Testy
Já kombi fakt nemusím a v tomto případě je to úplně pokažené jinak krásné autíčko .
...i panu Vaverkovi??? Celkem by mě zajímalo, co na to auto říkal 😉
Říkal, že měl nad hlavou spoustu místa. 😄
ale toto prve CLS [odkaz] je krajsie ako to nove a originalnejsie a dodnes nezostarlo ani o mesiac, fakt mne sa viac paci to prve CLS, skoda ze to druhe uz z prveho az tak nevychadza ;-\
Akorát vypadá jak banán z profilu >😁
mne sa aj interier prveho CLS s nadychom retra [odkaz] pacil viac ako ten v sucasnom CLS , podla mna nove CLS endosahuje vynimocnost, eleganciu a charizmu toho prveho CLS ani zdaleka. Nikto nemusi s mojim nazorom suhlasit ale ja to vidim tak ako pisem, s nikym sa nechcem hadat a chapem ze kazdy mame iny nazor a niekomu sa nove CLS paci viac ako stare, ja to ale vidim opacne. Stare CLS na mna urobilo vacsi dojem celkovo aj charizmou, tie nove medaky akosi tu svoju charizmu a jedinecnost uz stacaju, skoda ich
No já nesouhlasím s tím retro interiérem, protože vychází ze soudobé Eklase 😄
Mě se líbí i ten starší "banán" ale kdybych si měl vybrat, nová generace vypadá vyváženější 😄
Svůj názor na auto jsem popsal ve vláknu výše 😄
Mě se líbí i ten starší "banán" ale kdybych si měl vybrat, nová generace vypadá vyváženější 😄
Svůj názor na auto jsem popsal ve vláknu výše 😄
kombik je skutocne podivny, toto uz nema ani do ciny daleko [odkaz] ,dost podivne su tie zadne partie aj tie "cinske" svetla. Obzvlast podivne ten obly cinsky zadok posobi v kontraste k "tvrdemu hranatemu nemeckemu predku"
Myslim ze sa zhodneme ze sedan je daleko elegantnejsi aj ked charizmu a originalitu prvej generacie nedosahuje ani zdaleka :yes😒br />
prve CLS je pre mna proste krajsie [odkaz] :yes: , to nove uz nema taku charizmu a nebude neho taka legenda ako z toho prveho CLS, moj nazor
Myslim ze sa zhodneme ze sedan je daleko elegantnejsi aj ked charizmu a originalitu prvej generacie nedosahuje ani zdaleka :yes😒br />
prve CLS je pre mna proste krajsie [odkaz] :yes: , to nove uz nema taku charizmu a nebude neho taka legenda ako z toho prveho CLS, moj nazor
Z diskuze pod CLS Brake😒br />
Citát 1: krasa
bmw sa moze zahrabat aj s 5GTckom X6tkou a dalsimi obludami
jedine mercedes
Citát 2: myslim ze mercedes valcuje
bmw a audi - tisko zavidia
mercedes :yes:
Citát 1: krasa
bmw sa moze zahrabat aj s 5GTckom X6tkou a dalsimi obludami
jedine mercedes
Citát 2: myslim ze mercedes valcuje
bmw a audi - tisko zavidia
mercedes :yes:
Nechaj ho, teraz valcuje Jaguar. Mal by si sa tešiť! >😒]
záleží v akej farbe a ako sa majiteľ o neho stará. U nás jazdí jeden svetločervený, zrejme to nebude originál lakovačka. vyťahaná farba od slnka, skoro matný lak, no do***vené krásne auto. Originál je síce originál ale aj druhá generácia má niečo do seba a veľmi vydarene rozvíja myšlienku prvej generácie.
Ještě bych to vylepšil, interiér z nových MB, ale tablet řádně zapuštěný v palubce a chtěl bych skutečnou hezkou jasnou barvu. Černá, bílá a 1000 odstínů šedé mě nebaví.
...o technike nie je potreba diskutovať.
Ale dávno sa mi nestalo, aby som si za volantom (porovnateľného auta) nedokázal nájsť pohodlnú pozíciu za volantom. Výstupok s tlačidlom START/STOP sa mi aj maximálnom nastavení zasekol tesne pod kolenom takým spôsobom, že pravá zostala úlne paralyzovaná a de facto som nedokázal pohodlne stáčať plynový pedál ;-\
Ale dávno sa mi nestalo, aby som si za volantom (porovnateľného auta) nedokázal nájsť pohodlnú pozíciu za volantom. Výstupok s tlačidlom START/STOP sa mi aj maximálnom nastavení zasekol tesne pod kolenom takým spôsobom, že pravá zostala úlne paralyzovaná a de facto som nedokázal pohodlne stáčať plynový pedál ;-\
Jen pro informaci, todle auto neni na LPG, tak co tam s tim plynem a meziplynem mate nevim nevim :no:
Jestli vaří v redakční kantýně čočku tak věřím, že byli s meziplyny spokojeni.
Pro mě osobně je tohle velká paráda, ale jak to tak bývá, tak ještě aby za 3.5 milionu ne 😄
Jinak rýpnutí na závěr, je toto až 3. nejlepší kombi na světě po Octavii RS Combi? >😁
Jinak rýpnutí na závěr, je toto až 3. nejlepší kombi na světě po Octavii RS Combi? >😁
Nezmyselné a zároveň obdivuhodné,tak sa dá vykresliť tento raketoplán 😄 Aleš u tohoto typu vozidla zasmrkať nad spotrebou a nejakým príplatkom za brzdy?To je neúcta k autu a večná nespokojnosť ktorú pociťuje stále viac a viac ľudí v spoločnosti.A ešte mi vysvetlite bratranci.,čo vy stále máte s tými nádržami?Kade to vy cestujete?Robíte 2j tisíc kilometrové výlety bez možnosti natankovania?Keď máte neustálu potrebu mať nádrž ako cisterna 😄
no jo kamaráde, tak to holt u nás občas chodí, v8 moc papá atd.., nad tatrů sa blýská, cls už jede, tak nějak mi to amg tady sedne :yes:
No to zas promiň, ale tankování není bůhvíjak zábavná činnost ani pro mě a dovedu si představit, že tím spíš pro majitele takovéhle káry. 59 litrů nádrže je dobrých možná pro Swifta 1.2 >😁, ale s tímhle se sotva trochu rozjedeš a už abys stavěl. Pokud nechceš soustavně jezdit na rezervu. Se 70 l nádrží v Mondeu třikrát někam jedu a už abych zase smrděl u pumpy. Takže 80 litrů není žádnej extrém a rozhodně spíš odpovídá potřebám.
Pre mňa osobne je CLS63AMG dream car, nejde o vysnívanú nedostupnú exotiku (po nejakom jazdenom sa práve pozerám), ale pre mňa je to proste najlepšie auto pre moje potreby - je to najlepšie AMG na každodenné použitie, zároveň business auto, zároveň športovec, poskytuje komfort a štýl na ktorý som zvyknutý (bmw robi vyborne auta, ale design a to hlavne v interieri mi nesedi - MB ma osobne oslovuje ďaleko viac)
Mistrovský kousek, mistrovský text :yes: A velmi očarovaně dodávám - mistrovské snímky. Je znát, že i pan fotograf je také jenom člověk, no a dnes velmi silně registruji, že ve fotografiích je snad zakódován i jistý umělecký přesah, vyčleňující z jinak technicky dokonalých snímků na AUTO.CZ právě tyhle až někam k obrazové galerii té nejvyšší vjemové umělecké hodnoty :yes: To focení musel být dokonalý rajc.
Co se týká auta, kam přijede, tam je dusno, tam se na pár sekund zastaví svět. Tohoto absolutního účinku je dosaženo absolutním zvládnutím hmoty při současném silném vědomí vrcholné estetiky, jako ž i znalosti společnosti lídí. Hodnotově pak CLS tvoří jakýsi garážový zenit, a to jak esteticky, tak daný model samozřejmě i technicky.
Ovšem, a zde buďme nyní třeba i drásavě upřímní, tohle není auto pro mladého holoubka, jemuž zatím neraší ani v podpaží..., tohle žádá nejméně sedmidenní strniště, které se nezachvěje ani při frontálním útoku větrné smršti. Tohle žádá vyspělé mravy, otrlé zkušenosti a solidně futrované bankovní konto. Však to znáš - na levačce orloj ze Ženevy, duši nasáklou skotským jantarem, a srdce, co se rozbuší jen při sopečné erupci. Pak to všechno dohromady dokonale zafunguje.
P.S. Osobně bych volil jinou barevnou kombinaci kol a vozu, ovšem jak známo, bychaři tu na garážových růžích ustláno dávno nemají. Takže verdikt? No dnes velmi uznale😒br />
BRAVO MERCEDECLS-BENZ :yes: :-!
Co se týká auta, kam přijede, tam je dusno, tam se na pár sekund zastaví svět. Tohoto absolutního účinku je dosaženo absolutním zvládnutím hmoty při současném silném vědomí vrcholné estetiky, jako ž i znalosti společnosti lídí. Hodnotově pak CLS tvoří jakýsi garážový zenit, a to jak esteticky, tak daný model samozřejmě i technicky.
Ovšem, a zde buďme nyní třeba i drásavě upřímní, tohle není auto pro mladého holoubka, jemuž zatím neraší ani v podpaží..., tohle žádá nejméně sedmidenní strniště, které se nezachvěje ani při frontálním útoku větrné smršti. Tohle žádá vyspělé mravy, otrlé zkušenosti a solidně futrované bankovní konto. Však to znáš - na levačce orloj ze Ženevy, duši nasáklou skotským jantarem, a srdce, co se rozbuší jen při sopečné erupci. Pak to všechno dohromady dokonale zafunguje.
P.S. Osobně bych volil jinou barevnou kombinaci kol a vozu, ovšem jak známo, bychaři tu na garážových růžích ustláno dávno nemají. Takže verdikt? No dnes velmi uznale😒br />
BRAVO MERCEDECLS-BENZ :yes: :-!
gti, s rozborem ideálního majitele amg souhlas, ale co říkáš na ty co mají krčánek drobet přes míru a na něm dva zlatý ? čistě tvůj názor
Pane Jungmanne, za poslední rok dle mého názoru obsahově jeden z nejlepších testů na auto.cz. Mohl by jste ve dvou větách porovnat tohle MB s Panamerou Turbo? Hlavně co se týká jízdního projevu. Zajímal by mě Váš názor. Předem díky
Děkuji. Mohu nabídnout jen srovnání s 4S [odkaz] , v Turbu jsem jel jen velmi krátce. Podvozkově je na tom o chlup lépe Panamera, hlavně na okreskách lépe maskuje svou hmotnost. Lepší je i převodovka, MCT si mě úplně nezískalo, zato síla motoru je zcela na straně Mercedesu. Osobně bych volil Turbo, ale 590 litrů je silný argument, pokud jste třeba právě hokejista
Nejak tú automobilovú krásu a eleganciu nevidím. Ani zvonka, ani zvnútra. Naopak, je to nechutne ťažké na zadok, opticky len čakám, kedy ho bude ťahať po zemi...
Nové Mercedesy idú cestou športovej dravosti namiesto bývalej solídnosti a istej noblesy, čo je škoda. Táto verzia svojim zameraním tento odklon ešte zvýrazňuje.
Interiér - opäť športový, luxusný vzhľad si predstavujem inak. A vlastne aj ten športový, asi nikdy nepochopím, z čoho pramení údajná exkluzivita karbónu, veď je to lesklé ako lacný plast a vzhľad je proste vždy skoro detto - čierna tkanina zaliata čírou živicou. Samozrejme, pevnostne majú karbónové kompozity svoj zmysel, ale ako dekorácia je to o ničom... Efekt nezodpovedá cene.
Nové Mercedesy idú cestou športovej dravosti namiesto bývalej solídnosti a istej noblesy, čo je škoda. Táto verzia svojim zameraním tento odklon ešte zvýrazňuje.
Interiér - opäť športový, luxusný vzhľad si predstavujem inak. A vlastne aj ten športový, asi nikdy nepochopím, z čoho pramení údajná exkluzivita karbónu, veď je to lesklé ako lacný plast a vzhľad je proste vždy skoro detto - čierna tkanina zaliata čírou živicou. Samozrejme, pevnostne majú karbónové kompozity svoj zmysel, ale ako dekorácia je to o ničom... Efekt nezodpovedá cene.
Zadny previs karoserie je extremny; tu kritici zadnice 500L Living musia dostat vyrazku a hystericky hikat; napriek tomu je dizajn velmi dobre zvladnuty, klobuk dole.
Novodoby pansky kociar s plnym zaprahom slachtickej stajne. :yes:
Novodoby pansky kociar s plnym zaprahom slachtickej stajne. :yes:
Jestlize Hyundai vsazi na fraze, tady, prirozene ve zcela jinem svete, mame naplneni teto fraze, a to do posledniho puntiku.
Verze kombi navic prinasi jedinecnost doslova jedinecnou, jediny konkurent, co me napada - Chrysler 300 C touring. Na technickou dokonalost a dotazenost CLS vsak muze zapomenout.
U kterehokoliv jineho vozu by zadni previs tohoto formatu zpusobil pusobil jak kudla v oku, tady nam ale jen harmonicky dotvari linii. Tomuhle vytvoru zkratka nelze nic vytykat. Z druhe strany za danou cenu podle me nelze chtit min.
Jak zhodnotit CLS? Podle me - naplnena ambice.
Verze kombi navic prinasi jedinecnost doslova jedinecnou, jediny konkurent, co me napada - Chrysler 300 C touring. Na technickou dokonalost a dotazenost CLS vsak muze zapomenout.
U kterehokoliv jineho vozu by zadni previs tohoto formatu zpusobil pusobil jak kudla v oku, tady nam ale jen harmonicky dotvari linii. Tomuhle vytvoru zkratka nelze nic vytykat. Z druhe strany za danou cenu podle me nelze chtit min.
Jak zhodnotit CLS? Podle me - naplnena ambice.
Toto kombi se mi vůbec nelíbí, ale stroj v testu je fascinující 😄
Je to asi otázka vkusu, ale mne se více líbí ty hranaté předky u MB >😒]