Novinky
Po dlouhé době neuvěřitelně překrásný stroj made in France. Sledoval jsem poslední dobou počínání francouzských značek a jedině Renault mě zaujal. Nyní přiznávám, že Peugeot i Citroen mne oslovily také. Francouzská auta jsou stále více šarmantní. Jedno dnes vím s jistotou, při dalším výběru nového vozu, se rozhodně po krasotinkách z Francie poohlédnu. A věřte mi, že je to úspěch, protože až dosud mě francouzské trio míjelo velkým obloukem. Viva la France :yes:
Ano, s tím by se dalo souhlasit, jak Citroen, tak Peugeot se po letech designového tápání celkem probudili. Totéž platí pro Renault, jak Clio, tak captur i Twingo vypadají k světu :yes😒br />
Jižani tohle vždy uměli, proto mě dost zaráží úpadek italského designu, viz Fiat s novou Pandou, 500XL či Alfa MiTo a děsný předek Giulietty je toho důkazem. I ve španělském Seatu se také probudili a jak Ibiza, tak Leon jsou designově pěkné kousky :yes:
Jižani tohle vždy uměli, proto mě dost zaráží úpadek italského designu, viz Fiat s novou Pandou, 500XL či Alfa MiTo a děsný předek Giulietty je toho důkazem. I ve španělském Seatu se také probudili a jak Ibiza, tak Leon jsou designově pěkné kousky :yes:
Máš recht. Italové to przní. Ovšem podle mě takové Maserati se drží dobře( myslím design). Se Seatem souhlasím.
Docela by mě zajímala životnost takového motoru...tedy než bude potřeba ho z větší části postupně vyměnit...
Dneska už to neni problém. 2.0 TFSI se tuní na 360 koní nebo kolik a v sérii má přes 300 PS. představili už i verzi 420 koní [odkaz] takže 300 z 1.6 prostě jen odpovídá. A tahle 1.6 společný dílko s BMW je myslim novější motor. Doby šestiválců prostě skončily
Strober se bavi o zivotnosti a ty odkazujes na garazniky co zmrvi co se da. Oni se tuni klidne 1,6 na 500 koni, takze nejaky 2,0TFSI neni zadny zazrak. Jinak co kdo predstavil je uplne jedno, pac jde o studii tunenou klidne jak garazniky. Az to bude 5 let jezdit bez poruch muzem se bavit o nejake zivotnosti.
Odkazuju na značkový tunery se zárukou a že výrobce představil 2.0 TFSI už i ve verzi 420 koní a Mercedes jich má 363, takže těch 300 koní z 1.6 vod BMW je doslova pohodička.
Mimochodem tovární 2.0 TFSI s výkonem přes 300 koní sou v nabídce už roky a pokud vim žádný zásadní problémy nejsou
Mimochodem tovární 2.0 TFSI s výkonem přes 300 koní sou v nabídce už roky a pokud vim žádný zásadní problémy nejsou
nepochybne cinania tuto hruzu budu milovat a plne chapem aj to preco ju v eu citroen neponuka.... :yes: