Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
vrkuboy
Nemá policista Angus Nairn české předky? Já jen, že u supersportu neopoměl zmínit malý kufr. >😁 >😁 >😁
Předpokládám, že policie vozí i nějakou tu výbavu. Z jejich pohledu to určitě praktické auto není.
Tu výbavu, co potřebuje dálniční stíhačka, nacpeš i na motorku, u MP4 to nebude problém.
videl jsi nekdy co vozej bezne dalnicni hlidky? netusim jestli to maj v UK alespon podobny, ale ceske dalnicni hlidky v autech toho sebou vozej docela dost, od ruznych vesticek a batercicek as po celkem objemnou tasku prvni pomoci kterou by obcas mohla zavodet i kdejaka sanitka 😄
Právě, že toho vozí opravdu hodně (předpokládám, že jsou na tom v UK podobně). Samozřejmě, že to jde i bez toho (není to kritické vybavení, ale jeho absence snižuje užitečnost). Tahle auta bývají dost o PR. Pokud vím, Britové nejsou na divoké honičky. Navíc tahle auta nejsou stavěná na velké nájezdy hlídkových vozů.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, policajti vozej v jednom kuse kočárky, kola, lyže, rybářský náčiní (no, to možná jo >😁 ) ... Ty dnes zase perlíš >😁
Petrolhead_CZ
V Itálii hlídá autostradu Lamborghini Gallardo, v Británii M1čku MP4-12C, jen u nás číhají rádoby zlověstné koncernové řadovéplečky >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co přesně myslíš slovem ''rádobysport''? Chceš snad zpochybňovat schopnosti MP4-12C nebo Gallarda? Nebuď blázen...
Mise relativní rarity a navíc označené a mise neoznačeného běžného auta se bude, řekl bych, celkem lišit. 😉
Vtip je v tom, že ta plečka to nandá 99,9% všeho, co se na našich cestách pohybuje.
A jako daňového poplatníka by mně dost s.ralo, že si ty protekční policajtský ho.vada chtějí blbnout v káře za sedm mega, takže za ty Superby jsem ještě docela rád.
A jako daňového poplatníka by mně dost s.ralo, že si ty protekční policajtský ho.vada chtějí blbnout v káře za sedm mega, takže za ty Superby jsem ještě docela rád.
Souhlas... práce dálniční policie přece nemá být o nějakých honičkách v třistakilometrové rychlosti. Pokud Britové chtějí mít britské sportovní auto, je to spíš asi imagemaker, takové zviditelnění se pro policii i McLaren. Superby jsou bez připomínek, možná by stačila i Octavia RS (nemá 4x4, ale na dálnici... no dobře, je asi pár dní v roce kdy se to může hodit).
On ten Superb V6 je cenově O RS už dost blízko (podstatně blíž, než McLaren >😁 ) a s V6 nebude do budoucna tolik starostí, jako s turbem.
A čtyřkolka s automatem je v podstatě ten nejlepší pohon, jakej můžeš mít - prostě jen šlápneš na plyn a jedeš.
Superby V6 jsou dobrá volba (když už to teda musí být).
A čtyřkolka s automatem je v podstatě ten nejlepší pohon, jakej můžeš mít - prostě jen šlápneš na plyn a jedeš.
Superby V6 jsou dobrá volba (když už to teda musí být).
Autoservis
Že ne jen u nás se řeší nedodržování rychlosti a není to tak druhořadá záležitost jak se při každém článku o měření rychlosti rozebírá. Názory jako buzerace atd. se pak jen sypou.....
Buzerace?
Ano, přesně tak.
Měření rychlosti online je parádní způsob, jak nacpat kasu prachama. Při měření pomocí rychlých aut máš okamžitě zdokumentovaný přestupek (tedy samotné překročení rychlosti, většinou jsou na cestě a tedy i na záběrech i jiná auta = materiální podstata je rovněž naplněna), máš přímo na místě řidiče (padají jakékoliv možnosti vyhýbání se výpovědi) a dost možná najdeš i nějaké vedlejšáky (chlast, drogy, technický stav, pojistka...). Navíc řidič zastavovaného auta v podstatě nemá jak a kam utéct - na dálnici, či rychlostní silnici může jet tak maximálně rovně dopředu (policajti si dávaj bacha na to, aby ho nezačli honit těsně před sjezdem), a na to dynamika 265 koňového Superbu, či 300 koňového Passatu bez problému stačí - kór v provozu.
Jde tedy o extrémně efektivní metodu zachytávání přestupků a výběru pokut.
Nemám v ruce žádné statistiky, ale cucám si z prstu, že počet "případů" úspěšně dokončených (tedy pokuta zaplacena) se bude blížit minimálně 95%, u jakékoliv jiné metody zachytávání přestupků to pak vidím na slabých cca 60% + nutnost podstatně větší agendy = víc času, víc peněz, menší výdělek.
Ne, o bezpečnost tu opravdu, ale opravdu nejde.
Díky tomu buzerování na dálnicích a rychlostních silnicích, se právě na těchto tratích jezdí 90-120, byť často umožňují podstatně vyšší cestovní rychlosti (jsou přehlednější, s kvalitnějším povrchem, lépe udržované s víceméně předvídatelnou hustotou provozu...) a místo toho se jezdí na cestách nižších tříd na dřeň, předjíždí před nepřehlednými zatáčkami atd., což už samozřejmě policejní hovada nezajímá (očekávám, že se o to začnou starat v druhé vlně buzerace, tak rok 2015 a dále).
Policie - zejména ta dopravní - tak dokonale naplňuje heslo "Pomáhat a chránit", pomáhá a chrání ale bohužel jen sama sebe.
Je mi z policajtů na blití, tohle je samotná spodina společnosti - a to včetně blbého blbějšího, kteří to všechno vedou, dál už raději nepíšu...
PČR :no: :no: :no: 8-s
Ano, přesně tak.
Měření rychlosti online je parádní způsob, jak nacpat kasu prachama. Při měření pomocí rychlých aut máš okamžitě zdokumentovaný přestupek (tedy samotné překročení rychlosti, většinou jsou na cestě a tedy i na záběrech i jiná auta = materiální podstata je rovněž naplněna), máš přímo na místě řidiče (padají jakékoliv možnosti vyhýbání se výpovědi) a dost možná najdeš i nějaké vedlejšáky (chlast, drogy, technický stav, pojistka...). Navíc řidič zastavovaného auta v podstatě nemá jak a kam utéct - na dálnici, či rychlostní silnici může jet tak maximálně rovně dopředu (policajti si dávaj bacha na to, aby ho nezačli honit těsně před sjezdem), a na to dynamika 265 koňového Superbu, či 300 koňového Passatu bez problému stačí - kór v provozu.
Jde tedy o extrémně efektivní metodu zachytávání přestupků a výběru pokut.
Nemám v ruce žádné statistiky, ale cucám si z prstu, že počet "případů" úspěšně dokončených (tedy pokuta zaplacena) se bude blížit minimálně 95%, u jakékoliv jiné metody zachytávání přestupků to pak vidím na slabých cca 60% + nutnost podstatně větší agendy = víc času, víc peněz, menší výdělek.
Ne, o bezpečnost tu opravdu, ale opravdu nejde.
Díky tomu buzerování na dálnicích a rychlostních silnicích, se právě na těchto tratích jezdí 90-120, byť často umožňují podstatně vyšší cestovní rychlosti (jsou přehlednější, s kvalitnějším povrchem, lépe udržované s víceméně předvídatelnou hustotou provozu...) a místo toho se jezdí na cestách nižších tříd na dřeň, předjíždí před nepřehlednými zatáčkami atd., což už samozřejmě policejní hovada nezajímá (očekávám, že se o to začnou starat v druhé vlně buzerace, tak rok 2015 a dále).
Policie - zejména ta dopravní - tak dokonale naplňuje heslo "Pomáhat a chránit", pomáhá a chrání ale bohužel jen sama sebe.
Je mi z policajtů na blití, tohle je samotná spodina společnosti - a to včetně blbého blbějšího, kteří to všechno vedou, dál už raději nepíšu...
PČR :no: :no: :no: 8-s
Stacionární radary jsou běžná praxe naprosto v celé Evropě tak nevím co tady pláčeš. A pokud jsou lidi tak tupí že si nedají pozor a dají možnost někomu vydělat je to čistě jejich blbost asi tak. Každej kdo absolvoval autoškolu by měl vědět co znamená značka s max. povolenou rychlostí tak že se nemá na co vymlouvat. Nevím co víc k tomu říct. Jediná spodina společnosti absolutní hnůj jseš bohužel jen ty sám>😁
Oujé, to jsem narazil na jediného spravedlivého, který nikdy, nikdy, nikdy neudělal žádný dopravní přestupek a vždy přesně dodržuje, co se mu řekne...
No tak sorry, že jsem si dovolil před tebe postavit realitu, už to víckrát neudělám, sni dál svůj jednoduše spravedlivý sen.
No tak sorry, že jsem si dovolil před tebe postavit realitu, už to víckrát neudělám, sni dál svůj jednoduše spravedlivý sen.
Zase meleš nesmysly ;-\ . Já jsem nikdy neřekl že dodržuji striktně předpisy, ale je zvláštní že jsem třeba za rychlost neplatil za 12 let pokutu a že mám najety statisíce takřka po celé Evropě. Vždy jezdím o 10 km/h rychleji. Za parkování dvakrát toď vše. Pokud vidím že je na sloupu měřený úsek, radar nepojedu jako * abych dal někomu záminku vydělat prachy pokud to někdo neřeší tak je to jeho problém. Ať si pak nestěžuje. Ale keci o buzeraci nesnáším, vadí li ti že máš dodržovat předpisy tak choď pěšky, jezdi MHD a nebudeš mít problém. Zvláštní že jsi na to přišel až po tom co jsi dostal řidičák jestli ho teda vůbec máš......
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
IPace
je usmevne cist diskuzi 😄
popravde v McLarenu MP4-12C Spider bych se rad povozil, ale travit v nem treba dvanactky/ctyriadvacitky a to nekolik let sluzby bych fakt nechtel, to auto proste neni delane na pohodli, ale na to aby ridice a spolujezdce udrzelo v sedackach i pri sportovni jizde, jenze ten policista si v tom sportovni jizdy uzije mozna tak 1x do roka, drtivou vetsinu casu v tom jen bude muset sedet a cekat nekde u dalnice 😄 a popravde radsi bych teda sedel takovou dobu spis v tech Superbech nebo Passatech nez "lezel" skrcenej v McLarenu MP4, po 12-24 hodinach z toho bude clovek rozlamanej ze i maserka bude mit prace na dalsi tyden >😁
popravde v McLarenu MP4-12C Spider bych se rad povozil, ale travit v nem treba dvanactky/ctyriadvacitky a to nekolik let sluzby bych fakt nechtel, to auto proste neni delane na pohodli, ale na to aby ridice a spolujezdce udrzelo v sedackach i pri sportovni jizde, jenze ten policista si v tom sportovni jizdy uzije mozna tak 1x do roka, drtivou vetsinu casu v tom jen bude muset sedet a cekat nekde u dalnice 😄 a popravde radsi bych teda sedel takovou dobu spis v tech Superbech nebo Passatech nez "lezel" skrcenej v McLarenu MP4, po 12-24 hodinach z toho bude clovek rozlamanej ze i maserka bude mit prace na dalsi tyden >😁
Že by policajti dělali McLarenu betatestery a zkoušeli, kdy ta stříška i s majáčky ulítne?
U prodejců McLarenu se empéčtverky válej bez užitku, nikdo je nechce, tak raději to nabídnout švestkám, než to hodit do šrotu, že? >😁