Novinky
... BMW k nové generaci legendy a hlavně k té hmotnosti!!! Z té mám velkou radost! :yes: :yes: :yes:
Na to, že síla jde jen na jednu nápravu jsou hodnoty zrychlení fantastický až neuvěřitelný 😉
Jsem zvědav jakou spotřebu budou udávat v US. Určitě né takovou utopickou jako u nás v bláznivé Evropě. Už by se ta metodika měla změnit. Docela bych chtěl vidět toho člověka s tak silnou vůli který zajíždí zrovna s M3/4 spotřebu dle metodiky EU. Tuším je tam zrychlení z 0-50 za 26 sekund nebo něco podobně nesmyslnýho.
Vypadá to moc pěkně,sedan je tradičně vyváženější vzhledově než kupé,i manuál v téhle kategorii je dobrá věc.
Ale funkce Smokey Burnout?Proboha..
To je tak do Viperu,k tandemu se svítící zmíjí na zadku a výfukama co rozžhavují prahy ,až z nich teče barva,ale do BMW M3?.To je trochu moc,nebo je to možná úlitba americkému trhu....
Ale funkce Smokey Burnout?Proboha..
To je tak do Viperu,k tandemu se svítící zmíjí na zadku a výfukama co rozžhavují prahy ,až z nich teče barva,ale do BMW M3?.To je trochu moc,nebo je to možná úlitba americkému trhu....
Jak mam tomu rozumet? Nejde uz o mechanickou svornost, takze opendiff a elektrikou pribrzdovane kolo, nebo jde stale o mechanicky samosvor jen s inteligentnim rizenim svornosti? Myslim ze spise to bude to druhe a k tomu mi ta formulace z clanku prijde hodne nestastna.
[odkaz]
Ale ako píšu kolegovia vyššie, bude to s najväčšou pravdepodobnosťou klasická mechanická špéra, ale elektronicky ovládaná. Ostatne presne túto techniku má aj o triedu menší Golf GTI vo verzii Performance, tak by bolo zlé, ak by M3/4 nemala takú techniku, ako mainstreamový kompakt.
V porovnaní s mechanickým samosvorom vie elektronika uzatvárať dif variabilne a úplne plynule, je plne prepojená s ostatnou elektronikou auta (ESC, EDS and 😁S+) a nie sú tu žiadne straty výkonu: výkon sa prenáša na 100% na cestu, nič sa neškrtí.
Rozdíl je, že systém od GKN (i ten v Mini, jestli si dobře pamatuji), stejně jako ten používaný Audi, má dvě spojky - na každé straně jednu. VAQ má jen jednu spojku (aby byl levnější na výrobu). Takže není tak schopný, ale pořád je schopný dost.
(Nevím, co přesně používají v M3/ M4, co jsem psal, platí pro M5/ M6.)
To, co popisuješ je mnohem lepší, při současných krouťácích oturbených 1,2 motorů to snad zažije větší rozmach 😄
Kde se během posledních pár týdnů vytratilo 3. turbo z motoru viz. původní zprávy? Zná někdo, nakolik je tento motor odlišný od běžného x35i?
Jsem rozpačitý. Včera jsem si šel pro 550ix a do prkýnka dubovýho radši budu jezdit atmosférickým dvoulitrem, než oturbeným osmiválcem. Ta prodleva je fakt šílená. Takže
budu koukat po active hybrid 3 nebo 5. Motor už mám vyzkoušenej jakožto ucházející, ale když tu turbodíru "zalepí" elektromotor, musím bejt spokojenej😄
že je to úspornější motor.
Fakt je ta N55 nejlepší možná volba. A musím ti dát za pravdu nejspíš i s tím jejím zvukem, ale u té 50i byl zvuk buď nutně utlumen, nebo prostě nevýrazný. To auto mně hodně zklamalo.
Teda aspoň v Grancoupé.