Porsche představilo novou základní verzi svého menšího SUV Macan. Poprvé od roku 1995 a modelu 968 tak má automobilka ze Stuttgartu vůz se čtyřválcovým motorem pod kapotou.
je to rovnaky nezmysel ako mercedesy s motormi renault ... pritom tu nejde o to zeby tieto motory boli zle ... ide tu o princip , kto chce porsche alebo mercedes ocakava istu prestiz aj po motorovej stranke.... macan s motorom z golfa vidim ako zly tah podobne tiez neverim ze vela zakaznikov pojde do medakov s motormi renault... prestiz je prestiz a u premie to plati dvojnasobne.... preto som prekvapeny ze porsche sa "znizilo" kdesi na uroven vw....
Ale to víš že obě varianty budou více než dobře prodejné. Jde pouze o zpřístupnění modelové řady dalším zákaznkům, kteří by jinak pokukovali jinde. Na prestiž už ani prémiová auta nejezdí, je to jen dobrá marketingová návnada a skvělý nástroj PR oddělení. Dneska jde v první řadě o počty, počty prodaných kusů, to se počítá. Z prestiže bohužel nijak nevyžiješ.
Přesně tak. Lidem, kteří na to mají je často docela jedno, co tam je, narozdíl od internetových diskutérů.
Hlavně, že to jede, že to vypadá. Když náhodou rozumí, ale chce to pro manželku, tak odškrtne ve výbavě "bez označení motoru". Stejně to takoví lidé mají tak maximálně po dobu záruky/leasingu a pak to jde pryč a koupí se zase něco nového, hezkého. A co, že má v tom áčku motor původem od Renaultu, nebo v Macanu motor z VW? Jede to? Jede! Vypadá to - Vypadá! a to je hlavní
Však nikdo nikoho nenutí to kupovat, kdo chce něco jiného, má možnost si vybrat. Nic víc, nic míň. Takto si model rozšiřuje množství potenciálních zákazníků. Jednoduché jako facka. ;-) Spíše mě napadá otázka, kdo by ho nechtěl...? >:-[]