Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - honza84
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 09:17
Sice soudim zatim jen dle fotek ale mam z toho dojem že se zase snažej nahonit design na úkor praktičnosti. Už na první pohled mi tam chybí středová přihrádka kam se daly výborně uložit desky, papíry apod. šuplík na propisky taky zmizel a vystřídalo ho něco menšího nad řadičkou - která snad už nebude tlačit do kolene. Přihrádka před spolujezdcem se zdá být ještě víc mělká a na nic než současný hluchý místo ve verzi bez airbagu. Z fotek neni patrný jestli budou přihrádky nad hlavou jako má třeba sprinter - to by bylo fajn. Podélně a výškově stavitelnej volant snad už taky bude - doufáme :-) Taky sem zvědavej na sedačky - velká slabina současnýho modelu. No a upřimně bych odcenil high-tech prvek 21 století kterej i u mnohý konkurence bývá stále nepřekonatelnej problém - totiž věšák na bundu.
Avatar - petrumr
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 10:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - m.z.
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 11:32
Mě spíš překvapila stížnost na hluk od motoru, měl jsem za to, že nová auta už budou všechny tiché.
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 12:04
JJ, taky mi navzdory oslavným ódám na praktičnost a vymyšlenost interiéru dost věcí chybí nebo jsou blbě umístěný.
Tak například ovládání klimatizace až hluboko před prostředním spolujezdcem nízko a schované za řadičkou. Dál to snad dát ani nemohli.
Jen tak mimochodem: Transit není konkurent Sprinteru a Iveca Daily. Spíš italských a francouzkých dodávek. Sprinter i Daily jsou jinde jak cenově, tak možnostmi specifikací, výbav a individualizace.
Avatar - honza84
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 12:24
Je fakt že mě to taky zarazilo že je to poměrně nízko - ale zase by si to chtělo do toho sednout a v reálu to třeba zase takovej problém nebude. Na obrázku to ale vypadá umístěný nešikovně to je fakt. Ten displej rádia je taky absurdní , mimo a zbytečně celá ta kaplička zabírá moc místa kde by právě mohla bejt přihrádka na papíry potažmo stoleček ale třeba na řešení radia ala renault master kde radio je dole a display u zrcátka to skutečně nemá to zřejmě navrhovali zdrogovaný chovanci blázince.
btw Transit má a zřejmě i bude mít pořád menší a míň pohodlnou kabinu než sprinter/crafter a daily ale co se týče výbav, specifikací tak je i předčil už i tim že nabízel jak přední tak zadní náhon což VW/MB a Iveco ne. Co do individualizace to určitě ne ale většina lidí do užitkáče nekupuje xenony a kožený sesle a nepřiplácí 8 litrů za pískací žárovku viz. VW. Co do pohodlí a ceny určitě hrajou vyšší ligu než ford ale co do nosnosti a objemu a možností kabin a podvozků jim ford stačil, ne-li předčil. Samozřejmě teď s jednim motorem už těžko.
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 12:43
Samozřejmě to posuzuji jen z fotek, reálně to třeba vadit nebude. Jinak co se týče displeje u zrcátka v Renaultu, tak mě to tak divný nepřipadne. Většina dodávek nemá prostřední zrácátko a renault tam místo něj prostě prdnul navi. Jiná věc je že většina prodaných dodávek tam má jenom ten displej rádia, páč si za navi nikdo nepřiplatil. Zase rádio stejně ovládáš s páčky pod volantem, takže je to spíš o zvyku. Jinak teď je v základní výbavě displej přímo na rádiu a nahoře ho má až lepší rádio.
Nevím v čem by transit ve výbavě předčil Sprintera nebo Daily. Je pravda, že nabízí oba pohony, ale zase třeba 4x4 mu trvalo strašně dlouho a bylo to takové odfláknuté. V tom je MB i Iveco víc teréní. Z hlediska výbavy nejde jen o xenony (které bych mimochodem u dálkově provozované dodávky opravdu chtěl), ale třeba takové věci, jako je absence sedačky spolujezdce, posuvné dveře, možnost přídavných zařízení na motoru a tak. O aktuálně nabízeném jednom motoru ani nemluvě. Prostě se tím pro mě transit ještě více zařadil po bok Ducata/Jumpera/Boxera a Mastera/Movana. Né že by na tom bylo něco vyloženě špatně, ale je to jiná kategorie dodávek.
Avatar - honza84
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 13:06
Tak už z hlediska bezpečnosti je to nesmysl že někde něco ovládám ale abych se na to podival tak musim zvedat hlavu uplně jinam - to je ergonomická debilita. Spíš taková designová vyfi***ce přesně ve stylu francouzský školy - neotřele, kulatě a rádobyelegantně ale nad logikou už se nikdo moc nezamejšlel hlavně to udělat jinak než konkurence. Zvyknout se dá asi na všechno ale otázka je zda-li v dnešní době obrovský konkurence a cenovejch válek mám potřebu zvykat na takovouhle zhovadělost.
Nepsal sem že by ve výbavě transit předčil sprintera, chce si to pořádně přečíst. V možnosti podvozků, náhonů, kabin, válníků, motorů - a hlavně nosnosti a objemu co do variability si troufnu tvrdit že MB/VW předčil pač si člověk moh nechat postavit malýho transita s 80konovym motorem a nosností pár metráků - krátkýho, nízkýho a nebo vysokáho dlouhýho s 200konovym 5válem a maximálkou někde na 5 tun. Jasně co se týče bufíků - variability sedaček, klimaček atd atd tak MB/VW byli jsou a budou dál ale je to nadstandart kterej brali hlavně dálkaři řekl bych - tak jsem to myslel. Když to vemu ale tak že kupuju užitkáč hlavně proto že chci převážet a sem buďto živnostník kterej si zrovna nepřipaluje pětistovkama a nebo firma která šetří kde může tak tyhle finesy nehrajou pro většinu prim.
btw kdo by xenony nechtěl >:D ale kdo na ně má ? a z těch.. kdo je ochotnej to dát ? ;-)
Jinak v zásadě souhlasim s tvym dělenim ale svojí nabídkou bych spíš řekl že aspoň do teď stál rozhodně dál než ducata aspol. ale zase na sprinter nedosáh.
btw sedačka spolujezdce se dala za příplatek objednat - standartně byla dvojlavice. Posuvné dveře? Za příplatek šli na obou stranách
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 19:29
Ad sedačka a dveře: sprinter můžeš mít úplně bez sedačky spolujezdce a můžeš mít posuvné dveře vepředu (místo normálních) tak to mají třeba dopravky jako UPS. Prostě řidič projde průlezem do nákladového prostoru a pak vychází předníma šoupačkama už s balíkem. To jen tak na okraj. Je jasné že velké prodeje to neudělá, ale máš možnost.
Ad displej od rádia. To je diskuse na dlouhé večery a asi se v tom s tebou neshodnu . :-)
Avatar - honza84
praktičnost užitkového vozu
| 2. 3. 2014 20:51
Aha. Já vždycky myslel že to UPS je zakázková nástavba ktera se montuje na zakl. Podvozek včetně průchodu z kabiny stejně jako se používá pro karavany. To nevim jestli to ford děla.
Na tom displeji se asi fakt neshodneme protoze to povazuju za jednu z největších debilit co jsem v jakymkoliv autě zažil.
Dobrá zkušenost
| 22. 3. 2016 09:38
Tento užitkový vůz doporučuji :-)
Sám jeden vlastním.
Když jsem přemýšlel, jestli koupit, nebo ne, využil jsem služeb firmy [odkaz] a pronajal si ho na týden. Pokud je někdo také na vážkách, prvně vyzkoušejte, poskytují rozumné ceny.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku