Novinky
Gilgit
Já se automobilovým prumyslem Iránu pravidelne zabývám a to, ze PSA musel kvuli GM opustit Irán, bylo pro PSA samozrejme spatné.
Ovsem temto spikleneckým teoriím, jak GM dávno hraje hru jak vykopnout PSA z Iránu a místo toho se tam nacpat, neverím. V dobe, kdy tomu doslo, v GM nemohli vedet ze se politická situace v Iránu vyvine tak jak se vyvinula.
A pokud tady Varinovi nadávás za rozhodnutí spolupracovat s GM, tak by sis mel uvedomit, ze takto závazná rozhodnutí nedelá CEO, ale delají se na vyssí úrovni.
Ovsem temto spikleneckým teoriím, jak GM dávno hraje hru jak vykopnout PSA z Iránu a místo toho se tam nacpat, neverím. V dobe, kdy tomu doslo, v GM nemohli vedet ze se politická situace v Iránu vyvine tak jak se vyvinula.
A pokud tady Varinovi nadávás za rozhodnutí spolupracovat s GM, tak by sis mel uvedomit, ze takto závazná rozhodnutí nedelá CEO, ale delají se na vyssí úrovni.
Tak tak, 2/3 ze sumy 21m euro padne na daně a odvody. Jinak ACZ bohužel nedokáže ani něco narychlo opsat z ANE, protože tam od rána visí ta mnou odkazovaná zpráva, že Varin nic nedostane. Čili opsat ano, ale pomalu. ;-\
Varina asi fakt není žádná škoda, i když je otázkou, zda třeba e😜anzi do Asie trestuhodně nepromeškali už jeho předchůdci, zejména Jean-Martin Folz, který vedl PSA mezi lety 1997 - 2007, čili po celých 10 tučných let. A aliance s GM měla i svoje kladný stránky, ať už to byla potenciálně lepší výchozí pozice pro jednání s dodavateli, možnost šetřit náklady sdílením platforem, anebo (a to asi na prvním místě) okamžitý získání miliardy eur v hotovosti za 7% akcií PSA. Už tehdy zřejmym faktem ale bylo, že GM má sám v Evropě velký zastoupení prostřednictvím Opelu a "Chevroletu", značek přímo konkurujících PSA, a nějaký výrazný úspěch Francouzů tak konec konců není v jeho zájmu. Nehledě na to, že se svými evropskými značkami má GM sám plný ruce práce, i když v tomhle směru se snad začíná blýskat na lepší časy - Opelu se docela daří a naopak přeznačený Daewoo padá, takže snad bude Korejcům konečně zatrhnuto neustálý podrážení nohou Opelům prostřednictvím technicky velmi blížkých modelů s nižší cenovkou. Uvidíme.
Gilgit
PSA o tom vydalo podrobnou tiskovou zprávu, ale na to, aby tyto informace pouzili, Micka a spol. z AutoBlesku.cz nemají. ti dovedou jen tak narychlo opsat neco z Automotive News, a to jeste spatne.
PSA tvrdí, ze z tech 21 milionu € byla vetsina urcena na dane a jiné poplatky. Varin mel skutecne dostávat 310.000 € rocne cistého.
Tady jsou ty dva nejdulezitejsí odstavce😒br />
•The total post-retirement benefit, including the statutory and supplementary benefits based on prevailing legislation, amounts to around €310,000 per year after taxes and social security contributions.
•The €21 million provision recorded in 2012 and disclosed in the Registration Document does not in any way constitute a benefit payable to Mr Varin upon his retirement. Instead, it is intended to cover the additional benefit that would accrue to him over time, in the event that he retires from Group service at 65. Most of this provision comprises taxes and contributions.
PSA tvrdí, ze z tech 21 milionu € byla vetsina urcena na dane a jiné poplatky. Varin mel skutecne dostávat 310.000 € rocne cistého.
Tady jsou ty dva nejdulezitejsí odstavce😒br />
•The total post-retirement benefit, including the statutory and supplementary benefits based on prevailing legislation, amounts to around €310,000 per year after taxes and social security contributions.
•The €21 million provision recorded in 2012 and disclosed in the Registration Document does not in any way constitute a benefit payable to Mr Varin upon his retirement. Instead, it is intended to cover the additional benefit that would accrue to him over time, in the event that he retires from Group service at 65. Most of this provision comprises taxes and contributions.
já teda vidím, že PSA mělo připraveno 21 milionů euro na jeho důchodové výdaje ... ale moc mi to nesedí s nadpisem ...
310 tis eur ročně x 25 = 7 750 000 eur = cca 209 000 000 kč
310 tis eur ročně x 25 = 7 750 000 eur = cca 209 000 000 kč
Gilgit
Micko, ty takzvaný novinári, opet nedokázes ani korektne opsat pár písmenek. Tavares Varina nenahradí v lednu. V lednu se stane clenem predstavenstva PSA a Varina nahradí behem roku 2014. Nauc se alespon opisovat.
Mensí perly tvého autorství radeji nechávám bez povsimnutí.
A jeste k prihlouple-bulvárnímu podtitulku tvého clánku: Neboj, tobe taková renta pri tvých schopnostech rozhodne nehrozí, ani od PSA, ani od nekoho jiného.
Mensí perly tvého autorství radeji nechávám bez povsimnutí.
A jeste k prihlouple-bulvárnímu podtitulku tvého clánku: Neboj, tobe taková renta pri tvých schopnostech rozhodne nehrozí, ani od PSA, ani od nekoho jiného.
bodejt by taky ten zm*d měl něco dostat, když za ním zůstalo víc škody jak užitku. Nepovedená aliance s GM, která nejspíš vyšumí do ztracena a PSA nijak zvláště nepomohla, ztráty z poměrně velkého trhu v Iránu (kvůli GM), kde koncern prodával téměř půl milionu vozidel, pochybná nová strategie obou značek. Zaplať pánbůh, že jde do pr*dele. :yes😒br />
jinak zdá se že to bude mít ještě zajimavou dohru
jinak zdá se že to bude mít ještě zajimavou dohru
1.
Nerekl bych, ze PSA e😜anzi do Asie zcela promeskal. Spolupráce s firmou Dongfeng bezí jiz dávno.
2.
O spolupráci s GM zrejme nerozhodoval Varin sám, ale spís dozorcí rada.
3.
Firma GM Korea, dríve známá jako GM Daewoo, sice nepatrí ze 100 % GM, ale GM rozhodnuje o vsech podstatných vecech. Takze bych nepsal, ze "snad bude Korejcum zatrhnuto". Soucasný séf GM Korea je Brazilec, jeho predchudce byl Kanadan.