A samozřejmě ti taky žere 4,5 litru, že?
A pak si ještě představ, že jsou lidi, co si za ty prachy koupí jen půlku horskýho kola.
Cena prostě není nic jiného než...číslo.
Jedno Citigo vlastním. Co mě trochu zaráží je "slabý výkon světlometů", protože právě naopak, já jsem nadmíru spokojen a Citigo svítí velice pěkně, více než Octavia. Takže bych to přikládal spíše ke špatnému nastavení. Nebo že by vyměnili standardní žárovky za nějaké slabší?
Co by za to nejenom Dáčka dala, kdyby tak jezdila!
V malých autech patří koncernový trojlístek spolu s pandou mezi to nejlepší co se dá koupit.
Škodovku nemusím ale Citigo je mimořádně povedené auto za super peníz.
Tím nemyslím verze Sport a Elegance, kde je cena už mimo.
Co by dalo Citigo, aby vyzeralo ako Dacka >:D
Ten interier je skutocne priserny; stredny stupen vybavy mi pripomenul casy dedovej S100. Aj usporiadanie je podobne, ale najma to spracovanie.
Nehovoriac o tom, ze tu spomenute precizne radenie sa zadrhavalo uz na novom aute s 8km na palubaku. Ale zrejme potrebuje zabehnut.
Je to kompletne hnusne. Keby to malo napis "Made in China", tak to zodpoveda ako dizajnu, tak kvalite materialov. Plasty su hnusne nie len na omak, ale aj na pohlad.
Opracovanie hran je podpriemerne, vidiet pomaly precuhujuce kusky, co vyliezli z formy.
Chytis madlo dveri, vrzga pri stlaceni. Volant plast, povrch ako raspla.
Jedine plus toho auta je miesto vpredu (najma ked to porovnam s Fabkou), aj to preto, ze je vykuchane ako kura.
Po usadeni do interieru (akurat to bolo par tyzdnov na trhu) prisiel sok nie z kvality interieru, ale z kontrastu medzi hikanim, ktore som sa docital od novinarov a skutocnym ohmatanim si realneho auta. Pocit taky, ze toto si kupi len blazon alebo Skoda fanatik.
NSF obecně má zpracování interiéru na špičce své třídy.
Co tu tvrdíš ty, je buď bohapustá lež, výmysl, nebo jen fakt, že jsi nikdy neseděl v podobném autě konkurence.
To je samozrejme, ze vsetko s cim nesuhlasis je loz, vymysel a podobne, nic nove som sa nedozvedel >:D
V aute si nesedel, to je ocividne.
Navyse, ked pouzijes oci, uvidis to, o com pisem: [odkaz] [odkaz] [odkaz] Vsimni si spoje plastovych vyliskov a opracovanie hran.
Je to auto surovo tlacene na cenu; najhorsia Skodovka. Dokonca ani plastove podbehy to nema [odkaz] >:D
S Rapidom sa hodnotou lahko minaju, ale ten je o par chlpov lepsi.
Pěkné linky, leč potvrzují to, co jsem zde psal já. ;-)
Těžko budeš hledat podobné miniauto, které by zpracování mělo lepší. Ano, je tu nová i10, tam předpokládám zpracování obdobné, nebo i vyšší. Ale pokud se to pokusíš srovnat třeba s Francouzskou konkurencí, tak rychle narazíš. ;-)
A závěrem, co má dílenské zpracování společné s designem, materiály či jejich přítomností? O těch sem tu nic nepsal. Co ale vím, tak v ždádném miniautě jsem neviděl měkčené plasty na palubovce apod. ;-)
Tebe dakto pomaha s citanim prispevkov? >:D
Predsa o dizajne a zaroven o vsetkom ostatnom, co spominas som pisal JA, - dizajn, materialy, spracovanie atd... vsetko zle.
Tu mas Pandu, prejdi si celu galeriu, ci najdes take spracovanie [odkaz]
C1 je spracovanim podobne ako Citigo, len dizajn interieru ma este rozporuplnejsi a ma horsie sedacky, ale zase cenou konci tam, kde Cigo zacina >:D
Linky potvrdzuju jedine, ze si v tom nesedel ;-) Odporucam navstivit autosalon a precitnes.
Nikde neziadam makke plasty, ale tvrdy plast nemusi vyzerat ako radio z blsaku za 3eur. To predsa dokazuje konkurencia.
Svojho času ako horúcu novinku som si to CityGo na jednom autosalóne preliezol. To o očom píšeš mi neudrelo až neviem ako do očí, skôr ma zarazilo že v tom aute smrdelo vo vnútri ako v továrni na plasty a lepidlo. Možno to bol len predsériový kus, ale poslať toto na autosalon .... No a po tomto zážitku ma to auto ako nákupná taška pre manželku prestalo zaujímať. Aj keby to jazdilo neviem ako. Takto snáď nesmrdeli ani kórejci v 90 rokoch. No a zabili to vtedy cenovkou už od 8.490 Eur, holé bosé. Ináč zvonku asi momentálne najkrajšia Škoda (hlavne potom čo zmrvili Yetiho). Ale vyššie spomínaná C3 bude asi lepšia voľba.
Myslíš že C3 bude lepší volba? [odkaz] Já ti nevim, je za stejný peníze větší a má vo 10 kW a 20 Nm silnější motor. Neni to škoda? ;-)
A vůbec, nemá ani pruhy! >:-[]
Zrovna Panda je na tom co do zpracování prakticky stejně jako NSF a to píšu o nové Pandě! Francouzi hůře. Staří korejci ještě hůř.
Pozná to úplně jakždý, kdo je schopen se oprostit od vlastní nenávisti vůči koncernu a reálně to zhodnotit.
CitiGo znám, seděl jsem v něm, dokonce i jel. A stále tvrdím, že patří k tomu vůbec nejlepšímu na trhu, jak do prostoru, jízdních vlastností i dílenskému zpracování. Co pro mnohé bude slabší, je pouze design.
Ale chápu, ty to posatvíš celé jen na designu a pak hurá flusat na škodovku. >:D
Já si velmi dobře pamatuju, jak ty jsi tady, tuším, že to bylo právě u CitiGoučka, vtrhunul do diskuze, jak velká voda a začal jsi svou zdejší antikoncernovou anabázi. Od té doby si tě pamatuju.
Podívej se dolů, jak to zhodnotil Vrkuboy, který sám jezdí v Pandě. NSF žádné velké přešlapy nedělá, auta jsou povedená, prostorná, fungují, velmi dobře jezdí. Jestli ty tady vytýkáš nějaké, ani nevím, co jsem na těch fotkách měl najít, nelícování, nesouměrné mezery, nebo špatnou ergonomii, tak jsi neviděl, co a jak jsou ostatní výrobci schopni do malých aut namontovat.
Ale chápu, tady je v kurzu flusat na koncern, flusat na škodovku, vysmívat se a za takové ubohé chování tu člověk dostává zelený palce, jak to všem, a hlavně škodovce, nandal.
Pak se stačí podívat na prodejní výsledky NSF a každého reálně přejde smích. Ale co, tady na diskuzích přece nejde o nějakou realitu, tady jde o vlastní exhibici a flusání na nenáviděný koncern. >:D:yes:
Dakde tvrdim, ze nie je priestranne? ved prave naopak, staci vediet mysliet popri citani.
Funguje kazde auto, nefungujuce chce malokto.
To, ze si ma odvtedy pamatas, je chvalitebne. Ja si ta pamatam, odkedy som tu vstupil ako kecala, ktory sa musi s kazdym povadit a kazdemu vnutit svoj jedinecny, najoriginalnejsi, najobjektivnejsi a najspravnejsi nazor >:D
Tvoj doteraz jediny "argument" su predajne vysledky, hotova slava >:D
Zial ludia maju priemerny vkus a tam sa Skodovka trafila. Co sa k tomu da viac povedat.
Uz to tu bolo 100milion-x omielane, ze priemerne veci sa kupuju. Tak ako je popularny blesk, nova, joj, a pod a casopis science si kupi mozno 1/20 ludi, co si kupi bulvarny novy cas.
Najviac predavana je 'sunka', co stoji 150Kc/kg s 50% masa a nie ta, co stoji 200Kc/kg s 90% masa.
Vysoka predajnost ani nahodou neznamena, ze je vyrobok kvalitny.
Ale mam pocit, ze to je ako vysvetlovat *, lebo je to stale rovnaky kolotoc.
Pozri sa na uvod, o com dlha diskusia zacala - kontra na Dacku.
O dizajne.
Ale ty si standardne mimo, vo svojom svete a svojej teme.
Ja o voze, ty o koze.
Funkcne je kazde auto, ale pozerat sa neda na kazde.
Ale kedze toto nechapes, tak sa hraj sam dalej, spolocne nam to nepojde >:D
Nevím proč zrovna mi tady vnucuješ tvrzení o tom, že "Funkcne je kazde auto", když zrovna toto ty sám u jiných značek absolutně přehlížíš.
Ta funkcionalita je vždy jiná.
Vidím, že ty si taky nejspíše vybereš ženskou podle toho, jak vypadá, aby ses na ni mohl dívat, ale už ti bude jedno, že je blbá jak pučtok a nic jiného, než se na ni koukat se nedá. Ale jak se říká, každému co jeho jest. Přeji ti to. >:D:yes:
Ja som si uz vybral a velmi dobre, dik za prianie.
Ale chapem, ked mas zazracnicu, kde pri pohlade aj poulicne psy napina, tak si vyber musis nejak obhajit. Mas moju sustrast >:D
Cau
Si ty auta vyzkoušej, když o nich chceš diskutovat. Nemůžu zato, že zde nejsou fotky konkurence v tak vysokém rozlišení. Možná i proto je sem ani nedali, protože to prostě nesnesou. :-!
Ale vím, co Jiříku čekat od tebe, ty sem chodíš akorát kopat do lidí, stejně jako pár dalších individuí. Argument si tu nedal ani jeden. :no:
Když ty tak, opět, všecko víš >:D ... Citygo jsem jel.... nechtěj slyšet můj názor. Znám ho i z ročního provozu, tak mi tu nepovídej. Je to fajn líbivé auto. Má spoustu nedostatků a oje.bávek, nad kterými se dá přimhouřit oko pouze v rámci cenové kategorie do150ti tisíc. Pokud se budu bavit , že utratím za pidi auto tyto peníze, budu mít i nároky plně odpovídající této cenové kategorii... snad to nebereš jako kopnutí,hysterko. Místo žvanění a hodnocení psychologických profilů by sis měl vzít do rukou nějakou odbornou ekonomickou literaturu, protože ač se do hrudi ekonoma biješ, tak jsou to jen prázdné tony, stejně jako tvá argumentace.... :-!;-)
Tak ty tvoje "nároky", příště zkus zhodnotit v rámci konkurence. A co ti z toho vypadne, možná tušíš, ale bojíš se to sem napsat. Je tu totiž spousta konkurence, která nenabídne ani zdaleka tolik, jako NSF. Jenže vím, ty tu nejsi od toho, abys chválil škodovku, ty tu seš od toho, abys do ní kopal, a navíc, abys kopal i do lidí. Charaktere.
Ty tvoje nedostatky, o kterých tak erudovaně píšeš, jsem schopen vysypat z rukávu, opět se to smrskne na plechový dveře, ovládání okna spolujezdce a kufr bez tapecu.
PS: Nejsem žádný ekonom. Jen mám z toho několik zkoušek. A tys opět ukázal, že argumentačně jsi na tom tak bídně, jak tví diskuzní kamarádi. :-!
Moje nároky hodnotím očima peněz. Ale znova: do 150ti tis. to řešit nebudu, za 270 už sakra ano. Nejsem plakát jako ty, očividně a beru to tak /vem si notýsek ty zkouško/: mám v ruce 250 litrů a uvažuju do jakého auta půjdu. Nehodnotím konkurenci, to tak možná na papíře, hodnotím, co a kde za ně dostanu a jaké nároky mám a jaké splní. Ty si olizuj plasty, škvíry a konkurenci. Jeden z nedostatků je např. v kufru, kde jsou plechy, na kterých u daného případu kondezovala voda a kufr smrděl jak stuchlé hadry...plechové dveře mi jsou jedno, okna to je bída, to je pravda, ale neřeším. beru to uživatelsky. A jak tak koukám, je ze mě uplný Ronaldo: kopu do lidí, do škodovky - btw. tahle značka mi je více než sympatická. V jednom souhlas: nejsem tu od toho, abych chválil škodovku a ani jinou fabriku. Prostě padni komu padni.
Takže znovu, inženýre.... teda: co to máš za školu? konkrétně? ...myslím ukončenou akademickým titulem? .... když už se oháníš vyplněným indexem? ;-) možná jsme kolegové a ani o tom nevíme :-)
Tohle ale není o 250 litrech, proboha! To jsi očividně vůbec nepochopil, co sem od začátku psal! Nikde není napsané, že se mám kupovat pruhovaný Citigo za čtvrt mega. Ono jde koupit s normální použitelnou výbavou za dvě stě papouchů. A dávat za auto více, než je základní cena modelu o třídu výš, je nesmysl, kterej tu tvrdím několik let. A já malý auto kupoval, světe div se, nebylo z koncernu, takže moooc dobře vím, co konkurence nabízí a jaká je. Já, si totiž svoji garáž chválit nemusím, klidně napíšu, že to co mi tam stojí, stojí v kontextu současné konkurecnce za prd.
Takže ano, chyby, které si byl schopen vypsal, nula nula nic. Plech v kufru. >:D:yes:
Ano, titul mám inženýrský. :-!
....jak hodně vysoká? >:D >:D >:D měla aspoň 2 patra a bufet? ...bo bez bufetu to nejde.... to víš, ne? ...chtěl jsem napsat něco o moudrosti, která zůstala ve skriptech, ale už ti daruji mír a pokoj v duši ;-) >:D už jsi dostal dost bídu ;-)
Vem si k tomu zrkadielko, půjde ti to líp. Ale ne dlouho - budeš plakat... k tomu tepichu v kufru...jestli jsi zvyklý na smrdutý zápach v autě, tak nic proti... tímto končím s tebou debatu...je nicotná.... jako ty.
Samozřejmě, že je nicotná, bo si od začátku nepochopil, vo čem to tady bylo. A sám si tu začal něco tvrdit o citigoučku za čtvrt mega. Jasně nicko, pro tebe bude vždy jednodušší, nasázet mi minuska, či sprostě vynadat, než se pokoušet nějak argumentovat. >:D:yes:
PS: Smradlavý NSF jsem ještě neviděl. A pár jsem jich už "viděl".
Mas nejaku ocnu vadu? ved som hore poslal galeriu na Pandu. >:D
Ty fakt necitas prispevky do konca.
Dalsie galerie si najdes pri testoch alebo pouzi gugel, treba chciet.
Tvoju lenivost suplovat nemienim >:D
Doufám, že víš, co to jsou makro fotky a fotky, které jsi sem dal ty. Rozlišení ani detaily totiž nemají shodné. Ani zdaleka.
Palubovka Pandy, kerá je ve skutečnosti desetkrát větší, naproti tomu sem prdneš fotku páčky pod volantem či řadičky a rádia, které jsou ve skutečnosti min 2x menší.
Tedy pokus se znovu a lépe. Jistě, můžeš to odbýt tím, že přece to sem dávat nebudeš, ale to pak pouze potvrdíš to, že ty auta prostě stejné srovnání nesnesou, když jendo musí mít násobnou výhodu. :-!
Nebo jinak, ty fotky v takovém rozlišení tu ani nejsou a ty takové auto nemáš, abys to byl schpen vyfotit a postnout to sem. Je tedy pro tebe přirozené se schovávat za to svý plácání. >:D:yes:
Připadá ti v pořádku řadit například vedle 911, 370Z auto jako je Focus ST, Astru OPC atd? Mě ani ne. To by jsem pak mohli například Yetiho a podobné do offroadu ne? co?
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Aha, takže kluci od Hyunaie si postavili v německu vývojové centrum (chvályhodné, dobrý výběr) a proto je to německý vůz? Takže například Honeywall (mimo jiné největší světový producent turbodmychadel) je vlastně český, když tady má vývojové centrum? Tak to se hned cítím hrději, když vyrábíme a vyvíjíme turbo pro Ferrari F1 pro příští rok. >:-[]
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Takže třeba VW Polo je německé auto nebo NE? Ja to beru tka, že auto vyvinuté v Německu je německé, je jedno kde se vyrábí, kontrola kvality je dnes všude dle norem ISO9xxx.
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Ale houby.
Kontrolu kvality má dnes každý podle sebe. Francouzi mají jinou, Ford má jinou, koncern VW taky. Prostá devítka, jak zde tvrdíš, na automotive nestačí. ;-)
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Základy kvality mají všichni stejné, jen záleží jaké mají mantinely(jak mají systém nastaven) a jaké použivají materiály.
Jinak ty normy jsou ISO/TS 16949(sjednocené normy dříve měli němci VDA).
Nejpřísnější normy mají tradičně japonští výrobci(používají vlastní standarty a metody jakosti).
Re: Český plecháček, to raději německý Hyundai i10,
Nevím sice na koho reaguješ, mi ovšem neříkáš žádnou novinku. A to jsem napsal už v 11:41. ;-)
Mimochodem, co linkuješ, není odkaz na nějakou normu a jí stanovené limity, ale na filozofii, která není nová a mnoho z ní přebralo i spoustu evrospkých firem.
není ošklivé ale myslím že Renault Twingo je v určitých aspektech lepší než Citigo, navíc kdyby někdo chtěl sportovního vládce města tak existuje varianta Twinrun a tam má 3.5l 6V a v takle malém autě to musí být pěkný adrenalin.
Chyba Twinga je, že nenabízí 5 dveří, má podstatně menší vnitřní prostor i kufr. Takže ve všech aspektech rozhodně ne a jak vidíš, v těch docela zásadních prohrává na plný čáře. ;-)
To máš pravdu že je to škoda ale abych pravdu řek ljsem z Mladé Boelslavi a většina Citig co tu jezdí jsou 2 dvéřový, ale myslim že pohodlí pro řidiče a spolujezdce je u obou vozů dobré a o to de ty zadní jsou spíš dělaný pro děti protože i v Citigu v zadu se člověk cítí stísněně.
Vládce? Snad jen do té doby, než narazí na stařičké Twingo 1,2 Tce, nebo nedej bože na Twingo RS. Obě tyto verze by s přehledem "sportovnímu" CitiGu ukázaly, kdo vládne ve městě a co to znamená přídomek sport. Není v tomto segmentu lepšího auta (co se výkonu a podvozku týče) než Twingo RS (1,6 16v 99kW). A světe div se, dokonce i na čalounění dveří zbyly peníze. >:-[]
Na našem trhu se nenabízí, což je škoda, ale jinak se ještě prodává a v následující generaci se počítá i s verzí RS (1,2 TCe, 103 kW), navíc s náhonem na zadek.
To je právě ten problém, kdyby to auto mělo 1,2 TSI, tak dejme tomu, ale nazývat auto Sport kvůli pár polepům a přitvrzenému podvozku? No nevím, "Cígo" není špatné auto, ale za tuhle cenu už postrádá smysl. Navíc, Swift mu ukáže záda a stojí méně.
Jistě, že jde o stupeň výbavy.
Tady si každej myslí, že když si koupí sportovní boty a hadry, tak to z něj automaticky udělá profesionálního sportovce. >:D
Což ovšem Josi nepopírá fakt, že nazvat výbavu sport, dát tomu rychlý pruhy a snížit podvozek ještě neznamená, že to není k smíchu, když konkurence nabízí opravdové sportovní verze ;-) Napsal si to přesně, Škoda se snaží svým zákazníkům vnutit pocit, že když si koupí rychlý pruhy, cool prošívanej volant, tak jsou z nich profesionální sportovci. Ono to možná i funguje...než na silnici potkají ty opravdový sportovce ;-)
Že to dělá ten či onen je taková všeobjímající větička, která má vlastně naznačit, že to dělá i konkurence, ano dělá. To ale nic nemění na faktu, že jak konkurence, tak Cígo, vypadá s rychlými pruhy směšně, navozuje to takový ten dojem, že ta auta jsou schopnější než doopravdy jsou, tohle není 500 Abarth ani Swift Sport, tohle je městská skákačka za pár korun. Samozřejmě, kdyby to auto mělo 1,2 TSI s tím sníženým podvozkem, který už je i v této verzi dejme tomu, ale na mně to prostě působí stejně směšně, jako když vidím s rychlými pruhy Aygo a podobná auta.
No a co?
Tady se pořád řeší naprostý kraviny, který nejsou pro cílovou skupinu solventních zákazníků relevantní.
Tohle není žádný RS, jakožto označení, které škodovka pro své sportovně zaměřené auta používá.
Chtělo by to se trochu vydýchat, uklidnit. To co je nebo není kravina je značně relativní pojem, pro někoho to nesmysl je, pro jiného ne. To že si tyto "bastardizace" malých aut najdou své kupce, nikdo nerozporuje. Nakonec bych rád podotkl, že světe div se, diskuse jsou i od toho, aby se na nich řešily i ty kraviny
V diskuzích, specielně tady na auto.cz se řeší především kraviny. Solventních kupců je tu, co by se za nehet vešlo, ale bychařů a těch, kterým je všechno ihned jasné, aniž by měli nějakou osobní zkušenost, je tady drtivá většina.
Co na tom, že prodejní statistiky, které nejlépe ukazují úspěšnost modelů, mluví zcela jasnou řečí.
Nabízí se to, protože je po tom nějaká poptávka. Někteří lidé mají zvrácený vkus. Ale jejich peníze nesmrdí. :-) Rychlé pruhy nejsou nic pro mne, ale obecně podobná výbava může skrývat lepší sedadla, zajímavé čalounění. Proč ne. Nějak to pojmenovat musí. I když sport není zrovna nejoriginálnější.
Zánovní addidasky na nohou, či sportovní lyžařská bunda ti dvnucují pocit, že jsi profesionální sportovec? :-) Mne tedy ne >:D Stejně je to i se CiGo sport, hezky (vkusně/nevkusně, vyber dle tvého uvážení) ti jí oblíknou do sportovního oděvu a sníží podvozek.. to je celé.. jen sport., sport může dělat jak atlet, tak 150tikilový cvalík... jen každý podá jiné výkony... Nevidím v tom žádný problém. Takových modelů se nabízí tuna... co třeba Mpaket na BMW 318d ( a jemu podobné), také to z něj neudělá závodní vůz.
Edit: Ještě jsem si vzpoměl, že když jsme kupovali VW jettu, tak byly dvě vrcholné verze, jedna comfortline a pak sportline :) Lišily se alu koly a sportline mělo užší sedačky s větším bočním vedením a myslím, že za příplatek i nižší podvozek. A taky by mne nenapadlo tuto verzi spojovat s nějakým sportovním výkonem i když to má v názvu...