Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Nonsens
Mne sa to auto páči a dovolím si aj odhad - bude úspešné. Cena sa zdá byť dobrá. Že sa nedajú spustiť zadné okná mi vadí na DS, ktoré sa hrá na luxus, tu mi to nevadí, toto je srandaauto. Po dlhej dobe citrón ako má byť.
Súhlas, Citroen ak chce žiť a predávať musí byť zákonite iný. Ak je toto tá cesta k úspechu tak nech. Svojich zákazníkov si to nájde ak udržia cenový trend.
Mas pravdu. V Citroene si sadli a urobili od zakladu cosi nekonfekcne. Ked sa vsak pozeram na tie nadstavbove kreacie F500 a Mini, tak teda sorry.
Martin911Turbo
Měli jsme s přítelkyní C4 coupe z roku 2008 a zde byli zadní okna pevná, nebyl ani výklop. S autem jsme najezdili 40 000 Km ve všech ročních obdobých a nikdy jsme neměli nutnost mít stahovatelná zadní okna. Spíš plus pro mě bylo díky 3 dveřové verzi, to že přední dveře měli silnou výztuhu a auto se takto oproti klasické C4 kroutilo mnohem méně
A u řady DS a nyní i u kaktusu to neberu jako mínus
A u řady DS a nyní i u kaktusu to neberu jako mínus
Přesně to tady tvrdím celou dobu co se mluví o zadních oknech u DS4 - já tohle auto beru jako stylovku pro singels nebo mladé páry - takový třídveřák s bonusem zadních dveří navíc, když někoho chceš odvézt třeba z oslavy. A neznám třídveřák u kterého jde stahovat zadní okna.....
U Cactusu je to trochu jinak, to bude auto i pro rodiny, ale vzhledem k designu a důrazu na nízkou cenu se to stahování zadních oken myslím dá oželet a jak už jsem několikrát psal - i když mám auto se stahovacíma zadníma oknama, snad nikdy jsem je neotvíral ;-\
U Cactusu je to trochu jinak, to bude auto i pro rodiny, ale vzhledem k designu a důrazu na nízkou cenu se to stahování zadních oken myslím dá oželet a jak už jsem několikrát psal - i když mám auto se stahovacíma zadníma oknama, snad nikdy jsem je neotvíral ;-\
JaMM
... este raz si pozorne pozrite specifikacie. Ta hmotnost 965 kg je urcite francuzska specialitka - "Masse ŕ vide". Takze, ked tam podla metodiky EU: naleju kvapaliny, doplnia PHM, privazia 75 kg sofera, ... tak to bude minimalne 1.100 kg. 😉
Asi jo, ale pořád je to dobrá hodnota proti ostatním v nižší střední, která atakuje 1500 kg.
megacruiser
380 tisíc v základu za takového malého divného kočkopsa, no nevím. Co na tom stojí tolik peněz? Konkurenční Duster stojí od 250 tisíc, to je rozdíl 130 tisíc. A beztak jsou tyto crossovery k ničemu - do města neohrabané, je z toho špatně vidět, v terénu impotentní. Tak na co platit tolik peněz? Třeba Sandero Stepway udělá stejnou službu a za tu cenu budou dvě.
Kdyby to mělo všechno co jsi napsal, tak to už není cactus, ale Golf a nestojí to 14 tis. € ale 20.