce X-Typu) a SUV.
Jagu fandím... ale když hodím řeč s prodejci, tak hlavně čekají dva prodejnější nové modely, protože Jagy jim stojí na showroomu.
Veru, neskutočne vydarený dizajn a nádherné auto. Pre mňa osobne predčí 911ku a dotiahlo sa na úroveň môjho etalónu Aston Martinu (Vantage). Ono kupé je väčšinou krajšie, ako kabrio, lebo línia strechy (osobitne ak je vydarená) u kupéčka robí veľkú časť vizuálneho dojmu a o to je kabrio ukrátené.
Otevřené auto musí pracovat boky. Proto mám obecně radši roadstery než kabriolety. Čím je karoserie delší, tím těžší je ji udělat krásnou. U F-Type, stejně jako u E-Type se mi více líbí roadster. U 911 zase kupé. 991 Cabrio vypadá lépe se střechou nahoře než dole.
Mně tam ještě něco esteticky chybí, ale záleží na úhlu pohledu, nejvíc to asi zdůrazňuje tahle fotka. [odkaz] Tím něčím je to nahuštění vznikající před předním kolem, a jakoby tím ztlačené okénko, no je to zkrátka menší auto. Pokud si představím lehce protáhlejší variantu, s delším rozvorem, kde je zadní náprava tak o 120 mm dál, a tak o 50mm posunutá hrana kufru, tak by mohlo vypadat nové XK, pak by to pro mě bylo dokonalé.