Novinky
Hittman
5
Konečně tu pravdu řekl někdo i výše postavený...
Magister
5
V noci jsem se vrátil z Ženevy. Paráda. A jeden poznatek. Zajímal jsem se hlavně o D3 a asijskou a americkou pseudokonkurenci a podle mě začíná Mercedes utíkat. Design exteriéru je ještě do jisté míry subjektivní, ale když si člověk sedne do nové C Klasse nebo S coupé, tak si v Bavoráku připadá jak u chudého příbuzného.
Mig_35
3
Tak to bylo ale vždycky😄 a pak se projede a přestane ho nějaký vnitřek zajímat.
Hittman
1
JJ, BMW mělo (má?) dobré motory, audi interiér na jedničku a mercedes? Hmm, nevím.
bigsoul
0
Tu nejde o motory, ale pocit z jazdy. BMW včetko funguje ako má. Podvozok, riadenie, sprevodovanie a samozrejme aj motory 😄 V BMW interier nebudí rušivy dojem pri jazde.
Jsem trochu OT, ale jak se dívám na aktuální ceník nové 308, tak čtyřválec 1,6 THP 125 k můžeme mít za 405.500 Kč. Za příplatek 11 tis. Kč ovšem lze postoupi na vyšší level a mít pod kapotou 1,2 THP 130 k.
Tedy za jedenáct klacků 5 koní a -1 válec.
Kdo do toho jde ? >😒]
Tedy za jedenáct klacků 5 koní a -1 válec.
Kdo do toho jde ? >😒]
Tak za toto vyhlášení pro Mercedes velké :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
To nie je prísľub, ktorý by nejak moc Mercedesu zväzoval ruky. Keďže to neplatí pre zadokolky, triedy A, B či CLA tie trojvalce mať budú. A rovnako to môžu obísť tým, že zmenia aj triedu C na predokolku a sľub dodržia (to samozrejme nepovažujem za reálne, ale čisto teoreticky to možné je, najmä keď Mercedes vidí, že kupujúci podobne veľkého CLA vôbec neriešia poháňanú nápravu).
Množstvu ľudí je jedno, či má auto predný alebo zadný náhon.
Od triedy C nebudú trojválce. Nateraz.
Od triedy C nebudú trojválce. Nateraz.
Nikdy nezapomenu na cestu na lyžovačku do Savojských Alp. Začal padat sníh, řidiči houfně zastavovali a nasazovali řetězy. Také pán v nablýskaném Éčku zastavil a začal rvát řetězy na přední nápravu 😄
Myslím, že v třídách A, B, CLA se náhon řeší, proto Mercedes nenápadně ale jistě téměř u všech motorizací už nabízí 4Matic... tedy pohon všech kol. A to je pak úplně jiné kafe a posouvá ta auta mnohem dále.
ze se dockame v budoucnu vice Mercedesu s prednim nahonem :-!
hele a co je teda Smart? zadni nahon a 3 valce tam budou, sice to nema na "haubne" 3 cipou hvezdu, ale vpodstate to je taky Mercedes 😄
a co si budem povidat a namlouvat, i velkej Mercedes to jednou ceka, nebo zeby Mercedes neplanoval prezit treba dalsich 20-30-40-50 let? teda pokud do te doby nebude vsude u Mercedesu 4x4 a nebo jen predni nahon :-!
hele a co je teda Smart? zadni nahon a 3 valce tam budou, sice to nema na "haubne" 3 cipou hvezdu, ale vpodstate to je taky Mercedes 😄
a co si budem povidat a namlouvat, i velkej Mercedes to jednou ceka, nebo zeby Mercedes neplanoval prezit treba dalsich 20-30-40-50 let? teda pokud do te doby nebude vsude u Mercedesu 4x4 a nebo jen predni nahon :-!
Smart predsa nie je merceeeeedeees >😁 (resp. ak by sa k tomu aj priznali, hodia doň dvojválec).
nojo vlastne on zpochybnil jen 3 valce, takze takova trida S s 4 litrovim 2 valcem muze bejt >😒]
Rozhodnutí rozumné. Pro Kinderbenzy A a B je dovoleno vše (předokolka, R3 atd), nicméně pro klasické Mercedesy není důvod podlézat laťku. Ono 3 válec až tolik výhod nemá. Jejich nástup byl spíše umocněn nízkými náklady na vývoj, při upižlání 4 válce z fungujícího celku, než žeby někde vznikaly 3 válce tak jako tak. Malé motory Mercedes má, ( i díky Renaultu) není tedy primárně důvod mrzačit klasickou R4.
"Kinderbenzy" jak je nazýváš tvoří již 1/4 prodejů. V Ženevě měly všechny zastoupení v různých motorizacích a je to pro ně klíčový sektor. Ač se o tom moc nepíše, dochází u nich k inovacím... např. ten 4Matic. Osobně se mi líbí model GLA. Rozhodě bych nějak nezesměšňoval. Lidé co na ně mají nebo i na větší jsou buď namyšlení pitomci nebo si na to jen hrají.
Děkuji za info, nicméně se domnívám, že mne školit z M-B až tak nemusíš 😉 Když už, tak by to potřebovali Moravia Sever, Hošek motors či Dr. Větvička (ale o tom jindy). Kinderbenz není nic špatného, poprvé se to začalo používat u w201, která měla přitáhnout zákazníky i z nižších segmentů. A je to v pořádku, s plnohodnotnými (u tebe zbytečně velkými) se to krásně doplňuje a je širký záběr na celé spektrum zákazníků dle libosti.
ps: pokud už musí být mini, tak se mi +- obsotojně zarábalo w176 , takový stylovější "Golfík"
ps: pokud už musí být mini, tak se mi +- obsotojně zarábalo w176 , takový stylovější "Golfík"
se jenom hloupě vymezuje proti úspěšnější konkurenci, pro prémii není podstatné co nabízí na dolním konci motorové nabídky, ale naopak na tom horním. A to jestli tříválce dají do Ačka či GLAčka nebo i do Cčka nikoho nezajímá. To už je jistě pro publikum zajímavější otázka, jestli prémiová značka používá své motory nebo si musí kupovat část motorů u konkurence. 😄
říkám si, co asi ta úspěšnější konkurence nabízí na horním konci motorové nabídky lepšího...???
Já nevidím rozdíl v tom, jestli MB bere motory od Renaultu, nebo Audi motory od VW. Podle mě je to v principu to stejné.
Prostě prémie se rozhodla sestoupit mezi malá auta a tohle je důsledek.
Prostě prémie se rozhodla sestoupit mezi malá auta a tohle je důsledek.
Ano, nicméně BMW, o které se ten pán evidentně otírá, si své 14d nebo 16d vyvíjí samo.
BMW zase vyvíjelo motory s PSA. Do jaké míry je to souměřitelné, těžko říct. Ale v dnešním autosvětě není sdílení motorů a jejich vývoje mezi prémií a mainstreamem nijak výjimečné. Nejsou to dva oddělené světy.
Nejsou a o to víc nabubřelé řeči toho pána z MB vypadají legračně.
Hlavně aby během pár let neotočili. 😄 To je pak ještě vtipnější.
Zase tak stejné to není, Audi nebere motory od VW, ani naopak, je to jeden koncern a motory jsou proto vyvíjeny pro všechny jeho značky a je počítáno s použitím v nejrůznějších modelech od dodávek, přes lowend až po lux.
MB s Renaultem v podstatě "jen" spolupracuje, není to koncern, a další megaobří rozdíl je ve faktu, že MB - ten, jež vždy udával tón vývoje a vše si dělal sám, teď prostě nakupuje motory od mainstreamového výrobce, to je podle mně fau😜as, za který bude MB časem "pykat".
Ještě víc mně ale děsí jiná myšlenka - jestli on ten Mercedes neudává tón i teď tím nákupem?! 8-s
MB s Renaultem v podstatě "jen" spolupracuje, není to koncern, a další megaobří rozdíl je ve faktu, že MB - ten, jež vždy udával tón vývoje a vše si dělal sám, teď prostě nakupuje motory od mainstreamového výrobce, to je podle mně fau😜as, za který bude MB časem "pykat".
Ještě víc mně ale děsí jiná myšlenka - jestli on ten Mercedes neudává tón i teď tím nákupem?! 8-s