Testy
Tento užitkový vůz doporučuji 😄
Sám jeden vlastním.
Když jsem přemýšlel, jestli koupit, nebo ne, využil jsem služeb firmy [odkaz] a pronajal si ho na týden. Pokud je někdo také na vážkách, prvně vyzkoušejte, poskytují rozumné ceny.
Sám jeden vlastním.
Když jsem přemýšlel, jestli koupit, nebo ne, využil jsem služeb firmy [odkaz] a pronajal si ho na týden. Pokud je někdo také na vážkách, prvně vyzkoušejte, poskytují rozumné ceny.
Dobrý den, už jsem to psala asi do 3 diskuzí. Potřebovala bych poradit, co si myslíte o tomto Transitu. Přijde mi dobrý podle vlastností i ceny, ale nejsem si jistá, že tomu tak dobře rozumím. Super, když mi nějaký chlap poradí 😁 Jo radši chlap 😁 https😐/www.vanscentre.com/…-tazne-28t-zadn/?… Díky
Ahoj všichni. Uvažuji o tomhle: https😐/www.vanscentre.com/…2-stredni-tazne/?… Co myslíte? Mám koupit? Díky moc.
Tak například ovládání klimatizace až hluboko před prostředním spolujezdcem nízko a schované za řadičkou. Dál to snad dát ani nemohli.
Jen tak mimochodem: Transit není konkurent Sprinteru a Iveca Daily. Spíš italských a francouzkých dodávek. Sprinter i Daily jsou jinde jak cenově, tak možnostmi specifikací, výbav a individualizace.
btw Transit má a zřejmě i bude mít pořád menší a míň pohodlnou kabinu než sprinter/crafter a daily ale co se týče výbav, specifikací tak je i předčil už i tim že nabízel jak přední tak zadní náhon což VW/MB a Iveco ne. Co do individualizace to určitě ne ale většina lidí do užitkáče nekupuje xenony a kožený sesle a nepřiplácí 8 litrů za pískací žárovku viz. VW. Co do pohodlí a ceny určitě hrajou vyšší ligu než ford ale co do nosnosti a objemu a možností kabin a podvozků jim ford stačil, ne-li předčil. Samozřejmě teď s jednim motorem už těžko.
Nevím v čem by transit ve výbavě předčil Sprintera nebo Daily. Je pravda, že nabízí oba pohony, ale zase třeba 4x4 mu trvalo strašně dlouho a bylo to takové odfláknuté. V tom je MB i Iveco víc teréní. Z hlediska výbavy nejde jen o xenony (které bych mimochodem u dálkově provozované dodávky opravdu chtěl), ale třeba takové věci, jako je absence sedačky spolujezdce, posuvné dveře, možnost přídavných zařízení na motoru a tak. O aktuálně nabízeném jednom motoru ani nemluvě. Prostě se tím pro mě transit ještě více zařadil po bok Ducata/Jumpera/Boxera a Mastera/Movana. Né že by na tom bylo něco vyloženě špatně, ale je to jiná kategorie dodávek.
Nepsal sem že by ve výbavě transit předčil sprintera, chce si to pořádně přečíst. V možnosti podvozků, náhonů, kabin, válníků, motorů - a hlavně nosnosti a objemu co do variability si troufnu tvrdit že MB/VW předčil pač si člověk moh nechat postavit malýho transita s 80konovym motorem a nosností pár metráků - krátkýho, nízkýho a nebo vysokáho dlouhýho s 200konovym 5válem a maximálkou někde na 5 tun. Jasně co se týče bufíků - variability sedaček, klimaček atd atd tak MB/VW byli jsou a budou dál ale je to nadstandart kterej brali hlavně dálkaři řekl bych - tak jsem to myslel. Když to vemu ale tak že kupuju užitkáč hlavně proto že chci převážet a sem buďto živnostník kterej si zrovna nepřipaluje pětistovkama a nebo firma která šetří kde může tak tyhle finesy nehrajou pro většinu prim.
btw kdo by xenony nechtěl >😁 ale kdo na ně má ? a z těch.. kdo je ochotnej to dát ? 😉
Jinak v zásadě souhlasim s tvym dělenim ale svojí nabídkou bych spíš řekl že aspoň do teď stál rozhodně dál než ducata aspol. ale zase na sprinter nedosáh.
btw sedačka spolujezdce se dala za příplatek objednat - standartně byla dvojlavice. Posuvné dveře? Za příplatek šli na obou stranách
Ad displej od rádia. To je diskuse na dlouhé večery a asi se v tom s tebou neshodnu . 😄
Na tom displeji se asi fakt neshodneme protoze to povazuju za jednu z největších debilit co jsem v jakymkoliv autě zažil.