Proč by to dělali? Dubaj se snad chystá napadnout nějaký socialistiký zloděj ropy ze strany BAAS a zapálit všechny ropné vrty, které nemůže mít pro sebe, stejně jako když v dětství kradl slepice a ty z dobře zabezpečených kurníků aspoň otrávil jedem? :-O
Zatím mají západní státy se SA dobré vztahy a je to jim oboustranně prospěšné, to se může změnit lusknutím prstu.Stačí aby si někdo ze SA něco vymyslel či změnil plány a jede to jak po drátkách.
V poslední době člověk čte takové zajímavosti, že SA šejkové financují terorismus a mají protizápadní nálady.To už tu bylo jednou a k čemu to vedlo...
Jak už tu někdo poznamenal, Emiráty nejsou Saudská arábie a pleteš se i ve všem dalším. Do Saudské Arábie se nepřetržite dodávají stovky západních stíhaček, takže útok na SA by byl čirým šílenstvím, to není nějaký pantáta s orezlýma MiGama. Co se podpory extremismu ze strany vládnoucích rodin týká, problémem je, že každý "Princ" má několik stovek bratrů a bratranců - a ti mají různé matky. Mnohdy se tito "princové" mezi sebou nenávidí....jeden na druhého by si většinou zaútočit netroufli. Ale jako naschvál zabít nevlastnímu bráchovi sluhu? No jistě! Brácha podporuje Američany? Tak já jim budu škodit, to mu ukáže....atd. Každopádně každý Arab není terorista ale to v tvém černobílém vidění světa nemá místo. Chápu. Nenávidíš NATO, Američany, muslimy a nejspíš i židy. Prostě Rusko rulezzz že? >:D
Mimochodem na hlavním tahu skrze Dubaj (Sheikh Zayed Road) se mýtné už mnoho let platí. Každý průjezd mýtnou bránou = 4 AED (cca 22,- Kč). Mýtné brány v Dubaji jsou celkem 4 (začínali se dvěma). Do června 2013 byl stanoven horní limit plateb za auto a den na 6 průjezdů. Takže sedmý a další průjezd v ten den byl již zdarma. Od 1.7.2013 limit již neplatí. V létě tedy očekávám zdražení min. o 2 AED na průjezd...
zvýšení nákladů, proč ne. Ale lustrovat, kdo si smí koupit auto na základě platu je nesmysl. Jestli na něj a na provoz má, ať si ho koupí, je jedno jestli peníze vydělal, zdědil, nebo vyhrál.
i tak je to v pr.eli, že vůbec něco takového vypustí z huby. Staví si svět jen pro vyvolené. Pokud bohatí budou brát chudým základní práva jako řízení auta, jak to asi dopadne...pak nebudou smět jíst maso? Pak chudý vezme mačetu a ...
no je to hovadina zakazovat neco nejaky skupine lidi. problem je v tom ze bohati jsou zavisli na chudych a naopak. kdyz vsechny chudy postrili tak kdo jim bude vydelavat penize? a kdyz vystrilis bohaty kdo bude chudym platit?
Súhlas. A takéto riešenie by sa dalo ešte aj zabaliť do eko-pozlátky, že nám ide najmä o to, aby v SAE jazdili len autá s Euro5 (či nejakej arabskej obdoby) a vyššie. >:-[]
A v čom by to bolo iné? Kto nemá na novšie auto, nebude jazdiť. Podobná diskriminácia. Nech má auto aj 30 rokov, ak je technicky v poriadku, nemal by mu nikto prevádzku zakazovať.
Nech ten pán príde sem ku nám, a naši odborníci mu už poradia, ako v pár jednoduchých krokoch vyriešiť tento problém.
1. zvýšiť ceny benzínu na úroveň našej
2. zaviesť cestnú daň, mýtne, dialničné poplatky, STK, Ek, atď....
3. Znížiť priemernú mzdu na úroveň 800€ brutto
4. prebehnúť im po všetkých cestách pár krát tankom
A je po probléme. By som ich chel potom vidieť jazdiť v tých custom Lambách >:D
tak tohle jsou hodně hloupé výmysly, předně je nutno dodat, že v těchto zemích, je vlastnictví auta prvé řadě společenským statusem...nikoli nějakou potřebou, přesvědčit lidi, aby autem nejezdili a nebo je nevlastnili bude zhola nemožné.... ;-)
a jelikož jsem proti jakýmkoli administrativním zákazům... tak nevidím žádné účinné řešení...regulace na základě přijmu je blbost a hlavně je to neetické, možná by to šlo udělat jak v některých jiných zemích, omezit dovoz osobních aut na 5 let...vozidla starší 5ti let by nesměla být importována, a tedy jakékoli levnější auta by na trhu již neexistovala...
Zakazovat cokoli podle (oficiální) výše příjmu je absolutní nesmysl. Samozřejmě, že pokud byly náklady na provoz vozidla srovnatelné tady v Evropě, tak se tu na cestách nehneme už vůbec, takže nějak se to řešit bude muset. Prostě stačí udělat z užívání vozu mnohem větší "luxus" (po finanční stránce) a oni si někteří rozmyslí, že tolik jezdit je zbytečně drahé. A pokud chce někdo s nižším příjmem jezdit často za každou cenu, klidně může projezdit skoro celý příjem, ale takových moc logicky nebude.
Přesně tak, zdražit věci související s provozem. Kde na to kdo vezme, je čistě jeho věc (pokud to není nelegální). My v Evropě to tak máme už dlouho a funguje nám to obstojně.
Jistě jistě ... nechme všechny ty lidi, kteří nemají dostatek peněz trpět ještě více, třeba tím, že jim utneme svobodu pohybu. Všichni lidé mají stejná práva ... a neměli by si je ,,platit,, .Stát by se měl naopak starat o to, aby tomu tak bylo. A né, že se co nejvíce snaží většinu lidí od základních práv odštípnout a vytvořit vrstvy ...
V tobě těch 40 let socialismu asi "hezky" dožívá..., i nick by ti k tomu šel výborně.
Víš vůbec co znamená pojem "svoboda pohybu"??? Rozhodně to není právo každého! jednoho (dospělého) člověka na zeměkouli, jezdit autem. To by to dopadlo. Auto bylo, je a bude určitým luxusem (byť relativním). Takové křiklouny miluju, zítra se budeš domáhat v rámci "svobody pohybu" čeho? Letadla, nebo rovnou kosmické rakety"?
"Stát by se měl starat o to, aby tomu tak bylo." Neměl by se v prvé řadě každý (zdravý) člověk postarat o sebe a svou rodinu a stát až o ty, co to sami zvládnout opravdu nemohou?
auto si smíš koupit, až vykážeš v posledních max. 3 daňových přiznáních takový daňový základ, kolik to auto stojí (a samozřejmě máš příslušné daně zaplacené)
...se divím, že to nejlepšího ministra financí vesmíru míru kalouska nenapadlo