Novinky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
Tak tak, 2/3 ze sumy 21m euro padne na daně a odvody. Jinak ACZ bohužel nedokáže ani něco narychlo opsat z ANE, protože tam od rána visí ta mnou odkazovaná zpráva, že Varin nic nedostane. Čili opsat ano, ale pomalu. ;-\
Varina asi fakt není žádná škoda, i když je otázkou, zda třeba e😜anzi do Asie trestuhodně nepromeškali už jeho předchůdci, zejména Jean-Martin Folz, který vedl PSA mezi lety 1997 - 2007, čili po celých 10 tučných let. A aliance s GM měla i svoje kladný stránky, ať už to byla potenciálně lepší výchozí pozice pro jednání s dodavateli, možnost šetřit náklady sdílením platforem, anebo (a to asi na prvním místě) okamžitý získání miliardy eur v hotovosti za 7% akcií PSA. Už tehdy zřejmym faktem ale bylo, že GM má sám v Evropě velký zastoupení prostřednictvím Opelu a "Chevroletu", značek přímo konkurujících PSA, a nějaký výrazný úspěch Francouzů tak konec konců není v jeho zájmu. Nehledě na to, že se svými evropskými značkami má GM sám plný ruce práce, i když v tomhle směru se snad začíná blýskat na lepší časy - Opelu se docela daří a naopak přeznačený Daewoo padá, takže snad bude Korejcům konečně zatrhnuto neustálý podrážení nohou Opelům prostřednictvím technicky velmi blížkých modelů s nižší cenovkou. Uvidíme.
já teda vidím, že PSA mělo připraveno 21 milionů euro na jeho důchodové výdaje ... ale moc mi to nesedí s nadpisem ...
310 tis eur ročně x 25 = 7 750 000 eur = cca 209 000 000 kč
310 tis eur ročně x 25 = 7 750 000 eur = cca 209 000 000 kč
bodejt by taky ten zm*d měl něco dostat, když za ním zůstalo víc škody jak užitku. Nepovedená aliance s GM, která nejspíš vyšumí do ztracena a PSA nijak zvláště nepomohla, ztráty z poměrně velkého trhu v Iránu (kvůli GM), kde koncern prodával téměř půl milionu vozidel, pochybná nová strategie obou značek. Zaplať pánbůh, že jde do pr*dele. :yes😒br />
jinak zdá se že to bude mít ještě zajimavou dohru
jinak zdá se že to bude mít ještě zajimavou dohru